Tensiuni intre VATICAN si ONU pe tema actelor de pedofilie

8-02-2014 1 minut Sublinieri

unifeed140205a

Vaticanul a intrat într-o dispută cu reprezentanţii Comitetului ONU pentru Drepturile Copilului, după ce a fost acuzat miercuri că încalcă Convenţia asupra drepturilor copilului, în cazurile de abuzuri sexuale. Sfântul Scaun a transmis că „a luat act” de acuzaţiile dure formulate de ONU împotriva sa, acuzând Comisia că a manipulat incorect informaţiile raportului.

Vaticanul încalcă, până în prezent, Convenţia asupra drepturilor copilului, în cazurile de abuzuri sexuale, a declarat miercuri pentru presă Kristen Sandberg, preşedinta Comitetului ONU pentru Drepturile Copilului, potrivit AFP.

Comitetul cere Vaticanului „să demită imediat din funcţie orice persoană suspectată de (comiterea unor) abuzuri sexuale şi să defere cazurile autorităţilor judiciare competente în vederea unor anchete şi inculpări”.

Există o încălcare a Convenţiei până acum, pentru că nu au făcut tot ceea ce ar fi trebuit“, a declarat Kristen Sandberg, citată de Mediafax.

Membrii Comitetului se declară profund îngrijoraţi de faptul că Sfântul Scaun nu a recunoscut amploarea infracţiunilor comise, nu a adoptat măsurile necesare în cazurile de abuzuri sexuale asupra unor copii şi nici în vederea protejării acestor copii, a păstrat politici şi practici care au condus la continuarea acestor agresiuni şi la o impunitate a autorilor lor, potrivit raportului.

Ulterior, Sfântul Scaun a transmis că va analiza acuzaţiile dure formulate de ONU împotriva sa în cazurile de pedofilie. „Sfântul Scaun ia act de observaţiile finale”, pe care le va examina „cu atenţie”, a anunţat Vaticanul într-un comunicat.

Sfântul Scaun îşi reiterează angajamentul în apărarea şi protecţia drepturilor copilului, în acord cu principiile promovate de către Conveţia asupra drepturilor copilului şi în virtutea valorilor morale şi religioase promovate de către doctrina catolică“, subliniază Vaticanul.

Schimbul de replici dure s-a intensificat, iar Vaticanul a acuzat ONU în aceeaşi zi de „deformarea” faptelor, spunând că raportul a fost „pregătit dinainte”. „Putem aproape să spunem că raportul (Comitetului ONU pentru Drepturile Copilului) a fost pregătit dinainte, înaintea întâlnirii cu delegaţia Sfântului Scaun, şi-a exprimat indignarea monseniorul Silvano Tomasi, observator la ONU, la Geneva, într-un interviu pentru Radio Vatican.

Documentul (ONU) nu pare actualizat”, a adăugat prelatul, după care a prezentat măsuri adoptate de către Biserică împotriva acestor abuzuri.

Raportul a fost publicat în urma examinării, luna trecută, de către Comitet – alcătuit din 18 experţi independenţi în domeniul drepturilor omului din diverse ţări -, în prezenţa reprezentanţilor Vaticanului, a poziţiei Sfântului Scaun asupra acestor probleme. Vaticanul este reprezentat la ONU.

Este pentru prima dată când Sfântul Scaun este criticat atât de dur de către un organ ONU.

Vatican CSA


Categorii

1. DIVERSE, Papa (Papism), Pedofilie

Etichete (taguri)

, , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

20 Commentarii la “Tensiuni intre VATICAN si ONU pe tema actelor de pedofilie

  1. “Sfantul scaun”cat de sfant este?

  2. @ Gheorghe:

    Fireste ca nu mai este deloc.

  3. Vaticanul (care va să zică “Instanța morală”) este acuzat de Comitetul ONU (instanța laică) pe motivul grav al PEDOFILIEI sau al altor abuzuri sexuale…. râd dracii de noi, crapă de râs, nu alta… (cum ar spune părinții Bisericii…)
    Iaca semne ale sfârșitului…

  4. E, totusi,un pilon al crestinismului,dar înainte de toate trebuie să ne punem serioase intrebări cu privire la ONU,la cine o manipuleaza ,de fapt.Stim cu sigurantă că nu poate fi manipulat Consiliul de Securitate,în rest toate celelalte institutii pot fi manipulate,dar ele au doar rol consultativ.

  5. @ciorgan:

    Pilon? Pai ei s-au despartit de Biserica…

  6. Un pilon cazut.Unul singur mai e in piceoare,Biserica ortodoxa.DOAMNE AJUTA.

  7. Ortodoxia recunoaste Biserica Catolică,ea este ”biserica soră”,Apostolică.Că aceasta a introdus anumite pricipii novatore,mai ales in timpul Renasterii,aceasta e altă discutie.Orice teolog poate confirma lucrul acesta,în rest putem discuta pe ce ne desparte;unii catolici de marcă,printre care si Papa Ioan Paul,au recunoscut apropierea noastră de istoria celestă,mai mult,istoria noastra incepe din cer,ier noi trăim în continuu sub incidenta ”lumii de dincolo”,dar acet lucru nu înseamna ca ei nu formează o Biserică Crestină.

  8. @ Ciorgan:

    Sa ne ierti, dar idei ecumeniste sau filo-catolice nu acceptam. Nu sunt biserici surori, nu exista asa ceva, cum am scris de nenumarate ori. Ultima data aici, cu explicatii: http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2014/01/17/saptamana-de-rugaciune-ecumenica-oare-s-a-impartit-hristos/

  9. Ce accepti tu aici,pe site,are mai putină importantă.Înainte să scriu,am consultat un prietn teolog,fost student a lui D.Stăniloae,si este formularea sa:”spune-i (paznicului de site)că sunt ”biserici surori”,că ne despart multe,cum îi despart si pe frati,asta e altceva.Admin,prietene,eu nu sustin si nu am sustinut niciodată ecumenismul.Eu sunt ortodocs,iar ecumenismul este o trăsătură a catolicilor.

  10. @ciorgan:

    Daca deschizi putin imima si lasi inauntru Lumina, ai sa vezi unde e gresala cu bisericile surori. Trebuie mai intai sa doresti sa afli adevarul si sa lasi o clipa deoparte parerea ta personala si sa o imbratisezi pe cea a Duhului, parere care ii insufla si pe Sfinti. Atata vreme cat ne batem in pareri personale si nu ne intereseaza parerea lui Dumnezeu, ne pierdem vremea pe pamant si sufletul o data cu vremea pierduta. Fireste ca nici noi nu ne-am aflat pe acest pamant gata invatati. La fel ca si tine am cautat sa aflam Adevarul cu care sa inlocuim parerile noastre personale. Pana la urma conteaza sa credem asa cum ni s-a descoperit de sus. Te intreb, daca este vorba despre “surori”, noi suntem frati cu ei in ratacirea lor sau doar frati in Adam? Cum putem fi frati cu ei cand ei sunt in alt duh din moment ce au un alt crez?

  11. @Mircea Bogdan:

    Sau ar trebui sa cerceteze si sa vada ca parintele Dumitru Staniloae nu a sustinut ideea “bisericilor surori”, dimpotriva – dupa cum se poate verifica, de pila, pe pagina home:

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/2013/03/24/parintele-dumitru-staniloae-duminica-ortodoxiei-reforma-secularizare-crestinism-occidental-adevar-viata-duhul-sfant/

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/2011/10/05/parintele-staniloae-ecumenismul-este-produsul-masoneriei-si-este-pan-erezie-nu-exista-%E2%80%9Cbiserici-surori%E2%80%9D-si-audio/

    Biserica Romano-Catolica si Biserica Ortodoxa nu sunt doua surori. Nu exista decat un singur cap al Bisericii, Iisus Hristos. Nu poate exista decat un singur trup, adica o singura Biserica. Deci notiunea de Biserici surori este improprie“.

  12. ciorgan@

    Daca esti ortodox atunci crezi Intr-“UNA Sfanta Soborniceasca si Apostoleasca Biserica” nu in doua sau mai multe biserici “surori”. Biserica este trupul mistic al lui Hristos iar noi suntem madularele ei. Biserica nu este o simpla institutie pamanteana. Exista o singura Biserica a lui Hristos, un singur Trup. Nu pot exista doua biserici ale lui Hristos. Cine cade din Biserica prin erezii sau lepadari de tot felul s-a despartit de Hristos! Asta este.
    Atentie la capcanele diavolului! Catolicii s-au despartit de Biserica si despartiti sunt prin ereziile lor. Nu au cum sa fie biserica-sora. Faptul ca prietenul tau este teolog si chiar fost student de-al parintelui Staniloae nu reprezinta inca nici o garantie. Ce folos daca studentul nu-l urmeaza pe profesorul sau in credinta?
    Dar de ce nu ai citit postarile indicate de admin.? Articolele respective sunt semnate de autori de mare autoritate in ortodoxie intre care si Par. Staniloae.

  13. In facultatile teologice ortodoxe se invata ca toti suntem “biserici surori” si ca ecumenismul este voia lui Dumnezeu.
    Sunt invataturi care au fost schimbate si se predau studentilor, adica viitorilor preoti si/sau monahi. Aceste modificari au inceput a fi facute de mai mult timp.

    La fel a ajuns si postul de radio si televiziune Trinitas. Am auzit la acest post o sumedenie de grozavenii si din punct de vedere al invataturii, dar si din punct de vedere al practicii.

    Si insasi faptul ca esti obligat sa absolvi niste “diplome” in scolile eretice de prin apus pentru a putea fi episcop este o inselaciune.

    Si faptul ca trebuie sa absolvi facultatea de teologie ca sa te faci calugar este tot o inselaciune.

    Si obligativitatea orelor de religie in scoli s-a transformat intr-o erezie. Pentru ca ceea ce ne-ar fi putut bucura, a devenit o inselaciune. Prin orele de religie, copiii sunt indoctrinati cu falsele invataturi ale ecumenismului. Cum sa-i mai explici copilului ca nu exista “biserici surori”, ca ortodoxia este singura religie adevarata si ca ecumenismul este o inselaciune a diavolului, cand profesorul de religie ii amesteca putin adevar cu putina minciuna si ii preda invataturi eretice!

    Un profesor de teologie spunea la trinitas, ca cei care pleaca in pustie fac parte din aceasi categorie a ereticilor care se autoflageleaza.

    Si cate si mai cate … toate amestecate intr-un cocteil de adevar si minciuna.

    Unele manastiri s-au transformat in afaceri. Calugarii au ajuns sa fie ca la un servici de mirean. Nu mai vezi smerenie, pocainta, rugaciune si mai ales tacere. A venit diavolul si a pus im mintea lor ca trebuie sa faca bani ca sa-i ajute pe cei nevoiasi si i-a transformat din calugari in comercianti.

    Toata lumea este intr-o verva continua. Alearga cu masini la oras, fac comert, tipete, vorbarie multa, glume deoacheate, bani, mancare indestulatoare, uneori chiar adevarate chermeze … si toate acestea justificate prin “dragostea fata de aproapele”. Calugarii stau mai mult in lume decat stau in manastiri, cu tacere, cu ascultarea lui, cu rugaciunea si plangerea propriilor pacate.

    Vedeti cat de viclean este diavolul. L-a facut pe calugar sa locuiasca in manastire dar sa duca o viata lumeasca, aproape la fel ca mirenii. Si toate acestea se fac cu indemnul si “binecuvantarea” episcopilor.

    Cred ca sunt timpurile cand duhovnicii cu har se imputineaza si ar trebui sa-i cautam si sa tinem strans uniti in jurul lor. Traim deja vremuri grele si vor veni altele si mai grele. Nu ti se interzice sa fi ortodox, dar trebuie sa fi un “ortodox” eretic, si sa-ti insusesti o invatatura si o traire ecumenista care nu te poate duce decat in iad.

  14. am convingerea ca ONU ,a luat aceasta atitudine fata de Vatican,nu pentru ca le pasa de copii abuzati,nu.
    Interesele lor sunt cu bataie lunga,si am vazut ,ca peste tot in lume ,sunt folosite ca mijloace de distrugere si ca arma sigura,dependentele si slabiciunile omului.
    In ceea ce priveste “bisericile surori”,adevarata problema a noastra ,a ortodoxilor,este ca teoooologii acestia[ortodoxi] ,scoliti,care pe unde a nimerit,au patruns ,si patrund in continuare in sufletele noastre ,cu tot felul de idei si atitudini,de te ia ameteala si durerile de cap.
    Au inceput sa fie promovati ca politicienii,iar verbul”a fi” a fost inlocuit de verbul “a avea”.
    Nu degeaba suntem indrumati,de marii duhovnici, sa cunoastem; Sf.Canoane,Sf.Parinti,Sf Scriptura si Sf.Traditie, pe care sa le avam drept calauza, pe drumul mantuirii.
    De la o vreme,atunci cand ajung intr-o biserica sau manastire,la Sf Slujbe,sunt atenta la cateva indicii importante;
    -este, sau nu, trunchiata Sf Liturghie.
    -care, si cum se fac, rugaciunile de dezlegare.[inclusiv cele de la Sf. Maslu],si daca se fac.
    -daca este, sau nu, folosita lumanarea de ceara,ca jertfa in rugaciune.
    -felul in care sunt spovediti credinciosii,si mai ales ,usurinta cu care sunt impartasiti.
    -daca, si cine participa la rugaciunile in comun,cu ereticii[catolici,greco-catolici,protestanti,etc.]
    Acestea, sunt cateva indicii,care ma ajuta sa depistez,zona periculoasa[pentru mantuirea mea], pe care personal,o ocolesc.
    Doamne,ajuta /bucurie si mantuire, la tot poporul.

  15. Ca o imagine,ecumenistii sint gay-ii ( homosexualii ) credintei.Nefiresti si unii si altii.Cred ca toate unirile acestea imposibile au plecat din aceleasi minti si impuse la scara globala prin puterea banului,a vicleniei,mass-mediei,fortei,santajului ( dupa caz )
    Barbat cu barbat,femeie cu femeie,batrini cu copii,parinti cu copii,catolic cu “ortodox”,musulman cu protestant,oameni cu animale,statele unite ale europei,” crestini” cu vrajitori…barbatii cu cerceii,femeile cu mustatile,exemplele sint nenumarate…conform indemnului:Tot ceea ce este opus si nefiresc,trebuie unit!

    Ca sa razbesti in politica sau sa dobindesti un post de conducere pe aiurea,se inoculeaza ideea ca trebuie sa fii pro minoritati sexuale,cu Ana si Caiafa,SUA si Europa ( in aceasta ordine ),impotriva propriei tari ( anti national )…iar daca vrei sa ocupi o functie mai inalta in biserica administrativa,trebuie sa fii ecumenist si cu studiile de spalare a identitatii crestine in institutele respective.

    @ ciorgan

    Spune-i amicului tau,cel cu celebra expresie,paznic de site ( sper sa nu fie lupul din poveste )…ca nici intre un gay si un heterosexual,sau intre un betiv si un abstinent,sau intre unul care isi bate sotia si altul nu,intre Basescu si Gandhi,intre un credincios si un ateu…nu sint mari deosebiri,cel putin asa par.Aceasta daca o raportam la viata de aici,ca daca le raportam la vesnicie,devin total opuse.

    Bine ar fi sa citesti linkurile puse de admini,caci pari baiat destept,si sa i le dai si amicului “teolog canin”,daca tii la el,daca nu,mai bine lasa-l,caci nu iti este de folos.

  16. eu am avut un coleg mai tanar ca mine care urma facultatea de teologie din bucuresti, tipul era de undeva de prin suceava, insa ce puncte de vedere avea pe mine ma uimit, si am trecut si eu mai de una zi pe linga aceasta facultate teologica si ma uimit ce fel de persoane vin ca sa se faca preoti, si stau si maintreb cum danutz din deal nu sesizeaza acest lucru, ca doar este la o aruncatura de bat de patriarhia romana

  17. Foarte multe s-au schimbat in ceea ce tine de Biserica noastra ortodoxa. S-au schimbat in rau bineinteles, caci in bine nu mai putea fi schimbat nimic. Toata invatatura ortodoxa era data de Insusi Iisus Hristos Fiul lui Dumnezeu, de Sfintii Apostoli si de Sfintii nostrii Parinti. Noi toti, clerici, monahi si mireni, trebuia doar sa pastram curata aceasta invatatura, fara nici-un fel de modificari, adaosuri, “imbunatatiri” sau “modernizari”.

    A inceput sa dispara Pidalionul si sa fie considerate drept invechite Canoanele Ortodoxe, s-a schimbat calendarul si a fost inlocuit cu un altul care nu este cu nimic mai exact, diferenta ramanand de 13 zile, de 100 de ani de la schimbare. Dar aceasta acceptare a schimbarii calendarului a dus la schisma in interiorul Bisericii.
    Postul nu mai este de paine si apa, asa cum statornicesc Canoanele lasate de Sfintii Apostoli si Sfintii Parinti, ci este imbuibare de fasole, mazare, fripturi de soia, dulciuri “de post”, fructe hranitoare si gustoase … ne-a transformat din postitori in vegetarieni.
    Invataturile teologice au inceput sa fie modificate si s-au introdus invataturi eretice.
    Au inceput sa se tina slujbe comune cu ereticii, asta insemnand primirea ereticilor in altar si confundarea intentionata a dumnezeilor lor cu Dumnezeul nostru Cel Viu si Adevarat.

    Acum, ONU a gasit o motivatie pentru a putea interveni in invatatura, organizarea si vietuirea crestinilor.
    Tocmai ei, care propovaduiesc cu toata puterea curvia si desraul, au gasit acum portita prin care sa-si legalizeze interventia.
    Deocamdata este vorba de catolici, dar scopul lor final este interventia in Ortodoxie. Caci aceasta este Biserica, aici sunt manastirile si stavila ce sta in fata satanei.

    Dar, pe masura ce trece timpul, incep sa cada manastirile si, asa cum am mai spus intr-un comentariu anterior, din tacuti, postitori si rugatori, monahii se transforma in comercianti si iubitori de arginti. Acum au vile si chiar hoteluri in manastiri, masini personale, telefoane mobile si vietuiesc la fel ca mirenii. Si cea mai rea lucrare diavoleasca, cred eu, este acceptarea femeilor care lucreaza in manastirile de calugari. Este aproape inimaginabil ca una din cele mai mari ispite ale calugarului, femeia, sa fie introdusa legal, pe post de femeie de servici, ajutor, camerista, bucatareasa sau sub oricare alta forma. Monahii din vechime aproape ca nici nu voiau sa vada chip de femeie si cu greu acceptau sa stea de vorba cu parte femeiasca, pentru ajutor duhovnicesc, si doar dintre aceia care primeau ceva instiintate dumnezeiasca in acest scop. Iar acum …
    Oare cine se va mai ruga pentru noi mirenii plini de pacate, slabi in credinta, prinsi in grijile lumesti, in aceasta valtoare nebuneasca si atacati din toate partile si prin toate mijloacele diavolesti?

    Patericul Egiptean – avva Macarie:

    “Au venit odata sapte frati din Alexandria, la avva Macarie, ispitindu-l si i-au zis: spune-ne noua, parinte, cum sa ne mantuim?
    Iar batranul suspinand le-a zis lor: o, fratilor, fiecare dintre noi stie cum sa se mantuiasca, dar nu vrem sa ne mantuim.
    Atunci ei au zis catre dansul: mult dorim sa ne mantuim, dar nu nelasa gandurile cele rele. Ce vom face?
    Iar batranul le-a raspuns: de sunteti monahi (adica singuratici), ce cautati cu mirenii, sau pentru ce va duceti unde petrec mirenii?
    Cei ce s-au lepadat de lume si s-au imbracat in cinul cel sfant dar petrec intre mireni, se amagesc. Caci in zadar le este toata osteneala si departe sunt de frica lui Dumnezeu.
    De la mirean nimic nu dobandim, decat odihna trupeasca. Si unde este odihna trupeasca, acolo Dumnezeu nu poate locui, mai ales in monah.
    Monahul pentru aceasta se cheama monah, adica singuratic, pentru ca noaptea si ziua vorbeste cu Dumnezeu si cugeta numai cele ce sunt ale Lui, nimic avand pe pamant.
    Iar monahul cel ce petrece cu mirenii si zaboveste cu dansii vreodata mai mult de o zi, sau cel mult doua, si asta pentru trebuinta cea de nevoie si pentru ca nu poate sa traiasca altfel (adica sa-si vanda lucrul mainilor sale si sa cumpere cele spre trebuinta sa) trebuie sa se intoarca degraba si sa se intoarca inaintea lui Dumnezeu curat, pentru acele una sau doua zile pe care le-a petrecut in lume pentru nevoia firii.
    Deci, cel ce nu face asa, ci adeseori merge la mireni, nesilindu-l vre-o nevoie, sau zaboveste impreuna cu ei, nu este cu adevarat monah, nici nu se va folosi candva, ci necazuri va dobandi din petrecerea cu mirenii.
    La inceput, cand se apropie de ei, isi infraneaza limba, posteste si se smereste pana ce se va face cunoscut si-i va iesi vestea ca cutare monah este robul lui Dumnezeu. Indata satana pune in mintea mirenilor sa-i aduca toata trebuinta de vin se de untdelemn, de aur si de tot felul, zicand spre dansul: Sfantul!Sfantul!
    Iar el auzind cuvantul acela, se trufeste si incepe sa sada cu ei, mancand si band, odihnindu-se si la cantarea de psalmi sculandu-se si inaltand glasul ca sa zica mirenii ca cutare monah canta si privegheaza si sa-l laude. Primind laude, mai mult se trufeste si se inalta. Astfel pleaca de la el cu totul smerenia.
    Deci, de ii va zice cineva vre-un cuvant aspru, el raspunde mai aspru. Si asa, mania ajutandu-se de slava desarta, creste in el.
    Inca si pofta mai tare se aprinde in el vazand adeseori femei si copii sau auzind cuvinte lumesti.
    Pentru aceea si preacurveste in toate zilele si nu simte, caci se zice: tot cel ce cauta la femeie spre a pofti a preacurvit cu ea in inima sa.
    Se mai ispiteste sa adune cele de trebuinta peste an, pentru sine si pentru cei ce vin la el, dupa care le indoieste spre mai multa odihna a celor ce vin la el. Si din aceasta pricina aduna aur si argint.
    Deci nu inceteaza a adauga la rautatile sale, pana ce dracii il vor amagi desavarsit, departandu-l de la Dumnezeu si aruncandu-l in prapastia iubirii de argint.
    Caci iubire de argint este radacina a tuturor rautatilor, precum a zis apostolul. Si pe cat este de departe cerul de pamant, atat de departe este de slava lui Dumnezeu monahul cel iubitor de argint.
    Monahul cel ce intampina vorbe lumesti, are trebuinta de multe rugaciuni ale Sfintilor Parinti, caci de nu vor putea ceva putin sa-l foloseasca pe el, ca celui ce se arunca pe sine la moarte, cine il va ajuta?
    Nu iubiti lumea, nici cele ce sunt in lume! De iubeste cineva lumea, dragostea lui Dumnezeu nu este cu el. Si Iacov, fratele Domnului graieste: de se pare cineva ca este prieten lumii, vrajmas lui Dumnezeu se face, caci dragostea lumii acesteia este vrajba catre Dumnezeu.
    Deci, sa fugim fratilor de lume, precum fuge cineva de sarpe, ca cel ce este muscat de sarpe, sau moare, sau abia se face sanatos. De folos ne este noua sa avem un razboi iar nu multe si nenumarate.
    Spuneti fratilor, parintii nostri unde au dobandit fapta cea buna? In lume sau in pustie? Stim ca in pustia cea neumblata de mireni. Iar noi de suntem in lume, cum vom putea dobandi fapta cea buna?
    Caci de nu vom flamanzi si nu vom inseta si nu vom patimi de frig si de nu nevom departa de materiile lumii si nu vom muri voilor trupului, cum vom fi vii cu sufletul?
    Ostasul de nu va lupta in razboi si sa biruie, nu se invredniceste de cinste. Iar noi, mancand si band si intre mireni petrecand, intre care am fost si mai inainte, cum ne vom invrednici de Imparatia Cerurilor?
    Monahul cel ce are aur, argint, sau materiale, nu crede ca poate Dumnezeu sa-l hraneasca, Cel ce hraneste si fiarele si pestii marii. Si daca nu poate sa ne dea noua paine, nici Imparatia Lui nu poate sa ne-o dea.
    Asadar, la ce ne ostenim? Spuneti-mi fratilor! Ingerii in cer, aur si argint gramadesc sau slava lui Dumnezeu? Si noi pentru ce ne-am lepadat de lume? Ca iarasi bani si materie sa adunam, sau sa ne facem ingeri?
    Oare nu stiti ca ceata care a cazut din cer se implineste cu monahi? Caci aceasta inseamna chipul nostru ingeresc, dupa cum zic toti.”

Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare