ZOOFILIA, ultima SPECIE a DARWINISMULUI, vrea LEGALIZARE

28-10-2011 6 minute Sublinieri

Zoofilia este serios dezbătută în ţări anglo-saxone (SUA, Marea Britanie, Australia), legalizarea sexului cu animale fiind cerută inclusiv de profesori universitari emeriţi, care predau la catedrele unor universităţi de renume mondial! Parlamentul din Florida a fost nevoit să adopte o lege specială pentru sancţionarea zoofiliei, după mai multe cazuri care au făcut vâlvă în presa locală, culminând cu violarea şi sufocarea unei capre, pe nume Meg. Suspectul principal nu a putut fi tras la răspundere, pentru că probele DNA recoltate nu au fost concludente. Însă, măcar a suferit umilinţa publică: la procesul acestuia, iubitorii de animale au îmbrăcat tricouri pe care scria „Baaa means no!” („Beee înseamnă nu!”). Dacă ar fi fost găsit vinovat, ar fi fost condamnat nu pentru zoofilie, ci în baza legii care sancţionează cruzimea împotriva animalelor.

„Geneza”, argument pentru zoofilie

Legea a fost adoptată abia la a treia încercare şi a intrat în vigoare la 1 octombrie 2011. Înainte de – şi în cursul dezbaterilor proiectului de lege s-au făcut auzite voci ale militanţilor pentru legalizarea zoofiliei, care se consideră discriminaţi în raport cu homosexualii. Între cei care au argumentat în favoarea zoofiliei se numără profesori universitari şi autorul unei cărţi în care îşi descrie relaţia amoroasă cu… un delfin.

„Conceptul de căsătorie ca parteneriat social şi spiritual nu trebuie restrâns la specia umană, atât timp cât partenerii sunt legaţi prin dragoste şi un angajament reciproc durabil”, scrie Stephen Bertman, profesor emerit de limbă, literatură şi cultură la Universitatea Windsor, Canada. Bertman invocă în argumentarea uniunii om-animal şi… Biblia: „O citire atentă a Genezei (2:18-25) relevă că, înainte de a crea o femeie, ca partener al bărbatului, Dumnezeu a experimentat zămislind o serie de alte vieţuitoare, care s-au dovedit a fi nesatisfăcătoare”. Aşadar, uniunea dintre un om şi un animal nu este un sacrilegiu, conchide emeritul. Filosoful şi profesorul de bioetică australian Peter Singer (Universităţile Princeton şi Melbourne) este un alt adept al sexului inter-specii, pe care îl vede „moral”, câtă vreme este consensual şi produce plăcere reciprocă.

Codul etic al zoofilului

Zoofilii care se exprimă public în favoarea legalizării relaţiilor sexuale inter-specii vorbesc de un cod etic ale cărui directive principale sunt: nu se practică sexul cu specii care pot fi vătămate (exemplu: găinile) şi nu omul nu iniţiază contactul sexual… „Zeiţa udă”, memoriile unui zoofil au avut atât de mult succes, încât au fost, recent, republicate. (…) Brenner şi alţi activişti pentru drepturile zoofililor se arată revoltaţi pentru că minoritatea lor este tratată diferit faţă de cea a homosexualilor şi îi acuză pe aceştia pentru că refuză să se ralieze cauzei „comune”. „Pentru mine, e ca şi când aş fi homosexual în anii 50. Dacă le permiteţi să persecute zoofilii, nu credeţi că veţi urma?”, se adresează în apelul său către homosexuali Cody Beck, un tânăr iubitor (la propriu) de cai şi câini.

Zoofilia în presa de calitate din Marea Britanie

În secţia „Opinii” din presa britanică de calitate au apărut recent, la distanţă de două zile, două articole în care se dezbate tema zoofiliei. Victoria Bekiempis, autoarea comentariului din The Guardian consideră că totul se reduce la consimţământ şi argumentează că semnalele pe care le dau unii cai, câini şi delfini în relaţia cu oamenii nu sunt concludente în sensul că ar reprezenta invitaţii la o acuplare. Bekiempis argumentează că limbajul corpului poate induce în eroare şi în cazul oamenilor, simplul gest de a da mâna cuiva fiind interpretat cu totul diferit de la o cultură, la alta.

De partea sa, în comentariul din The Telegraph, istoricul american Tim Stanley, profesor la Universitatea Oxford, este revoltat de argumentaţia feministei Bekiempis, fiindcă aceasta nu se arată nicio clipă indignată de subiect: „De nicăieri (din comentariul lui Bekiempis – n.r.) nu transpare ideea că oamenii care îşi violează câinii de companie ar trebui biciuiţi până la leşin, spune Stanley. Acesta arată că dacă totul se reduce la ideea de consimţământ (pe care s-a bazat în bună parte şi argumentaţia militanţilor pentru drepturile homosexualilor), atunci lucrurile se complică. „Sincer, este greu să stabileşti parametrii consensului şi în cazul oamenilor. De pildă, consumul de alcool diminuează abilitatea de a consimţi conştient la orice. Dar puţini dintre britanicii necăsătoriţi fac sex fără a fi consumat în prealabil alcool”. Istoricul conchide că zoofilia (cel puţin cea care provoacă moartea animalului „partener”) ar trebui sancţionată cu scaunul electric.

ALIANTA FAMILIILOR DIN ROMANIA

ZOOFILII ISI CER DREPTURILE

Inca nu am scris despre zoofilie. (Pentru cei care nu stiu, putini presupunem, zoofilul este  persoana care intretine relatii sexuale cu animale. Zoofilia mai este cunoscuta si ca “bestialitate” si e pedepsita de lege) O facem astazi dind recent peste un material publicat in publicatia londoneza Telegraph despre o miscare in ascensiune a zoofililor americani si britanici pentru dobindirea de “drepturi”, inclusiv dezincriminalizarea bestialitatii si legiferarea casatoriilor intre finte umane si animale.

Socati? Asa am fost si noi cind am dat peste notiunea asta bizara acum citiva ani. Auzim tot mai des despre “interspecies marriage” adica “casatoria intre specii.” De unde notiunea asta? Este un produs al evolutionismului si al darwinismului contemporan, si el in continua schimbare. Premisa e simpla. Omul, afirma evolutionistii, este un animal asa cum este un ciine. Se diferentiaza de animale doar pentru ca e numit putin diferit, “animalul uman” (“human animal”). Animalul uman se afla in virful piramidei animalelor, fiind un produs evolutiv al acestora. De ce atunci sa nu se permita si casatorii intre animale, in speta intre animalele de rind si “animalul uman”, adica omul? Restrictionarea casatoriei doar la specia homo sapiens, spun ei, este discriminatorie. Logic si inevitabil, adauga ei, casatoria intre specii e justificata.

In primavara lui 2004 The Futurist a publicat provocatorul articol “The Transformation of Marriage” (“Transformarea casatoriei”) (il aflati aici: http://www.wfs.org/excerptma04.htm) Afirma, cu totul bizar, ca “the concept of marriage as a socially and spiritually sanctioned partnership need not be restricted to humans alone if the partners to the arrangement are bound by a clear sense of loving and lifelong commitment”. (“conceptul de casatorie ca parteneriat social si spiritual sanctionat social nu trebuie restrictionat doar la fiintele umane atita timp cit partenerii sunt legati de un sens clar al dragostei reciproce si a unei responsabilititati pe viata”). Autorul articolului este Stephen Bertman, profesor emerit de limbi si literatura la Universitatea din Windsor, Canada.

Dupa cum vedeti, revolutia sexuala nu inceteaza sa uimeasca. E intr-o gestatie permanenta. Gesteaza idei, ideologii si manifestari noi. Tot ce era acceptat acum citeva decade privind normele de conduita sexuala si in general sexualitatea umana, astazi e depasit. Si tot ce e la moda astazi va fi depasit miine. Si asa mai departe. Pina cind?

Intunecimea Libertatii Sexuale

Asupra zoofiliei redam articolul alaturat publicat pe 5 octombrie in The Telegraph si intitulat “Intunecimea libertatii sexuale: zoofilii americani adopta limbajul egalitatii.” Textul in engleza, intitulat, “The dark side of sexual freedom: American ‘zoofiles’ take on the language of euality” poate fi citit aici: http://blogs.telegraph.co.uk/news/timstanley/100108943/the-gay-rights-movement-has-emboldened-americas-bestiality-advocates/

Florida

Sambata trecuta [Nota AFR: Octombrie 1, 2011] statul Florida in sfarsit a interzis sexul cu animale. E greu de crezut ca a luat asa mult timp, dar chestia asta nu a fost ceva scandalos pina acuma. Mai multe cazuri publicate recent in tabloidele locale i-au convins pe legiuitorii statului ca ceva trebuie facut. Un barbat de 54 de ani a fost arestat in iunie dupa ce nepotul lui l-a prins in dormitor incercind sa faca sex cu bulldogul familiei. In 2009, un barbat din Panhandle [NotaAFR: partea de nord a Floridei] a asfixiat o capra incercind sa faca sex cu ea. (in timpul procesului lui protestatarii purtasera tricouri cu inscriptia ‘baaa inseamna Nu”) si in 2005 un barbat orb singuratic a fost gasit in flagrant delict cu cainele lui.

Fiecare societate isi are pervertii ei tragici. Ceea ce insa face diferita generatia prezenta de bestiali este sofisticatia lor politica si culturala. Au adoptat limbajul “drepturilor” si incearca sa se identifice cu alte minoritati sexuale. Michelle Bachmann [Nota AFR: candidata crestina la presedintia SUA care se opune drepturilor “minoritatilor sexuale’] trebuie sa fie foarte fericita. Asta intr-o oarecare masura valideaza prezicerea miscarii conservatoare crestine americane ca toata campania pentru drepturi egale a homosexualilor a deschis accidental usa unor cereri mult mai stranii si bizare.

Sex cu un delfin

Efortul de a normaliza bestialitatea este uimitoare pentru ca e plina de candoare. Activistul pentru sexul cu animale Malcolm Brenner (care deasemenea e, in mod previzibil, Wiccan) [Nota AFR: Wiccan e o secta religioasa americana care promoveaza renasterea paganismului, o secta cu aderenti mai ales in rindul studentilor universitari], isi republica memoriile pe care le-a scris despre o afacere sexuala de noua luni pe care a avut-o cu un dolfin intr-un parc de agrement. Brenner intreaba: “Ce e repulsiv despre o relatie in care ambii parteneri simt si exprima dragoste unul pentru altul? Stiu ce zic, pentru ca dupa ce am facut dragoste, dolfinul si-a pus botul pe umarul meu, m-a imbratisat cu aripile ei si ne-am privit in ochii vreme de cam un minut.”

La fel ca si ceilalti bestiali, Brenner adopta ca un istet limbajul persecutiei minoritatilor pentru a-si justifica “relatia.” Il pune pe cititor in defensiva, fortindu-l sa-si justifice propriul prejudiciu. Un alt activist, Cody Beck, isi compara atractia fata de caini si cai cu un adolescent homosexual care isi afirma homosexualitatea pe fata. Adapostind un simtamint de atractie sexuala fata de un caine, spune el, “e cum a fost sa fii homosexual in anii 1950. Simti ca trebuie sa te ascunzi, si ca daca te afirmi in public, oamenii se vor uita la tine chioris.” Beck spune ca el si reteaua de zoofili la care apartine, asa numitii “zoos,” sunt extensia logica a miscarii pentru drepturi sexuale. Activistii pentru drepturile homosexualilor insa au opinii diferite. Beck a descoperit ca cererile lui de sprijin din partea homosexualilor au ramas fara raspuns. Spune el, “Unii homosexuali resping comparatia cu bestialii pentru ca simt ca contribuie la argumentul pantei alunecoase si le strica propriile eforturi.” Dar, adauga el, panta alunecoasa e cu doua taisuri: daca permiti persecutia zoofililor, cine vor urma dupa aceea? Homosexualii?”

(…) Dar ceea ce logica perversa a lui Beck ilustreaza e cum miscarea pentru drepturile homosexuale a dus societatea americana la punctul de a considera cel putin legalizarea poligamiei si a bestialitatii. Considerati, de exemplu, articolul autoarei feministe Victoria Bekiempis in The Guardian. E un sumar inteligent al argumentelor pentru si impotriva bestialitatii. Ca atare, tonul lui e uimitor. Nici o data nu scrie Bekiemps ceea ce oricare persoana sanatoasa la minte ar zice, adica “Barbatii care isi violeaza cainii ar trebui snopiti in bataie. Dar, in timp ce Bekiempis nu e de acord cu zoofilii, le da credibilitate doar scriind despre ei.

Intr-un sens, insa, trebuie sa scrie. Oricine in America care se considera o “victima” trebuie sa primeasca o sansa de a-si prezenta problame si a beneficia de o audienta plina de simpatie la conventia democratilor. [Nota AFR: tot la 4 ani in preajma alegerilor prezidentiale din SUA democratii, la fel ca republicanii, isi tin conventia nationala. In cadrul conventiilor mai toate grupurile, fara importanta cit de deocheate sunt, primesc un timp alocat sa-si prezinte platforma] Dar problema mai spinoasa este ca miscarea pentru drepturile homosexualilor a tulburat apele privind normele sexuale reducind fiecare dezbatere privind moralitatea la una privind consimtamintul reciproc. Dupa cum spune Bekiempis, “Oamenilor trebuie sa li se ingaduie sa-si satisfaca chiar si cele mai bizare si salbatice curiozitati fara teama de repercursiuni, atita timp cit sexul si numarul de persoane implicate in actul sexual ii satisfac pe participantii care isi dau consimtamiltul reciproc intr-un loc privat.” Dar daca “consimtamintul” este singurul nostru barometru pentru a legifera, lucrurile devin complicate.

Consimtamint?

Asa cum zoofilii americani afirma, animalele pot sa-si dea consimtamintul – intr-o oarecare masura. Comunitatea zoofililor evita cu strictete relatiile sexuale cu animale care pot sa moara in urma actului sexual (gainile de exemplu), si central in directivele lor este ca ei nici o data nu initiaza actul sexual. Franc vorbind, stabilirea parametrilor consimtamintului intre fiintele umane adulte poate fi la fel de problematic. Exista multi baieti de 15 ani (cu un an sub limita de varsta a consimtamintului in Marea Britanie) care sunt maturi sexual. Asta nu inseamna ca sunt maturi din punct de vedere emotional, dar exista si o multime de barbati care nici la 30 de ani nu sunt maturi emotional, si cu toate astea societatea le incurajaza comportamentul imatur. In plus, asta e dovedita de alcoolism, abuzul emotional, abuzul drogurilor, etc., care toate dovedesc ca milioane de adulti isi dau consimtamintul sa faca mai orice le trece prin cap. Englezii necasatoriti, de exemplu, rar fac sex fara sa fie beti (in tim ce englezii casatoriti rar fac sex).

In articolul ei, Bekiempis promoveaza argumente bine intemeiate de ce animalele nu pot sa-si dea consimtamintul sa intretina relatii sexuale cu fiintele umane in masura in care fiintele umane o fac, dar discutia ei in ea insasi privind subiectul bestialitatii reflecta modul in care normalizarea sexului in afara casatoriei heterosexuale a complicat ordinea sociala americana pina acuma simpla. Crestinii conservatori americani afirma ca notiunea de consimtamint nu constituie o norma satisfacatoare pentru a distinge intre ce e moral sau imoral: e preferabil, spun ei, sa ne fixam atentia asupra idealului traditional de casatorie Iudeo-Crestin, si sa discutam restul nu sub forma unor echivalente ale casatoriei ci al tolerantei. Fie ca au dreptate sau nu, un act sexual care e atit de departe de standardele civilizatiei occidentale incit rezulta in asfixierea unei capre nu poate fi discutat. In opinia autorului, ar trebui sa duca direct la scaunul electric.



Categorii

1. DIVERSE, Razboiul impotriva Bisericii/ crestinismului, Razboiul impotriva familiei / vietii/ copiilor

Etichete (taguri)

, , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

12 Commentarii la “ZOOFILIA, ultima SPECIE a DARWINISMULUI, vrea LEGALIZARE

  1. Argumentatia oferita de adeptii acestei aberatii nu poate rezista unei critici riguroasea. Formarea consimtamantului are la baza acordul de vointa. Vointa este, la randul ei, un proces complex care apare la nivelul constiintei in momentul in care se naste o tensiune intre o necesitate si dorinta, impulsul de a o satisface. Nu putem vorbi de consimtamant in relatiile sexuale dintre om si animal nu numai pentru ca ne aflam in prezenta unui discernamant abolit la cel putin una din partile implicate (ma refer la bietul animal, caci este foarte discutabila si deplinatatea facultatilor mintale ale zoofilului), ci mai ales pentru ca inca nu avem suficiente date in sprijinul ideii ca animalul ar avea constiinta. Daca admitem ca are, nu o putem demonstra si orice supralicitare este aleatorie si susceptibila sa genereze abuzuri. Daca admitem ca nu are, trebuie sa acceptam ca nu putem vorbi de vointa, deci in prezenta lipsei discernamantului, a fortiori nu poate fi vorba de acord de vointa si rezulta clar ca este absurd sa discutam despre principiul consensualismului ca argument logic si moral pentru uniunea dintre om si animal. Citesc aici ca adeptii zoofiliei se coboara la rang de animal, dar oare la animale se intalnesc exemple de imperecheri intre specii? Si daca nu, oare ce.l autorizeaza pe omul inzestrat cu constiinta sa se pretinda superior??

  2. Doamne , nu-imi-vi-ne- sa-cred!!!!!
    Plange sufletul in mine!!!!

  3. Am fost chemati de Dumnezeu sa fim asemenea ingerilor si noi suntem mai rai decat animalele.
    Vorba psalmistului:
    “Dar omul n-a priceput si s-a asemanat dobitoacelor”.
    Si Dumnezeu inca ne mai rabda!!! Doamne cum mai poti?!!

  4. Fragment extras din profetia staretului rus Antonie:

    “Nimeni nu se va putea indreptati spunand: “Doamne, am cautat dar n-am gasit!” In intunericul necredintei si al ateismului, pe tot pamantul ard luminitele adevarului.
    Si vor fi prigonitii si stramtorati dreptii slujitori şi supuşi hulelor de tot felul. Slugile diavolului nu se vor sfii nici să ucidă, dacă va îngădui Dumnezeu unui cuvios să primească cununa mucenicească. Mulţi vor fi ei, drepţii mucenici ai timpului de pe urmă!
    Dar cei de duh străin îşi vor aştepta conducătorul, pe antihrist. Şi lor însă li se va mai oferi posibilitatea de a se salva, adică să-şi dea seama cine este el, numai că puterea şi banii le vor închidemultora ochii.Cumplite vremuri! Dar toate încep de la mărunţişuri. Clerul a încetat să mai poarte hainele cuvenite cinului. De acum şi bărbile rase, după moda catolicilor şi a protestanţilor, nu mai stârnesc mirare.
    A doua „libertate”, umflată în fel şi chip, e libertatea pervertirii moralităţii. Din păcate, oamenii au primit-o şi ea a devenit o parte organică a zilelor noastre. Desfrânarea nu mai e desfrânare, ciemancipare sexuală (uitaţi-vă cum ascunde vrăjmaşul fapta după cuvinte, la prima vedere, frumoase: nu desfrânare, ci sex; nu hoţie, ci expropriere ş.a.m.d.). Coruperea începe la cea mai fragedă vârstă, educând, chipurile, cultura sexelor şi a relaţiilor dintre ele.
    Vor începe (iar pe alocuri aceasta deja se întâmplă) să le arate copiilor corpuri dezgolite, actul sexual în desfăşurare, aprinzând poftele, lăsând aceasta să treacă drept ceva normal.
    Cărţile şi televizorul vor fi pline de oameni goi, scene groaznice de desfrânare. Dezgolirea din zilele noastre e doar începutul. Scopul e mult mai spurcat: grădinile Astartei şi ale lui Baal, unde se împerecheau ameţiţi de băutură şi de droguri sute şi sute de păgâni. Iată acolo, spre închinare dracilor, târăsc lumea luptătorii pentru libertate. De cine eşti învins, aceluia îi eşti rob. De această robie în ambalaj de libertate se lasă ispitiţi oamenii. Dar şi desfrânarea propriu-zisă le pare puţină slugilor întunericului.
    Ca o manifestare a culmii iubirii de libertate, a descătuşării gândirii, se va servi sodomia şi zoofilia. Propagarea acestei scârboşenii va atinge proporţii de necrezut, poate mai mult chiar decât coruperea sexuală. Cazurile căsătoriilor între homosexuali vor beneficia de tot atâta publicitate ca şi inventarea, pe timpuri, a antibioticelor! Sodomiţii vor apărea peste tot: vor fi artişti, întâi de toate, politicieni, administratori.
    Păcatul sodomiei va deveni eticheta viitorului apropiat. Deja acum au loc orgiile lor sălbatice, carnavalurile anuale în America. Toate astea se vor întâmpla şi la noi, într-un chip nu mai puţin respingător. Toţi cei care se vor împotrivi acestei invazii drăceşti vor fi declaraţi potrivnici ai libertăţii altora, înapoiaţi şi persoane antisociale, fiindcă toate statele, în fruntea activităţilor lor, pun nu apărarea moralităţii, ci apărarea libertăţilor drăceşti.”

  5. 21. Si din samanta ta sa nu dai a sluji spre jertfa idolului Moloh, ca sa nu spurci numele cel Sfant al Domnului Dumnezeului vostru, Eu Domnul.
    22. Si cu barbat sa nu dormi ca si cu femeie, ca spurcaciune este.
    23. La nici o vita din cele cu patru picioare sa nu dai patul tau intru samanta ca sa te spurci cu dansa. Si femeia sa nu stea la nici o vita din cele cu patru picioare sa se impreune, pentru ca spurcaciune este.
    24. Sa nu va spurcati cu nici una dintre acestea, ca cu toate acestea s-au spurcat neamurile care Eu le arunc dinnaintea fetii voastre.
    25. Si s-a spurcat pamantul, si Le-am rasplatit lor nedreptate pentru aceea. Si a urat pamantul pre cei ce lacuiesc pre dansul.
    ( Leviticul cap.18 )

    26. Pentru aceea i-au dat pre ei Dumnezeu intru patimi de ocara; ca si muierile lor si-au schimbat randuiala cea firesca, intru ceea ce este impotriva firei;
    27. Asijderea si barbatii, lasand cea dupa fire randuiala a partei femeiesti, s-au aprins intru pofta lor unul spre altul; barbati cu barbati rusinea lucrandu-o si rasplatirea ce li se cadea a ratacirei lor, intru sinesi luandu-o.
    28. Si precum n-au cercat ei a avea pre Dumnezeu intru cunostiinta, asa i-au dat pre ei Dumnezeu intru minte neiscusita, a face cele ce nu se cade;
    29. Plini fiind de toata nedreptatea, de curvie, de viclenie, de lacomie, de rautate; plini de pisma, de ucidere, de sfada, de inselaciune, de naravuri rele;
    30. Soptitori, graitori de rau, uratori de Dumnezeu, ocaratori, semeti, trufasi, aflatori de rele, neascultatori de parinti.
    31. Neintelegatori, nestatornici intru asezamanturi, fara dragoste, neimpacati, nemilostivi;
    32. Carii dreptatea lui Dumnezeu stiind, cum ca cei ce fac unele ca acestea vrednici de moarte sunt; nu numai ca fac acestea, ci inca si binevoiesc cu cei ce le fac.
    ( Romani cap.1 )

  6. @ Un crestin ortodox:

    Nimerit citatul. Cuvantul integral e la:

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/2008/10/09/a-doua-viziune-a-staretului-antonie-invataturi/

  7. Chiar daca foarte multi il considera pe M. Dinescu neortodox …daca nu cumva chiar mai rau, de fiecare data cand aud chestii ca cele din acest articol, imi aduc aminte de una din poeziile lui (“Calatoria” scrisa prin anii ’90 cred)….de fapt, de versul :

    “Nebunii pasivi n-au nici o cautare:
    daca te-ai casatori cu o masina de tocat carne”

    Dau totusi un copy/paste cu toata poezia care imi pare a descrie foarte bine actuala stare de lucruri a lumii:

    Mircea Dinescu

    Calatoria

    Ca sa cobori cu arta in strada
    sa nu folosesti si tu acelasi lift hodorogit
    in care s-au pus la cale atitea afaceri cu cintec…
    Renunta in primul rind la poezie
    si te va durea stomacul mai putin.
    Poti din cinism sa-ti prelungesti viata
    poti inlocui cuvintul cu intimplarea
    poti scoate limba la soare ca o editie princeps
    poti cara (pilind zilnic citeva grame)
    turnul Eiffel intr-o pivnita.
    Sinuciderea nu mai renteaza.
    Ca sa ajungi scriitor celebru in Europa
    trebuie sa fii cel putin canibal,
    sau sa propui o solutie trasnita pentru inflorirea Saharei
    (cei cu apa la plamini sa fie parasutati,
    de exemplu, acolo).
    Nebunii pasivi n-au nici o cautare:
    daca te-ai casatori cu o masina de tocat carne
    cine stie ce trust din America
    ti-ar plati calatoria de nunta
    cu conditia sa torni niste copii piparati si fara nici-un gust
    aidoma celebrului lor hamburger…
    Societatea de consum te umileste iarna cu pepeni
    iar vara te spetesti carind cu pufoaica oua
    pentru solistele de la Metropolitan.
    Motai pe malul Senei
    si deodata-ti miroase-a Dimbovita,
    provincial speriat
    crezi ca daca-o cotesti in Montparnasse pe-o straduta
    incepe Bucurestiul.
    Nu ti-e usor sa intelegi
    ca poezia nu mai are nevoie de hirtie
    ca un glont se face mai auzit decit o carte
    ca dentistii mecanicii coafezele aviatorii
    chelnerii inginerii belferii amiralii si maturatorii instariti
    pe buna dreptate n-au nici un chef sa citeasca sonete,
    fiindca telul suprem e sa te-nrudesti cu petele de grasime din supa,
    adica sa stai totdeauna deasupra.

    Intre timp, propagandistii de serviciu ai ateismului si protestantismului isi continua treaba:
    http://www.realitatea.net/credin-a-in-dumnezeu-ii-face-pe-oameni-mai-lene-i_882624.html

    http://pandoras.realitatea.net/life/crestin-fiind-23651.html
    Aici, la ultimul link, desi primul cititor care a comentat i-a infatisat argumente clare si concise, saraca autoare a “articolului” le ignora si o da pe generalitati

  8. Pingback: “Biserica” Anglicana SI-A CERUT SCUZE LUI CHARLES DARWIN pentru contestarea TEORIEI EVOLUTIONISTE! - Recomandari
  9. Asa se va demonstra evolutia .Adica o sa ne intoarcem la maimuta si tot asa pina la celule(=;

Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare