ROMANIA – GROAPA DE GUNOI RADIOACTIV A GERMANIEI? Vaporul german “Flaminia” cu substante periculoase zis BOMBA TOXICA PLUTITOARE a ajuns la Constanta

31-03-2013 47 secunde Sublinieri Print Print

Departure-of-MSC-Flaminia-to-Romania-

Vaporul german plin cu substanţe atât de periculoase încât niciun port european nu l-a vrut a fost primit de România. Ţara noastră îşi asumă toate riscurile şi a acceptat să repare nava Flaminia.

Nava Flaminia a fost numită “bombă toxică plutitoare“, dar ce conţin exact cele 150 de containere cu substanţe periculoase nu ştie nimeni. Sau, cel puţin, nu spune nimeni. Nici măcar autorităţile române, care se pregătesc să o primească în port, cu orice risc.

Odiseea navei a început în mijlocul Atlanticului. În iulie 2012, încărcătura de la bord a luat foc. Un membru al echipajului a murit în incendiu, iar altul a ajuns la spital. De ce, nu se ştie clar. Unii vorbesc chiar de substanţe radioactive.

Din acel moment, Franţa, Marea Britanie şi Olanda au refuzat să o primească pentru reparaţii. Singurii care au acceptat, într-un final, nava-cargo au fost germanii. Flaminia a stat 6 luni într-un port de apă adâncă, nefinalizat.

La final, germanii nu au vrut să păstreze nava în apele lor. Aşa a ajuns în România. La Constanţa, zeci de oameni vor munci timp de o săptămână ca să descarce nava. Vor goli şi vor spăla containerele, iar reziduurile vor fi duse la Ploieşti.

Flaminia va ajunge apoi la şantierul naval de la Mangalia, unde a fost construită în 2001 şi unde va fi, acum, reparată.


Categorii

NEWS (STIRILE ZILEI), Razboiul impotriva Romaniei

Etichete (taguri)

, , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

15 Commentarii la “ROMANIA – GROAPA DE GUNOI RADIOACTIV A GERMANIEI? Vaporul german “Flaminia” cu substante periculoase zis BOMBA TOXICA PLUTITOARE a ajuns la Constanta

  1. Dacă este vorba de Ploieşti, deşeurile probabil vor ajunge la Ekoparc, depozitul de deşeuri industriale toxice al companiei Rompetrol. Localizarea este la sud-vest de Târgşoru Nou, la câteva sute de metri de râul Prahova (vezi harta)

    http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.900450&lon=25.873232&z=14&m=h

    Aici despre depozit:

    http://www.curierulnational.ro/Eveniment/2011-05-09/Tratarea+si+depozitarea+deseurilor+industriale+de+langa+Ploiesti+necesita+inca+2+mil.+euro+in+2011

    http://www.ecologic.rec.ro/articol/read/afaceri-finantari/5638/

    Aici foto din interior:

    http://stiripeblog.files.wordpress.com/2011/05/ecopark.jpg

    http://www.ecomaster.ro/mediaroom/inaugurare-ecopark

  2. Si atat? Reziduurile vor fi duse la Ploiesti, se spala, se curata, se repara…de parca am vorbi de resturi vegetale!

  3. “iar reziduurile vor fi duse la Ploieşti.”

    Probabil in gropile imense de la marginea Ploiestiului.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ww1T4YBy_uw

  4. Ce oameni buni suntem noi, nu refuzam pe nimeni… :-?
    Am devenit gunoiul Europei la propriu ?!

  5. Eii, acuma poate isi da lumea seama de ce Merkel il sustine asa de tare pe Basescu….

  6. @ Hrisanti:

    De data asta nu e neaparat sa mai fie vorba despe Basescu. Oricum, de acum inainte nici nu credem ca se mai poate distinge intre Basescu si Ponta, trebuie sa fim realisti, devine cam totuna. E vorba de Romania, in general si despre pozitia ei scandalos si deja criminal de slugarnica si de lasa in fata marilor puteri, fie ca e vorba de cele europene, fie ca e vorba de SUA.

  7. Pai asta se va intampla daca nu o vor întâmpina romanii cu “urări de bine”.

  8. Buna seara!
    Trebuie sa stiti faptul ca aceasta o afacere extrem de profitabila cu profit de cel putin 10 ori sumele investite, dar si cu riscuri imense pentru mediu si sanatatea populatiei daca neutralizarea nu se face conform normelor.
    Germania a impus ca toate procedurile de neutralizare a deseurilor sa se faca sub directa indrumare a autoritatilor iar costul per tona a fost estimat la 8.000-8.500 euro, in conditiile in care nava are conform celor de la Daewoo o cantitate de cca. 8000 tone de deseuri.
    Conform declaratiilor pe care reprezentantii DMHI le fac, aceasta nava va fi curatata, deseurile vor fi depozitate la un operator portuar iar dupa reparatie acestea vor fi incarcate pe nava, care va pleca cu ele. In acest moment nava are un pescaj de 9,1 m iar pentru a intra la DMHI trebuie sa aiba un pescaj de 6 m operatiunea de ecologizare si taierea unei parti din corpul navei trebuie facuta in Portul Midia sau Constanta.
    Evident ca din analiza acestor declaratii se pot trage doua concluzii: ori reprezentantii DMHI au un IQ redus si chiar cred in aceasta ipoteza sau cu rea credinta induc in eroare opinia publica pentru a castiga o felie consistenta din tort, intrucat conform estimarilor DMHI in Romania toate costurile nu vor depasi cca. 4 milioane de euro ori pana la 64 de milioane de euro, costuri estimate de catre guvernul german………
    Interesant este si cine face ecologizarea: un consortiu de 3 firme condus de catre Uni-Recycling, o firma care in opinia unui expert de mediu din UE cu care am discutat nu are expertiza si capacitatea de a efectua aceasta procedura.
    in ceea ce priveste opinia publica am observat faptul ca aceasta nu reactioneaza deloc la problemele de mediu, desi acestea au o influenta majora asupra sanatatii populatiei. Singuri care au inteles riscurile si avut o pozitie ce merita felicitata sunt operatorii portuari din Portul Midia si Constanta, care au refuzat oferte de colaborare foarte profitabile desi au fost ademeniti cu sume foarte mari de bani au pus mai presus de toate sanatatea salariatilor lor si pericolul pe care aceste deseuri le prezinta pentru sanatate si protectia mediului.
    Consider ca fiecare persoana si Biserica ar trebui sa se implice in astfel de probleme care ne afecteaza viata.
    Dumnezeu sa ne ajute!

  9. Buna ziua domnule Hasotti,
    Din ce spuneti dumneavoastra, eu nu inteleg mai multe lucruri:
    1. S-a spus la noi ca in Germania nava a fost oarecum ereparata pentru a mai putea face un singur drum. Cum de nu au descarcat-o acolo?
    2. Se spune ca deseurile vor fi neutralizate aici si pe urma trimise in Germania? Daca firma care face “ecologizarea” este straina si platita gras, de ce nu s-au descarcat containerele in Germania, sa faca firma respectiva neutralizarea la pretul respectiv? Daca tot e vorba sa fie trimise deseurile in final in Germania….
    3. Pe http://nazone.ro/2013/03/bomba-ecologica-fost-trimisa-in-romania.html se spune ca singura intreprindere acreditata international sa neutralizeze policlorobifenili (PCB ; « probabil cancerigen », cu utilizare interzisă în Franţa din 1987)este uzina Tredi din Saint –Vulbas (Ain),Franta, si acolo erau trimise cele 40t de PCB, tocmai din SUA. Dar , dupa accident, nava nu a mai fost primita in Franta. oare de ce?
    4. mai multi experti internationali au facut expertize de la accident (a trecut mult timp de pe 14 iulie anul trecut). De ce autoritaatile romane nu par sa stie de au scris ei? In Germania s-au facut, de asemenea, analize. E vorba si despre reactiile ce au avut loc pe parcurs intre substantele supraincalzite si scapate de sub control…
    5. Ciudat ca acum nu se mai spune nimic la noi, nici in presa din Vest. parca totul s-ar fi rezolvat deja….

  10. Dragi cititori Iin legatura cu BOMBA BOMBELOR FLAMINIA se pare ca ne batem gura de pomana.
    Este clar ca toata aceasta afacere este una guvernamentala (impusa sau banoasa pt firmele capus – depozitare, transport, stocare etc – de NEUTRALIZARE nici vorba pt ca nu avem cu cine si cu ce), si drept urmare nici o institutie a statului nu da nici o declaratie publica, clara, reala, pertinenta.
    Este clar ca neamtul este dispus sa ne lase aici, nava cu totul, decat sa-si mai ia deseurile inapoi. Bravo lor, stiu sa se protejeze si sa ne pacaleasca ca pe niste mari fraieri ce suntem.
    Singura si unica rezolvare a situatiei este ca oamnii implicati in descarcare si reparatii sa NU URCE LA BORD.
    Numai asa guvernantii ne vor cere si noua parerea atunci cand decid actiuni si activitati de acest gen.
    Sindicatele toate au AMUTIT – tacerea a fost de mult cumparata – SCHIMBATI-VA URGENT LIDERII
    FRATILOR NU VA LASATI FAMILIILE PE DRUMURI CA NU LE V-A COMPATIMI SI HRANI NIMENI, ABSOLUT NIMENI. NU URCATI LA BORD CU ORICE RISC. DEMONSTRATI CA PUTETI FI UNITI

  11. Poate ca DNA Bucuresti care a inceput o ancheta impreuna cu OLAF si Interpol va deslusi misterul. Sunt foarte interesati de zvonurile conform carora s-ar fi achitat sponsorizari de 2.000.000 euro catre d-na Rovana Plumb si s-ar fi bugetat si 1.000.000 euro pentru autoritatile locale. O chestiune interesanta este ca DNA Bucuresti nu a solicitat sprijinul DNA Constanta si a fost trimisa o echipa speciala.
    Din cate am inteles initiativa nu ar fi pornit de la autoritatile romane ci la solicitarea OLAF si Interpol.
    In Constanta deja presa este cumparata, nu se mai scrie pe aceasta tema iar comentariile pertinente si care contin informatii se sterg. Pentru a da exemple concrete este vorba de ziarele Telegraf, Replica si Ziua de Constanta unde au fost postate comentarii ale cititorilor, iar cateva erau extrem de interesante si parea ca sunt ale unor oameni care lucreaza in domeniu protectiei mediului, care explicau foarte detaliat de ce nu se pot descarca pe teritoriul aceste deseuri periculoase. Intr-o dicutie cu cineva de la Agentia de Protectie a Mediului Constanta am facut referire la aceste comentarii dar surpriza comentariile disparusera.
    Poate administratorii site se pot implica mai mult si cere detalii oficialitatilor. Sunt convins ca foarte multi oameni ii vor sprijini in demersurile efectuate.

  12. Pingback: NAVA FLAMINIA, BOMBA ECOLOGICA CU CEAS - incepe desantul deseurilor radioactive. DESLUŞIREA IŢELOR unei afaceri urat-mirositoare si periculoase (VIDEO) - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  13. Pingback: Din nou despre FLAMINIA – bomba plutitoare si otravitoare, foarte probabil si radioactiva. CINE SUNT (I)RESPONSABILII CARE NE DISTRUG SANATATEA SI MEDIUL? Litoralul romanesc si judetul Prahova in pericol - Recomandari
  14. intrebare : astia de la ROMPETROL au TEHNOLOGIE pt reziduuri PETROLIERE sau pt reziduuri NUCLEARE ? …

    raspuns : dupa cum se prezinta TEHNOLOGIA : o PRELATA, un EXCAVAJ, niste MARCAJE si un GARD ! … pe care s-au cheltuit 2,5 milioane de euro ! … trebuie ca au un TUPEU ! …

  15. Pingback: Pe langa Flaminia, ALTA NAVA CU DESEURI TOXICE (Volgo Balt 219) adusa in Romania, urmare a unei afaceri murdare care implica legaturi cu MAFIA ITALIANA. Portul Constanta – GROAPA DE GUNOI A EUROPEI, cu pretul sanatatii românilor? - Recomandari
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Stirile zilei

Carti

Articole Recomandate

Documentare