Ancheta privitor la PROPAGANDA HOMOSEXUALA de la LICEUL GEORGE COSBUC

8-02-2013 6 minute Sublinieri

INTERZICEREA PROPAGANDEI GAY in scoli prin lege: o necesitate

cosbuc propaganda gay

Un marş împotriva discriminării minorităţilor sexuale, la care au participat elevii Colegiului Naţional “George Coşbuc” din Bucureşti, a declanşat un adevărat scandal. Părinţii copiilor au depus sesizări la Inspectoratul Şcolar, iar vineri s-a deschis şi o anchetă. Fundaţia ACCEPT, cea care a fost acuzată că este în spatele acestui eveniment, spune că nu este implicată.

Elevii Colegiului Naţional “George Coşbuc” din Capitală au participat zilele acestea la o manifestare pentru susţinerea drepturilor homosexualilor, pe holurile şcolii, îndemnaţi chiar de o profesoară. Părinţii elevilor s-au arătat revoltaţi de acest eveniment şi au sesizat imediat Inspectoratul.

“În momentul de faţă, în urma unei sesizări a unui părinte, conducerea Inspectoratului a dispus trimiterea unei echipe de cercetare la Colegiul Naţional “George Coşbuc” din Bucureşti. Deocamdată se lucrează la cercetare”, a declarat pentru RTV.NET Marian Banu, purtătorul de cuvânt al Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti.

În acest scandal este implicată şi Asociaţia ACCEPT, organizaţie neguvernamentală care apară şi promovează drepturile LGBT (lesbiene, gay, bisexuali, persoane transgender) la nivel naţional. Părinţii spun că marşul elevilor a venit în urma unui parteneriat făcut între Colegiul Naţional “George Coşbuc” din Bucureşti şi ACCEPT. Irina Niţă, director executiv Asociaţia ACCEPT, a declarat pentru RTV.NET că informaţiile sunt greşite.

“Noi nu avem parteneriat cu Coşbuc. Acest colegiu a mai făcut evenimente, am colaborat în trecut, care au legătură cu discriminarea sau cu drepturi gay. Majoritatea au fost fără sprijinul nostru. Ocazional câte o persoană de la noi a mai mers la ei, de-a lungul anilor, dar în acest context, activităţile au fost iniţiate de ei după cum au crezut că este potrivit. Noi nu am oferit nici măcar informaţii, nu au cerut de la ei nimic. Nu ştiu care sunt activităţile. Noi nu am fost implicaţi în niciun seminar. Coşbuc este un liceu care are tot felul de iniţiative, una mai bună decât alta. Părinţii ar trebui să fie mulţumiţi că, copiii lor învaţă în acea şcoală“, a declarat Niţă.

  • Adevarul:

Anchetă la Liceul „George Coşbuc“ din Capitală. Un părinte reclamă promovarea homosexualităţii în rândul elevilor

Părintele unui elev de la Colegiul Naţional bilingv „George Coşbuc“ a sesizat Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti în privinţa unui seminar cu tema „Luna Minorităţilor Sexuale”“ care ar fi avut loc joi dimineaţa la liceu.

UPDATE 19:30 – Contactată de “Adevărul”, directoarea executivă a Asociaţiei Accept, Irina Niţă, a explicat că organizaţia neguvernamentală care apără şi promovează drepturile LGBT (lesbiene, gay, bisexuali, persoane transgender) nu a fost în niciun fel implicată în vreun eveniment organizat anul acesta de Colegiul Naţional “George Coşbuc”.

“Nu avem niciun parteneriat cu liceul Coşbuc. Noi, Asociaţia Accept, organizăm în luna februarie o serie de evenimente sub umbrela lunii istoriei LGBD şi toată lumea care doreşte să participe este invitată să se aşeze sub această umbrelă şi să organizeze ce crede potrivit. Eu ştiu că cei de la Coşbuc plănuiau o serie de activităţi în această lună, însă noi nu am fost în niciun fel implicaţi în pregătirea lor. Din ce am auzit, mi se păreau nişte evenimente inofevsive şi care sunt în beneficiul copiilor, dar ei nu ne-au cerut nici ajutor şi nici informaţii în organizarea lor”, spune Niţă.

În general, când se organizează dezbateri pe această temă, Asociaţia Accept este contactată pentru partea de documentare, dar, conform declaraţiilor directoarei executive, de data aceasta, liceul Coşbuc nu le-a cerut informaţii.

“Ei au mai abordat subiecte precum discriminarea, prevenirea SIDA şi drepturile cetăţenilor indiferent de orientarea lor sexuală. Este un liceu bilingv care are un curriculum special pe partea aceasta de drepturi ale omului şi implicare civică. În general, liceele din România nu sunt deschise pentru promovarea unor astfel de activităţi”, comentează Niţă.

În general, în şcolile din România există interes pentru abordarea diferenţelor culturale, sau a situaţiei persoanelor cu dizabilităţi însă se evită organizarea de activităţi care au legătură cu drepturile persoanelor LGDB “în condiţiile în care violenţa în şcoală este o problemă, iar copiii percepuţi ca fiind astfel sunt destul de vulnerabili. Ei nu au foarte mult sprijin nici din partea şcolilor sau a colegilor”, mai spune Irina Niţă.


Părintele unui copil din Colegiul Naţional Bilingv ”George Coşbuc” a reclamat la inspectoratul şcolar Bucureşti organizarea unui seminar, joi, despre promovarea drepturilor homosexualilor în rândul elevilor.

Elevii au purtat pe holurile liceului steagul gay şi au participat la un seminar cu tema “Luna minorităţilor sexuale”, potrivit unui profesor de la “Coşbuc”, şi nu este pentru prima dată când se sărbătoreşte luna minorităţilor sexuale în instituţie.

“Ieri (joi – n.r.) a fost făcută o sesizare la ISMB din partea unui părinte al unui elev de la Coşbuc. În momentul de faţă, la liceu se află o echipă de la inspectorat care cercetează această sesizare. Până nu avem un răspuns de la inspectorii de pe teren, nu pot să dau alte amănunte. Nu cunosc să se fi făcut astfel de sesizări de la Coşbuc până acum”, a declarat pentru “Adevărul” purtătorul de cuvânt al ISMB, inspectorul Marian Banu.

Liceul neagă informaţiile

Conducerea liceului neagă totuşi vehement aceste informaţii.  “Noi, ca liceu, nu declarăm nimic”, a spus pentru ”Adevărul” directoarea adjunctă de la “George Coşbuc”, Carmen Dumitrescu, întrebată de seminarul reclamat de părinte la ISMB.

De altfel, nici profesoara Roxana Marin, cea care ar fi organizat acest seminar, nu recunoaşte că s-ar fi ţinut un astfel de curs la ”George Coşbuc”. “La noi în liceu nu s-a ţinut un seminar despre drepturile homosexualilor”, a declarat Marin pentru “Adevărul”. Însă, profesoara a postat pe profilul ei public de Facebook poze cu steagul minorităţii gay purtat de elevi pe holurile liceului.

Asociaţii creştine critică situaţia într-o scrisoare deschisă

11 ONG-uri creştine au redactat o scrisoare deschisă adresată mai multor ministere, printre care şi cel al Educaţiei, cât şi Parlamentului şi inspectoratelor şcolare în care critică activităţile culturale făcute în februarie de ong-urile care susţin drepturile homosexualilor, cum ar fi celebra paradă gay.

“Ca reprezentanţi ai asociaţiilor creştin-ortodoxe din România, ne exprimăm în mod deschis protestul faţă de expunerea tinerilor la asemenea acţiuni cu caracter obscen, prin care sunt încălcate în mod făţiş legile care protejează copiii şi instituţia familiei”, se arată în scrisoarea asociaţiilor creştine.

Acestea critică faptul că manifestările sunt găzduite şi de câteva instituţii de învăţământ din ţară cum ar fi Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială din cadrul Universităţii Bucureşti, dar şi de Colegiul Naţional bilingv “George Coşbuc”.

În scrisoarea deschisă a asociaţiilor creştine este menţionată şi o profesoară de la Coşbuc, Roxana Marin, care ar fi recunoscut într-un interviu publicat anul trecut că există o platformă de activism LGBT la nivelul liceului.

Asociaţiile creştine solicită “tuturor factorilor de răspundere respectarea atentă a legilaţiei în vigoare şi interzicerea imediată a susţinerii acestor activităţi în spaţiile publice, mai cu seamă în unităţile de învăţământ care sunt destinate formării caracterelor morale şi nu experimentelor de pervertire satanică a tinerilor”.

Razvan Bucuroiu: Travestiţii de la bilingv

Nu mai departe de ieri seară am aflat de la Ştirile TVR că la liceul bilingv „George Coşbuc” din capitală (cu clase V-XII) este în plină desfăşurare o campanie de cunoaştere a culturii şi modului de viaţă al homosexualilor, lesbienelor şi travestiţilor. Cum şi de ce? Iată două întrebări simple, la care până în prezent direcţia şcolii şi Ministerul nu au răspuns. Şi nici nu aveau cum.

Totul a început aşa, acum câteva decenii: homosexualitatea este o afecţiune, împotriva căreia nu poţi lupta. În consecinţă, trebuie ridicate sistematic sancţiunile aplicate de societate acestui tip de comportament sexual, cu tot ceea ce derivă din el.

Apoi discuţia a alunecat, subtil, pe panta determinismului genetic: aşa s-au născut, n-ai ce le face. Bref, societatea s-a conformat şi a declanşat mecanismul de dezincriminare. În vremurile din urmă, abordarea lor sexuală zglobie dar de neînţeles pentru terna majoritate a devenit „o opţiune”, un „mod de viaţă alternativ”.

Bun şi aşa. Întâmpinăm această multaşteptată deblocare ideologică prin defilările de care alegorice la Berlin (acolo e topul participării) şi în toate marile oraşe ale lumii, prin deja celebrele gay parade. Dar parcă tot nu e bine, e insuficient. Trebuie mai mult.

Trebuie să aibă dreptul la căsătorie, la adopţie de copii. Copii la care nu pot ajunge singuri, căci relaţia lor e stearpă sub aspectul procreerii. Ok, le furnizăm noi, monotonii sexual, copii. Băieţi, fete – la alegere. Tot nu ajunge. Trebuie ca lumea să-i cunoască mai bine, în amănunt chiar, să-i îndrăgească, să-i înţeleagă. Şi atunci au dat asaltul în şcoli. În şcolile publice româneşti – cele mai vulnerabile – că par ale nimănui.

Aşa se face că am putut lua act de acea ştire uluitoare, în care era prezentat cum conştiinţa fragedă a copiilor este dirijată, prin purtarea de grijă a unor dascăli, să ia cunoştinţă, să accepte şi chiar să empatizeze cu modul de viaţa al homosexualilor, lesbienelor şi travestiţilor.

Şi asta la modul direct şi concret, prin traininguri, prin colocvii, prin defilarea pe holurile liceului cu steagul rogvaiv (curcubeul care a ajuns, din semn al împăcării postdiluviu dintre Dumnezeu şi Noe, simbolul sexualităţii „altfel”), prin ateliere de lucru – în fine, prin toată claviatura propagandei pusă în slujba respectivei cauze.

Noi, părinţii, ne trimitem copiii la şcoală pentru a învăţa carte, pentru a buchisi la materiile unei programe şcolare şi aşa ultraîncărcate. Nu-i trimitem acolo pentru experimente psiho-sociale de prost-gust, nici pentru a le modifica datul natural, nici pentru a-i informa prematur asupra sexualităţii normale sau inversate – când mintea şi trupul lor nu secretă încă hormonul curiozităţii şi al chemărilor erotice.

Atunci de ce să le forţăm „creşterea”? Pentru a avea cât mai repede un contingent proaspăt de tinere vlăstare dezinhibate? Nu cred că e bine ca şcolile noastre să se transforme în astfel de ferme experimentale, cu producţii record. De aceea sunt curios şi eu să aflu răspunsul „fermierilor” în grija cărora ne-am încredinţat copiii. Dar va veni el oare?

De pe mail, programul in care e implicat liceul Cosbuc:

http://www.facebook.com/pages/CARE-Cosbuc/125737667454657?ref=stream

CARE Cosbuc

AFRICAN AMERICAN HISTORY & LGBT HISTORY MONTH
FEBRUARY 1-28 • COSBUC BILINGUAL, 29-31 Olari St.

Thursday, Feb. 7 • 9:30-10:30 am • Room 17
What If?: A Creative Writing Workshop
Middle school students invited

Wednesday, Feb. 13 • 7:30-9:30 am • Room 16 • Everyone invited
African American Voices: A Performance Event ft. 11U2

Friday, Feb. 15 • 10:30 am-12:00 pm • Room 16 • Everyone invited
Invisible Men Screening

Friday, Feb. 15 • 12:15-12.35 pm • Everyone invited
PRIDE

Monday, Feb. 18 • 12:30-1:30 pm • Room 16 • High school students
invited
Stories from the Stork/Sexul si barza

Friday, Feb. 22 • 5:30-7:00 pm • Room 16 • Everyone invited
Living Library

Tuesday, Feb. 26 • 4:30-6:30 pm • Room 19 • High school students
invited
Reflections of Gender & Race in Literature

Tuesday, Feb. 26 • 7:00-8:30 pm • Room 17 • Parents invited
Reflections of Gender & Race in Literature

Nota noastra:

Stirea de la TVR poate fi urmarita aici: http://www.tvrnews.ro/gay-pride-intr-o-scoala-publica-din-romania-parintii-au-cerut-ajutorul-tvr_26916_video.html#view

Cineva ne-a semnalat urmatoarea reactie de pe adresa de facebook de mai sus, o reactie a unei “foste absolvente” a Liceului Cosbuc:

Ce vremuri naspa traim! La Realitatea dam pe post ce ne scriu toti imbecilii agramati care cred ca “vor ungurii sa ne ia tara” iar la TVR un parinte (cine naiba l-a lasat pe boul asta sa se inmulteasca?) latra suparat ca la Liceul Cosbuc o profesoara a indraznit sa-i invete pe copii ce-i aia normalitate si toleranta si le-a povestit si despre luna LGBTQ. Doamne fereste sa-i civilizeze cineva progenitura! Eu una cred ca a fost marele noroc al vietii mele ca am urmat liceul Cosbuc si ca Roxana Marin m-a primit la cercul de Public Speaking. Cam tot ce mi s-a intamplat bine in viata mai tarziu (Soros scholarship, masterat, munca) a fost o consecinta a faptului ca femeia asta s-a chinuit sa ma invete ce-i aia normalitate!

Ei, asa da, bravos, toleranta, respect, civilitate, nu?! Dumnezeule, cata prostie… Si, nu-i asa, mare noroc pe aceasta prostime ca, dupa ce si-a spalat creierii cu propaganda LGBT, primeste, exact pentru acest lucru SI NU PENTRU ALTCEVA, burse si locuri de munca.


Categorii

Razboiul impotriva Bisericii/ crestinismului, Razboiul impotriva familiei / vietii/ copiilor

Etichete (taguri)

, , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

52 Commentarii la “Ancheta privitor la PROPAGANDA HOMOSEXUALA de la LICEUL GEORGE COSBUC

<< Pagina 1 / 2 >> VEZI COMENTARII MAI NOI

  1. @ admin

    Da, dar Dan Negru si altii ca el n-au curajul de-a lua taurul de coarne.
    Cica… n-am nimic cu orientarea lor sexuala, dar … ”peste 100 de ani se va legaliza căsătoria între om și animal? Mă gândesc cu groază că unui zoofil i s-ar pune pata pe ciobănescul meu mioritic și mi-ar cere laba lui… As fi distrus…”

    Se glumeste cu lucruri infiorator de grave!

  2. Voi nu intelegi o chestie… nimeni nu devine gay/lesbi fiindca AFLA despre chestiile astea. Uite o analogie: aproape tot pamantul stie ce-i aia crestinism (intentionat cu “c” mic, inainte sa-mi spuneti ca nu stiu sa scriu), dar nu toti sunt crestini. In ziua de astazi, informatia si cunoasterea inseamna putere. De ce insistati sa limitati oamenii, cum faceati in Evul Mediu?

    Iar aceste evenimente promoveaza TOLERANTA, nu homosexualitatea. Prin toleranta se intelege ceva de genul “tu nu imi bagi pe gat ce faci tu, eu nu iti bag pe gat ce fac eu”. Pe mine (heterosexuala) nu ma influenteaza nimic din ce fac altii in dormitor, atata timp cat e act consensual. Mai mult, prefer sa nu-i intereseze nici pe ei ce fac eu. Singura chestie este ca mi se pare ridicol ca ea+el (cuplu) sa aiba mai multe drepturi decat cupluri de genul ea+ea sau el+el.

    Pe bune acum, ce-ar fi damnati chestii mai realiste, precum oamenii violenti, ucigasii, mamele care isi abandoneaza copiii etc.? Exista chestii mult mai rele in viata asta, iar voi vedeti numai ce vreti sa vedeti.

    PS: nu spun ca voi nu aveti dreptul sa blamati orice credeti ca e nepotrivit. Dar statul ar trebui sa fie impartial cand vine vorba de orientarea sexuala, asa cum este si cu sexul si religia. Sau, daca vreti sa urmam Biblia complet, ce-ar fi sa scoatem toate fetele din scoli? Ce-ar fi sa le interzicem sa fie mai mult decat sotii si mame?

  3. @Alta Alina
    Daca cititi cartea “Staretii despre vremurile din urma” veti vedea ca un sfant parinte a proorocit ca si zoofilia se va legaliza in vremurile din urma. Nu suntem departe….S-au citat pe acest site articole despre profesori universitari care militeaza pentru asa ceva…(universitari din SUA)

  4. stimati @admini
    Mai bine spus in nota nici ca se putea, dar saracii copii, chiar si dupa ce absolvesc tot copii sunt(nu au crescut duhovniceste), nu pot sa se trezesca din imbecilizare, si mai grav e ca cineva nu vrea sa-i lase (sistemul).
    Marturisesc ca pana la 25 de ani faceam parte din stupefianta ceata a imbecilizatiilor, dar sincer nu sesisezi acest fapt(anestezie moral-duhovnicesca) pana cand ceva “de sus” nu iti ingrozeste putin sufletul ca sa te dezmortesti, iar dupa ridicarea pleoapelor cugetului, te gasesti aruncat intr-o lume complet debusolata de propriul haos.

    Multumesc Domnului Hristos pentru toate, si ma rog ca si eu cu toti tinerii sa ne venim in simturi, si sa nu se lase vlastarul tineretii tarii batjocorit sufleteste , moraliceste si la sfarsit Platit Bine in raport cu faptele.

    Stima adminilor

  5. @Alina:

    Alina, draga, unde faci tu studiile, la Cosbuc? 🙂 Asa va invata acolo, ca in Biblie e interzis ca fetele sa faca scoala? Asa ceva e incredibil si, evident, total fals. Cat priveste crestinismul, care se scrie cum se vede, femeia, pe langa faptul ca a avut cinstea sa fie partasa cu apostolii prin unele reprezentante ale sale, sunt foarte cunoscute exemple de sfinte mucenite care nu doar ca erau scolite, dar au biruit in cuvant toti filosofii cetatii – barbati, desigur – vezi viata Sfintei Ecaterina.

    In ceea ce priveste toleranta, este o tema falsa si NU despre asta e vorba, asa cum eronat ai fost invatata sa gandesti. Toleranta, sau ingaduinta, EXISTA DEJA, fata de om, orice ar fi el si orice pacate ar savarsi. Insa fata de PACAT si mai ales fata de justificarea acestuia nu exista nicio toleranta. Mai mult decat atat, te inseli si ai fost inselata de cei care te-au invatat ca a cere “drepturi” egale inseamna toleranta – nu, inseamna sa faci politica si inca una de cel mai urat fel, anume politica ingineriei sociale prin care incerci sa fortezi oamenii sa-si schimbe mentalitatile, sa accepte, obligat-fortat, ceva cu care nu sunt si nici nu vor fi prea usor de acord, prin presiuni institutionale si prin manipulare ideologica. Una este sa propui o atitudine umana, ingaduitoare, fata de ceilalti, inclusiv fata de homosexuali, cu totul si cu totul altceva este sa militezi pentru agenda lor politica, ce include, asa cum a fost demonstrat chiar acum, in imprejurarile acestei luni a istoriei lgbt, inclusiv legalizarea pedofiliei! Asadar, ca sa rezumam mai didactic: atunci cand sustii agenda gay nu mai e vorba de “toleranta”, ci de morala si politica. Si se intampla exact ce zici tu: in mod fortat vreti sa ne bagati pe gat acceptarea “casatoriilor homosexuale” si alte “drepturi” gay. Pai toleranta se numeste asta?! Si mai si vreti ca statul, care exista prin taxele platite de o covarsitoare majoritate crestina care NU este de acord cu agenda gay, sa se intoarca impotriva cotizantilor sai si sa le bage pe gat homosexualitatea…

    Altfel, suntem curiosi sa aflam de la tine lucruri despre Evul Mediu. L-ai mentionat si pare ca ai fi in tema. Probabil ati invatat tot la scoala, nuuu? 🙂 Vai, vai, mai copii mai, mai ignoranti si mai plini de prejudecati si de stereotipii ca voi mai rar!

    Apoi, poate nu ai observat, dar pe site sunt tratate enorm de multe alte lucruri. Nici macar nu exista o categorie aparte dedicata tematicii homosexualitatea, deci departe de noi preocuparea excesiva fata de acest subiect. Exista doar in masura in care agresivitatea bolsevica a acestor grupari nu mai poate fi ignorata si devine periculoasa pentru societate. Si aici nu ne ocupam cu …damnatul! nici macar cu blamatul. Pur si simplu cu a spune ca 2+2=4, prin urmare casatoria=barbat+femeie.

    Cam atat.

    Sanatate!

    PS: poate vei gasi interesant acest dialog cu un homosexual: http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2012/02/23/dialog-cu-un-homosexual-despre-respingerea-celuilalt-indreptatire-autosuficienta-si-anti-civismul-propagandei-gay/

  6. Foarte trista stirea… dar acesta este unul din “beneficiile” integrarii europene, alaturi de multe alte asemenea lor: omul de tip nou, care apreciaza voluntariatul in ONG-uri anti-romanesti, anticrestine, anti -familie, -traditie etc., si deschiderea catre “iubirea” față de expunerea publică și socială a păcatelor de orice fel (”toleranță”, cum se mai numește).

    Oamenii astfel îndoctrinați consideră România înapoiată, dar nu din cauza ”virtuților” exacerbate în timpul comunismului și după căderea sa (ateismul, incultura, șmecheria, mitocănia, birocrația, corupția etc.), ci din cauza lipsei de ”deschidere” și a ”mentalităților învechite”… pentru care, evident, Biserica Ortodoxă e mereu găsită vinovată.

  7. Copilul meu este elev al acestui Colegiu. Nu ma mira nimic din ceea ce face dna. Marin. Anul trecut in luna mai am facut o seizare catre conducerea unitatii dei nvamnt privind comportamentul si limbajul dnei. profesoare. Imi luam copilul plangand de la scoala dupa ce era catalogat de dna. in cauza ca : ” ass hole” ” you act like a dick” un copil de clasa a 5-a! Toata clasa s- aretras de la cursurile de “public speaking” onor dnei. Marin. Urmare a sesizarii mele care desigur a ramas fara un raspuns oficial, a fost schimbat profesorul de la clasa, nu va pot descrie reactia elevilor cand a fost anuntata de catre diriginte schimbarea, reactie de bucurie si usurare.
    Poate dna. Marin reprezinta un profesor “cool” pentru elevii de liceu pe cei de gimnaziu nu a reusit decat sa-i ingrozeasca!
    Intr-o scoala in care nici macar nu s-a amintit ca se implinesc163 de ani de la nasterea lui Eminescu exista in schimb preocupari majore pentru soarta minoritatii homosexuale in care culmea sunt implicati si copiii.
    Stiti cate ore de religie a facut copilul meu cls. a6-a de la inceputul semestrului? 1,da, una singura! E nevoie de mai multe dovezi pentru inspectorat?

  8. La mine in scoala s-a facut o traditie cu Halowen.o sarbataore urata.Am incercat sa-i combat, dar nu am reusit.E ceva care nu e romanesc.Luam tot ce-i rau de la straini.Ceva ceva am facut.S-a sarbatorit Sf. Andrei si traditii legate de aceasta sarbatoare.

  9. “Voi nu intelegi o chestie… nimeni nu devine gay/lesbi fiindca AFLA despre chestiile astea.” Ai dreptate (inainte de ’89, poate si acum, erau mai ales prin puscarii, fortati prin viol), dar cel care e liber, devine pt ca VREA sa fie la moda, sa incerce ceva nou, sau sa urmeze – dupa cum spunea “fosta absolventa de la Cosbuc”: “Soros scholarship, masterat, munca”,etc. Adica un fel de prostitutie, singura diferenta e ca majoritatea prostituatelor au ajuns asa din cauza lipsurilor si a abuzurilor inca din copilarie, iar astia cu “soros scholarship” o fac din snobism, mandrie si prostie
    Mai departte. Tu zici “Prin toleranta se intelege ceva de genul “tu nu imi bagi pe gat ce faci tu, eu nu iti bag pe gat ce fac eu”. Pai bun. Atunci de ce e nevoit copilul meu pe care il trimit la scoala SA INVETE CARTE sa asiste sau, mai rau, sa fie obligat sa intre sub curcubeu, de teama ca o profesoara oarecare poate sa il terorizeze cu note proaste?
    Iar zici: “Pe mine (heterosexuala) nu ma influenteaza nimic din ce fac altii in dormitor, atata timp cat e act consensual. Mai mult, prefer sa nu-i intereseze nici pe ei ce fac eu.” Chiar NU INTERESEAZA pe nimeni ce faci tu in casa ta, si ar fi mai bine sa faci in continuare acolo ce vrei sa faci si cum vrei si la ce ora vrei. Dar nu mi se pare normal ca in orice clipa sa arati ori sa dai de inteles tuturor ce faci tu, si cum faci si sa pretinzi sa te mai si aplaud pt asta.
    Asta ma distreaza adin cale afara, uita-te si tu cum suna: “Pe bune acum, ce-ar fi damnati chestii mai realiste, precum oamenii violenti, ucigasii, mamele care isi abandoneaza copiii etc.?” :)))) Poate nu te-ai prins, aici nu sunt stirile de la ora 5. Din ce stiu eu, oameni violenti, ucigasi, etc, sunt si la cei bolnavi de homosexualitate ca si la cei care nu au aceasta problema. Cat despre mame care isi abandoneaza copiii, au fost si din acestea de cand e lumea, si e datoria societatii si a noastra sa avem grija de acei copiii si sa ajunga oameni adevarati, utili societatii ca si cei neabandonati.
    “Exista chestii mult mai rele in viata asta, iar voi vedeti numai ce vreti sa vedeti.” Mda… cea mai rea chestie mi se pare tupeul cu care incerci sa ne convingi, fara sa te intrebe nimeni, ca ce faci tu sau altii ca tine e bun.

    Off, cate tertipuri…: “PS: nu spun ca voi nu aveti dreptul sa blamati orice credeti ca e nepotrivit. Dar statul ar trebui sa fie impartial cand vine vorba de orientarea sexuala, asa cum este si cu sexul si religia.” Pai statul e COMPLET IMPARTIAL, nu ti-a impus NICIODATA (nici macar in comunism) si nici nu a fost interesat cu cine sa te bagi in pat, nici nu ti-a tinut seminarii despre orientarea sexuala pe care treb sa o ai. Deocamdata statul e interesat doar de strangerea impozitelor. Deocamdata, singurii care striga dupa niste drepturi pe care DEJA LE AU si le-au avut intotdeauna sunteti voi. Nu inteleg de ce te plangi.

  10. Este inadmisisbil intr-o scoala asa ceva.

  11. Alina:
    “Pe mine (heterosexuala) nu ma influenteaza nimic din ce fac altii in dormitor, atata timp cat e act consensual. Mai mult, prefer sa nu-i intereseze nici pe ei ce fac eu.”
    Nimic mai fals decat aceasta afirmatie. Pacatul chiar si cel in ascuns, influenteaza intreaga omenire. Pacatul acesta al homosexualilor spurca si locul in care se faptuieste, cu atat mai mult trupurile celor care il fac.
    Deasemenea, virtutea si sfintenia unui om influenteaza in bine mersul omenirii si se sfinteste si locul in care isi duce traiul si-si face nevointa.

  12. si copilul meu e elev la colegiul george cosbuc . si copilul meu- adolescent a fost oripilat de comportamentul si limbajul neprofesional – cred ca e putin spus , limbaj ca la usa cortului,al profesoarei roxana marin , mi-e si rusine sa-l reproduc ! am respirat usurati cand urmatorul an nu a mai predat,,doamna ” la clasa . despre asa -zisa parada gay nu stiu ce sa spun. copilul meu nu a vazut-o desi a fost bineinteles la scoala si elevii stau in pauze pe holuri . poate s-a tinut in timpul orelor cu cativa elevi manipulati de ,,doamna” . si ,,doamna ” a facut repede poze, ca asta era shmenu, sa apara in public . mi-am intrebat copilul si mi-a zis ca in ziua aia nu a vazut nici postere , afise pe holuri despre asa zisul eveniment si se uita mereu la panouri pentru diferite anunturi , expozitii foto , cursuri etc.
    nu stiu ce s-a intamplat , e o nebuloasa …stiu insa sigur ca daca se face un protest de catre parinti, la liceu,impotriva paradei , ma voi duce !

  13. @Alina
    “Pe mine (heterosexuala) nu ma influenteaza nimic din ce fac altii in dormitor, atata timp cat e act consensual. Mai mult, prefer sa nu-i intereseze nici pe ei ce fac eu.”

    Pai tocmai ca astia nu fac in dormitor ca daca ar sta in dormitor la ei acolo , sau in casa lor unde vor ei, pe mine si pe nimeni nu intereseaza ! fiecare cu pacatele lui! doar sunt atatea cupluri, casatorite chiar, care fac sex oral si li se pare normal, dar stau la ei acasa si tac din gura, nu dau lectii altora !sau poate , mai stii, or incepe si astia sa-si ceara drepturi!
    normal ca suntem diversi, chiar unici si irepetabili, unii atei , altii credinciosi crestini , altii mai putin credinciosi , caldicei, altii musulmani, altii albi , altii negri ,unii mai inteligenti, altii mai putin inteligenti etc., dar nu tine nimeni mortis sa arate in public ce face in dormitor ! astia vor sa iasa in public , sa ne arate si noua si eventual sa-i si felicitam ca fac asta !
    admini , daca limbajul din acest comentariu vi se pare prea vulgar nu-l postati.mutumesc.

  14. primit pe mail

    Comunicat A.S.C.O.R. împotriva promovării relaţiilor homosexuale
    Asociaţia Studenţilor Creştini Ortodocşi Români, Filiala Suceava, îşi exprimă dezaprobarea legată de acţiunile care au drept scop promovarea homosexualităţii și îndeamnă toți oamenii de bună credință la acest gest. Să ne ferim copiii de acest păcat ca nu cumva să trăim ziua când morții se vor ridica din morminte și ne vor blestema pentru aceste fărădelegi și acte sinucigașe la adresa neamului și a Bisericii!!! În primul rând, conştiinţa colectivă a poporului român nu recunoaşte un astfel de comportament, era străin şi de vocabularul nostru până acum câţiva ani, dovadă a lipsei de fundament a unei afirmaţii cum că ar fi ceva normal. Prin urmare, termeni precum intoleranţi, homofobi şi discriminatori în faţa unei manifestări cât se poate de naturală, sunt îndreptăţiţi doar de către cei care încearcă să creeze un aer negativ în jurul celor care nu agreează ideea de normalitate a homosexualităţii. Este la fel ca provocarea, de cele mai multe ori încununată de succes a adolescenţilor, de a-i determina pe ceilalţi să primească fumatul ca pe ceva normal şi chiar a-i convinge să fumeze prin atitudine superioară, emancipată şi atribuitrea denumirii de “proşti”.
    Această conştiinţă colectivă este deţinută de persoanele cu o anumită vârstă, experienţă şi cunoaştere a istoriei naţionale, lucru mai greu de “îndreptat”. Aşadar, publicul ţintă la care se adresează multe din manifestările homosexuale este format din copii, elevi şi studenţi, unii dintre ei deja puşi în faţa prezentărilor de acest tip la şcoala (în oraşe precum Bucureşti), iar la Cluj au avut loc seri de film cu tematică homosexuală. Prezentările constau în proiecţii de film cu descrierea ca fiind ceva obișnuit relaţiile dintre persoane de acelaşi sex, discuţii libere, interactive, tinerii fiind sensibili la astfel de expuneri, mai ales dacă au loc în timpul orelor de curs. Modul de promovare a comportamentului homosexual (filmul, manifestarea stradală, zgomotoasă) are putere de convingere, inducând ideea de împlinire a unei astfel de vieţi şi este atrăgătoare pentru tineretul obişnuit să înveţe cel mai uşor prin modele (a se observa influenţa vedetelor asupra modului lor de acţiune, de vestimentaţie).
    La vârsta aceasta tinerii se află într-un mediu care abundă în imagini şi informaţii de la cele mai folositoare (din ce în ce mai rare), la cele mai vătămătoare, atât de contradictorii şi prezentate de o asemenea manieră încât, fără discernământ, cu greu se poate depista ceea ce este corect. Un exemplu ar fi introducerea eufemismelor în vederea mascării răului, dovedind greutatea omului de a-şi accepta greşeala şi uriaşa iubire de sine (spre exemplu, cuvântul “gay” care se foloseşte pentru homosexuali, la origine înseamnă vesel).
    Astăzi, putem vedea că noutăţile introduse în societatea românească nu au lărgit perpectivele morale şi materiale, ci le-au îngrădit. Trăim de pe o zi pe alta din împrumuturi, obligaţi să ne supunem condiţiilor, directivelor. Noi suntem generaţia căreia i s-a spus “ nu trebuie să vă mai căsătoriţi ca să puteţi trăi ca o familie (căsătoria de probă)”, părinţilor noştri, că nu mai este bine să aibă toţi copii (avortul, planningul familial), bunicii au fost informaţi de traiul bun al altor popoare. Drept rezultat avem nepăsarea chiar faţă de cei din propria familie, egoismul exacerbat – copii care se răzvrătesc împotriva părinţilor până la crimă, părinţi care abuzează sau îşi neglijează proprii copii, abandonându-i televizorului, calculatorului, mediului virtual, precum și creşterea ratei sinuciderii. Avem o societate românească din ce în ce mai asemănătoare celei occidentale, modelul pe care încearcă să-l copieze.
    Un alt argument împotriva răspândirii acestor idei printre tineri şi copii îl constituie faptul că “perechile” homosexuale nu pot avea, în mod natural, copii. Dumnezeu a lăsat o lege naturală pe care a binecuvântat-o cu rod. De asemenea, Sfânta Scriptură ne arată multe exemple de neacceptare a lor de către legea lui Dumnezeu: pedepsirea cetăţilor Sodoma şi Gomora, perechea creată de Dumnezeu este formată din bărbat şi femeie, binecuvântată prin căsătorie, după cuvântul Mântuitorului Iisus Hristos “ Pentru aceea va lăsa omul pe tatăl său şi pe mama sa şi se va lipi de femeia sa şi vor fi amândoi un trup. Aşa încât nu mai sunt doi, ci un trup. Deci, ce a împreunat Dumnezeu omul să nu despartă.” (Sf.Evanghelie după Matei, cap. 19). Într-un interviu acordat de o reprezentantă a LGBT, a făcut referire la acest festival ca la un act de cultură. Nici măcar viaţa de familie nu are aşa un privilegiu la cât este de oropsită în ziua de astăzi.
    Libertatea omului nu poate fi îngrădită, nici Dumnezeu nu o face, dar de la un mod de a se manifesta pe care homosexualii îl consideră corect, în a face din el o întreagă cultură, ideologie care încearcă să pătrundă mai ales la minţile în formare şi căutare ale copiilor şi adolescenţilor se ridică un semn de întrebare dacă vor doar sa fie acceptaţi.
    Anul 2013 este al doilea an în care luna februarie este denumită Luna istoriei LGBT (Lesbiene, Gay, Bisexuali şi Travestiţi) de către apologeţii acestei „orientări” din organizaţii precum ACCEPT. Luna Istoriei LGBT este organizată cu sprijinul financiar al Ambasadei Olandei la Bucureşti, ERSTE Foundation şi Ambasadei S.U.A la Bucureşti.
    Acest festival face parte din proiectul european “Engaging hearts and minds, changing attitudes” iniţiat de LGBT Youth Scotland în 2011, cu sprijinul Comisiei Europene prin programul – Fundamental Rights and Citizenship.
    Să protejăm în continuare inocența copiilor și să-i ferim de astfel de ”modele” ce se promovează în mediile în care se încearcă într-o modalitate aparent inofensivă, o altă educare a copiilor, contrarie celei primite în cadrul familiei. Așa să ne ajute Bunul Dumnezeu!
    (Asociaţia Studenţilor Creştini Ortodocşi Români, Filiala Suceava)

  15. Promovarea sau “tolerarea” homosexualitatii este cel mai mare rau care li se poate intimpla lor in primul rind,conform cuvintului lui Dumnezeu:

    9 .Nu ştiţi, oare, că nedrepţii nu vor moşteni împărăţia lui Dumnezeu? Nu vă amăgiţi: Nici desfrânaţii, nici închinătorii la idoli, nici adulterii, nici malahienii, nici sodomiţii,
    10. Nici furii, nici lacomii, nici beţivii, nici batjocoritorii, nici răpitorii nu vor moşteni împărăţia lui Dumnezeu. ”

    Adica vor suferi mii si mii de milioane de ani,la nesfirsit,doar daca nu se vor pocai si se vor lasa de pacatele cele rele.Dar cu toleranta,si cu avocati sui-generis si cu gay-pride,sansele sint minime.Apoi si cei care-i incurajeaza in pacat ( il tolereaza ),acest pacat li se va socoti si lor.Este ca si cum cineva vrea sa sara in prapastie,zicind ca nu va pati nimic,iar noi il toleram,fiind de acord cu spusele si gestul lui,vinovat de crima vom fi si noi.

    DE asemenea un mare rau este si pentru ceilalti oameni,este contagios,vedeti filmele si jocurile de violenta ( care mai nou numai acestea si cu cele despre gay mai cistiga Oscaruri ) din SUA care duc la asasinate in masa si crime oribile ziua in amiaza mare.

    Apoi toleranta fata de homosexuali,inseamna intoleranta fata de oamenii cit de cit normali,ce sa mai zicem de crestini,care ajung in inchisori pentru convingerile lor religioase,incep sa se interzica cuvintele sfinte de mama si tata….in curind si Sfinta Liturghie din masa la care participa oamenii,rudele noastre din Cer,sfintii,ingerii si Dumnezeu,aici pe pamint, va ajunge loc al pustiiri si uriciunii.Aceasta si cind guvernele vor impune preotilor sa-i impartaseasca pe gay,ca sa nu-i discrimineze,sau sa oficieze ” casatoriile” lor…plus ale noastre,homosexualii nostri ecumenisti cu ” casatoriile,impreunarile” lor la fel de imposible si urite inaintea lui Dumnezeu.
    Aceasta pina cind va fi inscaunat la ierusalim gayul ( parerea mea ) si ecumenistul numarul 1 al umanitatii,apogeul uriciunii pustiirii.

  16. Propaganda acestor grupuri obscure a ajuns prea departe. Probabil ca una dintre tintele acestor grupuri este si legalizarea casatoriilor ciudate asa cum s-a vazut recent prin Vest. Am o veste proasta pentru aceste grupuri: aici nu suntem in Vest. Intr-o tara cu aproape 90% crestini ortodocsi un asemenea lucru nu se va intampla.
    Cat despre profesoara de limba engleza, e clar ca si-a gresit cariera.

  17. @Alina

    sunt aproape convinsa ca nu (mai) esti la curent cu toate comentariile care au urmat dupa randurile postate de tine. Cu toate acestea, iti dedic urmatoarele randuri, nutresc speranta ca vei ajunge sa le citesti si, cine stie, poate, candva, sa-mi dai si dreptate. N-am multe de spus si, la drept vorbind, nici n-as avea ceva de adaugat la comentariul lui Razvan Bucuroiu si textul ASCOR Filiala Suceava, postate mai sus. La fel, reactiile altor persoane, facute in special in calitate de mame, sunt cat se poate de indreptatite, dar nu numai. Te rog sa observi ca nu spun reactii corecte, ci indreptatite. In plus, asa dupa cum stii si tu, fiecare avem dreptul la opinie, insa ceea ce nu cunosti, pentru ca nu ai de unde, este faptul ca numai unii au dreptate, iar altii nu. In zilele noastre se vehiculeaza inselaciunea cum ca opinia este egala cu adevarul. Cu alte cuvinte, fiecare ar fi cu adevarul sau. Aceasta minciuna este menita sa ne zapaceasca pana acolo incat fiecare sa consideram ca avem dreptate. O simpla dovada a acestei minciuni: in orice segment al vietii te-ai afla, este imposibil sa nu realizezi, la un moment dat, ca ai gresit si ca celalalt a avut dreptate. Celalalt fiind un coleg de scoala, de facultate, un profesor, un cunoscut si orice alta persoana cu care ai venit in contact la un moment dat. De ce a prins asa de bine minciuna de care iti vorbeam ? Pentru ca fiecare tinem mortis si suntem convinsi ca avem dreptate atunci cand ne exprimam o parere. Ca asa stau lucrurile, o dovedeste si un proverb cat se poate de vechi, din antichitatea romana, care spune “cate capete, tot atatea pareri”. Dar asta nu inseamna ca avem de-a face cu tot atatea adevaruri. Dar unde o fi adevarul asta, ca nu prea il mai vedem la suprafata ? Cu aceasta ocazie mai citez un proverb care zice ca “adevarul umbla cu capul spart”.
    La inceputul comentariul tau ai spus ceva cat se poate de adevarat, te citez: “In ziua de astazi, informatia si cunoasterea inseamna putere.” Repet, este cat se poate de adevarat. Atata doar,te completez, intotdeauna informatia a fost putere, din cele mai vechi timpuri. Tocmai din acest motiv, informatiile, in special cele adevarate si care contravin unor scopuri, sunt escamotate (denaturate, falsificate)si inlocuite cu altele, mincinoase, care se pliaza intereselor urmarite. Un exemplu, cat se poate de concret, este si subiectul de fata. Ocultarea informatiilor reale despre homosexualitate face ca o masa imensa de oameni sa nu cunoasca adevarul despre aceasta stare a firii umane. Atunci cand vrei sa te documentezi si sa afli informatii reale despre un fapt, fenomen, eveniment etc, repet, reale, este foarte greu sa le gasesti. Informatiile care spun adevarul despre homosexualitate sunt din ce in ce mai dificil de gasit pentru ca acest subiect a devenit tabu, iar celor care le promoveaza, absolut din interes pur stiintific, li se pune pumnul in gura sau sunt discreditati in fel si chip. La ce fel de informatii reale despre acest fenomen ma refer ? Cu precadere, la cele stiintifice, care, in prezent, sunt practic interzise publicului larg. Ma gandesc la faptul ca este imposibil ca o persoana ca tine, care este constienta de puterea informatiei, sa nu vrea sa cunoasca mai mult despre subiectul in cauza. Altfel, n-ai fi intervenit sa comentezi. Dar, daca o sa ma intrebi unde anume sa cauti asemenea informatii, formate din statistici dar si alte date, nu as fi in stare sa-ti dau un raspuns, pentru ca nu sunt la indemana, nu sunt promovate si sunt discreditate. Trebuie sa cauti, sa citesti, adica sa te informezi, sa analizezi, apoi sa treci totul prin filtrul gandirii tale. Este foarte important sa ne scuturam de parerile altora, dupa ce aflam adevarul. O persoana informata este mult mai puternica. In legatura cu minciunile care se vehiculeaza si cu adevarul care se oculteaza, s-ar putea scrie imens, volume, subiectul este foarte vast. Vrei sa-ti dau exemple, din zilele noastre ? Din domenii care sunt mai la indemana ? Despre felul cum se falsifica istoria, sub ochii nostri ?
    Eu am urmat facultatea de istorie si cand am dat admitere aveam ideea preconceputa ca evul mediu a fost ceva infricosator. In anul II, am parcurs o mica parte din bibliografia recomandata, imprumutand carti de la Biblioteca Franceza, si am fost oarecum dezorientata sa aflu altceva decat invatasem. Tarziu, dupa terminarea facultatii si dupa ce am avut alte lecturi pe tema asta sau adiacente, am realizat ca mistificarea istoriei, in cazul de fata a evului mediu, reprezinta un scop si un interes major pentru anume segmente umane si sociale, ca acest interes insoteste generatie de generatie si, astfel, minciuna se transmite si se propaga.
    Cunoasterea informatiilor adevarate te fereste de manipulare, de aceea trebuie sa cauti cat mai multe date pe o anumita tema. Si, sa te intrebi,totdeauna, cui foloseste ca tu sa fii, de exemplu, mai descuiat/a la minte, asa cum tot auzim o multime de indemnuri ? Celor carora le sunt adresate ? Ma cam indoiesc. Eu una ma gandesc ca cineva are nevoie de mine pentru propriile interese si imi arunca o lozinca frumoasa si cu multe adevaruri, cum ar fi o serie de drepturi, dar, care pe mine nu ma privesc, ba chiar imi sunt nocive. Dar nefiind informata si, totodata, animata de idealuri inalte si cele mai bune intentii, subscriu…

  18. La Liceul George Cosbuc, la clasa a IX a informatica, anul acesta, a venit un doctor, care le-a explicat copiilor despre bolile cu transmisie sexuuala.
    La plecare le-a oferit in dar cate un prezervativ.

  19. CORECTURA: La Liceul Ion Creaga s-a intamplat, nu la liceul George Cosbuc !

    Elevii care practica “voluntariatul” la Liceul George Cosbuc si care sunt acum in clasa a XII a, au avut ca sarcina sa distribuie trecatorilor pe strada (adolescenti) prezervative, pt prevenirea bolilor cu transmisie sexuala.

    Exista o practica numita “voluntariat” specifica liceului G Cosbuc, prin care elevii sunt indoctrinati sa-si ajute semenii. In cadrul acestor activitati au mers in 2011 de Hellowin la un camin de copii orfani si i-au invatat sa se bucure de aceasta “sarbatoare”. Se strang si ajutoare.

    Probabil ca activitatile legate de prozelitism homosexual tin de activitatile de voluntariat.

    UNII PROFESORI LE SUGEREAZA ELEVILOR CA IN CAZUL IN CARE NU VOR PARTICIPA LA ACTIVITATILE DE VOLUNTARIAT ORGANIZATE DE LICEU, VOR AVEA DIFICULTATI IN GASIREA UNUI LOC DE MUNCA ! ESTE VORBA DE ELEVI DE CLASA A IX A.

    La inceputul fiecarui an scolar, parintii elevilor de clasa a 9 a sunt invitati in aula liceului. Li se explica de profesoare si de elevi de clasa a 12 a, ce minunate si ce utile sunt activitatile de voluntariat.
    Se obtine o aprobare in alb pt a se participa la aceste activitati.
    Cu asta, conducerea liceului considera ca si-a facut datoria de instintare a parintilor.

    Cunosc un caz de elev care dupa 3 ani de voluntariat nu-si mai asculta parintii. Face ce crede el ca e bine. Este un elev cu “convingeri ferme”.

    Nu cuinosc vreo situatie in care vreun profesor sa fi recomandat parintilor sa nu-si trimita elevii la Voluntariat.

    Trebuie mentiona ca profesorul de religie, isi face treaba constiincios, in limitele programei. La liceul Goethe (bilingv german) profesorul de religie nu pierde timpul la ore si practic nu preda religie (cl a XI a informatica).
    TREI ANI ELEVII (care acum sunt clasa a XI a informatica) NU AU FACUT PRACTIC ORA DE RELIGIE !

  20. @Stefania

    Eu sunt in clasa a 9-a la acest liceu si stiu ca D-na Roxana Marin a avut aceeasi problema cu o eleva anul acesta, datorita limbajului plin de expresii triviale al acestei profesoare. Mai mult, atunci cand fata a fost mutata de la ora de engleza, profesoara a renuntat la toata clasa si a inceput sa organizeze proteste printre elevi pentru a veni inapoi, mascate sub forma unor vizionari de filme in timpul altor ore de curs (stiu pentru ca am fost si eu acolo), totul sub atenta indrumare si cu acceptul tacit al directoarei care a aprobat asa ceva.

  21. Multi din copii care vin la liceul Cosbuc, vor sa emigreze in occident, pt ca parintii le spun ca in Romania nu au nici o sansa. Multi copii nu stiu foarte bine decat engleza, dar stiu ca viitorul lor este in occident.

    La acest liceu sunt si profesoare vorbitoare nativ de engleza (din SUA de exemplu). Aceste profesoare ofera la inceput de an teste grila de completat (nevinovata ?) care nu au legatura cu engleza: dupa terminarea studiilor vreti sa fiti patron? angajat la stat ? sa emigrati ? ….

    Vad aici o testare psihologica si sociologica a copiilor.

    Faza a doua este cu “implementarea convigerilor” si folosirea lor in propagarea pe la scolile de copii orfani a apucaturilor diavolesti sub aspectul actiunilor umanitare si de binefacere.

    PS: Daca parintii le baga i cap sa se stabileasca in occident dupa absolvirea studiilor, iar profesorii nativi de engleza “dirijeaza din umbra” consiliati de psihologi si sociologi aceste actiuni, sa nu ne miram de ceea ce rezulta. Parerea mea este ca in spatele doamnei Roxana este o intreaga echipa, din afara scolii si din afara granitelor Romaniei.
    Nu stiu cum o cheama pe doamna profesoara sau nu care se ocupa cu voluntariatul dar aici trebuie facute investigatii amanuntite.

    PS: Parintii care isi lasa copiii la voluntariat au o mare parte din vina !

  22. Am vizionat secventa video. Profesoara Roxana Marin se ocupa cu activitatile de voluntariat (extra-scolare).

    La sedinta cu toti parintii din clasele a 9 a a aparut in fata echipei de voluntariat – claele a 12 a, care doreau sa predea stafeta catre clasele a 9 a.

    Echipele de voluntariat se ocupa de Scoala generala nr 1 unde exista clase intregi de copii cu dizabilitati, din apropierea liceului. Nu sunt sigur care este dar ar putea fi http://scoalaspeciala1.scoli.edu.ro/ ( Scoala Gimnaziala Speciala NR.1 Bucuresti ).

    Aici voluntarii doamnei Roxana Marin, implementeaza “activitati umanitare” gen halloween.

    PS: Dna profesoarapreda “gramatia limbii engleze” si este foarte bine pregatita profesional (la limba engleza).

    Ramane de vazut daca exista un cadru legislativ care sa o oblige sa nu mai faca propaganda Accept.

  23. Pingback: ACTIVISTII "drepturilor gay" de la LICEUL COSBUC pun presiune pe institutii. E necesara interdictia PROPAGANDEI HOMOSEXUALE din scoli - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  24. În discuţiile pe tema homosexualităţii, unii oameni mă întreabă: “Ce treabă ai cu ei? Ce te interesează ce fac ei în dormitor? Treaba lor!”

    De fapt, nu mă interesează ce fac ei în dormitorul lor aşa cum nu mă interesează nici ce fac consumatorii de droguri în intimitatea lor. Atunci însă când asemenea comportamente sunt promovate ca normale şi sănătoase în spaţiul public – în care mă mişc împreună cu familia mea – atunci este de datoria mea să iau atitudine, cel puţin din obligaţia pe care o am ca părinte faţă de copiii mei.

    Acum zece ani, nimeni din România nu se gândea că vom vedea defilând pe străzi vampe mustăcioase cu picioare păroase – bărbaţi degeneraţi, purtând pe faţă machiaje groteşti şi pe trup haine femeieşti, maimuţărindu-se cu nişte gesturi degradante atât pentru ei înşişi, cât şi pentru ideea de feminitate. Cât despre ideea de căsătorii între persoane de acelaşi sex – acum zece ani – nici vorbă!

    Astăzi este evident că cei ce credeau că în România activiştii homosexuali se vor opri la eliminarea articolului 200 din Codul Penal se înşelau şi erau nişte naivi. Activiştii homosexuali, indiferent de ţara unde se află, urmăresc aceeaşi agendă social-politică: de la legalizarea homosexualităţii şi eliminarea oricăror forme de discriminare până la legalizarea tuturor drepturilor imaginabile şi inimaginabile pentru perechile de homosexuali – căsătorie, adopţii şi propagandă constantă în toate mediile sociale, inclusiv în şcoli.

    În România, după ce au reuşit, cu ajutorul Uniunii Europene, să elimine din Codul Penal pedepsirea actelor homosexuale, un alt succes al propagandiştilor homosexuali a fost introducerea de către Ministerul Educaţiei, în manualele şcolare, a homosexualităţii prezentate ca alternativă firească, naturală, la heterosexualitate. Copiii noştri învaţă acum la şcoală că pot încerca, fără nici o problemă, să întreţină relaţii sexuale cu persoane de acelaşi sex. Şi, ca să ştie cum s-o facă, relaţiile homosexuale le sunt explicate în detaliu. Pentru cine nu crede, iată o dovadă a ceea ce au de gând să facă homosexualii din România.

    În luna februarie 2012, o asociaţie a homosexualilor din Bucureşti a organizat, susţinută şi finanţată de vreo două ambasade, “luna istoriei gay” în două facultăţi din Bucureşti şi în colegiul George Coşbuc din Capitală. Studenţii şi elevii au fost invitaţi să afle despre istoria acestor perversiuni, sub masca unei false normalităţi. Acţiunea s-a repetat în februarie 2013. În loc să formeze caractere morale, şcoala românească a devenit promotoarea degenerării.

    Departe de a fi nişte acţiuni singulare, manifestările homosexualilor fac parte dintr-un program de durată copiat după cel utilizat de activiştii din alte ţări. Se folosesc aceleaşi tehnici de propagandă pe care le-au folosit homosexualii din occident acum douăzeci de ani. Scopul este acelaşi: eliminarea oricăror limite morale şi de bun-simţ din calea manifestărilor intenţionate de homosexuali în societate.

    Deşi sunt conştienţi de pericolul moral pe care îl reprezintă propaganda homosexuală, mulţi cetăţeni nu au nici cea mai mică idee despre cum i se pot opune şi ce ar putea face. Ei bine, propaganda homosexuală urmăreşte să creeze în public o imagine nevinovată a homosexualului – minoritarul inocent care are dreptul să iubească pe cine vrea şi cum vrea şi căruia i se refuză cele mai elementare drepturi. Baza acestei îndoctrinări o constituie minciuna mediatică că homosexualitatea ar fi înnăscută şi deci de neschimbat. Prin urmare, cum să acuzi de comportament imoral pe cineva care aşa s-a născut? Totuşi, dacă cetăţenii cunosc adevărul că homosexualitatea nu este înnăscută şi că cei ce doresc se pot schimba, atunci propaganda activiştilor se loveşte de un zid. Omul informat nu poate fi minţit prin presa de duzină sau canalele tv pseudo-ştiinţifice, gen Discovery.

    Pentru a ne face o idee despre ce urmăresc aceşti activişti, să aruncăm o privire asupra acţiunilor lor din alte ţări, în speţă Statele Unite.

  25. “Zilele Homo” la liceul din Santa Rosa. O idee despre emanciparea sexuală din şcolile din California

    (Scott Lively, lively@abidingtruth.com)

    De multă vreme avertizam că agenda activiştilor homosexuali include şi transformarea şcolilor în centre de recrutare pentru propaganda homosexuală. Am văzut aceasta cu ochii mei, săptămâna trecută, la liceul din Santa Rosa, unde agenda lor de lucru a fost pusă în practică pe deplin. Am avut ocazia să fac parte din comisia de experţi opusă agendei homosexuale şi am putut astfel să am o prezentare de 50 de minute în prima zi a “Săptămânii Diversităţii” de la acest liceu. Directorul, Dl. Waxman, a considerat unica mea intervenţie ca suficientă pentru prezentarea şi a celeilalte tabere, în cadrul unui program de o săptămână, care a inclus peste 20 de ore de îndoctrinare pro-homosexuală a elevilor. Cerinţa de prezentare echilibrată a lucrurilor fusese impusă de comisia educaţională în urma unei revolte a părinţilor de anul trecut, când la o “Zi a Diversităţii” de la un alt liceu nu au fost incluşi şi cei care se opun agendei politice a homosexualilor.

    Anul acesta, părinţii au fost mai bine pregătiţi şi în prima zi a Săptămânii Diversităţii mai mult de zece dintre ei au mers la liceu în locul copiilor lor. Un grup a mers la cancelarie unde a întrebat de ce conducerea nu invită şi oponenţi ai homosexualităţii, aşa cum li se promisese părinţilor. Persoana cu care au vorbit era chiar cel care solicitase comisiei educaţionale să prezinte şi cealaltă tabără, şi l-a chemat pe director în cancelarie pentru a discuta cu părinţii. Între timp, ceilalţi părinţi au mers în curtea scolii, doar pentru a vedea felul în care liceul fusese transformat într-un fief al activismului homosexual.

    Ceea ce au descoperit în acea zi a fost şocant pentru ei, şi chiar şi pentru un veteran pro-familie ca mine. Am constatat un întreg sistem de promovare a homosexualităţii în fata elevilor. Exista chiar şi un moderator plătit din bani publici (banii noştri).

    Moderatorul era un activist homosexual pe nume Jim Foster. Foster predă în liceu ceea ce se numeşte Educaţie Tovărăşească şi de asemenea conduce un local din afara scolii, unde adolescenţii cu înclinaţii homosexuale se pot întâlni cu homosexuali mai bătrâni. M-am întâlnit cu câţiva dintre cei opt participanţi la orele lui Foster, fiecare fiind un adolescent volubil care se lăuda cu homosexualitatea sau bisexualitatea lui. Fiecare cursant al Educaţiei Tovărăşeşti primeşti titlul de Consilier, care îi conferă un statut special în liceu. Un membru al grupului, cu care am stat de vorbă, mi-a spus că face parte din echipa care a conceput şi sponsorizat Săptămâna Diversităţii. Tânărul părea remarcabil de rece faţă de faptul că liceul transformase întreaga locaţie pentru a găzdui pentru o săptămână proiectele “sociale” ale micului său grup de propagandă homosexuală.

    Programul săptămânii a inclus patru sesiuni despre “homofobie” (definită aici ca fiind orice dezacord cu obiectivele activiştilor homosexuali) şi multe ore suplimentare dedicate aspectelor sexuale, transsexualismului şi altor subiecte dragi acestor activişti. Deşi era subiectul principal al săptămânii era homosexualitatea, s-a vorbit şi despre protecţia mediului, drepturile animalelor şi motivele pentru care este urâtă America.

    Am participat la o dezbatere despre homofobie. A fost mai rău decât mă aşteptam. Şapte sau opt tineri stăteau la o masă în fata sălii şi discutau cu cei din sală. Fiecare a prezentat în culori atrăgătoare felul în care implicarea în “mişcarea homosexuală” le-a schimbat viata, evident, de la nefericire la extaz. Fiecare se prezenta la început ca o victimă a homofobiei şi relata apoi cum a găsit curajul să iasă “la suprafaţă,” acum simţindu-se iubit(ă) şi acceptat(ă) în mişcarea homosexualilor.

    Am petrecut ceva timp privind chipurile adolescenţilor din sală. Erau elevi de liceu din familii din clasa de mijloc a societăţii. Îngrijorător, nu am văzut nici o urmă de dezaprobare pe chipul lor; ascultau fascinaţi. Când s-a lansat vechiul slogan cu “Nimeni nu ar alege un stil de viaţă care trezeşte atâta ostilitate de la cei din jur,” cei din sală au dat din cap aprobator. Am vrut să răspund acestui sofism flagrant care-i păcăleşte pe mulţi, însă eram acolo doar ca spectator. Un tânăr, care se declara bisexual, a atacat în mod deschis credinţa creştină, şi nimeni nu a obiectat.

    Un părinte mi-a spus ulterior că respectivul tânăr vine uneori la şcoală îmbrăcat în femeie şi foloseşte toaleta fetelor. Conducerea scolii nu ia nici o atitudine.

    Revoltat de ce văzusem, am mers să-l văd pe director. M-a primit zâmbind, însă nu a vrut să admită nici o greşeală privind felul în care se organizase Săptămâna Diversităţii. A luat apărarea utilizării eronate a termenului “homofobie” (oricine nu era de acord cu vreuna dintre ideile propagandei homosexuale avea o “fobie”) şi a respins afirmaţia mea că mai mult de 20 de ore de educaţie pro-homosexualitate înseamnă îndoctrinare.

    Era clar că nu era de partea părinţilor. A promis însă că va încerca să găsească nişe în program şi pentru vorbitorii anti-homosexualitate. S-a ţinut de cuvânt.

    Ieşind din biroul său, am fost abordat de o fată care mi-a spus că este şefa clubului “Alianţa Homo-Hetero” din liceu. M-a informat sfidător că clubul are deja peste 40 de membri şi că derulează acţiuni pentru convertirea elevilor la cauza homosexuală. M-a privit în ochi când mi-a spus asta şi a fost foarte mulţumită când a văzut reacţia mea negativă. În timp ce se îndepărta le-a spus tovarăşelor ei: “Sper să crape.”

    Mai târziu, când am plecat de la liceu, am trecut pe lângă maşina lui Jim Foster, moderatorul homosexual. Am sesizat înăuntru un afiş uriaş care prezenta câţiva copii stând pe o verandă. În partea de jos era scris cu litere mari: “STÂRNEŞTE BIZARUL.” Cred că aceste cuvinte prind cel mai bine esenţa evenimentului de la liceul din Santa Rosa.

  26. Lucruri elementare: propagandă homosexuală în clasă

    (Karen Gounaud)

    În tolba cu săgeţi a activiştilor homosexuali a apărut o nouă săgeată, mai sofisticată: un film realizat profesional, numit Lucruri elementare, care poate da o idee despre talentul, hotărârea şi finanţarea propagandei homosexuale.

    Filmul prezintă sase vizite la scoli primare şi licee din toată America. Miezul subiectului îl constituie discuţiile – bine filmate – cu copii şi adolescenţi. Producătorii au înregistrat (şi editat) participarea elevilor la activităţi pe subiecte legate de homosexualitate, dintr-o perspectivă pozitivă şi pro-activă.

    Discuţiile cu părinţii şi profesorii sunt aspecte secundare în film, dar contribuie puternic la mesajul filmului. Putinele personaje care pun în discuţie mesajul filmului sunt prezentaţi din perspective hilare şi înapoiate. Ei sunt înapoiaţi.

    Chiar şi coloana sonoră a filmului e menită să susţină mesajul filmului: importanta promovării în scoli a mesajului că homosexualitatea e OK. Muzica devine brusc sinistră atunci când sunt prezentate persoane care se opun homosexualităţii sau politicieni care nu acceptă ideea că homosexualitatea este normală.

    Una dintre cele mai eficiente scene este filmată într-o clasă de copii şcolari – figurile lor se luminează de bucurie atunci când află că muzica din îndrăgitul desen animal The Lion King este compusă de un homosexual (Elton John).

    De asemenea, copiii sunt încurajaţi să o felicite pe o colegă, autoare a unei compuneri despre cele două “mame” lesbiene ale ei. (Cineva se poate întreba pe bună dreptate cine a scris de fapt compunerea – copila sau mama.) O şcoală a găzduit o expoziţie foto cu familii de homosexuali şi lesbiene. Unul dintre profesorii cei mai prezenţi în film afirmă pe faţă că este homosexual şi le vorbeşte copiilor despre naturaleţea stilului de viaţă homosexual.

    “Îndoctrinare” este un cuvânt prea slab pentru a descrie ce se petrece în clasele din scoli.

    Criticarea homosexualităţii este întotdeauna catalogată că “rasism” şi “extremism.”

    Ceea ce nu apare deloc în film este promiscuitatea dovedită ştiinţific şi bolile care caracterizează homosexualitatea masculină, sau relaţia dintre boli şi incompatibilitatea anatomică.

    Lipsesc de asemenea lecţiile de educaţie sexuală explicită, servite copiilor pe post de “educaţie pentru igienă.”

    Desigur, existenta altor opinii – terapie reparativă pentru eliminarea atracţiilor homosexuale – este trecută sub tăcere. Nu se face nici o menţiune despre multele programe de consiliere pentru cei care nu sunt mulţumiţi de atracţiile lor homosexuale.

    La fel, nu se menţionează faptul că oamenii rezonabili, care resping propaganda homosexuală, resping şi atitudinea tip “aruncat cu pietre.”

    Lucruri elementare este o producţie îngrijorătoare pentru că reacţiile celor din film – adulţi, tineri şi în special copii – arată că în Statele Unite deja s-a realizat cu succes temelia pentru acceptarea homosexualităţii ca o alternativă sănătoasă, legitimă, la heterosexualitate. De fapt, în tot mai multe scoli americane, atât publice, cât şi private, promovarea unei minorităţi deviante sexual a ajuns mult mai departe decât realizează majoritatea cetăţenilor.

    După ce am vizionat filmul împreună cu părinţii unui tânăr homosexual, ei au catalogat filmul ca fiind o păcăleală. Lucruri elementare, au spus ei, pare să ceară respect pentru homosexuali; în realitate, filmul promovează respectul pentru homosexualitate. Ei au afirmat că realizatorii folosesc un proces subtil de reeducare înşelătoare şi eficientă a copiilor, în special a celor mici, treptat, până la punctul în care aceştia ajung să accepte un comportament care în mod obişnuit este considerat ca nefiresc.

    Cei doi părinţi au recunoscut faptul că personajele din film îi conduc în mod clar pe elevi către ideea că a fi homosexual nu poate fi ceva rău, datorită lucrurilor bune pe care le fac oamenii homosexuali.

    Această “prezentare cosmetizată” a homosexualităţii, aşa cum a descris-o unul dintre cei doi părinţi, e astfel creată încât copiii care o văd să nu poată discerne între fapte şi propagandă. Ei l-au citat pe un băiat care relata efectul pe care l-a avut asupra sa această lecţie despre homosexualitate: “E ca la un fruct nou: nu ştii dacă-ti va plăcea până nu încerci.”

    “Ce mare brânză?” a întrebat un alt copil, ca răspuns la îngrijorările unor părinţi. Alţi copii s-au exprimat în mod critic la adresa părerilor negative ale părinţilor faţă de homosexualitate.

    Activiştii homosexuali, deşi reprezintă probabil doar 1-3% din populaţie, reuşesc cu succes să-şi sporească influenta în guvern, în afaceri, în mass-media şi chiar în religie. Un subiect important al agendei lor include redefinirea unor concepte: ceea ce înţelegem noi prin fanatism religios, valori familiale, drepturile omului şi chiar noţiunile fundamentale de bine şi rău.

    Ani de propagandă mai mult sau mai puţin subtilă, aşa cum este acest film, şi de eforturi politice organizate – distribuirea acestui film – se dovedesc a fi acum uimitor de eficiente.

    Trebuie să ne protejăm copiii de aceste materiale aşa-zis educaţionale, care atacă adevărurile istorice care stau la baza societăţii noastre. Supravieţuirea familiei are nevoie de toată armura adevărului. Acest adevăr este elementar şi imperativ. Trebuie să ne unim şi să luăm atitudine.

  27. Un psihiatru îi “linişteşte” pe părinţi în privinţa experimentelor lesbiene

    Un articol provocator din ziarul New York Times descrie o întâlnire cu părinţii la şcoala privată Spence, unde câteva fete din clasa a unsprezecea s-au declarat “bisexuale.” Scoala a apelat la psihiatrul Justin Richardson, el însuşi homosexual, pentru a-i linişti pe părinţi în sensul că experimentele lesbiene ale fetelor lor sunt ceva normal şi că oricum e prea devreme pentru a ştii dacă sunt lesbiene sau heterosexuale.

    Cu două săptămâni în urmă, la şcoala de fete Brearly, Richardson le-a spus unor părinţi să le sfătuiască pe fetele lor în vârstă de nouă ani că şi ele pot întreţine în viitor relaţii sexuale cu alte fete. “Este o idee bună,” a declarat el, “să menţionăm că oamenii pot avea uneori relaţii sexuale cu persoane de acelaşi sex, că atunci când vor creste pot avea prieteni care fac acest lucru – şi că ei înşişi pot face aceasta uneori.”

    “Câteva eleve, dar din ce în ce mai multe,” relatează articolul din Times, “au început să se declare bisexuale sau cel puţin afirmă că bisexualitatea este la modă.” Părinţii sunt îngrijoraţi, iar Richardson, “doctor cu studii, atent la exprimare, plin de tact, a devenit consultantul ad-hoc al scolii pe probleme de homosexualitate” pentru că este “clar şi eficient,” potrivit directoarei scolii.

    Subiectele despre homosexualitate oferă elevilor un motiv de neascultare

    Pentru adolescenţi, drepturile homosexualilor constituie un nou subiect social care poate fi folosit în neascultarea de părinţi. Asemenea tuturor tinerilor, adolescenţii de azi fac o pasiune din a agita generaţiile mai în vârstă.

    Un director de şcoală a declarat că “ei sunt fascinaţi de un subiect în măsura în care acesta îi poate alarma pe adulţi.”

    Profesorii homosexuali vorbesc deschis în mii de scoli publice şi private din tară, afirmă Times, iar cluburile pentru elevii homosexuali devin tot mai numeroase. Părinţii pun în discuţie influenta asupra copiilor lor.

    Unii părinţi l-au întrebat pe Richardson dacă experienţele homosexuale vor afecta viitorul copilului lor. El a căutat să-i liniştească, spunând: “Răspunsul e nu. De fapt, dacă o fată are o predispoziţie genetică de a deveni heterosexuală, atunci o încercare bisexuală o va ajuta probabil să se clarifice pe sine în sensul că e mai atrasă de bărbaţi decât de femei.”

    Psihiatrul Richard Friedman nu este aşa de sigur. “Formarea psihosexuală la fete duce la unele lucruri mult mai diverse decât la băieţi,” a declarat el. “Nu e uşor de dat un răspuns.”

    Mama unei eleve de la şcoala Brearly şi-a exprimat unele rezerve după întâlnirea cu Dr. Richardson. “Mi se pare că le prezintă copiilor homosexualitatea ca şi cum ar fi un lucru nostim. Fetele din şcoală se laudă cu ‘fetele pot face orice,’ punând oarecum problema ‘Cine mai are nevoie de bărbaţi?’

    Dr. Richardson a recunoscut că elevele deseori îi spun că “bisexualitatea este la modă.”

    Activiştii homosexuali doresc modificarea programelor şcolare

    Reţeaua pentru Educaţie Homosexuală şi Lesbiană (GLSEN) a început organizarea de întâlniri cu profesorii de istorie a SUA. Intenţia este aceea de a introduce la orele de istorie a SUA o perspectivă pro-homosexualitate. GLSEN caută să promoveze o apreciere pozitivă a personajelor istorice despre care se crede că ar fi fost homosexuali, lesbiene, bisexuali sau transsexuali, în istorie şi politică.

    Concluzie

    Acestea sunt doar câteva dintre strategiile propagandistice implementate de activiştii din occident şi vizate de cei din România. Singurul mijloc de a ne proteja pe noi şi pe copiii noştri de această degenerare este informarea corectă şi luarea de atitudine în toate circumstanţele în care ne întâlnim cu insinuarea ideilor vehiculate de homosexuali.

  28. Imi cer iertare daca am postat prea mult. Mi se pare ca se potrivesc aceste informatii cu articolul de fata. Este preluat de pe un site care ia la amanuntiti problema homosexualilor. Aduge dovezi stiintifice ca homosexualitatea NU este inascuta, aduc dovezi de oameni care au reusit sa scape de aceasta patima si sa duca o viata normala, analizeaza propagandele homosexuale din mass-media,carti, scoala etc. Recomand tuturor celor care doresc sa se documenteze despre aceasta problema si sa fie data informatia mai departe! (site-ul este sub tutela asociaţie Alianţa Familiilor din România)

    Acesta este link-ul: http://www.homosexualitate.ro/index.html#axzz2Kddy6BZE

    http://www.homosexualitate.ro/stiinta.html

  29. Pingback: AFR avertizează: Homosexualii racolează copii în şcolile din România | Viata fantastica
  30. Se pare ca Roxana Marin e de etnie roma. Si alti profesori de acolo sunt cunoscuti ca gay activi. Eu nu mi as lasa copilul sa primeasca educatie de la o ” roma ” cu apucaturi lesbiene , de la directoare de scoala actrita in piese obscene si de la un profesor gay care se da la adolescenti.Acolo e un intreg cuib de romi de lesbiene si gay.Ce sa sustina aia in fata copiilor?

  31. Doar o precizare voiam să fac, și anume că fundația ERSTE, amintită mai sus într-un comentariu, a fost fondată de grupul bancar cu același nume (ERSTE Bank/Sparkasse), din care face parte și Banca Comercială Română, BCR (acum română doar cu numele).

  32. Foarte utile postarile Laurei! Cum am putea sa le facem cunoscute si colegilor din licee, mai ales din Cosbuc, unde sunt indoctrinati de profesori gen Roxana Marin, care se dau simpatici pt. a-si indeplini scopurile perverse?

  33. @ Laura

    Nu am cuvinte sa-ti multumesc pentru textele postate. Ai facut ceva efectiv extraordinar !

  34. @ Gabriela

    Am fost si eu curioasa sa stiu cum arata aceasta Roxana Marin, pe care o lauda, plina de recunostinta, “fosta absolventa” de la Cosbuc, cea cu comentariul de pe Facebook – desi eram constienta ca aceasta curiozitate a mea este o prostie. Mi-o imaginam intr-un anume fel si voiam sa aflu daca personajul real se potrivea prototipului meu. Atat numele, cat si prenumele sunt relativ comune, le poarta numeroase persoane, asa ca sunt destule posibilitati de investigare. M-am oprit si eu la Roxana Marin, de etnie roma, din doua motive: e profesoara de engleza si este prezentata ca o luptatoare impotriva discriminarii etnice. Am abandonat insa investigatia pentru ca respectiva nu se potrivea prototipului meu pentru simplul motiv ca este de etnie roma. Din cate stiu, promiscuitatea romilor are o limita, pana la homosexualitate, fie ea masculina sau, mai ales, feminina. Acuma, este posibila ca persoana respectiva sa fie exceptia de la regula. Drept sa spun, faptul ca este de etnie roma nu are importanta, desi, apartenenta respectiva s-ar putea sa se numere printre cauzele comportamentului ei. Oricum, persoana despre care se vorbeste in presa, ma refer la profesoara de engleza, activista gay, in situatia in care nu este lesbiana, reprezinta un caz tipic de arivism. Daca este cumva cea de etnie roma, atunci arivismul este alimentat/exacerbat de frustrare unei discriminari etnice. In ce ma priveste, inclin sa cred ca este vorba numai de arivism si lipsa crasa de caracter. Pe vremuri, in limbajul curent, in conversatii, scrisori sau orice alte forme de comunicare, oamenii mai foloseau zicale si proverbe, care se pare ca au disparut. Pentru asemenea persoane, macinate de arivism, zicala era “Nu are nici un Dumnezeu” sau “N-are mama, n-are tata” sau “calca pe cadavre”. Asa cum, pentru cei cu bun simt si cumsecade, zicala era “Om cu frica lui Dumnezeu”. Chiar termenul cumsecade deriva de fapt dintr-o expresie: cum se cade. Repet si insist asupra cauzelor acestui comportament deviationist-arivismul, cu exceptia situatiei in care activista respectiva este lesbiana. Si individa care comenteaza pe Facebook in legatura cu binefacerile de care s-ar fi bucurat dupa ce a fost luminata de profesoara Roxana Marin are aceleasi impulsuri ariviste- “Soros scholarship, masterat, munca”. Si, poate (mai mult ca sigur)ca nici nu este de etnie roma. Dar are un comportament ticalos. Pai, nu va dati seama, toti astia care se opun curentului, modei, nu numai ca nu pot “beneficia” de “avantajele” mentionate, dar pot primejdui ca si cei “descuiati” sa le obtina, asa ca hai sa-i terminam pe opozanti. Toate spumele pe care le face, culminand cu comentariul “cine l-a lasat pe boul asta sa se inmulteasca”, denota rautate si ticalosie, care ii intuneca mintile. Imi inchipui de cat rau face o asemenea persoana. Iar in ceea ce priveste “inmultirea”, ma ingrozesc la gandul ca o asemenea persoana poate creste un copil.
    Ceea ce vreau insa sa scot in evidenta este comportamentul deviationist al multor profesoare de engleza. Acum ceva timp, cautam informatii despre un liceu dintr-un judet si am intrat pe site-ul respectiv. Aici era la mare cinste stirea despre majoretele liceului, rodul activitatii profesoarei de engleza. Pe timpuri, acum zeci de ani, cand inca nu se instaurase “pax americana”, aveam de-a face cu profesoara de franceza. Ce se intampla cu aceste profesoare ? Ele sunt mai altfel decat celelalte, din punct de vedere al comportamentului si aspiratiilor. Dintotdeauna profesoarele de matematica, fizica, limba romana, chimie, dar nu numai, au fost mai sobre, mai cu bun simt. Despre profesoarele de matematica ce sa zic, erau spaima spaimelor. Deformarea profesionala in cazul profesoarelor de engleza poate sa insemne, de cele mai multe ori, cosmopolitism si frivolitate. Devin aservite limbii pe care o predau, implicit culturii. Un mare filosof german, parca Fichte, spunea ca “limba este nationalitatea”. De fapt, unele din aceste profesoare nu mai sunt nici cal, nici magar. Ele ilustreaza perfect versul eminescian, devenit aforism: “Ai noştri tineri la Paris învaţă
    La gât cravatei cum se leagă nodul,Ş-apoi ni vin de fericesc norodul
    Cu chipul lor isteţ de oaie creaţă”. Dar, textul eminescian este considerat retrograd, ba chiar numit “cadavrul din debara”. Pai, normal, adevarul supara, adevarul demasca marsaviile.
    Dar, vreau sa inchei intr-o nota optimista. Nu m-ar mira ca asa-zisa profesoara Roxana Marin sa fie promovata la Inspectorat si apoi, cine stie…La Ministerul Educatiei au fost destule oi crete pana acum. Mi-l amintesc pe Cristian Adomnitei care spunea despre religie ceva in genul ca este basm pentru copii. Asa se face cariera !

  35. Pingback: DESPRE HOMOSEXUALITATE CA PACAT SI BOALA cu Parintele Pantelimon Șușnea si Staretul Iustin Miron de la Oașa -
  36. Pingback: INTRE PERVERSITATE SI LASITATE. Articolul saptamanii despre activistii pidosnici si prea-pasivii "pravoslavnici" - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  37. @Gabriela, director este dna. sorina Cotovan profesor de fizica, tu probabil faci referire la fosta directoare pe care nici noi nu am prins-o in functie.
    Sincer pe mine nu ma intereseaza orientarile profesorilor atat timp cat la catedra face distinctia intre persoana sa si faptul ca este formator de caractere desi este adevarat conteaza calitatea caracterului si educatia profesorului ianinte de toate.
    Atunci cand optezi pentru o scoala (vorbesc ca parinte) te uiti la ce se potriveste copilului ca profil, la promovabilitatea elevilor in scoala respectiva, la rezultatele obtinute la concursurile scolare. Nu prea ai de unde sa stii ce este in interiorul scolii pana nu faci parte din ea si este mai usor sa cedezi sa pleci decat sa lupti sa schimbi ceva in scoala respectiva.
    Copilul meu a fost de la varsta de 3 ani pana la sfarsitul clasei a 4-a in gradinita si scoala apartinand fundatiei Sf. Maria, respectiv gradinitele Arc en Ciel si scoala Anastasia Popescu. Cred ca va imaginati socul pe care l-a avut el venit dintr-o scoala ale carei baze sunt invataturile moralei crestine intr-o scoala precum colegiul Cosbuc. Am insa un copil superb, le-a replicat colegilor sai sustinatori ai dnei. Marin ” bine, deci de la voi inteleg ca noi ne tragem din 2 Adam Dar de ce sa fim de principiul ca un mar stricat le strica si pe cele bune? De ce sa nu incercam macar sa facem dintr-o scoala care in principiu este buna, care are profesori si ei nemultumiti de ce se intampla acolo, ceva mai bun?
    Pentru toate astea este nevoie INSA de unitatea parintilor, de societatea civila si desigur de un ISB si un Minister care sa sanctioneze drastic asemenea devieri. Eu una astept cu interes concluzia celor doua foruri implicate.

Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare