PORN-NEWS. Cum isi atrag vizualizari prin MATERIALE PORNOGRAFICE principalele siteuri de stiri romanesti

9-07-2015 1 minut Sublinieri
Captura Adevarul (9 iulie 2015)

Captura Adevarul (9 iulie 2015)

Redam, mai jos, emailul unui cititor care semnaleaza o problema cu care ne confruntam zilnic: invazia si proliferarea materialelor pornografice pe siteurile care au un cu totul alt profil – cel de informare. E limpede ca este un fenomen care se manifesta cu agresivitate mai ales la noi. E greu sa vezi pe alte taramuri (tari) electronice aceeasi cantitate si aceeasi agresivitate a gunoiului zilnic deversat, a tabloidizarii brutale a internetului generalist sau/si informativ. Si nu ne referim aici la siteurile explicit tabloide – in forma si continut – ci la siteuri “quality”, la siteurile televiziunilor de stiri si la feeduri de stiri ca Yahoo – editia in romana. De exemplu, pentru ilustrarea cu exemple a acestei postari, am realizat capturi de pe siteurile adevarul.ro si gandul.info – asta intr-o singura zi. Dar daca am face o monitorizare atenta?

Poate ca scopul este ca, pe de o parte, sa fie atrase prin orice mijloace cat mai multe vizualizari, iar, pe de alta parte, sa se produca un cititor roman de internet cat mai atatat de patimi si cu mintea cat mai usor de manipulat. Si e de mirare ca, intr-o tara cu atatea ONG-uri, cu atatia tineri frumosi si liberi dedicati diverselor cauze si salvari, printre care si feminismul, nimeni sa nu sesizeze instrumentalizarea abjecta a corpului femeii si expunerea obscena a sexualitatii de pe internetul romanesc “quality”.

Nu ar fi cazul unei campanii care sa se impotriveasca acestei poluari? (C.Or.).

Captura Adevarul (9 iulie 2015)
Captura Adevarul (9 iulie 2015)

 

Poate mii de tineri si de MINORI din Romania au mailuri pe Yahoo. Toate bune si frumoase, pt ca ne-am obisnuit cu el de pe vremea cand era la moda Chat-ul.

Insa, in zilele noastre, cand dai Sign Out te directioneaza direct la Stirile Yahoo care, de foarte multe ori, arata pe prima pagina, direct in ochii tai poze si trimiteri la stiri pornografice fara nicio jena (se incadreaza in “firescul lucrurilor“).

Imaginea de ieri 7 iulie 2015 (mărita, bineinteles) si titlul articolului, nu le pot reda in cuvinte, pt ca face referire la pacatele din GOMORA si mi-a fost rusine in fata propriei constiinte ca a trebuit sa-mi intre in ochi o asemenea spurcaciune.

Voi renunta la mailul de Yahoo, nu pt faptul ca nu as putea da Close imediat dupa ce ma trimite la sectiunea de Stiri, ci pt faptul ca ei promoveaza asemenea MIZERII si mi-e greata de tot Yahoo lor (sper ca citesc si ei randurile astea).

Imi pare rau ca ne degradam treptat (ajutati masiv din Statele si tarile care promoveaza aceste practici bolnave) si nu mai ia nimeni atitudine. Suntem legati de maini si de picioare si, mai rau, NE FACEM PARTASI indirect, prin TACERE si prin UTILIZAREA acestor domenii.

Va mai zic o VICLENIE de care se folosesc: posteaza o imagine si o stire foarte incitanta despre Pr.Arsenie Boca, Pr.Iustin Parvu sau despre Pr. Cleopa, si cand intri sa citesti articolul te trezesti pe ADEVARUL.RO (un alt iad din categoria Click, Can Can, Libertatea si alte blestematii care, in urma sondajelor de opinie, sunt in TOPUL celor mai citite publicatii de catre romani !!!). Deci, ca sa-i atragi pe cei care vor sa citeasca ceva duhovnicesc (ma si miram de ce posteaza pe Yahoo despre profetii, post, etc.) le dai “ocazia“ sa citeasca in stanga articolul cu Pr Arsenie Boca, iar in dreapta se desfasoara imaginile spurcate in toata mizeria lor.

Ii atragi pe cei putini, care nu vor sa acceseze site-uri pornografice, si le dai totusi o sansa “indirecta“ sa se spurce, macar in treacat, ori pe sectiunea Stiri, ori cand vor sa citeasca un articol “duhovnicesc“. Consider o impietate sa postezi cuvantul lui Dumnezeu pe site-uri precum cele amintite.

Captura Adevarul (9 iulie 2015)

Captura Gandul (9 iulie 2015)


Categorii

1. DIVERSE, Cultura desfraului, Cuvantul cititorului, Pornografie

Etichete (taguri)

, , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

58 Commentarii la “PORN-NEWS. Cum isi atrag vizualizari prin MATERIALE PORNOGRAFICE principalele siteuri de stiri romanesti

<< Pagina 1 / 2 >> VEZI COMENTARII MAI NOI

  1. EI, asta-i bună, este fix problema acelor site-uri (deținute de companii private) în privința conținutului pe care aleg să îl promoveze. Nu vă pune nimeni să le citiți!
    Aveți site-uri de știri decente, dacă vreți știri, de genul activenews.ro sau chiar site-ul de față, care are specificul său bine definit (sigur, trebuie să răbdăm designul ultra minimalist, stilul ușor anacronic și organizarea oarecum anarhică…dar pană la urmă trebuie și noi să ne nevoim cumva, măcar cu utilizarea sa). Mai sunt și altele, deci nu este penurie ca să fim forțați să ne plimbam zilnic prin cartierul cu felinarii…

    In plus, există și adblock-ere deștepte, “antrenabile” și cu posibilități de a tăia tot ce dorim dintr-un website. Eheheei, frații mei…

    Dacă s-ar apuca TVR-ul, de exemplu, să facă vizualizări cu pr0n…atunci, da, avem o problemă.

  2. Este bine ca s-a abordat acest subiect , chiar ma gandeam acum ceva vreme la acest aspect.Cand deschizi chiar unsite de stiri este imposibil sa nu vezi macar o imagine cu tenta sexuala.

  3. Un singur lucru (cel mai important insa) putem face pentru copiii nostri: sa-i invatam sa aleaga din multimea informatiilor pe care le primesc pe cai diferite, sa poata face singuri diferenta dintre bine si rau. Nu cred ca trebuie sa ne lasam coplesiti de mizeriile care le vedem la tot pasul.

  4. Vorbind despre copii, nu vi se pare ca starea de nervozitate a devenit normalitate pentru cei mici-mici, de pana la 3 anisori? La adulti – depresia.

  5. Va multumesc pentru faptul ca ati tras si acest semnal de alarma. Da, ar fi binevenita o campanie care sa se impotriveasca acestei poluari.
    Din aceleasi motive si eu voi renunta la contul de email de pe Yahoo.

  6. @Crack

    Nu cred ca ai dreptate, sunt site-uri ale unor companii private dar care isi numesc ziarele quality si nu tabloid sau p0rn sau altceva. Cred ca ar trebui gandit un regim de control tocmai pentru faptul ca presa este citita si de minori si nu trebuie permisa difuzarea imaginilor explicite sau articole cu detalii din intimitatea oamenilor peste tot.

    Stiu ca e goana dupa rating , dar asta nu inseamna ca trebuie sa vedem peste tot dejectiile lor. Autorul articolului de aici are dreptate , daca postezi ceva despre Arsenie Boca si alaturi arati dezmatul , degeaba incearca un om bine intentionat sa citeasca sau sa priveasca numai o parte a ecranului , pentru ca e automat atras sau subconstientul lui lucreaza si vede oricum si cealalta parte.
    …..
    Eu de ex incerc sa ma informez de pe site-ul acesta tocmai pentru ca vad ca are stiri obiective prezentate asa cum imi place mie si mi-e clar ca pot sa aflu mai mult decat de pe un site de stiri. Pe de alta parte urmaresc si site-urile de stiri si sunt deranjat de astfel de articole insa imi dau seama ca nu prea am mijloace sa blochez continutul. In plus nu oricine stie sa blocheze si sa filtreze continutul cu programe asa cum sugerezi tu. Pe siturile de stiri de regula nu gasesti mai mult de 5% informatie adevarata (poate nici atat).

    Acest site nu cred ca poate acoperi totul si de asemenea e greu sa arati si sa lupti zi de zi cu atatea dejectii.

    Ajungem si la televiziunile de stiri care sunt oricum mult prea multe , pentru ele totul e soc, senzational, exclusiv si in care sunt tot felul de neaveniti carora le place sa se auda vorbind. E clar ca tara asta nu genereaza atat de multe stiri incat sa fie nevoie de atata analiza la fiecare televiziune si atunci se provoaca senzationalul din orice banalitate.

    De ex in imaginile de pe celelalte site-uri , in adevarul cu ‘a’ mic vad ceva despre minciunile din filmele istorice comuniste. Nu vreau sa intru sa citesc articolul pentru ca ma enervez imediat. E vorba de niste gunoaie umane cu nume romanesti poate care nu fac altceva decat sa denigreze in fiecare saptamana fie biserica fie scriitori romani, fie istoria noastra. Aceste ziare quality sunt anti-romanesti 100% si trebuie sa reactionam totusi si la ceea ce publica. Comentariile de subsol nu cred ca sunt de ajuns , si in plus mai fac si magarii, in sensul ca nu poti sa comentezi la anumite articole daca nu ai cont facebook . Sigur poti sa iti faci un cont fals cum au majoritatea , dar e clar ca nu vor sa lase libertate totala la comentarii.

    As vrea sa facem ceva ca pe langa stirile astea pornografice sa reactionam si impotriva bataii de joc la care suntem supusi ca neam sa nu le mai permitem sa ne vorbeasca de rau stramosii istoria, cultura.

  7. Buni baieti astia de la adevarul.ro care preiau un articol de pe Historia: “Top 10 falsuri aparute in filme romanesti istorice” …

  8. @Sorin

    cea mai bună metodă de a penaliza aceste site-uri este să nu le mai vizitați, în nicio circumstanță. Restul e can-can.

    Ca să fac o paralelă, dacă la dvs. în sat sunt hoteluri – marketate ca premium 5* – care promovează cinemateca pentru adulți incluzând și săli speciale pentru vizionări precum și reclame la serviciu pe toți pereții, ce faceți? Totul perfect legal. Vă lamentați în fața acestui desfrâu generalizat, cerând penalizarea lor, în timp ce continuați să le vizitați, să vă petreceți timpul acolo și astfel să le hrăniți bugetul și vânzările?

    Legalese vorbind, ceea ce vă doriți sunt legi și regulamente, în ceea ce privește libertatea de expresie, care să cenzureze diverse aspecte însă aceasta este o sabie cu două tăișuri: dacă tendința promovată la un moment dat în cadrul societății este aceea care dorește să cenzureze anumite aspecte considerate, să zicem, extreme – conform cu morala actuală – sau incorecte politic, atunci ce se întâmplă?

    Eu zic că, decât să vă ocupați de mizeriile altora, mai bine v-ați ocupa cu susținerea acelor site-uri (ca să revenim la problematica noastră) care vă promovează valorile.
    Prin citirea lor, prin publicarea de materiale în cadrul lor – dacă vă pricepeți la scris, prin promovarea acestor materiale – pe rețelele sociale sau pe alte căi, prin donații, prin a oferi o mână de ajutor celor care le administrează, prin comentarii la obiect pe temele de interes personal s.a.m.d.

    Ați făcut toate acestea și încă mai aveți timp liber pentru a-l cheltui pe site-uri cu conținut îndoielnic pentru “plăcerea” de a vă oripila simțurile sau din nevoia de a vă transforma în moralistul de serviciu al națiunii?

    Înseamnă că nu le-ați făcut suficient de bine, tare mă tem.
    Cât despre poziția de moralistul nației, nu vă mai chinuiți, este deja acontată de CTP.

  9. @Crack:

    Nu stam grozav pe partea de sustinere a propriilor siteuri altenrative, insa nici nu e moralist sau fara sens sa ai o atitudine publica fata de aceste siteuri. Nu e vorba doar de 1 sau 2, ci de toate, cu cateva exceptii, si nu e vorba doar de trafic, ci de o practica. Aceasta practica trebuie sa fie denumita si denuntata ca atare si nu are legatura cu libertatea de exprimare, caci nu cere nimeni ca adevarul, gandul sau rtv sa isi schimbe politica redactionala, ci pur si simplu e vorba de a le cere sa nu mai fie pornografici. E vorba de un mediu care se formeaza astfel, nu doar de cateva siteuri punctuale. Si daca suntem realisti, atunci intelegem ca chiar nu ai cum sa te feresti de astea daca nu ai obiceiuri f strict de consum internet, lucru care pare abia atunci pare cam moralist atunci cand il pretindem altora.

  10. @admin & restul

    atunci, dacă vreți să rezolvați ceva, învățați să atacați problema la sursă, la cauză și nu numai privind la efect(e).
    do ya catch me drift?

  11. @Crack:

    OK, ne executam. Facem internet ortodox si se rezolva. Stay tuned – nu uita sa mai iesi de pe adevarul.ro din cand in cand ca sa nu ratezi momentul.

  12. @admin

    dacă asta ați înțeles atunci faceți cum vă îndeamnă inima, nu-i bai.

    Altfel, mi se pare că părintele Iustin de la Oașa pune punctul pe i. Si, curios lucru, nu zice nimic de pr0n și nici de mazetele online cu pretenții de quality dar pline de mizerii.

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2015/07/09/iadul-romanesc-parintele-iustin-miron-staretul-manastirii-oasa-video-text-discreditarea-valorilor-romanesti-denigrarea-bisericii-mama-necinstirea-eroilor-necanonizarea-sfintilor-diaspora/

    Nu ne legăm, nu ne promovăm unii pe alţii. N-avem curaj să ne iubim mai mult, parcă suntem geloşi unii pe alţii, să nu ne bucurăm de valorile noastre”.
    […]
    Zicea Nichifor Crainic că esenţa educaţiei stă în cultul eroilor și al sfinţilor. Esenţa educaţiei. Or, pe câtă vreme din educaţia noastră lipsesc eroii şi sfinţii este o educaţie fără esenţă, goală. Nu vedeţi?
    […]
    Deci suntem cu probleme. Ar trebui să ne asumăm problemele. Dar să nu mai dai atât în ce ai, să dai în maică-ta. Asta mi se pare cea mai josnică treabă, să-ţi vorbeşti mama de rău sau să permiţi cuiva să-ţi vorbească mama de rău. Asta înseamnă că tu nu mai ai mamă şi că eşti ultimul om. Nu contează, măi, cum e maică-ta; dar tu nu poţi să permiţi nimănui să-ţi vorbească mama de rău şi nici tu! Porunca cinstirii părinţilor e necondiţionată. Dumnezeu n-a zis Cinsteşte pe tatăl tău şi pe mama ta dacă-s buni, dacă-s credincioşi, dacă-s valoroşi, dacă-s culţi, dacă aşa… Nu! Cinsteşte pe tatăl tău şi pe mama ta cum sunt! Aşa să-i cinsteşti! Păi şi Biserica e mama neamului! Şi tu, în loc să-ţi iubeşti mama şi să-ţi ajuţi mama, să-ţi promovezi mama, tu îţi denigrezi mama şi îţi vorbeşti mama de rău şi abia aştepţi să zică şi un străin ceva de maică-ta?! Şi tu să zici Înseamnă că eşti pe nicăieri!

    De-asta zic, avem probleme serioase! Dar asta nu înseamnă că trebuie să fim pesimişti în raport cu neamul nostru si cu valorile noastre. Nu, trebuie să fim optimişti, să fim încrezători, dar şi un pic realişti, să nu visăm”.

    Dansul merge la cauză și mai puțin la efecte.
    Capisci?
    Executarea!

    P.S. Acu’ să mă scuzați, am treabă, mă duc pe adevarul.ro să fac revista presei pr0n că să avem material pentru a purcede la o strașnică lecție de morală. Eventual, le pregătim și un cadru pentru niște regulamente stricte și legi pe măsură. Dar asta e mai putin important, esențial este să ne oripilam și să vociferam în cor, pe cât mai multe voci. Asta arată că suntem puternici.
    OK, diviziunea muncii acum – căci noi lucram cu cap, nu ca alții: Sorin, preia gandul.info, ceilalți treceți trustul MediaPro și Intactul prin foc și sabie, să nu rămână articol peste articol și dezmăț necontabilizat. Praf ii facem.

    După aia, dacă mai avem timp, tragem o ședință de redacție despre eroii nației cum n-a mai văzut internetul. Lada de bere o aduc eu.

  13. @Crack:

    Ideea era de a putea face ceva legat, coerent. In realitate, si promovarea inter-ortodoxa, si neaccesarea siteurilor vizate si campania impotriva poluarii pornografice stau f bine una langa alta si chiar ar trebui sa se presupuna – nu se exclud. Acu, ce ar fi sa ne uitam un pic in oglinda si sa ne intelegem comportamentul prin cuvantul pr Iustin? Dam de pamant cu prostii de pe aici care au problema cu pornosagurile, ii invatam noi care-i duda de facut si ridicam sus steagul victorios… al carei batalii si pentru cine?

  14. Vizitez tot mai des acest site care este decent si bine organizat.Aflu de aici stiri pe care nu le agasesti pe alte site-uri.Designul acestui site este unul specific religios si atractiv.Mie una imi place aspectul de promovare al articolelor si al comentariilor.Ziarul Clik pur si simplu ma dezgusta la fel si site-ul acestui ziar pentru ca prezinta numai obsecenitati .Este vinovat in primul rand cel care promoveaza pornografia si la fel de vinovat este si cel care se lasa ademenit de ea. Este destul de greu ca un copil de 12 , 13 ani sa reziste acestor tentatii intrucat modalitatea de discernere a raului pe care il aduc aceste site-ri este minima, sunt inofensivi , ei iau ca bun orice informatie, varsta insasi este una dificila din punctul de vedere al sexulalitatii, iar acest aspect este tot mai greu de controlat la varste fragede.

  15. Domnii de la acest site au tot dezbatut probleme de actualitate care afecteaza societatea romaneasca , pornografia tot mai raspandita afectand din ce in ce mai multi oameni.Se vede acest lucru din modul cum se imbraca pe strada , din gesturi tot mai sfidatoare la adresa bunului simt , din limbajul vulgar invocat pe strada intre oameni care nu s-au cunoscut niciodata.

  16. @CrackXOR

    ce spui tu e real (desi, din pmdv, cu amendamente) din perspectiva adultului. Dar, asa cum au spus si altii inainte, e mai greu cu tinerii si f tinerii, care ajung inevitabil pe astfel de site-uri si care, asa cum zice si @mada, nu au un discernamant format, si nici nu au cum sa si-l formeze de vreme ce tehnicile de stimulare a.clitorisului sunt prezentate la gramada cu istoria neamului, ca si cum ar avea o importanta similara Aceste ziare devin PORTI catre pornografie. Personal cred ca una din sursele cruzimii in lume (care este mai ales caracteristica barbatilor si care nu tr confundata cu vitejia) este pornografia care te face sa vezi fiinta umana ca un obiect, ca un instrument. Si care, astfel, atrofiaza simtul empatiei. Ori empatia este exact ceea ce ne face umani, capabili de convietuire. Faptul ca imensa majoritate a barbatilor consuma pornografie pe paine afecteaza mult mai adanc sufletul decat credem. Iar faptul ca de mici ei sunt ghidati inteligent (sau mai bine zis inconstient) spre pornografie explica multe cu privire la lumea in care traim.

    Aici nu vorbim de site-urile pornografice – ele sunt ce sunt, macar nu se dau drept altceva – ci de ziare cu veleitati de ‘seriozitate’, ceea ce e nu doar o ipocrizie, dar reflecta si starea natiei. Domle, cand ziarele -referinta dintr-o tara se ocupa cu tehnicile subtile de stimulare a placerii, mie mi se pare o recunoastere a jalnicei stari a neamului. Daca un barbat trebuie sa ia lectii despre asta inseamna ca nu mai are suficient instinct in el incat sa se descurce singur, ceea ce e patetic. Eu pun ramasag ca intr-un eventual razboi se vor simti acut efectele acestor scurgeri masive de energie din bietii barbati romani care habar n-au cum sa iubeasca o femeie, pt ca au redus-o la un ansamblu de zone senzoriale.

  17. acum am citit despre organizarea CO. Mie imi place! Si imi place mai ales ca aveti spatiu generos pentru comentarii. E ca o invitatie la dezbatere. F util celor care nu stau prea bine cu capacitatea de sinteza, ca mine.

  18. @ Crac Nu ai inteles nimic din ce au aratat ceilalti, tu o tii pe a ta ca aia fac ce vor cu site-ul lor, neantelegand ca fac ceva ilegal.
    E chiar asa greu de inteles ca nu e vorba de mine sau de cei de aici?
    E vorba de altii, de copii nostrii care pot accesa acele tampenii de site-uri… si asta intr-o cautare nevinovata a unei stiri.
    Cel mai prost si ieftin contraargument aparea in fata invaziei de turcisme si alte produse proaste, cand ti se spunea, de catre politrucii actuali: nu cumpara, daca lumea nu cumpara aia dau faliment (un cuvant nou atunci, dar fara nici o legatura cu realitatea), pentru ca ei vindeau mult unor turme care inaintau cu capul inainte si prea putin conta ca nu cumparau, cativa care vedeau calitatea indoielnica.
    Cum poti ca spui atat de simplist, nu te mai uita?
    Tu ce-ti inchipui ca eu ma uit cumva? E vorba de multi altii care cad in aceasta capcana, cautand de fapt cu totul altceva si e normal sa te ingrijorezi cand vezi cum sunt infiltrate acele imagini care nu au ce cauta acolo. Cam asta e idea de care se vorbeste aici.

    Am vazut ca pentru 2 cuvinte dintr-un context a fost amendata emisiunea Universul Credintei.
    Cum se compara cele 2 situatii?
    A spus cineva DOAR nu te mai uita la universul credintei? Nu ci le-a dat amenda… iata o alta atitudine ighemonica.
    In ziare apar continuturi cu o tema explicita, pe care EI NU O RECUNOSC ca facand parte din stirile lor, desi o dau sistematic si nu li se intampla nimic, iar pt ce s-a spus la acea emisiune, imediat au fost amendati…
    Cum sunt cele 2 atitudini din ziua de azi? Pentru unii muma, (si aceeasi persoana) pentru altii ciuma, asta intriga pe cei de aici.
    Poate acum intelegi care e dilema cu care se confrunta CEI CARE NU INTRA PE ACELE SURSE DE INFESTARE, dar care stiu ce e acolo si pe buna dreptate se ingrijoreaza PENTRU ALTII, pentru copii care ajung in acest fel ispititi in modul cel mai parsiv si periculos.
    Poate Virgiliu Gh. ar spune cum se formeaza unele reflexe in creer ca urmare a vizualizarii, fara voia ta a unor astfel de imagini si cum subconstientul le retine si le asociaza cu “a mai cauta ceva pe acele site-uri”, trezindu-te ca mai astepti sa fii surprins de cate o astfel de stire.
    Trupul se lupta impotriva sufletului omului, iar daca te lasi complacut in aceasta, sfarsesti prin a deveni un om viciat, obsedat de surse de placere, un animal care aplauda, aparitia altor moduri de a obtine placere
    Asta cine crezi ca o stie, cumva cei tineri care cauta o nevinovata informatie? Nu, o stiu cei care vad mai mult si cunosc sfarsitul celui vicios.
    A le spune sa nu se mai uite nu are nici o legatura cu problema care si-o pun in legatura cu cei tineri, care pot fi influentati in rau. La acel yahoo si la alte surse de tampenie, problema e si mai grava pt ca promoveaza si evolutionismul, si aberatiile unor stricati si luxul si infatuarea bogatiei unora de la noi, ca aroganta (celui care i-a rodit tarina) exista mai intai la ei si a ajuns acum si la noi… tot datorita acelor formatori de opinie gresita.
    A spune pune-ti-va filtre e ca o jicnire si nu are legatura cu ingrijorarea pe buna dreptate pentru cei mari si mici si robi si conducatori, tineri si batrani, care cad asa… in plasa deschisa de semenii nostrii transformati peste noapte in slugile lor. pentru ca ei (ce sa zic) au experienta de zeci de ani, in a invata sa atraga si sa-si laude marfa cea stricata.
    Intotdeauna cei care stiu ca ceva nu e bun, sunt putini, iar mijloacele acestora de a informa, nu sunt accesate de ceilalti, (multi, multi dar) atrasi fara discernamant de ceva care-i va costa scump.

  19. Doresc sa o felicit pe Doroteea pt ca a surprins atat de bine urmatoarele lucruri:

    -imaginile si enunturile pornografice sunt prezentate la gramada cu istoria neamului (si cu imaginile si invataturile unor Parinti care au promovat exact contrariul destrabalarii), ca si cum ar avea o importanta similara; ASA SE FACE OBISNUIREA TREPTATA CU RAUL : ALATURAREA LUI CU BINELE (cu “ADEVARUL” .ro); DEGRADAREA MORALA este prezentata ca NORMALITATE, alaturi de celelalte VALORI ale neamului tau! (culturale,istorice si mai ales spirituale). De ex.: azi, 10 iulie, pe Yahoo News, putem vedea in partea de sus a primei pagini articolul si imaginea despre “masini de sex” si “BIBLIA femeilor usoare”!!! iar mai jos, maginea Parintelui Arsenie Papacioc si un titlu despre sfatul sau catre “o tanara neprihanita”. Bineinteles ca sfatul parintelui, la prima vedere, este prezentat tendentios :”INTRE UN BAIAT SI O FATA NU EXISTA PRIETENIE” (probabil pt ca nu sunt de acelasi sex!!!). Dar ADEVARATUL inteles al cuvintelor Duhovicului, care chiar merita citite pt ca se ocupa de tema care s-a deschis, il vom afla, bineinteles pe ADEVARUL.ro.

    – nu vorbim de site-urile pornografice ci despre ziare si site-uri destinate publicului larg (de toate varstele), in care doresti sa afli stirile zilei din tara ta sau din alta tara, dar esti pus in fata unor obscenitati josnice fara a fi macar atentionat, ca la TV, ca e interzis minorilor.

    -iar cel mai dureros lucru cu privire la cele discutate, l-am gasit tot in afirmatiile Doroteei: “Domle, cand ziarele -referinta dintr-o tara se ocupa cu tehnicile subtile de stimulare a placerii, mie mi se pare o recunoastere a jalnicei stari a neamului. Daca un barbat trebuie sa ia lectii despre asta inseamna ca nu mai are suficient instinct in el incat sa se descurce singur, ceea ce e patetic. Eu pun ramasag ca intr-un eventual razboi se vor simti acut efectele acestor scurgeri masive de energie din bietii barbati romani care habar n-au cum sa iubeasca o femeie, pt ca au redus-o la un ansamblu de zone senzoriale”.

    In final, doresc sa lansez urmatoarea intrebare: DE CE IN TARA NOASTRA CEI CARE PROMOVEAZA PUBLIC PACATUL (IN TOATE FORMELE LUI DEZGUSTATOARE SI DENIGRATOARE LA ADRESA NOASTRA) AU PARTE DE SUSTINERE IMENSA MAI ALES DIN STRAINATATE, FIIND INCURAJATI SI ”TRECUTI CU VEDEREA” CAND COMIT ABUZURI SI PE PLAN INTERN, IAR CEI CARE DORESC SA-SI EXPRIME O DURERE, UN PUNCT DE VEDERE (ca cele prezentate in comentariile de mai sus) NICI MACAR NU MAI POT SPERA CA IN ROMANIA ”DEMOCRATICA” DE ASTAZI, LE VA MAI LUA CINEVA PLANGEREA IN CONSIDERARE SAU VA MAI PUTEA CINEVA SA INDREPTE LUCRURILE???

  20. Am avut cont pe facebook si m-au dezgustat imiginile pornografice puse alaturi de chipul lui Arsenie Boca si alti Sfinti.Parca este o blasfemie la adresa acestor sfinti.Nu cred ca ar fi fost de acord cu asa ceva.Se promoveaza si credinta si pornografia pe acelasi palier?Adica ce vor sa zica cei de pe facebook ca adevarata credinta tolereaza asa ceva?Nu cred ca este ortodox ceea ce se prezinta pe aceasta retea de socializare si altele.Spun unii ca domnul le-a dat averea mare :bani, masini, hoteuri,afaceri.Posibil , ca Dumnezeu implineste rugile oamenilor, dar sa se roage sa fie decenta, onestitate, bunatate in lume , pace, asta or fi facand oamenii?

  21. @nr.18

    Nu ai inteles nimic din ce au aratat ceilalti, tu o tii pe a ta ca aia fac ce vor cu site-ul lor, neantelegand ca fac ceva ilegal.

    Vă rog să demonstrați această afirmație aducând la vederea unui needucat ca mine acele legi care susțin presupusa ilegalitate despre care vorbiți.

    E chiar asa greu de inteles ca nu e vorba de mine sau de cei de aici?
    E vorba de altii, de copii nostrii care pot accesa acele tampenii de site-uri… si asta intr-o cautare nevinovata a unei stiri.

    Copiii domniei voastre citesc presa pentru adulți (nu mă refer la materiale pentru adulți aici, gen pr0n ci la presa în sine care necesita o minte ceva mai adultă) și caută știri pe internet?
    Poate ar trebui să fiți mai atent la ce unelte le dați pe mână (as in, computere, tablete), de la ce vârstă și, desigur, în ce condiții (anumite restricții sunt de la sine înțelese, inclusiv în ceea ce privește website-urile la care au acces). La judecată cam în zona asta se vor situa întrebările în ceea ce vă privește.

    Poate acum intelegi care e dilema cu care se confrunta CEI CARE NU INTRA PE ACELE SURSE DE INFESTARE, dar care stiu ce e acolo si pe buna dreptate se ingrijoreaza PENTRU ALTII, pentru copii care ajung in acest fel ispititi in modul cel mai parsiv si periculos.

    Nu știu ce vă face să credeți că am intrat într-o discuție fără să cunosc subiectul. Pare că trăiți cu senzația că domnia voastră sunteți printre putinii care pricepe și se îngrijorează. Mai ales pentru alții, din câte văd.

    Eu zic sa vă îngrijorați, în primul rând, pentru modul în care puneți problema și dialogați cu celalalt. Pentru că, dacă o faceți și cu alții asa cum ați făcut-o cu fratele aici, vă garantez că nu o să rezolvați nimic. Mai ales cu copilandri sau cu adolescenți ajunși la vârsta rebeliunii și a tensiunii sexuale.

    Poate Virgiliu Gh. ar spune cum se formeaza unele reflexe in creer ca urmare a vizualizarii, fara voia ta a unor astfel de imagini si cum subconstientul le retine si le asociaza cu “a mai cauta ceva pe acele site-uri”, trezindu-te ca mai astepti sa fii surprins de cate o astfel de stire.
    Trupul se lupta impotriva sufletului omului, iar daca te lasi complacut in aceasta, sfarsesti prin a deveni un om viciat, obsedat de surse de placere, un animal care aplauda, aparitia altor moduri de a obtine placere
    Asta cine crezi ca o stie, cumva cei tineri care cauta o nevinovata informatie? Nu, o stiu cei care vad mai mult si cunosc sfarsitul celui vicios.

    Păreți foarte bine impregnat de cunoaștere, felicitări.

    Poate îmi explicați, că tot este vară, ce facem cu domnișoarele aproape desbrăcate care circulă nestingherite pe străzi, în aceste zile caniculare, într-un total dispreț față de suferința sexului tare.
    Vă dați sama ce reflexe se formează în creierii ficiorilor, acum că au terminat cu BAC-ul sau capacitatea și sunt liberi de orice stres și sub influenta hormonilor. Trupul ii luptă, ochiul e asaltat de decolteuri, mini jupe și tot felul de alte plăceri “nevinovate”. Credeți ca un internet “curățit” de “impurități” ar ajuta sau trebuie să legiferăm / să reglementam și mersul pe stradă?

    Mai mult decât atât, mă întreb, acei tineri în căutarea unei nevinovate informații vor fi salvați din ghearele vițiului de această curățire impusă massmediei, pentru care sunteți dispus să cheltuiți atâta energie?
    Pierdut fiind în hățișul pornografique al presei online nu carele cumva pierdeți din vedere esența soluției: anume, o educație curată? Iar educația, mă tem, nu se face pe internet, căutând știri “nevinovate”.

    Mă opresc aci pentru a vă da răgazul să reflectați la problematica punerii căruței înaintea boilor. La final, poate e indicat să o luăm mai ușor cu pianul pe scări și cu supozițiile la adresa nivelului de înțelegere al fratelui de dincolo de internetsi.

    Iertați.

    @doroteea

    [big grin]

    am senzația că o să înțelegeți din răspunsul meu către numărul optsprezece mai mult chiar decât adresantul. After all, dânsul este bărbat și, prin urmare, nu va face față discuției – probleme cu nivelul de energie, așa cum știm cu toții…

  22. Autorul @ Se poate trimite la rubrica contact al acestor asa zise publicatii care amesteca normalul, cu ceea ce devine otravitor pentru suflet, aceste observatii de mai jos, spunandu-le de exemplu:
    Ne-am saturat sa gasim incluse alaturi de articole, atatea referiri cu tenta sexuala care nu au ce cauta aici, care dovedesc ca se face confuzie intre tipul subiectelor, sau care poate in mod intentionat sunt puse, cum e mai prost, alaturi de articolele unor persoane care nu au nimic de a face si nu ar sustine niciodata prezenta intr-un ziar a acelor referiri de natura sexuala, total nepotrivite.
    Nu poti sa pui mancarea pe un tomberon plin cu gunoi, pentru ca-si pierde automat orice calitate in ochii privitorilor. Sunt multe persoane care au o sila fata de prezenta acestor neavenite articole, ceea ce i-a facut sa renunte la a mai citi aceste ziare, chiar on line. Exista agentii de stiri care nu se murdaresc in acest fel si e de preferat sa te uiti acolo.
    Este invocata chiar reaua intentie de catre unii parinti, restrictionand accesul catre aceste surse, preferand ca copii lor sa ramana cu o minte orientata spre ceea ce este specific frumusetii varstei, nesugerandu-le ostentativ ceea ce le bulverseaza mintea, creeand si o varza in articole. V-am ruga sa va debarasati de persoanele din redactie, care nu inteleg ca este anormal sa intercaleze cu rahat articolele de bun simt care se mai gasesc.

    Si asta se poate trimite, dupa niste modificari, la persoanele din redactie care au un mail. Asta poate va face sa fie priviti cu suspiciune, la ei acolo, cei care promoveaza asa articole,

  23. Nu este vina mea ca ma vreau sa vad o stire si tam nesam imi apare o imagine deochiata si vrand nevrand te intoarce putin pe dos , ca de asa este facut omul simtitor.

  24. Am citit intr-un articol dintr-o carte ca cel mai greu se sterge din mintea omului o imagine vazuta , mai ales una pornografica.Pentru unii dintre noi de pe acest site, televizorul este icoana mergatoare venirii Antichristului, prin televizor si acum si prin internet se vor distruge tot mai mult generatiile.Pe mine una nu prea ma afecteaza o imagine din acesta aparuta brusc(doi tineri dezbracati) , pentru ca stiu sa resping asa ceva, numai ca-ti trebuie o educatie , un autocontrol si se realizeaza in timp. Am refuzat sa mai vad si filme la care se pot uita si copiii intrucat fara sa vrei sunt introduse imagini pornografice. Si azi o imagine din asta , maine alta si uite asa creierul, sufletul nu mai poate sa le respinga.Am observat ca acum la asa zisele filme pentru adulti se poate vizualiza de la 16 ani, deci s-a coborat mult cu sexualitatea , oficial. Ma intreb pana unde se ajunge. Daca o emisiune crestineasca a fost amendata de CNA pentru ca a dezbatut incorect o tema despre homosexualitate, de ce nu se sesizeaza CNA-ul si pentru larga pornografie mediatizata in aproape toate revistele , ziarele ,site-urile, televiziunile etc.

  25. CrackXOR @ Iertati si pe mine, intr-adevar e necesar intotdeauna sa zabovesti cumva inainte de a crede ceva gresit.
    Sufletul omului este atras in atatea directii si de abia dupa aceea isi da seama ca unele directionari iti pot face rau, asa cum sunt unele articole. Acele surse de ispita din articole vezi ca pot influenta propria constiinta si ajungi sa ai o grija in plus fata de altii, care nici nu cauta sa inteleaga ce rau le pot face de ex. acele referiri cu tenta. Stiu persoane care nici nu-si pun problema ca ceva le-ar face rau si continua sa se imbacseasca cu tot ce le ofera media.
    Luandu-ma dupa primul raspuns aveam impresia ca era sustinuta acea libertate a oricui de a scrie ceva, alaturi de libertatea celorlalti de a nu citi ce e scris. Unii colegi de scoala, spuneau: ce daca aia dau la tv asa emisiuni, ca ei fac ce vor, asa intelegeau noua societate de dupa decembrie.
    Nu prea auzi pareri care sa spuna ca aia face rau.

    Ceea ce fac aia din ziare nu e tocmai ok pentru ca acolo ei spun ca sunt stiri, dar in legislatie se face diferenta intre aspectele cu tenta sexuala, la fel si la tv. Daca sunt limitari de varsta, in primul rand pentru acest gen de imagini, daca un film contine asa ceva este trecut la acea categorie de varsta, CEEA CE NU FAC CEI DE LA ZIAR, ei le pun aici, fara sa spuna ca ar fi vorba de asa ceva.
    Astfel cauti una si dai de alta. Vazand cate persoane si tinere si la pensie isi cumpara acele ziare, de au ajuns cele mai cumparate, spre rusinea noastra, pe care le deschid fara grija prin tramvaie, iti dai seama ca se lovesc si de acele articole si le fac rau fara ca ei sa stie. Nu stiu daca nu cumva on line sunt mai multe astfel de intercalari.

    Bine zis ca trebuie avut grija ce computere, tablete ajung copii sa aiba si de la ce varsta. Daca aveam copii era bine dar eu doar lucrez, cu copii mici si-i vad cum se contamineaza cu desene, iar cei mari cu filme violente, videoclipuri tendentioase, sau emisiuni de talk uri cu indivizi care nu reprezinta un model nici de educatie, nici de bun simt. Alt ceva nu fac ca asa e sistemul, cei mari nu invata nimic, se bucura daca cineva e batut in film, rad de ce ii face lu ala, admira cocalarii de la talk-uri, aici chiar se vede “efectul distructiv al televiziunii”.

    Legat de acea moda de a umbla asa ca vara, poate ca sexul tare nu ar trebui sa sufere, gandindu-se ca barbatul sa fie al unei singure femei, care poate fi mai valabila prin felul ei de a vorbi si de a se purta, decat toate alea de pe strazi. Cum sa se rezolve aceasta problema? Sunt si favorizate aceste comportamente prin exemple de “uite cum umbla cutare” dat la tv. Aceia induc interesul pentru asa ceva, inainte de 89 nu era asa.
    Mada a sesizat ca exista gesturi sfidatoare la adresa bunului simt si in limbaj, care, as zice, te poate face sa nu te mai intereseze deloc acele umblatoare decoltate, dandu-le pe toate in schimbul uneia care… nu e ca ele.

    Bine ai zis ca sansa este o educatie curata, care nu se face pe internet si asta chiar e cel mai bun lucru. Bine a zis Sorin ca ziarele acestea sunt antiromanesti si ar trebui reactionat la ce debiteaza.

    Doroteea @ cred ca e de suferit intr-adevar cu nivelul acesta jos de energie al unora, nu stiu ce e de facut cu ei. Dar imi e ca tehnicile de care spuneai ca apar in ziare, nu se datoreaza UNUI VAL DE INTREBARI puse de autohtoni, dovedindu-si lipsa de instinct… Ci mai degraba din partea ziarului, fara a le cere cineva asta, ca doar patronii au experienta in a atrage mustele, imitand pe ritorii cei mult graitori.

  26. @CrackXOR:

    nu cu nivelul de energie al preopinentilor de aici imi fac eu griji, ca dovada adresantul s-a descurcat f bine 🙂

    Da, mai, asa e, problema trebuie atacata de la radacina. Dar aici e ca in arta razboiului: iti intaresti pozitiile dar si ataci. Iar primul si cel mai important atac este a spune lucrurilor pe nume. Permanent, cu orice ocazie. Ca si ei ne impuie noua creierii la fel de sistematic. Si uite ca, incet-incet, tactica asta a avut efect. Un efect ale carui proportii abia incepem sa le intelegem (cel putin eu). Plus ca atacul este atat de agresiv si concertat, incat optiunea exclusiva a unei educatii sanatoase s-ar putea sa nu mai fie atat de realista. Da, daca era vorba doar de fete despuiate pe strada :), mergea.

    Eu ajung la concluzia ca s-a ajuns atat de departe pt ca nu am denuntat nefirescul atunci cand ar fi trebuit s-o facem L-am luat drept libertate de exprimare, democratie, piata libera etc., si am ajuns sa-l consideram firesc. Si exact asta s-a dorit. Iar pe terenul asta infloresc bine-mersi acum toate ororile. Pt ca noi am tacut si am acceptat, de la ziare va trece in scoala. Si de la scoala, la gradinite. Samd. Si atunci sa vedem cum va mai putea face fata un copil bine educat la toate astea. Poate ca va face fata, dar lupta va fi (si e deja) crancena, istovitoare.

    Cu cat accepti mai mult, cu atat de pomenesti in locuri de unde cu greu se mai iese. Mai ales ca prea putini vor sa iasa, iar cand o fac sunt prea singuri si prea agresati de cei multi care fac orice sa ii tina acolo, in mocirla. Si care au devenit asa multi pt ca noi am tacut.

  27. EI, asta-i buna, este fix problema acelor site-uri (deţinute de companii private) în privinţa conţinutului pe care aleg sa îl promoveze. Nu va pune nimeni sa le citiţi!

    Dupa modul tâfnos in care ai reactionat, s-ar zice ca te deranjeaza critica cu privire la problema in cauza, adica sa nu cumva sa dispara stirile pornografice de pe site-urile de stiri…

    E oare atat de “uncool” sa ai pretentia unui mediu online care sa respecte minime reguli deontologice sau macar de bun simt, ca sa nu mai zic de respect fata de cititorii de o anumita categorie? Faptul ca sunt companii private nu le scuteste de o minima responsabilitate fata de cititori, cu atat mai mult cu cat se cheama PRESA (nu hazna), fie ea online. Pentru ca se declara a fi presa quality, aceasta ii obliga sa respecte niste standarde si faptul ca nu o face, reprezinta un fel de inselaciune la adresa publicului cititor. Desigur nu ne obliga nimeni sa intram acolo, insa cine o face, in virtutea standardelor pe care acel site zice-se ca le respecta (dar nu o face), are dreptul moral de a-i lua la intrebari. Situatia nu doar ca e criticabila, daca ar trebui sa fie chiar sanctionabila, precum reclamele mincinoase de la tv. Ar fi bine sa existe un mecanism care sa monitorizeze si presa scrisa, nu doar cea vorbita. Si daca ni se baga pe gat articole porno amestecate cu stiri de interes comun si chiar articole despre sfinti (ceea ce reprezinta un pacat, o blasfemie) macar sa nu se mai numeasca presa ‘quality’, ci tabloid.

    E chiar asa greu de inteles ca nu e vorba de mine sau de cei de aici?
    E vorba de altii, de copii nostrii care pot accesa acele tampenii de site-uri… si asta intr-o cautare nevinovata a unei stiri.

    Copiii domniei voastre citesc presa pentru adulti (nu ma refer la materiale pentru adulti aici, gen pr0n ci la presa în sine care necesita o minte ceva mai adulta si cauta stiri pe internet?
    Poate ar trebui sa fiti mai atent la ce unelte le dati pe mâna (as in, computere, tablete), de la ce vârsta si, desigur, în ce conditii (anumite restrictii sunt de la sine întelese, inclusiv în ceea ce privette website-urile la care au acces). La judecata cam în zona asta se vor situa întrebarile în ceea ce va priveste.

    Chiar nu reusesti sa intelegi ca problema nu se pune (doar) pentru noi insine, NICI pentru copiii nostri, ci pentru multi altii, caci vorbim de o lucrare de ispitire a celui rau, de intinare permanenta a mintii cititorilor. E ca si cum ai spune ca e suficient daca ne pazim noi insine si copiii nostri. Pe principiul asta, societatea nu ar mai trebui sa reactioneze nici la casatoriile intre homosexuali, nici la vaccinarea copiilor cu diverse substante nocive, nici la politicile pro-avort, samd, daca fiecare are grija sa se pazeasca doar pe el insusi si familia lui. Cu modul asta egoist de a pune problema nu ajutam la indreptarea acestor lucruri, pe cat se poate. Poate fi considerata o reactie civica si fata de pervertirea si decaderea morala a societatii in care traim, dar si de batjocorire indirecta a unor reprezentari sfinte. Responsabilitatea nu este decinumai fata de noi insine, caci influenteaza toata societatea. Sa ne amintim, ca tot spuneai de Judecata, ca exista pe langa Judecata particularasi Judecata de Apoi unde vor fi judecate si neamurile. Ar trebui sa ne pese de ceea ce se intampla in jurul nostru, nu doar cum ne pazim pe noi insine de ispitele lumii de azi.

    do ya catch me drift?
    Capisci? Executarea!
    […]
    Pare?i foarte bine impregnat de cunoa?tere, felicitari.

    Astea sunt, ma ierti, reactii de copil obraznic. Maturizeaza-te.

    Eu zic sa va îngrijoraţi, în primul rând, pentru modul în care puneţi problema şi dialogaţi cu celalalt.

    Exactly! … So, what about you?

    La final, poate e indicat sa o luam mai uşor cu pianul pe scari şi cu supoziţiile la adresa nivelului de înţelegere al fratelui de dincolo de internetsi.

    Dar sensibil mai esti… Nu si atunci cand esti sarcastic cu altii, din pacate.

    sau chiar site-ul de faţa, care are specificul sau bine definit (sigur, trebuie sa rabdam designul ultra minimalist, stilul uşor anacronic şi organizarea oarecum anarhica…dar pana la urma trebuie şi noi sa ne nevoim cumva, macar cu utilizarea sa)

    Stilul nu e cu absolut nimic anacronic. Biserica, in general, e perceputa ca fiind anacronica, iar acesta este un site ortodox (in ton cu stilul Bisericii), asta daca cumva imaginea Parintilor din antet iti sugereaza acesta impresie. Iar organizarea nu e deloc anarhica, articolele sunt in ordine cronologica, ai la dispozitie etichete si categorii pt. fiecare subiect, e chiar mura in gura. Dar cumva mintea nu ne ajuta, ne chinuim chiar si cu lucrurile simple, intr-adevar.

    Dar oricum ar fi fost, nu e frumos sa jignesti pe cei care iti gazduiesc comentariile. Doar daca nu cumva ii cunosti, si atunci as putea sa-mi explic aceasta indrazneala (inclusiv nemultumirea fata de la aspectul site-ului), desi cu atat mai mult nu ar fi trebuit sa spui aceste lucruri rautacioase. It’s kind of low, if you catch my drift…

  28. * comentariul meu era pt. @CrackXOR

  29. Guilty on all counts.

    Altfel, observ că nu ați adus nimic în plus discuției de aici și ați pierdut o ocazie minunată de a vă păstra liniștea.
    Mă bucur totuși că v-am oferit oportunitatea să vă răcoriți puțin, probabil canicula de zilele trecute…

    @doroteea

    Da, mai, asa e, problema trebuie atacata de la radacina. Dar aici e ca in arta razboiului: iti intaresti pozitiile dar si ataci.

    Înțeleg că, în această artă a războiului la care faceți referire, în același timp, și te aperi și ataci?
    Hmm…acum îmi dau seama de unde e haosul ăsta și aici pe la comentarii, și în mințile unora sau altora cât și în reacțiile publice ale onorabililor creștinilor noștri. Oamenii sunt practicanți feroce ai ărții războului.

    Mă iertați atunci, căci plin de rușine trebuie să mă retrag din arenă ca un farsor ce sunt – îmi este evident acum că sunt complet nepregătit în domeniul artelor. Cu bine!

  30. @CrackXOR:

    ‘Îmbrăcaţi-vă cu toate armele lui Dumnezeu, ca să puteţi sta împotriva uneltirilor diavolului.
    12. Căci lupta noastră nu este împotriva trupului şi a sângelui, ci împotriva începătoriilor, împotriva stăpâniilor, împotriva stăpânitorilor întunericului acestui veac, împotriva duhurilor răutăţii, care sunt în văzduh.
    13. Pentru aceea, luaţi toate armele lui Dumnezeu, ca să puteţi sta împotrivă în ziua cea rea, şi, toate biruindu-le, să rămâneţi în picioare.
    14. Staţi deci tari, având mijlocul vostru încins cu adevărul şi îmbrăcându-vă cu platoşa dreptăţii,
    15. Şi încălţaţi picioarele voastre, gata fiind pentru Evanghelia păcii.
    16. În toate luaţi pavăza credinţei, cu care veţi putea să stingeţi toate săgeţile cele arzătoare ale vicleanului.
    17. Luaţi şi coiful mântuirii şi sabia Duhului, care este cuvântul lui Dumnezeu.
    18. Faceţi în toată vremea, în Duhul, tot felul de rugăciuni şi de cereri, şi întru aceasta priveghind cu toată stăruinţa şi rugăciunea pentru toţi sfinţii.’

    Lupta este premisa crestinismului. Pt ca exista un vrajmas, de a carui existenta ni se atrage atentia din prima pana in ultima pagina a Scripturii. Toti sfintii pe care ii stim – sunt cred cateva sute de pagini daca nu mai mult pe acest site despre vietile lor, pe la rubrica ‘acasa’ au avut vieti de lupta si daca au reusit sa faca fata prigoanelor, torturilor, nedreptatilor, ispitelor este pt ca si-au dus aceasta lupta. Cu armele duhovnicesti, evident, nu cu mitraliera. Intre aceste armefiind si aceea a cuvantului si a demistificarii minciunii.

  31. @CrackXor,

    Nu tineam sa aduc in plus discutiei, doar un punct de vedere. Nu mi-am pierdut linistea. Canicula se dusese deja de ceva timp.

  32. CrackXor @ Dar de la ce plecasem de fapt, de la niste articole cam nepotrivite asociate cu altele a caror autori nu ar fi de acord cu ce au introdus redactorii. Pui un sfat frumos intr-un articol si imediat langa el unii care se distreaza prostesc, ceea ce diminueaza sensul articolului bun, in alte cazuri sunt chiar tendentios puse si sunt sigur ca ai observat si nu esti de acord cu aceasta ne potrivire.
    Cei care au un mod de viata mai in acord cu ceea ce s-a spus ca trebuie facut, sunt atacati de ceilalti. Deci cuvant din razboi, atacat. La aceasta ce sa faca ceilalti, se apara, trec in defensiva, binenteles ca in sens spiritual. Putem zice ca este ca un razboi daca unii arunca cuvinte impotriva altora, iar ceilalti se apara. Uneori aratand reaua intentie a primilor. Sunt multe probleme aratate aici pe site si traim o perioada in care incet incet apar in mod las, legi impotriva comportamentului normal, deci este o situatie nu prea buna, iar cei care vor suferi vor fi copii, pentru ca li se vor impune idei gresite chiar la scoala, iar unii colegi vor fi foarte schimbati de acele ore care se vor introduce, ajungand sa vorbeasca urat si sa faca apropouri, avand ca motivatie chiar acele ore, zicand ca “asa ne-a spus la scoala”. Deci astea sunt vremurile rele, iar fiecare observa si se lupta in sens spiritual cu acei care-i ataca.
    Uneori cei care sunt atacati nu zic nimic, isi vad de alte treburi si lasa asa raul sa se manifeste.
    Deci e nevoie de oameni care sa comenteze raul facut sa-l arate si altora pentru a nu fi nepregatiti. Asa ca daca auzi ca apar manifestari impotriva unui mod normal de viata, comenteaza pe unde ai ocazia, am inteles ca “nivelul de înțelegere al fratelui de dincolo de internet” este clar orientat spre bine, spre a vedea raul ce-l pregatesc altii pentru intreaga populatie. Asa ca pe unde oi fi spune ca ceea ce se face in alte tari si la noi nu e bine, sau cum zicea in vechiul testament “este rau inaintea Domnului”.
    Trebuie de fapt sa faca toti asta.

  33. Cred ca polemica cu cracksor nu-si are rostul pentru ca primul comentariu este la mod ironic, gresesc cracksor?Eu nu prea am inteles ce a vrut sa spuna decat daca iei la modul ironic.Nu a gresit cu nimic .Daca nu este ironic , nu are dreptate cu siteurile private care pot face orice.

  34. cracXor a vrut sa spuna ca la fraza,,EI, asta-i bună, este fix problema acelor site-uri (deținute de companii private) în privința conținutului pe care aleg să îl promoveze. Nu vă pune nimeni să le citiți!”- ca daca noi ne revoltam despre siteurile private care dau asa obscenitati noi nu avem de ce a protesta untrucat raspunsul acestora ar fi: este problema noastra , suntem siteuri private si nu va intereseaza ce facem noi.cracXor da solutia: nu mai vizitati aceste siteuri. si cred ca asta este solutia, ca sa stopezi fenomenul este imposibil desi mi-as dori asta.

  35. @doroteea

    nu necesitatea luptei o puneam eu sub semnul întrebării ci a luptei fără cap, fără discernământ, haotică, fără cunoașterea și înțelegerea fenomenelor și a lumii înconjurătoare.
    In general, nu poți juca simultan atât în atac cât și în apărare. E suficient să priviți un meci de fotbal ca să înțelegeți asta, nu e necesar să îl citiți pe 孫子 în original. Asta nu înseamnă că nu merita un mic citat:

    Cunoaşte-ţi inamicul şi cunoaşte-te pe tine însuţi; într-o sută de bătălii nu te vei expune nici unei primejdii. Când nu-ţi cunoşti inamicul, dar te cunoşti pe tine însuţi, şansele tale de victorie sau de înfrângere sunt egale. Dacă nu-ţi cunoşti nici inamicul şi nici pe tine însuţi, vei pierde fiecare bătălie.

    @mada

    mulțumesc pentru gândurile frumoase.

    @all

    Fericiți cei curați cu inima, că aceia vor vedea pe Dumnezeu” (Matei 5, 8)

    Mantuitorul aseamana inima omului cu ochiul. Precum ochiul sanatos si curat poate vedea limpede (Matei 6, 22), tot asa numai cel cu inima curata, neacoperita de ceata pacatului, poate vedea pe Dumnezeu. Cei curati cu inima sunt mai intai cei nevinovati si lipsiti de viclesug, ca Natanael (Ioan 1, 47) si ca pruncii (Matei 18, 3-4); apoi cei care, prin nevointe si rugaciuni neintrerupte, izbutesc sa-si smulga radacinile pacatului, adica sa-si goleasca inima de poftele si gandurile rele, de iubirea celor pamantesti, si sa o umple cu dorul dupa lumina dumnezeiasca si desavarsire.

    Acestia ajung sa-L vada pe Dumnezeu chiar din aceasta viata, aflandu-L pretutindeni, si mai ales in fapturile Sale, precum este Scris: “Cele nevazute ale Lui se vad de la facerea lumii, intelegandu-se din fapturi, adica vesnica Lui putere si dumnezeire, asa ca ei sa fie fara, cuvant de aparare” (Rom. 1, 20).

    Curatenia inimii este conditia cea mai insemnata pe care o cere Mantuitorul la indeplinirea oricarei fapte. Prin aceasta El arata insemnatatea partii launtrice a faptei, adica a intentiei, a gandului care-i sta la temelie, lucru de care nu se tinea destul seama in Vechiul Testament. Mantuitorul face din aceasta schimbare a adancului sufletului omenesc lucrul cel mai ales prin care morala crestina intrece si desavarseste morala Vechiului Testament.

    In Vechiul Testament se oprea, de pilda, omorul; dar in Noul Testament se cauta a se inlatura si izvorul lui, adica mania din inima omului, caci asa cum spune Mantuitorul: “Din inima ies: ganduri rele, ucideri, adultere, desfranari, furtisaguri, marturii mincinoase, hule” (Matei 15, 19). Poftele si gandurile rele sunt semintele din care cresc pacatele si care, deci, trebuie inlaturate. Cu privire la aceasta, Mantuitorul spune: “Ati auzit ca s-a zis celor de demult: sa nu ucizi; iar cine va ucide vrednic va fi de osanda. Eu insa va spun voua ca oricine se manie pe fratele sau vrednic va fi de osanda” (Matei 5, 21-22).

    Post Scriptum. Aștept totuși și niște soluții concrete că de vorbe sunt satul. 3o de comentarii si nimic! De fapt, nu chiar nimic. Avem un punct de vedere de la sora Mirela, sigur, fără legătură cu subiectul dar asta nu-l face mai puțin punct.
    Aveți, prin urmare, o problemă cu pr0n-ul care ne sare în ochi de unde nu ne așteptăm, ca iepurele, bun!
    Aș vrea să văd că aveți și ceva soluții dar nu din cele de grădiniță, gen “hai să mergem la vizuină să-i spunem lupului că-i lup, poate nu știe. și atunci o să se transforme peste noapte în oiță blândă“.

  36. @crank
    solutie la ce, nepoate?
    te ajuta fratili tau

  37. @kinder

    te văz om dăștept și cu scaun la cap prin urmare am să apelez cu încredere la ajutorul matale, mulțumesc!

    Problema cu care mă confrunt acum este următoarea: în esență, trebuie să determin dacă este posibil ca pentru toate problemele pentru care un computer (algoritm) poate verifica rapid o soluție, computerul (algoritmul) poate găsi soluția la fel de rapid.

  38. Ce spune Cracksor solutia la aceste site-ri porno este ca ar trebui interzise, dar de cine….?

  39. Daca vrea sa faca asa ceva , sa lupte pentru interzicerea lor e ca si cum i s-ar taia capul.

  40. @cranck
    e problema satisfiabilitatii?

Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare