PAPA FRANCISC si gestionarea iezuita a AGENDEI HOMOSEXUALE si “REFORMISTE”. Ce ramane dupa “istoricul” CONCILIU CATOLIC dedicat temelor “FAMILIEI”?
- Gandul: Papa Francisc cere îngăduinţă pentru persoanele homosexuale: „Dumnezeu nu se teme de lucrurile noi”
În faţa a 70.000 de credincioşi adunaţi duminică în Piaţa Sf. Petru din Vatican, Papa Francisc a făcut din nou apel la îngăduinţa oamenilor în ceea ce priveşte homosexualitatea şi divorţurile. “Dumnezeu nu se teme de lucrurile noi. De aceea, ne surprinde în permanenţă, deschizându-ne inimile”, a afirmat Suveranul Pontif.
La finalul sinodului desfăşurat la Vatican în perioada 5-19 octombrie, Papa Francisc şi-a demonstrat din nou atitudinea mai liberală decât a predecesorilor faţă de subiecte tabu pentru biserica pe care o păstoreşte. Referindu-se la controversele legate de homosexualitate şi divorţ în rândul catolicilor, Pontiful i-a sfătuit pe cei aproape 70.000 de credincioşi sosiţi în Piaţa Sf. Petru să nu se teamă de schimbări, relatează Huffington Post.
„Dumnezeu nu se teme de lucrurile noi. De aceea, ne surprinde în permanenţă, deschizându-ne inimile şi conducându-ne pe drumuri neaşteptate”, a spus Papa Francisc.
El a mai arătat că Biserica trebuie „să răspundă cu mult curaj în faţa tuturor provocărilor care apar”, criticându-i astfel pe acei preoţi care în timpul discuţiilor anterioare au dat dovadă de „o rigiditate ostilă” atunci când vine vorba de renunţarea la doctrinele conservatoare.
„Biserica nu trebuie să mai piardă timpul, ci să încerce să închidă vechile răni şi să le redea speranţa celor care şi-au pierdut-o de-a lungul timpului”, a afirmat Pontiful.
Nu este prima dată când Papa Francisc le cere preoţilor să fie mai îngăduitori şi toleranţi. Anul trecut, Suveranul Pontif le-a recomandat membrilor Bisericii Romano-Catolice să trateze „cu milă” homosexualii, persoanele divorţate şi femeile care au făcut avorturi, dar care manifestă căinţă.
„Confesionarul nu este o sală de tortură, ci un loc al căinţei. (…) Dacă o femeie avortează, dar o mustră conştiinţa şi se căieşte cu sinceritate, trebuie să fie iertată”, a spus el.
„Biserica nu trebuie să insiste doar pe chestiuni legate de avort, legate de metode contraceptive sau pe problema căsătoriilor între persoane de acelaşi sex. Eu nu am vorbit prea mult despre aceste lucruri şi mi s-a reproşat. Se cunoaşte poziţia Bisericii faţă de homosexualitate, faţă de divorţ şi faţă de contracepţie. Dar nu putem vorbi doar despre asta. Trebuie să predicăm Evanghelia în toate modurile, să anunţăm Vestea cea Bună a Împărăţiei Cerurilor, să vindecăm toate bolile şi rănile”, a adăugat Papa atunci.
Sinodul episcopilor asupra familiei convocat de Papa Francisc a aprobat un raport final, “reechilibrat” pentru a ține cont de reticența celor mai conservatori prelați catolici. Annțul a fost făcut de purtătorul de cuvânt al Vaticanului, părintele Federico Lombardi. Nu s-a ajuns la niciun acord privind persoanele divorțate și homosexualii, scrie AFP.
Raportul face un inventar al diferitelor probleme ale familiei catolice pe cele cinci continente, inclusiv primirea în Biserică a persoanelor în uniune liberă, gay și divorțate, ca parte a procesului de deschidere dorit de Papa Francisc de care se tem conservatorii.
Totuși, a fost o extraordinară libertate de vorbire, asta este foarte important, explică la RFI Francisca Băltăceanu, specialist în lumea catolică.
183 de părinți sinodali au luat parte la vot pentru fiecare din cele 62 de paragrafe. Pentru a fi aprobate, ele trebuie aprobate de două treimi. Trei nu au obținut această majoritate calificată.
Acestea se referă la unele aspecte ale textului inițial privind accesul la sacramente pentru cei divorțați și recăsătoriți și primirea homosexualilor. “La aceste puncte, nu putem considera că există un consens al sinodului. Dar aceasta nu înseamnă că ei sunt complet respinși”, au explicat apoi mai mulți purtători de cuvânt. Paragrafele în cauză nu au fost totuși retrase din textul final.
Nota noastra:
Dupa ce mass-media a prezentat Conciliul organizat de Vatican pe tema familiei drept unul “istoric”, semnaland atitudini de deschidere si “valorizare” a homosexualitatii fara precedent, acum prezinta rezultatele adunarii drept o retinere sau chiar un pas inapoi, deoarece cele mai controversate formulari nu s-au mai regasit in documentul final. Totusi, cateva lucruri trebuie retinute: in primul rand, paragrafele incriminate ar fi trebuit votate cu o majoritate calificata, adica de 2/3, nu de o majoritate simpla, asa cum s-a intamplat (cf. evz.ro). Deci tendinta exista si este ingrijoratoare, avand in vedere tonul dat de conducerea Vaticanului.
In al doilea rand, rezulaltele nu sunt finale, caci Conciliul va fi intrunit la anul pentru a finaliza lucrarile. Prin urmare, e posibil sa asistam doar la o pregatire a terenului pentru a putea inclina balanta catre “reformele” legate de temele familiale si cele legate de homosexualitate.
Pe langa aceste observatii, trebuie remarcata, din nou, modalitatea perfect iezuita in care gestioneaza Papa Francisc “dosarul”. Sintagma cheie cu care a “vandut” Conciliul a fost cea de “extraordinara libertate de exprimare”, accentuand necesitatea discutiilor si ocupand, astfel, o pozitie de mijloc, de echilibru si de garant al “catolicitatii” intre progresisti si conservatori. Prin acest truc strategic, Francisc isi pastreaza aura “profetica” de “reformator”, de om “dinamic” al Vaticanului, nu risca o afirmare categorica a unei optiuni si isi asigura si sprijinul ambelor tabere, care gasesc, ambele, motive de a-l sustine (progresistii se aliaza cu el pentru ca cel mai important sprijin in lupta lor, conservatorii se agata ca ultima lor speranta de supravietuire). Este o modalitate de a intari, pana la urma, primatul, in ciuda cuvintelor dulcege despre cum este el “slujitorul slujitorilor” si a imaginii omului simplu, apropiat de lume. Un foarte iscusit management organizational prin care se depresurizeaza presiunile dintre tabere si se gestioneaza schimbarea.
Discursul post-Conciliu este si el revelator. Cu o demagogie vicleana pana la… iad, Francisc afirma ca Dumnezeu nu se teme de noutate. Asa, si? Evident ca liberalii si progresistii catolici interpreteaza aceasta zicere (scornita deliberat) drept o incurajare a agendei lor pro-LGBT, caci, nu-i asa, Dumnezeu nu se teme de homosexualitate si nici de uniunile gay. Singura problema e ca … homosexualitatea nu e deloc ceva nou si Dumnezeu s-a pronuntat destul de categoric in materie, ba chiar foarte explicit, negru pe alb, ca sa nu fie vreun motiv de controversa. Nici avortul sau divortul nu sunt noi inaintea lui Dumnezeu, ca si toate celelalte pacate. Singurul lucru nou este tendinta lumii in care traim de a transforma pacatul in lege si morala. Sau, poate ca nici macar asta. Caci si Sodoma o fi avut legile sale, nu? Era, totusi, o cetate, cu rege, deci cu toate cele ce decurg dintr-o asezare ajunsa la acest grad de putere organizata. Nu era vreo asezare umana de hipioti anarhici, ci o societate reglementata.
De ce ne intereseaza pe noi ce se intampla in ograda catolicilor? Pentru ca realizarea unor schimbari majore in doctrina despre familie a catolicilor va inmii presiunile asupra Bisericilor Ortodoxe, mai cu seama cele din Europa.
- Gruparile pro-homosexualitate – nemultumite de “progresele” catolicilor
- VATICANUL isi va LIBERALIZA RADICAL normele fata de HOMOSEXUALI
- PAPA FRANCISC se delimiteaza de clericii conservatori
- PAPA FRANCISC prezideaza un CONCILIU “ISTORIC” al catolicilor unde vor fi abordate teme ca AVORTUL si HOMOSEXUALITATEA
- SOC IN LUMEA CATOLICA: Biserica Catolica din Brazilia sustine UNIUNILE CIVILE INTRE HOMOSEXUALI
- Copilul unui CUPLU de LESBIENE – “botezat” de “Biserica” Catolica din Argentina si de “nasa” sa, presedinta Cristina Fernandez
- Papa Francisc cere o alta abordare fata de copiii cu “PARINTI” HOMOSEXUALI/Intalnire “ecumenica” a Papei cu Patriarhul Bartolomeu la IERUSALIM – programata in mai 2014
- “Smeritul” Papa Francisc zguduie catolicismul: “CINE SUNT EU SA JUDEC PREOTII HOMOSEXUALI? Nu homosexualitatea este problema…”
- Papa Francisc: BISERICA NU TREBUIE SA INTERVINA “SPIRITUAL” IN VIATA HOMOSEXUALILOR
- Papa Francisc vrea ca “Biserica” Catolica sa “STUDIEZE” chestiunea “CASATORIILOR HOMOSEXUALE”
Dumnezeu nu se teme de nimic, tataie. Pana si exprimarea asta, ca Dumnezeu nu se teme, arata cat de antihristica e agenda papei. Insinueaza prin exprimarea lui ca totusi Dumnezeu s-ar putea teme de ceva, il coboara la nivel omenesc si vrea sa-i puna in brate toate hotararile luate de niste decreierati ca si cum acestea ar veni cu aprobare de sus si nu ar fi de fapt inspirate din fundul iadului. Acum sa-si puna casca de protectie papa, ca sa nu-l doara prea tare cand o veni riposta divina. Numa sa nu-i dea la picioare sau la ficat.
Doua epitete il pot caracteriza pe Papa:demagog si ambigu.Cameleonica lui fire(faptul ca vrea sa impace si capra si varza)va dauna ,in scurt timp,crestinismului.De un asemenea Papa aveau nevoie noii fareisei ai lumii moderne si evoluata in involutie.Dracul lucreaza caci are prin cine……dar si DUMNEZEU lucreaza…….caci are prin cine.Rezultatul se va vedea la judecata.DOAMNE AJUTA!
papa are dreptate, Dumnezeu e mai presus de teama si mai presus de “nou”; de fapt, la Dumnezeu NIMIC nu e nou, doar Dumnezeu este Atotstiitor
dar ceea ce la Dumnezeu e spurcaciune RAMANE spurcaciune si nici macar un papa (simpla creatura a lui Dumnezeu) nu poate schimba asta
referitor la “drumuri neasteptate” Dumnezeu intotdeauna ne scoate la lumina si nu Se poate contrazice ducandu-ne spre bezna pacatului
Bunul Dumnezeu sa-l lumineze pe papa! Faca-se Voia Domnului Dumnezeu si nu voia pervertita a omului ! AMIN.
Un lup imbracat in haina de oaie. Multa vreme am sperat sa fiu eu paranoic si am refuzat sa dau importanta anumitor actiuni si vorbe inexplicabile ale “suveranului pontif”.
“Iisus Hristos, ieri si azi si in veci este Acelasi”, spune Sf. Pavel in epistola catre evrei. Insusi Domnul Hristos spune “cerul si pamantul vor trece, dar cuvintele Mele nu vor trece”. Domnul ne primeste oricand la El, dar nu cu tot cu patimile si pacatele noastre. Ca sa ne primeasca, trebuie mai intai sa ne lepadam de acestea.
Accesati, va rog, link-ul:
http://www.news.va/en/sites/synod2014
Si vedeti ce fel de familie propune “papa” Francisc. Acea imagine a fost tot timpul sinodului acolo, insa cati au vazut-o? Si cati au inteles ce se ascunde dincolo de ea?
Lucrurile sunt cu atat mai ciudate cu cat, in 2010, pe atunci cardinalul Jorge Bergoglio condamna cu fermitate intentia parlamentului argentinian de a legaliza “mariajele” gay spunand ca acest lucru va prejudicia ideea de familia si va avea un efect negativ asupra copiilor adoptati de astfel de cupluri.
In mod normal,dupa ceea ce s-a intamplat la aceasta intalnire, acest “papa” trebuia “trantit” instantaneu.
Mda, acum a fost doar aruncată nada, încă se numără opozanții, iar până la următorul sinod, peste un an, f probabil ca să se acționeze în sensul înfrângerii opoziției față de ”noutăți„. Și acel sinod va fi final, adicătelea obligatoriu pt toți catolicii.
Oare la ce metode de persuasiune a opozanților se gândește papa???
Despre abilul joc dublu al papei au scris fratii admini foarte bine. O data ce papa insusi este iezuit, catolicismul s-a transformat intr-un puternic sistem autoritar (bine, era si inainte, dar exista o oarecare balanta de putere in interior, care a disparut acum). Deci orice jocuri sunt posibile si papa poate fara probleme sa pozeze in impaciutior, in vreme ce presiunea ierarhica va face aproape imposibila rezistenta.
Grija noastra ca ortodocsi e mare si nu ipocrita, asa cum suntem acuzati. Ar fi, totusi, o pierdere uriasa pentru crestinism caderea bisericii catolice pe tema casatoriilor homosexuale. Apoi, daca lucrurile se misca in aceasta directie, va fi o presiune uriasa asupra Ortodoxiei, atat publica, cat si politica. Si daca biserica catolica, recunoscuta pentru rigiditatea ei, accepta innoirea, cea ortodoxa, mult mai impaciuitoare si intelegatoare fata de om, nu-i asa, de ce nu ar face-o?
Scena este deja aranjata de ceva timp, cu scandalurile de pedofilie ce afecteaza in special ramura conservatoare a catolicismului. Apoi punerea la pachet a problemei acceptarii divortului cu cea a casatoriei homosexuale – unde cred ca si bate afirmatia ca orientarea sexuala nu are legatura cu pacatul. Evident ca se santajeaza aici, pentru a se solidariza divortatii cu homosexualii, manevra odioasa.
Pasii par prea bine pregatiti pentru a nu se merge pana la capat. Dar chiar daca nu se ajunge la recunoasterea casatoriilor homosexuale, deja se alimenteaza puternic asteptarea unei schimbari, fie ea cat de mica
@cristian:
O sa-i sufoce cu dragostea sa. 🙂
http://www.foxnews.com/opinion/2014/10/20/city-threatens-to-arrest-ministers-who-refuse-to-perform-same-sex-weddings/?intcmp=latestnews
contributie majora a Papei la extinderea Sodomei si Gomorei pe tot pamintul …nu vrea sa isi aminteasca de Marea Moarta…voieste deci o” mare moarta” a lumii.
Foarte bun articolul, la fel si comentariile. Ma bucur ca nu suntem indiferenti, ca ne pasa, ca suntem treji.
De fapt a fost o victorie categorica a agendei “progresiste”, orchestrata cu o viclenie diabolica.
Avem acum o “cale de mijloc” intre curatie si mizerie… Acum ar fi cazul sa se auda vocea ecumenistilor…
acest papa este ca o piatra de moara agatata de gatul catolicilor ca re doreste cu tot dinadinsul sai traga dupa el in iad
Puneti-va centurile de siguranta, ca sa nu cadeti de pe scaune!
Logo CNCD-11.11.11
Jesuit European Social Center
https://www.cncd.be/+-Jesuit-European-Social-Center-+
The papacy’s Jesuits had another reason for being so happy when Russia entered the conflict. It was payback time. About 100 years before World War One began, Alexander I, the Russian emperor, kicked the Jesuits out of Russia.
Five years later, Alexander was poisoned to death. The Czars were under Jesuit attack.
Alexander II broke all diplomatic ties with Rome in 1877 and even proposed a Constitution.
“The instruments of this new alliance between the Soviets and the Vatican were to be the Jesuits, described as the hereditary enemies of the Orthodox Church. Reportedly, there were large numbers of representatives of the Jesuit Order in Moscow during the Revolution.” — James Zatko, Descent into Darkness, University of Notre Dame Press, p. 111.
https://www.pacinst.com/terrorists/chapter6/ww1.html