BOLSEVICII SEXULUI/ Uraciunea satanica cea de pe urma: ACTIVIST PEDOFIL in campania “LUNA ISTORIEI LGBT” – invitat de ACCEPT sa conferentieze la Facultatea de Sociologie!/ Anticonceptionalele ucigase/ INDUSTRIA AVORTULUI si minciunile care stau la baza ei (Stiri familie)

5-02-2013 19 minute Sublinieri

gay-bolshevism

Luna asta iesim pentru putin timp din orizontul nostru retrograd si ne integram in marea familie a valorilor minoritare. Este “un prilej de a sarbatori viata si cultura LGBT” , “o ocazie de a ne bucura de diversitatea lumii in care traim”, samd. Cunoasteti refrenul, mai ales ca fenomenul a capatat amploare… Sunt cel putin doua mari probleme pe care le vad in aceasta miscare.

Tot curentul se bazeaza pe o axiologie relativista si o antropologie indoielnica. Se presupune, in stil marxist, ca o productie culturala sau spirituala ar avea vreo valoare doar prin ocupatia, in cazul de fata sexuala, a celui care o produce. In trecut era muncitorul, azi e homosexualul. Daca avem vreun membru LGBT creator de artefacte culturale atunci e gata de expus la muzeu, bun de predat la scoala si imortalizat in canonul postmodernitatii.

Contributia sa, chiar si in cazul in care vorbim de o autentica productie artistica, nu poate fi omologata decat prin raportare la criteriile corectitudinii sexuale, si nu la niste valori universale perene. De pilda, nu-l apreciem pe Ceaikovski pentru creatiile sale decat in mod secundar, in primul rand ar trebui sa lesinam de admiratie pentru homosexualitatea sa. La fel in cazul altor mari creatori din trecut. Astazi in schimb, artistii isi definesc identitea spirituala mai putin prin opera si mai mult prin biografie. Esti un membru LGBT, poate si dintr-o minoritate etnica, atunci ai toate sansele la omolagarea artistica.

In tipul acesta de filozofie, conceptul de om, inteles in sens comun, isi pierde consistenta. Pentru a exista asa ceva ar trebui sa avem o structura comuna, un limbaj identic si standarde imuabile. Dar nu mai exista decat diverse parohii, fara niciun fel de dialog intre ele…si limba de lemn a corectitudinii politice. Omul devine relevant doar prin deviere. “Diversitatea lumii” in care traim nu inseamna regasirea unor idei comune sub aparenta unui limbaj diferit, in felul in care, de pilda, crestinii descopereau in filozofia grecilor preocupari identice. Nu. Astazi diversitatea poate fi data de experimente de pedofilie (unul dintre invitati la eveniment a sustinut fortarea copiilor la sex si scaderea varstei la care sexul sa fie consimtit la 12 ani), de barbati pe tocuri si femei tunse ca Elvis. 

A doua problema e data de finantarea acestor miscari. “He who pays the piper calls the tune”. E limpede ca marea familie LGBT ar fi incapabila sa se descurce doar prin sprijinul unor donatori privati, autohtoni sau alogeni, asa ca Ambasada SUA si Ministerul de Externe al Olandei contribuie din plin la realizarea proiectului. Jucam cu totii pe melodia integrarii si mimam independenta. Incercati sa va imaginati cum ar fi daca Rusia ar sprijini niste experimente culturale la Bucuresti. (Stim cu totii ca Rusia e o tara care sta prost cu drepturile omului, in special in viziunea agentiilor finantate de aceleasi state occidentale.)

In fine, o ultima problema tine de demoralizarea unui popor. Nu e ceva care sa sara in fata imediat dar se pot observa deja in aceasta directie tendinte puternice. Pentru o buna teoretizare se pot consulta manualele Scolii de la Frankfurt, traduse inca de pe vremea dictaturii. Revolutia culturala declansata este televizata, dar putini isi dau seama de ce se intampla, fiind anesteziati de virusul entertainmentului. Actorul Mihai Coada povestea intr-un interviu remarcabil cum scenaristii unui serial de succes au venit in urma cu mai multi ani cu ideea sa introduca in film personaje homosexuale. Atunci a existat o mica opozitie si a fost evitata sincronizarea cu marile teme ale Occidentului. Astazi insa publicul a devenit familiarizat mai ales ca micul si marele ecran il ajuta din plin.

Potrivit gandirii noi, “nici o propagandă nu te poate convinge să devii gay sau lesbiană, cel mult îi poate convinge pe unii să nu mai trăiască în minciună şi să recunoască ce şi cum iubesc”. In fapt, suntem in plin marxism. E vorba de descoperirea falsei constiinte si de indepartarea “controlului ideologic” pe care se presupune ca majoritatea l-ar exercita. Romanii sunt ajutati sa isi descopere noi posibilitati sexuale, sa renunte la prejudecati, filozofii patriarhale si religie, iar apoi sa isi rescrie istoria in limbajul vinei colective. Si uite asa apare Muzeul Taranului Roman ca partener la un eveniment de care, in aparenta, nu-l leaga mai nimic. Insa stati sa apara noua generatie de cercetatori etnografici si literari instruiti la cele mai “updatate” scoli si o sa vedeti ce hermeneutica sexuala se poate face in Fefeleaga, Morometii si Ion. Nu suntem chiar asa de departe de momentul acela, daca nu s-or fi pus deja pe treaba.

Odată și-odată trebuia să se întâmple și în România: un profesor de „sexologie”, cunoscut pentru simpatia purtată pedofililor și militant pentru reducerea vârstei consimțământului sexual, vine la București la invitația organizației minorităților sexuale „Accept”, pentru o conferință în cadrul „Lunii istoriei LGBT”. Și nu oriunde, ci la Facultatea de Sociologie a Universității București (22 februarie).

„Epebofilie”, nume de cod pentru pedofilie. „Prospătură la orizont”

Gert-Hekma-invitat-de-Accept-la-Facultatea-de-Sociologie-300Profesorul homosexual Gert Hekma, care predă „studii gay și lesbiene” (!) la Departamentul de Sociologie și Antropologie al Universității din Amsterdam, susține teza departajării legale a pedofiliei de „epebofilie”, argumentând că pedofilia privește doar copiii sub 12 ani iar „epebofilia”, adică sexul adulților cu copii de peste 12 ani, este o stare de normalitate. Așa rezultă dintr-un interviu acordat publicației de psihologie și psihoterapie „Spiegeloog” („Ochiul-oglindă”), reprodus pe pagina lui Hekma de pe site-ul Universității din Amsterdam (citiți integral la Interview of Gert Hekma by Thea Schepers: Children and Sexuality), din care reproducem pasaje:

„There is a difference between paedophilia – sex with young children – and ephebophilia, which is sex with children somewhat older than twelve years. But most often, the word “paedophilia” is used for both.”

„Este o diferență între pedofilie – sexul cu copii mai tineri – și epebofilie, relația sexuală cu copii ceva mai mari de 12 ani. Dar cel mai adesea, termenul de pedofilie este folosit pentru ambele.”

„(…)I think that this whole witch-hunt against sex between adults and children is rather some kind of successor of the madness about masturbation.”

„(…)cred că această adevărată vânătoare de vrăjitoare contra sexului între adulți și copii e un fel de succesor al nebuniei împotriva masturbării.”

„(…)the Greeks did it with boys between eleven and eighteen. We call that harmful, but then it was the best that could happen to a boy.”

„(…)grecii o făceau cu băieți între 11 și 18 (ani). Noi spunem acum că le făceau rău, dar pe atunci era cel mai bun lucru care i se putea întâmpla unui băiat.”

„Well, I sometimes read books about the reactions of people and I consider them depressing books. What can be read about the madness round paedophilia! Especially in the US, it is worse than dreadful. I lived there for half a year myself; there is really a hate campaign going on there. (…) I think that’s a very wrong and alarming development.”

„Uneori citesc cărți despre reacțiile oamenilor (la pedofilie, n.n.) și le consider deprimante. Câte poți citi despre nebunia care înconjoară pedofilia! În special în SUA, e mai mult decât monstruos. Am trăit o jumătate de an acolo; e într-adevăr o campanie de ură acolo. (…) Cred că e un comportament foarte greșit și alarmant.”

„The sexual contact can be traumatic in itself, also because it has to be realized under such difficult circumstances nowadays, and there is the traumatizing reaction of the society. If something is presented as real, it shall become real.”

„Contactul sexual (adult-copil, n.n.) poate fi în sine traumatic, pentru ca este realizat în astfel de condiții dificile astăzi, și există reacția traumatizantă a societății. Dacă ceva este prezentat ca real, va deveni real.”

„No abuse. I think that we must enable children to develop their own desires, and for that sex ed is very important.”

„Nu abuz. Cred că trebui să permitem copiilor să-și dezvolte propriile dorințe și pentru asta educația sexuală este foarte importantă.”

„I would say that the age limit can be lowered. I wouldn’t immediately demand to make it six years, but twelve years looks like a good age, for the time being. The new law that even morphed illustrations of children are forbidden is completely absurd.”

„Aș spune că vârsta consimțământului sexual poate fi coborâtă. N-aș cere imediat să fie 6 ani, dar 12 pare o vârstă potrivită, deocamdată. Noua legislație care interzice până și imagini modificate cu copii este complet absurdă.”

„(…)you also have the abuse against paedophiles, that somebody is stabbed because he has touched a boy at some time. I consider that a serious form of abuse, too.”

„(…) mai este și abuzul contra pedofililor, care uneori sunt înjunghiați pentru că au atins un băiat. O consider și pe aceasta o formă serioasă de abuz.”

„Paedophilia means love of boys, and loving is the opposite of abusing. There are paedosexuals who say, “I don’t have sex with children in the present situation, because that would harm them.”

„Pedofilia înseamnă dragostea de băieți, iar dragostea este opusul abuzului. Sunt pedosexuali care spun, nu fac sex cu copii în situația de acum, pentru că le-ar provoca rău.”

„I am indeed accused of standing up for paedophiles. Well yes, that’s rather true.”

„Sunt într-adevăr acuzat că țin partea pedofililor. Ei bine, e mai degrabă adevărat.”

Deci, în caz că șocul nu v-a permis să analizați informația cum trebuie:

  • nu este pedofilie decât dacă copilul are mai puțin de 12 ani (deocamdată!);
  • pedofilia este dragoste, iar copii ar beneficia din astfel de relații, dacă nu ar fi societatea așa retrogradă;
  • pedofilii sunt niște oameni iubitori și buni care sunt agresați de societatea intolerantă;
  • unii chiar reușesc să se abțină, dar doar până la schimbarea legislației și a mentalităților;
  • educația sexuală și coborârea prin lege a vârstei consimțământului sexual, deocamdată până la 12 ani, sunt obiective importante pe agenda pedofililor.

În 2004, Hekma a acordat un interviu revistei „OK Magazine” publicată de asociația pedofilă „Vereniging Martijn” (între timp desființată de justiția olandeză) în care aprecia că ar fi bine dacă copiii ar fi forțați să aibă relații sexuale. Mai târziu el și-a admis exprimarea ca „netactică” (!):

„Am spus că heteronormativitatea culturală (termen folosit în cultura homosexuală pentru a desemna ansamblul de comportamente tradiționaliste în societate, n.n.) care se opune cu atâta forță relațiilor sexuale pentru tineri, în același timp îi forțează să facă alte lucruri care sunt bune pentru ei, cum ar fi să meargă la școală, să învețe să înoate sau să mănânce etc. Și cum scriam un eseu despre marchizul de Sade, l-am invocat pe Sade spunând că ar fi o idee bună să îi obligăm pe copii să facă sex. Am fost ironic, poate un pic scandalos.”

Același profesor Hekma a susținut în 2007 introducerea în parada anuală a homosexualilor din Amsterdam a unui vapor al „tinerilor homosexuali” între 12 și 16 ani. De atunci la respectivul eveniment participă, spre satisfacția pedofililor – pardon, epebofililor! – așa numitul “homo-youngstersboat”, vapor cu „prospătură”.

Adevărat, subiectul „dragostei cu băieți” nu se află oficial pe agenda conferinței, cum citim chiar pe saitul asociației „Accept”, gazda lui Hekma (vezi imaginea). Însă ne întrebăm, pe cine poate învăța un individ cu astfel de idei și apucături patologice, decât pe unii care îi împărtășesc opiniile?!

De altfel, tiparul de acțiune pedofilă care se desprinde din spusele lui „dom’ profesor” este absolut identic cu cel urmat de mișcarea homosexuală pentru propria emancipare. Activismul pentru scăderea vârstei consimțământului sexual (vârsta de la care relațiile sexuale nu mai sunt considerate infracțiuni pentru adulți) face parte din logica revoluției sexuale pentru… schimbarea mentalităților – chiar acesta fiind sloganul manifestărilor organizate de „Accept” sub titlul „Luna istoriei LGBT”.

Paranteză: despre scopul politic și propagandistic al manifestărilor „Luna istoriei LGBT”. Un răspuns d-lui director al Muzeului Țăranului Român

Nu este locul aici pentru a intra mai mult în explicarea termenilor precum „sexologie” (cine are chef și nervi tari poate citi despre întemeietorul sexologiei, Alfred Kinsey, un pedofil notoriu). Divagăm, totuși, pentru a răspunde, indirect, d-lui Virgil Nițulescu, directorul Muzeului Țăranului Român, care, interpelat de organizații creștine cu privire la găzduirea de către MȚR a unor proiecții de film din aceeași „Lună a istoriei LGBT” replica, nevinovat, că instituția găzduiește orice fel de evenimente… culturale în mod nediscriminatoriu. “Muzeul Ţăranului Român are scop cultural, noi nu facem propagandă, nici homosexuală, nici heterosexuală. Noi facem proiecte culturale, nu propagandă, nici politică, nici religioasă”, a spus pentru presă Virgil Niţulescu.

De fapt, contrar celor afirmate de directorul Muzeului, evenimentul este unul 100% politic și propagandistic, înscriindu-se în linia marxismului cultural.

Acesta este una din extensiile ideologiei marxiste care pleacă de la ideea că întreg comportamentul uman este un rezultat al culturii și deci este maleabil, iar cea mai bună cale pentru a schimba mentalitățile este de a revoluționa/schimba percepția culturală. Dacă marxiștii clasici s-au concentrat pe identitatea de clasă în țări omogene cultural, marxismul cultural facilitează, printre alte aspecte, organizarea minorităților de orice fel, inclusiv sexuale, apărându-le „identitatea”, în același timp în care pretind majorității să renunțe la valorile sale „retrograde”. Astfel au apărut și fenomene aberante precum corectitudinea politică și „discriminarea pozitivă”, puternic susținute de presa și liderii de opinie de stânga, majoritari în Occident și la noi.

După eșecul extinderii bolșevismului în afara Rusiei imediat după Primul Război Mondial, marxiștii au înțeles că victoria la poate fi asigurată nu atât prin forța armelor, cât mai ales prin distrugerea elementelor esențiale ale „identității tari” a unui neam: religia iudeo-creștină cu sistemele moral-valoric și juridic derivate din aceasta.

Liderul comunist italian Antonio Gramsci (sec. XX) spunea că „Legea, moralitatea, religia, sînt tot atîtea prejudecăți burgheze, în spatele cărora stau la pîndă tot atâtea interese burgheze.” Gramsci a pus bazele unei noi strategii de distrugere a creștinismului și a culturii occidentale și care s-a dovedit a fi, începând cu anii ’60, de un real succes în SUA și Europa de Vest. Această strategie a constat în „lungul marş” cultural prin instituțiile care formează sistemul de valori: şcoală, media, biserici etc.

Activiștii Şcolii de la Frankfurt (think tank marxist, întemeiat la Universitatea din Frankfurt la finalul anilor 1920) au preluat de la Nietzsche și au folosit în strategia lor teoria „transvaluării tuturor valorilor,” adică toate păcatele devin virtuţi, iar toate virtuţile, păcate. Cazul homosexualității, pentru că de aceasta discutăm: homosexualitatea este un lucru bun, iar adepții rolurilor tradițional distincte în societate și familie pentru femeie și bărbat sunt „fasciști” – termen uzitat și la noi tot mai mult în discursul public al unor organizații de stânga precum „Active Watch”, condusă de anarhistul notoriu Mircea Toma și foarte activă pentru drepturile minorităților „sexuale” și etnice.

Un alt instrument de distrugere a culturii occidentale, inventat tot de Școala de la Frankfurt, a primit numele „teoria critică”: orice instituție trebuie criticată la nesfârșit și în primul rând familia, pilonul societății tradiționale. Teoria critică este azi materie de studiu în colegiile și universitățile americane, ceea ce explică proporția covârșitoare a intelectualilor de stânga din Occident și motivația discursurilor academice poziționate adversativ față de valorile tradiționale.

Această stare de fapt constituie împlinirea teoriei lui Max Horkheimer, unul dintre liderii Școlii de la Frankfurt în anii ’30, care, spre deosebire de Marx, a decis că, în viitor, nu clasa muncitoare va mai fi motorul revoluţiei, ci noua elită intelectuală, care trebuie să atingă „înalta conștiință politică și civică” necesară pentru a cataliza schimbarea mentalităților în societate și triumful ideologiei marxiste.

Marxismul cultural este probabil cea mai grea boală a civilizației iudeo-creștine, căreia, din păcate, Occidentul lipsit de experiența comunistă i-a căzut victimă aproape complet.

Să privim acum „actorii” principali ai „Lunii istoriei LGBT”:

  • asociația așa-ziselor minorități sexuale, „Accept”;
  • organizația anarho-marxistă „Miliția spirituală”;
  • o asociație obscură „de oratorie și dezbateri” care va dezbate legalizarea parteneriatelor civile între persoane de același sex. Una din cele mai eficiente căi de dizolvare a instituției multimilenare a căsătoriei, a cărei logică este bazată în întregime pe diferența și complementaritatea între bărbat și femeie, este tocmai redefinirea ei pentru a include cuplurile homosexuale;
  • o serie de organizații „culturale” care produc expoziții homosexuale și piese de artă deviantă, grotești și scabroase, precum cele care au infectat ani de-a rândul Institutul Cultural Român (vezi „Anusuri, penisuri, pornografie și satanism la ICR”);
  • cluburi de noapte pentru gay;
  • parteneri și finanțatori – Comisia Europeană și instituții de stat străine din (evident!) Olanda și SUA.

Așadar, fie sunteți naiv, fie inconștient, d-le Nițulescu – „Luna Istoriei LGBT” este o manifestare 100% politică și de propagandă, contrară acelor valori pe care țăranul român le-a întruchipat de-a lungul vremii! Ce fel de nediscriminare și toleranță pot fi aduse în discuție când vine vorba de facilitarea unui astfel de proiect?

Revenind la Gert Hekma…

Nu știm care o fi poziția oficială a organizației Accept față de opiniile pro-pedofile ale „profesorului”. Nici nu îndrăznim să o solicităm – pentru oamenii aceștia noțiunea de moralitate este retrogradă, iar simțul rușinii, atrofiat până la dispariție. Suntem însă curioși care este opinia:

1. Conducerii Facultății de Sociologie și a Universității din București – pentru a afla dacă doresc într-adevăr să-și lege numele și imaginea de cele ale unui astfel de individ;
2. Oficialilor din instituțiile pentru protecția copilului și
3. Serviciului Român de Informații, printre atribuțiile căruia se numără protejarea valorilor constituționale şi combaterea agresiunilor asupra valorilor identitare româneşti…

Vom scrie acestor instituții imediat. Vă invităm să o faceți și voi pe următoarele adrese:

Facultatea de Sociologie și Asistență Socială
• Str. Schitu Măgureanu, nr. 9, sector 5, București;
• Decan: prof. dr. Marian Preda, mpreda@sas.unibuc.ro

Universitatea din București
• Bdul M. Kogălniceanu, nr. 36-46, sector 5, Bucureşti
• Rector prof. dr. Mircea Dumitru – tel. 021-307 73 02, e-mail mircea.dumitru@unibuc.ro
• Biroul de Relații Publice – tel. 021-3077352, email pr@unibuc.eu

Serviciul Român de Informaţii
• B-dul Libertăţii, nr. 14, sector 5, Bucureşti
• Sectorul Relaţii cu cetăţenii – tel. 021.410.60.65, fax 021.402.23.39, e-mail relatii@sri.ro

Pasivitatea nu mai este o opțiune

Agresiunea constant mărită asupra acelor valori esențiale pe care s-a clădit și de care depinde în supraviețuire și funcționare întreg constructul social nu ne pot lăsa indiferenți – ca părinți, creștini și cetățeni. În Franța, reacția virulentă contra căsătoriilor unisex și a adopțiilor de copii de către aceste cupluri a avut loc doar atunci când obrăznicia lobby-iștilor homosexuali a depăsit orice limite, prin tentativa a de suprima cuvintele „mamă” și „tată”, primele pe care copilul le învață!, din actele de stare civilă. Abia acum au perceput francezii starea de veritabil război în care se află de atâta timp. O astfel de măsură, discutată zilele acestea la Parlamentul din Paris, ar oficializa victoria totală a „schimbării de mentalitate”, nu doar în Franța, ci, simbolic, într-o Europă secularizată, decrepită demografic și anesteziată sufletește.

Ca să nu ajungem în aceeași situație în România, se impune o reacție a fiecăruia dintre noi. Pentru că dacă ne disprețuim moștenirea, ștergându-i urmele de dragul delirului efemer intitulat „modernizare”, vom alerga de-a pururea după himere.

De asemenea, ne mai dorim foarte mult să auzim o reacție oficială a Bisericii Ortodoxe Române, prea adesea tăcută în fața acestor tot mai dese provocări.

Revenind la lectorul filo-pedofil, dacă, totuși, această conferință se va ține, vom avea în sală reprezentanți care vor supraveghea desfășurarea ei, urmând să decidem calea de urmat în funcție de afirmațiile „profesorului”. În România pedofilia este (încă, până la „schimbarea mentalităților” cel puțin) infracțiune, iar art. 324 Cod penal sancționează instigarea publică şi apologia infracţiunilor.

Articol de:

Bogdan Stanciu (Asociația PRO VITA – Filiala București)

Bogdan Mateciuc (Alianța Familiilor din România)

Pilulele “Diane 35”, un tratament anti-acneic al laboratoarelor Bayer si genericele sale, folosite pe scara larga ca anticonceptionale, vor fi suspendate de la comercializare timp de trei luni in Franta, in urma uni raport al celor 25 de ani de comercializare, in care s-au inregistrat patru decese, a anuntat miercuri Agentia Nationala de Securitate a medicamentului, citat de AFP. 

Interdictia vizeaza pilulele “Diane 35”, ca urmare a unei “proceduri de suspendare a autorizatiei de punere pe piata”, a precizat profesorul Dominique Maraninchi, directorul general al ANSM, organism de control al medicamentelor care apartine de Ministerul Sanatatii.

“Toate loturile vor fi retrase de pe piata”, a adaugat el, invitand pacientii sa nu intrerupa tratamentul imediat si sa-si contacteze medicul.

ANSM a anuntat, duminica, 125 de cazuri de tromboze si patru decese “imputabile unei tromboze venoase cauzate de Diane 35” in cursul ultimilor 25 de ani.

(…) UPDATE Agentia Europeana a Medicamentului (EMA), cu sediul la Londra, va efectua o analiza a dosarului tratamentului antiacneic Diane 35 dianednprodus de Bayer si a medicamentului generic, in urma deciziei luate de Franta. “Desi Statele membre pot lua o decizie unilaterala de suspendare a autorizatiei de punere pe piata a unui medicament, legislatia europeana presupune o coordonare a abordarii la nivel european”, a explicat EMA.

In urma reevaluarii, Comitetul pentru evaluarea riscurilor in materie farmacovigilentei al EMA va “oferi o recomandare si va indica daca autorizatiile de punere pe piata trebuie modificate, suspendate sau revocate in interesul tuturor pacientilor din Uniunea Europeana”, explica EMA, citat de AFP.

Comunicatul EMA in intregime:

Agentia Nationala a Medicamentului din Franta (ANSM) a anuntat planul sau de a suspenda Autorizatia de Punere pe Piata (APP) pentru medicamentul Diane 35 (acetat de ciproteron 2 mg, etinilestradiol 35 micrograme) si a genericelor sale, pentru o perioada de trei luni, medicamente utilizate pentru tratamentul acneei in Franta,.

Aceste medicamente sunt utilizate pe scara larga in intreaga Europa. Acestea au fost autorizate individual la nivelul statelor membre de multi ani. In Franta, medicamentele sunt autorizate numai pentru tratamentul de acnee, dar intr-un numar de alte state membre, sunt autorizate pentru tratamentul acneei la femeile care doresc sa primeasca contraceptie orala, precum si pentru tratamentul altor afectiuni ale pielii.

Anuntului din Franta ii va urma o revizuire de catre Agentia Nationala a Medicamentului din Franta (ANSM) a datelor cunoscute. ANSM a considerat ca Diane 35 si generice sale prezinta un risc de tromboembolism, care este bine cunoscut de multi ani, in timp ce eficienta lor in tratamentul acneei a fost doar moderata si sunt disponibile alte alternative pentru tratamentul acneei. In plus, acesta a declarat ca acestea sunt utilizate pe scara larga off-label ca si contraceptive orale.

Desi statele membre pot lua masuri unilaterale de a suspenda Autorizatia de Punere pe Piata (APP) a unui medicament, legislatia europeana prevede ca exista o abordare europeana coordonata, in aceste cazuri. Franta a indicat deja ca va solicita Agentiei Europene a Medicamentelor (EMA) sa efectueze o revizuire la nivel european a datelor privind Diane 35 si genericele sale. Odata ce notificarea a fost primita, Comitetul pentru Evaluarea Riscului al Agentiei Europene a Medicamentului (PRAC) va evalua toate dovezile cu privire la beneficiile si riscurile acestor medicamente si va da o recomandare privind modificarea, suspendarea sau revocarea Autorizatiilor de Punere pe Piata (APP), care ar trebui sa fie in interesul tuturor pacientelor din UE.

In asteptarea rezultatelor revizuirii PRAC, femeile care utilizeaza in prezent Diane 35 sau unul dintre genericele sale sunt sfatuite sa nu opreasca utilizarea acestui medicament. Daca o femeie are probleme, ea poate discuta acest lucru cu medicul sau.


Purtatorul de cuvant al Agentiei Nationale a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale din Romania, Anca Crupariu, a explicat telefonic pentru HotNews.ro ca Franta a luat aceasta decizie in urma unui raport al celor 25 de ani de comercializare a medicamentului in Franta, care arata ca riscurile sunt mai mari decat beneficiile. Potrivit acesteia, un medicament primeste autorizatie in momentul in care raportul beneficii/riscuri este unul pozitiv. 

Pe de alta parte, riscul de tromboembolism venos este inscris pe prospect inca de acum 25 de ani si era clar ca nu este recomandat femeilor care prezentau acest risc.

“Medicamentul a fost autorizat initial ca tratament antiacneic si a fost utilizat off-label ca anticonceptional”, a explica Anca Crupariu.

Procedura la nivel european presupune ca Franta va notifica Agentia Europeana a Medicamentului, iar un comitet de farmaco-vigilenta va evalua raportul. In urma raportului acestuia, Comisia Europeana va lua in maxim 2 luni o decizie fie de anulare a autorizatiei, fie de suspendare – care presupune ca medicamentul va fi retras insa se poate mentine pentru un anumit segment de populatie, fie de pastrare, insa cu audaugare de informatii in prospect.

“In Romania, in baza de date s-a inregistrat in ultimii 5 ani o singura reactie de tromboza, cu recupere”, a precizat Crupariu, astfel incat “nu se justifica o atitudine de retragere“, insa Romania se va alinia deciziei Comisiei Europene.

Potrivit datelor obtinute de Gandul.info de la IMS Health Romania (companie care furnizeaza servicii de cercetare pentru industria farmaceutica si de servicii medicale), anul trecut, pe teritoriul tarii noastre, s-au vandut 344 438 cutii. Diane 35 a obtinut prima licenta in Romania in 2003.  HotNews.ro a contact compania Bayer Romania, insa pana la aceasta ora nu a primit un punct de vedere. 

Potrivit AFP, Bayer Sante a “luat act cu surprindere” de decizia autoritatilor sanitare, si a subliniat ca “tratamentul sau anti-acnee nu a fost niciodata obiectul unei retrageri de autorizatie pentru motive de siguranta” in tarile unde se comercializeaza (116 state).

Ce contine prospectul Diane 35

Potrivit sfatulmedicului.ro, la rubrica “Indicatii” pe prospectul pilulelor Diane 35 este mentionat: Manifestari de adrogenizare la femei precum: acneea, in special formele manifeste si cele insotite de seboree sau inflamatii si formare de noduli (acnee papulo-pustuloasa si acnee nodulochistica), formele usoare de hirsutism, alopecia androgena. Cu acest tratament se obtine si o contraceptie pe cale orala. Ca atare, nu mai sunt necesare alte masuri de contraceptie hormonala sau de alta natura.

La rubrica “reactii adverse” se mentioneaza ca “este posibil un risc crescut de boala tromboembolica. In urmatoarele situatii este necesara o supraveghere medicala mai atenta: diabet, hipertensiune arteriala, varice, flebita, otoscleroza, scleroza multipla, epilepsie, coree, porfirie intermitenta sau tetanie latenta. De asemenea femeile peste 40 de ani trebuie supravegheate in mod deosebit. Femeile de peste 30 ani ar trebui sa nu fumeze daca li se administreaza un tratament hormonal asemanator cu Diane-35.”

  • Cultura Vietii:

Participare-record la Marșul pentru Viață din SUA: 400.000 de persoane

Participare a creștinilor ortodocși la Marșul pentru Viață de la Washington

SUA: Cele două femei cu rol crucial în legalizarea avortului vor abrogarea legii

Încheiem azi scurta retrospectivă dedicată celor 40 de ani de la liberalizarea avortului în SUA prin focalizarea pe două nume, menționate cel mai frecvent în dezbaterea publică: Jane Roe și Mary Doe, aplicantele care s-au adresat curților de judecată pentru a legifera avortul liber în această țară. Un comentariu LifeSiteNews.com

Cum a 40-a aniversare a deciziei în cazurile Roe v. Wade și Doe v. Bolton se apropie, media se umple de articole și opinii de la lideri din ambele tabere, despre acești ani și despre starea dezbaterii privind avortul.

În mijlocul vârtejului, o femeie pe nume Sandra Cano a făcut public pe o rețea media creștină un comunicat de presă prin care solicită anularea celor două decizii ale Curții Supreme federale. O astfel de cerere ar putea trece neobservată, dacă n-ar fi vorba de Mary Doe.

roe-v-wadeSandra Cano, cunoscută sub pseudonimul Mary Doe, a fost piesa centrală în cazul Doe contra Bolton, cel mai puțin cunoscut din cele două procese de la Curtea Supremă care au deschis larg porțile epidemiei de avorturi din SUA. În 1970, la 22 de ani, Cano era însărcinată cu cel de-al patrulea copil, după ce pierduse custodia primilor 3 în favoarea soțului. Avortul era ilegal în Georgia, statul de reședință al Sandrei, cu excepția circumstanțelor extreme, însă avocații au pretinsă că ea ar trebui să primească oricum permisiunea de a avorta. În decizia publicată în aceeași zi cu cea în mai cunoscutul Roe contra Wade, Curtea Supremă a acceptat plângerea.

Dacă în cazul Roe contra Wade s-a decis că avortul trebuie permis pe tot teritoriul SUA în perioada de pre-viabilitate (până când copilul poate supraviețui în afara uterului; termen foarte ambiguu și dubios), Doe contra Bolton a extins dreptul la avort pe toată perioada celor 9 luni de sarcină.

În anii care au urmat însă, Cano a afirmat că întreaga fundație a dosarului a fost o minciună: de fapt, ea nu voia să avorteze. A fost păcălită, pur și simplu, să semneze plângerea împreună cu actele prin care solicita divorțul și redobândirea custodiei celorlalți copii ai ei.

Conform propriei declarații, a fugit de acasă când mama sa și avocatul au încercat să o forțeze să avorteze, urmare a deciziei judecătorilor.

În 2003, Cano a pornit o acțiune pentru anularea deciziei în cazul care îi poartă numele. Solicitarea de redeschidere a fost respinsă, însă asta n-a oprit-o pe Sandra să încerce în alte moduri. În declarația de presă de săptămâna trecută, ea și-a repetat convingerea că a fost folosită în mod fraudulos de sistemul judiciar pentru a aduce avortul în America.”

„Nimeni nu ar trebui să aibă dreptul a de-și ucide copiii. Nicio mamă n-ar trebui să ajungă să dorească asta”, a spus ea, descriindu-și propriul caz ca pe o „cârdășie cu moartea”.

Între timp, o altă femeie, Norma McCorvey, a atras atenția presei anul trecut în timpul campaniei electorale, când l-a acuzat pe președintele Obama că ucide copii prin susținerea pe care o arată avortului.

McCorvey este mai puțin cunoscută pe numele său real, dar e celebră prin pseudonimul Jane Roe. Ea a activat intens în campanii pro-avort în anii de după Roe, însă la mijlocul anilor 90 și-a anunțat convertirea la creștinism și la pro-life. Convertirea a venit după ce grupul prolife Operation Rescue și-a instalat sediul vizavi de clinica unde lucra Norma, care a avut astfel ocazia să cunoască personal câțiva lideri ai acestuia.

„Am fost convinsă de avocatele feministe să mint, să spun că am fost violată și că am nevoie să avortez”, a declarat Norma anul trecut, într-un spot de reclamă electorală anti-Obama. „Totul a fost o minciună”. „De atunci, peste 50 de milioane de copii au fost uciși. Am să duc această povară cu mine în mormânt”.

În 2003, Norma a cerut redeschiderea cazului Roe contra Wade, cerere însă respinsă. La fel ca și Sandra, Norma continuă să vorbească despre implicarea sa în caz.

„Sunt 100% a lui Iisus și 100% pentru viață,” spun ea pe website-ul propriu. „Fără excepții. Fără compromisuri”.

Pentru mulți este șocant să audă că cele două femei ale căror nume sunt practic sinonime cu legalizarea avortului în America nu au făcut, de fapt, avort și că acum ambele sunt activiste pro-life îndârjite, dedicându-și viața răsturnării deciziilor care le-au adus nedorita celebritate.

Că doar puțini cunosc aceste lucruri, este în mare parte cauzat de tăcerea activiștilor pro-avort și a mass-media, în mare parte liberală, pentru care o atare „defecțiune” este suficient de stânjenitoare ca să trebuiască să fie ținută „la index”. Mai ales date fiind dezvăluirile stânjenitoare referitoare la tehnicile de manipulare pe care lobby-ul avortului le-a folosit.

Ambele femei erau pe atunci tinere, needucate, sărace și numai bune să fie exploatate pentru a deveni centrul unei „furtuni” naționale. Ambele au declarat că de fapt cazurile în care au fost implicate au fost întemeiate pe minciuni: Norma a mințit că ar fi fost violată, iar Sandra, că ar fi dorit cu adevărat să facă avort.

Dar, conform lui Troy Newman de la Operation Rescue, mișcarea prolife ar putea și ea la fel de bine să facă aceste lucruri cunoscute și să le reamintească oamenilor fundația șubredă a avortului în America.

„Cea mai mare parte din mișcarea prolife este tânără”, a declarat Newman într-un interviu pentru LifeSiteNews.com, „și greșeala liderilor ca mine este că nu vorbim deajuns” despre trecut.

Provocarea educării generațiilor tinere este cu atât mai evidentă cu cât luna trecută, un sondaj Pew Research a demonstrat că doar 44% din tinerii sub 30 de ani cunosc fie și că Roe c. Wade are ceva de-a face cu avortul.

Dar conform lui Newman, este critic ca oamenii să cunoască faptele în legătură cu Roe c. Wade și Doe c. Bolton. „Fundația pe care acestea sunt așezate este crăpată și se sfărâmă, iar cei care pun proptele o fac artifical, ignorând faptele și dovezile,” a spus el.

„Industria avortului a găsit rețea victoriei: să nu vorbească despre adevărul crud al avortului”, a adăugat Newman. „Nu vorbesc niciodată despre avort. Nu vorbesc despre cei care și-au schimbat opiniile și nu permit să se audă niciun discurs elocvent.”

Istoriile Normei și Sandrei sunt importante, a mai spus el, întrucât demonstrează cum „oamenii care au avut experiența avortului sau care au meditat la el o perioadă de timp devin în mod natural prolife”.

„Sandra Cano și Norma McCorvey nu sunt nici ele diferite. Au văzut teribilele efecte ale legalizării avortului. Nenumărați oameni răniți și o oribilă tragedie.”

Cu toate că Uruguay a adoptat recent legislația care permite avortul în primul trimestru de sarcină, femeile care doresc să își ucidă copiii au mari probleme în a găsi un medic care să practice intervenția, conform media locale, citate de LifeSiteNews.com.

În afara marilor orașe, majoritatea medicilor afirmă că nu vor participa la avorturi, scrie cotidianul El Diario. În unele centre medicale absolut toți medicii resping procedura, făcând imposibilă implementarea noii legislații.

Legea, care ar putea fi în cele din urmă subiectul unui referendum, permite avortul în primul trimestru, dar numai cu aprobarea unei comisii de experți și cu o perioadă de așteptare de 5 zile. Limitarea la primele 3 luni de sarcină dispare în caz de sarcină ca urmare a unui viol sau malformație a fătului.

Medicii își pot exercita obiecția de conștiință, dar numai după înregistrarea unei declarații scrise în acest sens.

„Legea violează un drept uman fundamental, dreptul la viață, în particular al unora care nu sunt consultați, care nu pot vorbi, care nu pot vota și nu au nicio influență”, a declarat ginecologul Ricardo Pou pentru ziarul El Pais. „Această lege a fost făcută departe de ochii profesioniștilor implicați mai mult sau mai puțin. Nici măcar n-au consultat organizațiile științifice ale căror membri suntem.”

Confor profesorului de ginecologie Justo Alsonso, legislația avortului reprezintă „o intervenție inacceptabilă” în relația medic-pacient. „Munca medicilor este etică, iar pentru medici, etica este deasupra legii.”

Citește aici despre obiecția de conștiință în România

sigla

Buletinul informativ al Aliantei Familiilor din Romania/ Nr. 224, 29 ian 2013

Luna Sperantei pentru Schimbare. Luna februarie este luna Sperantei pentru Schimbare, dedicata acelor persoane care se confrunta cu atractii homosexuale nedorite. Informatii mai jos, in sectiunea a doua a acestui buletin.

Avort. Exista cateva organizatii majore care promoveaza avortul, printre ele Planned Parenthood ( in SUA) si International Planned Parenthood (la nivel international). La inceputul anului,Planned Parenthood si-a publicat raportul pe 2011-2012. E lung, detaliat si reflecta tentaculele imense ale industriei avortiste din America. Avortul a devenit o industrie, nu doar o practica medicala (articol).

Radacinile marxiste ale avortului. Recomandam un eseu privind radacinile marxiste ale avortului (articol).

http://www.thepublicdiscourse.com/2013/01/7198/Franta – Casatorii homosexuale. Ofensiva lui Hollande de distrugere a familiei continua. Recent, s-a declarat in favoarea interzicerii discutiilor in scolile catolice impotriva casatoriilor homosexuale (articol).

Franta – Musulmanii se opun homosexualitatii. Recomandam un articol Reuters despre musulmanii Frantei, care devin tot mai vocali impotriva casatoriilor homosexuale (articol).

Consum de alcool. Consumul de alcool la tinerele adolescente americane cunoaste o crestere ingrijoratoare. Va recomandam un studiu emis de Center for Disease Control and Prevention (Centrul pentru controlul si prevenirea bolilor) (articol).

Cresterea copiilor. Studii care denota importanta ambilor parinti in cresterea copiilor sunt numeroase si frecvente. Revista feminista americana Slate a declansat o contra-ofensiva. E mai sanatos pentru copii, comenteaza o autoare, sa fie crescuti de o singura mama necasatorita. Argumentul? Copiii crescuti de un singur parinte, in special mama, sunt mai “zdraveni” decat ceilalti, zice ea (articol).

Abstinenta. In decembrie, Universitatea Cornell din SUA a emis un studiu care denota ca adolescentii care intretin relatii sexuale de convenienta raporteaza o incidenta mult mai ridicata a depresiei decat persoanele casatorite (articol).

Avort – Copilul nenascut e fiinta umana. Un eveniment unic s-a petrecut in SUA (si in lume) la inceputul anului: Curtea Suprema din Alabama a declarat embrionul uman “persoana” cu drepturi constitutionale depline din momentul conceptiei, inclusiv dreptul la viata. Logic, asta ar insemna ca avortul in Alabama ar inceta de facto. Tribunalul insa a declarat ca decizia lui este in conflict cu decizia Tribunalului Suprem SUA care permite avortul. Ce e clar insa e ca un conflict decizional deja e in fasa, care va forta clasa politica americana si lumea academica sa regandeasca existenta exclusiv a unui drept la avort, dar nu dreptul la viata al celor nenascuti. In contrast, in august Asociatia Medicilor Canadieni a emis o rezolutie care declara copiii “fiinte umane” doar din momentul nasterii (articol).

Copiii vor un tata. O agentie de publicitate britanica a facut un sondaj privind doleantele micutilor britanici cu prilejul Craciunului 2012. Pe locul 10 a fost dorinta lor ca Mos Craciun sa le aduca un tata (articol).

Europa – Femei tot mai putine. Recent, Deutche Welle a raportat o tendinta ingrijoratoare si in Europa. In unele zone, in special in Balcani (Albania, provincia Kosovo, Muntenegru) numarul fetitelor avortate e in crestere. Proportia naturala intre baieti si fete la nastere este de 105 la 100. China, India si Vietnamul practica infanticidul selectiv care conduce la un numar mult mai ridicat de baieti decat fete. Aceasta se observa si in Europa in ultima decada. In Albania ultimilor ani, avortul a generat un dezechilibru de 112 baieti la 100 de fete la nastere, iar in provincia Kosovo de 110 baieti la 100 de fete. O lume cu un astfel de dezechilibru intre sexe e de neimaginat, iar consecintele sociale vor fi catastrofale. In unele provincii din China si India, raportul la nastere intre sexe este intre 120-130 de baieti nascuti la 100 de fete (articol).

Media sociala cenzureaza religia. Periodic, organizatia John Milton Project for Free Speech din SUA, un grup conectat cu National Religious Broadcasters, publica rapoarte privind cenzurarea mesajelor religioase in mass-media sociala. Facebook o face mai des decat altii (articol).

Intoleranta religioasa – New Jersey. O profesoara de liceu in New Jersey a fost suspendata din functie pentru ca a consiliat un elev cu un text din Biblie (articol).

India ii “discrimineaza” pe homosexuali. Times of India anunta ca recent Ministerul de Externe al Indiei a adoptat regulamente noi privind mamele surogat din India. Homosexualilor straini nu li se vor mai da vize de turism in India pentru a contracta servicii de surogat. Conform noilor regulamente, vize pentru mame surogat vor fi acordate doar cuplurilor barbat-femeie, care sunt casatoriti de cel putin doi ani (articol).

Candva Marea Britanie – Un pastor o ia razna. Foarte rar se intalnesc pastori evanghelici ori neoprotestanti care sa afirme „normalitatea” homosexualitatii. Propaganda homosexuala pare sa-i afecteze si pe unii dintre pastorii britanici. Intr-un interviu recent, unul din cei mai proeminenti pastori evanghelici a afirmat ca biserica ar trebui sa-si schimbe doctrina privind homosexualitatea. Doctrina, zice el, e asemanatoare cu doctrina de acum cateva sute de ani care justifica sclavia (articol).

Islam si democratie. Comentatorii religiosi sauditi afirma ca religia islamica e incompatibila cu democratia. In islam nu e potrivit sa aiba loc alegeri (articol).

Polonia – Crucea ramane in Parlament. Recent, un tribunal polon a decis ca crucea ramane in Seimul Poloniei. Parlamentari atei au dat statul in judecata pentru a o scoate din sala Parlamentului. Au pierdut. Probabil isi vor continua actiunea la Curtea Europeana a Drepturilor Omului. Parlamentarii fac parte dintr-un grup parlamentar care la ultimele alegeri a obtinut 10% dintre voturi (articol).

Confuzie de identitate sexuala. Canada e in toiul dezbaterilor parlamentare privind extinderea legilor de nediscriminare si in favoarea transsexualilor. Un reputat psihiatru canadian a depus marturie si un raport detaliat in Parlamentul canadian in care explica ca nu exista, din punct de vedere stiintific, o orientare sexuala transsexuala. Tendintele transsexuale, spune el, reflecta deficiente psihice care pot fi tratate prin terapie. La fel ca homosexualitatea, am adauga noi (articol).


Categorii

Articolele saptamanii, Homosexualitate, Muzeul Taranului Roman, Ninel Ganea, Pedofilie, Razboiul impotriva Bisericii/ crestinismului, Razboiul impotriva familiei / vietii/ copiilor

Etichete (taguri)

, , , , , , , , , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

48 Commentarii la “BOLSEVICII SEXULUI/ Uraciunea satanica cea de pe urma: ACTIVIST PEDOFIL in campania “LUNA ISTORIEI LGBT” – invitat de ACCEPT sa conferentieze la Facultatea de Sociologie!/ Anticonceptionalele ucigase/ INDUSTRIA AVORTULUI si minciunile care stau la baza ei (Stiri familie)

VEZI COMENTARII MAI VECHI << Pagina 2 / 2 >>

  1. Pingback: Parintele Dosoftei de la Putna despre CRIMA AVORTULUI SI TACEREA NOASTRA VINOVATA/ Parintele Vasile Mihoc: TRADAREA CRESTINISMULUI IN OCCIDENT A DUS LA LEGILE “HOMOSEXUALE” IMPOTRIVA FIRII - Recomandari
  2. Pingback: Marian Preda, seful FUNDATIEI MISCAREA POPULARA, noua formatiune a lui TRAIAN BASESCU, DE ACORD cu CASATORIILE HOMOSEXUALE - Recomandari
  3. Pingback: Der Spiegel despre ALIANTA ISTORICA DINTRE GRUPARILE PRO-HOMOSEXUALITATE SI PRO-PEDOFILIE/ Esti crestin? Te arestam! Esti crestin? Te reeducam! REPRIMAREA LIBERTATII RELIGIOASE, o realitate care ne priveste si pe noi - Recomandari
  4. Pingback: Proiectia filmului LESBIAN de la Muzeul Taranului Roman, BLOCATA DE PROTESTATARI [video] - Recomandari
  5. Pingback: MARTURII, inclusiv de la cititorii nostri, DESPRE DICTATURA HOMOSEXUALITATII IN OCCIDENT sau ce teroare ne asteapta, pe noi si pe copiii nostri, la serviciu si la scoala, daca sodomia va fi “normalizata”/ INTERESANT: Mircea Badea este impotriv
  6. Pingback: De ce Biserica se opune sodomiei?/ EXISTA VINDECARE PENTRU INCLINATIILE NEFIRESTI?/ Puterea propagandei gay, corectarea realitatii si crima de a gandi normal/ CUI II PASA CU ADEVARAT DE HOMOSEXUALI?/ Noua revolutie totalitara - Recomandari
  7. Pingback: ”Gandul” isi continua misiunea: PROMOVAREA MASCATA A DREPTURILOR ”FAMILIEI” HOMOSEXUALE INTR-UN ARTICOL CU IZ ….DUBIOS/ Timbre cu teme obscene homosexuale in FINLANDA si alte “evenimente istorice” pe FRONTUL LGBT - Recomandari
  8. Pingback: Un critic al MARXISMULUI deghizat in CORECTITUDINE POLITICA. Jordan Peterson, profesor la Universitatea din Toronto, despre psihologia RANCHIUNII la activistii progresisti si LEGILE PERICULOASE care obliga la folosirea pronumelor TRANSGENDER
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Carti

Documentare