De ce monitorizeaza FACEBOOK utilizatorii care folosesc CURCUBEUL LGBT in PROFIL pentru a “celebra” decizia Curtii Supreme din SUA?
Facebook contorizeaza utilizatorii care-si modifica profilul personal in culorile curcubeului LGBT pentru a “celebra”, astfel, decizia Curtii Supreme de legalizare a casatoriilor homosexuale, conform socialmediatoday.com. Optiunea de transformare a profilului cu steagul homosexualilor a fost introdusa de Facebook imediat dupa eveniment. Nicio surpriza pana aici, insa, avand in vedere ca Facebook, ce este denumita de portalul citat ca fiind o “data company” (companie de date), face acest lucru sistematic, cu toate actiunile utilizatorilor acestei retele sociale, construind profile psihologice, comportamentale, si rafinand instrumentele analitice de prelucrare si codificare a datelor obtinute. Relevant este modul in care foloseste Facebook datele obtinute din astfel de contorizari, inclusiv in privinta adeziunii utilizatorilor sai la “curcubeu”, adica la principalul simbol identitar al miscarii homosexualiste.
Facebook a folosit un instrument similar si in 2013, cand, intr-o decizie din aceeasi cazuistica discutata de Curtea Suprema, a indemnat utilizatorii sai sai afiseze o fotografie de profil cu un alt simbol al miscarii LGBT (semnul egal de culoare roz pe un fundal rosu). Trei milioane de utilizatori au dat curs campaniei, iar analistii Facebook au publicat un studiu in care au urmarit rolul jucat de actiunile prietenilor acestora in proces: “mai multi utilizatori au observat, initial, cativa dintre prietenii lor care isi schimbasera poza de profil, procedand, ulterior, in mod similar”. Concluzia studiului a fost ca “probabilitatea adoptarii simbolului depinde atat de numarul de prieteni cat si de susceptibilitatea (disponibilitatea de a proceda in mod similar – n.n.) individizilor”.
De fapt, arata socialmediatoday.com, analistii au obtinut un model cu trasaturi demografice si relationale ce poate arata probabilitatea in care o persoana isi schimba imaginea din profil in sprijinul unei cauze. Cu alte cuvinte, studiul arata nu atat cat de dornici sunt unii indivizi in a sprijini o cauza sau alta, ci cat de mult vor sa fie VAZUTI ca o fac. De aici importanta si influenta pe care o are grupul de prieteni asupra deciziei lor. Astfel ca, in raspandirea unor astfel de campanii, un rol foarte important il joaca influenta celor din jur, a “egalilor” dpdv social.
Bun, si ce face Facebook cu astfel de date? Compania va folosi informatiile pentru a identifica grupuri sau categorii sociale de utilizatori ai retelei pe criterii din ce in ce mai rafinate, mai specifice, ceea ce va face ca aceste grupuri sa devina mai predictibile si mai usor de expus influentelor care functioneaza in cazul lor. Facebook nu are nevoie sa stie atat atitudinea personala a utilizatorului, cat de a afla gradul si motivul susceptibilitatii, al dispozitiei de a achiesa la diferite cauze raspandite prin reteaua sociala. Practic, Facebook e interesat de modul in care functioneaza declicul ce produce acceptarea schimbarii sociale de catre utilizatorii sai.
O analiza de acest gen e capabila sa afle, ca sa luam un exemplu imaginar, faptul ca unele grupuri de utilizatori care urmaresc X-files, Game of Thrones si Nutrition si isi schimba, totodata, profilul in culoarea curcubeului, o fac in mod semnificativ mai mult decat alte grupuri pentru ca sunt convinsi de prietenii lor, de presiunea sociala a “egalilor”.
Facebook obtine instrumente de analiza si categorisire a audientei sale din ce in ce mai rafinate, lucru care ii permite sa identifice modul in care influenta si presiunea sociala actioneaza in cazurile diferitelor grupuri sociale.
Inca un motiv pentru care “tinerii liberi si frumosi” sunt cea mai conformista si dusa de nas generatie de cand exista oameni pe pamant.
- ORTODOCSII DIN AMERICA VOR FI IN EXIL SI PERSECUTATI IN PROPRIA TARA. Rod Dreher despre implicatiile legalizarii CASATORIEI HOMOSEXUALE in SUA.“CONSERVATORII VOR FI VANATI DE ACTIVISTII LGBT”. Ce este OPTIUNEA BENEDICT?
- CURTEA SUPREMA DE JUSTITIE A SUA A DECIS OBLIGATIVITATEA CASATORIILOR HOMOSEXUALE. Eveniment de maxima gravitate ce va trimite unde de soc in intreaga lume si care va pune presiune si mai mare la periferii… UPDATE – ANALIZA ASUPRA CONSECINTELOR
- Revolutia homosexualista din SUA e abia la inceput. ACTIVISTII LGBT ISI STABILESC URMATOARELE TINTE: BISERICILE, FAMILIA, SCOALA SI COMUNITATILE CONSERVATOARE
*
- Vesti proaste din Irlanda catolica: “REVOLUTIE SOCIALA”, “REFERENDUM ISTORIC”. S-a votat masiv pentru CASATORIA HOMOSEXUALA/ Scopul initiativei PARTENERIATULUI CIVIL: DIMINUAREA influentei sociale a BISERICII/ Desant de ACTIVISTI ACCEPT in licee pentru “FAMILIARIZAREA” elevilor cu “PROBLEMATICA LGBT”/ Ziua marsurilor in Bucuresti (Video)
- De la ONU la GOOGLE si de la OBAMA la scriitorii de Nobel – PROPAGANDA HOMOSEXUALA AGRESIVA si PRESIUNE INFERNALA pe toate fronturile asupra RUSIEI, cu ocazia inceperii OLIMPIADEI de iarna de la SOCI
- FACEBOOK face EXPERIMENTE PSIHOLOGICE ASCUNSE cu utilizatorii/ Marea Britanie: reteaua sociala introduce 70 de optiuni noi pentru GEN, printre care “ANDROGIN” si “TRANSGENDER” / “What’s on Your Mind” sau VIATA REALA vs “VIATA” DE FACEBOOK (video)
- SUA: MARILE CORPORATII UNITE PENTRU OBTINEREA CASATORIILOR HOMOSEXUALE. Facebook, Google, Morgan Stanley, Goldman Sachs, Coca-Cola si multe altele, “intamplator” conexate in reteaua BILDERBERG
- Social Media SCHIMBA MINTEA OMULUI, pregatindu-l pentru participarea la MAREA SCAMATORIE [infografic]
Mi se pare de-a dreptul drept.
http://vigilantcitizen.com/get-vc-book/
Nu stiam ca si-au lansat o carte.Pare foarte interesanta .E mai usor sa ti informatia asa decat sa o cauti ca bezmeticu’ pe site-ul lor(de aia eu trag la imprimanta informatiile) .
http://conservativepost.com/everyone-who-changed-their-facebook-photos-to-rainbow-just-got-duped/
Cred ca monitorizarile si analizele pe care le face feisbuc nu aduc nimic nou. Rezultatul este acelasi de cand e lumea: “spune-mi cu cine te insotesti, ca sa-ti spun cine esti”.
S-au mai exista o vorba foarte adevarata in popor, atunci cand cineva isi strica comportamentul: “anturajul e de vina”.
Cam asta este realitatea si in plan duhovnicesc. Daca vrei sa te intaresti in credinta trebuie sa frecventezi anturaje cu atitudine adevarat ortodoxa. Unii mireni insa, se cred pe ei un fel de sfinti inca din aceasta viata, un fel de “aluat care dospeste toata framantatura” si incearca sa scoata paiul din ochiul altuia.
Asa ajung sa se rataceasca, transformandu-se din putin credinciosi in necredinciosi cu totul.
Foarte mult oameni din finante si-au schimbat in curcubeu. Foarte multi oameni de la KPMG, o mare firma de audit. Uluitor si trist