RATB Big Brother: sistem de monitorizare si control al traficului

13-10-2011 54 secunde Sublinieri

RATB dă 760.000 de euro pe un sistem de monitorizare pentru îmbunătăţirea traficului. 1.000 de autobuze şi 100 de troleibuze vor fi urmărite online în traseu şi vor putea fi dirijate în funcţie de trafic. RATB estimează că investiţia de 760.000 de euro va fi amortizată în mai puţin de un an prin reducerea costurilor cu personalul de control din terminale, potrivit Mediafax.“Investiţia în acest sistem, în cuantum de 760.000 de euro, are un dublu impact: creşte calitatea transportului public, dar ne ajută să realizăm şi o economie substantială. Investiţia va fi amortizată în mai puţin de un an, prin reducerea costurilor aferente personalului de control din terminale”, a declarat directorul general RATB, Adrian Criţ, citat într-un comunicat de joi al regiei.

Sistem de monitorizare şi control al traficului în timp real ce va fi achiziţionat de RATB este compus din echipamente de dirijare, dispecerizare şi monitorizare a parametrilor vehiculelor, precum şi din dispozitive de comunicaţie între personalul de bord şi dispeceri. Acesta va gestiona problemele de ritmicitate apărute pe liniile de transport în comun.

Astfel, cele o mie de autobuze Mercedes şi o sută de troleibuze IRISBUS pe care vor fi instalate echipamentele vor fi urmărite online în traseu şi dirijate în funcţie de condiţiile de trafic. Achiziţionarea noului sistem de monitorizare şi control al traficului va permite îmbunătăţirea circulaţiei vehiculelor RATB, deoarece aceasta va fi adaptată condiţiilor de trafic actuale, susţin reprezentanţii RATB.


Categorii

1. DIVERSE, Era Big Brother

Etichete (taguri)

, , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

8 Commentarii la “RATB Big Brother: sistem de monitorizare si control al traficului

  1. Consiliul de administratie RATB este controlat de Consiliul general al capitalei, care la randul sau este controlat de o coalitie de partide(“popular crestine”): PDL-PRM-PNG (Gigi Becali).

  2. Pe ruta Craiova-Bucuresti si retur, in luna septembrie trenurile erau dotate cu camere de luat vederi, nu mai exista compartimente de 6 sau locuri, ci un vagon gen cel de la metrou. Se reduc costurile(pretext), ne obisnuiesc cu supravegherea!

  3. Si astfel, banii nostri, bani publici, sunt dirijati spre buzunarele unora care impusca (cel putin) doi iepuri dintr-o lovitura: fac un profit frumos si lucrurile inainteaza pe directia dorita, cea a supravegherii noastre din ce in ce mai atente. Asa se face “treaba”, toti avem de castigat: noi “confort” sporit (nu doar pe liniile de transport, dar si in magazine, pe strazi, apoi in propriile case), iar ei (slugile celor de “sus”, a caror nadejde este nu in Dumnezeu, ci in puterea lumeasca, trecatoare!) o munca mai usoara, obsedati fiind de statistici, de corectitudine, de eficienta, de o lume perfecta aici, pe pamant, bineinteles cum altfel decat asigurand o dimensiune optima de vietuitori cuminti…
    Cat despre cei cu-adevarat “sus”, ei nici nu gandesc macar ca le este “ingaduit” sa conduca lumea asta. Si nici atat nu gandesc ca “dincolo” lucrurile vor sta altfel.

  4. mai sus: dimensiune optima dpv cantitativ, caci nu poti controla bine decat asigurandu-te de incadrarea in parametri din toate punctele de vedere, cel cantitativ fiind cel principal (abia apoi intram in structura etc.)

    tabloul general arata ca intr-o ferma de animale foarte mare

  5. Ca toate aceste sisteme de monitorizare a populatiei (prin sisteme video, prin telefoane “smartphone”, prin orice dispozitiv ce are acces la site-uri de socializare, prin carduri, cipuri s.a.m.d) nu este in beneficiul nostru asa cum ni se vinde si in niciun caz nu e de bine, am inteles. Dar ce putem face noi? Cum sa reactionam la aceste constatari? Este suficient sa constientizam ca este de rau si sa acceptam ca aceste lucruri ne sunt impuse iar noi suntem obligati sa ne supunem?

  6. @AlinA
    Nu suntem obligati sa avem conturi pe site-uri de socializare, nu suntem obligati sa avem ultimul tip de telefon, ultimul tip de receptor TV, de calculator, echipament etc.
    Nu suntem obligati sa ne izolam, dar totusi o facem. De ce? De teama ca “celalalt” sa nu atenteze la confortul nostru. Tinem atat de mult la confortul propriu si la noi insine, incat, intr-un mod egoist aparam orice credem ca “ne apartine”. De fapt, frate AlinA, nu ne apartine NIMIC si tot ce facem ar trebui sa fie pentru binele nostru, dar fara a exclude de aici pe “celalalt”.

    Sunt mai multe articole in sectiunea principala a site-ului (doua publicate mai de curand) in care se face APEL la strangerea legaturilor dintre noi. Si ma intreb CATI AU INTELES INTR-ADEVAR, DESPRE CE E VORBA ACOLO? Ma intreb CATI FAC DIFERENTA DINTRE TEORIE SI PRACTICA, dorindu-si intr-adevar, cele ce gandesc (caci e atat de simplu sa crezi ca vrei binele si sa crezi ca-l faci!)?

    Dupa asta paranteza, ma apropii iarasi cu ideile de comentariul tau. Nu e suficient sa constientizam raul, trebuie sa ne si impotrivim, pe cat e cu putinta.

    Adica:

    1. sa ne tinem cat mai departe cu putinta de “noutati”. Aici incluzand: tehnologia (cat mai simpla, strict adaptata nevoilor noastre reale), emisiunile TV, filmele, cartile s.a.. Trebuie sa avem o viata IN BISERICA, pentru ca stim ca astazi, marea majoritate a celor inconjuratoare sunt spre abaterea noastra DE LA cele bune, nicidecum spre Biserica, spre Hristos. Cu cat ne alipim mai mult de cate ceva lumesc, cu atat locul destinat Lui Hristos in inima noastra se micsoreaza, ocupat fiind, din ce in ce mai mult, cu tot felul de nimicuri. Doar renuntand la acelea, IN NUMELE DOMNULUI (adica cu scop bun, intentie buna, cu hotatare puternica, pentru a fi in Biserica IN DUH SI IN ADEVAR), in inima noastra se va face loc si pentru El si El va salaslui acolo. Sfintii erau oameni in care locuia Duhul Sfant si Duhul Sfant nu putea locui laolalta decat cu smerenia – nu neaparat cu saracia, dar sigur laolalta cu saracia in patimi; El nu fuge de bogatie, caci El aduce bogatia in virtuti si fapte bune, iar virtutile sunt lucruri dumnezeiesti, fara nicio legatura cu legarea de cele lumesti decat aceea ca sunt opusul lor.

    2. sa stam aproape de Biserica, sa fim madulare vii ale Ei, ale aceluiasi Trup, participand ACTIV la sfintele slujbe, la Sfintele Taine (spovedit, impartasit etc.), sa nu ne izolam de ceilalti, sa vizitam saraci, bolnavi, sa facem deci milostenie – atat prin cuvant, cat si prin mijloace materiale, si mai important decat toate – prin rugaciune (sa avem un spirit jertfelnic).

    3. sa ne rugam Domnului cat se poate de mult, in orice moment al zilei, cerandu-I binecuvantare pentru orice si multumindu-I pentru orice. Prin rugaciune capatam puterea de care avem nevoie pentru a rezista, puterea pentru a face binele, capatam discernamant.

    Sigur mai sunt lucruri de spus, mai sunt completari si ai sa le primesti, caci fiecare primim ceea ce ne dorim, Domnul nu lasa pe nimeni. De-asta trebuie sa avem mare grija sa fim sinceri in primul rand cu noi insine, pentru ca Domnul da fiecaruia ce-I cere, asteptand pana la sfarsit intoarcerea fiecaruia dintre noi, la El.

  7. Pingback: BILET UNIC in Bucuresti pentru RATB SI METROU - Razboi întru Cuvânt
  8. In loc sa mareasca numarul masinilor pe anumite trasee supra aglomerate, conducerea RATB cheltuie banii inutil. Trebuie destituiti anumiti directori irealisti, sa ramana banii pt soferii noi angajati.
    Luam abonament sa nu ne mai imbulzim intai spre validare, cand este aglomerat, sa ne cautam prin genti cardul.
    Daca nu reusim sa ajungem la un aparat, suntem buni de amenda, cu tot cu abonamentul cumparat.
    Afara cu directorii RATB incompetenti. Vrem transport modern, rapid, comod, civilizat.
    Si mai ales toata conducerea RATB sa fie obligata sa circule zilnic cu RATBul de 4 ori pe zi, la ore de maxima aglomeratie.

Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Carti

Documentare