Parintele Mihail Stanciu – CUVANT DE LAMURIRE IN CHESTIUNEA ACTELOR BIOMETRICE SI DE AVERTIZARE CU PRIVIRE LA BRAVADA “LUPTATORILOR ANTI-SISTEM”

18-08-2010 2 minute Sublinieri

“(…) Autolatria, ipocrizia și duplicitatea celor ce trăiesc și ”emit” asemenea… atitudini sunt, din nefericire, în păruta lor mucenicie imaginară anti-cip și anti-sistem, boli foarte grave care le compromit orice mărturisire și lucrare misionară reale. Păcat că și pe Părintele Iustin îl manipulează și-l antrenează în asemenea exagerări care numai mărturisitoare nu sunt (așa mi-a spus Părintele Adrian Făgețeanu săptămâna trecută).

Da, actele biometrice cu sau fără cip RFID pregătesc dependența și robia voită! a omului de un sistem politic-economic-social-educațional-medical și alimentar bazat pe niște legi din ce în ce mai anticreștine și antiumane, sistem care va restrânge treptat multe din libertățile personale sub pretextul siguranței (inter)naționale și chiar globale. Mai întâi, ele ni se vor oferi, apoi impune, ca un ”cadou” din partea sistemului care ne vrea binele mai bine ca noi. Concluzia este clară: ele trebuie evitate și respinse cu aceeași măsură cu care evităm și respingem toate păcatele Pe când o dezbatere de anvergura actelor cu cip despre cum să ne creștem copiii (viitorul neamului) protejându-le inocența, copilăria și mintea intregi?

Dar mie altceva mi se pare mai suspect și mai grav. Să bravezi înainte de termen, anunțându-ți și vrăjmașul ce vrei să faci, cu cine, cum și unde să te refugiezi ca să te aperi de atacurile lui încă nedeclanșate, mi se pare chiar o dovadă de prostie crasă Nu înțeleg de ce trebuie să spui ce ai de gând să faci când nu te forțează nimic, decât nerăbdarea isterică a unor bloggeri anti-sistem care fac tocmai iscodirea cea bineplăcută… sistemului. Sau ei sunt tocmai agenți ai sistemului și aplică metoda felinarului aruncând momeala pentru aflarea victimelor, a pulsului și a vigilenței lor? Maare atenție, fraților! Nu trebuie să ne consumăm energia cu informarea la zi a invaziei răului și cu plăsmuirea de scenarii omenești de salvare, ci să lucrăm real, pe viu, poruncile lui Hristos și să ne unim cu El în cumințenie și ascultare în Biserica Lui Sfântă Ortodoxă.

Părintele Adrian ne îndeamnă să sporim duhovnicește, să răbdăm încercările zilnice cu nădejde și rugăciune către Dumnezeu, să dovedim milă și iertare, nu dispreț și ură. Așa vom agonisi noi Duhul Sfânt și discernământul Lui.

Să ne rugăm, să ne rugăm, să ne rugăm! Mai mult! Să ne încredem în cuvântul Domnului Hristos. Nu trebuie să ne îngrijim de ziua de mâine, cum sau ce vom mărturisi, ci să împlinim azi poruncile și fericirile lui Hristos, pentru ca la vremea cercetării noastre, mâine, sau din ianuarie 2011, sau după război, sau după atentatele antisemite, sau după construirea templului din Ierusalim, să ne lumineze Însuși Domnul Hristos – Lumina lumii și să ne întărească a-L vesti și mărturisi, nu spre slava noastră, ci a Lui,nu prin bravare, ci prin răbdare și cruce, nu cu tulburare și isterie, ci cu multă pace în suflet și echilibru

Nici unul dintre Sfinții Apostoli, Prooroci și Mucenici, nu și-au pregătit nici trâmbițat dinainte prelegerile înaintea călăilor sau a prigonitorilor, ci Însuși Duhul Sfânt le ascundea viitorul, îi întărea în timp și îi învăța să vorbească numai în momentul mărturisirii lor martirice, tocmai pentru a-i feri de mândria cu care și diavolul căuta să-i muște ca să-i piardă la final…”

(Sursa: Pustnicul Digital)

Cititi si:


Categorii

Apologeticum, Carduri electronice/ cipuri, Opinii, analize, Parintele Mihai Valica, Parintele Mihail Stanciu, Polemici, conflicte, zelotism, extremism, provocari, Saccsiv

Etichete (taguri)

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

92 Commentarii la “Parintele Mihail Stanciu – CUVANT DE LAMURIRE IN CHESTIUNEA ACTELOR BIOMETRICE SI DE AVERTIZARE CU PRIVIRE LA BRAVADA “LUPTATORILOR ANTI-SISTEM”

<< Pagina 1 / 3 >> VEZI COMENTARII MAI NOI

  1. Da, acesta este sfatul cel bun. Insa nu stiu cat de strategic e sa se spuna despre Parintele Justin ca ar fi manevrat…nici chiar de ar fi adevarat, caci serveste dusmanului; sau poate astfel ar fi demascate eventuale caderi de-a dreapta?

  2. “Raspunsul nostru catre Saccsiv” nu are linkul bun.- duce undeva la wp-admin

  3. @ ovidiu:

    Ne cerem scuze, acum are.

  4. @ Cosmin Mihai:

    In ce fel serveste dusmanului? Si carui dusman, acela care si coordoneaza manevrele, prin “ucenicii” sai cu comportament securistic?

  5. SACCSIV [17.08.2010]: Alta ar fi: buletinul nu e lepadare, deci ce atata zarva? Eu intreb: si cand va veni semnul fiarei oare il vom recunoaste? Si cum il vom recunoaste? Suntem siguri ca va fi un cip implantat in mana sau pe frunte? Daca atunci cand se va pune problema implantului vor apare tot soiul de stiri cum ca nu prea e sigur si ca mai bine ar fi cu o insemnare laser? Intelegeti voi fratilor cum sta treaba? Multi zic sa ne luam buletinele, caci nu ele sunt semnul, ci cipul implantat. Dar daca atunci cand ne vor impune cipul implantat va apare la orizont o noua etapa? Un soi de insemn cu laser sau alta dracie tehnologica? Ce vom zice oare? Il luam si pe asta, caci inca nu e cel cu laser? Dar daca atunci cand se va impune cel cu laser va apare la orizont altceva? Ceva ce va parea ca nici nu tine de tehnologie, ci un soi de minune, o treaba aidoma celorlalte multe semne ce stim ca le va putea face fiara? Le vom tot lua pe toate, zicand ca nu e semnul final? Sau mai rau, daca dupa implantul cu cip doar va apare zvonul ca vine si ceva cu laser? Si cand colo nu va mai veni … Nu vom striga oare cu amar: vai, ce-am putut sa facem?

    Pustnicul Digital [15.08.2010]: Toți cei ce răspândesc zvonuri și cei ce le înghit pe nemestecate suferă de cruntă necredință.

    De ce? Fiindcă de fapt ei se tem atât de tare că nu vor desluși punctul limită, punctul după care vine osânda. Dar de unde neîncrederea? Neîncrederea vine din încrederea prea mare în mintea și forțele proprii. Aceștia și-au pierdut încrederea că ei mai există pentru Dumnezeu sau că Dumnezeu le mai vorbește sau îi mai ghidează. Se simt singuri, neajutorați, știu unde trebuie să ajungă, vor să ajungă acolo dar nu mai iau în seamă ajutorul dat de Cel la care trebuie să ajungă și-și pun singur piedici pe drum.

    Ei au ajuns să-L vadă pe Dumnezeu ca pe un Domn răzbunător care de abia așteaptă ca ei să calce strâmb pentru ai osândi … încât unii au decis să nu mai meargă. Și-au pierdut încrederea în dragostea lui Dumnezeu care ne înțelege neputiințele și ne rabdă, eu fiind un prea bun exemplu pentru asta.

    Pierzându-L pe Dumnezeu ca far călăuzitor și ajutor, aceștia și-au întors capul spre alți oameni. Și se știe că Blestemat fie omul care se încrede în om

    […] IEREMIA 17 […]

    Este o problemă când îți întorci capul spre oameni. Dacă îl întorci în direcția greșită riști să fii orb ce urmează pe orb spre groapă. Dar toți panicații, toți îngroziții nu și-au întors capul măcar spre Duhovnic ci au apelat la anonimi virtuali pe care îi urmează orbește hrănindu-le ego-ul. Astfel își fac rău și lor dar și celor pe care îi duc în mare mândrie: cât de buni ghizi sunt ei pentru mântuirea altora (Completare: pe când Dumnezeu îi ține în ceață sperând să cadă).

    Continuarea la Șase-șase(șase), vine pecetea!.

    PS: Știu că sunt un penibil că mă citez singur dar situația mi se pare cel puțin nostimă…

  6. @Pustnicul digital,

    din citatul dat de tine rezulta ca Saccsiv nu intelege un lucru, si anume ca aplicarea semnului final va implica o apostaziere, o lepadare de Hristos si o inchinare in fata lui Antihrist. Semnul ca atare va confirma doar apostazierea de Hristos si inchinarea la Antihrist. Semnul final va fi ca si o “stampila de confirmare” a apostazierii si inchinarii. Nu aveam deci cum sa confundam semnul final cu orice semn, act etc.

  7. 3 reguli de bază:

    1. NIMIC NU INTRĂ ÎN CORP (IMPLANT)
    2. NIMIC NU SE PUNE PE CORP (TATUAJ VIZIBIL SAU LASER)
    3. NIMIC NU SE IA DACĂ SE CERE UN COMPROMIS LEGAT DE CREDINȚĂ LA SCHIMB (DE LA CRUCIULIȚA DE LA GÂT PÂNĂ LA LEPĂDARE)

    ps: ȘI AR FI BINE CA NIMIC NU SE IA CA UN MOFT DACĂ SE POATE TRĂI FĂRĂ…

  8. Am o nedumerire: cum se explica faptul ca Saccsiv, care cred ca a participat la mai toate dezbaterile ce au avut loc in blogosfera si in afara ei pe tema actelor noi si a legaturii dintre acestea si semnul fiarei, poate sa faca asemenea afirmatii?

  9. PVB:

    Da, si mai inseamna ca se uita ca Dumnezeu nu ne poate lasa vreodata, pentru decizii cruciale, legate de soarta noastra vesnica, pentru cea mai importanta problema din toata istoria lumii, la mana internetului (care-l o avea si pe asta), si din internet la mana a 1-2 bloguri autoproclamate singurele care au mai ramas sa spuna adevarul… Na, va dati seama ca baba Rada de la tara, daca n-a auzit de Sacsiv, s-a ras, daca ii dau astia la anu buletinul sau cardul de sanatate! Adio mantuire! Uitam ca vor veni Ilie si Enoh din ce, si dupa unii sfinti si Apostolul Ioan, adica toti cei care nu au trecut prin moarte pe pamant, si vor propovadui Evanghelia IN TOT PAMANTUL vreme de 3 ani si jumatate (gresesc? corectati-ma) si ca nu vom fi lasati orfani, in confuzie si in lucruri amestecate, nebuloase, controversate, asa cum sunt acum. Asa ceva e cu neputinta. Asa-zisul argument ca mai bine sa ne ferim de acum si de umbra noastra, decat sa nu recunoastem mai tarziu este un pretext si atata tot. De fapt totul s-a spus deja prin cuvintele staretului de la Optina, pana la ultima virgula si la ultima nuanta, acolo s-au dat clar toate raspunsurile si nu ar mai trebui nimic adaugat, daca nu ar fi toate manipularile astea si rastalamcirile sacsiviene. Nu trebuie sa primim, dar nici sa fim obsedati de asta, nu trebuie sa primim, dar nu fiindca, vezi Doamne, asta e lepadare… sau daca e si noi nu stim… Nu au auzit ce a spus parintele Arsenie de la Cornu, un mare duhovnic si el, chiar daca tanar, dar cu daruri nemaipomenite? Cum sa nu stii ca e lepadare?! Pai asta inseamna ca nici nu cunosti harul Duhului Sfant! Sa spui asa ceva e hula impotriva lui Dumnezeu sau necredinta. De altfel cu lepadarea, saccsiv a scaldat-o si o sclada in permanenta, dupa situatie, ba este, ba nu este, alba-neagra, popa-prostu, orice… numai panica si deruta sa fie mare. De fapt el nu zice altceva decat zicea si apologeticum, dar mascheaza. Cum va imaginati ca o sa zica el ceva de rau despre afisele de la PetruVoda cand el gandeste la fel? Doar nu e prost! Si nu raspunde la intrebari decat punand el alte intrebari, cu un tupeu de zile mari. Acuma o da si el pe rugaciune, sanchi, ca si cum el pana acuma numai asa ar fi vorbit, iar ca sa fraiereasca pe cine-l crede. Ii trimite pe aia care au ceva de zis sa se roage, ca cica le va fi greu, dar n-ar fi mai bien sa ne dea insusi exemplul asta bun si sa ne lase? Cica sa ne rupem de sistem. Voi, primii! Eu mai am misiune inca! Fac cu ochiul la sistem si-l combat dinautru, cu armele lui si la vedere… Cine mi-o fi platind intretinerea aicea, dar internetul? Cata ipocrizie sa zici ca te lasi in voia lui Dumnezeu, cand nici macar nu te spovedesti si nu asculti de nimeni, daca e adevarat ce s-a zis aici… De fapt, e un fel de… mergeti voi, prostilor, la rugaciune si la duhovnic, ca io n-am nevoie, mergeti aliniati la mucenicie, ca dupa aia vin si io, da mai stau oleaca pe net deocamdata, si prin bucuresti, ca mai am niste treaba pe aicea. Hai, hai, mergeti ca vin si io mai incolo… Sa mor io! S-aude, ba? Drepti! incolonarea! Inainte, mars!

    (nota admin: @ Aurel: Am mai editat putin mesajul, avea multe greseli, incercati sa scrieti mai atent. Altfel suntem de acord cu tot.)

  10. @ Aurel, multumesc.

    Intrebarea mea a fost retorica si pusa de dragul celor care inca mai bajbaie, il mai iau in serios pe Saccsiv, si se intreaba daca nu cumva ar fi cazul sa inceapa sa populeze catunele izolate si padurile.

  11. @ Aurel:

    Mda, nu mai voiam sa intervenim pe subiectul in cauza, dar ne-ai provocat si credem ca e de spus si asta, pentru avizarea credulilor, daca tot suntem păţiţi: cunoastem cum se lasa in voia lui Dumnezeu inca de pe acum, si nu vedem de ce n-ar face la fel si de la anul. Adica nimic muncind, ci cersind la unul si la altul (dintre cei din “sistem”, se intelege), profitand cat se poate, dupa care, cand aceia nu mai pot sa-l ajute, lepadandu-se de ei si atacandu-i, cand gaseste alti fraieri. La fel si “falsii idealisti”, “calugarii cinernetici” de la Petru-Voda, intretinuti de Batranul lor si de oamenii din lume, care trudesc si asuda ca ei sa-si faca pravila pe net, inclusiv de romanii din strainatate, posesori de toate cardurile si cipurile posibile, deci cam apostati, saracii, dar buni cand e vorba de bani. Poate functioneaza donatiile lor ca un fel de indulgente pentru pactul cu Sistemul, cine stie? Macar de-ar fi cinstiti, am sti o treaba. Vezi si: http://blog.pustniculdigital.info/articole/266/

    Iar despre partea cu duhovnicul, e martor si parintele Mihail. Si eschiva lui de la raspuns, cand l-a intrebat cineva, a fost graitoare.

    Violeta Plamadeala said, on august 17, 2010 at 7:50 pm

    frate Saccsiv, tu ai binecuvantarea unui duhovnic pentru a scrie ce scrii? Multumesc frumos, anticipat, pentru raspuns.
    Răspunde

    *
    saccsiv said, on august 18, 2010 at 5:24 am

    Violeta Plamadeala

    Dar tu ai binecuvantarea de la duhovnic? Tu vei lua buletinul? Faci exact precum cei descrisi de mine in articol.
    Răspunde
    o
    Violeta Plamadeala said, on august 18, 2010 at 7:42 am

    Nu mi-ai raspuns la intrebare:).
    o
    saccsiv said, on august 18, 2010 at 8:00 am

    Violeta Plamadeala

    Nici tu.

    Si auziti explicatie fenomenala, perfect PROTESTANTA, SECTARA, la un aparator al sau:

    Ceea ce binecuvanteaza Dumnezeu nu mai are nevoie de binecuvantarea omului.
    I-auzi!

    La masura la care e, si fara povatuire, mai mult decat sa dea informatii, stiri si sugestii smerite, prezentate clar ca opinii personale, nu ar trebui sa aiba indrazneala. Dar… Doamne, miluieste!

  12. @Admin,

    iar daca unii chiar se vor apuca intr-adevar sa populeze catunele izolate si padurile ca sa scape de cipuire, cine va profita de pe urma proprietatilor lor si a bunurilor lumesti pe care le vor vinde, da de pomana sau abandona? Nu tot genul acesta de oameni?

    Din pacate nici unul dintre cei care discuta febril pe net despre retragerea in paduri nu iau in calcul si urmatoarea varianta, anume sa se prezinte la poarta calugarilor “cibernetici” de la PV si sa ceara adapost zicand: “pai voi mi-ati sugerat sa imi iau lumea in cap, asa ca iata-ma-s, de acum sa imi purtati de grija.” 🙂

  13. @ PVB:

    Nu le mai da idei nici in gluma, ca cine stie ce o sa mai iasa…

    Oricum, n-ai inteles ca ei nu vor sa scape, ci sa muceniceasca, adica sa moara. Intelegem altceva prin mucenicie? Faptul ca pleci la tara, departe, sau iti amenajezi ceva undeva, oricat de sarac, nu e mucenicie, e chiar o salvare. Mucenicie o sa fie daca chiar o sa inceapa prigoana, sau macelul ala in orase, sau razboi, sau foamete… Aici e aici. Si din asta transpare minciuna, diversiunea, fiindca se amesteca rau lucrurile. Si se compromite, pe langa mucenicie, inclusiv ideea de retragere, dar cu cap, si personala, nu in cete. Iar Saccsiv, mai consecvent aici, zice totusi (dar nu foarte tare, incat fanii sai cu solutii lumesti sa nu se supere si sa plece) ca el nu propune astfel de plecari. Deci fie se va lasa sa moara (mucenicie), fie va fi hranit din cer, cu mana de ingeri (si atunci nu mai e mucenicie), fie,…cum am sugerat in mesajul anterior – si atunci nu e decat teatru sau escrocherie.

    Cine poate sti ce i s-a aratat… de are atata indrazneala. Poate chiar ca e trimis de undeva, nu stiu, eu nu as putea sa fiu atat de sigur pe mine cum e el si sa dau ordine multimilor. Si Danion se baza tot pe vedenii, semne si minuni. Niciunul pe ascultare (personala). Daca ar fi fost deschisi unei discutii sobornicesti, in care sa se exprime mai multe voci credibile, mai multi parinti si frati imbunatatiti, atunci da, puteai sa zici ca oamenii sunt sinceri, cauta adevarul si mantuirea, nu vorbesc de la ei si nu te vor duce in rapa. Pana si Marele Apostol Pavel, dupa revelatia lui Hristos de pe drumul Damascului, tot s-a dus sa capete confirmare de la ceilalti Apostoli, ca cu nu cumva sa fie in inselare si sa faca lucrurile de capul lui. Deci sa vezi si la ei smerenie, disponibilitate sa asculte si pe altii, sa ia in seama alte pareri, sa fi zis cineva: “haideti sa ne sfatuim mai multi, parinti si mireni, in taina, de mai multe ori, sa cercetam temeinic ca sa nu fie inselare, sa vedem cum e bine, sa ne rugam si sa postim pentru asta”, si apoi da, puteai sa stai sa-i asculti, ca pe niste oameni ai lui Dumnezeu… Of… Gata!

  14. @ Admin,

    ai dreptate…ma iertati. Insa crezi ca nu s-au gandit la asa ceva deja? Mira-m-as!

    Cred ca cine a vrut sa se lamureasca, s-a lamurit, vorba multa saracia omului. Sa aiba mila Domnul de noi de toti.

  15. saccsiv said, on august 18, 2010 at 6:01 am

    Emanuel

    Zici:

    Daca cineva nu poate refuza inca actul eu nu il pot judeca spunand ca va primi si pecetea si nu pot decat sa ma rog ca Dumnezeu sa il intareasca in marturisire.

    Consider ca bine zici.

    Formidabil! Tare, tare de tot! Dar cand noi ziceam la fel, ne facea luptatori indarjiti pentru primirea buletinelor… Chiar ca e alba-neagra cu “lepadarea”… Of 🙁

    Nici nu mai citim, ca daca mai tot gasim contradictii din astea majore la tot pasul, iar nu ne putem abtine sa nu comentam… Si deja devine o ispita. Dar cum sa nu te indignezi de atatea smecherii?

  16. Sunteti siguri ca sunteti aceiasi, sau ati fost inlocuiti cu altii pe nesimtite?!

    sunteti incredibili si inca perseverati in minciuni si exagerari despre saccsiv. Cand o sa va opriti? Omul mai are si o criza de ulcer, nu credeti ca ati lovit destul?

    am inteles, am inteles, nu era nevoie sa repetati sub toate formele si sa va mai ajutati si de comentariile altora ca sa transmiteti mesajul : DOAMNE, MULTUMESC CA NU SUNT PACATOS CA ACEST VAMES ( saccsiv) !

  17. @ Floarea, aka Geo:

    Probabil si parintele Mihail a fost inlocuit de un altul tot cu numele sau? Ia mergeti si verificati…

    Vamesul din Evanghelie invata multimile si poruncea oamenilor ce sa faca, nu?

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/2008/02/20/vamesul-fariseu-sau-cum-ne-pre-facem-in-farisei-crezand-ca-suntem-vamesi

  18. @ “Bandit mistic” (nepublicat):

    Hai sa ne linistim totusi, sa nu intram si noi in vrie, cu tonul asta. Enough is enough, lasa-i in pace, e normal sa se sustina unii pe altii (Apol. si Sacc.) daca sunt impreuna, asa cum banuiam de cand cu afisele faimoase. Nu te mai astepta la limite 🙂 Orice e posibil, odata intrati ei pe drumul minciunii. Cred ca la ei se cunoaste acum disperarea, dar… sa fie sanatosi.

    @ Floarea/Geo: (nepublicate):

    Cand idolatrizam, nu mai vedem nici albul, nici negrul, nici minciuna, nici adevarul, toate se stramba, se inverseaza. Se cheama daltonism duhovnicesc. Daca chiar aveti duhovnici, aratati-le situatia, obiectiv, si sfatuiti-va cu ei. De asta invocam alti parinti, fiindca se intampla ca ii avem, ne sfatuim si ca suntem intr-un cuget 🙂 Nu e o mandrie asta, nu avem de ce sa ne laudam, e o normalitate. Si se intampla sa se cunoasca cine nu are. E pacat sa crezi ca vei face ceva bun prin minciuna sau prin atitudini de razvratire.

    Daca nu ati vazut pana acum atitudinile noastre ferme pe toate temele invocate, e pentru ca ori nu ne cititi, ori ati uitat. Le gasiti in continuare, vizibile. Unele au fost apreciate si preluate si de idolul dv. Va poate indica.

    Oricum, am observat cum comentatorii fideli (cu misie sau nu) de la Saccsiv, cu el in frunte, ati inceput sa va mai moderati ideile pe parcurs, tot este bine ca efectul atitudinilor noastre este o mai mare intelegere fata de cei bolnavi si de copii si nu se mai indeamna sa fie aruncati la moarte sau abandonati. Si ca se vorbeste si despre rugaciune si Dumnezeu mai mult. Parca intra in ecuatie ceva mai mult decat pana acum. E o schimbare laudabila. Slava Domnului pentru asta, chiar daca inseamna si mai multa fatarnicie si deghizare. Incredere acolo nu vom mai avea niciodata.

    Nu credem ca ne sunteti inferioara. Nu avem nici de ce si pe cine invidia. Daca v-am minti cu ceva, Dumnezeu ne vede, duhovnicii la fel. Si are si cine sa ne mustre cand gresim. Ne pare rau doar de aceasta orbire si inversunare.

    Cu toata sincera ingrijorare, va dorim si noi toate cele bune spre mantuire! Dumnezeu sa va ajute!

  19. @Floarea,

    pentru ulcer e foarte bun ceaiul de galbenele, Calendula officinalis, sa bea cam un litru pe zi sau mai mult daca poate. E cam amar, e drept insa nu se recomanda indulcirea decat eventual cu miere. Eu si alti cunoscuti asa ne-am vindecat de ulcer. E un sfat sincer, serios si daca nu il credeti puteti verifica si din alte surse proprietatile plantei.

  20. @admin
    Problema mea nu e ca ei se sustin unii pe altii ci ca ei viclenesc impreuna,asta e problema si se observa foarte clar.
    Oare asa ar trebui sa arate niste oameni care se numesc ucenici ai parintelui Justin,niste oameni care pretind ca lupta impotriva sistemului sau ca sunt luptatori pentru mantuirea neamului si care au pretentia sa fie liderii nostri (de opinie). Ei, care se folosesc de asemenea mijloace perfide de manipulare?
    Oribil!

  21. Floarea,

    Sa dam Slaava lui Dumnezeu ca avem – acum – la indemana – aceasta “pozitie” a parintelui Mihail – un duhovnic cu multa intelepciune – crescut si format de marii nostri Parinti (Apostoli- chiar)parintele Sofian Boghiu si parintele Adrian Fageteanu.

    Personal, multumesc bunului Domnezeu – pentru ca am avut ocazia sa-i cunosc si sa ma bucur de multe sfaturi – de la acesti Cuviosi.

    Multumesc din suflet, dragii mei Parinti!

    Fie ca, prin rugaciunile Sfintiilot voastre – sa ne invrednicim sa intram si noi in Imparatie – macar ultimii!

  22. ce bine era sa fi venit cuvantul asta la momentul critic

  23. @”bandit mistic”

    Ai dreptate insa sa cautam sa ne linistim, frate.

    Eu m-am agitat mai mult anul trecut cand a inceput tarasenia cu actele cipuite. Inca eram in convalescenta prelungita dupa o perioada mai lunga de boala si agitatia aceea m-a dat peste cap si mi-a intarziat vindecarea cu cateva luni bune. Slava Domnului intre timp mi-am gasit un duhovnic bun (pe atunci nu il aveam), am mai discutat si cu alti oameni mai inaintati duhovniceste decat mine si m-am dumirit ce si cum…

  24. Vreau sa va impartasesc o problema personala. Ma rog, problema, probleme din astea sa tot am garla 🙂 Am fost trecut la spam de saccsiv dupa ce am scris si eu 2 comentarii, chiar civilizate zic eu. Dar nu, cand cenzura e in floare, pe el nu il doare… nicaieri.

    P.S. mai lung: Am citit intr-un comentariu de-al lui ca se pregateste sa faca un articol despre nedumerirea (inutila, zic eu) a unui cititor-fan daca preotii implantati cu RFID pot sa mai slujeasca in biserica 🙂 Siiigur, de parca dupa ce se implanteaza si, implicit, se leapada de Hristos, numai la slujit se gandeste preotul respectiv… Si, din cate am inteles eu, in vremea antihristului nu o sa mai existe biserici in stare… solida. Logic: Daca evreii, mahomedanii, o parte din crestini, iehovistii, etc (implantatii) o sa il vada pe antihrist drept dumnezeu, la ce va mai fi nevoie de sinagogi, temple si… biserici?

  25. @ Boddyca!

    Ba da frate! Vor exista Biserici…”in stare solida”, si inca multe, si vor fi ….”pline de oameni”, dar nu de credinciosi crestini adevarati ortodocsi, ci de apostati, ne spune Sf. Lavrentie de Cernigov in Invataturile sale.

    In vremea lui Antichrist Bisericile NU VOR FI INCHISE, dar in ele vor fi adevarate “adunari dracesti”, ne spune acelasi Sfant Parinte.
    Scopul dusmanilor lui Hristos nu este ca sa “goleasca Bisericile”, ci din contra SA LE UMPLE de oameni apostati, lepadati de Ortodoxie, care vor avea o cugetare si mentalitate ERETICA si deformata, neopagana, si care nu-l vor mai cinsti si adoara pe Mantuitorul Hristos ca DUMNEZEU ADEVARAT si OM ADEVARAT, ci care din contra IL VOR HULI SI BATJOCORI!
    Sf. Scriptura ne spune ca in vremurile din urma vor fi unii oameni care vor avea…”înfăţişarea adevăratei credinţe, dar tăgăduind puterea ei” (2 Timotei 3,5)!
    Si tot Sfanta Scriptura ne spune in alt loc ca Antichrist nu se va arata lumii pana ce mai inainte nu se va petrece LEPADAREA DE CREDINTA CEA ADEVARATA ORTODOXA!

    Or, Bisericile vor sluji in vremea lui Antichrist ca “temple” ale noii credinte ERETICE si APOSTATE si HULITOARE DE DUMNEZEU care se va instaura atunci in societatea oameneasca.
    Bisericile actuale vor fi mai intai PANGARITE si INTINATE, si PROFANATE, tocmai prin intrarea in ele a oamenilor care vor fi APOSTATI si LEPADATI DE HRISTOS cu si in inima lor, si vor ajunge multe Biserici actuale sa fie profanate si din cauza oficierii in altarele lor a unor slujbe NEORTODOXE de catre FALSII PREOTI apostati care vor fi atunci! Duhul Sfant se va departa de la acele locasuri de cult unde vor fi acele “adunari dracesti”, cum spunea Sf. Lavrentie de Cernigov, si ele nu vor mai fi “Locasuri” ale Adevaratului Dumnezeu, ci “temple ale celui rau”!

    Asadar lucrarea lui Antichrist va fi una de PROFANARE, de INTINARE, de SUSBTITUIRE si INLOCUIRE si SPURCARE si BATJOCORIRE a adevaratei CREDINTE ORTDOXE, si a ADEVARATULUI CULT DE ADORARE care i se aduce acum in ORTODOXIE lui HRISTOS si SFINTEI TEREIMI, cu un cult si cu o religie care “vor semana” a religie si a credinta comunitara “crestina”, dar in care Mantuitorul nostru IISUS HRISTOS nu va mai fi adorat ca Dumnezeu Adevarat si Om Adevarat, si nici Sfanta TREIME, ci in locul Mantuitorului Hristos si al Sfintei Treimi, va fi “adorat ca dumnezeu” (sa nu fie…!), tocmai acest neleguit, fiu al Satanei…Antichrist!

    Si in cele din urma, acest dusman al mantuirii oamenilor, nu se va multumi numai sa fie “adorat” in fostele Biserici Crestine Ortodoxe, care erau odata temple ale ADEVARATULUI DUMNEZEU si in care era ADORAT Hristos Dumnezeul Cel Adevarat, ci va vrea sa fie “adorat” pana si in “inimile” oamenilor, (asa cum a dorit Domnul Hristos ca crestinii care cred in El sa-L Cinsteasca si IUBEASCA si ADORE in “bisericile launtrice ale inimilor lor”) iar aceasta o va face Antichrist prin IMPUNEREA PECETII sale in trupurile celor care vor accepta aceasta pecete si ii vor primi INVATATURA INSELATOARE si distrugatoare de minte!

    Daca vei citi din Inavaturile Sfantului Lavrentie de Cernigov, dar si din Lucrarea Sf. Ignatie Briancianinov “Despre Duhuri, vedenii si minuni”, aparuta la Editura Sophia, cred ca te vei lamuri daca vor mai fi sau nu vor mai fi “in stare solida” cladiri de biserici in vremea lui Antichrist!

    Doamne Ajuta!

  26. @ admin

    nu stiu cum o fi in lata parte, dar aici unde sant eu nu avem carduri cu cipuri inca, ci doar cu banda magnetica.Au aparut, acum 2 saptamani, doua noi carduri de la cele doua banci cu care lucrezi volens-nolens, carduri cu cipuri, la care bancile atasasera o scurta scrisorica de informare ca toata lumea trece la noul card care e muuult mai securitar!
    Ne-am dus cu informatii de la Cambreedge scoase la imprimanata, gata sa le aratam ca spun prostii, ca nu e decat mai insecuritar, dar nici nu au vrut sa se uite. Totul a decurs intr-un doalog de genul ca eu spuneam : e mai insecuritar asa,iar ei: nu, e mai securitar!, eu: ba nu, ei: ba da.
    Si atunci le-am zis asa: stiti, mi-ati incalcat libertatea de a alege daca chiar vreau sa fiu mai in securitate!
    Eu nu v-am rugat sa ma paziti in plus, mersi pt binele cu fortza pe care vreti sa ni-l faceti, dar refuzam.
    Operatiile le facem la ghiseu acum, si de fiecare data spunem ca nu avem card si ne intreaba rastit cate un alt functionar: pt care motiv l-ati refuzat? PT CA NU AM NEVOIE DE PROTECTIE, CAND CINEVA VREA SA TE PROTEJEZE CU FORTZA, CEVA NU MIROASE A BINE, dar va spun ca reactia lor e foarte ciudata, te trateaza mai apoi ca pe un nebun…

    @ PVB
    Noi am sunat la PV si am intrebat la un moment dat daca putem trage cu familia acolo , ca tot am fost sfatuiti sa ne intoarcem, dar nu ni s-a aprobat 🙂 sa venim la ei…Asa ca… solutii nu pot da aceia care tot sfatuiesc la retragere, ci tot de Sus vine mila…

  27. ma bucur ca apar opinii care opresc panica nejustificata ce era cat pe ce sa se instaleze. Probabil initiatorii panicii sunt foarte dezamagiti ca planurile le-au fost stricate. Bine ar fi sa asculte toata lumea de duhovnici, pt ca sfaturile date sunt EXACT dupa puterile persoanei care le cere; tocmai de aceea nu toti oamenii sunt sfatuiti la fel, de aceea nu avem toti acelasi canon, interdictii, etc.

  28. Pana la urma, saccsiv, FARA SA VREA, prin scandalul iscat din cauza punerii incorecte a problemei documentelor cu cip, a dus la mobilizarea atator crestini bine intentionati, care au facut eforturi sustinute pentru ca sa aduca lumina si clarificari in intelegerea acestei probleme. Prin mila lui Dumnezeu, rezultatul a fost pozitiv zic eu, iar cei care NU au actionat corect s-au dat singuri de gol. Acesta a fost si un avertisment pentru noi toti, ca sa ne punem si mai mult nadejdea in Dumnezeu, in duhovnici, in invatatura bisericii, si pentru a ne ruga mai mult, adica, in definitiv, sa ne pregatim sufleteste mai bine pentru ceea ce va urma, sa fim informati si sa nu fim luati prin surprindere, pentru ca, nu-i asa, si lipsa de informare este si ea un pacat.

  29. RAZBOI INTRU CUVANT

    Doamne ajuta!

    Nu va limitati la disputa despre cipuri, ci ma atacati cum va vine voua mai bine. Nu sunteti primii, dar de ce prezentati fals faptele?

    Nu parintele Mihail m-a sunat ci eu pe el. Si l-am rugat sa ma mustre acolo unde considera ca gresesc. Si sa va mustre si pe voi acolo unde considera ca gresiti. Si a stabilit sa ne intalnim cu totii de indata ce starea sanatatii imi va ingadui sa ma pot deplasa. Ca acceptati sau nu propunerea sa, nu stiu.

    Daca cele ce le voi expune in continuare le veti nega, voi posta spre adeverire schimbul de e-mailuri dintre noi.

    Intr-o perioada extrem de dificila pentru mine, m-ati intrebat daca va sunt alaturi si cum privesc eu anumite tulburari din biserica. V-am raspuns ca da si ca BOR este casa mea. Si ca o intarire a spuselor mele, v-am trimis un dialog ce-l avusesem cu o femeie dintr-un grup ce pana atunci ma ajutasera cu bani, dar dupa ce trecusera la Slatioara, renuntasera s-o mai faca. Mi-era foarte greu, iar banii pe care ii primeam de la ceilalti nu-mi ajungeau pentru operatii si tratament. Iar acea femeie imi scria ca daca trec la ei … voi primi bani. Dar eu decisesem sa nu ma vand si daca e sa mor, mor in casa mea, in bisericuta pe care o iubesc. Nu v-am cerut nimic. Dar dupa o vreme voi m-ati contactat si mi-ati spus: te vom ajuta. Sa va rasplateasca bunul Dumnezeu pentru tot binele ce mi l-ati facut. M-am rugat, ma rog si ma voi ruga zilnic pentru voi.

    Nu v-am atacat dupa ce nu m-ati mai ajutat. Voi n-o mai faceti de ceva vreme, iar taraboiul este de cateva zile. Si nu eu v-am atacat, ci voi pe mine. Eu doar m-am aparat. Cine a inceput, se poate usor vedea verificand datele postarilor.

    Spuneti ca nu lucrez si sunt un cersetor. Lucrul meu este blogul saccsiv. Si lucrez la el cam 12 ore pe zi. Iar dintre cei ce apreciaza munca mea, cativa ma ajuta cu bani sa-mi tarai zilele. Si voi tot de aceea m-ati ajutat, caci ati considerat folositor ceea ce fac. Dar si voi la randul vostru sunteti ajutati, altfel n-ati putea sa lucrati la razboi intru cuvant, caci doar unul din voi are serviciu iar salariul este foarte mic. Ba mai mult, stiti si voi si eu o multime de crestini care fara ajutorul fratilor n-ar putea lucra la bloguri, la reviste, la carti, sa tina conferinte.

    E trist ca daca ne certam de cateva zile, brusc voi considerati ca nimic din ceea ce fac nu este bun si ca atare nu sunt decat un cersetor. Dar fratilor, tot ceea ce fac, fac de ani de zile. Nu mi-am schimbat cu nimic atitudinea. Saccsiv merge pe aceeasi linie de cand il stiti. De ce deoadata ma catalogati un ticalos? De ce deodata criticati munca mea? Ne intalneam, vorbeam des la telefon, schimbam e-mailuri si dezbateam o gramada de chestiuni. IN TOATE ERAM DE ACORD unii cu altii. Am dus campanii umar langa umar. Am postat articole in care va luam apararea de fiecare data cand erati atacati. Sa va reamintesc pe toate? Si o facem cu orice risc. Va mai amintiti cand v-am sustinut intr-o disputa pe care ati avut-o pe blogul meu cu un grup ce promova rataciri? Consecinta imediata a fost ca cineva din acel grup i-a spus lui naayram unde este biserica unde mergeam …

    N-am fost frati? De ce nu va limitati la disputa despre cipuri? De ce actionati cum rareori doar necrestinii o fac?

  30. Sa inteleg ca a inceput seara de comedie pe apologeticum?
    Dumnezeule!

  31. @Saccsiv

    Eu nu stiu ce aveti de impartit cu adminii acestui site si nici nu ma priveste. Imi pare rau ca sunteti bolnav si ma rog sa va vindecati prin mila Domnului.

    Altceva doresc sa va spun si anume ca e foarte ciudata concluzia la care ajungeti aici:

    http://saccsiv.wordpress.com/2010/08/18/oameni-de-stiinta-rusi-poti-sa-te-vindeci-in-biserica/

    “Asadar, oameni de stiinta constata ceea ce, din nefericire, din ce in ce mai multi preoti n-o mai fac … Vedem din ce in ce mai des in mass-media (chiar si la Trinitas) preoti ce „invata” cam asa: sa mergem la biserica pentru doctorul sufletului si la medic pentru doctorul trupului. Pai, in conditiile acestea, cum sa nu fie crestinii din ce in ce mai disperati doar daca se gandesc sa nu ia buletinul sau cardul de sanatate cu cip?”

    Concluzia este ciudata daca stam sa ne gandim ca Biserica ne invata exact asa: sa nu ispitim pe Dumnezeu in caz de boala, asteptand ca El sa faca minuni asa…special pentru noi, ci sa mergem la medic. Ne mai invata sa ne rugam, sa facem Maslu insa concomitent sa mergem la medic. Chiar si dvs. scriati mai sus ca ati avut nevoie de bani pentru tratamente si operatii, nu-i asa? Daca ar fi sa urmati intocmai logica afirmatiei pe care o faceti in legatura cu mersul la medic, ar fi trebuit sa renuntati la asta, nu-i asa?

    Mai e ceva legat de celebrii oameni de stiinta rusi (pe vremuri li se zicea sovietici). Nu prea vad ce rost au cercetarile descrise in articol, daca intr-adevar sunt reale si nu fabulatii. Nu trebuie sa ne demonstreze stiintific nimeni ce efecte au rugaciunea sau apa sfintita, ca stim prea bine…iar sa te apropii cu instrumentele de masurat de cele sfinte nu mi se pare tocmai in regula…

  32. NOTA ANTE SCRIPTUM, PENTRU CITITORI: Multi ne vor critica sau se vor supara ca nu am tacut si ca am raspuns, dar ni s-a parut normal sa nu lasam fara raspuns si aceasta ultima adresare, pentru ca altfel s-ar fi interpretat in fel si chip, ca am avea ceva de ascuns, ca ne-a prins in offside si nu mai avem ce spune, sau mai stiu eu ce… Si iesea mai mare sminteala. Si noi am obosit tare de tot de tot scandalul asta, care risca devina o telenovela. Ne dorim sa fie aceasta ultima interventie in acest conflict, in orice caz in public. Nimeni nu este vinovat sa urmareasca in continuu o cearta, ca pe un serial. Si noi nadajduim sa nu mai fie provocari si mai departe. De aceea ne cerem iertare si rugam pe cei care deja sunt – ca si noi – lehamisiti de toata aceasta poveste, sa nu citeasca raspunsul de mai jos, insa noi avem datoria sa-l dam. Fiecare va merge, oricum, mai departe, pe drumul sau.

    @ saccsiv:

    Doamne, ajuta!

    Nu va limitati la disputa despre cipuri, ci ma atacati cum va vine voua mai bine. Nu sunteti primii, dar de ce prezentati fals faptele?

    Nu te victimiza, frate, ca nu ai de ce, dupa tot ce ai facut si faci zilele astea. Lamentatia e tardiva, si cauti sa te prezinti asa cum nu te-ai comportat, din pacate. E de ajuns sa vada cineva postarile de pe blogul tau, cu tot cu comentarii. Nu am prezentat fals nimic, spre deosebire de tine. Stii doar ca in “disputa despre cipuri” te-ai purtat necinstit, ai manipulat josnic si grosolan impotriva noastra, in stilul lui Roncea, mintind sfruntat si repetat, pentru a ne denigra si a ne arata ca tradatori si lepadati, cum ca noi am sustine, ba chiar cu indarjire, ca oamenii sa primeasca buletinele noi, ceea ce este o calomnie crasa, in conditiile in care noi ne-am exprimat de cateva ori, limpede si apasat, ba chiar cu majuscule, pozitia contrara, insa cu anumite nuante si accente, dintre care, ulterior, pe unele se pare ca le-ai insusit, tacit, chiar tu. Ai mai scris si alte lucruri, pline de insinuari evidente, ingrate si meschine, de tipul:

    Se mai pune problema de a vinde tot, sa dam saracilor ca sa avem comori in cer? Aiurea … Noi suntem atat de cimentati in material, atat de prinsi in SISTEM, ca ne e groaza ca fara acte cu cip ne vom pierde comfortul. Si ne mai dam cu caramida in piept ca suntem mari crestini (… ) Si am fost acuzat cumplit: cum ca indemn ca oamenii sa-si vanda proprietatile iar vremurile apocaliptice nici macar nu vor veni … Ca produc psihoze si deznadejde …Ce or fi inteles acestia din crestinism?

    Noi nu am inteles nimic din crestinism? Noua ne e oare groaza ca ne pierdem confortul sau avem o problema cu averile?! Atunci de ce aceste insinuari josnice, dupa tot ce am facut?! Si unde am spus noi ca vremurile apocaliptice nu vor veni, cand aratam de atata vreme ca suntem deja in ele?! Iar daca altii vor fi spus asta, de ce ne amesteci criticile NOASTRE de atunci (ca produci psihoza si deznadejde, da – si am explicat si cum, si prin ce), din comentariile de vinerea trecuta (care nu erau nici ne-oneste si nici personale!) cu cele altora, ca sa produci un efect de manipulare? Deci cine a lovit primul si cine a lovit miseleste?
    Atunci, cred ca tie trebuie sa-ti adresezi intrebarea aceasta, de altfel exprimand-o si noi, sub o alta forma:

    De ce actionati cum rareori doar necrestinii o fac?

    Apoi:

    Nu parintele Mihail m-a sunat, ci eu pe el. Si l-am rugat sa ma mustre acolo unde considera ca gresesc. Si sa va mustre si pe voi acolo unde considera ca gresiti. Si a stabilit sa ne intalnim cu totii de indata ce starea sanatatii imi va ingadui sa ma pot deplasa. Ca acceptati sau nu propunerea sa, nu stiu.

    Te-a sunat parintele pe tine, dupa ce vazuse un apel pierdut, in timpul slujbei. Noi asa stim.
    Te-a rugat sa te potolesti si sa nu mai ataci, ne-a rugat si pe noi sa lasam lucrurile asa si sa nu mai scriem nimic impotriva ta, ca sa lasam lucrurile sa se linisteasca, iar tu sa ajungi la parinte si sa se clarifice problema. La cateva ore de la asta, cat timp noi am respectat ce ne-a spus parintele, ne-ai declarat, practic, razboi deschis, printr-o noua postare, urmata apoi de inca una, in care ai facut acea manipulare care te-a descalificat complet. Ce denota asta am spus deja si o intelege oricine. Din acel moment am inteles ca nu exista nicio cale de intelegere, si ca, dupa ce promiti ceva si, cum ar veni, ne strangem mana (fie si prin terti), apoi ataci pe la spate urat si nedrept. Asa s-a vadit caracterul tau si am inceput sa intelegem altfel si multe lucruri din trecut. Acum ai vrea sa cazi tot in picioare si sa o luam de la capat? Domnul sa te ierte, o spunem din suflet, dar incredere nu mai avem.

    M-am rugat, ma rog si ma voi ruga zilnic pentru voi.

    Iti multumim, nu putem verifica asta, dar am prefera sa se si vada asta dupa fapte, sa fii cinstit si sa manifesti respect, onoare. Daca poti. Pomul se cunoaste dupa roade, nu dupa frunze, stii asta. Am prefera deocamdata acestea, in locul rugaciunii pt. noi, foarte sincer. Nu ca azi sa ne spui ca ne iubesti, ne ierti si ca te rogi pt. noi, si maine, cat timp noi ne linistim pentru sarbatoare si nu mai raspundem, fara sa astepti sa ne prezentam la “duel”, ne ataci deja cu calomnii si insinuari mincinoase. Si mai vrei sa avem incredere? 🙁

    Nu v-am atacat dupa ce nu m-ati mai ajutat. Voi n-o mai faceti de ceva vreme, iar taraboiul este de cateva zile.

    Tot DUPA se cheama, chiar daca nu imediat-imediat, dar nici mult nu este. Mai intai ai mintit in legatura cu implicarea in povestea cu atitudinea fata de afisele petruvodiste. Nu mai reluam, am tot zis. Iar la putin dupa, cat eram noi plecati, ai inceput campania asta care a socat si a smintit si o multime de parinti, escaladand toate limitele. In primul rand, increderea acelora ai pierdut-o.

    Dar fratilor, tot ceea ce fac, fac de ani de zile. Nu mi-am schimbat cu nimic atitudinea. Saccsiv merge pe aceeasi linie de cand il stiti.

    Nu, genul asta de campanie si de intretinere abila a unei isterii, mergand pe ceva extremist, nu stim sa-l fi facut decat anul trecut, cand cu atacurile la ierarhi, atacuri de inspiratie stilista, cand ne-am si “rupt” prima oara.

    Ne stiai parerile foarte bine – si erau si publice! (aveam articolele de atunci din parintele Dionisie de la Colciu, parintele Efrem si altele asemenea, cu comentariile si explicatiile noastre) – pe subiectul exagerarilor flagrante si al provocarilor de la P-V, cand s-au pus aceleasi probleme, practic. Si ne-ai dat dreptate, declarativ, referitor la diversionistii de acolo, ca apoi sa te raliezi, de fapt, lor. Deci cum sa nu vedem minciuna si tradarea? Macar sa ne fi spus sincer ce ai de gand sau ca nu vrei sa scrii deloc, nu sa te tot scuzi si sa zici ca ti-e rau, cand postarile la tine curgeau valuri. Acum e bine, e pe fata, faceti echipa strans unita, sudata: foarte bine, macar stim cum stam.

    Stii ca suntem extrem de atenti si de sensibili la acest gen de deraieri extrem de periculoase. La acestea am reactionat, asa cum se cuvenea, precum am reactionat la orice alta forma de zelotism. Ca si atunci, s-a comis aceeasi manevra de discreditare: ne-am dat cu sistemul, am devenit ecumenisti, suntem oamenii ierarhiei. La fel si acum, fiindca am reactionat la punerea problemei intr-un mod extremist, aberant si primejdios, ne-ai prezentat, in ciuda afirmatiilor noastre – si asta tu, in prima linie, nu Apologeticum – ca am sustine primirea buletinelor si ca suntem fricosi, disperati si dam inapoi.

    E trist ca daca ne certam de cateva zile, brusc voi considerati ca nimic din ceea ce fac nu este bun si ca atare nu sunt decat un cersetor. (…) De ce deodata criticati munca mea? Ne intalneam, vorbeam des la telefon, schimbam e-mailuri si dezbateam o gramada de chestiuni. IN TOATE ERAM DE ACORD unii cu altii. Am dus campanii umar langa umar.

    Da, asa este. Nu stiu daca “IN TOATE” eram de acord – aveam multe nuante si accente diferite, nu ne placeau postarile de tip “Lady Gaga” sau modul cum raspundeai unor comentatori mai duhovnicesti sau unora care te criticau decent, dar in chestiunile majore eram sau paream a fi de acceasi parte. Pana intr-o zi… (Desi Danion e inca bine-mersi recomandat de tine, chiar si dupa revizie, asa ca… si aici avem dubii acum).

    Nu e totul rau din ceea ce faci pe blog, dar comportamentul ti s-a schimbat si asta au spus-o multi care au incercat, cu frumosul, sa-ti arate unde gresesti, si carora le-ai raspuns urat, pe cei mai multi banandu-i. Informatiile sunt utile, insa nu toate, ai tot mai des tendinta de a aluneca spre tabloidal, ca sa nu mai spun de varza de tip OTV de la comentarii. Poate era si inainte asa, dar noi nu citeam decat mai rar comentariile atunci. In orice caz, sunt multe probleme si e un duh acum pe care nu avem cum sa-l impartasim. Am spus si repetam ca nu se poate fara o formare, o indrumare si o orientare duhovniceasca foarte stricta. Daca nu, binele nu iese bine.

    Am postat articole in care va luam apararea de fiecare data cand erati atacati. Sa va reamintesc pe toate? Si o facem cu orice risc. Va mai amintiti cand v-am sustinut intr-o disputa pe care ati avut-o pe blogul meu cu un grup ce promova rataciri?

    Iti multumim. Cand totul era bine, da, era bine. Si era reciproc.

    Spuneti ca nu lucrez si sunt un cersetor. Lucrul meu este blogul saccsiv. Si lucrez la el cam 12 ore pe zi. Iar dintre cei ce apreciaza munca mea, cativa ma ajuta cu bani sa-mi tarai zilele. Si voi tot de aceea m-ati ajutat, caci ati considerat folositor ceea ce fac. Dar si voi la randul vostru sunteti ajutati, altfel n-ati putea sa lucrati la razboi intru cuvant, caci doar unul din voi are serviciu iar salariul este foarte mic. Ba mai mult, stiti si voi si eu o multime de crestini care fara ajutorul fratilor n-ar putea lucra la bloguri, la reviste, la carti, sa tina conferinte.

    Nu e asa. Toti avem venituri legale, legitime, platind impozite, iar doi dintre noi (deci nu unul) avem (inca) joburi full-time si deci, salarii, chiar daca unul este foarte mic, dar este, slava Domnului, cat o mai fi. Si in primul rand ne ajutam intre noi, cat putem, mai ales cand e vorba de familii de intretinut. Blogul nu e meseria noastra. Si daca e sa se termine, se termina si asta este. Una este ca mai poti primi un sprijin prietenesc sau o donatie sporadica de la cineva binevoitor (si le multumim si pe calea asta celor care au avut dragostea asta), si alta este sa astepti sa traiesti numai din asta, cand poti munci. Daca nu poti, e altceva. Nu ni se pare ceva normal, si ti-am sugerat de la inceput ca situatia asta nu poate dura, din punctul nostru de vedere, fiindca trebuie sa te gandesti si la ceilalti. Si asta e o chestiune ce trebuie sa o rezolvi cu un duhovnic, in orice caz insa, nu e normal sa vorbesti despre cum “sa iasa complet din sistem” oamenii, cand tu chiar de pe urma muncii lor “in sistem” traiesti. Nu ne-am fi legat de acest aspect, daca nu era ceea ce recomandai tuturor sa faca ceva similar cu ce faci acum. Nu e corect si inseamna si ispitire a lui Dumnezeu, dupa gandul nostru. Plus ca ai si o raspundere in plus, stii la ce ne referim, nu facem asta public.

    Cam asta este… Suntem extenuati de acest scandal nesfarsit si de toate explicatiile si para-explicatiile reluate si ras-reluate… Vrem sa ne oprim aici. Mai departe, daca mai vrei alte lamuriri, trebuie sa vorbesti cu parintele Mihail. Daca nu poti ajunge, macar la telefon. Altfel nu mai terminam niciodata. Da-ne voie sa ne retragem si sa inchidem aici subiectul, cel putin la noi. Daca pe blogul tau o sa mai continui atacurile sau o sa reiei minciunile de care am spus, e problema ta.

    La acest subiect asteptam de acum numai comentarii referitoare la ideile din postarea parintelui Mihail, atat. Sau, daca nu se poate altfel, vom inchide comentariile.

  33. Fratilor,

    Acest comentariu al lui saccsiv m-a determinat si pe mine sa imi inving reticienta de a comenta ceva ce poate nu e in puterile mele sa o fac…
    Cu toata dragostea crestineasca pentru voi , incercati sa tratati acest comentari ca p1e o viziune neutra , necunoscind personal pe nici unul dintre voi(din pacate).

    Tehnic vorbind, se vede de departe diferenta de stil si abordare duhovniceasca intre cele doua bloguri. Probabil , fratele saccsiv are o apetenta mai mare spre latura conspirativa , lumeasca si mai putin spre cea duhovnicesca . Pentru cei care ajung pentru intiia oara in fata unor realitati “deconspirate” este foarte bine ca au ocazia , prin linkurile si unele postari legate de viata Bisericii , sa ajunga sa traiasca viata duhovniceasca in Biserica Lui Hristos.
    Continutul original este minoritar in cazul saccsiv , dar se pare ca si asa tot e nevoie de multe ore de munca . Bunul Dumnezeu sa vada efortul fratiei tale si sa treci peste dificultatile despre care vorbesti.
    Razbointrucuvint insa este evidenta altceva, efectiv simt o usurare a inimii, o pregustare a Imparatiei citind foarte multe dinte articolele lor. Se simte echilibrul care se naste din smerenie, se simte probabil si educatia, cultura, sutele de ore de lectura duhovniceasca a celor care adminstreaza acest site.
    Fara nici o suparare, cititorii vostri sunt din categorii diferite, si e de preferat ca , in masura posibilului cei ce se mihnesc peste masura vazind uriciunile lumii acesteia, prezentate de cele mai multe ori prin traducere pe blogul saccsiv , sa se racoreasca in Duh aici.

    Aceasta a fost doar o mica analiza formala a celor doua bloguri, revenind la situatia creata in ultimele zile , efectiv nu pot sa cred cum saccsiv permite pe blogul sau postarea unor MINCIUNI COLOSALE, ca aceea ca cei de aici promoveaza cipul , ca desi au fost la sedinte la Petru Voda acum au schimbat tabara. Oare cititorii tai chiar au o inteligenta precara sa nu isi dea seama ca nu este adevarat asa ceva?
    E suficient sa rasfoiesti in treacat acest blog si vei afla , in forma compilata si echilibrata (Calea Imparateasca) cum stau lucrurile.

    Imi cer iertare fata de fratii de la Razbointrucuvint, ca prin spusele mele poate le-am dat prilej sa se mindreasca pentru o clipa in sufletele lor.

    Eu sunt aceasi persoana care am scris aici http://narcis13.wordpress.com/ despre “coincidenta” ca fiecare instructiune a dialogului dintre chipul RFID si reader are in antet gruparea binara “110” care tradusa in sistem decimal este “6”.
    Sigur de aici , si pina la 666 in chip este cale mai lunga (dar nu foarte!) asa ca este foarte posibil sa fim pe o pista falsa, mai ales ca nici macar nu stim daca vor fi cipuri RFID in noile buletine.

    Globalizarea este un proces avansat dar inca nefinalizat, Fiara inca nu s-a aratat vadit, semnul ei unic si global inca nu a aparut.

    Fratilor, Bunul Dumnezeu sa va cerceteze cu Harul Sau !

    Doamne Ajuta!

  34. Probabilitatea aparitiei in codul binar (succesiune perpetua de 1 si 0) a grupului 110 este atat de mare incat coincidenta ta este de fapt ceva normal.

    http://www.roubaixinteractive.com/PlayGround/Binary_Conversion/Binary_To_Text.asp

    Dumnezeu = 010001000111010101101101011011100110

    0101011110100110010101110101

    Petru Voda = 01010000011001010111010001110010011101010010000001010

    110011011110110010001100001

    Mantuire = 01001101011000010110111001110100011101010

    11010010111001001100101

    Vai de mine. In toate sunt 3 x 666 (9 de 6) … Wow. Nu cred că e bine… nu?

    Sa lasam glumele de o parte domnule Narcis. Probabilitatea gasirii de 110 in siruri de cod binar este probabilitatea de a gasi nisip pe plaja.

  35. @ Pustnicul Digital:

    Nu ne pricepem la partea tehnica, dar, fiind specialist, iti dam credit, insa tine cont ca si Narcis spune:

    Sigur de aici , si pina la 666 in chip este cale mai lunga (dar nu foarte!) asa ca este foarte posibil sa fim pe o pista falsa….

    Oricum, pentru lamurirea strict tehnica e bine sa va consultati pe blogurile fiecaruia, dar in duh fratesc, lasand la o parte orgoliile si superioritatea, mai ales ca, in esenta, suntem intr-un cuget.

    Doamne, ajuta!

  36. @ Vela Gheorghe am inteles unde am gresit. Multumesc pentru corectare si pentru explicatii! Doamne ajuta

  37. Oare cum a aparut aceasta disputa tocmai acum, cand cu ordonanta privind buletinele?
    Iar dusmanul despre care spun nu este om ci dezbinatorul satan. Frati intru Cuvant, Saccsiv oare nu vedeti ca in loc sa ne ajutam, sa ne acoperim greselile, noi facem invers? SA NU FIM MUCENICI DIGITALI Fratilor. Incolo ce sa mai zicem…maine vor bifa si sedinta de consultare a poporului la M.I. …misiune incheiata pentru ei. Suntem multumiti?

  38. @ cosmin mihai:

    Depinde acuma… ca si Hristos spune undeva: “N-am venit sa aduc pace, ci dezbinare”. Si, iarasi, ca “Iata, satana v-a cerut ca sa va cearna, dar Eu ma voi ruga pentru voi, ca sa nu va piara credinta”. Cernerea se face nu dupa criterii exterioare, nu o face omul, ci o face Duhul. Vede-v-om cine de ce parte se va gasi la urma, nu stim, dar harul poate da o incredintare in inima, exista semne, roade.

    Nu stim ce va iesi din ce va maine si daca ne-cearta dintre noi ar schimba cu ceva situatia. Nu suntem multumiti, oricum, bineinteles.

    Si noi am zis la fel cu mucenicii virtuali. La fratele la care faci aluzie este tocmai o autoironie, cum are obicieiul, poate un pic exagerat uneori. Si el greseste, si noi mai gresim, e adevarat. Dar sa manam la adanc, sa nu ramanem la cele din afara.

  39. @admin:
    Mantuitorul a spus ca a venit sa aduca chiar sabie si nu pace, “dezbinare” e un cuvant prea soft,dar stiati asta.
    Iar in legatura cu “seara comediei” de pe Apologeticum,doresc sa precizez ca faceam referire la articolul de acolo cu titlul “Din pricina pacatelor si a patimilor vor fi acceptate actele cu cip si pecetea finala” ,un titlu bun de altfel,trebuie sa recunosc, la fel si concluzia scrisa la final acolo,problema este ca continutul articolului nu (prea) are legatura cu lucrurile mentionate mai sus.
    Adica ce treaba are retragerea in munti si in catacombe cu ceea ce s-a discutat pana acum pe bloguri sau cu titlul de acolo?
    Foarte ciudat.

Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare