„Cel mai amplu atac asupra creștinismului”. În SUA, LEGEA EGALITĂȚII, promovată de „catolicul” JOE BIDEN, impune IDENTITATEA DE GEN printre drepturile civile și normativizează TRANSGENDERISMUL. Rod DREHER: Legea te va considera infractor dacă ții la învățăturile tradiționale/ SONDAJ GALLUP: 16% din generația Z se autoidentifică drept LGBT

3-03-2021 12 minute Sublinieri

Sursă imagine: https://c-vine.com/blog/7-radical-demands-in-the-equality-act/

Catholic League:

„LEGEA EGALITĂȚII” ESTE ANTI-CREȘTINĂ

Președintele Ligii Catolice, Bill Donohue, explică de ce Legea egalității (Equality Act) din Statele Unite este una profund problematică:

Potrivit președintelui Camerei Reprezentanților a Statelor Unite, Nancy Pelosi, Legea egalității se referă la „a pune capăt discriminării”; Președintele Joe Biden este de acord cu ea. Aceasta poate fi intenția legii, însă efectul său este de a promova cel mai amplu atac asupra creștinismului scris vreodată într-o lege.

Aceasta explică de ce Conferința Episcopilor Catolici din Statele Unite luptă împotriva acestei legi de ani de zile. Cel mai recent, se spunea că Legea egalității „va discrimina credincioșii practicanți”. Liga catolică și multe alte organizații religioase și pentru drepturile civile au tras, de asemenea, un semnal de alarmă.

Legea egalității are două obiective majore: ar modifica Legea drepturilor civile din 1964 pentru a include orientarea sexuală și identitatea de gen la definiția sexului; ar submina, de asemenea, Legea privind restaurarea libertății religioase, permițând drepturilor homosexualilor să aibă o mai mare greutate decât drepturile religioase.

Legea drepturilor civile din 1964 a fost motivată în primul rând de dorința de a pune capăt segregării rasiale. A interzis discriminarea pe motive de rasă, sex sau origine națională. Aceasta a fost singura intenție a legii. Nu spunea absolut nimic despre orientarea sexuală și cu siguranță nu se referea la drepturile transgender – nici măcar nu exista un astfel de concept în anii 1960. Adăugarea orientării sexuale și a identității de gen acestei legi nu numai că încalcă intenția legislației, ci adaugă o presiune cu totul nejustificată asupra caselor de cult și alte organizații religioase.

Pentru a pune capăt segregării rasiale, Legea privind drepturile civile din 1964 a interzis discriminarea în spațiile publice. Negrilor li se refuza, în trecut, accesul în multe locuri publice, de la restaurante la hoteluri. Legea egalității merge mult dincolo de această intenție, atât de mult încât desfigurează sensul acestei legi istorice din 1964.

Legea egalității nu acoperă doar homosexualii și persoanele transgender, ci extinde lista localurilor publice pentru a include servicii cum ar fi asistența medicală. În practică, acest lucru ar fi un dezastru. Ar însemna, de exemplu, că furnizorii de servicii medicale ar fi obligați să ofere terapii hormonale și proceduri chirurgicale care sunt necesare pentru a schimba caracteristicile fizice asociate cu schimbările de sex.

Nu trebuie să fii o clinică medicală cu convingeri catolice pentru a ridica obiecții morale și religioase față de această inițiativă cu privire la „asistența medicală”. Va fi permis cuiva să formuleze obiecții cu privire la aceste proceduri, subliniind problemele fizice și mentale pe termen lung asociate cu schimbarea sexului? Dar părinții care află că copilul lor vrea să-și schimbe sexul? Vor fi respectate drepturile lor, sau vor fi călcate în picioare?

A devenit din ce în ce mai clar că extinderea drepturilor către „femeile” transgender – în realitate, bărbați biologici care se identifică drept femei – a venit în detrimentul drepturilor pentru femeile biologice. Să luăm exemplul sporturilor.

Băieților și bărbaților li se va permite să concureze în diverse sporturi cu fete și femei, modificând astfel în mod nedrept atletismul feminin. De asemenea, femeile și-ar pierde drepturile cu privire la intimitate. Acești masculi biologici pot folosi vestiarele, toaletele și facilitățile de duș care au fost întotdeauna rezervate femeilor. Nimic din toate acestea nu are nicio legătură cu motivele pentru care a fost adoptată Legea drepturilor civile din 1964. Există și alte probleme cu acest proiect de lege, însă acest singur fapt ar trebui să fie suficient pentru a-l împiedica să devină vreodată lege.

În 1993, deputatul Nancy Pelosi și senatorul Chuck Schumer au susținut Legea privind restaurarea libertății religioase (Religious Freedom Restoration Act – RFRA); a fost semnată de președintele Bill Clinton. Aceasta a fost o victorie majoră pentru libertatea religioasă. Dar acum Pelosi și Schumer regretă votul lor din 1993, chiar până la punctul de a susține Legea egalității, știind foarte bine că aceasta va răsturna RFRA! Acest lucru este foarte pervers. Nu ne-am putea imagina o subminare mai serioasă a libertății religioase decât ceea ce propun ei acum.

Votarea legii ar însemna că catolicii, evanghelicii, evreii ortodocși, mormonii, musulmanii și multe alte comunități religioase nu ar putea ridica obiecții privind libertatea religioasă față de niciunul dintre „drepturile” menționate mai sus ale femeilor transgender. De fapt, entitățile religioase ar fi secularizate.

De exemplu, dacă proiectul Legii egalității ar deveni lege, programele catolice de plasament al orfanilor ar fi închise. Fie acestea ar trebui să fie de acord ca doi bărbați să adopte copii – o încălcare clară a învățăturilor Bisericii –, fie să își piardă fonduri federale. Acesta este genul de element subversiv care face ca această factură să fie atât de periculoasă.

În prezent, spitalele catolice pot refuza în mod legal să facă avorturi. În temeiul Legii egalității, aceste spitale și-ar pierde finanțare federală sau ar fi obligate să intre în afacerea avortului. Asta pentru că refuzul serviciilor de avort ar fi considerat drept discriminare de „sarcină”.

Fără protecția libertății religioase oferită de RFRA, practic fiecare instituție religioasă – de la case de cult până la școli – ar fi de așteptat să se conformeze cu această legislație radicală. De exemplu, școlile catolice ar trebui să-și schimbe învățăturile despre etica sexuală pentru a se alinia cu agenda radicală LGBT.

Este greu pentru public, mai ales pentru catolici, să înțeleagă de ce presupuși „catolici fervenți” precum Biden și Pelosi ar dori să susțină o legislație atât de evident anti-creștină precum Legea egalității.

***

The American Conservative

LEGEA EGALITĂȚII ÎNSEAMNĂ DESPĂRȚIREA DE METAFIZICA CREȘTINĂ

Prin refedinirea persoanei umane, lăsăm în urmă viziunea morală pe care s-a construit întreaga noastră civilizație.

Andrew T. Walker

Reintroducerea Legii egalității sub președintele Joe Biden a generat multe comentarii în ultimele săptămâni. Având scopul de a modifica Legea privind drepturile civile din 1964 pentru a acoperi identitatea de gen și orientarea sexuală, această lege este game-set-meciul tăvălugului Revoluției Sexuale. Biden – arătând că dorința sa declarativă de a guverna de la centru a fost o păcăleală electorală – folosește capitalul politic al primelor sale o sută de zile în funcție pentru a grava principiile-cheie ale Revoluției pe fiecare colțișor al societății, sub masca presupusei „nediscriminări.” Dincolo de toate, aceasta este o nouă ortodoxie – cu un plan zelos pentru convertirea tuturor și pentru tranșarea noilor legi ale „blasfemiei”.

Problema Legii egalității nu rezidă predominant în limbajul proiectului de lege, ci în efectele sale pe termen lung, transformând și mai radical fundamentele morale și îndepărtându-le de orice seamănă cu o ordine socială creștină. Legea egalității, în opinia mea, este un simbol pentru de-creștinarea Occidentului.

Vedem această de-creștinare pe cel puțin două planuri. În primul rând, o vedem în tipul de raționament moral din spatele proiectului de lege în sine. Este o lege bazată pe estetică și emoție în loc de rațiune și principii solide. Legea privind egalitatea vă va face să credeți că americanii abia așteaptă orice ocazie pentru a discrimina pe cineva. Este un lucru fals. În al doilea rând, anulând însăși ontologia feminității, logica de bază a proiectului de lege contrazice principiile-cheie ale propriilor cuceriri ale „progresismului”, precum feminismul. Modul în care Legea egalității poate avansa întâmpinând o rezistență atât de mică poate fi înțeles numai în lumina eticii dominante a progresismului de astăzi. Orice lucru care nu reușește să se ridice peste fraze solipsiste precum „trăiește-ți propriul adevăr” și „definește-te pe tine însuți” nu poate împiedica astfel de legi absurde din punct de vedere filosofic.

Legea privind egalitatea conține o revoluție metafizică în paginile sale și urmărește evanghelizarea Occidentului. Vechea ordine era una cu o etică a obiectivității, a rațiunii, a naturii fixe, a autorității și a limitelor, în care legăturile organice și relațiile de familie erau privite drept normative și persuasive, iar orice lucru care se opunea acestora fiind o transgresiune. Revoluția care a prins deja avânt de niște decenii este să redefinească toate aceste repere metafizice drept nu doar greșite, ci chiar drept dăunătoare. Astfel, în cuvintele Legii egalității, orice lucru care nu promovează individualismul expresiv sau lipsa oricăror limitări obiective sau care își derivă existența prin intermediul autorității este, desigur, opresiv. Asistăm, în timp real, la disoluția finală a unei perspective creștine asupra universului și înlocuirea acesteia prin una complet secularizată.

Legea privind egalitatea este un asalt asupra moralității creștine, iar acesta este punctul în care consecințele sale pe termen lung sunt cele mai grave și mai distructive. Această lege își propune să reconfigureze nu numai fundamentul vieții de familie și normele obiective ale genului, ci și să catehizeze, inducând un mod diferit de a concepe locul și viziunea fiecăruia asupra lumii. Imaginația morală este ghidată de constrângeri normative, care le conferă definiție și direcție. În mod ideal, imaginația morală umană ar trebui să se îndrepte spre ceea ce este bun, adevărat și frumos. A educa imaginația morală înseamnă a adersa la o imaginație comună, înrădăcinată într-o perspectivă comună asupra lumii și, prin urmare, obligatorie și convingătoare pentru toți cetățenii care i se conformează.

Astfel de repere normative se găsesc în cadrul cultural creștin. Ele creează o ordine metafizică care cere aderarea tuturor indivizilor. Acestea oferă o cale spre prosperitatea umană și spre binele comun. Cu toate acestea, așa-zisa Lege a egalității, propusă acum în Congres, încearcă să contrazică toată această ordine, răsturnând complet reperele sale de bază. În timp ce ordinea metafizică creștină susține granițele creației ca fiind instituite de Dumnezeu și înscrise în lumea naturală, Legea egalității promovează metafizica autonomiei sexuale și a individualismului expresiv ca fiind cele mai înalte bunuri ale societății. Atât de bune sunt aceste lucruri, în fapt, încât trebuie înscrise în lege pentru a fi protejate de orice fel de contestare în plan juridic. Sinele este singura lentilă de referință pentru orice reper moral, făcând ca principiile legii naturale și ale revelației divine să fie relativizate, fiind transformate în simple obiecte ale fascinației religioase, și în nici un caz nu în repere universale care ar trebui urmate de orice minte rațională și de întreaga societate. (…)

Andrew T. Walker este profesor asociat de etică creștină la The Southern Baptist Theological Seminary și membru al Centrului de Etică și Politici Publice.

***

The American Conservative

CONVERTIREA LA „QUEER” A AMERICII TINERE

ROD DREHER

Un nou sondaj Gallup dezvăluie informații șocante despre identitatea sexuală a generației Z.

Dincolo de diferențele generaționale pronunțate, diferențele semnificative de gen se văd în identitatea sexuală, precum și diferențele de ideologia politică:

  • Femeile sunt mai predispuse decât bărbații să se identifice drept LGBT (6,4%, respectiv 4,9%)
  • Femeile sunt mai susceptibile de a se identifica ca bisexuale – 4,3%, în timp ce 1,3% se identifică drept lesbiene și 1,3% drept altceva. Dintre bărbați, 2,5% se identifică drept homosexuali, 1,8% drept bisexuali și 0,6% drept altceva.
  • 13,0% dintre liberalii politici, 4,4% dintre moderați și 2,3% dintre conservatori spun că sunt lesbiene, gay, bisexuale sau transgender.
  • Diferențele sunt oarecum mai puțin pronunțate prin identificarea cu un anumit partid, decât prin ideologie, cu 8,8% dintre democrați, 6,5% dintre independenți și 1,7% dintre republicani identificându-se drept LGBT.
  • Nu există diferențe educaționale semnificative – 5,6% dintre absolvenții de facultate și 5,7% dintre absolvenții de liceu sunt LGBT.

Aceasta este o constatare uluitoare, indiferent dacă credeți că știrile de mai sus sunt pozitive, negative sau neutre. Acest tip de schimbare privind ceva așa de fundamental ca orientarea sexuală, într-o perioadă atât de scurtă de timp, este uluitoare.

Partea legată de identitatea transsexuală este cea mai șocantă: între Generația X și Millennials, numărul persoanelor trans autoidentificate a crescut cu 500 la sută. Între generația X și generația copiilor lor, Gen Z, numărul persoanelor trans autoidentificate a crescut cu 800 la sută.

Acesta este efectul prăbușirii standardelor culturale și al campaniei de propagandă purtate în mass-media și în școli. Astăzi am participat la o conferință privată pe Zoom cu clerici seniori dintr-o comunitate conservatoare americană. Ei mi-au spus că modele trans explodează în rândul tinerilor din comunitatea lor – copii care au fost crescuți în această biserică conservatoare – și pastorii au mari greutăți să înțeleagă cum ar fi cel mai bine să le vorbească tinerilor despre asta. Un cleric mi-a spus că alți pastori îi zic că nu vor să „iasă în față” cu predici împotriva transgenderismului, de teama de a nu-i îndepărta pe cei care caută să se apropie de Dumnezeu. El mi-a mai spus că le spune acestor frați de credință că trebuie să își asume acest risc, deoarece familiile și congregațiile sunt lovite în permanență de propagandă.

Am fost de acord și i-am spus că pastorii trebuie să găsească curajul să spună adevărul, indiferent care ar fi prețul. Cultura dominantă știe ce crede despre transgenderism și nu ezită să propovăduiască aceste lucruri în mod constant. Din experiența mea, părinții nu știu însă ce să spună sau să facă. Dacă nu învață care este perspectiva corectă la biserică, unde or să mai învețe?

Un cleric a spus că în grupul de tineri al bisericii sale, unii copii s-au ridicat și au ieșit când au început să prezinte învățăturile Bisericii despre trup, sex și gen. „Li s-a spus la școală că ori de câte ori auziți pe cineva criticând ideologia transsexuală, voi trebuie să vă ridicați și să ieșiți afară”, a spus clericul.

Am arătat în acest punct că asta le-a spus Soljenițîn adepților săi din Uniunea Sovietică să facă atunci când se confruntă cu minciuni: ridică-te și ieși afară. Uimitor că cealaltă parte folosește aceleași tactici împotriva bisericii!

În această conferință de pe Zoom, unde trebuia să discutăm cartea „Live Not By Lies”, am vorbit despre Legea egalității, care tocmai a fost reintrodusă în Congres și care va fi adoptată, având în vedere că democrații îl controlează. Președintele Biden a spus că va semna legea. Dacă este votată, Legea egalității va înscrie orientarea sexuală și identitatea de gen în legea federală a drepturilor civile. Acest lucru va avea efecte devastatoare asupra societății noastre. Ryan T. Anderson, noul președinte al Centrului de Etică și Politici Publice din Washington, le-a prezentat pe scurt. Câteva fragmente:

Actul „actualizează” legea pe care Congresul a adoptat-o ​​în primul rând pentru combaterea rasismului, Legea drepturilor civile din 1964, și adaugă orientarea sexuală și identitatea de gen drept clase protejate asemănătoare rasei. Deci, dacă aveți rezerve cu privire la ideologia de gen – așa cum fac chiar și mulți progresiști; întrebați-o doar pe J.K. Rowling – veți deveni acum echivalentul legal al lui Bull Connor.

În loc să găsească modalități de bun-simț adaptate în mod punctual pentru a-i proteja pe americanii care se identifică drept LGBT de discriminarea cu adevărat nedreaptă, proiectul de lege va acționa ca o sabie – pentru a-i persecuta pe cei care nu îmbrățișează cele mai noi ideologii de gen.Va nega flagrant binarismul sexual care este scris literalmente în codul nostru genetic și este fundamental pentru multe dintre legile noastre, nu în ultimul rând legile care protejează egalitatea, siguranța și intimitatea femeilor.(…)

Cerul chiar stă să cadă pe noi. Nu veți auzi nimic din acestea în reportajele din mass-media cu privire la Legea egalității, dar este adevărat. Dacă printr-o minune, republicanii din Senat își unesc forțele și pot convinge un singur democrat – pe Joe Manchin? – pentru a li se alătura, Legea egalității ar putea fi oprită de această dată. Dar, mai devreme sau mai târziu, ea va veni peste noi. Acele cifre pe care le vedeți în sondajul Gallup vă spun și de ce.

Ne apropiem foarte tare de momentul în care am scris în „Opțiunea Benedict”, când creștinii asumați și alții care nu sunt de acord cu noua ideologie vor trebui hotărască dacă pot sau nu să continue să lucreze în slujbele pe care le au. Dacă citiți „Opțiunea Benedict”, s-ar putea să vă amintiți de medicul anonim care a spus că își va descuraja copiii să meargă la facultatea de medicină, pentru că este foarte aproape ziua în care vor trebui să facă lucruri care le încalcă conștiința, cum ar fi să facă avorturi sau să participe la „tranziții” de gen – sau, dacă nu, își vor pierde locul de muncă. Dacă mai ai și 400.000 de dolari datorie pentru a plăti cursurile de la facultatea de medicină, nu ai nici o ieșire din capcană.

Dacă nu ați început deja să organizați grupuri de sprijin și să puneți bazele unor rețele precum cele construite de părintele Kolakovic, așa cum povestesc în „Live Not By Lies”, ar trebui să știți că nu prea mai aveți timp. Legea pentru egalitate te va considera un infractor, cu nimic mai bun decât un Klansman, dacă ții la învățăturile tradiționale nu numai despre homosexualitate, ci și despre transgenderism. (Feministele radicale care neagă că transgenii bărbați-femei sunt femei vor fi tratate cu același dispreț de către lege la fel ca un preot fundamentalist.) (…)

Dacă vă așteptați ca creștinismul ortodox – care se deosebește ca ziua de noapte de falsa biserică a deismului terapeutic moralist – să supraviețuiască tuturor acestor lucruri, ar fi bine să vă retrageți și să construiți o formă sau alta a Opțiunii Benedict. Și ați ace bine să începe să vă pregătești pe dvs, familia dvs și comunitatea dvs, în stilul părintelui Kolakovic, pentru următoarea persecuție, pentru că mai devreme sau mai târziu vom fi declarați drept „teroriști domestici” pentru că nu ne vom conforma. Dacă credeți că sunt alarmist în acest punct, atunci spuneți-mi dvs, unde este linia pe care ați trage-o, dincolo de care să știți sigur că persecuția chiar a sosit?

***

Hotnews/ Dani Rockhoff:

Cuvintele mamă și tată ar putea deveni indezirabile în limbajul parlamentar american

Afară cu Shakespeare! Afară cu Aristotel și Platon! Fără mamă și tată în limbajul parlamentar american! SUA pare a se confrunta cu o totală bulversare și epurare de valori tradiționale, sub presiunea nediscriminării. Iar reforma lingvistică propusă de Democrați pentru cel de al 117-lea Congres ne duce cu gândul la Newspeak-ul din distopia lui George Orwell, „1984”. Scoaterea programatică din limbaj a cuvintelor neconvenabile duce implicit la sărăcirea gândirii, fiind un potențator al controlului și puterii grupului politic interesat.

Dan-el Padilla Peralta, un academician afro-american, solicită eliminarea așa-numiților clasici din programa de învățământ, aceștia fiind „asociați cu supremația albă”, după cum relatează The New York Times. El susține că ideile de înțelepciune ale civilizației occidentale se bazează pe „alb”, fapt care se datorează, în cele din urmă, interpretărilor autorilor antici. Recent, și alți profesori americani care predau literatură clasică și-au „puricat” propriile materii de „naționalism alb”, pentru a curăța orice subiect de presupusul rasism.

Dar Padilla merge și mai departe, susținând că facultățile clasice sunt în sine ostile minorităților. „Dacă ar fi să proiectezi, în mod deliberat, un subiect ale cărui organisme instituționale și orientări pentru autocenzură urmăresc, în mod explicit, să delegitimeze statutul legitim al cărturarilor care nu sunt albi”, a spus Padilla, „nu ai putea să o faci mai bine decât o face <<clasicul>>”. El a adăugat: „Clasicul este atât de strâns legat de supremația albă, încât este indisolubil legat de ea … La o analiză mai atentă, evidențierea lui <<a fi alb>>se dovedește a fi ancorată în bazele acestui clasicism”.

De la vechea logică la noua isterie

Vechii clasici au spus multe despre toleranță, corectitudine, logică și empatie și au reprezentat virtuțile democrației și libertății de exprimare. Filozofii stoici au dat sfaturi despre independență, exact opusul „culturii victimei”. Ca atare, se pare că au fost și sunt un obstacol persistent, în calea unor „progrese” pe calea ce se observă acum.

Conflictele de anul trecut din orașele americane, după moartea lui George Floyd, au fost însoțite uneori de o mare violență. Ele au accelerat adâncirea Academiei SUA în „ isterie rasială”. Tratamentul presupus discriminator s-a transformat într-o sensibilitate excesivă și a devenit acum aproape isteric, cu un climat de teamă în școli, ajungându-se chiar la aberații precum „este rasism a cere elevilor să lucreze mai mult”.

Luna trecută, un profesor de drept de la Universitatea din Illinois a fost suspendat din funcție pentru că a folosit „cuvântul N”, într-o lecție despre discriminarea la locul de muncă (deși a scris doar „n —–” și a folosit substituenți). Excese au avut loc și la Evergreen College, în 2017, când o acuzație nefondată de rasism a fost suficientă pentru a incita o mulțime de studenți, care cu bate de baseball au pornit „la vânătoare” după profesorul Bret Weinstein.

Din acest motiv, declarațiile lui Padilla reprezintă o amenințare pentru orice facultate universitară clasică, care este suficient de slabă de înger sau suficient de credulă pentru a vedea în canonul clasic un instrument al rasismului. Însă Padilla nu e singur, are armate de acoliți, ba chiar și vânt din pupa politică a momentului.

Atacul politic al termenilor inclusivi

SUA se confruntă cu o reformă lingvistică neobișnuită. Deputații democrați doresc să elimine toate cuvintele „de gen”, cum ar fi „mamă” și „tată”, din Codul de conduită al Congresului SUA, pentru a folosi în schimb termeni „inclusivi”. Iată ce se spune în documentul făcut public la începutul lunii ianuarie de Comitetul de Reglementare, privitor la detaliile pachetului de reguli avute în vedere, în cadrul celui de al 117-lea Congres.

Acesta s-a convocat la Washington DC, la 3 ianuarie 2021, în ultimele săptămâni ale președinției lui Donald Trump și se va încheia la 3 ianuarie 2023. Cu toate acestea, modificările sunt menite să se aplice noului Cod de conduită al Congresului. Acest lucru este ajustat aproximativ la fiecare doi ani, cu fiecare nouă componență a Congresului SUA.

Dat fiind faptul că democrații au revenit acum cu o majoritate redusă, de 222 membri în Camera Reprezentanților, pare probabil ca reforma lingvistică propusă să fie adoptată ca parte a noului cod de conduită.

Iată un extras din documentul reformei propuse, care „promovează incluziunea și diversitatea”.

Aceasta include modificări care ar putea: înființa Comitetul selectiv pentru disparitate economică și echitate în creștere; solicită comisiilor permanente să includă în planurile lor de supraveghere o discuție despre modul în care lucrează comitetul în Congresul viitor: va aborda problemele inechităților pe bază de rasă, culoare, etnie, religie, sex, orientare sexuală, identitate de gen, handicap, vârstă sau național origine; onorează toate identitățile de gen prin schimbarea pronumelor și a relațiilor familiale din regulile Camerei pentru a fi neutre în materie de gen; face permanent Oficiul pentru diversitate și incluziune pentru a facilita o forță de muncă diversă care să reflecte membrii noștri și districtele pe care le reprezintă; și examinează diversitatea grupurilor de martori la audierile comitetului pentru a ne asigura că suntem audiați de către diferite grupuri de experți în timp ce elaborăm legislația.

Un document separat al propunerii de reformă stabilește în detaliu ce termeni ar trebui șterși din codul oficial de conduită, cu detaliere de modificări.

Acestea includ: tată, mamă, fiu, fiică, frate, sora, unchi, mătușă, verișoară primară, nepot, nepoată, soț, soție, socru, soacră, ginere, noră, cumnat, cumnată, tată vitreg, mama vitregă, fiică vitregă, soră vitregă, frate vitreg, nepot, nepoată. “

Acești termeni ar fi înlocuiți cu forme neutre precum „părinte, copil (propunerea în engleză – ‘‘parent, child, sibling, parent’s sibling, first cousin, sibling’s child, spouse, parent in-law, child-in-law, sibling-in-law, stepparent, step child, stepsibling, half-sibling, or grandchild’’). Trebuie să spun că unele dintre denumirile propuse le-am găsit intraductibile în limbajul tradițional.

Referințele la gen ar trebui, de asemenea, eliminate din cuvintele „marinar” (seaman) și „președinte” (Chairman) și înlocuite cu „navigatori” și Chair – doar pentru a numi câteva alte sugestii.

Democrații Nancy Pelosi și George McGovern, membri ai Congresului, au lăudat pachetul general, deoarece „include reforme etice majore, crește responsabilitatea față de poporul american și face din această Cameră a Reprezentanților cea mai inclusivă din istorie”.

„Aceste propuneri de perspectivă reflectă prioritățile noastre ca și Comitet și ca țară – inclusiv combaterea coronavirusului, a inegalității economice, abordarea crizei climatice, promovarea incluziunii și promovarea integrității în guvern”, a mai declarat Pelosi.

 


Categorii

America, Corectitudine politica/ Marxism cultural, Dani Rockhoff, Ideologia genului, Progresism/ Justitie sociala, Razboiul impotriva Bisericii/ crestinismului, Razboiul impotriva familiei / vietii/ copiilor, Rod Dreher, Traduceri

Etichete (taguri)

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

3 Commentarii la “„Cel mai amplu atac asupra creștinismului”. În SUA, LEGEA EGALITĂȚII, promovată de „catolicul” JOE BIDEN, impune IDENTITATEA DE GEN printre drepturile civile și normativizează TRANSGENDERISMUL. Rod DREHER: Legea te va considera infractor dacă ții la învățăturile tradiționale/ SONDAJ GALLUP: 16% din generația Z se autoidentifică drept LGBT

  1. Pingback: Corectitudinea politică atinge noi culmi demonice prin crearea "NOII LIMBI INCLUZIVE" de către Parlamentul European. GHIDUL LINGVISTIC PUR ORWELLIAN elaborat de P.E. exclude termenii de „mamă”, „tată”, „sex biologic”, iar „căs
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare