AVION BOEING MALAEZIAN DOBORAT cu o racheta la granita UCRAINEI cu Rusia, in regiunea DONETK, cu toti cei 295 de pasageri morti. KIEVUL ACUZA REBELII PRO-RUSI SI CHIAR IMPLICAREA RUSIEI IN “ACTE DE TERORISM”. Provocarea unui “casus belli” decisiv intre Rusia si Occident? (VIDEO)

17-07-2014 8 minute Sublinieri

STIREA SE ACTUALIZEAZA

Obama şi Putin au vorbit la telefon// Separatiştii prorusi acuză armata ucraineană că a doborât avionul // Rusia: spaţiul aerian comercial era închis în estul Ucrainei, nu se ştie cum a ajuns avionul acolo

Ora 20:55 Primele filmari de la locul tragediei. Atentie, imagini dramatice!

UPDATE

Presedintele american Barack Obama a declarat vineri, intr-o conferinta de presa sustinuta la Casa Alba, ca prabusirea zborului MH17 a fost provocata de o racheta lansata din teritoriul controlat de separatist pro-rusi sustinuti de Moscova. Totodata, liderul american a subliniat ca omologul sau rus Vladimir Putin a avut puterea si posibilitea sa reduce violenta din aceasta regiune insa a ales sa nu o faca, precizand ca separatistii rusi au primit constant sprijin tehnic si armament,  inclusive instalatii anti-aeriene, din partea Rusiei.

[…] Intrebari: Cazul avionului prabusit schimba modul in care veti actiona in Ucraina?

Obama: Este inca devreme sa spunem daca avionul a fost lovit intentionat. In urmatoarele zile si sapatamani vor aparea alte informatii. acum putem spune ca o racheta a fost lansata iar aceasta a doborat avionul. Putem spune ca racheta a fost lansata din teritoriul controlat de separatistii pro-rusi. Asta spun faptele. raman insa chesiuni care vor face subiectul unor informatii care vor aparea ulterior. […] Un grup de militanti nu pot dobora un avion fara sprijin tehnic si fara antrenament specializat, iar acestea vin din Rusia. […]/ integral pe hotnews.ro

  • Mediafax:

ANALIZĂ a serviciilor de informaţii din SUA: Separatiştii din Ucraina au doborât avionul malaysian. IPOTEZA Uniunii Europene – VIDEO

Racheta care a doborât joi avionul Malaysia Airlines a fost lansată cel mai probabil de separatişti proruşi din estul Ucrainei, conchide o analiză preliminară clasificată a serviciilor americane de informaţi a declarat un oficial american din domeniul apărării. Ipoteza unui tir de rachetă este puternic privilegiată şi de către Uniunea Europeană (UE), care este totuşi prudentă, aşteptând rezultatele anchetei. […]/ integral pe mediafax.ro

Premierul Ucrainei ACUZĂ ruşii de “crimă internaţională”: Persoanele responsabile de doborârea avionului trebuie judecate de CPI

Persoanele responsabile de tirul de rachetă care a doborât joi avionul malaysian în estul Ucrainei trebuie judecate de Curtea Penală Internaţională de la Haga, a declarat vineri premierul ucrainean, Arseni Iaţeniuk, acuzând ruşii de această “crimă internaţională”, transmite AFP. “Ruşii au mers prea departe. Este o crimă internaţională ai cărei responsabili trebuie judecaţi la Haga”, a declarat premierul, potrivit agenţiei Interfax-Ukraine. […]/ integral pe mediafax.ro

Rusia nu vrea să preia cutiile negre ale avionului prăbuşit în Ucraina

Rusia nu intenţionează să preia cutiile negre ale avionului Malaysia Airlines prăbuşit joi în regiunea Doneţk, din estul Ucrainei, a declarat vineri ministrul rus de Externe, Serghei Lavrov. […]

Moscova AMENINŢĂ că va riposta în cazul unor tiruri ucrainene pe teritoriul său

Moscova a ameninţat vineri că va riposta în cazul unor tiruri ucrainene pe teritoriul său, relatează AFP. […]

————————

Serviciul ucrainean de Securitate a interceptat o discuţie telefonică între doi ofiţeri ruşi din Estul Ucrainei. În cadrul discuţiei, cei doi, supranumiţi “Maiorul” şi “Grecul”, recunosc faptul că au doborât aeronava. […]/ integral pe publikatv.md

SBU, serviciul secret al Ucrainei, a publicat o înregistrare din care reiese că un lider separatist prorus îi raportează unui colonel al serviciilor secrete ruseşti că a doborât un avion. Din discuţie reiese că separatiştii au crezut că e un An-26 de transport ucrainean, iar când află că au doborât de fapt un avion civil de pasageri, se poate auzi o replică: “Aşa e la război!”. Separatiştii intră în panică când îşi dau seama ce au făcut. Anterior, un lider separatist din zona Doneţk a publicat pe o reţea de socializare un mesaj şi înregistrare prin care susţinea că au doborât un avion militar ucrainean, la scurt timp după prăbuşirea aeronavei Malaysia Airlines. Imaginile publicate de el erau cele de la locul prăbuşirii avionului Malaysian Airlines. Ulterior, el şi-a şters postarea. […]/ integral pe gandul.info

avion malaezian prabusit in ucrainaGandul - separatisti pro-rusi la locul prabusirii aeronavei MalaysiaAvionul Malaysian Airlines MH17, care a fost doborât în estul Ucrainei şi toţi cei 298 de oameni de la bord au murit

  • Hotnews:

UPDATE VIDEO Un avion Boeing al Malaysia Airlines cu 295 de pasageri la bord s-a prabusit in Ucraina, in regiunea Donetsk, in apropiere de granita cu Rusia. Nu exista supravietuitori

UPDATE

Ora 00.00 Vladimir Putin, presedintele Rusiei, a declarat ca “statul pe teritoriul caruia s-a intamplat acest lucru poarta raspunderea pentru teribila tragedie”.

Ora 23.50 Compania aeriana malaeziana confirma ca la bord s-au aflat cetateni din Olanda, Germania, Marea Britanie, Belgia, Malaezia si Australia. Nu au fost identificati inca toti pasagerii.

Ora 23.45 Vicepresedintele american, Joe Biden, a declarat conform Reuters ca “Nu a fost un accident, avionul a fost doborat de pe cer”.

Ora 23.30 “Serviciile secrete americane confirmă că o rachetă sol-aer a fost trasă către avionul malaezian, dar originea acesteia este nesigură” anunţă The Wall Street Journal pe twitter. Si Washington Post difuzeaza informatia.

Ora 23.00 Seful serviciilor de securitate ucrainene acuza doi agenti ai serviciilor de informatii ruse de implicare in accidentul aviatic. El isi bazeaza acuzatiile pe interceptari telefonice intre cei doi agenti, scrie Reuters.

Ora 22.50 Marea Britanie a cerut o reuniune de urgenta a Consiliului de Securitate al ONU pe tema accidentului aviatic din estul Ucrainei. Reuniunea, care va fi publica, ar urma sa aiba loc vineri dupa-amiaza, a precizat un diplomat al Consiliului, citat de AFP.

Ora 22.15 Nu se mai zboara in spatiul aerian din Ucraina

Ora 22.13 Eforturile de cautare la locul prabusirii avionului Malaysia Airlines sunt impiedicate de “teroristi inarmati”, afirma seful serviciilor de urgenta ucrainene, potrivit Reuters

Ora 21.35
Cel putin patru cetateni francezi se aflau la bordul avionului, a declarat ministrul francez de externe, Laurent Fabius.

Ora 21.23 Separatistii pro-rusi spun ca au gasit “cutia neagra” a aparatului,
scrie Interfax

—————-

Un avion malaezian de linie care efectua o cursa Amsterdam – Kuala Lumpur, cu 295 de oameni la bord, s-a prabusit joi in regiunea Donetsk, in estul Ucrainei, in conditiile in care Kievul nu exclude ca acesta sa fi fost “doborat”, scrie AFP. Avionul zbura la peste 10.000 metri altitudine.

“Numarul mortilor nu este cunoscut inca”, a afirmat administratia regionala din Donetsk, care a precizat ca avionul a cazut intr-o zona controlata de separatistii pro-rusi, in apropiere de granita dintre Rusia si Ucraina.

Malaysia Airlines a confirmat ca a “pierdut contactul” cu unul dintre avionale sale, un Boeing 777 care transporta 295 de persoane, iar ultima pozitie cunoscuta era deasupra Ucrainei.

Potrivit presedintelui ucrainean Petro Poroshenko, nu este exclus ca avionul sa fi fost “doborat”. “Este al treilea caz tragic in ultimele zile, dupa avioanele An-26 si Su-25 ale fortelor armate ucrainene doborate de pe teritoriul Rusiei”, a declarat presedintele Poroshenko, citat intr-un comunicat al presedintiei.

“Nu excludem ca acest avion sa fi fost doborat si subliniem ca fortele armate ucrainene nu au efectuat tiruri susceptibile de a atinge tinte in aer”, a adaugat acesta, inainte de a prezenta condoleante familiilor victimelor.

Iata mai jos filmul evenimentelor:

[…]

Ora 21.20 Avionul Malaysia Airlines zbura normal, fara probleme, pana cand a disparut de pe radar, a precizat autoritatea aeronautica din Ucraina, potrivit Reuters.

“Zborul se desfasura normal… Nu a existat nicio informare referitoare la vreo problema din partea echipajului”, a declarat Dmytro Babeychuk intr-o conferinta de presa.

Ora 21.10 Rusia a cerut Kievului permisiunea de a ajuta la operatiunile de locul tragediei, a transmis Ministerul rus pentru Situatii de Urgenta, potrivit Reuters.

“Serviciile de urgenta ruse au transmis o solicitare oficiala colegilor nostri ucraineni de a desfasura o operatiune comuna la locul prabusirii avionului Boeing pe teritoriul ucrainean”, a declarat pentru agentia RIA Novosti ministrul rus pentru Situatii de Urgenta, Vladimir Puchkov.

[…]

Ora 20.48 Peste 300 de morti, intre care 23 de cetateni americani, afirma un consilier din cadrul Ministerului ucrainean de Interne, potrivit Reuters.

“Peste 300 de oameni nevinovati si-au pierdut viata… se stie ca 23 de cetateni americani au murit”, a declarat Zoryan Shkyryak, citat de agentia Interfax.

Ora 20.33 Companiile aeriene Lufthansa, Air France, Turkish Airlines, precum si companiile ruse Aeroflot si Transaero, au anuntat ca vor evita spatiul aerian din estul Ucrainei pentru toate zborurile lor.

Ora 20.23 Malaysia Airlines confirma, intr-un comunicat, ca a primit o notificare din partea autoritatii de control aerian din Ucraina despre faptul ca a pierdut contactul cu zborul MH17 la ora 14.15 GMT (17.15, ora Romaniei), la 30 de kilometri de punctul de trecere Tamak, aflat la aproximativ 50 de kilometri de granita ruso-ucraineana.

“Zborul MH17 operat de un Boeing 777 a parasit Amsterdam la ora locala 12.15 (13.15, ora Romaniei) si urma sa ajunga pe aeroportul international din Kuala Lumpur la ora locala 06.10 (01.10, ora Romaniei) a doua zi. Aeronava transporta 280 de pasageri si 15 membri ai echipajului”, a precizat Malaysia Airlines in comunicat.

Ora 20:20 Liderul separatist Igor Girkin, alias Strelkov, a afirmat pe pagina sa de VKontakte, Facebook-ul rusesc, ca a doborat un avion AN-26, la putin timp dupa aparitia primelor informatii legate de prabusirea avionului Boeing,
scrie Free Europe, care prezinta si o captura de ecran cu postarea in rusa a liderului separatist.

“In vecinatatea Torez, tocmai am doborat un avion AN-26. A cazut undeva langa mina Progres. Am emis un avertisment sa nu se zboare in spatiul nostru. Avem inregistrari video care confirma. Pasarea a cazut pe un morman de deseuri. Casele din jur nu au fost lovite. Civilii nu au fost raniti”.

Torez este o localitate de 80.000 de locuitori aflata la circa 40 kilometri este de Donetsk. Postarea include doua inregistrari video care arata coloane de fum ridicandu-se in departare.

Postarea a fost publicata la ora Moscovei 5:50 pm, la scurt timp dupa aparitia primelor informatii legate de prabusirea cursei Amsterdam – Kuala Lumpur, in aceeasi zona din estul Ucrainei.

Ora 20:05
Avionul malaiezian a fost doborat de un aparat ucrainean, acuza separatistii pro-rusi (site-ul oficial, preluat de AFP)

Ora 20.00 Ministrii de externe ai Suediei si Poloniei, Carl Bildt si Radoslaw Sikorski, se refera pe twitter la prabusirea avionului malaezian ca la un avion care ar fi fost doborat. […]/ integral pe hotnews.ro

Ambasada: Ucraina va prezenta dovada implicarii militare a Rusiei in prabusirea avionului Boeing

Ucraina va prezenta dovada implicarii militare a Rusiei in prabusirea aeronavei Boeing, avionul fiind doborat deoarece sistemul de aparare antiaeriana al Rusiei oferea protectie mercenarilor si teroristilor din zona respectiva, se arata intr-un comunicat al Ambasadei Ucrainei transmis joi la solicitarea Agerpres.

Sursa citata arata ca Ucraina nu are rachete cu raza lunga de actiune in zona in care s-a prabusit avionul.

“Un avion de pasageri de mari dimensiuni de tip Boeing 777 care efectua un zbor intre Amsterdam si Kuala Lumpur a fost doborat in estul Ucrainei. Potrivit Statului Major General al Fortelor Armate Ucrainene, avionul a fost doborat de rachete rusesti de tip Buk, in timp ce avionul zbura la o altitudine de 10.000 de metri”, se arata in comunicatul amintit.

[…]/ integral pe hotnews.ro

Traian Basescu cere ca experti ai UE sa participe alaturi de autoritatile ucrainene la ancheta privind accidentul aviatic din Ucraina

Presedintele Traian Basescu transmite, intr-un comunicat, ca este “consternat” de tragicul eveniment petrecut joi in spatiul aerian al Ucrainei si cere clarificarea imediata a conditiilor in care s-a produs accidentul aviatic. Totodata, seful statului solicita ca experti ai Uniunii Europene sa participe la ancheta alaturi de autoritatile ucrainene. […]/ integral pe hotnews.ro

Preşedintele Statelor Unite, Barack Obama, a discutat la telefon cu omologul său rus, Vladimir Putin, despre prăbuşirea avionului companiei Malaysia Airlines în estul Ucrainei. […] Discuţia telefonică a avut ca subiect principal noile sancţiuni impuse de Statele Unite Rusiei din cauza crizei ucrainene. […]/ integral pe gandul.info

Gandul-mediafax-foto-montaj-avion-prabusit-doborat-ucraina

Nu e pentru prima dată când un avion commercial e atacat, iar oamenii nevinovaţi îşi pierd vieţile. Americanii se luptă, de ani de zile, împotriva actelor de terorism, însă sunt responsabili pentru o crimă sângeroasă pe care presa internaţională a „îngropat-o“. Din primele informaţii reiese că Boeing-ul companiei Malaysian Airlines a fost doborât lângă Doneţk de o rachetă lansată de pe teritoriul Ucrainei. Deocamdată, se fac investigaţii în acest caz, însă, altul, dovedit şi la fel de grav s-a petrecut în 1988 în apele Golfului Persic.

La 3 iulie 1988, un Airbus A300, aparţinând companiei Iran Air, a decolat din Bandar Abbas cu destinaţia Dubai (Emiratele Arabe Unite). Aeronava era încă în faza de decolare, când o navă americană de război, USS Vincennes, a doborât-o cu o rachetă, deasupra Golfului Persic. Americanii au susţinut că au confundat Airbusul A300 cu un avion de război F-14! Mai mult, ei au spus că li s-a părut că avionul era în coborâre pentru a bombarda nava, pe când zborul 655 era în urcare! Seria explicaţiilor ridicole a continuat, atunci când reprezentanţii SUA au dezvăluit că au încercat să ia legătura cu Airbusul A300 pe o frecvenţă militară. Asta în condiţiile în care, fiind o aeronavă comercială, zborul Iran Air 655 n-avea acces la frecvenţele militare. SUA nu şi-au cerut niciodată scuze pentru doborârea avionului, iar echipajul navei USS Vincennes a primit medalii şi distincţii pentru curaj şi servicii extraordinare, la revenirea în State! Dintre cei 290 de pasageri aflaţi la bord, 66 erau copii. În 1996, SUA le-au plătit familiilor victimelor sume cuprinse între 150.000 şi 300.000 de dolari, drept despăgubire.

Avionul Boeing 777 al Malaysian Airlines prăbuşit în Ucraina se afla în spaţiul aerian al regiunii Doneţk în momentul tragediei, fie că a fost vorba despre o defecţiune sau despre un atac cu rachete.

Televiziunile locale, atât din Rusia, cât şi din Ucraina subliniază că spaţiul aerian deasupra regiunii Doneţk este închis pentru zborurile civile, până pe 31 octombrie. “Potrivit precizărilor din partea autorităţilor ucrainene, spaţiul aerian de deasupra regiunilor Doneţk şi Lugansk este închis pentru aeronavele civile”.

Totodată, încă de la începutul lunii iulie, aeroporturile din Doneţk şi Lugansk au fost închise până pe 31 octombrie, respectiv, 10 septembrie, autorităţile ucrainene invocând raţiuni de ordin tehnic.

Pe data de 5 iunie, ITAR-TASS relata că, potrivit directorului Aeroportului Internaţional din Lugansk, autorităţile de la Kiev au închis spaţiul aerian al regiunilor Doneţk si Lugansk pentru zborurile civile, în aceste regiuni desfăşurându-se o operaţiune militară.

Potrivit Administraţiei de Stat pentru Aviaţie de la Kiev, zborurile civile sunt interzise în regiunile Doneţk şi Lugansk, unde se desfăşoară o operaţiune antiteroristă.

Imediat după prăbuşirea avionului malaezian, ITAR TASS relata, citând un reprezentant al autoproclamatei Republici Populare Doneţk, că în această zona nu pot fi operate în conditii de securitate zboruri civile, deoarece infrastructura de comunicaţie a fost distrusă.

“Controlul traficului aerian al zborurilor civile se face de la Kiev. Nu este limpede cum un avion poate să ajungă aici. În timpul luptelor din Doneţk turnul de control, care este parte a sistemului de control, a fost aruncat în aer. Avioanele nu pot zbura aici”, a spus reprezentantul rebelilor.

Compania în care guvernul malaezian deţine 69% din acţiuni are toate şansele să dispară, în curând. Oamenii se gândesc de două ori, înainte de a-şi cumpăra un bilet de la Malaysian Airlines, după ce compania a pierdut un Boeing 777-200 în martie, iar altul s-a prăbuşit astăzi.Cât de ghinionist trebuie să fii ca să nimereşti într-un avion care se prăbuşeşte? Potrivit specialiştilor, trebuie să călătoreşti, zilnic, în următorii 10.000 de ani, ca să ajungi victima unui accident aviatic. De aceea, Malaysian Airlines pare a fi o companie blestemată. La 8 martie, deja celebrul zbor MH370 a decolat de la Kuala Lumpur, cu destinaţia Beijing, însă a dispărut de pe radar după o oră de zbor şi de atunci nimeni nu ştie ce s-a întâmplat cu Boeingul 777-200 şi cu cei 239 de oameni care erau la bordul aeronavei. […]/ integral pe adev.ro/n8v95p

Cu cele mai agresive sanc­ţiuni impuse până acum Rusiei Washingtonul a luat la ţintă jucătorii din categoria grea din industria financiară, energetică şi de apărare rusească blocându-le accesul la finan­ţare în dolari pe termen mediu şi lung în speranţa că astfel îşi vor secătui de dolari banca centrală şi prin interzicerea importurilor în cazul producătorilor de armament.

Sancţiunile, care nu afectează cu nimic activele acestor companii şi nu interzic firmelor ame­ricane să facă afaceri cu ele, au reuşit să sperie pie­ţele şi pe… americanii pasionaţi de arme. Ei nu vor mai avea pie­se noi de schimb pentru legendarele puşti de asalt Kalaşnicov.

Sancţiunile, impuse pentru că Moscova continuă să întreţină violenţele din Ucraina, ţintesc companii foarte apropiate preşedintelui rus Vladimir Putin şi aliaţilor săi – băncile Gazprom­bank, a treia ca mărime din ţară, şi VEB, agentul de plăţi al guvernului rus, şi al doilea mare producător de gaze naturale, Novatek, dar şi unor oameni de afaceri americani – cel mai mare producător de petrol din Rusia Rosneft.

De asemenea, sancţiunile vizează opt producători de armament printre care cel al puştilor de asalt Kalaşnikov. Practic, pedepsele blochează accesul afacerilor ruseşti la pieţele de acţiuni şi obligaţiuni americane pentru fi­nan­ţare cu scadenţe mai mari de 90 de zile, dar nu le obstrucţionează finanţa­rea pe termen scurt necesară operaţiunilor de zi cu zi, potrivit Thomson Reuters. Această strategie ar trebui să majoreze costurile de finanţare şi să evite lovituri directe date companiilor ruseşti, cu care unele mari grupuri americane precum Exxon Mobil au parteneriate ambi­ţioase. […]/ integral pe zf.ro

avion_doborat_ucraina2_43155100


Categorii

Al treilea razboi mondial, America, Rusia, SUA versus Rusia, Ucraina

Etichete (taguri)

, , , , , , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

58 Commentarii la “AVION BOEING MALAEZIAN DOBORAT cu o racheta la granita UCRAINEI cu Rusia, in regiunea DONETK, cu toti cei 295 de pasageri morti. KIEVUL ACUZA REBELII PRO-RUSI SI CHIAR IMPLICAREA RUSIEI IN “ACTE DE TERORISM”. Provocarea unui “casus belli” decisiv intre Rusia si Occident? (VIDEO)

<< Pagina 1 / 2 >> VEZI COMENTARII MAI NOI

  1. Din informatiile de pana acum inteleg ca rebelii au confundat avionul ca fiind unul de lupta?

    In acelasi timp, Israelul se pregateste de o invazie terestra in Gaza. Alti 18 mii de rezervisti cu fost chemati la arme.

  2. *au fost chemati

  3. What ties Ukraine, Russia, Israel and Gaza together is that they are all fighting for their lives, or interests that are so fundamentally important to them that they cannot live without them. They are fighting for their nation and for that nation’s safety in a world where unspeakable things happen and where the only ones who will defend you are your family, friends and countrymen, and where all the well-wishers and advice-givers will quietly take their leave if dangers arise. There is nothing easier and cheaper than advising others to get along. These conflicts are rooted in fear, and fear is always a legitimate emotion.

    Others would have approached today by saying that the Russians are evil or the Ukrainians really the oppressors, the Israelis killers or the Gazans monsters. We are sure we will hear from many condemning our moral equivalency, by which they will claim that the only truly moral position is theirs. But this is not a moral equivalency that argues that Ukrainians and Russians, Israelis and Palestinians should therefore sit down and recognize that they really haven’t got anything to fight over. This is a moral equivalency that says these people have a great deal to fight over, but that it is their fight, and that — as when the Romans began wiping out Europe’s Celts — it will be settled by steel and not by kindly advice or understanding. The problem between these people is not that they don’t understand each other. The problem is that they do.

    http://www.stratfor.com/geopolitical-diary/reflections-unforgiving-day

  4. http://www.lemonde.fr/europe/article/2014/07/17/le-crash-du-boeing-de-la-malaysia-est-un-acte-forcement-volontaire_4459209_3214.html

    De l’avis du spécialiste militaire, la mise en œuvre d’une batterie de missile sol-air relève plutôt de la compétence d’« une armée régulière » que de celle de « pieds nickelés » comme les séparatistes prorusses. Il précise que ce type d’armement mobilise une dizaine de soldats au savoir-faire pointu.

    Il ajoute toutefois qu’entre la frappe du missile et le crash de l’avion l’équipage « aurait pu réagir et communiquer via la radio de bord ». Si l’enquête prouve, notamment après l’examen des boîtes noires, que le tir du missile est le fait d’une « armée régulière », il peut être considéré comme un « acte de guerre », juge-t-il.

  5. <>
    Pe mine unul, mesajul asta al lui Putin ma cam pune pe ganduri… dar si faptul ca cutia neagra a avionului a fost trimisa la Moscova.

  6. ^ „Aceasta tragedie nu s-ar fi produs dacă ar fi existat pace, dacă operațiunile militare din sud-estul Ucrainei nu ar fi fost relansate”, a spus președintele Rusiei.

  7. Agenturile si-au indeplinit directivele – Circul mortii se poate desfasura conform agendei – Se impusca mai multi iepuri deodata –
    Devierea atentiei de pe chestiunea Israel-Gaza – macelarirea copiilor im primul rand.
    Declansarea unui scandal international prin care Rusia este plasata din nou in colimatorul maistream-ului occidental.
    Totemul de factori este inca o data impins spre declansarea conflagratiei
    Sacrificii ritualice pentru moloch si beelzebut.
    Tot acest gunoi satanist nu mai poate fi tinut sub pres nici de presa securista nici de agenturi

  8. Eu nu vad nicio deviere, ambele subiecte sunt in atentia lumii.
    In rest, legat de ce s-a intamplat in Ucraina, sunt pareri si pareri, zeci de teorii si de conspiratii. Teoria mea este ca rebelii au incurcat borcanele iar acum Putin incearca sa o scalde in speranta ca o sa mai linisteasca apele. In acelasi timp este drept ca locul in care s-a petrecut evenimentul era declarat de ceva vreme ca fiind zona de razboi deci prin urmare acel avionul nu avea ce sa caute pe acolo. As da vina pe piloti dar presupun ca si pilotii la randul lor au primit de undeva un OK pentru a ocoli furtuna care era putin mai la nord. Nu stiu exact cum functioneaza traficul aerian, daca pilotii pot sa se abata de la traseul obisnuit fara sa ceara voie sau sa anunte macar un turn de control. Prin urmare sunt foarte importante datele care se afla in cutiile negre ale avionului.

  9. *traseul “obisnuit”=traseul stabilit

  10. Daca cele doua aparate de vanatoare ucrainiene sunt reale, iar spatiul aerian din zona rebelilor era inchis zborurilor comerciale, atunci Boeingul a fost “insotit” de ucrainieni catre acea zona si folosit drept momeala pentru separatisti, ca sa-i bage la apa. Tocmai de aceea cutiile negre au ajuns la Moscova. Separatistii oricum nu le lasau pe mana guvernului.

  11. Cutiile negre inca nu vor fi preluate de moscova
    De ce pe data de 17 traseul a fost deviat atat de mult spre nord exact in zona de coflict in comparatie cu zilele anterioare – http://rt.com/news/173792-malaysian-plane-diverted-warzone/

  12. Ileana, la asta ma gandeam si eu. De ce mass-media nu vorbeste mai nimic despre cine a dat OK-ul ca Boeingul sa zboare prin acea zona de conflict? Cat despre cutiile negre ar fi fost bine ca la ele sa aiba acces si o echipa de specialisti din Occident si nu numai rusii. Altfel o sa continuam cu suspiciunile.

  13. BBC News MH17 crash Ukraine PM anger over international crime
    http://www.youtube.com/watch?v=4xJYOK3PHkc

  14. In primul rind sa ne rugam pentru cei care au murit in accident,precum si pentru rudele lor,sa-i miluiasca,ajute si mintuiasca Dumnezeu.

    Apoi sa asteptam rezultatele anchetei,bine ar fi ca sa existe o comisie internationala,cu acces si la cutiile negre si la locul unde s-a produs accidentul,bine ar fi sa se instituie un armistitiu macar,daca de pace nu se poate vorbi inca.

    Si eu cred ca sint 2 variante:una,cea mai probabila,ar fi aceea a unei colaborari intre CIA si armata ucrainiana,cu comanda si conceptie americana.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods

    A doua,o greseala a insurgentilor ce lupta pentru federalizare,poate au crezut ca este un avion militar de transport,escortat de avioane militare ucrainiene ( au fost pacaliti sa creada aceasta )

    Trebuie vazut totusi daca ei posedau rachete care sa atinga tinte la 10 km distanta,se pare ca nu aveau asa ceva,chiar dupa declaratiile procuraturii ucrainiene,cumva.

  15. O sa se stie despre avionul asta cat se stie despre celalalt. La ala au sugerat prima oara ca unul dintre piloti ar fi putut fi cam sinugigas. Ca doar n-o fi inca un pilot de la aceeasi companie tot cu probleme si s-a bagat singur sub tirul rachetelor. Stranie coincidenta. Cine are interesul sa desfiinteze o companie aeriana la care statul are majoritatea actiunilor? Iar cercetatorii din avion mergeau la un congres despre AIDS. Cine ar avea interesul sa nu se vindece aceasta boala? Si sa mai nimereasca si cel mai important iepure din conflictul cu Ucraina. S-a facut cea mai mare economie la rachete.

  16. Am dat si eu cu presupusul. Promit ca nu mai scriu scenarii.

  17. De ce au doborât rebelii avionul malaezian și ce înseamnă aceasta pentru insurgența prorusă

    – o analiza a profesorului Mark Galeotti, de la New York University (exprimată pe blogul său), specializat în chestiuni de securitate și crimă organizată privind Rusia.

    Doborârea avionului malaezian în estul Ucrainei va însemna începutul sfârșitului pentru insurgența pro-rusă, deoarece, având în vedere internaționalizarea conflictului prin moartea mai multor cetățeni occidentali, Vestul va susține chiar și cu arme letale operațiunea guvernului de la Kiev.

    Totodată, Moscova va fi nevoită să își ia mâna de pe rebelii proruși, care nu vor mai putea folosi Rusia drept sanctuar și vor fi repede puși cu spatele la zid. Este opinia profesorului Mark Galeotti, de la New York University (exprimată pe blogul său), specializat în chestiuni de securitate și crimă organizată privind Rusia.

    Cele cinci argumente ale lui Galeotti

    Rebelii, în special liderul Strelkov, au pretins că au doborât un avion An-26 al guvernului ucrainean în zona în care s-a prăbușit zborul MH17. Postările pe rețelele de socializare ce făceau referire la acest fapt au fost șterse, dar în această epocă nimic nu dispare cu adevărat.

    Rebelii mai doborâseră și alte avioane ucrainene și, într-adevar, era foarte important pentru ei să nu permită forțelor Kievului să intre în spațiul lor aerian, având în vedere că forța aeriană este unul dintre marile avantaje ale Kievului. Dacă s-au gândit că MH17 este un avion ucrainean, aceasta era pentru ei o oportunitate.

    MH17 zbura la o înălțime prea mare pentru un lansator de rachete sol-aer portabil sau montat pe vehicule uşoare, de tipul celor pe care rebelii le-au mai folosit, însă recent ei au recunoscut – iar aceste afirmații au fost și ele retrase apoi – că ar avea un sistem Buk M1, un sistem tactic care are o rază de acțiune suficient de mare pentru a lovi un avion de linie și un focos suficient de puternic pentru a face asta dintr-o singură lovitură.

    Buk este o rachetă ghidată prin radar, deci ar fi putut fi lansată fără a avea avionul în raza vizuală. Dar rebelii nu aveau o rețea radar extinsă și nici operatorii pricepuţi pentru a le spune dacă este vorba despre un avion de pasageri sau despre un avion de transport al armatei.

    Modul în care se prezintă epava avionului, cadavrele sugerează un impact la altitudine și o prăbușire rapidă, nu o defecțiune a motoarelor. Din nou, aceasta demonstrează că a fost vorba despre un atac cu rachetă. În zonă nu se aflau avioane de vânătoare ruse sau ucrainene. Deci, din nou, ne întoarcem la rachetele sol-aer.

    Mark Galeotti continuă:

    Da, exclud cele mai bizare teorii ale conspirației, cum că MH17 a fost doborât de forțele ucrainene pentru a-i demoniza pe rebeli sau pentru a susține că avionul a fost doborât de un sistem S-300 de Rusia. În opinia mea a fost o greșeală grosolană și criminală, mai degrabă decât o atrocitate premeditată. Nu este un mod de a scuza un atac, pentru că viețile omeneşti sunt vieți omenești, fie că e vorba de militari ucraineni sau de civili de alte naționalități. Dar aceasta ajută la a înțelege ce se întâmplă“, spune profesorul de la New York University.

    “Cred că atunci când se va scrie istoria conflictului, acesta va fi ziua în care insurgenții au pierdut sau cel puțin au început să piardă. Având în vedere prezența unor cetățeni americani şi a altor occidentali în zborul MH17, Kremlinul va trebui să renunțe la a-i înarma și proteja pe rebeli, mai cu seamă că există ipoteza că Moscova a fost cea care le-a furnizat sistemul sol-aer. Există o singură informație din Rusia cum că rebelii au capturat un astfel de sistem de la forțele ucrainene, dar poate fi mai degrabă o dezinformare, pentru că rebelii și nici alte surse nu au confirmat aceasta. Pe lângă asta, în timp ce este ușor de găsit echipe pentru artilerie, Buk necesită echipe bine antrenate”, adaugă el.

    “Între timp, determinarea Kievului de a-i înfrânge pe rebeli nu numai că se va intensifica, ci va avea și binecuvântarea Vestului. Este de așteptat ca Vestul să trimită nu numai alimente şi veste antiglonț în Ucraina, ci și arme, consilieri militari și chiar forțe speciale”, crede Mark Galeotti.

    “Fără sprijinul Moscovei, insurgența nu mai poate dura mult. Asta nu înseamnă că se va stinge imediat, mai cu seamă că rebelii știu că nu mai pot folosi Rusia ca sanctuar. Luptătorii puși cu spatele la zid sunt întotdeauna periculoși”, mai spune profesorul.

    http://www.cotidianul.ro/de-ce-au-doborat-rebelii-avionul-malaezian-si-ce-inseamna-aceasta-pentru-insurgenta-prorusa-243478/

    Raman întrebări esențiale legate de ruta avionului, devierea de la ruta standard; dacă a fost singurul deviat sau au mai fost și alte avioane în aceeași situație candidate la dezastru, cine a ordonat devierea rutei etc etc…

  18. „Când Boeing a dispărut de pe radar, autorităţile de la Kiev au anunţat că el s-a prăbuşit. De unde au aflat ele atât de repede?, scrie Carlos în microblogul său.

    http://romanian.ruvr.ru/news/2014_07_17/Un-dispecer-spaniol-Autoritatile-de-la-Kiev-au-anuntat-prea-repede-ca-Boeingul-s-a-prabuSit-3085/

  19. @Alin-7:

    Dilema celor ce-i arata cu degetul pe rusi nu se reduce atat la ruta avionului (exista multe stiri despre faptul ca, totusi, zona era circulata de avioane civile, ceea ce ridica o alta nelamurire: daca fusese deja circulata, de ce nu au mai fost astfel de atacuri pana atunci) cat la contradictia logica a capabilitatilor sistemului de rachete ce ar fi fost folosit de rebeli. Kievul acuza rebelii si rusii ca au colaborat cu sistemul respectiv si au doborat avionul, facand o “greseala” criminala. Totusi, daca e pe baza de sisteme de rachete, atunci eroarea confuziei unui avion civil cu unul militar este foarte putin probabila, conform Le Monde:

    http://www.lemonde.fr/europe/article/2014/07/18/ukraine-les-separatistes-ont-ils-pu-tirer-un-missile-sol-air-sur-le-mh17_4459298_3214.html

    Si linkul de mai sus: http://www.lemonde.fr/europe/article/2014/07/17/le-crash-du-boeing-de-la-malaysia-est-un-acte-forcement-volontaire_4459209_3214.html

    Totusi, teza ca rebelii sprijiniti de rusi au doborat avionul e foarte probabila. Doar ca scenariul ar fi mult mai complicat decat cel prezentat.

  20. @admin

    Ideea era ca zona sa fie circulata pentru ca altfel nu poți crea premizele dezastrului. Asta era prima condiție, sa menții aria circulata (și nu cred ca a fost prea greu). Devierea avionului, la fel, ușor de “acoperit“.

    Dara “sistemul de rachete” nu e ceva praștie, țintești, eliberezi coarda și îl pocnești pe colegu’ în ceafa…easy as a pie…ca orice sistem, are o serie întreagă de componente și operatori umani, mai mult sau mai putin pregătiți.
    Se insista foarte mult pe tipul de rachete însă mie mi s-ar părea mult mai interesanta o discuție despre tipul și capabilitățile sistemului radar din componenta jucăriei.

    Last but not least, teza sprijinului are, în cazul de fata, implicații extrem de diferite în funcție de cum definești acest sprijin.

  21. @Alin 7:

    All SAM systems from the smallest to the largest generally include identified as friend or foe (IFF) systems to help identify the target before being engaged.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Surface-to-air_missile#Radar-guided_SAMs

    http://en.wikipedia.org/wiki/Identification_friend_or_foe

    http://en.wikipedia.org/wiki/Buk_missile_system

  22. Separatistii ar fi trebuit sa aiba un BUK TELAR( transporter erector launcher and radar) pe cand ucrainienilor le ajungea doar un BUK TEL( transporter erector launcher) deoarece aveau deja radarele aferente functionale.

    Aici se spune ca s-ar vedea lansatorul BUK scos noaptea peste granita de catre rusi.
    Daca se confirma inregistrarea inseamna ca l-au scos de pe sasiul original:

    http://www.stiriflux.ro/politica/externa/malaysia-airlines-lansatorul-buk-folosit-de-rebeli-dus-peste-noapte-rusia-video/

    Cum arata un BUK cu radar incorporat:
    http://www.ausairpower.net/APA-9K37-Buk.html

    Rusii spun ca ucrainienii aveau un radar pentru BUK functional in ziua incidentului.

    http://jurnalul.ro/stiri/externe/radarul-unui-sistem-de-rachete-buk-m1-operational-in-momentul-prabusirii-avionului-malaysia-airlines-673256.html

    Detalii despre BUK..sistemul presupus ca a distrus avionul:
    http://www.hotnews.ro/stiri-international-17695624-avion-doborat-ucraina-tot-mai-multi-specialisti-occidentali-confirma-avionul-fost-doborat-sistemul-sol-aer-buk-complexul-creatie-sovietica-poate-lansa-rachete-pana-25-altitudine.htm
    http://en.wikipedia.org/wiki/Buk_missile_system

  23. Malaysian Airlines faced intense questions last night over why it was still flying over a known war zone as it emerged other major operators stopped weeks and months ago.

    British Airways, easyJet, Qantas, Cathay Pacific and a host of other key players abandoned routes through Ukraine amid safety concerns.

    But Malaysian Airlines was one of a number of other operators who persisted in flying across the region despite international warnings, potentially because it was quicker and therefore cheaper.

    Officials at the stricken airline yesterday defended its actions, insisting it was “following safety procedure” and there was no obvious reason to avoid the area.

    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/ukraine/10977160/Malaysian-Airlines-under-pressure-over-route-avoided-by-others.html

    Ukraine air traffic controllers instructed MH17 to fly lower, MAS says
    Malaysia Airlines (MAS) said tonight that it was told to fly low over Ukrainian airspace by ground controllers, putting it at 33,000 feet, just skimming 1,000 feet above restricted altitude. –

    See more at: http://www.themalaymailonline.com/malaysia/article/ukraine-traffic-controllers-instructed-mh17-to-fly-lower-mas-says#sthash.bslKB3Y1.dpuf

  24. Acest avion, cursa MH17, a fost cel disparut pe 8 martie 2014, cu indicativul MH370/MAS370, un Boieing 777 Indonezian.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370

    I s-au inlocuit sistemul de identificare radio IFF cu unul de AN26, ca sa para un avion militar ukrainian, si a fost escortat de doua avioane ukrainiene de vanatoare pana cu putin timp inainte de a fi doborat.
    Pro-Rusii au cazut in plasa si l-au doborat, anuntand pe internet ca au doborat un AN26.
    Filmarea si pozele de la locul accidentului arata corpuri rigide, avand rigor mortis, deci decedate de cel putin cateva ore, stand in pozitii nefiresti, ca niste manechine, unele fiind dezbracate. Actele lor de identitate au fost gasite toate la un loc, aratand ca noi.
    Din 298 de pasageri, din care aproape 100 ar fi fost experti in SIDA care mergeau la o conferinta in Indonezia, s-au gasit putin peste 180 de corpuri.

    O femeie australiana al carui frate a disparut in zborul MH370/MAS370 din 8 martie sustine ca fata ei vitrega, Maree Rizk, a murit in acest accident.
    http://www.usatoday.com/story/news/world/2014/07/18/malaysia-air-disasters-2-relatives/12824005/

    O alta australianca Danica Weeks, din Perth, al carei sot a disparut in zborul MH370, lasandu-i premonitoriu in pastrate inelul de casatorie si ceasul, apare din nou in mass media in urma acestei “intamplari”.
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2696643/Steward-changed-flights-work-MH17-minute-wife-swapped-OFF-doomed-Flight-MH370.html

  25. http://www.youtube.com/watch?v=QYmViPTndxw

    @admin, va rog sa aprobati acest link/comentariu doar daca vi se pare de interes

  26. @Eu:

    Aoleu, sa nu incepem cu teorii din astea. Listele de pasageri sunt publice, sunt cu totul si cu totul alti oameni, asa ceva ar fi imposibil de inscenat.

  27. Malaysia Airlines has confirmed 154 Dutch, 43 Malaysians (including 15 crew members and two infants), 12 Indonesians, nine British, four Germans, three Filipinos, and one Canadian citizen were also on the plane.
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2696508/Reports-27-Australian-passengers-board-MH17-footage-emerges-Australian-passport-wreckage.html

    Din aproape 100 experti SIDA cati sa fi fost Olandezi? Sa exageram si sa zicem 50.
    La bord erau 28 australieni, 26 malaezieni (excluzand 15 membrii ai echipajului si doi copii) two infants), 12 indonezieni, 9 englexi, 4 germani, 3 filipinezi si 1 canadian.
    Sa zicem ca toti ceilalti europeni 9 englexi si 4 germani erau experti SIDA.
    Sa zicem ca erau 48 experti SIDA din ne olandezi, din care scadem 13 europeni si raman 35 de experti din Australia, Malaezia si Filipine care au trebuit sa mearga in Olanda ca sa ia o cursa spre Indonezia!?!?

  28. @Eu:

    Hai sa nu mai pierdem timpul cu astfel de idei. Teza asta e complet aiuristica. Si nici nu mai aprobam alte comentarii in acest sens.

  29. Din nou despre ruta neobisnuita a avionului:

    MH17 flight feared to have been shot down over Ukraine was taking a significantly different route to the usual course for flights from Amsterdam to Kuala Lumpur, according to aviation expert

    The crashed MH17 flight took a route 300 miles to the north of its usual path, an aviation expert has said.

    Robert Mark, a commercial pilot who edits Aviation International News Safety magazine, said that most Malaysia Airlines flights from Amsterdam to Kuala Lumpur normally travelled along a route significantly further south than the plane which crashed.

    Malaysia Airlines has insisted its plane travelled on an “approved route” used by many other carriers.

    But Mr Mark said: “I can only tell you as a commercial pilot myself that if we had been routed that way, with what’s been going on in the Ukraine and the Russian border over the last few weeks and months, I would never have accepted that route.

    “I went into the FlightAware system, which we all use these days to see where airplanes started and where they tracked, and I looked back at the last two weeks’ worth of MH17 flights, which was this one.

    “And the flight today tracked very, very much further north into the Ukraine than the other previous flights did … there were MH17 versions that were 300 miles south of where this one was.”

    Records of recent MH17 flights on the FlightAware appear to bear out Mr Mark’s claim, with earlier flights significantly further south than the flight that crashed.

    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/ukraine/10975524/Crashed-MH17-flight-was-300-miles-off-typical-course.html

  30. E absolut stupid,dacă nu o mare idiotenie să credă cineva că rusii au vreun amestec în doborârea avionului,indiferent de scenariu;că l-au doborât ucrainienii sau federalistii pro-rusi.Adică Rusia isi tăia singură craca de sub picioare pentru multă vreme!Nu are nici o logică.Cu câteva ore înaintea accidentului,federalistii pro-rusi,anuntau dezertarea în masă a unei unităti de blindate ucrainiene si capturarea câtorva zeci de blindate,inclusiv tancuri T64.Postaseră si un filmulet cu aceste masini de luptă si spuneu că pot trece oricând la contra-ofensivă.Adică,separatistii,cum li se spune,stăteu bine din acest punct de vedere:De ce ar fi trebuit să doboare acest avion?La ce-i ajuta acestă crimă? Eu cred că alta trebuie să fie întrebarea:Ce căutau avioanele guvernamentale ucriniene militare să însotească un avion civil si ce l-a făcut să se abată de la rută?Un avion care nu se afla tocmai pe culoarul său de zbor,lângă care se află două avioane de vânătoare:ce poate să sugereze?Această tragedie,ajută,dacă nu este total de partea Ucrainei si aliatului său SUA si defavorizează hotărâtor cealaltă tabără.Pe de altă parte,atentia opiniei publice este îndepărtată de la măcelul comis de evrei în Gaza,si chiar de la măcelul trupelor guvernamentale în Donetk si Lugansk,unde astăzi au murit 20 de civili,majoritatea femei si copii;mai intereseză pe cineva aceste crime? Oricum Rusia era ultima redută în fata globalismului,China fiind o padă usoară,datorită interdependentei economice si inferioritătii militare.China nu are nici o posibilitate de proiectie a puterii.Rusia are o independentă economică datorită resurselor si singura putere militară care să se opună eficient SUA.Compromiterea ei si acest război simetric si asimetric,de uzură conduce către prăbusirea ei.Evreii,cu ajutorul SUA,au creat haos în Orientul Mijlociu.Rusia e demonizată si pusă la colt.UE i se arată Omul Negru(Rusia)si singura optiune,adică aceea de a participa din pozitia a doua,la Guvernul Mondial;sau e si asta ”teoria conspiratiei? Păcat de cei nevinovati care mor,de copii si femei,de tineri si bătrâni.Bunul Dumnezeu să aibă grije de sufletul lor.Dumnezeu să-i ierte!

  31. “Cand Iisus pe-ai Sai apostoli ii trimite-n larga lume
    Ca pe niste oi blajine,intre lupi,le spune anume:
    “Dar ingrijorati sa nu fiti ca-ntre lupi va duceti oi,
    Fiindca Duhul Sfant,la vreme,va vorbi mereu prin voi!…”
    Cand din moarte se ridica Sfantul Tatalui “Cuvant”,
    Invierea Preamaririi nu e fara DUHUL SFANT!
    Mantuirea deci,-avandu-si jertfa Fiului temei,
    O-mplineste DUMNEZEUL:TREI intr-Unul,Unu-n TREI.
    Fiindca pana dupa moartea Fiului umpland vazduhul,
    Au lucrat,mereu TREIME:TATAL,FIUL si cu DUHUL,
    Cum de-a pururea lucrat-au si-or Lucra-n eternitate,
    Ca sa sece-n tot adancu-i balta lumii de PACATE!!!”

    Vasile Militaru

  32. Ukrainian rebel leader gives bizarre account of plane crash, suggesting victims dead for days

    MOSCOW (AP) — A top pro-Russia rebel commander in eastern Ukraine has given a bizarre version of events surrounding the Malaysian jetliner crash — suggesting many of the victims may have died days before the plane took off.

    The pro-rebel website Russkaya Vesna on Friday quoted Igor Girkin as saying he was told by people at the crash site that “a significant number of the bodies weren’t fresh,” adding that he was told they were drained of blood and reeked of decomposition.
    http://www.usnews.com/news/world/articles/2014/07/18/rebel-leader-gives-bizarre-account-of-plane-crash
    http://www.aol.com/article/2014/07/18/rebel-leader-gives-bizarre-account-of-plane-crash/20933592/
    http://www.salon.com/2014/07/18/rebel_suggests_malaysia_plane_victims_long_dead/

  33. @Eu:

    Foarte “credibil”. Pai rebelii controleaza zona, nimic mai simplu decat sa ia cadavrele si sa le faca o expertiza sub supravegherea OSCE, ca tot ii prefera.

  34. “Cel mai mare semn ce lumii i-s-a aratat sub soare,
    Cea mai fara seama arma,cea mai infricosatoare.
    Si prin care,cand in viata stii s-o porti si s-o cunosti
    Biruiesti pe toti vrajmasii,chiar si-a iadului mari osti,
    Arma care cu-i o poarta,biruinta-n veci aduce,
    Intre toate-a lumii arme,nu e decat SFANTA CRUCE!!!”

    “Viata lutului in sine,-orisiunde te vei duce,
    Cu amarurile-i toate,pretutindeni e o CRUCE!”

    “Caci a lumii nestemate cu luceferii-mpreuna,
    Macinis al uriasei vremii guri,-pot fi minciuna.
    Insa mai presus de-acestea,-sita care totul cerne,
    ADEVARUL arde-n ele si -ADEVARUL doar etern e !!!”

    Vasile Militaru

  35. @cioragan, evreii de care spui au cam aceeasi influenta politica atat in SUA cat si in Rusia. Prin urmare eu nu ma iluzionez prea tare ca Putin ar fi un anti-NWO ci cred ca joaca mai mult un rol de anti-West. Sa ne uitam numai cat de bine colaboreaza Putin cu Merkel, ai zice ca sunt prieteni de-o viata. Cred ca pana la urma Rusia va fi rupta bucata cu bucata, asa cum se intampla de la destramarea URSS-ului in coace, si alipita treptat Uniunii Euopene. Se “lucreaza” intens la instaurarea Guvernului Mondial iar pentru ca planul sa poata fi dus la capat pare ca exista o tot mai mare nevoie de sacrificii umane.

  36. Fratilor, va rog iertati-ma, ca eu, om prost cu minte putina, am cateva nelamuriri in legatura cu prabusirea acestui avion.

    1. Au existat inregistrari video cu momentul prabusirii avionului. Avionul era in aer, s-a prabusit si a luat foc.
    Mi s-a parut foarte dubios faptul ca avionul era intact. Daca acest avion ar fi fost lovit de o racheta, in aer, ar fi avut o bucatica lipsa din el, ar fi scos putin fum … Dar acest avion era intact.
    Rachetele pentru doborarea avioanelor explodeaza la momentul impactului. Deci chiar daca nu l-ar fi nimerit in plin, ci doar intr-un coltisor al aripei sau oriunde in alta parte, in momentul exploziei rachetei ar fi disparut o jumatate de aripa, sau coada, sau ceva din el. Dar acest avion era intact cand s-a prabusit.
    Din pacate, aceasta parte a inregistrarii video cu momentul prabusirii avionului a disparut. A ramas doar partea cand explodeaza avionul si ia foc.
    Chiar si pe site-ul stirilor Protv a fost dezactivat filmul in care se vedea avionul inainte de impactul cu solul.
    Oare cine are interesul sa nu mai existe imaginile cu avionul inainte de prabusire si de ce?

    2. Avionul nu putea sa dispara de pe radar la 10.000 m altitudine, decat daca ar fi explodat. Dar acest avion era intreg cand s-a prabusit.
    Deci, cum a fost posibil sa fie “disparut” de pe radar, cand el era inca intreg?

    3. Televiziunile nu au dat nici-o inregistrare a comunicarii pilotilor, in care acestia sa spuna ca au fost atacati, ca avionul a fost lovit de ceva si ca se prabusesc.
    Daca televiziunile nu au dat aceasta inregistrare, inseamna ca ea nu exista.
    Dupa mintea mea proasta, ea nu exista pentru ca:

    – avionul nu a fost lovit de nici-o racheta si pilotii nu aveau de ce sa comunice asa ceva
    – avionul a fost bruiat, a avut o defectiune la bord sau pur si simplu a fost o prabusire “controlata” (teleghidat) si in acest caz au fost ascunse sau sterse comunicarile pilotilor catre turnul de control, tocmai pentru a nu se afla
    – pilotii erau deja morti, deci nu avea cine sa comunice

    Avand in vedere ca atat oficialitatile din toata lumea, cat si televiziunile au aratat pasapoarte si mai ales poza unui copil decedat in aceasta tragedie, prezentarea inregistrarii discutiilor dintre piloti si turnul de control ar fi fost “mana cereasca” atat pentru oficialitati, cat si pentru televiziuni.
    De ce oare nu exista aceasta inregistrare?

Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare