Legea privind egalitatea este un asalt asupra moralității creștine, iar acesta este punctul în care consecințele sale pe termen lung sunt cele mai grave și mai distructive. Această lege își propune să reconfigureze nu numai fundamentul vieții de familie și normele obiective ale genului, ci și să catehizeze, inducând un mod diferit de a concepe locul și viziunea fiecăruia asupra lumii.
Articole din categoria: Traduceri
Trebuie să îngenuncheați și să plângeți, să vărsați lacrimi de pocăință, pentru ca Hristos să se îndure…
Acest lucru are legătură și cu ceea ce se întâmplă în America.
Mulți oameni se vor duce datorită celor ce urmează să vină, mulți se vor duce (vor muri).
Nu aveți milă între voi. Nu arătați milă unul față de celălalt.
Trebuie să nu mai fim niciodată complici la închiderile uşilor bisericilor noastre cultului creştinilor. A face acest lucru va cauza grave prejudicii parohiilor noastre, slujirii noastre pentru neam şi ar fi cu adevărat în opoziţie cu îndatoririle de bază ale slujitorilor creştini. C. S. Lewis a scris un articol, publicat în The Observer în 1958, în care spunea:
Nici nu se aude această frază când vine vorba de locul de muncă – adică: Mă voi abține de la a obține un venit, deoarece riscul pentru sănătatea mea este prea mare. Mă voi întoarce la muncă când va fi din nou lipsit de pericol. Nu, se pare că doar bisericile sunt supuse acestui nivel unic de pericol – la fel cum au făcut-o în prima parte a acestui an, făcându-le mai riscante decât transportul public și magazinele cu mărfuri la reduceri la un loc. Adevărul este că, în actualul climat de nebunie, mulți creștini ortodocși nu numai ca au deviat de la măsurile de siguranță realiste la isteria socială, ci au găsit și isteria socială ca fiind cea mai convenabilă acoperire pentru a evita orice lucru incomod sau dificil. Trebuie să vizitezi o rudă? Nu până nu va fi din nou în siguranță. Trebuie să termini o treabă dificilă? Nu până nu va fi din nou în siguranță. Dar ce zici să te întorci la biserică în fiecare duminică dimineață …?
Se pare că orice măsură, oricât de extremă ar fi, va fi luată pentru a păstra siguranța studenților și a personalului. Aceasta ar putea fi o greșeală gravă. Pe măsură ce copiii revin la școală în această toamnă, trebuie să avem o imagine atentă și echilibrată asupra tuturor măsurilor de siguranță care au fost propuse și să considerăm care sunt cu adevărat in scopuri de prudență – și care ar putea fi în schimb punitive. Cu siguranță, este adevărat că redeschiderea școlilor noastre, oricât de atentă, ar putea intensifica transmiterea virusului. Unele țări care au făcut acest lucru – Israel și Franța, de exemplu, au avut focare de infecții în rândul studenților și a personalului. Dar aceste focare au fost mici și anticipate, au declarat presei oficiali din ambele țări; iar dovezile sugerează că, în general, riscurile sunt foarte mici.
Trebuie să aruncăm o privire lucidă asupra compromisurilor pe care le implică masca universală și celelalte măsuri de protecție împotriva pandemiei. Trebuie să contestăm așa-numitele recomandări unanime ale așa-numiților experți și să sapăm mai adânc. Sunt aceste măsuri, cu adevărat, în interesul sănătății publice? Ar trebui ca aleșii noștri să ne impună ordine universal-valabile?
7. NOUA NORMALITATE PANDEMICA. Cum arata planurile de „relaxare” in principalele tari europene? 02-05-2020
masurile de relaxare vin la pachet cu o serie de obligatii cum ar fi purtarea mastilor de protectie in mijloacele de transport in comun si in spatiile publice, pastrarea voluntara a regulilor de distantare sociala si restrictii in ceea ce priveste deplasarile persoanelor in afara regiunilor de rezidenta
Tragedia pandemiei COVID-19 pare să intre în faza de control al acesteia. Zeci de mii de americani au murit, iar americanii sunt acum disperați in căutarea unor factorii politici sensibili, care au curajul să ignore panica și să se bazeze pe fapte. Conducătorii trebuie să examineze datele acumulate pentru a vedea ce s-a întâmplat de fapt, în loc să pună accentul pe proiecții ipotetice; să combine acele dovezi empirice cu principiile fundamentale ale biologiei stabilite de zeci de ani; și apoi să restabilească țara, cu atenție, din punct de vedere funcțional. Cinci fapte cheie sunt ignorate de către cei care solicită continuarea blocajului aproape total.
Dacă Biserica adoptă „orice ni se spune, vom face” ca poziție doctrinară a acesteia de a răspunde la problemele sociale, atunci în viitorul apropiat, autoritățile din diferite țări vor putea să ne închidă bisericile și să îi priveze pe credincioși de Liturghie sub orice pretext umanitar – o pandemie, pericolul unui război nuclear, schimbările climatice, etc. Credincioșii din Ucraina, iar acum și din Muntenegru, au înțeles foarte bine în ce fel politica modernă, folosind aceleași capcane umanitariste, poate încerca să strice și să distrugă comunități bisericești puternice, de mai multe milioare [de credincioși], folosindu-se de pârghia aceasta. Acest lucru nu adaugă optimism situației. Și trebuie să fim astăzi pregătiți pentru realitățile Bisericii în astfel de condiții. A urma orbește îndrumarea celor aflați la putere va avea ca rezultat ruperea.
Astfel, pocăința noastră va deveni scut de apărare al Duhului Sfânt în noi. Va deveni o umbrelă invizibilă și de neînvins pentru apărarea noastră… Zdrobirea inimilor noastre va activa in noi prezența Duhului Sfânt și ne va umple de lucrarea Lui activă. El ne va alina, ca un Mângâietor, oferindu-ne roadele prezenței Sale, adică „iubire, bucurie, pace …”, pe care le vom experia în noi „întru cunoştinţă şi întru orice pricepere”. Acest dar reprezintă și criteriul incontestabil al autenticității pocăinței noastre…
Cea mai mare problema nu este, dupa parerea mea umila, aceasta boala asa cum multi au reusit sa panicheze lumea. Este si asta o problema, dar cea mai mare problema este frica, panica si uitatul la televizor fara masura. Se pare ca exista o intentie din partea anumitor puteri al dezordinii de a se teme lumea si de a se panica. Si anumite persoane, nu toate, din mass media slujesc acestei intentii. Frica si telemania nu pleaca nici cu Ordine prezidentiale, nici nu Enciclice ale mitropolitilor ca aceasta de acum. Frica dispare atunci cand incepem sa ne pocaim pentru pacatele si greselile noastre personale si sa cerem de la Duhul Sfant cu durere in inima: “Duhule Sfant, Duhule adevarat, curateste-ne pe noi de toata necuratia!”
Măsurile guvernului împotriva Covid19 sunt grotești, absurde și foarte periculoase (…) Speranța de viață a milioane de oameni este redusă. Impactul înfiorător asupra economiei mondiale amenință existența unui număr imens de oameni. Consecințele asupra îngrijirii medicale sunt profunde. Deja îngrijirile acordate pacienților au fost reduse, operațiile anulate, personalul medical amețit. Toate acestea vor avea un impact profund asupra întregii societăți.
Ceea ce se poate observa până acum este că panica generată de coronavirus justifică avansarea mecanismelor de control social. Aceasta este Fereastra Overton* deschisă de pandemie: discursurile împotriva libertăților civile și individuale obțin acceptare și vor ajunge în curând la stadiul politicilor publice. Ne confruntăm cu nașterea liberalismului fără libertăți, a unei dictaturi globale computerizate sub marca (masca) „capitalismului verde (ecologic)”.
Una dintre chestiunile de bază este că nu știm cât timp pot fi menținute măsurile de distanțare socială și blocarea fără consecințe majore asupra economiei, societății și sănătății mintale. Pot să apară evoluții imprevizibile, inclusiv criza financiară, tulburările, conflictele civile, războiul și ruperea țesăturii sociale. La un nivel minimal, avem nevoie de date nepărtinitoare și obiective legate de prevalență și incidență pentru evoluția activității infecțioase a virusului pentru a ne ghida luarea deciziilor.
În Singapore, guvernul a creat jurnale (logs) de documentare detaliate cu privire la locurile unde au fost pacienții diagnosticați și cu cine au interacționat, în timp ce autoritățile din Taiwan au combinat mai multe baze de date publice pentru a face predicții despre virus, și a folosit urmărirea telefoanelor pentru a monitoriza dacă oamenii respectă carantina.
Cu siguranță, cetățenii lumii occidentale dezvoltate, care au crezut că legea marțială este doar pentru republicile bananiere și țările exotice din est, sunt pe cale să simta un gust al acestui medicament amar pe spatele panicii de coronavirus.
Soumya Swaminathan, MD, om de știință și director in cadrul programelor OMS, a confirmat că nu se cunosc multe aspecte legate de siguranța vaccinului, deoarece supravegherea vaccinării nu este adesea ceea ce ar trebui să fie. Dr. Swaminathan a spus: „Cred că nu putem neglija deloc faptul că într-adevăr nu avem sisteme foarte bune de monitorizare a siguranței în multe țări, iar acest lucru se adaugă comunicării greșite și neînțelegerilor, deoarece nu suntem în măsură să oferim răspunsuri clare atunci când oamenii pun întrebări despre decesele care s-au produs din cauza unui anumit vaccin…”
[Orașul] rămâne sub legea marțială; nimeni nu lucrează, nimeni nu iese pe străzi. Dacă vor mâncare, comandă; Aceasta este adusa la recepția cladirii de apartamente și merg să o ridice. Nimănui nu ii este permis să iasă din clădire. Au drone care zboară pe la ferestre, până la etajul 18, de trei ori pe zi – pentru a detecta febra. Dacă cineva are febră, persoane în costum hazmat apar și îi iau pe toți din apartamentul respectiv. Există o renaștere ciudată a Revoluției Culturale în timpul căreia vecinii erau încurajați să spioneze și să îi toarne pe semenii lor.
Pe 11 februarie, directorul general al Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) Tedros Adhanom Ghebreyesus, a declarat că focarul de coronavirus din China reprezintă o „amenințare foarte gravă pentru restul lumii.” El a cerut crearea unei foi de parcurs pentru a accelera dezvoltarea medicamentelor și vaccinurilor „în jurul cărora se vor alinia cercetările și toti donatorii”.
cardinalul care până recent, era cel mai înalt oficial doctrinar în Biserica Catolică, îl acuză indirect pe Papa că a permis idolatria și a încălcat legea divină. Dacă acele „statui pachamama” – pentru a folosi cuvintele lui Francisc – apar la slujba de închidere a Sinodului din Bazilica Sf. Petru, aceasta va fi văzută de mulți ca o profanare a templului, ca o „urâciune a pustiirii”, folosind termenul profetului Daniel și al Domnului Iisus din Nazaret.
Din toate perspectivele, funcționarii publici si oficialitatile au acceptat cerințele lobby-ului trans fără a face nici o pauză pentru reflecție. Când Maria Maclachlan a apărut în instanță pentru a da marturie împotriva lui Tara Wolf, un tânăr trans activist de sex masculin care a atacat-o fizic înainte de o întâlnire legata de Actul de Recunoaștere a Genului, judecătorul a oprit procedura, insistand ca Maclachlan să se refere la inculpat in cadrul procesului cu apelativul de “ea”. În campusuri, cadrele universitare care pun sub semnul întrebării “gandirea trans” au fost supuse abuzului și s-a cerut ca activitatea lor de cercetare sa fie închisă. Activiștii au elaborat o listă de femei considerate “periculoase” – precum profesorul Rosa Freedman, expert în drepturile omului care susține că bărbații nu ar trebui să aibă acces la refugiile femeilor sau ca profesorul Kathleen Stock, care a pus la îndoială extinderea categoriei de feminine pentru a include şi bărbații care se identifică ca femei.
Toți președinții americani până la Donald Trump, ca și toți liderii britanici până la Brexit au înghițit această idee. Atât republicanii, cât și democrații (în SUA), atât conservatorii, cât și laburiștii în Marea Britanie, absolut toți politicienii europeni s-au pus de acord în mod miraculos asupra acestei unanimități îngrijorătoare, cum că era nevoie de desființarea frontierelor și de crearea unei singure ordini politice și economice pentru întreaga planetă. Această nouă ordine a primit diverse nume: unii o numesc Globalism, alții Internaționalism Liberal, eu o numesc Imperiul Liberal. Viziunea de impunere a acestei ordini globaliste, cu forța puterii militare a SUA și cu aprobarea Europei, a fost viziunea politică a ultimilor 30 de ani. Eu cred că e o eroare groaznică.
Regimul în care trăim noi acum este unul de tip corpocratic (n.tr. puterea corporației). Ceea ce se dezvoltă acum la nivel mondial este un stat totalitar, în cadrul căruia corporațiile vor să aibă, într-o manieră de acțiune fascistă, libertatea totală de mișcare pentru forța de muncă, fără limite și granițe, să poată să-și miște mărfurile fără nici o restricție sau reglementare și să poată reduce salariile. Acesta este scopul final. Asta înseamnă echitate socială.
„Nu aveti ce cauta aici. Nu e nimic pentru Biserica voastra, pentru fortele voastre armate, pentru armele voastre. Acasa. In Rusia”, a afirmat Porosenko pentru reprezentantii Bisericii Ortodoxe a Rusiei din Ucraina.
Instanta a consemnat ca unele imagini pareau sa arate cum bebelusi erau violati. Politia norvegiana fusese initial avertizata inca din 2015 ca barbatul a descarcat imagini ilegale privind abuzuri asupra copiilor. Dar abia la începutul lui 2017 – un an si jumatate mai tarziu – au inceput investigatiile dupa care l-au arestat. Barbatul a marturisit ca vizionează astfel de materiale de 20 de ani. In mass-media norvegiana nu s-a dat numele expertului – pentru a proteja intimitatea propriilor sai copii. Dar, pana la arestarea sa, el a jucat un rol-cheie la diferite niveluri în sistemul de protectie a copilului din Norvegia, Barnevernet, în calitate de martor expert în cazuri individuale, cum ar fi cel al lui Cecilie si, mai recent, ca membru al prestigioasei Comisii de experti in educarea copilului, care evalueaza toate rapoartele de protectie independente.
Pentru postmodernisti, lumea este un camp de batalie Hobbesian al identitatilor de grup. Ei nu comunica unii cu altii pentru ca nu pot – totul este o lupta pentru putere. Ei cred ca pana si logica este parte dintr-un proces prin care institutiile patriarhale ale Vestului continua sa domine si sa-si justifice dominarea. Ei nu cred in dialog. Radacina cuvantului “dialog” este Logos. Inca o data, ei nu cred ca oamenii de buna credinta pot ajunge la un consens prin schimbul de idei. Ei cred ca acest lucru face parte din structura filozofiei si a practicilor culturii dominante. Asa ca motivul pentru care ei nu lasa oamenii cu care nu sunt de acord sa vorbeasca in campusurile studentesti este pentru ca ei nu sunt de acord cu a lasa oamenii sa vorbeasca in general. Vezi, nu face parte din ethos-ul lor.
Documentarul “Durere si suferinta” arata cum efectele secundare ale vaccinului iti pot schimba fundamental viata, inclusiv prin declansarea unor boli neurologice severe. Filmul ne prezinta doua tinere care au suferit de exact aceste probleme la scurt timp dupa ce li s-a administrat vaccinul HPV. Ruby Shalom, ce are acum 16 ani, a paralizat aproape complet dupa administrarea primei doze de vaccin HPV, iar Chloe Leanne Brooks s-a imbolnavit dupa a doua administrare, la varsta de 12 ani: si ea a suferit o forma de paralizie ce s-a deteriorat pana in punctul in care, incapabila de a se hrani, Chloe a ajuns acum complet dependenta de administrarea intravenoasa de fluide si medicamente si de ingrijirea mamei sale.
De ajuns! Sa ne pocaim, cler și laici, pentru compromisurile si lepadarile pe care le-am facut fata de tradiția creștina, a istoriei și a limbii noastre, in fata razboiului provocator al masoneriei si al fortelor întunecate. Acestia au ca scop distrugerea institutiei familiei, care este fundamentul tarii noastre si care a dat atatia Eroi și Sfinți.
Legea a fost votata in ciuda opozitiei vehemente a Bisericii Greciei, care a condamnat-o drept “imorala” si “monstruoasa”. Sfantul Sinod a avertizat ca legea este un “afront adus societatii” si o amenintare la adresa “sanctitatii familiei”. Legea propusa, au transmis sinodalii greci, ataca institutiile sacre ale familiei, contrazice morala, bunul simt si distruge omul. “In loc sa diminueze dezordinea psihica, o va amplifica si va da nastere unor fenomene sociale periculoase.” Ierarhii au mai aratat ca dragostea fata de pacatos inseamna inclusiv a atrage atentia asupra unor pacate distrugatoare ca sodomia.
„Când vorbim despre tehnologie, o privim de parcă este un cer albastru şi infinit spre care putem ţinti în orice direcţie. Dar vreau să vă spun că merge într-o direcţie foarte specifică. Există un scop ascuns în spatele întregii tehnologii care ne este oferită, iar acel scop vine ca o cursă crâncenă între giganţii din social media pentru atenţia noastră. Orice site, orice politician, orice campanie, ştiri, sporturi, jocuri, tot ce urmărim are un singur scop: un procentaj cât mai mare din atenţia noastră”.
A fost plasată o ecleziologie neclară cu privire la caracterul eterodocșilor. În textul pe care l-am analizat, după cum a fost dezvoltat succesiv, am văzut că a fost utilizată fraza «existența ontologică a tuturor celorlalte Biserici și Confesiuni» din celălalt text, a fost convertită în «existența de facto a tuturor Bisericilor și Confesiunilor creștine», a fost remodelată în «existența istorică» și la final a ajuns la «denumirea istorică» a Bisericilor creștine eterodoxe. Aceasta arată lipsa de claritate ecleziologică mai ales când se gândește cineva că în practică «Bisericile eterodoxe» sunt luate drept Biserici de facto, care oferă Taina concretă a Botezului și creștinii eterodocși pot să se împărtășească la nevoie din Tainele creștinilor ortodocși și invers. Astfel, Biserica este concepută ca putând face uz de o «ospitalitate creștină în Taine»!!
Three Square Market lucreaza, de altfel, cu o companie din Suedia, BioHax, pentru a furniza noua tehnologie, pe care o vad ca devenind, intr-o buna zi, o simpla metoda de plata si identificare printre altele – doar ca, in locul cardului de credit sau telefonului, ar fi un microcip intre degetul mare si aratator.
Prin toate acestea nu vrem să propunem liniștea indiferenței, ci să subliniem importanța trezviei și a credinței. Considerăm drept nemulțumire față de Dumnezeu și lipsă de dragoste față de toți frații – de aproape și de departe – dacă nu subliniem cu toată îndrăzneala și claritatea bogăția harului pe care-l primim când trăim în sânul Bisericii una, sfântă, sobornicească (universală) și apostolică.
Au fost apoi alții care spuneau ca Rusia se va ridica din nou, iar noi trebuie să ne asigurăm că asta nu se va întâmpla niciodată. Pentru a face acest lucru, trebuie să rupem Ucraina de Rusia, în mod special. Brzezinski a scris asta. La un moment dat, în acest timp el a scris că Rusia impreuna cu Ucraina este o mare putere imperială, iar fără Ucraina este o țară normală. Dar au existat oameni la Washington, aceiași oameni pe care i-am auzit în discuții private, spunând că Rusia e la pamant și ca noi o vom păstra acolo. Ei au introdus aceasta opinie în administrația Clinton, și asta a ajutat în mod clar la extinderea NATO.
Biserica este una, cea Ortodoxă. După Marele Vasile, «toți cei ce nădăjduiesc în Hristos nu formează decât un singur popor, iar credincioșii lui Hristos sunt acum toți o singură Biserică (cu toate că aceasta ia diferite numiri după locul unde se află)» (Epistola 161, II – după ediția PSB 3, Basilica 2010). Biserica așteaptă totdeauna întoarcerea tuturor oamenilor, neortodocși și de altă credință la ea. Textele Sfântului și Marelui Sinod al Bisericii Ortodoxe constituie obiectul unei aprofundări și studiu pe mai departe. Acest fapt este valabil pentru toate Sinoadele Bisericii. Dialogul teologic nu este întrerupt. Condiția prealabilă indispensabilă desigur este să păzească neatins adevărul teologic și acest dialog să se realizeze fără fanatisme și dezbinări, fără adunări separate și schisme, care lovesc unitatea Bisericii.