“Ce ne facem în cazul unei calamităţi cu 2000 de victime?” DIVERSIUNEA “SPITALE, NU CATEDRALE”, LANSATA PENTRU A ACOPERI URMELE UNEI CRIME SOCIALE

2-11-2015 10 minute Sublinieri

61736211

Durere şi revoltă. Până vom face autopsia Puterii, a acesteia şi a celor care au precedat-o, adevărul se prăvăleşte peste noi. Am onoarea să găzduiesc mărturia domnului doctor Cosmin Humulescu de la Spitalul Clinic Colţea.

„Fac parte din gaşca *şpăgarilor*. De regulă mă emoţionez greu. Noaptea trecută a fost una fără precedent pentru mine. Am aflat destul de târziu despre eveniment – pe la ora 1. L-am sunat pe colegul meu care era de gardă la Spitalul Clinic Colţea (atenţie!- spitalul clinic, NU DE URGENŢĂ). Mi-a spus că e o imagine de coşmar. M-am îmbrăcat, am luat un bax de apă şi in 10 minute eram la spital. Aşa a fost pentru majoritatea, oamenii nu au fost chemaţi ci AU VENIT!! Una din asistentele noastre a venit din Voluntari, fără remuneraţie, fără şpagă, plătindu-şi taxiul din salariul ei de 1100 de lei, salariul cu care creste un copil de 15 ani. De ce? Din omenie, din empatie, din ce motiv vreti voi, sa ajute nişte oameni carora li s-au topit bancnotele “de şpagă” in buzunar, impreuna cu buletinele.

7 victime au fost duse la Colţea. Cea mai putin gravă era o fată cu arsuri pe 20% din suprafaţa corpului. Vi se pare puţin? pentru ea au insemnat ambele braţe si faţa!!! Cei mai gravi erau 2 baieţi cu arsuri pe 55% din suprafată corpului. Unul dintre ei a trebuit să fie intubat, s-a pus problema unei come induse, dar, medicul anestezist s-a temut ca nu se va mai trezi asa că a fost intubat treaz, doar cu analgezie. In terapie intensivă era un miros de fum, provenit doar din aerul expirat de cei arsi. Absolut toti aveau faţa arsă – si căile aeriene. S-au mobilizat toţi medicii din sectia de chirurgie. Şeful secţiei, prof. Traean Burcoş, debrida si curăţa arsurile cot la cot cu rezidenţii dumnealui. A venit personal de pe toate sectiile spitalului. Au fost 40 de cadre medicale pentru 7 victime. Atenţie! cadre medicale inseamnă medici, asistente, tehnicieni, infirmiere, brancardieri. Numai un imbecil işi inchipuie ca deficitul de personal este numai in rândul medicilor. Deci la intrebarea – de câte cadre medicale este nevoie pentru 180 de victime? raspuns- cam de 800-1000. Cam caţi sunt disponibili la ora actuală in Bucureşti? Păi cam ăştia am fost toţi! Aoleo….pai şi noi ce ne facem in cazul unei calamităţi cu 2000 de victime???? Răspuns- Ne ia dracu pe toţi!!!!

Bolnavii de la Colţea au fost, chipurile, bolnavi triaţi, cu leziuni mai putin grave. M-am gandit cu groază la ce a fost la Floreasca sau la Arşi, etc. Femei si barbati cu feţele arse, fără păr pe cap, cu ochii tumefiati si cu lacrimi de sânge.

[…]

Veşnică recunostinţă “şpăgarilor” din spitalele bucureştene! Ati dat dovada si de această dată de un maxim profesionalism!

EDIT: Scopul acestei postari nu este acela de a atrage recunoştinţă! Sper ca mesajul se va intelege corect. Ar fi bine sa nu mai bezmeticim precum muştele fara cap”.

Caz halucinant la Spitalul de Arși din Capitală, acolo unde sunt spitalizați o parte dintre răniții în urma tragediei de la Club Colectiv.

În urma scandalului de anul trecut de la Spitalul de Arși,  instanța a dispus controlul judiciar pentru un șase  reputați medici plasticieni, aceștia neputând să mai  profeseze într-o unitate spitalicească de stat.

Decizia instanței este scandaloasă în acest moment, unde peste o sută de răniți cu arsuri grave sunt internați la diferite spitale din Capitală. Lipsa de medici specializați în chirurgie plastică este simțită în acest moment, când cei existenți fac gărzi permanente iar starea de oboseală  se resimte.

În condițiile în care specialiștii noștri nu au voie să intre în spitalele de stat, din străinătate și-au exprimat dorința de a veni medici pentru a fi alături de pacienții aflați în stare gravă.

Interpelat despre această situația la  RTV, ministrul Sănătății, Nicolae Bănicioiu, a fost luat prin surprindere. Totuși, acesta a declarat că “medicii de la Spitalul de Arși fac tot ce este posibil, beneficiază de sprijin și în momentul de față se descurcă. Problema de chirurgie încă nu s-a pus la Spitalul de Arși. Deocamdată este vorba de terapie intensivă, este vorba de stabilizarea pacientului. Sunt convins că pe măsură ce colegii de acolo vor avea nevoie de ajutor suplimentar, fiți sigur că vom face orice cerere și orice este nevoie“, a  declarat Bănicioiu.

Val Valcu (Facebook):

Sunt curios, dacă medicii de la Spitalul de Arși erau încă arestați preventiv, cum au fost aproape toți, îi aducea cu cătușe să opereze? Poate fetele care fac live-uri din fața Spitalului de Arși îi întreabă și despre asta.

  • Razvan Constantinescu (Facebook):

ŞPĂGARII CONTRAATACĂ

Colegii mei şpăgari din Bucureşti pare că s-au mobilizat exemplar astă noapte, aşa cum rezultă din relatările presei – ce-i drept, fruste pe acest subiect -, evitând astfel, in extremis, subtitluri de tipul

«Până nu “le dai”, nu-şi mişcă fundul în miezul nopţii să vină de acasă la serviciu, unde, de altfel, ar trebui să stea 24 de ore din 24, ca orice funcţionar public, cu jumătate din salariul unui debutant de la ANI – instituţie extrem de performantă, care nu pierde decât 90% dintre procesele în instanţă».

Deşi domnul Traian Băsescu, în înţelepciunea-i alimentată de eminenţele (chiar că) cenuşii ale lui Vergică Găluşcan (devenit Virgil Păunescu) şi Cristian Vlădescu – consilierii săi de taină medicală de la acea vreme -, susţinea cu graţie generalizatoare că 40% dintre diagnosticele medicilor români sunt eronate (spre norocul domniei sale, al său este cert) şi, dacă nu le convine cum sunt respectaţi în România, să se care, iată că nu toţi au plecat, au mai rămas câţiva lunatici să mai salveze câte un cetăţean de traumele cauzate de neglijenţa instituţiilor statului de drept.

Ia să vedem noi acum cine mai ia în râs jurământul lui Hippocrate! Că opinia era cam aşa: ai jurat, înseamnă că eşti prost, nu ai nevoie să mănânci şi trebuie să fii umilit de către noi, ăştia care nu am jurat!

SUEDEZI RETROGRAZI

Au mai multe biserici decât noi, mai puţine spitale, dar şi mai puţini imbecili care se exprimă liber în spaţiul public.

3384 de biserici şi doar 97 de spitale în Suedia!

Nasol, țara asta trebuie condusă de nişte români progresişti!

„Vrem spitale, nu catedrale”. Este doar unul dintre mesajele afişate duminică de oamenii care au mărşăluit în tăcere pe străzile din centrul Bucureştiului. Peste flori şi lumânări, domneşte liniştea asurzitoare a indignării. În urma celor 30 rămâne o realitate care-ţi îngheaţă sângele-n vene: o ţară în care numărul spitalelor este mult depăşit de cel al bisericilor şi catedralelor, o Românie în care se ridică mall după mall şi din care pleacă anual mii de medici. Pentru un salariu mai bun, pentru condiţii umane, pentru demnitate. O ţară în care unii încă preferă să se roage în loc să doneze sânge, în care oamenii aruncă vina în spatele mortului pentru că s-a nimerit ca o tragedie să aibă loc în seara de Halloween, la concertul unei trupe care cânta melodia The Day We Die.

Mii de tălpi au călcat duminică în acelaşi ritm şi au ajuns până pe urmele paşilor celor care vineri seara au ieşit în oraş doar pentru un concert. Pentru toţi intrarea a fost liberă. Pe unii, ieşirea i-a costat viaţa. De toate vârstele, îmbrăcaţi în haine piele, cu bărbi lungi şi dese sau cu ochelari de soare, peste 10.000 de oameni au fost astăzi un singur spirit. Spiritul #colectiv.

În Piaţa Universităţii, bucureştenii au început să se adune cu aproape o oră înainte. Printre primii care au apărut au fost câţiva tineri care purtau în mâini o pancartă mare, pe care scrie apăsat: „18.000 de biserici. 425 de spitale. Şi stăm şi ne uităm la fraţii noştri cum mor pe trotuare…”. În jurul lor e rumoare. Oamenii citesc mesajul, iar unii dau din cap aprobator. Andrei e cam cel mai matur dintre ei. Toţi vorbesc, însă, ca nişte oameni mari, oftează din când în când şi privesc dincolo de cei din faţa lor.

„Aia era o dărâmătură, o boschetăreală, a căzut tavanul, a luat foc lumea, nu s-au folosit extinctoarele. Au rupt băieţii uşa să mai iasă unul peste altul, dar eu cred că au murit mai mulţi decât se zice. În primul rând, ambulanţa a venit după o jumate de oră, nu după 10 minute, cum s-a tot spus, eu aşa ştiu. S-au spart geamuri, lumea plângea acolo, oamenii cereau apă. A sărit mai multă lume, au sărit oameni care n-aveau nicio treabă cu locul, niciodată, oameni care ascultă manele, de exemplu. Dar ei au sărit şi au intrat acolo în gazele alea şi şi-au riscat viaţa”, spune înverşunat băiatul. La 21 de ani, a pierdut prieteni în Colectiv, are amici care sunt încă dispăruţi şi vrea să arate realitatea aşa cum e, să spună tot ce-a văzut. Revolta îl gâtuie şi, din când în când, zice că nu mai vrea să vorbească. Apoi îşi aduce aminte de-ai lui, prieteni de care nu se mai ştie nimic, oameni rămaşi singuri de care nu mai are cine să se ocupe, şi izbucneşte din nou.

„Da, am încredere, am încredere în săracii medici, dar dacă n-au bani, ce să facă şi ei? Nu se investeşte în învăţământul de specialitate, nu se investeşte în spitale. Se fac biserici şi catedrale. Am venit şi cu un mesaj. E ceva de genul, aveţi grijă la accidente, că avem multe biserici şi niciun spital. Eu n-am nimic cu nicio biserică, să creadă lumea în ce vrea. Dar să se facă şi pe alte părţi, să se facă şi spitale. Doar de la Unirii până aici am dat de patru biserici”, încheie Andrei.

„Nu cred că s-ar arunca toată lumea să aibă semne pentru alţi oameni”

Cu o cutie de carton în braţe, alţi puşti se agită pentru prietenii lor. Nicole şi Alex Şerban sunt alţi doi adolescenţi pentru care scăparea stă în donarea de sânge şi în colecta pe care o fac pe stradă prietenii lor. „Suntem colectiv” scrie pe cutia îmbrăcată în coală albă de hârtie. Nicole abia s-a trezit din comă, iar Alex nu este deocamdată conştient. În spital mai este şi o altă prietenă de-a lor, Cătălina Dinu. „A fost călcată în picioare, dar acum nu e în stare foarte gravă. Are un picior rupt sau paralizat, din câte am înţeles”, spun amicii fetei.

Despre izbucnirea incendiului, acelaşi şir apocaliptic de întâmplări: „Incendiul a pornit de la artificii, aşa ştim şi noi. Au fost două pe scenă şi două puse în lateral, au sărit scântei la burete, s-a aprins buretele ăla imediat, iar în 30 de secunde tot tavanul, care era din lemn, a căzut. Era o singură uşă, cealaltă din spate era cu lanţuri blocată, au încercat s-o spargă, am înţeles că au spart uşa, dar s-au călcat în picioare. Spuneau toţi că au călcat peste cadavre la propriu ca să poată să scape”, declară Alexandra Dimitrescu, 17 ani.

Ce-i mai ţine să nu se prăbuşească e speranţa. Încrederea pe care o au în medici păleşte, însă, în faţa dezamăgirii pe care o simţi în glasul lor atunci când îşi amintesc ce mult contează donaţiile oamenilor. „La spital am înţeles că au nevoie de grefă de piele, la sânge am înţeles că ajunge, deocamdată. În schimb, nu ştiu ce să zic de grefele de piele, pentru că nu cred că s-ar arunca toată lumea să aibă semne pentru alţi oameni. Nu cred, din păcate asta e”, adaugă Alexandra.

Fata speră, totuşi, ca oamenii să continue să doneze, să-i ajute şi în zilele următoare pe cei a căror viaţă curge prin venele lor. Starea critică a atâtor oameni e o problemă imensă, dar catastrofe de proporţii imense pot apărea oricând. „Sunt mulţi în stare critică, dar, dacă medicii nu pot să facă faţă pentru 150 de tineri, dacă se întâmplă, Doamne fereşte, altceva, ce se întâmplă atunci? Doar un singur bloc are 150 de locatari”, se întreabă adolescenta.

„În loc să facă 100 de mall-uri şi biserici, ar trebui să facă mai multe spitale”

Din spatele ei, alţi tineri sunt revoltaţi. Dau vina pe patron pentru incoştienţă, pe investiţiile fără cap făcute de statul român, pe obiceiurile şpăgare care fac să se ducă de râpă orice urmă de normalitate: „Toţi sunt pe şpagă, pe nimeni nu interesează viaţa altcuiva, decât dacă ai bani pe mână. Aşa a fost mereu. În loc să facă 100 de mall-uri şi biserici, ar trebui să facă mai multe spitale.”. În mai puţin de 20 de ani, puştii par să ştie bine cum se mişcă lumea în jurul lor. Şi mai multe despre incendiul de la Colectiv ştie un băiat care stă mai în spate. Retras, evită să-i privească în ochi pe cei din jur. Poate pentru că vede împăienjenit din cauza lacrimilor care stau să îi curgă pe obraji. A fost acolo. A văzut primele flăcări şi a avut norocul ca spaima să-i trezească simţurile în loc să i le paralizeze. Era lângă uşă şi a scăpat. O secundă mai mult şi ar fi devenit încă un nume pe cutia de donaţii.

Mulţi dintre cei strânşi în Piaţa Universităţii n-au fost, însă, în club. Mulţi nu pot decât să-şi închipuie cum a fost, să-şi facă scenarii, să aducă un omagiu. Nici Robert n-a fost vineri seara în Colectiv. Dar ştie oameni care au mers la distracţie şi au ieşit afară pe tărgi. „A zis că s-au aprins stâlpii cu burete de la artificii, erau din alea mici, de tort. Apoi, imediat, totul a luat foc. Uşa era cam de un metru, cât să iasă un om odată, cum să iasă 400 de oameni grămadă pe o uşă aşa de mică?”, spune bărbatul de 35 de ani. N-a mai auzit niciodată de aşa tragedie şi vrea neapărat să depună nişte flori pentru cei ce nu mai sunt. Despre medici, numai de bine. A auzit că au tot ce le trebuie, că sunt pregătiţi cu materiale şi cu sânge, ba chiar că preşedintele însuşi dă dispoziţii pentru ca lucrurile să fie gestionate cum trebuie. De la distanţă, e mulţumit de doctori. E încrezător şi zice că sunt la spitale cele mai bune echipe, oameni cu suflet. N-au cum să nu-i salveze.

Minuni, însă, nu pot face. Şi nici măcar slujbele din multele biserici ale ţării nu pot alina acum chinuile celor care se zbat între viaţă şi moarte pe patul de spital. Între mir şi morfină, raţiunea alege întotdeauna a doua variantă. Din această perspectivă, realitatea românească apare, totuşi, mult mai puţin logică. 42 de biserici la un singur spital. Doamne-ajută!

“Cum e posibil să avem 18.300 de biserici, 4.700 de școli și numai 425 de spitale…”
Ce ați vrea? 18.300 de spitale și 425 de biserici ? Imaginați-vă că ar fi atâta popor în spitale câte persoane merg duminica la biserică. Ar însemna că suntem un popor de bolnavi, lipsiți de Dumnezeu, fără nici o speranță!

Biserici construim de aproape 1000 de ani pe când școli și spitale de vreo 200. D-aia sunt atâtea biserici ! Primele spitale din țara noastră au fost amenajate pe lângă mânăstiri și se numeau “bolnițe.” Mitropolitul Veniamin Costache a înființat primul spital organizat și prima “spițerie” adică farmacie. Primele spitale au fost pe treptele bisericii și acum ne indignăm că se așează o capelă într-un spital unde un om, poate disperat, vrea să se închine.

Biserica avertizeaza de vreo două generații despre problema natalității și nimeni nu o ia în seama. Biserica îndeamnă; nu faceți avort și ce răspuns primim ? „Ne-am emancipat”… „Biserica e depășită”.

Școlile se desfințează singure că nu mai au elevi.

Când se repară o biserică, încep critici… „cu banii ăia se dădeau atâtea pensii, sau se măreau salariile la medici, sau se utilau atâtea spitale. Uite unde se duc banii noștrii! trebuia să ne întrebe și pe noi !”

Când se zidește o biserică… „se puteau face atâția kilometri de autostradă sau atâtea școli, sau grădinițe, sau se puteau mări cu 50% salariile profesorilor”. Pentru toate neîmplinirile din țara asta sunt de vină popii… mama lor de popi… cu biserica lor cu tot. Eu cred că treaba Bisericii și a preoților este să ridice și să repare biserici, iar un preot e dator să-și îngrijească locașul de cult și să-l transmită generațiilor viitoare.

Ministerul învățământului să facă școli, ministerul sănătății să zidească spitale, ministerul transporturilor să asfalteze și să facă autostrăzi, fiecare să-și facă treaba lui acolo unde e pus.

Biserica a fost și a rămas mama școlilor și spitalelor din țara asta. Treptele bisericii au fost pe rând bănci de școală și paturi pentru bolnavi. Primele tipărituri în limba română s-au făcut de oamenii Bisericii ca diaconul Coresi, Mitropolitul Antim Ivireanul, Ieromonahul Macarie și alții. Datorită Mitropolitului Andrei Șaguna, în Ardeal, la sfârșitul sec. al-XIX-lea, nu era nici o persoană analfabetă, toți știau să-și scrie numele și să citească seara o rugăciune. Nu degeaba Nicolae Iorga a scris Istoria Bisericii Românești identificând neamul românesc cu Biserica Ortodoxă. Spiru Haret, în reforma învățământului de la începutul secolului XX, a trecut patru materii obligatorii; limba română, matematica, istoria și religia.

Ignoranta ateilor de azi ii transorma in persoane agresive ce scuipa cu nepasare pe aceste valori aducand argumente eronate si unele chiar inventate.

Zidirea unei biserici a înflorit arhitectura, meșteșugurile, în interiorul bisericilor și mânăstirilor s-a pictat, s-au făcut broderii, sculpturi s-au dezvoltat meserii.

Chiar dacă cineva nu crede în Dumnezeu, trebuie să accepte ideea că poate exista si sa arate respect sau cel putin decenta fata de cei ce aleg sa pastreze si sa practice credinta ortodoxa care in fond dezvolta libera gandire, moralitatea, respectul, iubirea, milostenia etc. Intrebarea potrivita este: De ce ar fi cineva impotriva acestor ratiuni? Pe cine deranjeaza dezvoltarea acestei institutii ce promoveaza lucruri atat de frumoase?”

Nota noastra:

De ce atata zgomot cu acest slogan anti-BOR? Simplu: ca sa se acopere urmele unei crime. Se spune ca sunt prea multe biserici si prea putine spitale. Doar 425 spitale, se atrage atentia, revoltat. Da, insa, spre exemplu, in 2010, FMI a cerut inchiderea a 200 spitale. Doua sute!

A vazut cineva, atunci, revolte populare, propagate pe Facebook, pe Gandul, Hotnews si Adevarul impotriva unei decizii care voia sa reteze cu 50% numarul spitalelor din Romania?

NU.

Avem, in schimb, agitatie propagandistica impotriva BOR pentru simplul fapt ca sunt, de sute de ani, biserici prin tara. 

Da, problema e reala cu sistemul sanitar. Avem nu atat putine spitale, cat mult prea putin personal sanitar. Da, avem o mare, mare problema, cand se intampla tragedii colective cu zeci, sute de raniti ce necesita ingrijire. Si stapanii acestei tari stiu ca in astfel de momente revolta poate fi mare. De aceea, revolta trebuie canalizata catre tapul ispasitor: Biserica. Nu care cumva minunatele noastre servicii si minunatii nostri procurori cu preocupari artistico-mafiote sa fie trasi la raspundere pentru cum gestioneaza chestiuni ce tin de siguranta nationala.

Criminali cu sange rece.


Categorii

1. DIVERSE, Articolele saptamanii, Clubul Colectiv, Medici crestini, Opinii, analize, Razboiul impotriva Bisericii/ crestinismului, Razboiul impotriva Romaniei, Razboiul impotriva sanatatii, Sistemul romanesc de sanatate

Etichete (taguri)

, , , , , , , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

48 Commentarii la ““Ce ne facem în cazul unei calamităţi cu 2000 de victime?” DIVERSIUNEA “SPITALE, NU CATEDRALE”, LANSATA PENTRU A ACOPERI URMELE UNEI CRIME SOCIALE

<< Pagina 1 / 2 >> VEZI COMENTARII MAI NOI

  1. Au fost intrebati si cei arsi? Nu cred ca vreunul din ei at
    r zice altceva decat “Doamns iarta! Doamne opreste durerea!” Nu striga nimeni dupa nimeni, cand mori, nu mai cauti morfina, nici macar pe mama, CI strigi LA Maicuta Domnului,despre care AI auzit cand erai copil intr/o bisdrica de Cartier, de LA prietenii de joaca! Credeti/ma! Am avut o astfsl de durere! Si Maica Domnului mi/a salvat copilul ars! Bisericile sunt precum bratele Ei intinse! Cum am putea sa ne suparam pentru ca avem atatea llubiri! Oameni buni ! Si dobitoacdjle se roaga, numai noi nu! Noi nu, niciodata, noi NU!

    Il

  2. Chiar nu credeam, că după tragedia de la Colectiv, va veni cineva cu ideea de a acuza Biserica, în speță BOR, căci acolo tocmai recomandările Bisericii n-au fost respectate:
    -distracție în zi de post
    -muzică ce nu avea, cel puțin, nimic de-a face cu divinul/Biserica
    -prevederi legale nerespectate, probabil din motive de lăcomie, etc.
    Și uite, că totuși se mișcă… Urât, foarte urât! Defilăm spre Apocalipsă cu toate surlele și trâmbițele. În loc să luăm aminte la lecție, să ne întoarcem din drumul cel rău și să începem urcușul.

  3. Cei care merg in cele 1500 de biseri nu se inghesuie cate 500 intr-un club de noapte.
    Si fiecare este liber sa-si cheltuie banii pe ce considera: unii pe mita la institutiile care autorizeaza astfel de orori, unii pe bautura tigari si bilete in club iar altii pe tamaie si donatii. Nu este dreptul nimanui sa judece pe banii altora ! Revoltati-va acolo unde trebuie sa va revoltati, la autoritati, lasati biserica si mortii sa se odihnasca in pace!

  4. @Cristian:

    corect. Si eu sunt uimita!

    @admin (#1): ca lumea textul ala.

    Bine ca nu ma uit la tv, cred ca m-as enerva rau. Inteleg ca protvistii deja ii dau cu numarul de biserici vs. nr de spitale si texte de-astea de doi lei…

  5. Daca suportati, preiau doua comentarii preluate de la articolul al carui link e postat mai sus (comentariul # 2) si care spun tot despre ignoranta unor semeni, aceste idei fiind frecvente printre cei care contesta Biserica si slujitorii Ei, numai ca ura si ticalosia merg au ajuns deja mult prea departe. Cred ca numarul celor odihniti la minte care se lasa usor manipulati de toate enormitatile vechiculate in presa a atins de mult o masa critica. Minciuni dintre cele mai crase sunt inghitite pe nemestecate, mai ales cele la adresa Bisericii, incat stai sa te intrebi ce se intampla cu discernamantul acestui popor, pare ca multi romani s-au transformat intr-o masa de manevra, de idioti utili care pun botul la orice fel de propaganda (a serviciilor, adica a presei). Teribil cat de usor se manipuleaza constiintele astazi, cat de usor se insamanteaza ura, cata credulitate, cata rautate…

    “Ne lași cu minciunile tale, mai popa ,,blamat” ?…Auzi la el,ca popii mai umbla și fara poale…adica civili…adica sunteți sub acoperire…Normal, doar sunteți mafioți…Și de ce dracu va cheama pe toți Daniel ?…Și hai spune drept, a fost mana voastra in acel club…E clar ca nu a fost un accident…”

    “Nu va infierez pe toti dar biserica nu mai este ce a fost , a devenit o capusa pentru natia noastra , visteria bisericii are 30 de miliarde de euro si tara noastra plateste dobanzi la datoriile externe . Si este adevarat , nici un preot nu a fost acolo , de ce , ca nu primea bani ?Ar fi timpul ca si biserica sa dea socoteala si pentru ultimul ban primit , intr-un stat de drept cum ne place sa ne numim asa se traieste , corect , iar aceasta corectitudine trebie sa ne-o aratai dumneavoastra domnilor preoti si sa va vedem prezenti acolo unde este nevoie de dvs fara a pretinde plati si concesii .”

  6. Mirela, cred ca trebuie sa o luam ca atare si sa nu ne mai enervam ca tot degeaba; e clar: orice s-ar intampla, Biserica e de vina! Chiar si atunci cand mor bietii oameni ca in iad, arsi de vii, de halloween, cantand despre moarte, intr-un club care gazduieste concerte sataniste! :))

  7. Cristian Pascu Nu sunt 18.300 de biserici. Nu toate locașurile de cult sunt biserici. Prima eroare, apropo de manipularea de care le spuneați studenților dumneavoastră. Biserica Ortodoxă are în jur de 10.000 de locașuri, multe dintre ele mici capele prin spitale și instituții, biserici de lemn, biserici prin sate izolate unde nu ajunge niciodată un preot. Multe din biserici au sute de ani.

    Școlile se închid din cauza lipsei copiilor. Spitalele din cauza lipsei medicilor și a fondurilor. Dar banii alocați cultelor, culte care reprezinta nevoile majorității populației, nu ar ajuta cu nimic la situația de față. Bugetul sănătății este de miliarde de euro anual, iar cel al cultelor în jur de 50 milioane de EUR.

    Și întrebarea naturală este de 0 lei pentru culte? Cine decide așa ceva? Cei care nu dau doi bani pe credința concetățenilor? Nu cred că din omenie se poartă acest tip de discurs, ci din răutate și indiferență.

    Comparația este ineptă și tendențioasă. Asta în condițiile în care banii sunt risipiți doldora în contracte frauduloase între stat și companii private, în contracte supraevaluate nesimțit.

    Andrei Gaitanaru 6,7 miliarde de euro, anual. Din acestia, 40% sunt deturnati prin licitatii sau prin retele ale coruptiei din sistemul de sanatate. Deci vreo 2,7 miliarde de euro din bugetul sanatatii sunt furati. Pentru ei nu se agita prea multa lume. O fac pentru 50 de milioane de euro. Hai, sa zicem pentru 150 de milioane, ca sa mai punem si la socoteala si banii neimpozitati. Si tot este o diferenta colosala.

    de pe facebook

    În total, informatizarea sistemului sanitar a costat, în ultimii 15 ani, peste 300 de milioane de euro. Asta nemaipunând la socoteală pierderile anuale din sistemul decontărilor, din ultimii 25 de ani, care s-ar ridica la câteva miliarde de euro.

    digi24.ro

  8. (@Doroteea: despre mama lui Becali, oamenii spun ca lucreaza binele in tacere – merge prin spitale si morgi si ingroapa crestineste pe cei fara posibilitati materiale.)

  9. ati remarcat ce dubios,ce urat arata tanarul ala care tine pancarta? Toate camerele erau pe ei…

  10. Statistica aia trebuia sa sune mai degraba: (estimez si eu primul numar)

    “4.000.000 de locuinte, 18.300 de biserici, 4.700 de școli și numai 425 de spitale”
    vrem spitale nu locuinte!

    pai daca locuintele, bisericile si scolile sunt necesare unei vieti normale (accent pe ultimele doua cuvinte)? ( unde altundeva sa fi gasit comunistii astia problema? )

  11. Se chinuie sa ne “arate” ca suntem din ce in ce mai putini, sa ne faca sa ne simtim cat mai singuri, cat mai straini printre semeni, dar nu toti ii credem… Sa nu ne speriem, ci sa stam tari si demni, in credinta noastra sfanta!
    E dureros sa vezi, sa simti atata rautate, inclusiv din partea unor apropiati, pe care pur si simplu nu-i intereseaza ca pt tine Biserica e “mama”, si o fac in fel si chip, batandu-si joc de “mama” si asteptandu-se ca si tu sa faci asemenea, fiind susprinsi neplacut cand indraznesti sa ii contrazici.

    1. Dumnezeule, lauda mea n-o ţine sub tăcere. Că gura păcătosului şi gura vicleanului asupra mea s-au deschis.
    2. Grăit-au împotriva mea cu limbă vicleană şi cu cuvinte de ură m-au înconjurat şi s-au luptat cu mine în zadar.
    3. În loc să mă iubească, mă cleveteau, iar eu mă rugam.
    4. Pus-au împotriva mea rele în loc de bune şi ură în locul iubirii mele.
    Si CONTINUAREA, din Psalmul 108

  12. @Silviu
    trebuiau sa bage in cifrele alea si nr de km de autostrada din Romania:
    * 18300 biserici (si cladiri auxiliare, ale tuturor cultelor – dar asta nu conteaza pt ei pt ca nu serveste scopul “cercetarii”)
    * 4200 scoli
    * cca 700 km autostrazi la sfarsitul lui 2015
    * 425 spitale

    Vrem autostrazi, nu catedrale. Nu conteaza ce inseamna una si ce inseamna alta, conteaza ca “da bine” pe sticla.

    SAU alte exemple:
    1 stadion national, 18300 biserici – vrem stadioane, nu catedrale.
    50000 cluburi de noapte, 18300 biserici – mai vrem cluburi de noapte, nu catedrale.

    Sunt pur si simplu penibili.

  13. @ Florin M. #com.18
    Vedem oarecum aici fenomenul pe care-l citeam in vietile sfintilor, cand mucenicii erau torturati pentru Hristos, si cand facea Domnul cate o minune, si poporul marturisea ca “mare este Dumnezeul crestinilor”, comunistii de la vremea respectiva spuneau “vrajitorie!”…

  14. http://www.antena3.ro/actualitate/religie/ioan-robu-incendiu-club-colectiv-322198.html

    Cum “se scot” catolicii si cum se genereaza alta ramura a diversiunii religioase: de ce Monseniorul s-a dus (sa faca teatru ieftin la TV) si Patriarhul nu? Vedeti, tot catolicii sunt mai civilizati si mai buni, pe cand trogloditii astia de ortodocsi…

    In lumea de azi, cine nu se gudura i fata multimilor si nu stie sa joace teatru in fata camerelor… nu exista.

  15. Este dramatic si inspaimantator ce se intampla pe facebook . Prieteni de-o viata cad zilele acestea in vrajmasie unii cu altii pe motivul bisericii. Exista unii care pur si simplu dupa ani de prietenie reala ( nu doar virtuala) s-au trezit dintr-o data de cealalta parte a baricadei in raport cu prietenii si o prapastie s-a deschis intre ei. N-am crezut vreodata sa apucam asa vremuri. Am crezut ca prigoana asta va incepe incetul cu incetul. Dar asa dintr-o data si cu atita agresivitate !! Le este o asa de mare teama ca lumea sa nu faca asocierea dintre Halloween + concertul rock si tragedie incat s-au mobilizat imediat spre a canaliza frustrarile spre biserica. Si sa acopere bineinteles si o crima sociala, vorba adminului.
    Poate ati citit ce declara Mirela Voicu , una din jurnalistele Antenelor. Vrea sa-l vada pe Patriarh in genunchi la locul tragediei. Pentru ca asa vrea ea. Declaratia ei a devenit virala pe facebook, puhoaie de naivi regasindu-se in cuvintele ei pline de ura. Sa vina Patriarhul bisericii intr-un loc si in mijlocul unor oameni care nu-l vor pe Dumnezeu si nici biserica Lui, spre batjocorire. Parca am fi in Israelul biblic pe vremea judecatii Mantuitorului cand toti cereau rastignirea sa si eliberarea lui Barabas.Nu-mi vine a crede ca in Romania noastra crestina este posibil asa ceva. Au inceput sa posteze pe facebook minciuni cu privire la Halloween ( ar fi o sarbatoare celtica a sfintilor si in noaptea respective cerul se deschide si sfintii vin in contact cu oamenii). Daca-i intrebi de ce oamenii intampina ”sfintii” echipati in vrajitoare, demoni, vampire, criminali si extraterestrii, trec fara nici o jena la injurii si cuvinte grele. Toti au impresia ca e vina bisericii pentru tot si toate. De acum inainte cred ca stim ce va urma . La fiecare convulsie sociala, biserica va incasa lovituri. Si in occident se intampla nenorociri dar nimeni nu il acuza pe papa sau pe preotul locului. Oamenii au mai mult discernamint . Dumnezeu sa ocroteasca sfanta si scumpa noastra Biserica Ortodoxa.

  16. @Spartacus:

    este a doua mare efuziune de ura colectiva de pe fb.

    Si, probabil, a doua mare manipulare colectiva. Ma intreb: ce se mai pregateste si de data asta oare?

    Cat despre faptul ca pana si aici tot BOR e de vina….ce sa mai zic…asta mi-aminteste expresia filocalica: isi bate dracul joc de el. Exprima perfect confuzia mentala in care se afla acest sarman neam ratacit.

  17. Si eu despre Colhoz…

    E clar, a fost un semn de la Dumnezeu, si nu s-a intamplat in alte cluburi de prin alte parti, ci la noi, la crestini ortodocsi. Daca la un astfel de accident au rausit sa canalizeze toata ura si vina pe Biserica, faceti un exercitiu de gandire si imaginati-va ce va fi la un cutremur major sau la un razboi. Urasc FB, cine a creat porcaria asta si pt ce? Cumva pt a aduna masele si a le mana ca pe niste oi?
    Propun 10 zile de doliu national pentru cele 10mil de crime produse prin avort, hai google pune doliu pe logo, hai antena 1, faceti audienta ca acum aveti motiv, pe fb sa vuiasca mesaje despre carnagiul produs in 25 de ani, presa sa urle in mii de tiraje, haideti d-le president vorbiti, ca ne-au macelarit neamul…

  18. Comentarii si articole :

    “In 31 octombrie(adica in ziua urmatoare) urma sa cante deja foarte cunoscutul Stelian Craciun,alias Cedry2k .Urma sa se lanseze albumul “Romania furata” … ”

    http://www.napocanews.ro/2015/11/insemne-sataniste-depuse-la-altarul-de-la-club-colectiv.html

    “Offtopic, dar din cate tin eu minte aici in Madrid, in 2012 de Halloween s-a intamplat la fel un accident soldat cu morti si raniti.

    Fix in noaptea de Halloween la „Madrid Arena”..

    Daca si asta-i coincidenta, eu sunt papa de la roma….

    Un salut! ”

    “Nu stiu cum e prin alta parte, dar la mine pe facebook e plin de posturi in care este calcata in picioare Ortodoxia, de la patriarh, la numarul de biserici, se critica oamenii care spun ceva rau despre victime si orice se poate in legatura cu distrugerea ortodoxiei si a „cretinilor” din ea. Am sa insirui cateva:
    https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/v/t1.0-9/12141578_922676484465343_8809696647189671651_n.png?oh=da09795f776920bf9e2e1d70a769772b&oe=56C8732F
    https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/12208796_1640506029551572_8994090709771358367_n.jpg?oh=4800754a105569b9396524ad9657e0aa&oe=56BAA19B

    „Scrie te rog un comentariu aici daca in capul tau încuiat cu cheia eventual pierdută undeva in peștera din care te tragi, consideri ca rock-ul a fost motivul tragediei din ‪#‎colectiv‬ iar eu ulterior o sa stiu sa-ti dau unfriend ca sa-mi curat si eu lista de prieteni.”

    https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlf1/v/t1.0-9/12187641_921556707940192_839307026145590346_n.jpg?oh=4f61733199c644c453646ec19cdea935&oe=56CD0A20

    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/s720x720/12189699_1055765561125073_4552185138464489934_n.jpg?oh=2213601b03565cc8de1d1e8ea3d61c41&oe=56C83449&__gda__=1455376241_e387c5d23d459f9455837b18d1c69400

    http://www.bitpress.ro/caleidoscop/preafericite-daniel-mi-ar-fi-placut-sa-te-dai-dracului-jos-din-mercedesul-cu-scaune-incalzite-si-sa-mangai-pe-crestet-mamele-care-si-cauta-copiii-1243476

    Doamne,vad tot felul de postari in legatura cu explozia dintr-un club din Bucuresti si raman socat. Oameni buni,in loc sa va para rau de toti oamenii raniti,familiile lor si cei care au murit,voi comentati „ce cautau aia de 15 ani in club?” ..”aia de seama cu tata ce cautau acolo?”..”da-i dracu,ce sa le fac eu?” . Baii,nu aveti pic de suflet,oameni de cacat ce sunteti,putea fi oricare din noi acolo . Si mai ales cei din Bucuresti,in loc sa comentati atat,duceti-va sa donati sange,PUTETI SALVA UN OM ! Nu pot sa cred de ce fel de oameni suntem inconjurati. Rusine sa va fie tuturor care aveti chef de baza pe seama unor oameni care se zbat intre viata si moarte. RUSINE !!

    „Mă gândesc, așa, dacă ce s-a întâmplat azi noapte s-ar fi întâmplat într-un alt oraș. Mai mic, gen Cluj, Timișoara…dacă spitalele de urgență din București au ajuns la capacitate maximă, ce s-ar fi întâmplat altundeva?
    Din câte știu, preoții nu au făcut cursuri de prim ajutor, iar bisericile nu au aparatura medicală necesară…iar serviciile secrete nu pot prevesti astfel de situații, oricâte ar fi ele și oricâți angajați ar avea.
    Exceptând discursul anti-corupție (faptul că Statul permite ca unele localuri sau spații să poată funcționa mai puțin legal și/sau fără cele necesare în caz de urgență, iar patronii sunt dispuși să nu facă anumite lucruri, ca să iasă mai ieftin și cu un profit mai mare), discursul sistemului educațional și sănătate vs. biserici, catedrale și bani pentru serviciile secrete, armată, etc., trebuie dus la un alt nivel.
    ***
    De asemenea, să începem să luăm în calcul și pe acei oameni, care sunt niște fundamentaliști ortodocși (sau catolici, greco-catolici, etc.) care cred că astfel de evenimente se întâmplă din cauza unor sărbători importate din alte țări, din cauza păgânismului, lui Satana, etc. Ei sunt o masă de manevră care poate fi folosită, la nevoie, de către BOR și Stat împotriva modernizării unor sfere importante din viața socială, politică, culturală…”

    „Aruncați Biblia! „Sfinții” noștri știu mai bine. Dumnezeul ala iubitor e mort. Acum avem unul care arde tinerii în cluburi neortodoxe.
    Cum poți să spui că „așa le trebuie dacă ascultă de-alea sataniste”? Cum poți să scoți țap ispășitor un grup de tineri care ieșise în oraș să se distreze? Cum poți, în 2015, să ai păreri de Evul Mediu?
    Sunt ateu, dar am citit biblia de mai multe ori pentru a putea fi în stare să vă dau cu ea de cap când habar nu aveți ce te învață, dar bateți din gură că Iisus e răzbunătorul suprem.
    De la Ozana Barabancea la alte persoane de doi bani, vocile astea ar trebui stinse, nu viețile unor tineri. E inadmisibil să arunci cu pietre, în astfel de clipe sau în oricare altă situație. Dumnezeu nu pedepsește. Dumnezeu nu ucide. Sau?
    Vedeți-vă voi de mântuirea voastră și lăsați-ne pe noi să trăim în pace.
    Religia a ucis deja prea mult. De câți morți mai e nevoie să arătăm că dumnezeu iubește pacea și viața?”

    „E horror ! M-am contrazis si eu cu cateva persoane care spun ca muzica e de vina !
    Ma supara destul tragedia asta dar cand ii mai aud pe oamenii astia … ma ia cu frisoane cand ma gandesc ca urmatoarea generatie va fi la fel ca generatille anilor 70′ -80′ . Lipsite de rationament . emoticon frown trist”

    „Parca cu cat is mai „crestini” cu atat is pierd mai mult din umanitate, nu pot sa inteleg cat de batut in cap trebuie sa fi cineva sa dea vina pe Halloween si „Devil Music” dupa un asa eveniment, dar sa nu aiba nici o problema sa se tarasca pe jos sa linga cadavre, mumii si oase. It just fucking sad…..”

    „18 Aprilie 1930. Costești. Argeș. De Paște.
    Biserica din localitate ia foc. Ard de vii 116 copii. (O sută șaisprezece)
    Concluzia?
    Dumnezeu dădea un semn celor ce urmau să îndrăznească vreodată să petreacă Halloween-ul…
    Stai.. Shit. Nu prea face sens…
    Mi-e greață.”

    https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/12208357_927707293970879_3382353894208398360_n.jpg?oh=9ed4ad5b433d621eda5ef8a797600aa6&oe=56AC0D88

    „Jeguri ale societatii care se bucura de o tragedie si se folosesc de aceasta sa-si promoveze propriile idei cre(s)tine. Unde e dragostea fata de aproape? Iubirea voasta cre(s)tina esta doar de fatada.
    Promovati doar ura si intoleranta si spuneti de noi ca suntem ‘satanisti’. Serios ? Sa te bucuri cand mor oameni nevinovati inseamna sa fi psihopat in toata regula.
    Cred ca acum se vede care sunt cu adevarat oameni.
    Haideti sa ajutam noi cu ce putem, sa fim uniti si respectuosi, asa o sa se si vada care sunt adevaratii demoni si de care trebuie sa te feresti.
    Sincere condoleante famiilor si respect eroilor implicati in acest eveniment trist. ”
    si multe altele si comentarile ce le sustin. + indemnuri la donat de sange si cat de bine este sa donezi organe interne si piele.
    Aici bonus:
    https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/12190916_1489207141408562_6270718029202755105_n.jpg?oh=79606e1597912e73b6476954466cb2c0&oe=56B0D7ED
    sper sa mearga imaginile ”

    “„…Atunci prepelita disperata a inceput sa-l strige tare, mai tare,
    ascultand din toate partile. Din lastar i-a raspuns un glas stins: “Piu! piu!”…
    Cand l-a gasit, cand i-a vazut aripa rupta, a inteles ca era pierdut; dar si-a ascuns durerea, ca sa nu-l deznadajduiasca pe el… D-atunci au inceput zile triste pentru bietul pui; se uita cu ochii plansi cum fratii lui se invatau la zbor dimineata si seara; iar noaptea, cand ailalti adormeau sub aripa mamei, el o intreba cu spaima:
    — Mama, nu e asa ca o sa ma fac bine? Nu e asa c-o sa merg si eu
    sa-mi arati cetati mari si rauri, si marea?
    — Da, mama, raspundea prepelita, silindu-se sa nu planga….”
    „Puiul” de Ion Alexandru Bratescu-Voinesti
    Fratilor, aveti grija de sufletele copiilor vostri! Nu-i lasati „de capul lor”…. ca sa nu le plangeti de mila mai tarziu, cand va fi prea tarziu! ”

    https://www.youtube.com/watch?v=w4rvPOSgaH0

    “Aseara la Romania tv am vizionat o adevarata orgie spirituala new age dupa interventia bietului Gigi Becali ce tot incercase prin telefon sa-i lamureasca, dupa puterile sale.

    Realizatori si invitati ezoteristi si parapshihopupu au concluzionat ca rock-ul ascultat la “Colectiv” nu e satanism, ci arta. Iar in arta te poti exprima oricum. Ba mai mult, mesajele sunt de fapt pline de iubire.

    O muzica deloc nociva pentru un tineret speranta a Romaniei de maine.

    Ascultand marturiile tinerilor ce au scapat de incediu ati putut desigur constata faptul ca majoritatea erau clienti obisnuiti si se cunosteau intre ei. Frecventau acel club de mai multa vreme.

    Dar iata ce ascultau si cum se manifestau:

    Formatia Behemoth cu melodia Blow Your Trumpets Gabriel: ”

    “Satana e inselator. Normal ca prezinta ca arta ceea ce e satanism. Si multi sunt pacaliti si cred ca nu e vorba de ocult, ci de o simpla muzica care rezoneaza bine cu persoana lor. Atentie, multi din acei tineri CHIAR CRED ca acea muzica si frecventarea acelui club, precum si celelalte practici sunt total inofensive, nu au legatura cu iadul, ci sunt doar o dovada de dezghetare la minte, sunt o dovada a superioriatii lor, o dovada a apartenentei la modernism, la tineret. ”

    “satanismul este de natura gnostica !!! Adica aia de jos cred una , iar aia de sus cred / stiu alta si ii treaba alora de pe un nivel superior sa ii tina in ignoranta pe cei de pe nivelurile inferioare !! Ca in masonerie !!
    Vazui un interviu cu Anton Lavey , fondatorul „bis” sataniste din america…pai el zicea ca miscarea lor este defapt o religie a naturii , ceva aiureli cu naturalismul si energiile pamantului si ca ala rau nu exista si ca lumea nu are ce sa se teama si sa vina la ei………………… ”

    “Groaznic !!!
    Dar reafirm !! Eu ma indoiesc ca erau satanisti in toata definitia cuvantului !!! Da , se jucau cu focul si cu forte intunecate !! Dar o fac din inconstienta si ignoranta !!! Si as adauga si sfidare la noi restu ; adica uite noi nu suntem prosti ca voi si nu ne temem de superstitii ca voi !!
    satanisti sunt alti mult mai de sus , care la suprafata sunt oameni obisnuiti la infatisare (fara plete si accesorii) , care creaza cultura pt mase si o vand maselor !! Iar ideea este ca masele sa creada ca cultura asta a lor au inventat-o ei din geniul lor !!!
    Titlul albumului se numea „mantras” de la mantre , adica invocari , practici spirituale de prin asia (india parca)
    Ii mult teribilism !!!
    Legat de muzica rock … Si nu incerc sa apar acest rock satanic!!!! Termenul de muzica rock este un termen umbrela pt prea multe genuri muzicale !! Adica muzica in principiu nu este neaparat cu o valoare crestina (muzica populara de exemplu ) , dar vorbeste despre om si problemele sale !! Rock-ul a fost muzica negrilor din america care isi cantau si ei necazul… Acuma genurile astea metal , trash metal ,death metal si altele sunt extrem de departe de acel rock al sclavilor negrii !!!!
    Dar cea ce constat este ca desi multa muzica nu are valoare crestina .. nici nu invoca ceva clar anti crestin !!
    Pai in aceasta „muzica” se face referiri si invocari clare la chestii rele !? Cum poate fii asta muzica care vorbeste despre problemele si sentimentele oamenilor cu asa versuri ?? ”

    http://traiestemuzica.ro/versuri/goodbye-to-gravity-the-day-we-die-versuri-romana/

    “Trupa „Goodbye to Gravity” care a concertat la clubul „Colectiv” a aparut alaturi de trupa satanista „Mayhem” pe afisul concertului: ” I’m the rocker”, la Bucuresti in luna IULIE

    .https://mindsunderconstruction.files.wordpress.com/2015/02/i-am-the-rocker-festival-4-5-iulie-2015-romexpo.jpg

    http://www.ziare.com/weekend/concert/legendara-trupa-mayhem-vine-in-romania-1354805

    Trupa rock „Mayhem”- imagini, simboluri. „https://www.google.ro/search?q=mayhem&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMI5vHW4MruyAIVitcUCh3H0Qi2&biw=1280&bih=887#imgrc=_

    https://www.facebook.com/mayhemofficial/?fref=ts IMAGINI, SIMBOLURI, CRUCI INTOARSE

    IMAGINI CU ALTE EVENIMENTE DE LA CLUBUL „COLECTIV” DIN BUCURESTI – CRUCI IN FLACARI, CRUCI INTOARSE, SIMBOLURI OCULTE

    http://rock4you.ro/pages/portofoliu/watain-degial-kistvaen–colectiv-club-bucuresti-2014.php

    “Fratilor, traim vremurile de pe urma si nu mult o sa mai lipseasca pana ne vor prigoni la modul propriu si ne vor da in cap pe strada pentru simplul fapt ca purtam o cruce la gat si-L marturisim pe Hristos. Cele intamplate in Colectiv ne arata bezna in care ne-a afundat „democratia” ultimilor 25 de ani si ma gandesc ca nici macar comunismul cu toate fortele lui intunecate nu a reusit sa scoata credinta din romani cum a reusit acest libertinaj prost inteles. Mi-am permis pe blogul meu sa spun ca tragedia din Colectiv a fost posibila si din cauza absentei harului Duhului Sfant din acel loc. Am fost crucificat, jignit si atacat virulent, ceea ce arata ca dracul e turbat. Stie ca zilele lui sunt putine si cauta sa ne prigoneasca si sa ne doboare, insa noi trebuie sa ramanem tari in credinta si sa nu ne infricosam a marturisi dreapta credinta. Cu voia voastra va propun spre citire cele doua materiale:
    http://www.ecronicar.ro/2015/10/cum-a-fost-posibila-tragedia-din-colectiv/
    http://www.ecronicar.ro/2015/11/sa-ne-ferim-de-prosti-in-contextul-tragediei-din-colectiv/

    Dumnezeu sa ne ajute si sa ne daruiasca spor in viata, in credinta si in intelegerea cea duhovniceasca! ”

    https://www.youtube.com/watch?v=32iX5lbVDto

  19. Doroteea
    Daca lucrurile decurg astfel si o vor lua la vale inca si mai rau , atunci s-ar putea sa se contureze vizibil idea unei pedepse divina la adresa Romaniei. Ne da Dumnezeu semen ca sa ne intoarcem, iata. Ne-a mai dat inca un semn la foarte scurt timp : clubul din Constanta care a luat foc de nicaieri. Tot de Halloween si tot la subsol . Iar populatia a inebunit si cere scoaterea bisericii ca vinovata. Da, este vinovata biserica pentru ca se roaga si pentru ca mirele ei nu se lasa batjocorit.
    Ultimile aberatii citite pe facebook si la rubricile de comentarii ale unor editii online cer nici mai mult nici mai putin decat arderea de vi a preotilor. Nu mai pot sa citesc asa ceva. Si ma intorc din nou la faza cu prietenii. Prieteni si colegi de o viata !! nu le-ai stiut niciodata pozitia sau niciodata nu au aratat ca ar fi in stare de asa ceva !! ma intreb cat va dura pana cand va incepe cernerea si in familii. Sabia lui Hristos venita sa desparta .
    In Rusia se interzice aceasta celebrare pagana. Iar la noi lumea cere pedepsirea bisericii pentru ca niste tineri din proprie initiative si nesiliti de nimeni s-au dus la balciul nebuniei (ca nu poti spune ca in acel club erau lucruri bune si serioase). Nu stiu, in ritmul asta vine urgia lui Dumnezeu peste noi. Si vine repede. Poate spun o prostie dar cred ca daca Rusia inca nu ne-a facut terci pina acum, ar trebui sa multumim in genunchi lui Dumnezeu. Dar nu stiu cat ne va mai rabda asa. Imi este teama si ciuda sa spun ca rusii au dreptate in privinta noastra. Ma incapatinez sa spun asta . Nu stiu ce sa mai spun.

  20. “Pentru mine e evident ca orice tragedie nationala e transformata intr-un atac asupra Bisericii. Imediat dupa ce am auzit de tragedie, eram sigura ca o sa infloreasca postarile gen „vrem spitale, nu catedrale” pe facebook, si am intrat a doua zi si asa a fost. De parca nu ar fi bugete diferite pentru biserici si pentru spitale, dar lumea nu realizeaza nici macar atata lucru. Nu vreau sa vorbesc despre dimensiunile tragediei, care m-au tulburat si pe mine, ca nu are niciun sens. Vroiam doar sa atrag atentia, cu toate ca pentru cititorii acestui site e evident, ca absolut orice se intampla rau in Romania e transformat abil intr-un atac impotriva Bisericii. Am vazut adineauri o postare gen „pompieri, nu va apropiati ca sa stingeti incendiul, lasati asta in seama divinitatii”… Toata exteriorizarea asta a suferintei a ajuns sa-mi faca sila, pentru ca s-a transformat rapid din compasiune sincera in altceva. Nu indraznesc sa scriu asta in alta parte, ca o sa inceapa toti sa ma ia la pumni in mod virtual. Asa ca scriu aici, ma ajuta si pe mine sa ies din starea de amortire in care m-au bagat toate stirile astea, si poate sa atrag atentia, daca inca mai era nevoie, asupra manipularii la care suntem supusi. ”

    http://observator.tv/social/inainte-cu-o-ora-de-tragedie-iei-afara-va-face-buff-mesajele-care-susin-ca-incendiul-nu-a-fost-un-accident-165197.html

    http://www.wowbiz.ro/teoria-conspiratiei-ia-amploare-pe-internet-prietenii-patronilor-din-colectiv-au-fost-avertizati-sa-plece-cu-10-minute-inainte-de-tragedie_165734.html

    “@ ortodoxa si rockerita

    NU cred ca ai citit pe aici prea multe comentarii in care cititorii sa afirme ca acei tineri care au murit MERITAU sa moara. NU stim noi ce merita unul si altul asta numai Dumnezeu stie. Daca insa Dumnezeu a ingaduit sa moara….Oricum cei care au comentat ca acei tineri meritau sa moara au facut un exces de zel cu care eu nu sint de acord…mie imi pare sincer rau de ce s-a intimplat la acel club…cu toate acestea a asculta muzica rock = a te inchina lui satana este un adevar de netagaduit. Daca tu afirmi ca ortodoxia si muzica rock pot coexista inseamna ca ratacesti raaaaau de tot. E ca si cum ai spune ca poti fi bogat si sarac in acelasi timp…Ca si cum ai spune ca poti fi criminal si nevinovat in acelasi timp….etc.

    Fundamentalist jihadist? Explica-mi si mie ce intelegi tu prin fundamentalist jihadist si atunci putem discuta pe acesta tema.Nu vreau sa intru in discutii politice si conspirationiste interminabile cum ca ISIS este o creatie CIA si aia fac orice altceva in afara de a respecta „religia” lor..de fapt sint platiti special pentru a crea ura interreligioasa…dar astea sint alte discutii. Daca cumva insa „fundamentalist jihadist” inseamna o persoana care isi respecta religia si credinta 100% fara a se abate de la litera legii..atunci da…ne-ai nimerit….sintem un fel de fundamentalisti jihadisti…adica pardon…fundamentalisti ortodocsi.

    Dumnezeu nu este razbunator, Dumezeu este insa drept! Este si iertator dar mai ales drept! Problema este ca omul decazut, nu isi poate da seama de adincimea decaderii lui din pozitia in care se afla…cind esti in fundul fintinii nu poti aprecia corect cit de adinca e fintina…Tu crezi ca a asculta muzica rock ar putea fi un pacat minor…ca doar tot tineretul o face,nu? Da, dar problema este ca Dumnezeu nu judeca din punctul de vedere al celorlalti tineri ci judeca din punctul de vedere al Lui. El nu te priveste de la inaltimea de la care ii privesti tu pe ceilalti ci te priveste de la inaltimea la care se afla El. In acest fel poate iti vei da seama cit de departe esti tu de Adevar…Crede-ma…toti cei care ajung in iad, iar eu nu iti doresc tie asa ceva, ii vor multumi cu lacrimi Lui Dumnezeu ca le-a dat o pedeapsa atit de mica..pentru ca abia atunci realizeaza ce pedeapsa ar fi meritat…

    Te bucuri tare ca ai parasit Romania? Mare greseala! Si tot mare greseala este sa faci aprecieri cu privire la cit de morti spiritual sintem noi romanii. Eu iti garantez ca eu unul nu sint mort spiritual. Poate am si eu pasiuni si teluri in viata asta, teluri pentru care sint pregatit sa imi dau viata daca este nevoie. Aia numesti tu moarte spirituala? Pai sint de 1000 de ori mai morti spiritual nemtii, britanicii, olandezii, sau alti „civilizati” din astia vestici… ”

    “Si eu ma gandeam la acelasi lucru – un ritual de sacrificiu, vedeti imaginea din spatele scenei? Discul cu aripi e legat de mitologia egipteana – Horus/Osiris (?!) ceva de felul asta – nu sunt sigura. Sunt prea multe coincidente pentru a fi un concurs de imprejurari nefericite. ”

    “Iar sarpele ala este Oroboros ! Sarpele care isi manca mereu coada !!! Prezent in multe mitologii antice . De exemplu Shiva de la indieni este inconjurat de oroboros !! ele reprezentand comuniunea dintre distrugere si creatie…un ciclu al reincarnari …. ”

    “2 elemente pe care vreu sa le adaug.

    1. Primele stiri in ziarele online vorbeau de o explozie. Se astepa lumea la o explozie?
    2. Cine a catigat bani din povestea asta , daca nu s-au taiat bilete la intrare? Cine plateste curentul si chiar banda? Cu toate ca vroiau sa isi faca publicitate la album , eu stiu ca in strainatate se fac turnee tocmai pentru a castiga bani exact dupa aparitia unui album. Oare au venit banii din alta directie si oamenii obisnuiti au platit cu viata?

    Dumnezeu sa ii ierte si sa nea dea in tot ceasul gandul cel bun tuturor. ”

    “Tavanul s-a aprins extrem de repede mai ales ca focul are tendinta sa mearga in sus nu ar fi trebuit sa se propage asa usor pe toata suprafata plana a tavanului. In clip de mai jos o bucatica mica arde in 30 de secunde:

    si cum sa se aprinda lemnele alea si tavanul aproape instant fara sa fi fost aditivate?!? lemnul nu se aprinde si isi scade rezistenta in 30 de secunde… si cum sa cada lemnele alea asa repede(am inteles ca au cazut la un moment dat)… numai daca ar fi fost prinse cu vreo sforicica…

    Bine ar fi ca cei ramasi participanti sau nu sa invete ceva din nenorocirea asta. Adica nu poti sa participi la acte inchinate demonilor si mai apoi totul sa fie roz… ”

    “Se spune ca izolatia tavanului ar fi fost curatata cu cateva zile inainte cu o substanta inflamabila care s-a si impregnat in izolatie.
    In alta ordine de idei, pentru o tragedie care s-a petrecut in urma cu 2 ani, despre care cred ca a fost cumva aranjata si pentru care instanta a stabilit o despagubire de 1 mil. de euro, s-a organizat un adevarat masacru printre necuvantatoare fara vina. Si dupa ce s-au folosit de cel care a acceptat rolul infect de hingher-sef, l-au bagat dupa gratii, drept „multumire”.
    As vrea sa vad acum ce masuri vor lua cei ce conduc aceasta tara.
    Mi-e scarba de aranjamentele lor oculte, de felul in care trateaza acest popor, ca pe o adunatura de prosti, de felul in care se prefac ca organizeaza dezbatere publica inainte de a da o lege. De felul in care permit otravirea continua, fizica si morala, a acestui popor, de felul in care il storc de vlaga.
    Deja mi se pare ca acest popor e impartit in doua caste, unii care cunosc subteranele economiei, politicii, alimentatiei, sistemului medical si care sunt avertizati in legatura cu eventuaele pericole si beneficii, si unii care habar nu au, sunt lasati sa dea cu capul de zid. Vorba vine, doua caste, fiindca cei pe care i-am mentionat la inceput nu fac parte din acest popor, s-au autoexclus. Ei fac parte din poporul pseudo-luminii, ca unii care stiu lucruri pe care ceilalti nu le stiu, care lucruri nu au aparut de la sine, ci sunt rezultatul punerii lor la cale.
    „Cat aveti Lumina, credeti in Lumina ca sa fiti fii ai Luminii” (Ioan 12,36) ”

    “De unde asta cu izolatia tavanului a fost curatata?!? Unde scrie? De cand se curata izolatiile… daca pui solvent sau derivati pe un burete acesta se macina mai repede sau chiar se topeste. Ce solutie au folosit? In general toate solutiile inflamabile fac vapori cu potential de aprindere sau chiar de explozie (toluen/benzina) si acesti vapori se acumuleaza de obicei sus, unde e mai cald… de aici si acel suflu care a fost confundat cu o explozie si marea de victime. Vedeti in filmuletul de mai sus ce relativ lent arde buretele fata de ceea ce s-a petrecut in club. Daca asa stau lucrurile explozia putea sa se fi produs chiar si fara sa ia foc stalpul si nu e de mirare ca a luat foc daca si acesta a fost curatat cu solutie inflamabila. ”

    “Cred ca erau dintre cei care cred in „eliberarea prin moarte”, asa cum sugereaza pana si numele formatiei: „la revedere gravitatiei”, adica „gravitatia” ii tine pe pamant dar ei se „elibereaza”! Am vazut si videoclipul piesei… cu „ziua in care murim” si avea si cuvintele afisate pe video (gen karaoke). Pana si versurile sugereaza acelasi lucru…

    Din pacate erezia asta cu eliberarea prin moarte nu e ceva nou! Au mai fost cazuri… Tin minte ca prin America a fost un fel de secta sau ceva care credeau ei ca ii asteapta „nava mama” in spatele Lunii si si-au dat foc si au murit toti, crezand ca sufletele lor se vor duce pe nava-ozn aflata in spatele Lunii. Asta a fost acum multi ani, prin anii ’80 sau ’90… Nu mai stiu sigur.

    Inchei cu un gand: sa fim atenti la amagirile satanei! Pentru ca nu doar unii CI TOTI suntem bombardati cu erezii si invataturi mincinoase, gen „eliberare prin moarte”! Noi nu avem dreptul sa ne luam viata, nici noua insine si nici altora!… ”

    https://imgur.com/a/kLyAj#qVz079D

    “Saccsiv – Weblog
    AU FOST JERTFITI? (1) Unii au stiut ce va urma? Ce scrie mass-media
    Posted in Uncategorized by saccsiv on noiembrie 1, 2015

    Iata ce putem citi la Înainte cu câteva minute de tragedie: „Ieși repede afară! Va face buf!”: Mesajele care susțin că incendiul nu a fost un accident de pe Observator tv:

    Mai mulți internauți susțin că tragedia care a îngenuncheat o întreagă Românie nu ar fi fost un accident . Potrivit acestora, incendiul ar fi fost premeditat, iar mai multe persoane din club ar fi fost avertizate că urmează să se întâmple o nenorocire.

    Totul a fost dat în vileag pe Facebook.

    „Prietena mea cea mai bună a fost aseară în Colectiv și a murit. (…) vreau doar să vă zic că tot ce s-a întâmplat a fost plănuit. Vorbeam cu ea la telefon și mi-a zis că era un bărbat care a spus: Ce surpriză o să aibă ăștia diseară! Condoleanțe pentru toți!”, a scris o tânără pe Facebook, în comentariul la un articol despre tragedia de la Colectiv.

    Un alt tânăr a mărturisit că vărul său și-a găsit sfârșitul în incendiu. Potrivit acestuia, un prieten de-al celui decedat i-a spus că cineva de lângă ei ar fi primit un mesaj înainte cu câteva minute de momentul izbucnirii incendiului. „Ieși repede afară că va face buff!”, a fost avertismentul. Și alte mesaje conspirative indică o ipoteză șocantă: că incendiul ar fi fost pus la cale.

    media_144632137825938900

    Foto: http://www.wowbiz.ro/teoria-conspiratiei-ia-amploare-pe-internet-prietenii-patronilor-din-colectiv-au-fost-avertizati-sa-plece-cu-10-minute-inainte-de-tragedie_165734.html

    Comentariu saccsiv:

    Deocamdata ma limitez la atat. Voi mai scrie insa vreo trei articole pe tema asta, inclusiv o incercare de raspuns la o intrebare ce nu-mi da pace inca de cand am vazut primele imagini ale incendiului: SIPCILE DIN TAVAN:

    incendiu-colectiv-465×390

    Foto: http://www.evz.ro/marturia-infioratoare-a-unui-supravietuitor-al-incendiului-din-clubul-colectiv-video.html

    Pana atunci, daca n-ati facut-o inca, cititi va rog si despre bizarele coincidente: numele formatiei, afisul, prima melodie, interviul dinaintea concertului prezentate la Romania: EXPLOZIE – PESTE 25 MORTI intr-un incendiu la o petrecere de HALLOWEEN

    Răspândiți:

    Email
    Listare
    Mai mult

    Similare

    SEMNE? Incendiu la Pestera Nasterii Domnului dupa plecarea papei Francisc IÎn “SEMNE”

    VIDEO: Incendiul din IsraelÎn “INCENDIU”

    GIGI BECALI despre INCENDIUL de la “COLECTIV”: Imi vine sa plang! Tineau degetele lui Satan, e semnul lui, incornorarea luiÎn “BUCURESTI”
    Tagged with: BUCURESTI, CLUB COLECTIV, CONCERT ROCK, GOODBYE TO GRAVITY, INCENDIU, JERTFA, MANTRAS OF WAR, TEORIA CONSPIRATIEI, THE DAY WE DIE

    92 comments
    « Unde a disparut CLAUDIU PETRE?
    DOVEZI VIDEO: Obisnuitii clubului “Colectiv” CHIAR SE INCHINAU LUI SATANA. Scurt cuvant catre parintii de adolescenti rockeri »
    92 Răspunsuri

    Subscribe to comments with RSS.

    picasso said, on noiembrie 1, 2015 at 7:29 pm

    Ce parere aveti ??? Ce cauta Oprea la tv imediat in noaptea accidentului?
    http://www.nedreptate.net/2015/10/exploziv-gabriel-oprea-e-in-spatele.html

    Apreciat de 1 persoană
    Răspunde
    Yogy TheBear said, on noiembrie 1, 2015 at 8:17 pm

    Sa fie oprea conectat cu oameni atat de puternici…
    Oricum perceptia mea despre oprea este de un om al umbrelor ,extrem de periculos pt romania !

    Apreciază
    Răspunde
    TOM BERON said, on noiembrie 2, 2015 at 4:31 am

    @Qicasso’
    ..pai e „netere$$$ul national la mijloc.Nu asta spune mereu generalul ismenelor?Sa fi avut excorta cu motociclisti cind a venit si a plecat?

    Apreciază
    Răspunde
    Mirela said, on noiembrie 2, 2015 at 1:35 pm

    Mi se pare posibil ca acest incendiu să fi fost provocat cu scopul de a abate atenţia de la moartea poliţistului din coloana oficială a ministrului Oprea. Şi e posibil să existe o legătură şi cu:
    http://www.ziuanews.ro/revista-presei/asistenta-care-a-povestit-scenele-de-groaza-de-la-colectiv-amenintata-pentru-ca-a-vorbit-331001

    Apreciază
    Răspunde
    Radu Humor said, on noiembrie 1, 2015 at 7:31 pm

    Altă bombă !
    „Adevărata bombă despre așa-zisa deplasare a coloanei jegului de Oprea dinspre undeva din zona Băneasa spre casă ar putea fi detonată săptămâna viitoare. Ce vă putem spune este că nici SRI, nici SIE n-au confirmat pentru procurori prezența lui Oprea la sediul acestor instituții în intervalul orar menționat de consemnările oficiale. Iar la ambele instituții sunt înregistrări care nu pot fi falsificate.

    Chiar dacă firma care a montat aparatura este UTI, a lui Urdăreanu. Lider de seamă al UNPR, ca toți securiștii, generalii, bășinoșii istoriei. Iar reținerea lui Urdăreanu poate fi un semn dat acelei tabere care-l protejează pe Oprea. Pentru că un alibi trebuie să i se asigure, de PROTECTORI, acestui jeg ordinar. Rămâne de văzut dacă ăla desemnat să-i asigure alibiul lui Oprea își va menține sau nu declarația. Pentru că, repetăm, OFICIAL Oprea n-a fost nici la SRI nici la SIE!

    A fost în schimb în Complexul de lux La Stejari. Unde locuiește, ce să vezi, Alexandra Dobre, consiliera de 23 de ani, într-un apartament. Amărâta de ea…

    În seara de 20.10, coloana oficială a ministrului de interne s-a format în zona INMH, conform surselor oficiale. Complexul La Stejari se află la câteva sute de metri de locul unde s-ar fi format coloana oficială a vicepremierului Gabriel Oprea.

    Reamintim, este vorba de un complex de lux, unde chiria pornește de la câteva mii de euro.

    Alexandra Dobre are, la Ministerul Administrației și Internelor, în calitate de consilier personal al ministrului, un salariu de circa 30 de milioane de lei vechi.”

    http://www.comisarul.ro/politic/cutremur/venea-de-la-consiliera-nu-de-la-sri-sau-s_607001.html

    Apreciază
    Răspunde
    Yogy TheBear said, on noiembrie 1, 2015 at 8:10 pm

    Am mai zis .. Sunt prea multe coincidente !!! Prea seamana cu ritualul celtic din noaptea de hallowean , in care oamenii erau arsi de vii !! Desigur totul va fii catalogat sub teoria conspiratiei din start… cea ce ,indiferent de adevar … nu va ajuta deloc la aflarea adevarului !!
    Poate fii si o facatura pur demonica… Adica era un eveniment atat de lipsit de Dumnezeu incat demonii au avut putere de a se manifesta… Oricum titll albumului este „mantras” adica mantre … adica invocari magice adica magie .. adica lucru necurat…

    Apreciat de 1 persoană
    Răspunde
    ecronicar said, on noiembrie 1, 2015 at 8:49 pm

    Vad ca nu sunt singurul care sustine aceasta ipoteza, ca incidentul nefericit a avut loc si din lipsa Duhului Sfant in acea incapere. Dar bineinteles ca in zilele noastre a devenit un fel de mucenicie sa sustii un punct de vedere crestinesc.

    Apreciat de 2 persoane
    Răspunde
    Yogy TheBear said, on noiembrie 1, 2015 at 9:26 pm

    Eu sincer stiu ca daca imi spun toate gandurile la un strain voi fii catalogat drept un adept al teoriei conspiratiei si un fanatic religios…. Si tocmai ca sunt un om cu multe pacate si vicii care are inca mult de invatat si corectat … dar imi place sa fiu informat si atent ..
    In curand a fii orthodox autentic va fii considerat fanatism…….

    Apreciază
    oarecare said, on noiembrie 1, 2015 at 9:33 pm

    as spune mai ales din lipsa Duhului Sfant.

    Apreciază
    ortodoxa si rockerita said, on noiembrie 2, 2015 at 6:50 am

    Am mai scris un mesaj care nu a fost publicat dupa cum ma asteptam, poate datorita adevarurilor incomode sau cine stie, a dispozitivului de pe care scriu si care imi da probleme cateodata.

    Totusi, vreau sa reiterez spusele mele in acel mesaj… imi este lehamite de comentariile rautacioase la adresa acestor decedati. Ascultau rock, purtau haine negre de piele si aveau plete. Asta ii transforma in rataciti, habauci si satanisti. Pentru asta meritau sa moara. Saccsiv, eu am mai citit inainte articole scandaloase pe pagina ta si m-am dezgustat, dar asta le intrece pe toate. Iti doresc cel mai cumplit cerc al infernului dantesc. Totusi nu am aflat niciodata daca esti femeie sau barbat, oricum, esti o creatura care inmagazineaza mai multa ura decat un fundamentalist jihadist, pe care chipurile, Dumnezeu nu ii pedepseste ca se arunca in aer si ucid oameni nevinovati, la fel cum nu ii pedepseste nici pe neortodocsii din lume, nici pe inchinatorii la vaci, nici pe dictatorii care subjuga natii intregi aruncandu-le in mizeria cea mai absoluta. Nu jigniti religia ortodoxa si nu personificati un Dumnezeu razbunator. Oamenii aceia sunt si ei copiii cuiva care acum le lamenteaza moartea, respectati-le durerea, nu va e rusine sa postati fotografii cu corpurile carbonizate in club? asta e o pagina religioasa sau pagina de stiri a CNN-ului? spalati-va gura spurcata cand vorbiti de Dumnezeu, pentru ca voi nu Il cunoasteti in viata asta, si nici in viata viitoare. Spuneti-le parintilor indurerati ca copiii lor meritau sa moara fiindca nu erau la biserica in acel moment si ascultau o muzica nevrednica de niste oameni drepti cum sunteti cei care comentati pe aici, de exemplu. In Gradina Maicii Domnului, niste tineri sunt arsi de vii fiindca ascultau un concert rock. Cred ca daca stiau ca o sa moara in club, nu se duceau la club. I-a prins moartea pe nepregatite si acum sunt supusi judecatii infecte a habotnicilor care au umplut Romania. Doamne, cum ne suporti pe toti pe lumea asta? Nu ati inteles nimic din crestinism, voi nu sunteti crestini. Nu mai jigniti religia pe care a propovaduit-o Hristos. Fiti omenosi, nu sunteti judecatorii nimanui. O sa platiti la judecata finala, si voi, si cei din club, si eu, si presedintele tarii si toti oamenii. Nu judecati si nu veti fi judecati. Asta v-o spune o fosta tobosara in formatii rock si heavy metal. Am fost la zeci de concerte in care cantau acesti oameni pe care ii blamati atat. Nici unul nu s-a lasat cu victime, fiecare si-a vazut de timpul lor de recreatie apoi s-a intors la activitatile zilnice. Am acasa kit-ul de tobe si Psaltirea si covietuiesc impreuna. Dumnezeu pedepseste rock-ul sau efectul pe care acesta il are asupra sufletului nostru? Ii cunosteati personal pe acei muzicieni sau pe victime, stiati ce fel de oameni sunt? de ii numiti habauci? aveti sufletele mai negre decat carbunele.

    Imi inchei aici pledoaria stiind ca nu o sa schimb nimic din gandirea voastra execrabila, dar pana la urma, Romania e o tara relativ libera, fiecare are dreptul la o parere si probabil, la o ploaie de insulte dupa aceasta. Aceia au murit fizic, voi sunteti morti spiritual. Dumnezeu sa-i ierte si sa va ierte si pe voi!

    PS – nu locuiesc de mult timp in Romania. Acum inteleg decizia parintilor mei de a pleca. Doamne, iarta-ne!

    Apreciat de 1 persoană
    saccsiv said, on noiembrie 2, 2015 at 7:50 am

    ortodoxa si rockerita

    Dar tare nerabdatoare mai esti. Ai scris 3 comentarii peste noapte si esti tare agitata cum de n-au aparut …

    Apreciază
    danielvla said, on noiembrie 2, 2015 at 10:47 am

    ortodoxa si rockerita,
    Sunt curios, cum coexista la tine „mano cornuto” cu semnul crucii?
    Ia fii mai atenta la prietenii tai.. Vei vedea ca majoritate covarsitoare dintre cei cu plete si haine de piele n-au nici o treaba cu Dumnezeu, ci dimpotriva cu incornoratul ale carui coarne le reprezinta ei cu mana, cu atata patos.
    Nu se bucura nimeni de moartea celor din acel club. Noi spunem un adevar! Dumnezeu nu se lasa batjocorit la infinit. Dar poate ce s-a intamplat acolo este doar ingaduit de Dumnezeu. Foarte probabil masacrul a fost organizat de mentorii vostrii, ascunsi de ochii lumii…

    Apreciază
    tataia said, on noiembrie 2, 2015 at 11:43 am

    @ ortodoxa si rockerita

    NU cred ca ai citit pe aici prea multe comentarii in care cititorii sa afirme ca acei tineri care au murit MERITAU sa moara. NU stim noi ce merita unul si altul asta numai Dumnezeu stie. Daca insa Dumnezeu a ingaduit sa moara….Oricum cei care au comentat ca acei tineri meritau sa moara au facut un exces de zel cu care eu nu sint de acord…mie imi pare sincer rau de ce s-a intimplat la acel club…cu toate acestea a asculta muzica rock = a te inchina lui satana este un adevar de netagaduit. Daca tu afirmi ca ortodoxia si muzica rock pot coexista inseamna ca ratacesti raaaaau de tot. E ca si cum ai spune ca poti fi bogat si sarac in acelasi timp…Ca si cum ai spune ca poti fi criminal si nevinovat in acelasi timp….etc.

    Fundamentalist jihadist? Explica-mi si mie ce intelegi tu prin fundamentalist jihadist si atunci putem discuta pe acesta tema.Nu vreau sa intru in discutii politice si conspirationiste interminabile cum ca ISIS este o creatie CIA si aia fac orice altceva in afara de a respecta „religia” lor..de fapt sint platiti special pentru a crea ura interreligioasa…dar astea sint alte discutii. Daca cumva insa „fundamentalist jihadist” inseamna o persoana care isi respecta religia si credinta 100% fara a se abate de la litera legii..atunci da…ne-ai nimerit….sintem un fel de fundamentalisti jihadisti…adica pardon…fundamentalisti ortodocsi.

    Dumnezeu nu este razbunator, Dumezeu este insa drept! Este si iertator dar mai ales drept! Problema este ca omul decazut, nu isi poate da seama de adincimea decaderii lui din pozitia in care se afla…cind esti in fundul fintinii nu poti aprecia corect cit de adinca e fintina…Tu crezi ca a asculta muzica rock ar putea fi un pacat minor…ca doar tot tineretul o face,nu? Da, dar problema este ca Dumnezeu nu judeca din punctul de vedere al celorlalti tineri ci judeca din punctul de vedere al Lui. El nu te priveste de la inaltimea de la care ii privesti tu pe ceilalti ci te priveste de la inaltimea la care se afla El. In acest fel poate iti vei da seama cit de departe esti tu de Adevar…Crede-ma…toti cei care ajung in iad, iar eu nu iti doresc tie asa ceva, ii vor multumi cu lacrimi Lui Dumnezeu ca le-a dat o pedeapsa atit de mica..pentru ca abia atunci realizeaza ce pedeapsa ar fi meritat…

    Te bucuri tare ca ai parasit Romania? Mare greseala! Si tot mare greseala este sa faci aprecieri cu privire la cit de morti spiritual sintem noi romanii. Eu iti garantez ca eu unul nu sint mort spiritual. Poate am si eu pasiuni si teluri in viata asta, teluri pentru care sint pregatit sa imi dau viata daca este nevoie. Aia numesti tu moarte spirituala? Pai sint de 1000 de ori mai morti spiritual nemtii, britanicii, olandezii, sau alti „civilizati” din astia vestici…

    Apreciază
    Denisa said, on noiembrie 2, 2015 at 12:12 am

    Asa este, Yogy! Imi place ca tii cu dreptatea. Sa fii binecuvantat/a!

    Apreciază
    Răspunde
    isa said, on noiembrie 2, 2015 at 1:51 pm

    Si eu ma gandeam la acelasi lucru – un ritual de sacrificiu, vedeti imaginea din spatele scenei? Discul cu aripi e legat de mitologia egipteana – Horus/Osiris (?!) ceva de felul asta – nu sunt sigura. Sunt prea multe coincidente pentru a fi un concurs de imprejurari nefericite.

    Apreciază
    Răspunde
    Yogy TheBear said, on noiembrie 2, 2015 at 2:15 pm

    Iar sarpele ala este Oroboros ! Sarpele care isi manca mereu coada !!! Prezent in multe mitologii antice . De exemplu Shiva de la indieni este inconjurat de oroboros !! ele reprezentand comuniunea dintre distrugere si creatie…un ciclu al reincarnari ….

    Apreciază
    tim said, on noiembrie 1, 2015 at 8:16 pm

    2 elemente pe care vreu sa le adaug.

    1. Primele stiri in ziarele online vorbeau de o explozie. Se astepa lumea la o explozie?
    2. Cine a catigat bani din povestea asta , daca nu s-au taiat bilete la intrare? Cine plateste curentul si chiar banda? Cu toate ca vroiau sa isi faca publicitate la album , eu stiu ca in strainatate se fac turnee tocmai pentru a castiga bani exact dupa aparitia unui album. Oare au venit banii din alta directie si oamenii obisnuiti au platit cu viata?

    Dumnezeu sa ii ierte si sa nea dea in tot ceasul gandul cel bun tuturor.

    Apreciază
    Răspunde
    Yogy TheBear said, on noiembrie 1, 2015 at 8:28 pm

    Eu mai am o nelamurire…. pai daca a luat foc spuma , cum se sustine ,…pai presupun ca nu a luat toata spuma foc deodata…. Si nu a avut nimeni din staf initiativa sa foloseasca un extinctor !?
    Confuzia si ce ai spus tu imi sugereaza ca a fost un eveniment care s-a produs mult mai spontant si violent decat ca a luat foc ceva …
    Poate speculez…poate gresesc… Dumnezeu sa ii ierte !!!

    Apreciază
    Răspunde
    Paul222 said, on noiembrie 1, 2015 at 8:25 pm

    Fratilor, mare atentie si la aceasta postare! http://img.inin.ro/?u=http%3A%2F%2Fobservator.tv%2Fuploads%2Fmodules%2Fnews%2F0%2F2015%2F10%2F31%2F165197%2F14463258879c943db5.jpg&w=630&h=304&c=1

    Apreciază
    Răspunde
    oarecare said, on noiembrie 1, 2015 at 8:35 pm

    Tavanul s-a aprins extrem de repede mai ales ca focul are tendinta sa mearga in sus nu ar fi trebuit sa se propage asa usor pe toata suprafata plana a tavanului. In clip de mai jos o bucatica mica arde in 30 de secunde:

    si cum sa se aprinda lemnele alea si tavanul aproape instant fara sa fi fost aditivate?!? lemnul nu se aprinde si isi scade rezistenta in 30 de secunde… si cum sa cada lemnele alea asa repede(am inteles ca au cazut la un moment dat)… numai daca ar fi fost prinse cu vreo sforicica…

    Bine ar fi ca cei ramasi participanti sau nu sa invete ceva din nenorocirea asta. Adica nu poti sa participi la acte inchinate demonilor si mai apoi totul sa fie roz…

    Apreciază
    Răspunde
    Paul222 said, on noiembrie 1, 2015 at 10:01 pm

    Exact, si eu m-am gandit ca au fost imbibate cu vreo substanta super flamabila ca sa arda repede tot…

    Apreciază
    Răspunde
    Ionut said, on noiembrie 1, 2015 at 8:35 pm

    Se spune ca izolatia tavanului ar fi fost curatata cu cateva zile inainte cu o substanta inflamabila care s-a si impregnat in izolatie.
    In alta ordine de idei, pentru o tragedie care s-a petrecut in urma cu 2 ani, despre care cred ca a fost cumva aranjata si pentru care instanta a stabilit o despagubire de 1 mil. de euro, s-a organizat un adevarat masacru printre necuvantatoare fara vina. Si dupa ce s-au folosit de cel care a acceptat rolul infect de hingher-sef, l-au bagat dupa gratii, drept „multumire”.
    As vrea sa vad acum ce masuri vor lua cei ce conduc aceasta tara.
    Mi-e scarba de aranjamentele lor oculte, de felul in care trateaza acest popor, ca pe o adunatura de prosti, de felul in care se prefac ca organizeaza dezbatere publica inainte de a da o lege. De felul in care permit otravirea continua, fizica si morala, a acestui popor, de felul in care il storc de vlaga.
    Deja mi se pare ca acest popor e impartit in doua caste, unii care cunosc subteranele economiei, politicii, alimentatiei, sistemului medical si care sunt avertizati in legatura cu eventuaele pericole si beneficii, si unii care habar nu au, sunt lasati sa dea cu capul de zid. Vorba vine, doua caste, fiindca cei pe care i-am mentionat la inceput nu fac parte din acest popor, s-au autoexclus. Ei fac parte din poporul pseudo-luminii, ca unii care stiu lucruri pe care ceilalti nu le stiu, care lucruri nu au aparut de la sine, ci sunt rezultatul punerii lor la cale.
    „Cat aveti Lumina, credeti in Lumina ca sa fiti fii ai Luminii” (Ioan 12,36)

    Apreciază
    Răspunde
    oarecare said, on noiembrie 1, 2015 at 9:42 pm

    De unde asta cu izolatia tavanului a fost curatata?!? Unde scrie? De cand se curata izolatiile… daca pui solvent sau derivati pe un burete acesta se macina mai repede sau chiar se topeste. Ce solutie au folosit? In general toate solutiile inflamabile fac vapori cu potential de aprindere sau chiar de explozie (toluen/benzina) si acesti vapori se acumuleaza de obicei sus, unde e mai cald… de aici si acel suflu care a fost confundat cu o explozie si marea de victime. Vedeti in filmuletul de mai sus ce relativ lent arde buretele fata de ceea ce s-a petrecut in club. Daca asa stau lucrurile explozia putea sa se fi produs chiar si fara sa ia foc stalpul si nu e de mirare ca a luat foc daca si acesta a fost curatat cu solutie inflamabila.

    Apreciază
    Răspunde
    tataia said, on noiembrie 1, 2015 at 10:56 pm

    „masacru printre necuvintatoare fara vina”? Faptul ca eu disparut ciinii vagabonzi de pe strazi e un lucru bun. Acum putem merge si noi noaptea pe strada fara frica….in rest ai dreptate…

    Apreciază
    Răspunde
    el said, on noiembrie 2, 2015 at 3:36 pm

    tataia

    „Faptul ca eu disparut ciinii vagabonzi de pe strazi e un lucru bun. Acum putem merge si noi noaptea pe strada fara frica….”____dupa aceleasi rationament vor face CUARND sa dispara si crestinii ortodocsi ca sa se plimbe usurati unii pe strada, crestinii care au incuviintat omorarea animalelor NEVINOVATE vor palti si ei la randul lor cand le va veni randul. Si din pacate asta va fi CURAND !

    frate ar trebui sa-ti fie rusine sa incuviintezi UCIDEREA unor suflete vii pe care nu le-ai facut tu. azi sunt ucisi cainii/animalele , maine oamenii, mecanismul este acelasi. si sa nu vii cu teoria ca manacm Carne de animale ca sunt animale INGADUITE/lasate de Dumnezeu sa slujeasca omului cu munca si produsele lor, cu carnea lor altele lasate omului spre alte foloase si NICIO vietuitoare nu a facut-o Dumnezeu fara rost pe lume.
    Doar omul care si-a pierdut ROSTUL sau =mantuirea este INUTIL pe lume, nascut mort spre MOARTEA VESNICA !

    Apreciază
    tataia said, on noiembrie 2, 2015 at 4:06 pm

    @el Frate, vad ca tu ai chef de cearta….cu unii cu altii..eu nu. Dupa rationametul tau putem compara si mere cu pere si cu nuci si cu mai ce vrei tu…Acei ciini PUN IN PERICOL integruitatea corporala a trecatorilor, oricit de „nevinovati” i-ai considera tu. Crestinii nu pun in pericol integritatea corporala a nimanui!

    Sa nu vin cu „mincam carne”? Ba uite chiar cu aia voiam sa vin…maninci porc? vaca? Oaie? Atunci esti un ipocrit cind pledezi petnru „drepturile animalelor”. Si da-mi voie sa te intreb….de unde stii tu care sint animalele „ingaduite” si care nu?

    Frate ..cred ca ti-am mai spus…o mai spun o data. Comentariile tale nu sint deloc in duh ortodox. Nu ai decit sa iti pupi in bot javrele buboase si riioase. Eu nu vreau sa vad ciini vagabonzi pe strazi. Da..esti satisfacut daca recunosc ca eu unul am incuviintat la uciderea lor? Recunosc. Si cu asta mi-am incheiat pledoaria!

    Apreciază
    picasso said, on noiembrie 1, 2015 at 8:36 pm

    Apreciat de 1 persoană
    Răspunde
    Mustafa said, on noiembrie 1, 2015 at 11:21 pm

    E o copie de slaba calitate la clipul acesta facut de nationalistii francezi:

    Si nationalistii cehi au facut un videoclip similar

    Rusine celui care a facut clipul de mai sus, daca tot vroiau sa faca asta puteau macar sa o faca bine! Mai mult ii denigreaza pe nationalistii din celelalte tari folosindu-le numele.

    Apreciază
    Răspunde
    Cristian said, on noiembrie 1, 2015 at 8:50 pm

    Cred ca erau dintre cei care cred in „eliberarea prin moarte”, asa cum sugereaza pana si numele formatiei: „la revedere gravitatiei”, adica „gravitatia” ii tine pe pamant dar ei se „elibereaza”! Am vazut si videoclipul piesei… cu „ziua in care murim” si avea si cuvintele afisate pe video (gen karaoke). Pana si versurile sugereaza acelasi lucru…

    Din pacate erezia asta cu eliberarea prin moarte nu e ceva nou! Au mai fost cazuri… Tin minte ca prin America a fost un fel de secta sau ceva care credeau ei ca ii asteapta „nava mama” in spatele Lunii si si-au dat foc si au murit toti, crezand ca sufletele lor se vor duce pe nava-ozn aflata in spatele Lunii. Asta a fost acum multi ani, prin anii ’80 sau ’90… Nu mai stiu sigur.

    Inchei cu un gand: sa fim atenti la amagirile satanei! Pentru ca nu doar unii CI TOTI suntem bombardati cu erezii si invataturi mincinoase, gen „eliberare prin moarte”! Noi nu avem dreptul sa ne luam viata, nici noua insine si nici altora!…

    Apreciat de 3 persoane
    Răspunde
    oarecare said, on noiembrie 1, 2015 at 8:50 pm

    bizar si afisul de aici:

    Ten Art Out 34 – Your Body Is A Battleground
    acel 34 „din” O de la out spanzurat parca … sugereaza ceva de felul 34 out adica 34 afara de unde?!? … din viata asta, din Imparatia Lui Dumnezeu… nu ar fi de mirare daca pana la urma numarul victimelor ar ajunge la 34… Doamne fereste… oricum sunt multe lucruri bizare legate de acest eveniment tragic.

    Doamne Iisuse Hristoase Fiul Lui Dumnezeu miluieste-ma pe mine pacatosul. ”


    Mie,ca fost satanist in adolescenta mi-e f clar,toti insa se rostogolesc de ras cand aud de diavol in 2015.N-am stiu pana acum cine a cantat in deschidere si ce altare erau pe scena,ca sa nu mai vorbim de incantatii si blasfemii.Of,Doamne. ”

    “Am senzatia ca astia de la ProTV vor sa ne prosteasca. Distanta la experimentul Protv e de 1,5 metri si flacara e perpendicular pe burete (fata de cel de la concert la vreo 5m distanta ), e in exterior si bate vantul care e un factor accelerator, oricum focul are o intensitate relativ mica (nu ar fi produs victime si explozie in 30 de secunde) fata de ce descriere avem aici: „După ce am ieșit afară, am auzit o bubuitură înfundată și am simțit că mă lovește o rafală de aer fierbinte în spate. Mi-a luat foc părul. Am pus mâna să îl sting și m-am ars. Aerul era fierbinte, irespirabil, fumul gros și negru, nu vedeam absolut nimic. Nu știam încotro merg. Am întins mâna și m-am agățat de geaca cuiva care se afla în fața mea și m-a târât după el. Altfel nu aș mai fi putut merge.” http://www.evz.ro/s-a-aflat-la-un-metru-de-stalpul-din-burete-care-a-luat-foc-mi-a-luat-foc-parul-am-pus-mana-sa-il-sting-si-m-am-ars-marturie-din-infernul-de-la-clubul-colectiv.html

    De asemenea culoarea flacarii in experimentul protv si in filmul postat de mine mai sus e GALBENA pe cand culoarea flacarilor din club e ALBA.

    In concluzie eu zic ca stalpul nu ar fi luat foc daca nu ar fi fost impregnat cu vreo solutie inflamabila/volatila si aprinderea tavanului nu ar fi fost asa virulenta insotita de un suflu ca de explozie daca nu ar fi existat o acumulare de vapori si la randul lui sa fi fost de asemenea impregnat cu o solutie inflamabila. ”

    “Si psiholog, si clujean, si ateu si marxist
    „Ortodoxii este de vina”( iar ateii scriu Ortodocsii cu „x” pentru ca este dastapti)
    http://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/incendiu-clubul-colectiv-bucuresti-unii-romani-cred-victimele-vina-suntem-sceptici-intoleranti-nu-stil-gandire-rational-1_56361468f5eaafab2c36d061/index.html

    https://jurnaldemedia.wordpress.com/2015/11/01/artistii-scenei-metal-internationale-cu-sufletul-alaturi-de-victimele-din-club-colectiv/

    http://www.metalhead.ro/behemoth/albumul-zilei—behemoth—the-satanist-aid-132697-l-1

    http://www.realitatea.net/imagini-ocante-cum-decurgea-un-show-cu-flacari-anul-trecut-in-club-colectiv_1821557.html

    “Corectitudine mass media:
    Când oamenii stau la coadă să sărbătorească un sfânt cinstit de Dumnezeu prin neputrezirea trupului şi prin facere de minuni autentice, sunt batjocoriţi şi defăimaţi, primesc calificative ca „pupători de oase”, bigoţi, înapoiaţi etc., deşi nu fac nici un rău nimănui şi nu prejudiciază pe nimeni cu nimic.
    În schimb, participarea la sărbători satanice e considerată act de cultură, versurile cu mesaje/conotaţii demonice sunt în regulă (adică, Dumnezeu şi sfinţii nu au dreptul la slavă, dar demonii au), faptul că acei tineri rătăciţi s-au jucat cu focul şi s-au ars e tragedie naţională, iar faptul că au invocat moartea şi au murit e o nenorocire produsă de lipsa spitalelor din cauza prea multor biserici etc.
    Întreb: dacă un astfel de incendiu s-ar fi produs la o coadă la sfinţi, ce ar fi zis presa şi plângătorii rockerilor? Ar fi existat aceeaşi jale publică, sau ar fi spus, cu dispreţ, că au murit de proşti şi de medievali şi că, astfel, coeficientul mediu de inteligenţă a crescut un pic? Despre tinerii din cluburi zice cineva că-s proşti? Nu, ei sunt open mind şi speranţa ţării. Faptul că s-au călcat efectiv în picioare ca să iasă de acolo nu a fost osândit de nimeni, în timp ce despre cei care stau în linişte şi ordine la vreun sfânt se inventează că se calcă în picioare şi se caută pricini de arătare a lor cu degetul.
    Ar accepta jeluitorii rockerilor din club să dea 1 milion de euro pentru salvarea unui ars la moaşte? Sau ar zice, la unison, că n-are decât să crape?
    Să înţelegem că deştepţii/favorizaţii naţiei sunt închinătorii, conştienţi sau inconştienţi, la demoni?
    Când acea adolescentă, Iulia, a fugit de acasă la mănăstire, vă amintiţi câte comentarii negative au fost despre teribilele riscuri la care s-a expus? Va amintiţi cum era să fie pus sub acuzare părintele Ioan de la Rarău pentru că a primit-o? De ce, nici măcar acum, nu se pune problema pericolelor pe care le prezintă cluburile şi concertele satanice? Deşi se termină cu morţi, îi acuză cineva pe părinţii care-şi lasă/îndeamnă copiii prin astfel de locuri?
    Vă amintiţi ce negativ era comentat faptul că Iulia se spovedea? În schimb, închinarea la demoni e bineplăcută şi binevăzută de mass media, indiferent câte victime aduce! ”

    “„Dragoste” de rocker versus dragoste creştină:
    Citind mai multe comentarii pe tema incendiului, mi-a sărit în ochi faptul că rockerii şi simpatizanţii lor pretind de la toată lumea o empatie desăvârşită, o plângere cu lacrimi de sânge şi o muţenie a raţiunii. Nu cumva să emiţi vreo idee că tinerii din club invocau forţe demonice sau că muzica rock nu e compatibilă cu creştinismul, că imediat te confrunţi cu „iubirea” rockerilor, care îţi doresc să arzi în flăcările iadului sau te trimit în zone sexuale explicite. Faptul de a atrage atenţia asupra unor aspecte negative ale cluburilor sau rockului este etichetat de simpatizanţii acestui gen „muzical” ca ură faţă de victimele incendiului, dar faptul că ei folosesc un limbaj violent şi dispreţuitor faţă de ortodocşi li se pare OK.
    Întreb: de ce li se cere ortodocşilor de către rockeri o solidarizare absolută cu victimele incendiului, moarte în adorare satanică (conştient sau nu)? Rockerii sunt solidari cu ortodocşii care participă la pelerinaje, sau îi dispreţuiesc profund şi îşi manifestă vocal sentimentele şi dezaprobarea? De ce, împotriva creştinilor, oricine poate să spună orice, dar împotriva satanismului şi a satanizării nu se poate spune nimic?
    În cazul în care ar lua foc ortodocşii care aşteaptă să cinstească trupul unui sfânt, rockerii i-ar jeli sincer? Chiar ar plânge cu suspine pentru bieţii ortodocşi? Ar vrea doliu national şi plăţi de 1 milion de euro pentru recuperarea fiecărui creştin?
    A ajuns creştinismul o „religie (ne)tolerată” la modul explicit? Ortodocşii nu mai au drepturi, ci doar îndatoriri? Le-a fost luat dreptul la opinie? ”

    “Câtă admiraţie şi compasiune pentru tinerii morţi în jocuri satanice!

    „Erau frumosi si destepti, aveau povestile lor de iubire, visele lor, sperantele lor, fricile lor. N-au avut sansa insa sansa sa iasa pe singura usa care i-ar fi scapat din iadul Colectiv.
    Alti 146 sunt inca in spitale. Inspre ei trebuie sa se indrepte cele mai curate ganduri ale noastre. Si toate aceste ganduri trebuie sa creasca si sa se transforme intr-o forta gata sa sfarame orice spaima si orice durere din calea lor.
    Pentru ca noua ne pasa si am vazut asta din primele clipe ale tragediei. Noua ne pasa de semenii nostri si impreuna putem sa ii ajutam.
    Pro Tv si Crucea Rosie declanseaza duminica seara o campanie de strangere de fonduri. Banii vor ajunge la toti cei in nevoie dupa incendiul devastator.”
    http://stirileprotv.ro/stiri/incendiu-in-colectiv/pro-tv-si-crucea-rosie-declanseaza-o-campanie-de-strangere-de-fonduri-pentru-victimele-din-colectiv-cum-puteti-dona.html?

    Pentru tinerii creştini, are vreodată postul PRO TV măcar o vorbă bună? ”

    “Vrei sa ne satanizam si noi? Eu n-am reusit sa ajung nici la jumatatea clipului…nu am putut intelege NICIODATA, dar chiar niciodata cum ar putea asculta cineva GALAGIA si GROHAIELILE acelea. Am ascultat si eu cind eram tinar muzica generatiei mele…ABBA, Boney M, Fleetwod Mac, Erasure, etc chit ca nici acelea nu sitn tocmai „ortodoxe”…dar NICIODATA Rock! Nu am putut intelege niciodata cum cineva ar putea asculta asemenea galagie…Oricum este o „muzica” la care chiar daca nu asculti versurile…pur si simplu doar linia melodica trezeste in tine spirutul raizboinic si distrugator… ”

    “Aveti dreptate
    E zgomot nu muzica mai frumos suna motorul unui automobil sau vehicul obisnuit decat panaramele astea care se pretind a fi artisti.

    Sunt niste idioti primitivi care se afla in capcana diavolului si ce ii mai rau ca nu isi dau seama de asta si chiar cativa din cantareti chiar au murit din cate stiu.

    Pe astia nu ii mai ia nimeni in ras vad acum e de plans asa dicteaza mass media.
    Plang cu adevarat prostii de parintii care chiar au motive si rudele nenorocitii astia din presa si nu numai culeg roadele si focalizeaza aceste emotii si atentia publicului spre ce vor ei. ”

    “ASASINAT COLECTIV PREMEDITAT ?

    “Propagarea unui foc “normal” , fără combustibil extrem de inflamabil, nu se face cu viteza mai mare de 12 -15 m/minut. Aici, din fotografii și din declaratiile martorilor, a fost mai mare de 1,5 m/s.
    Real a fost în jur de 1,5 – 3 m/s in toate directiile. Asta înseamnă cca 5,5 – 10 km/h, adica viteza de deplasare in pas alert a unui adult.

    Pe lângă monoxidul de carbon avem deci și extrem de otrăvitorul HCN (acidul cianhidric cunoscut omenirii ca agentul morții Holocaustului Zyklon B ) provenit din arderile poliuretanului fonoabsorbant și tabloul este complet.
    Focul de la Colectiv poate fi comparat, în sens macabru, cu un uriaș cuptor întors invers ai cărui “cărbuni” emana Zyklon B.

    În 1998 am fost de faţă la Mănăstirea Sihăstria cînd una din clădiri, construită în mare parte din lemn, a luat foc. S-a aprins toată în 10-15 minute, timp în care cei de faţă am putut salva toate icoanele, mare parte din mobilier şi pe fochistul care a produs incendiul fără să anticipeze consecinţele gestului său. A scăpat cu arsuri minore, deşi era la subsol, lîngă centrala care luase foc. A fost scos afară din încăperea unde era centrala termică pe păcură, cu cîteva arsuri, doar pe faţă, pe mîini şi pe o parte din haine. Şi eu am intrat atunci în clădirea arzîndă, ajutînd la scoaterea lucrurilor, cît s-a putut. Au trecut 15 minute pînă cînd n-am mai putut decît să ne uităm cum arde totul ca o torţă. În fine, a fost.

    – See more at: *//www.ziaristionline.ro/2015/11/02/carnajul-din-clubul-colectiv-a-fost-planificat-jurnalistii-incep-sa-si-puna-intrebari-gabriel-oprea-principalul-beneficiar-al-afacerii/#sthash.sR6yRHn0.dpuf “

  21. @Spartacus:

    ai tu ce ai si tot cu rusii o dai :). Asta e, trebuie sa acceptam si asta: rusii sunt intr-o faza in care nu le fac chiar pe toate rele. Ba chiar, in nebunia generalizata, se descurca binisor, Poate unde nici nu au de ales. Si poate pt ca au avut sansa unui lider dedicat intr-un moment in care prin cele mai multe parti ale lumii lidership-ul si patriotismul nu prea mai marg mana in mana de multisor… Oricum, eu una nu cred in rivalitati de-astea, si nici in afinitati. Pana la urma relatiile se construiesc de la om la om. Cand o dam pe natiuni si colectivitati, se lasa de obicei cu scrasneala din dinti, politica, razboi, conflicte de interese s.a..

    Revenind la subiect: anul trecut pe vrenea asta am avut, personal, primul mare si terifiant (pt mine) contact cu acest val de ura colectiva pe care il poate starni manipularea fb-ului. In Romania e clar ca se experimenteaza din greu aceasta noua „arma” a invrajbirii si indoctrinarii maselor via fb. Si e crunt. Din fericire, tin minte ca atunci cand ma intalneam efectiv cu oamenii respectivi, ma pomeneam in fata unor fiinte mai degraba calme si confuze. Insa pe fb le lua valul, mai ales ca e usor sa fii coltos cand e vorba de dat din taste si la adapostul confortabil al majoritatii care te sustine.

    Deci, ce sa spun…inteleg perfect acest soc. Am trecut prin el, m-a scarbit, m-a revoltat, m-a ingrozit. Se incearca inrairea acestui popor altfel bland si neviolent. De noi depinde sa nu intram in acest joc al urii si sa ne pastram cumpatul, pt ca suspectez ca de fapt sunt niste latratori mai agresivi de serviciu pe acolo care acopera si inhiba glasul normalitatii. Dar s-ar putea, in timp, din cauza ignorantei, lipsei de rigoare fata de adevar si pacatelor noastre, ca acest mecanism chiar sa devina extrem de functional. Mai ales ca, am observat, nu stiu cum, dar de fiecare data in aceste rafale Biserica este, cumva, vizata.

    In rest, acolo, in club, personal cred ca a fost o mana criminala si un ritual satanic. Poate gresesc, sa speram ca adevarul va iesi la iveala. Deja au inceput sa apara pe fb niste postari interesante si, din punctul meu de vedere, veridice.

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1012900858763529&set=a.106056109448013.27048.100001308735735&type=3&pnref=story

    Mi-a mai trimis cineva si altele, dar nu stiu sa le postez. O tipa povestea ca cea mai buna prietena a ei – care a murit acolo – a sunat-o inainte de concert si i-a povestit ca un barbat de langa ea ar fi spus „ce surpriza o sa aiba astia acolo. Condoleante pt toti.”

    In ce ma priveste, tare ma tem ca despre asta e vorba. Ceea ce nu exclude nimic din tot ce s-a scris aici despre incredibilul pericol pe care il ascunde jocul cu jucariile diavolului.

  22. indiferent ca se va posta sau nu astept totusi un raspuns pt ca sunt intr-o mare dilema.
    Foarte adevarat ca Biserica este aratata degeaba cu degetul la cele intamplate.Adica este foarte absurd sa arunci vina pe Biserica pt ca acei tineri au ars ca sobolani.Este irelevant si nu are sens. in fine… parca biserica ar fi dat foc acelor tineri …LOL..in fine…dupa ce catelusi „secularisti„au iesit la „vanatoare” arunca cu mizerii nefondate in Biserica…dar ce nu inteleg eu nu este numai faptul dc biserica este acuzata ca ar vreo vina (in realitate nu are nicio vina) ci ca un preot s-a gasit sa nu INGROAPE pe unul dintre acei 30 decedati arsi.adica a refuzat sa il ingroape contra cost 😀 …SUNA naspa dar din acest link asa reiese :http://www.ziuanews.ro/revista-presei/revoltator-inml-ul-si-preotul-le-au-cerut-spaga-ce-au-patit-parintii-barmanului-mort-din-colectiv-331426 ….adica in pana mea dupa ce Biserica este denigrata si jignita in ultimul hal se gaseste si acest preot sa puna paie pe foc ….asta nu inteleg eu …dc? ce l-a apucat pe acest preot?

  23. @emanuel:

    interesante postarile. Sunt cam greu de urmarit asa cum le-ai postat, dar foarte interesante.

  24. @dan:

    O sursa foarte credibila, cancan.ro…

    Eu unul nu cred aceasta stire. Si pentru motivul ca atunci cand am avut pe cineva la capela IML nu ne-a cerut niciun preot nicio spaga.

  25. @Dan

    si daca sursa ar fi credibila… nu stiu cat e de relevant. Da, sunt si astfel de preoti, de buna seama. Si nu e bine ca sunt. Dar de aici pana la a a face din BOR tap ispasitor pt toate e un drum lung.

    BOR nu e perfecta. Dar daca o comparam cu alte institutii, se prezinta cred cel mai onorabil.

    Mie imi pare rau ca ai observat doar cazul acestui preot, dar nu si al zecilor de preoti (sunt mai multi, dar de astia putem afla cu totii) care ii pomenesc la slujbe pe cei decedati si pe cei care se lupta sa traiasca. Doua clipuri mai adineauri au fost postate de Ioan mi se pare.

    Cand vrei sa cauti nod in papura, il gasesti. dar asta nu inseamna ca papura intreaga e buna de aruncat

  26. Oricum, sa acuzi Biserica de un accident petrecut intr-un club satanist in ajunul Halloweenului mi se pare intr-adevar, in toata tragedia asta, pur si simplu formidabil de amuzant! Culmea ironiei!

    Si asta vine dupa ce BOR tocmai a fost criticata ca a indemnat tinerii sa se fereasca de halloween!!! Cat de tare e asta??

    Facem noi romanii multa matematica in scoli, dar cu logica nu stam la fel de bine se pare.

  27. Pingback: TRAGEDIA “COLECTIV”: Cuvintele de mangaiere si asumare ale mitropolitilor ortodocsi IGNORATE de televiziunile turbate impotriva Bisericii/ “Ucenici vrajitori ai unei noi barbarii…” – GEORGE DAMIAN, PR. SAVATIE BASTOVOI
  28. @ Doroteea:

    Nu e deloc amuzant, chiar daca e perfect absurd. Asa cum a fost si rastignirea lui Dumnezeu-Mesia… Cel care era ASTEPTAT sa mantuiasca poporul ales. Si cum “nu este sluga mai mare decat Stapanul”…

  29. Pingback: TRAGEDIA “COLECTIV”: Rugaciunile si cuvintele de mangaiere si asumare ale ierarhilor ortodocsi IGNORATE de televiziunile turbate impotriva Bisericii/ “Ucenici vrajitori ai unei noi barbarii…” – G. DAMIAN, PR. SAVATIE BA
  30. @admin2:

    da, ai dreptate. Nu e amuzant. De fapt, e foarte trist.

    Ca fapt divers (pt cei care acuza Biserica e neimplicare): deja am fost anuntata de o slujba de Maslu cu 7 preoti care se savarseste zilele astea pentru raniti. Nu stiu, personal, preot care sa nu se fi mobilizat intr-un fel sau altul. Si tot ei sunt scuipati! Da, mi-e o sila profunda, profunda….

    Dar, vorba lui @admin, BOR nu sta la fel de bine cu PR-ul ca BC. Ori generatia fb vrea PR cat mai mult. Vrea gesturi largi, emfaza, show. Asta ne place, amaratilor de noi. De unde sa stie ei ca in Ortodoxie nu stie mana stanga ce face mana dreapta?? Ma opresc aici pt ca risc sa scriu lucruri pe care o sa le regret…

  31. Pingback: CE FACE BISERICA PENTRU VICTIMELE INCENDIULUI DIN COLECTIV? Patriarhul Daniel, criticat pentru mustrarile adresate mass-mediei: “Asta este atitudinea ostila fata de biserica” | Cuvântul Ortodox
  32. Pingback: Manufacturarea tragediei de la COLECTIV: VICTIME MERITUOASE, VICTIME NEGLIJATE SI UITATE. Despre dubla masura si un nou tip de cenzura: TIRANIA “CORECTITUDINII EMOTIONALE” | Cuvântul Ortodox
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare