Marketing pentru genocid

25-03-2010 Sublinieri

Marketing pentru genocid

Editura Nepsis, 2009, 108 pag (Asociatia Synaxis)

Cartea îşi propune să contribuie la prezentarea cât mai clară a originilor, mijloacelor şi scopurilor urmărite de “industria avorturilor”. Într-adevăr, când vorbim despre avort vorbim şi despre o industrie – despre o imensă afacere, cu implicaţii şi susţineri puternice în guverne şi în instituţiile supra-naţionale, globaliste – care are ca “obiect de activitate” şi mijloc de obţinere a profitului uciderea copiilor nenăscuţi.

Cum a fost posibil ca o crimă abominabilă, condamnată de societăţile păgâne, de morala comună a omenirii dar şi de lege să devină o virtute, un drept juridic şi o expresie a “libertăţii de alegere” se arată în articolul “Avortul sau cum au vândut mincinoşii Roe vs. Wade Americii”. Pornind de la un celebru caz juridic ce a făcut multă vâlvă în SUA anilor ‘70, s-a pus la cale o adevărată campanie de marketing în care s-au folosit inclusiv sondaje false pentru a schimba opinia publică americană în ce priveşte legalizarea avortului. Două direcţii pot fi identificate în strategia prin care avortul a fost “vândut” în SUA: 1. prezentarea avortului ca o chestiune ce ţine de dreptul la libertate al femeii; 2. prezentarea pruncului din pântecele femeii însărcinate ca un proces impersonal, lipsit de viaţă proprie, altfel spus, ca o entitate lipsită de umanitate, o non-persoană.

În al doilea material, “Mărturii ale unor foşti doctori care au lucrat în industria avorturilor”, sunt adunate confesiunile unor doctori şi activişti ai clinicilor de avorturi. Aceşti oameni arată cum a lucrat, în cazul lor, manipularea, sau pur şi simplu cum au lucrat dorinţa de bani, de o situaţie socială mai bună, conformismul ca motivaţii pentru angajarea în astfel de clinici, dar şi cum a lucrat trezirea, conştientizarea, lepădarea de astfel de practici şi, mai apoi, angajarea alături de activiştii pro-viaţă.

Pentru că aceste două materiale se referă la situaţia din SUA, am completat broşura cu o scurtă analiză făcută asupra spaţiului european, legată de intenţia Consiliului Europei de a promova avortul ca “drept garantat” al femeilor (din Introducere).


Categorii

Lansari de carte

Etichete (taguri)


Articolul urmator/anterior

Comentarii

6 Commentarii la “Marketing pentru genocid

  1. Pingback: Aparitie de carte provita - Asociaţia ProVita filiala Gorj
  2. Sunt din Republica Moldova, unde as putea gasi cartea aceasta?

  3. privilegiul de a putea face copii este cel mai minunat dar primit de la Dumnezeu. iar perioada de sarcina este cea mai frumoasa din viata unei femei. legat de avort…..nici macar animalele nu isi omoara puii…..ratiunea ne dezumanizeaza.

  4. @ batin:

    Incercati sa scrieti aici:
    http://www.synaxis.ro/contact/

  5. Am citit aceasta carte si am fost patrunsa pina in maduva oaselor de realitatea dura care se misca printr noi si care ne ademeneste in raul ei. Recomand aceasta carte tuturor colegilor mei, si chiar m-as pronunta impotriva avortului! .. promit ca am sa organizez dizbateri pentru a avertiza lumea , mai ales tineretul. Ar fi prea multa indiferenta din partea mea daca as tacea.

  6. Pingback: Razboi întru Cuvânt » STUDIU… de caz privitor la cum se manipuleaza opinia publica si cum se face lobby murdar tintit pe confesiunile crestine pentru LEGALIZAREA CASATORIILOR GAY
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!