Parintele Gheorghe Calciu: PITESTI DUPA PITESTI

19-11-2007 Sublinieri

hristos_a_inviat_1.jpg

Miercuri, 21 noiembrie se implineste un an de cand bunul si marele nostru parinte Gheorghe Calciu s-a mutat in Imparatia lui Dumnezeu, iar pe 23 noiembrie se comemoreaza 82 de ani de la nasterea sa. Cu acest prilej incepem de astazi, cu sprijinul si osteneala unor surori duhovnicesti inimoase, sa redam pagini esentiale din cartea-eveniment “Viata parintelui Gheorghe Calciu” recent aparuta la Editura Christiana, carte pe care o socotim una dintre cele mai importante si mai tulburatoare (in sens bun) carti duhovnicesti care au aparut in ultimii ani, esentiala pentru a intelege ce traim noi astazi si a ne privi altfel viata, cu ochi duhovnicesti, luand pilda din cele traite si patimite de parintele Gheorghe Calciu, marturisitorul prigonit“, pentru a folosi numele altei carti aparute anul acesta despre el. Astazi citim despre cum vedea parintele continuarea experimentului satanic al Fenomenului Pitesti (a carui victima, iar mai apoi biruitor a fost) in zilele noastre la scara planetara, despre ce inseamna integrarea in Uniunea Europeana, despre masonerie si despre sansele implicarii Bisericii in politica:

viata-parintelui-gheorghe-calciu-dupa-marturiile-sale-si-ale-altora.jpg

– Privind acum, dupa ma bine de cincisprezece ani de la evenimentele din ’89, situatia din Romania, ce parere aveti? Oare cu incetarea regimului comunist a incetat si regimul satanic? Sa nu uitam ca in acesti patruzeci si cinci de ani ei au castigat o anumita experienta in lucrarea cu sufletul omului. Oare n-o mai aplica in continuare?

Da’ ce crezi, ca daca noi am iesit de la Pitesti s-a terminat razboiul?! Oho! Toata lumea asta este satanica. Toata lumea! In America esti cercetat si controlat si ce gandesti. Daca-ti ia cartea de credit, vede si ce ai cumparat. Se poate sti tot ce ai in casa. E ceva imposibil, nu mai stii unde sa te ascunzi!

Legat de controlul acesta asupra individului, se vorbeste din ce in ce mai mult in tarile ortodoxe de problema cipurilor. Sfintia voastra cum vedeti asta, ca pe o actiune demonica?

– Da. Dar cred ca un lucru demonic prinde putere atunci cand tu ii dai putere. Adica daca imi implanteaza in organism un cip prin care ma controleaza, oare o sa-mi las controlat si sufletul? Ei o sa stie pe unde am umblat, ce am vandut, ce am facut, daca am comis vreo crima sau altceva. Dar imi poate cipul acela imprima in minte altceva decat vreau eu sa gandesc, decat credinta mea?! Mie mi se pare ca dracul nu are putere daca tu nu-i dai. Si apoi, nu am un inger in dreapta mea? Oare il am numai pe drac in stanga? Si atunci, de ce sa ma tem de dracul, daca am si inger? Ca dracul nu castiga fara mine. Dar nici ingerul nu castiga fara mine. Eu sunt acolo comandantul suprem. Eu zic catre unul sau catre celalalt: “Tu castigi!”. Eu nu ma sperii asa…

– Recunoasteti in societatea de azi metode care s-au aplicat la Pitesti?

– Da. Ce s-a petrecut in Irak, de pilda. Ce s-a intamplat la Pitesti nu s-a intamplat numai la Pitesti, asa, ca o exceptie de care sa nu se fi stiut. S-a stiut. Toate au fost gandite de sus. Si in Irak la fel, n-au fost numai niste soldati care au avut instincte criminale. Nu. De sus s-a pornit. Acestea sunt procedee satanice care se vor aplica tot timpul, cata vreme Dumnezeu va ingadui si nu va pune capat acestei lumi.

– Dar ca lucrare demonica asupra sufletului, astazi fata de Pitesti…

– Sunt alte metode. Uita-te la muzica asta satanica, ucigatoare, care vine si la noi! Uita-te la tinerii astia care au luat-o razna dintr-o data! Cel putin acolo, in America, asa e peste tot. Dar ma uit la tinerii de la noi, din Romania, care au preluat atat de rapid sistemul acesta cu betia, cu desfranarea, cu “eu raspund pentru mine”, “n-am nevoie de Dumnezeu” si asa mai departe…

– Deci acestea sunt rezultatele unor experimente care s-au aplicat?

– Sigur. Va dau un exemplu. Dupa ce a fost atacul din America asupra celor doua turnuri gemene, la Capitoliu – Capitoliu e cum ar fi aici Parlamentul – s-a facut o seara de rugaciune. In America este interzis sa te rogi, sa pomenesti numele lui Dumnezeu sau sa pui o icoana intr-o instituie publica. Daca ai spitalul tau poti sa faci asta. Dar daca e spital de stat n-ai voie. La scoala, la fel: n-ai voie sa te rogi, n-ai voie sa citesti Biblia…Totusi, rugaciunea asta s-a facut. S-a incalcat Constitutia Americii si s-a facut. Si nu oriunde, ci in incinta celei mai importante institutii a Statului. Insa n-a fost o rugaciune crestina. A fost o rugaciune iudaica. Nu s-a pomenit deloc numele lui Hristos. Nu in mod expres, sa se spuna “Hristos” sau “Mantuitorul”, dar nici macar prin aluzie. Ca si cand Mantuitorul nici n-ar fi existat. S-au citit numai psalmi si profetii. Nici preotul care a fost acolo nu a pomenit numele lui Hristos. Era un preot catolic, ortodocsii n-au venit. Deci dintr-o data iti dai seama ca America oficiala nu e crestina. America neoficiala, ea e crestina, si oamenii pomenesc des numele lui Dumnezeu. Dar sunt protestanti, nu altceva. Insa asa cum in Constitutia Europeana nu se vorbeste despre Dumnezeu si crestinism, asa in America oficiala nu ai voie sa folosesti aceste cuvinte. Asa nu se va pomeni de ele in Romania, daca preotii si calugarii – ar trebui sa pun calugarii intai, pentru ca ei sunt sacrificatii, ei sunt “la Pitesti” – nu tin calda inima penru Dumnezeu si aprinsa candela credintei!

Comunitatea Europeana

Intrarea in Comunitatea Europeana este un pericol pentru Biserica?

– Da. Iar faptul ca biserica se roaga pentru intrarea in Europa este un pacat al ei, fiindca incercam de fapt toate caile sa intram in iad, ceea ce e o mare inselare. In loc sa intram in Rai, cautam portile iadului Pentru ca stim despre Occident ca nu are nici un fel de credinta, nici un fel de morala, ca toate acolo sunt permise, toate sunt ingaduite si toate le sunt chiar de folos, in sensul lor, nu in sensul nostru…

– Totusi multi romani, in majoritate crestini, doresc intrarea in Europa.

– Eu asta pot sa le spun: nu ravniti la imperiul satanei! Stiu ca omul zice: “Parintele Calciu traieste in America, o duce bine – pe cand noi, aici, rabdam de foame – si ma indeamna pe mine sa fiu bun si sa ma multumesc cu patria mea! Realitatea insa e asta: capitalismul e foarte crud. Noi ne-am obisnuit cu viziunea comunista, dar capitalismul nu este mai bun. Sunt, de pilda, intreprinderi care au nevoie de cinci sute de oameni o data. Angajeaza cinci sute de oameni cu salarii bune. Nu mai e nevoie de cinci sute? Pe toti cinci sute ii dam afara a doua zi! Nu exista crutare. Alt aspect este ca nu ai cu ce sa platesti. Toata lumea in America are datorii. Iti cumperi casa, de exemplu, si achiti un anumit procent lunar. Daca n-ai platit sase luni, te da afara. Pentru cazul acesta sunt camine. Du-te la camine! Caminele te tin trei zile si te dau afara. In America se moare de frig pe strada. Sunt acei homeless, oameni care nu vor sa se duca la camin sau la azil. Nu le convine. A doua zi ii vezi morti pe strada, iarna. Deci sunt niste aspecte…

– Pe care majoritatea romanilor nu le cunosc, pentru ca la noi nu se mediatizeaza fata asta intunecata a Americii.

– Dar ea exista. Eu cred ca aspectul saraciei de la noi e mai decent decat aspectul saraciei din America. Acolo ii vezi ca pe niste nebuni. Au cate un carucior din acesta de cumparaturi, in care isi pun plapuma, si unde gasesc loc se culca si dorm. Ii vezi ca stau rupti, murdari. Ar putea sa se imbrace, ca fiecare e dispus sa le dea ceva. Dar nu primesc. Prefera sa umble zdrentarosi. Poate fac din asta un protest impotriva societatii, nu stiu. Oricum, saracia are acolo un aspect mizerabil. In Romania, in schimb, am vazut oameni care sunt foarte saraci, dar nu cersesc. Bine, nu ma refer la tigani, ca ei sunt mai indrazneti. Am vazut oameni care stau imbracati in haine vechi, dar curate si care nu intind mana, dar tu stii ca au nevoie. Vedeti, parca e mai decent aici. In America, si in Occident in general, toate lucrurile sunt in extrema. Desfraul e in extrema. Revolta e in extrema. Cersetoria e in extrema. Saracia este in extrema. Si oamenii sunt putin dezechilibrati.

– La noi Occidentul e zugravit altfel, se vorbeste de avantaje, de castig…

– Stiu, toata propaganda aceasta care se face acum cu Uniunea Europeana…Dar nu vedeti ce se intampla de fapt? Uniunea Europeana spune: cresteti valoarea caselor! Pana nu ajungeti cu casele la valoarea cutare, nu va primim. Cu inzestrarea armatei, la fel. Dar armata noatra poate fi inzestrata la nivel european? Toate acestea necesita cheltuieli enorme! A venit odata un comandant de la Pentagon, pensionar, la noi la biserica si am vorbit putin in legatura cu ce se intampla in Romania. Si ne-a spus: “Nu va bucurati asa! Dumneavoastra credeti ca noi va putem inghiti cu tot ce aveti, cu blana cu tot? Trebuie sa va curatam de blana! Trebuie sa va schimbati sistemul!”. Or, toate aceste actiuni se platesc. Nu zic ca Romania nu va intra in Comunitaea Europeana. Va intra, pentru ca Dumnezeu a ingaduit. I-a dat un moment de libertate satanei. Un moment de libertate, stiti ce inseamna la Dumnezeu? Doamne fereste! Poate sa dureze o mie de ani. Dar chiar daca vom merge acolo, noi trebuie sa incercam pe alta cale opozitia noastra.

– Prin pastrarea identitatii?

– Da. Opozitia noastra fata de Uniunea Europeana sa fie credinta, pastrarea valorilor nationale, a sufletului romanesc. Altfel ne inghit europenii. Daca noi ne facem datoria fata de copiii nostri, fata de tineret, fata de toti romanii, ca sa-si pastreze credinta, limba, morala si toate comorile spirituale ale neamului nostru, vom rezista. Si sa stiti ca si europenii, ca si americanii, sunt foarte nationalisti, sunt xenofobi. Uite, cand a fost atacul acela de la World Trade Center, s-au vandut miliarde de stegulete. Fiecare avea cate patru stegulete americane la masina. Pe cand la noi… Cineva din Alba mi-a spus: “Parinte, am vrut sa cumpar un drapel, sa-l pun la casa unde stau parintii mei. N-am gasit nici un drapel de cumparat. Am intrat din magazin in magazin. N-aveau”. In America, nationalismul este foarte mare, dar ei zic despre noi: “A! Nationalistii! Romanii sunt nationalisti, rasisti!”, si asa mai departe…

Pe sub lege

– Ce sa facem azi, cand generatiilor tinere li se preda in scoli o istorie mistificata? Cum sa-si mai formeze ei o constiinta nationala corecta?

– Eu zic ca trebuie sa ne intoarcem neaparat la adevar. Cred ca profesorii ar trebui sa aiba acest curaj. Sa nu se lase sedusi de istoria alternativa, sa nu se lase sedusi de “necesitatea” predarii holocaustului, ca mai mare holocaust de cat am avut noi n-a avut nimeni! N-au avut evreii mai mare holocaust! Dar ei l-au umflat, l-au aranjat, au luat bani din toate partile si au facut ce-au vrut. Si acum, daca zici de holocaust sub comunisti, sar in sus ca nu e adevarat. Nu le convine, ca daca mai apare un holocaust, ei pierd. Isi pierd terenul de sub picioare. Noi insa trebuie sa spuen adevarul! Si istoric, si cultural. Sa-i scoatem la iveala pe cei din generatia veche. Deocamdata inca mai apar o serie de carti bune. Sunt tineri care dupa ce citesc, imi spun: “Parinte, nici nu auzisem despre asta. Habar n-am avut! Ia uite pe ce comoara stateam si nu m-am aplecat sa scurm pamantul ca s-o scot!”.

– Cum se pot promova aceste adevaruri?

– Am inteles intrebarea dumneavostra, dar eu nu pot sa spun: “Du-te si spune-i Guvernului!”. Pentru ca Guvernul nu o sa te asculte… Era un evreu la Gherla, care avea o vorba: “Nici cu legea, nici langa lege. Pe sub lege!”. Asa sa faceti lucrul acesta “pe sub lege”!

– Dar Biserica nu ar trebui sa aiba in privinta asta un punct de vedere critic mai nuantat?

– Bineinteles!

– Ma refer, chiar in istoria Bisericii. De exemplu, momentul 1848, Cuza cu secularizarea si altii n-ar trebui sa fie prezentati cu scopurile lor negative, impotriva traditiei si a Bisericii? Pentru ca, daca citesti manualele de Istoria Bisericii Romane, majoritatea sunt prezentati la modul pozitiv, sau nu se spune ce au urmarit ei in realitate. In fond, care este atitudinea nostra, ca si crestini, fata de Balcescu, de Cuza si de toti ceilalti care au fost masoni? Au fost ei constienti de demersul satanic al masoneriei, sau sa socotim ca au facut bine poporului prin faptul ca au fost patrioti?

– Nu cred ca au sesizat bataia lunga a masoneriei in plan istoric.

– Adica au fost castigati de scopul imediat, crearea statului national?

– Da.

– Si atunci, care ar fi atitudinea Bisericii fata de niste amagiti ca ei? Sa-i infiereze, sau sa faca distinctie, socotind ca Dumnezeu ii va judeca cum stie, avand in vedere si momentul istoric respectiv?

– O distinctie trebuie facuta, pentru ca nu poti condamna cu gramada. Dumnezeu judeca pe fiecare, deci cu atat mai mult trebuie sa judecam si noi pe fiecare in parte. Nu-i aruncam pe toti intr-o galeata. Asa, sa zic, poate ca dintre cei mai rau intentionati a fost Cuza. Dar cum Regulamentul lui a ajutat comunismul prin subordonarea Bisericii fata de stat, tot clerul nostru din vremea comunismului a laudat pe Cuza si sistemul lui de secularizare.

– Dar Unirea Principatelor, care s-a facut clar sub influenta masonilor, cm sa o privim din punct de vedere crestin? Sa socotim ca masonii au urmarit un scop, iar Dumnezeu a intors planurile in favoarea noastra?

– Da, absolut.

– Un lucru despre care iarasi nu se prea vorbeste este ca in secolul al XVIII-le si apoi vadit in al XIX-lea, Biserica a pierdut fosrte mult prin trecerea de la organizarea crestina, randuita dupa pravilele bisericesti, la o organizare laica, dupa constitutiile moderne de inspiratie masonica. Mitropolitul a fost obligat atunci sa jure pe Constitutie si alte lucruri din astea, care la momentul respectiv erau niste devieri grave. Acum insa nu ne mai par asa. Acum nici nu mai stim ce se intampla cu Mitropolitii… Atunci practic s-a facut trecerea de la o oranduire dupa voia lui Dumnezeu la o oranduire satanica, in fond, care a fost punctul de plecare al satanismului democratiei de azi. Atunci, in secolul Revolutiei franceze, au fost zorii modernitatii. In acest context, putem considera Revolutia franceza ca inceput al Apocalipsei?

– Probabil ca atunci s-a manifestat in chip vadit antihristul, care era de mult in lume. Cand Apostolul Pavel le vorbeste tesalonicenilor despre venirea antihristului, spune: “Si acum ce il opreste stiti, ca sa se arate el la vremea sa”. Atunci a fost deci prima aratare evidenta a lui.

– De ce credeti ca Dumnezeu a ingaduit distrugerea lumii tarditionale crestine si instalarea oranduirii acesteia antihriste? Putem face o paralela cu istoria poporului evreu?

– Putem face o paralela cu istoria fiecarei natiuni. Or, natiunile au tradat, Biserica a tradat, iar Dumnezeu trebuia sa sanctioneze asta.

– In ce sens a tradat Biserica?

A acceptat aceasta laicizare a ei. A primit sa depuna juramantul pe Constitutie. De ce episcopii n-au refuzat sa jure pe Constitutie?! Biserica a pus atunci interesul natiunii inaintea adevarurilor crestine. Si a zis ca tragem un profit, dar Biserica nu trebuie sa caute profituri. Ea trebuie sa-si pastreze linia ei. De altfel, toate Bisericile de acum sunt sub Constitutii. Doar Biserica Catolica face exceptie intr-o oarecare masura si are pozitia ei. Dar face si ea un balans destul de compromitator.

– Fiindca a venit vorba de catolici, din cate am inteles, atitudinea lor fata de francmasonerie a fost mult mai transanta. S-au delimitat de ei, i-au excomunicat. Am vazut un indreptar de-al lor mai vechi, in care scria clar ca masonii nu se pot impartasi. La noi nu a existat asa ceva. Doar in 1937 a fost acea actiune[1], care dealtfel a ramas si destul de necunoscuta…

– Sa stiti ca hotararea aceea luata in ’37 e valabila si azi, nu exista nici un document care sa anuleze anatema aruncata atunci pe masoni!

– Dar era vorba de anatema acolo?

– Era oricum o chestie de definire fata de ei. In ce priveste catolicismul, care nici el n-a ridicat anatema de pe masoni, in momentul de fata e mult mai infiltrat de masonerie decat Ortodoxia. In Ortodoxie acum, de curand, au inceput sa se infiltreze, dar catolicismul este foarte patruns. Sunt unii despre care se stie ca sunt masoni, si totusi sunt preoti, sau chiar mai sus in ierarhie. Nu stiu in Curia papala cati or fi masoni, probabil ca foarte multi…

– Este lucrarea masoneriei un pericol?

Da, este un pericol pentru credinta, fiindca masoneria e o actiune demonica!

Izolare sau implicare?

– Credeti ca e posibil sa se mai revina la o asezare crestina?

– Se pare ca nu, pentru ca nici Scriptura, nici Sfintii Parinti nu vorbesc de o reasezare a crestinismului in lume, ci numai de separarea tot mai pronuntata a Bisericii si de asumarea de catre crestini a suferintei pe care le-o vor provoca atacurile dinafara.

– Ce sa faci ca si crestin in aceste vremuri? Sa te izolezi? Sau sa incerci sa te implici totusi politic, in ideea ca vei putea face ceva, desi sistemul actual e guvernat de legi anticrestine?

– Alternativa implicarii politice in scopul de a mentine o libertate pentru crestinism este una buna. Eu nu o condamn. Dar oamenii aceia, din punct de vedere al mantuirii s-ar putea sa fie sacrificati. Pentru ca ei vor intra in sistem si vor juca probabil dupa cum le canta sistemul, desi vor proteja, intr-un sens, pe crestini.

– Pai daca se jertfesc pentru ceilalti, de ce isi primejduiesc mantuirea?

– Pentru ca vor face niste compromisuri. Ei nu pot ramane acolo fara a face compromis cu satana, chiar daca isi pastreaza cat de cat si relatia cu Biserica. De multe ori insa nu si-o mai pot pastra. Si vor trada.

Atunci care credeti ca ar fi atitudinea crestina fata de vot?

– Solutia ideala ar fi ca Biserica, prin puterea pe care o are asupra societatii, sa-si impuna oamenii politici cei mai buni, adica pe cei care sunt crestini. Dar asta la modul ideal. Pentru ca eu, spre exemplu, nu votez. N-am votat nici aici, nici in America. Nu ma intereseaza, fiindca stiu ca votul meu nici nu imbunatateste, nici nu distruge organizatia lor demonica.

– Aici mai e o problema, pentru ca in momentul in care votezi, sa zicem, un Presedinte, tu iti dai asentimentul pentru masurile pe care acela le va lua si te faci partas la toate pacatele lui. Daca Presedintele trimite, de exemplu, trupe in Irak, tu, care ai votat, esti impreuna raspunzator cu el.

– Daca Parlamentul e dominat de crestini, Presedintele nu poate trimite trupe in Irak, si aici este toata cheia problemei. Dar Biserica nu poate obtine majoritatea in Parlament decat in timp indelungat si cu pretul unei perioade de sacrificiu. Ma refer, cum am spus la inceput, la sacrificiul individului, care sigur va cadea sub ispitele satanice. Bunul trai, sofer, masina – astea toate sunt ispite la care putini rezista. Dar dupa doua-trei legislatii, Biserica va fi majoritara si lucrurile se vor schimba.

– Va intreb acum un caz concret: intr-un sat, tu ai incredere intr-un anumit primar. Ce faci? Il votezi, ca sa iasa el, ca face treaba buna? Sau nu te mai duci la vot si zici: “Ce poate sa faca si asta? O sa faca ceva, dar nu mare lucru, fiindca e angrenat si el de sus intr-un sistem”?

– In privinta aceasta, Biserica are doua alternative si decizia ei e foarte importanta, pentru ca preotii au inca mare putere – asta pana se mai schimba situatia pe aici. Deci Biserica are doua posibilitati. Sau indeamna pe credinciosi sa nu voteze, si atunci orice colaborare cu sistemul cade. Sau impinge inainte oamenii cei mai buni, intreprinzatori, care sunt religiosi, care se spovedesc si asa mai departe. In acest al doilea caz, incet-incet Biserica va avea un castig. Dar desi afirm lucrul acesta si sunt convins ca s-ar putea face, totusi chiar eu am o anumita indoiala, avand in vedere actiunea generala a diavolului in lume.

– Aveti o indoiala ca se mai poate face ceva pe plan politic?

– Da. Si din cauza asta eu personal stau in afara…

– Dar ii indemnati pe altii sa se bage!

(Parintele rade)

– De-as avea incredere deplina ca Biserica, in unitatea ei absoluta, va actiona asa cum am zis, as intra din toata inima, dar nu am incredere, fiindca Biserica are in sanul ei un germen al coruptiei si compromisului.


1] In 1937, la solicitarea Sfantului Sinod al Bisericii Ortodoxe Romane, Inalt Prea Sfintitul Nicolae, Mitropolitul Ardealului, intocmeste si expune membrilor Sinodului un “Studiu asupra Francmasoneriei“, in care arata istoricul, organizarea, precum si scopul anticrestin al Masoneriei: “Intemeierea unei republici mondiale, conduse de francmasoni, adica de evrei. O republica cu desavarsire laica, cu o omenire indobitocita de mizerie si de patimile inferioare dezlantuite.“. In urma acestei expuneri, Sfantul Sinod hotaraste: “Biserica osandeste Francmasoneria ca doctrina, ca organizatie si ca metoda de lucru oculta”, precizand si motivele acestei hoatarari. (vezi Prof. Dr. Nicolae Paulescu, Spitalul, Coranul, Talmudul, Cahalul, Francmasoneria, Tesalonic 2006, pp. 277-308). Este, intr-adevar, o hotarare putin cunoscuta, dar in vigoare si astazi.

dsc_0518.jpg


Categorii

1. SPECIAL, Noua ordine mondiala/ Masonerie, Parintele Gheorghe Calciu, Portile Iadului, Profetii si marturii pentru vremurile de pe urma, Reeducarea ieri, azi si maine, Uniunea Europeana (UE), Vremurile in care traim

Etichete (taguri)


Articolul urmator/anterior

Comentarii

57 Commentarii la “Parintele Gheorghe Calciu: PITESTI DUPA PITESTI

<< Pagina 1 / 2 >> VEZI COMENTARII MAI NOI

  1. Pingback: Război întru Cuvânt » De la reeducarea prin tortura la reeducarea soft: abolirea constiintei, glasul lui Dumnezeu in om
  2. Pingback: Război întru Cuvânt » "NU, DOMNULE!" - IMPOTRIVIREA SI RUGACIUNEA: CHEILE REZISTENTEI
  3. Pingback: Război întru Cuvânt » Parintele Gh. Calciu - inedit: “POATE CA VOM INTRA IN CATACOMBE DIN NOU…”
  4. Pingback: Război întru Cuvânt » Izolare sau implicare? - Realismul parintelui Calciu
  5. Pingback: Război întru Cuvânt » 2 ani fara Parintele Calciu - intre strigatul marturisitor si slava prigonitorilor neo-farisei
  6. Pingback: Război întru Cuvânt » FERICITUL MARTURISITOR CONSTANTIN OPRISAN - “Nu a fost tanar mai schingiuit ca el la Pitesti”
  7. Pingback: Război întru Cuvânt » PARINTELE GH. CALCIU: “Prefer sa mor aici fara niciun compromis!”
  8. Pingback: Razboi întru Cuvânt » PE FATA SI OFICIAL: Primul presedintele UE este membru al clubului BILDERBERG, are o agenda explicit ANTI-NATIUNI si declara ca este un pas inainte catre GUVERNUL UNIC MONDIAL!
  9. Pingback: Război întru Cuvânt » 60 de ani de la inceperea patimilor reeducarii din inchisoarea Pitesti
  10. Pingback: Război întru Cuvânt » Ioan Ianolide: RADACINI SI PORTRETE ALE FENOMENULUI REEDUCARII – IDEI SI PILDE VALABILE SI PENTRU ZILELE NOASTRE
  11. Pingback: Război întru Cuvânt » Parintele Calciu despre experimentul satanic de la Pitesti: TINTA A FOST SUFLETUL NOSTRU, DAR ULTIMA BATALIE A FOST CASTIGATA DE DUMNEZEU
  12. Pingback: Razboi întru Cuvânt » Biserica Greciei ia atitudine fata de CALENDARUL FATIS ANTICRESTIN al Uniunii Europene
  13. Pingback: Război întru Cuvânt » SFANTUL MARTURISITOR VALERIU GAFENCU sau EVANGHELIA SCRISA IN DUH SI IN CARNE PANA LA ULTIMA SLOVA
  14. Pingback: Duminica orbului. Cine sunt orbii zilelor noastre? PREDICA MARTURISITOARE A PS SEBASTIAN: "Respectati-ne pe Hristos, fara de Care, de Europa se va alege praful"
  15. Pingback: PARINTELE GHEORGHE CALCIU - 5 ANI DE LA MUTAREA LA CERURI (21 nov.). Interviu inedit din 2004, pentru Radio Reintregirea
  16. Pingback: PARINTELE CALCIU: SCRISORILE-TESTAMENT catre Parintele Iustin Parvu, IPS Bartolomeu Anania, Manastirea Diaconesti si credinciosi (octombrie 2006)
  17. Pingback: PARINTELE CALCIU - ULTIMA CONFERINTA, cu o luna inainte de plecarea la Domnul (VIDEO in 3 parti; CLUJ-NAPOCA, octombrie 2006)
  18. Pingback: 21 NOIEMBRIE - 4 ANI de la mutarea printre sfinti a Parintelui marturisitor GHEORGHE CALCIU. DESPRE COMUNISM, GLOBALIZARE, MULTICULTURALISM: "Nu trebuie sa va bucurati de libertatea europeana, ca n-o s-o prea aveti!"
  19. Pingback: Bine ati venit in inchisoarea economica UE! ARBEIT MACHT FREI
  20. Pingback: PARINTELE ADRIAN DESPRE EPOCA LUI ANTIHRIST: Stramtorarile vor fi mult mai grele decat in comunism. Metoda de la Pitesti se va aplica acum in toata lumea (VIDEO) -
  21. Pingback: PARINTELE ANTHONY KARBO (SUA) despre educatia copiilor in Biserica si despre purtarea cu tinerii cazuti in pacate. “TRAIM FARA DUMNEZEU SI NICI NU NE DAM SEAMA! Astazi diavolul nu ne mai lupta cu gloante, ci ne copleseste cu dulciuri” -
  22. Pingback: PARINTELE GHEORGHE CALCIU – viata si slujirea in America. MARTURII CALDE DE LA FIII DUHOVNICESTI DESPRE UN PARINTE ADEVARAT SI SFANT: “Avea puterea de a schimba sufletele oa­menilor, era omul cu cea mai mare dragoste…” -
  23. Pingback: 22 DECEMBRIE 1989 – 22 DE ANI. In pragul unei noi robii totalitare, cu gandul la martirii carora le datoram libertatea -
  24. Pingback: Prof. Ion Patrulescu (Timisoara, 2008, ultima parte): “ECUMENISMUL ESTE PROIECTIA IN BISERICA A NOII ORDINI MONDIALE SI PREGATIREA INSTALARII LUI ANTIHRIST. Daca nu esti corect politic, nu ti se da voie sa existi!“ -
  25. Pingback: Un text de acuta actualitate: Toleranta şi “corectitudinea politica”: NOUA MILITIE A GANDIRII (“SPIRITUALA”) SI NOUA REEDUCARE TOTALITARA ANTICRESTINA. Directivele staliniste se aplica la litera astazi. Se intorc anii `50? -
  26. Pingback: Demostene Andronescu despre UNIUNEA EUROPEANA CA PRELUNGIRE TOTALITARA “SOFT” A COMUNISMULUI BOLSEVIC. Si despre colonizarea euro-americana, prin instrumente ca FMI si Banca Mondiala -
  27. Pingback: URLA HAITA… Strigatul zguduitor de marturisire si avertisment al unui mare roman, supravietuitor al fenomenului Pitesti: NICOLAE PURCAREA -
  28. Pingback: NICOLAE PURCAREA - marturii despre reeducarea prin tortura de la Pitesti (si VIDEO) - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  29. Pingback: HRISTOS SI IROZII DE IERI SI DE AZI. Pastorala de Craciun a PS Sebastian, Episcopul Slatinei: ULTIMA PERSECUTIE A CRESTINISMULUI -
  30. Pingback: DEMOSTENE ANDRONESCU despre inceputul reeducarii la Aiud si lectiile importante pe care le avem de invatat si noi (I) -
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Carti

Articole recomandate

Rânduială de rugăciune

Articole Recomandate

Carti recomandate