PAPA FRANCISC: IDEOLOGIA GENULUI ESTE DEMONICA. TEORIA GENULUI neaga natura femeii si barbatului si EXCLUDE credinta in Dumnezeu – O POZITIE CATOLICA

12-02-2016 7 minute Sublinieri

pope_francis.jpg.size.xxlarge.letterbox

Ortodocsii sunt anacronici si bigoti, catolicii sunt in pas cu lumea moderna si open mainzi. Mai ales Papa Francisc care, nu-i asa, stie tot cititorul de titluri de pe facebook, e tolerant si arata deschidere fata de homosexuali. Aceste stereotipuri sunt vizibile si in presa ostila BOR si in maniera in care este trata campania Coalitiei pentru Familie de revizuire a Constitutiei pentru protectia definitiei familiei. Campania este atribuita doar BOR si doar preotilor, desi initiativa apartine unor laici si sunt implicate mai multe confesiuni – inclusiv catolicii din Romania (la nivel institutional, nu doar ONG-istic). La mijloc este o strategie de negativizare a ortodocsilor si a campaniei.

Se trece cu vederea ca Vaticanul a sustinut si s-a implicat puternic in toate campaniile pro-familie din Croatia, Slovenia, Polonia, Italia, soldate, unele, si cu referendumuri reusite, si ca Papa Francisc insusi a sprijinit, personal, unele din aceste actiuni. Ba, uneori, presa romana merge atat de departe incat prezinta contrastant si total fals o opozitie intre ortodocsi si catolici pe tema casatoriilor homosexuale. 

Este intru totul adevarat ca Papa Francisc a facut volute iezuite si a impins, declarativ, limitele discursului “tolerantei” cu privire la homosexualitate. De asemenea, in interiorul structurii catolice exista grupuri de presiune cu o ideologie “progresista” in ceea ce priveste temele etice (familie, homosexualitate etc.). Pana una alta, insa, episcopul german Rudolf Voderholzer ofera, in textul de mai jos, o clarificare a pozitiei catolice pe tema ideologiei genului bazata pe pozitiile ultimilor doi papi: Francisc si Benedict si pe declaratia finala a Sinodului asupra familiei. O clarificare fortata, insa, si de ofensiva “reformistilor”Atragem atentia, dincolo de afinitatea perspectivelor, si asupra diferentelor inerente teologice intre pozitia ortodoxa si cea catolica asupra naturii umane si esentei acesteia.

Catolicism „gender-sensitive”?

de Rudolf Voderholzer/ First Things

Pe 22 octombrie 2015, Conferința episcopilor germani a atras atenția într-un comunicat de presă asupra unui pliant „de gen” intitulat „Geschlechtersensibel. Gender katholisch gelesen” [Nediscriminare după gen (Gender sensitive): O înțelegere catolică a genului]. Genul, după cum știți, este conceptul general folosit în limba engleză pentru identitatea sexuală și, în dezbaterea actuală, se referă mai restrâns la identitatea sexuală socială sau culturală, în contrast cu sexualitatea biologică. Această publicație a fost lansată în numele Conferinței episcopilor, din care fac parte, fără ca eu să-i fi văzut anterior conținutul, cu atât mai puțin să-l aprob. De aceea, consider necesar să-mi exprim în mod public opinia critică. Puteți găsi detalii pe site-ul web al episcopiei.

Pliantul a fost scris ca să se susțină că aceste teorii ar fi, practic, compatibile cu credința catolică și se pretinde că ar corespunde cu poziția catolică oficială pe această temă. În opinia mea, această presupusă corespondență este imposibilă – oricum, nu există un astfel de lucru ca „gender light” [gender soft]. Conceptul coboară deschide calea unor poziții ireconciliabile cu credința creștină. Și pliantul nu numai că nu reușește să prezinte poziția catolică, dar o omite pe aceasta complet.

Teoriile de gen nu contribuie la oferirea de drepturi egale pentru toți

Oricine se angajează în apărarea egalității între sexe în fața justiției sau în sprijinul protecției demnității omului are în mine un aliat. Preocuparea Bisericii și grija și atenția ei sunt direcționate către toți oamenii, indiferent de vârstă, sex, formare sau orientare sexuală. Grija ei se prelungește chiar si înainte de naștere și apoi în orice situație și fază a vieții.

Dar dezbaterea despre gen nu este despre toate acestea. Teoreticienii genului neagă natura bărbatului și a femeii și, prin urmare, exclud de asemenea și credința în Dumnezeu, Bunul Creator.

Este în joc esența bărbatului și a femeii, nu doar rolurile lor sau modele de comportament

Aceasta nu este doar o chestiune legată de ceea ce se presupune a fi „în mod tipic feminin” și ceea ce este considerat „tipic masculin”. Se referă la ceea ce este esențial. Și, în acest context, biologia nu poate fi separată de cultură. Biologia este un fapt care necesită cultivare. Separarea genului între cel biologic și cel social reprezintă eroarea de bază a teoriei de gen.

Esența bărbatului și a femeii este potențialul de a deveni tată și, respectiv, mamă. Acestea nu sunt roluri interschimbabile, ci mai degrabă daruri de la Creator, chiar chemarea lor. Atunci când o femeie dă naștere unui copil, nu spunem: e ceva tipic feminin, ca și când un bărbat suficient de emancipat ar fi în măsură să facă ce a făcut ea. Nu, nu este „tipic”. Este esențial. Iar existența fizică a unei femei, hormonii ei, corpul ei, sunt orientate spre acest scop; această orientare rămâne valabilă chiar și în cazul în care trăiește singură și nu ajunge să aibă copii, deoarece poate a decis să-L urmeze pe Hristos într-un ordin religios, a decis în favoarea unei maternități spirituale. Am putea spune aceleași lucruri despre un bărbat și despre orientarea lui spre paternitate.

Respingerea creației

Mesajul de bază este repudierea ordinii creației.

Oricine gândește astfel și poate chiar educă deja copii în grădiniță în acest sens – cea mai slabă și mai maleabilă, dar, de asemenea, și cea mai ușor de sedus categorie din societatea noastră, în sensul că este deosebit de dependentă de îndrumare părintească – , oricine sugerează copilului că este necesar ca la un moment dat să se decidă dacă dorește să fie bărbat sau femeie pentru ca apoi să crească într-una din diferitele forme de existență, neagă faptul că lumea a fost creată bună. Și mă tem, de asemenea, că păcătuiește împotriva acestui copil!

Nimeni nu este condamnat pentru că întâmpină dificultăți în acceptarea genului său biologic. Dar atunci cineva trebuie să-l ajute sau s-o ajute să-și accepte propria masculinitate, respectiv, feminitate. Acest lucru nu se realizează ca o intervenție chirurgicală, ci este posibil numai prin  îngrijire umană și  duhovnicească.

Adevăratul scop ar trebui să fie de a lucra împreună cu natura, nu împotriva ei.

Nu omiteți poziția catolică –  ce spune Papa Francisc despre teoria de gen

Pliantul pe care l-am analizat pretinde cu prețiozitate că prezintă poziția catolică cu privire la această problemă. Dar nu reușește să includă multele declarații pe această temă emise de episcopi și de Papa. Să auzim ce zice Biserica însăși pe tema genului:

Papa Francisc spune:

„Ideologia de gen este demonică”.

El include teoria de gen printre pericolele fundamentale ale erei noastre, cu același potențial amenințător ca armele nucleare și manipularea genelor și o descrie ca pe o atitudine prin care omul creează un nou păcat îndreptat împotriva lui Dumnezeu-Creatorul.

În cadrul audienței generale din 15 aprilie 2015, Papa a ridicat problema „dacă așa-numita teorie de gen nu este, în același timp, o expresie de frustrare și resemnare, care urmărește să anuleze diferența sexuală deoarece nu mai știe cum să se confrunte cu ea”. Și continuă:

„Da, riscăm un pas înapoi. Eliminarea diferenței de fapt creează o problemă, nu oferă o soluție. În scopul de a rezolva problemele din relațiile lor, bărbații și femeile trebuie să vorbească mai mult unul cu celălalt, să se asculte mai mult, să se cunoască mai bine, să se iubească mai mult. Ei trebuie să trateze reciproc cu respect și să lucreze în prietenie”.

În același timp, în timpul vizitei sale în Filipine, Papa se plânge de colonizare ideologică”, ce constă în modul în care țările bogate condiționează aprobarea creditelor internaționale de includerea teoriei de gen în manualele școlare.

Papa Benedict:

„Manipularea naturii, pe care o deplângem astăzi atunci când este vorba de mediul înconjurător, este aleasă de om tocmai când el însuși a devenit ținta acestei manipulări”

Papa Benedict a oferit lumii o analiză captivantă a teoriei de gen în discursul său cu ocazia mesajului de Crăciun susținut în Sala Clementina pe 21 decembrie, 2012. Iată pasajul central:

„Falsitatea profundă a acestei teorii și a revoluției antropologice conținute în aceasta este evidentă. Oamenii contestă ideea că au o natură, dată de identitatea lor corporală, care servește ca element definitoriu al ființei umane. Ei neagă natura lor și decid că nu este vorba de  un dat anterior pentru ei, ci că este hotărât de ei înșiși. Potrivit Evangheliei, a fi creat de Dumnezeu bărbat sau femeie ține de esența umanității. Această dualitate este un aspect esențial a ceea ce este omul, așa cum a fost el rânduit de Dumnezeu. Tocmai această dualitate ca dat anterior este ceea ce este acum contestat. Cuvintele ce redau creația: „bărbat și femeie i-a făcut” (Gen 1,27) sunt respinse.

Ceea ce se dorește aplicat acum este aceasta: nu a fost Dumnezeu Cel care a creat bărbat și femeie – până în prezent societatea a făcut acest lucru, iar acum vom decide noi înșine. Bărbat și femeie ca realități create, ca natură a ființei umane, nu mai există. Omul își pune propria natură în discuție. De acum înainte el este doar spirit și voință. Manipularea naturii, pe care o deplângem astăzi atunci când este vorba de mediul înconjurător, este aleasă de om tocmai când el însuși a devenit ținta acestei manipulări. De acum înainte nu va exista decât omul abstract, care-și va decide singur natura sa. Bărbat și femeie creați ca versiuni complementare ale umanității sunt contestați. Dar dacă nu există dualitate prestabilită intre bărbat și femeie în creație, atunci nici familia nu mai este o realitate stabilită prin creație. De asemenea, copilul și-a pierdut locul ocupat până acum, împreună cu demnitatea aferentă”.

Sinodul asupra familiei: ideologia de gen subminează fundamentul antropologic al familiei

În final, să privim și declarația finală a Sinodului episcopal tocmai lansată pe 24 octombrie 2015. În secțiunea 8, ideologia de gen este prezentată ca una dintre provocările fundamentale ale timpului nostru, care neagă diferența dintre bărbat și femeie și interdependența lor naturală. Acesta prevede o societate fără diferențe sexuale și subminează fundamentul antropologic al familiei.

„O astfel de ideologie conduce la proiecte educaționale și planificare legislativă ce promovează o identitate personală și intimitate afectivă radical separate de diferența biologică dintre bărbat și femeie. Identitatea umană este redusă la alegerea individuală, care poate fi chiar schimbată în timp. În viziunea credinței, diferența sexuală umană poartă în ea chipul și asemănarea lui Dumnezeu (Gen. 1: 26-27).”

„În opoziție totală cu realitatea și integritatea naturii umane” – aceasta spun episcopii din Germania când se vorbește despre ideologia de gen.

Astfel de cuvinte clare lipsesc din pliantul pe care l-am criticat. Și, într-adevăr, ar fi putut cita episcopi germani, în loc să-i treacă cu vederea. De exemplu pe Arhiepiscopul de Bamberg, Ludwig Schick, care în 2005, în timpul unei conferințe privind pastorația către bărbați, a declarat:

“Cercetările curente de gen neagă caracteristica naturii specifice la bărbați și femei. Acestea permit definirea bărbatului și a femeii, a paternității și a maternității, doar ca produse ale educației și socializării. Aceasta este fundamental greșit.”

Stați alături de Biserică în apărarea imaginii biblice a omului!

Aș dori să închei cu cuvintele Papei Benedict, care, în ianuarie 2013, într-o scrisoare către Consiliul Pontifical Cor Unum, a comentat teoriile de gen după cum urmează:

“Capcana cea mai periculoasă a acestui curent de gândire este, de fapt, absolutizarea omului: omul vrea să fie ab-solutus, eliberat de orice legătură și de orice lege naturală. El pretinde a fi independent și crede că fericirea stă în propria sa afirmare de sine. „Omul își pune propria sa natură în discuție. … De acum înainte nu va exista decât omul abstract, care-și va decide singur natura sa.” (mesajul către Curia Romană, 21 decembrie 2012).

Aceasta este o negare radicală a naturii de creație și fiu a omului, care sfârșește în singurătate tragică. … Este de datoria păstorilor Bisericii … de a-i avertiza pe credincioși și pe toți cei lucizi și de bună credință asupra țintei acestei ideologii. Este o tendință negativă pentru omenire, deși poate fi mascată de sentimente bune în numele unui presupus progres, unor presupuse drepturi, sau unui  presupus umanism”.

Ca episcop ce a primit torța credinței și responsabilitate pastorală de la predecesorii săi, nu pot și nu trebuie să tac pe acest subiect, și fac apel la voi să vă alăturați vocile în această dispută, astfel încât imaginea biblică a omului în întreaga sa strălucire și profunzime să poată oferi orientare în special tinerilor timpului nostru. Amin.

Rudolf Voderholzer este prelat al Bisericii Romano-Catolic și episcop de Regensburg din 2012. Rudolf este membru al Congregației Credinței, precum și editorul scrierilor complete (“Gesammelte Schriften”) ale lui  Joseph Ratzinger / Papa Benedict al XVI-lea.

traducere pentru Cuvantul Ortodox de s.m.

*

 


Categorii

1. DIVERSE, Homosexualitate, Razboiul impotriva Bisericii/ crestinismului, Razboiul impotriva familiei / vietii/ copiilor, Traduceri

Etichete (taguri)

, , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

16 Commentarii la “PAPA FRANCISC: IDEOLOGIA GENULUI ESTE DEMONICA. TEORIA GENULUI neaga natura femeii si barbatului si EXCLUDE credinta in Dumnezeu – O POZITIE CATOLICA

  1. E bine de stiut.

  2. Deci, exista o manipulare crasa in toata presa de pe mapamond in ceea ce priveste pozitia papei (catolica, de fapt) in legatura cu acest subiect! Trebuie sa fim atenti! Dar ce bine ar fi ca nici papa sa nu dea prilej, sa fie mai putin politically correct si sa lase ambiguitatile din pozitiile sale publice legate de subiectul in cauza. Nu o data papa a facut declaratii controversate sau la limita, ca unul care ar vrea sa fie cu “dosul” in doua luntri. Nu am auzit pana acum de vreo dezmintire sau lamurire, de la Vatican, dupa cate o declaratie ciudata de-a papei. Sa fie oare pentru ca le convine imaginea de progresisti?

  3. Omul abstract care-si alege singur natura (esenta) sa ! Adica, care-si permite pacatul demonic de a se considera dumnezeu, de a-L inlocui pe Dumnezeu, ca si cand omul s-ar crea singur pe sine si trebuie sa-si aleaga esenta (natura) sa ; si asta oricand are el chef, chiar si dupa nastere, la orice varsta vrea el. Oare nu este si o forma de nebunie aceasta ideologie de gen ?

  4. Si ideologia papista e demonica,chiar antihristica daca ma gandesc bine.

  5. @daniela

    O face pentru ai insela pe cei cu buna credinta. Categoric.Se stie de mult(de pe vremea cand era cardinal) ca acest papa e mai progresist de felul lui .

  6. @daniela:

    Este si manipulare, dar si strategia iezuitului Francisc. In ce priveste ultimul aspect, e foarte posibil sa fie un fel de testare a starii de spirit si tendintelor din interiorul bisericii catolice pentru a decide pentru o directie sau alta. Ce e cert este ca, mai ales la noi, se ignora deliberat pozitiile si implicarile Papei Francisc si ale catolicilor in general in campaniile pro-familie. Asta pentru ca doar ortodocsii trebuie sa fie bigoti si prezentati negativ, pentru ca functia catolicilor in mentalul nostru colectiv trebuie sa fie cel al unui element de comparatie/aspiratie – ei sunt mereu mai europeni, mai moderni, in pas cu lumea, mai civilizati (rasi, tunsi, frezati).

  7. @Marian,

    Subscriu total la comentariul tau. Intr-adevar, este nebunie aceasta teorie de gen, caci atunci cand se neaga o evidenta (spre ex. o diferenta clara intrece cele doua sexe este existenta aparatului reproductiv la femeie), atunci se intra deja in sfera patologicului. Iar nebunia si mai mare este aprobarea, incurajarea si promovarea la nivel institutional a acestei teorii demente.

    Este razvratirea suprema impotriva Creatorului, negarea unei realitati ce tine de propria fiinta, pentru a ne face o identitate diferita dupa voia noastra proprie, impotriva firii, impotriva naturii, impotriva logicii. Daca acesti adepti ai teoriei genului vor sa aleaga ca intr-o zi sa renunte la a mai fi barbat sau femeie, ar fi bine ca inainte de asta sa renunte mai intai la propria prostie (zic)…

  8. Pingback: Papa Francisc: Ideologia de gen este DEMONICĂ. Țările bogate condiționează ajutoarele de introducerea acestor ideologii în manualele școlare
  9. Episcopul Rudolf Voderholzer, dacă traducerea este fidelă, face o varză terminologică în textul: ” Genul, după cum știți, este conceptul general folosit în limba engleză pentru identitatea sexuală și, în dezbaterea actuală, se referă mai restrâns la identitatea sexuală socială sau culturală, în contrast cu sexualitatea biologică.”

    1. Identitatea sexuală este autoreflectarea (asumarea) orientării sexuale a unei persoane. (De exemplu, sub influenţe psiho-sociale, inclusiv religia, deseori persoane care simt atracţii sexuale de faţă de persoane de acelaşi sex refuză de se identifice ca homosexuali ori bisexuali, minţindu-se ori ampgindu-se, măcar pentru o perioadă, că sunt heterosexuali. Acestea sunt cazuri tipice de identitate sexuală în contradicţie cu orientarea sexuală.)

    2. Termenul “gen” este un termen umbrelă sub care, funcţie de context, sunt îngrămădite o seamă de caracteristici de sex biologic, personalitate şi rol social, caracteristici care diferenţiază masculinitatea de feminitate.

    2.1. Identitatea de gen (eng. gender identity) este trăsătura de personalitate pe care şi-o resimte o persoană, de a fi masculină sau feminină. Atunci când o persoană are identitatea de gen în conformitate cu sexul biologic este numită cisgender iar când ăn caz contrar este numită transgender. După lungi şi vii dezbateri între psihiatrii şi psihologi s-a decis că transgenderismul nu este o boală.

    N-am găsit nicăieri în literatura de specialitate avansate procente asupra ponderii persoanelor transgender în populaţia generală dar pe baza unor date din India îl estimez în zona 0,01-0,1%, eventual chiar mai mic.

    Nu există nici o dovadă ştiinţifică că transgenderismul ar fi dobândit prin influenţe de mediu psiho-social sau că el poate fi “tratat” (altfel decât prin minuni) în schimb există dovezi în sprijinul originii biologice şi că nu poate fi tratat prin mijloace psihologice / psihiatrice şi nici prevenit prin astfel de tratamente în copilărie.

    2.2. Rolul de gen (eng. gender role) este partea principală a rolului social al genului. El cuprinde comportamentele sociale (stereotipurile) tradiţional asociate masculinităţii, respectiv feminităţii. Vulgarizant şi exemplificativ: “femeile la cratiţe şi bărbaţii la o bere”.

  10. Despre atitudinea Papei.

    El s-a format în mediile progresiste ale tinereţii lui şi, în mod cert, raportat la acea perioadă el poate fi considerat un progresist. Astfel, dacă în acea perioadă Vaticanul diaboliza deschis homosexualii, până spre începutul deceniului 8 al secolului trecut şi apoi, până spre sfârşitul mileniului califica discriminarea homosexualilor în justă şi injustă, considerând justr unele forme de discriminare (în special în categoria locurilor de muncă permise pentru homosexuali), papa se distanţează de aceste poziţii. El merge mult mai departe decât precedenţii doi papi în această direcţie.

    Spre comparaţie, Sinodul BOR acum 15 ani a somat Parlamentul României să nu abroge art. 200 Cod Penal, care prevedea pedeapsa cu închisoarea pentru acte homosexuale, şi a ameninţta cu promovarea unui referendum în cazul în careparlamentul abroga acel articol. De asemenea, în cadrul lucrărilor premergătoare sinodului pan-ortodox, reprezentantul BOR s-a opus menţinerii într-un document pregătitor pentru sinod a unui text care prevedea dezavuarea discriminării homosexualilor.

    Cu tot progresivismul lui, caracteristic mijlocului secolului trecut, el nu ajunge să înţeleagă lumea ca un om al secolului XXI şi, cel mai probabil, el nu înţelege că negarea dreptului la căsătorie între persoanele de acelaşi sex face parte din discriminări, ca să nu mai vorbesc despre atitudinea lui faţă de persoanele transgender.

    Dacă ar fi fost papă acum 50 ani, cu ideile lui de acum, ar fi fost considerat de istorie un erou al umanităţii dar aşa… este o relicvă a progresivismului din anii lui de formare..

  11. @Sicmar:

    Care o fi motivul psihologic pentru care insisti sa faci propaganda gay pe un site religios? 🙂

    Citatul episcopului se putea verifica usor de la sursa citata:

    Gender, as you know, is the general concept used in the English language for sexual identity and, in the current debate, refers more narrowly to the social or cultural sexual identity in contrast to biological sexuality.

    Pare ca textul a fost scris (si?) in engleza, caci nu e mentionat nicaieri vreun traducator al vreunui text originar german.

    In rest, este vorba despre istorie a conceptelor – si a manipularii lor – si nuante lingvistice – in limba romana neexistand, oricum, termeni echivalenti pentru acest fel de vocabular. Dar ideea se intelege si e clara: separarea arbitrara a dimensiunii biologice de cea psihologica. Asta desi, in mod obiectiv si conform, de altfel, stiintei reale, este realmente dificil sa se traga linia intre biologic/natura si cultura/personalitate, pentru a se pretinde, cum se face, ca a fi femeie sau a fi barbat tin mai ales de cultura, nu de natura. Folosirea unei puzderii de termeni si de constructii artificiale conceptuale nu reuseste sa acopere acest lucru elementar.

    BOR s-a opus anularii acelui paragraf din lege nu pentru ca dorea sa fie bagati homosexualii in puscarii, caci niciodata nu a cerut asta si nu asta era miza, daca esti cinstit cu tine insuti. Era limpede ca la mijloc era o agenda pe termen lung, ce viza nu ajutorarea vreunei categorii sociale napastuite sau oprimate, ci impunerea ca normala a unei practici considerate imorale, nelegale. Lucru care s-a si confirmat, de vreme ce dezincriminarea a fost urmata de o actiune sistematica de capturare a institutiilor, spatiului public si drepturilor de catre lobbyul gay.

  12. @Sicmar,

    […] el nu ajunge să înţeleagă lumea ca un om al secolului XXI şi, cel mai probabil, el nu înţelege că negarea dreptului la căsătorie între persoanele de acelaşi sex face parte din discriminări, ca să nu mai vorbesc despre atitudinea lui faţă de persoanele transgender.

    Dacă ar fi fost papă acum 50 ani, cu ideile lui de acum, ar fi fost considerat de istorie un erou al umanităţii dar aşa… este o relicvă a progresivismului din anii lui de formare..

    Asta este ceea ce crezi tu, sau te referi la ceea ce zice lumea inrobita de progresism despre el? Consideri cumva ca a nega dreptul la casatorie intre persoane de aceasi sex este conforma unei mentalitati inapoiate si o discriminare (injusta)? Ca asta pare sa reiasa din comentariul tau…

  13. sicmar Papa are buna ocazie de a arta ceva din normalitatea ce a caracterizat intreaga lume pana acum. Are aceasta ocazie, dar face asta? E amenintat de politruci si ong uri rau intentionate. Ceea ce spune nu este progres, ci regres in lumea inchipuirilor, cautand poate sa placa celor din jur.
    Situatia nu mai e cea din anii 80, cand era un sistem de valori, in care “la loc de cinste ” statea familia, aia cu o mama si un tata, scuze daca te-am jicnit, dar adu-ti aminte ca si tu ai o mama si un tata, deci nu e nimic jicnitor in asta, ba chiar o cinste. Copilul este al unui barbat si al unei femei si stii… are cate 23 de cromozomi de la tata si alti 23 de cromozomi de la mama… cine i-a numarat asa bine, ca desi constiinta numerelor o au doar fiintele rationale, parintii nu prea stiu cati cromozomi au de dat fiecare copilului, ar fi interesant de vazut si in carti ce se intampla, poate asta ne trezeste. Cum sa-ti bati joc de copil dandu-l unor homosexuali, lipsindu-l de prezenta minunata a mamei. Sunt cazuri in care copilul a fost luat doar pentru a profita de el spre disperarea acestuia.
    Pe cine jicneste cuvantul MAMA? Pe tine? Oh nu. Pe ei? Oh deasemeni nu. Atunci de ce sunt sterse din actele de nastere ale copiilor din, sa zicem Anglia, cuvintele TATA si MAMA, scriindu-se parintele 1 si 2 ? Cand a mai avut loc o asemenea deviere in istorie? Se pare ca sunt ideologi mai odiosi decat am avut noi in lagarele de concentrare.
    Deja alte impuneri bolnave decat cele traite inainte de 89 apar si nori negrii se abat… asupra mintilor unora… daca mai si studiezi putina anatomie si mai ales fiziologie ramai socat sa auzi ca uinii au atata inconstienta sa spuna ca sunt altceva decat sunt, indiferent ce vedeta ai vrea sa fii. Inchipuirea nu are nici o legatura cu totalitatea functiilor hormonale care fac ca femeia sa fie femeie cu caracteristicile ei, chiar daca vrea sa ridice haltere, foarte bine, asta vrea ea, tot femeie este. Nu inseamna ca este barbat daca ridica haltere, este ceea ce este ea si egala cu barbatul in orice drept. Fiecare are o caracteristica, chiar daca face munca celuilalt . Eu daca imi inchipui ca sunt altceva (imi e si jena sa debitez o aberatie) de fapt tot eu sunt chiar daca mintea zboara pe coclauri cum spun oamenii si voi fi o strutocamila, un ingalat, un ciudat pentru ca in lipsa discernamantului a imita un comportament nu duce decat la ceva penibil si poate ca toti au avut ocazia sa se scarbeasca de cineva care se balansa cand mergea, nimic mai urat intr-o societate preocupata de realiza ceva, de a invata si a cunoaste..
    Sa crezi ca chiar esti Rambo, sau te miri ce actor. Daca gandirea devianta ar gasi identificari cu Celline Dion, sau Shakira cu pretentia ca eu chiar sunt asa… daca vezi cum se comporta niste bolnavi pe care vrei sa-i tratezi, vezi ca zic “da-mi si mie 50 de bani” oare e ceva bolnav in asta? Nu ci e rau ca persista o zi intreaga si in urmatoarele zile. O persoana care nu se crede Napoleon nici Ceausescu ci Shakira si persista in asta multe zile, se diferentiaza de ceilalti bolnavi oare?
    Legat de asa zisa casatorie, nu este discriminare oprirea acestei anomalii, pentru ca inainte a fost furat sensul cuvantului casatorie! Aceasta se refera de cand e lumea la legatura dintre un barbat si o femeie in ideea de a avea copii. Daca cineva zice ca se casatoreste pisica cu motanul spune o gluma, la fel daca ar zice ca se casatoreste pomul cu muntele, asta nu e casatorie. Sunt asocieri in afaceri, se pot asocia firme sau persoane dar nu se poate confisca sensul cuvantului casatorie, aici e problema.
    A accepta anomallii nu esti progresist, nu orice idee noua inseamna progres, unele sunt facute in sens dictatorial pentru a reduce la tacere o populatie, asa cum ideile din comunism de arestare a intelectualilor nu era progresism, desi erau idei noi.
    E bine sa avem preocupari frumoase de cautare a felului in care este creata aceasta fiinta numita om, poate asta ar fi un indiciu ca ne aflam in fata unui miracol.
    Poate ar trebui sa fim mai ratoinali mai preocupati de ceea ce fiinta umana este chemata sa faca.

  14. Pingback: AMORIS LAETITIA SI CUVINTELE LUI HRISTOS. Un comentariu la exortatia PAPEI FRANCISC pe tema FAMILIEI | Cuvântul Ortodox
  15. Pingback: INTERSECTIA DINTRE TEORIA GENULUI, FASCISM SI CAPITALISM sau NOUA ORDINE MONDIALA. Interviu cu psihologul Yann Carriere (Video). Despre impunerea prin metode totalitare a OMULUI NOU, “eliberat” de separarea sexelor, CONTROLUL SOCIAL prin HAOS
  16. Papa Francisc zica ca “țările bogate condiționează aprobarea creditelor internaționale de includerea teoriei de gen în manualele școlare”
    Aceasta afirmatie ar fi mai interesanta daca ne-ar da niste exemple. Sunt si tari sarace care nu si-au scos la mezat sufletele copiilor, cum s-a intamplat in multe tari bogate.

Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare