Impreuna, acesti indivizi si companiile pe care ei le au, au investit 424 de milioane de dolari in promovarea agendei homosexuale si a transgenderismului. Intre 2003 si 2013 sumele donate specific pentru promovarea transgenderismului au crescut de opt (8) ori. Suma asta e ernorma.Cu 424 de milioane de dolari poti face multe intr-o perioada relativ scurta de timp. Poti influenta schimbarea legilor; alegerea candidatilor potriviti pentru implementarea agendei transgenderiste; influentarea in sens pozitiv a mass mediei; denigrarea celor care se opun agendei homosexuale si confuziei sexuale; organizarea de conferinte nationale si internationale pentru infleuntarea modului in care jurnalistii si mass media portretizeaza persoanele transgender si discuta transgenderismul; promovarea confuziei sexuale ca drept al omlului prin tribunale si angajarea celor mai proeminenti avocati si firme de avocati in acest sens; influentarea teologiei crestine pentru rescrierea Sfintelor Scripturi si eliminarea textelor care dezaproba homosexualitatea ori deliniaza diferentele dintre sexe; initierea de cursuri si catedre speciale in universitati dedicate in mod specific promovarii si normalizarii ideologiei de gen; studii lingvistice dedicate eliminarii din vocabular a genurilor si distinctiilor naturale dintre barbat si femeie; educatia sexuala incepind din gradinita ori clasele primare pentru a pune in mintile copiilor ca sexul biologic cu care s-au nascut nu e sexul care li se potriveste si ca poate fi schimbat; si alte lucruri asemanatoare care cauta sa infiripe in mintile copiilor, adolescentilor si adultilor confuzie sexuala.
Copy and paste this URL into your WordPress site to embed
Copy and paste this code into your site to embed