ASA POATE INCEPE “REVOLUTIA” IN ROMANIA?

13-01-2012 2 minute Sublinieri


Oamenii s-au adunat în jurul orei 18.00 în Piaţa Universităţii, pentru susţinerea lui Raed Arafat, informează MEDIAFAX. Ei au scandat “Jos Băsescu”, cerând trecătorilor să li se alăture. Totodată, oamenii strigă lozinci de susţinere pentru medicul Raed Arafat şi pentru SMURD. Protestul nu este autorizat.

În jurul orei 19.15, protestarii au plecat în marş din Piaţa Universităţii spunând că se îndreaptă spre Palatul Cotroceni.
Mitinguri pentru susţinerea lui Raed Arafat au loc vineri seară în Timişoara, Sibiu şi Braşov.

Îmbrânceli la Braşov

Peste 500 de persoane s-au adunat, vineri seară, în jurul orei 19.00, în Piaţa Sfatului, din Braşov, pentru susţinerea lui Raed Arafat, într-o acţiune neautorizată, la ora transmiterii acestei ştiri manifestaţii, care s-au îmbrâncit cu jandarmii, îndreptându-se spre sediul Prefecturii.

Manifestanţii s-au adunat, vineri seară, în jurul orei 19.00, în Piaţa Sfatului, din Braşov, jandarmii masaţi în zonă încercând fără succes să le oprească deplasarea spre sediul Prefecturii, care, la ora transmiterii acestei ştiri, este închis, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Oamenii scandează lozinci împotriva preşedintelui Traian Băsescu şi împotriva guvernanţilor şi poartă pancarte pe care scrie: “Viaţa are prioritate, înaintea intereselor politice şi a banilor”, “Îl vrem pe Arafat”, “Arafat ministru“. De asemenea, ei au cântat “Deşteaptă-te, române!” şi poartă steaguri tricolore găurite în mijloc.

La un moment dat, manifestanţii s-au îmbrâncit cu jandarmii care au încercat să le blocheze înaintarea spre Prefectură, făcând cordon în jurul lor, însă oamenii au reuşit să rupă aceste cordoane şi au luat-o pe strada Republicii spre sediul Prefecturii judeţului Braşov.

Acţiunea de susţinere a lui Raed Arafat nu este autorizată.

Proteste şi la Timişoara

Aproximativ 200 de persoane participă, vineri seară, în Piaţa Victoriei din Timişoara, la un miting pentru susţinerea lui Raed Arafat, manifestarea neautorizată fiind anunţată prin intermediul reţelelor de socializare, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Cele 200 de persoane care participă la miting s-au adunat în jurul orei 18.30 în Piaţa Victoriei din Timişoara, acţiunea fiind anunţată de joi seară prin intermediul reţelelor de socializare.

Manifestanţii scandează “Băsescu nu uita, va veni şi vremea ta”, “Jos Băsescu”, “Tineri, veniţi cu noi”, “Azi în Timişoara, mâine în toată ţara”, în timp ce unii dintre ei au afişat foi A4 pe care scria “Pro Arafat”.

Unii dintre manifestanţi au declarat presei că nu sunt de acord cu proiectul Legii sănătăţii şi cu intenţia preşedintelui Traian Băsescu de a desfiinţa SMURD. Mitingul nu este autorizat, însă este supravegheat de poliţişti şi jandarmi.

Îmbrânceli între jandarmi şi oamenii care protestează la Braşov pentru susţinerea lui Raed Arafat şi împotriva modificării Legii Sănătăţii. “Jos Băsescu!”, “Ruşine!” scandează protestatarii din Piaţa Sfatului din Braşov.

“Este o manifestare neautorizată. Ne-am deplasat în Piaţa Stafului pentru asigurarea ordinii şi siguranţei publice “, purtător de cuvânt al Jandarmeriei Braşov, Ciprian Aldea, la România TV.

Preşedintele Traian Băsescu i-a cerut premierului Boc să retragă proiectul Legii Sănătăţii, invocând faptul că reforma în sănătate are prea mulţi opozanţi. Decizia şefului statului vine după ce, în ultimele zile, mii de oameni au ieşit în stradă pentru a-şi declara susţinerea faţă de creatorul SMURD, Raed Arafat.

La această oră, sute de susţinători au ieşit în stradă în Bucureşti, Timişoara şi Braşov.


Categorii

1. DIVERSE, PROTESTE ROMANIA 2012, Revolte populare, revolutii, Sistemul romanesc de sanatate

Etichete (taguri)

, , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

76 Commentarii la “ASA POATE INCEPE “REVOLUTIA” IN ROMANIA?

<< Pagina 1 / 2 >> VEZI COMENTARII MAI NOI

  1. Bravo romanilor!!Asa va vreau!!Trebuie sa le aratam ca nu dormim si suntem capabili sa-i dam jos!!!!

  2. @Ana:

    Revolutia e inacceptabila, priviti va rugam la trimiterile din josul paginii!

    E bine ca mai prind glas romanii si isi exprima opinia, nelasand “reformatorii” sa joace in picioare aceasta tara.

    E foarte rau daca se ajunge la revolutii stradale, rasturnari de regim. Dar vina apartine conducatorului tarii (ceea ce nu justifica, desigur, revolutiile)…

  3. Sper ca romanii sa nu se lase din nou trasi pe sfoara de parsivul Basescu. Asta simte ca a intins prea mult coarda si ca i se apropie ceasul, asa ca a decis “sa retraga” proiectul Legii Sanatatii. Dar daca cititi cu atentie, veti vedea ca el de fapt a zis ca retrage proiectul de lege de pe site-ul Ministerului Sanatatii si din dezbaterea publica http://www.hotnews.ro/stiri-esential-11183460-traian-basescu-sustine-declaratie-presa-ora-17-15-tema-legii-sanatatii.htm. Cu alte cuvinte, parerea mea este ca nu Basescu a cedat in fata presiunii opiniei publice, ci dimpotriva, Basescu a decis sa reduca la tacere in mod brutal opinia pulica. Sunt gata sa pun pariu ca aceasta lege urmeaza sa treaca prin asumarea raspunderii, dupa ce se va stinge scandalul mediatic legat de demisia lui Arafat si dupa ce se vor potoli oamenii care vad ca au inceput sa iasa in strada. Sper ca romanii sa nu se lase dusi de nas. Acum a sosit momentul sa scapam de Basescu si de gasca lui. Nu trebuie ratat momentul si nu trebuie sa ne multumim cu jumatati de masura. Iesiti in strada si cereti demisia!

    Basescu este un mare smecher si nu ar fi prima oara cand manipuleaza opinia publica, cand vorbeste cu doua intelesuri, sau cand zice ca va face ceva iar apoi face altceva. Si-a dat seama de greseala de PR pe care a facut-o cu Arafat, asa ca acum stinge focul cum poate ca sa se apuce din nou de aceleasi potlogarii dupa ce se va stinge subietul Arafat. Mai mult, cunoaste si psihologia poporului roman, care se revolta rar (dar si cand se revolta!) si doar atunci cand ii ajunge cutitul la os, si care este mobilizat in special de cate o nedreptate facuta unei persoane anume. Deci nu trebuie ratat momentul! Jos Basescu!

  4. Evident, acesta nu este un indemn la violenta. E doar un indemn de a lua atitudine. Si nci nu e vorba de indemn la revolutie. Revolutia o fac ei cu privatizarile lor demente. Fac revolutie de sus. In schimb, actiunea populatiei este de factura conservatoare. Oamenii vor sa se pastreze ce s-a facut bun in tara asta. Ce a mai ramas din tara asta. Astia vor sa legalizeze jaful si sa distruga si bruma de ordine sociala care a mai ramas. Si problema e ca dupa aia chiar vom ajunge la violenta. D-aia anarhica si difuza, coroborata cu supravegherea statului politienesc. Asa ca, dupa parerea mea, mai bine este sa se reactioneze acum pasnic si democratic, decat sa ajungem mai tarziu la sindromul Londra, dupa ce vor fi “reformat” astia statul in mod complet.Parerea mea.

  5. BRAVO ROMANI
    TREBUIE SA CURATAM TARA DE JAVRE

  6. @dia:

    Sa ne scuturam mai intai de javra din interiorul nostru si mai vedem apoi…

  7. cu toata rezerva de rigoare, dar merita parcurs:

    http://english.pravda.ru/opinion/columnists/13-01-2012/120227-year_2012-1/

    toate cele 6 pagini….

  8. In niciun caz nu e bine sa protesteze oamenii in strada. Dar altceva as vrea sa remarc. Dupa parerea mea, nu are cine sa inceapa deocamdata o revolutie in Romania. Presedintele este sustinut de sua/nato si adus in lumina reflectoarelor de acest centru de influenta. Este mentinut de ue si face toate compromisurile pt a ramane la putere impunand schimbari legislative dupa notitele pe care si le ia la Bruxelles ca un vechil constiincios.

  9. Alexandru Racu, sunt perfect de acord cu punctul dvs de vedere. Imi sta ca un os de peste pe corzile vocale smecheria cu referendumul anti-cip. Si nu numai asta. Ticalosului ii doresc o iesire rusinoasa din acest mandat, asa dupa cum pe deplin o merita. Si, tarandu-si picioarele sa-si ia cu el si coalitia facuta dupa chipul si asemanarea sa. Judecata dreapta le doresc acum si-n veci.

  10. @ Al. Racu:

    De acord cu ultimul comentariu.

    @ anonyma:

    Pai unde sa protesteze oamenii? Totul e sa fie pasnic, consecvent si sa nu se lase deturnati, confiscati, infilitrati, etc. Ceea ce e cam greu. Macar ca raul celor de sus sa fie mai mic, de frica de popor.

  11. @admin:

    Titlul dumneavoastra este exagerat si neconform cu deontologia profesionala. Lasand gluma la o parte, mi se pare un pic tras de par mai ales prin prisma faptului ca stiti, la fel ca majoritatea dintre noi, cei de pe aci, ca revolutia este inacceptabila (si stiti si de ce).

    Altfel, intr-un fel sau altul, tarabele negustorilor de iluzii din ziua de azi trebuie cumva darmate pentru ca in nesimtirea lor au sufocat pe de-a-ntregul templul neamului romanesc…

    @Alexandru Racu:

    cam in directia pe care ati exprimat-o se indreapta si gandurile mele. As mai adauga ca nu mi se pare intamplator (ba chiar e relevant pana la un punct) faptul ca “nedreptatitul” pentru care se revolta poporul este un “arafat” ci nu un neaos d’al nost’.

  12. Subscriu la parerile domnului Alexandru Racu. Singura revendicare adevarata este DEMISIA LUI TRAIAN BASESCU. ORICE ALTA REVENDICARE mai mica este o infrangere. Acest individ TB ne vrea sclavi pe cateva generatii, a lasat si ipocrizia la o parte… Oare cat sa mai suportam? Pana sa fim anuntati ca vom vinde si bunuri bisericesti ale BOR ca sa “echilibram” bugetul?!?!? Vrea sa vindem si inima din noi pentru niste “datorii” trecute din mana lui Itzik in mana lui Strul?!?!?!? Omul asta a dovedit din plin ca este cel mai mare tradator din istoria (de pana acum) a acestui popor, si trebuie sa plece.

  13. Admin, pericolul deturnarii de la scopuri este foarte mare, stiti mai bine ca mine cat este de usor, daca ai interes si resurse, sa infiltrezi agitatori, sa creezi panica si sa transformi un “protest pasnic” intr.o miscare violenta de strada. De aceea mi se pare periculos sa iesi in strada si studiind prin prisma perspectivei istorice revolutia din 89, mi se pare si ca o revolutie reala are in spate un program serios pregatit dinainte si obiective profunde de atins de catre baietii destepti, obiective fara nicio legatura sau chiar in detrimentul intereselor bietilor oameni manevrati sa protesteze. Trist, descurajator, nu?

  14. La noi , totul este o imbecilitate cretina de nedescris , mai intai se demoleaza totul , fara discernamant si se ia de la zero , ca sa avem de lucru , sa creem locuri de munca sau sa importam masiv – auzi mentalitate bolnava .
    Este tehnica politicianului incompetent care sufera de complexul inferioritatii , pentru ca daca lasa ceeace mergea bine , este posibil ca inovatia lor sa nu functioneze si in gandirea cretina , mai bine demoleaza totul ca oricum nu da nimeni socoteala .

    Uitati-va la Stadionul Lia Manoliu , dupa ce fusese renovat , modernizat si echipat la standarde mondiale , gazon , tribune , vestiare , totul nou , in scurt timp a fost demolat si construit alt Stadion , In loc sa mai fi avut inca un Stadion National , l-au daramat ca boii pe cel renovat si au facut altul dinnou in acelasi loc . Pentru excroci s-a meritat – la modernizat spaga grasa , la demolat spaga grasa , la refacut spaga grasa in timp foarte scurt si consecutive , adica totul a mers snur – SPAGA

    Uitativa si la taxa auto unde sunt situatii cand taxa depaseste valoarea obiectului asigurat ceeace v-a determina romanii sa mearga la vecini si noi ramanem tot cu boii .

    Apoi Legea sanatatii , in loc sa o imbunatateasca acest system , l-au gasit defect pe Arafat care a muncit ca un nebun 20 de ani , a realizat ceva spectaculos , singurul system dun tara care functiona perfect pentru toti Romanii , iar raufacatorii si nestiutorii sau gandit sa demoleze acest sistem ca sa avem ce face inca 20 de ani .

    Trebuie aplicat cumva un sistem de analiza , apreciere performanta si anumite masuri de avertizare .
    De ex. , O institutie care nu are performanta , trebuie restructurata/sanctionata , institutia respectiva , prin reducerea personalului si a bugetului in anul urmator , chiar cu cu 70% .

    Nu se mai poate ca toti prostii si incompetentii sa faca nenorociri poporului si tarii si sa nu raspunda niciodata .

  15. @ Anonyma:

    E cam descurajator, doar ca noi nu asta am sustinut, dimpotriva. Cand e vorba sa fie “revolutie” adevarata, adica dupa o agenda din afara, precum cele arabe sau cele rusesti mai recente sau precum ‘Occupy”, atunci nu e de asteptat nimic bun. Vezi si linkurile de la sfarsitul postarii. Noi altceva am spus:

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2012/01/13/traian-basescu-retrage-legea-sanatatii-poporul-nu-vrea-schimbarea-auto-victimizarea-liderului-reformator-si-culpabilizarea-apucaturilor-romanesti/#comment-63947

    Cat priveste ce se intampla acum, punctual, noi am respins si respingem ferm strategia (sau boala) care il impinge pe Traian Basescu sa culpabilizeze, jigneasca un popor intreg. Trebuie toata lumea sa inteleaga ca daca se va ajunge la revolte (sa nu fie!) din cauza acestui stil provocator se va ajunge. Si NU SUSTINEM REVOLTELE! (http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2012/01/13/asa-poate-incepe-revolutia-in-romania/) Sustinem insa reactiile NORMALE, de protest, LEGAL, calm, de exprimare a opiniei, libertatea de exprimare, pe scurt. PERICOLUL TOCMAI ASTA ESTE, SI ASTA E ANORMALITATEA: niste reactii care in alte tari ar trebui sa fie lucruri firesti intr-o societate demmocratica, la noi sunt percepute catastrofic, enorm! Si… fapt este ca, din isterie in isterie, chiar se poate ajunge sa fie deturnare in astfel de miscari catastrofice! Dar asa se intampla in orice societate in care tensiunile populare nu doar ca sunt defulate, departe de a fi dezamorsate de autoritati, dar mai sunt si intaratate! Am ajuns mai rau ca la rusi, unde kaghebistii cu mainile patate de sange au avut inteligenta sa nu insulte poporul iesit pe strazi si sa incerce sa faca orice pentru a isi insusi revendicarile protestatarilor!

    Si Al. Racu a facut suficient de bine distinctiile.

  16. S-a speriat basescu frate .
    S-a Speriat de moarte de protestele populaţiei şi de perspectiva prăbuşirii regimului .
    Incepe sa semene tot mai mult cu ceausescu , parca este cu o treapta mai jos .
    Romanii vor ceva mai bun pentru ei .
    Sau saturat sa zica mereu da , sau sa priveasca nepassatori cum acestia ne iau totul .
    Era un sector care functiona si sau gandit sa-l distruga si pe acela .

  17. Si ma enerveaza la culme si argumentul asta: sa se privatizeze sistemul de sanatate pentru ca se fura. Altfel spus, sa se fure cu acte in regula pentru ca oricum se fura. Pai din moment ce se fura, inseamna ca politia si justitia nu-si fac datoria. Si in mainile cui sunt aceste institutii!? Nu in mainile gastii PDL care conduce deja de ani buni!? Iar daca aceasta guvernare nu e in stare (sau, mai bine zis, nu vrea) sa aplice legea in actualul cadru legislativ, atunci ce altceva ar putea sa fie aceasta privatizare, facuta tot de ei, decat un mare jaf!? Si in ultima instanta cine fura!? Pai nu cine e la putere!? Nu tot ei!? Daca se fura in tara asta ce facem!? O vindem pe doi lei cu comision!? Nu e mai normal sa sanctionam guvernul care fura sau care este incapabil sa aplice legea!?

  18. 🙂 am inteles va multumesc pt raspuns! Dar daca.mi aratati dv un protest pasnic care sa fi schimbat ceva in bine sau, invers, vreo revolutie sau vreun protest in care sa nu fi intervenit deturnari si care sa sfarseasca urat… In Romania… Zau nu e normal sa fim tratati toti ca o masa de imbecili puturosi de chiar presedintele ales chipurile cu legitimitate populara. Dar suntem tratati asa pt ca nu mai protestam. Si nu mai protestam fiindca in 22 de ani am invatat ca fie protestele noastre sunt doar activitati cronofage pt noi insine fie le folosesc altii impotriva noastra, fie sfarsesc intr.o baie de sange.

  19. @Anonyma:

    Poate ca insasi ideea de PROTEST deturneaza discutia. Pur si simplu ar trebui sa fie vorba de normalitate si prezenta. Altfel, ati descris, intr-adevar, foarte bine cercul vicios prin care am ajuns aici.

  20. @Alexandru Racu:

    in directia aceea, niceodata. 🙂
    mai bine privatizeaza tot, si politia, si justitia, si guvernu’. ceea ce, mai in gluma, mai in serios, se si intampla.

  21. Privatizarea sanatatii ar fi, dupa parerea mea o lovitura data intr.un domeniu de interes strategic national, adica sigurantei nationale, mai pe scurt. Si asta imi confirma a nu stiu cata oara ca din 2007 Romania a incetat sa fie stat national, TB e doar un biet guvernator de provincie periferica a ue.

  22. @ anonyma

    Pai revolutia romana a reprezentat un protest pasnic care a schimbat destul de multe lucruri in bine. Ca sa luam doar un exemplu minimal, acum avem posibilitatea sa ne dam cu parerea despre seful statului, in scris. In Coreea de Nord nu se poate face asa ceva. Cred ca e de datoria noastra sa aparam ce s-a castigat, si sa nu lasam ca revolutia antitotalitara din Decembrie 1989 sa se transforme intr-o revolutie a privatizarilor nelimitate (cu TB/TBC pe post de Ceausescu care coboara din elicopter pe la vreo emisiune ca sa-l ia de urechi pe secretarul de stat, un tehnician, pentru ca nu gandeste in conformitate cu noua gandire unica “de dreapta”). Nu cred ca pentru acest soi de regim s-a murit in 1989. Iar evolutia proasta a societatii romanesti de dupa Decembrie 1989 nu se datoreaza doar masinatiunilor celor care au furat revolutia (in orice revolutie exista astfel de oameni) ci si lipsei de consecventa, discernamant, tenacitate, curaj, onestitate, s.a.m.d. a ceea ce se numeste societatea civila romaneasca (din care facem si noi parte). In toate societatile exista unii smecheri si ticalosi care cauta sa profite de pe urma altora care sunt “fraieri” si cinstiti. Masura in care reusesc sa o faca depinde si de masura in care “reactioneaza” cei din urma, si, evident, de calitatea reactiunii. Fireste, protestele sunt doar o solutie atipica sau chiar extrema, la care e bine sa nu se ajunga, o solutie printre altele, mult mai putin importanta decat schimbarea interioara, care este baza oricarei schimbari exterioare autentice. Cum zicea Peguy: revolutia va fi spirituala sau nu va fi deloc.

    Nu doar Lenin a fost revolutionar, ci si Gandhi. Iar roadele pe care le-au dat cei doi au fost radical diferite. Deci depinde cum protestezi. Pe langa asta, nu suntem monahi, si ca si crestini traitori in lume avem o responsabilitate fata de societatea in care traim si in care vor trai copiii nostri. Deci nu vad de ce nu ne-am folosi de mijloacele morale si legale care ne stau la dispozitie atata timp cat se poate. E mai bine sa lasam lucrurile de izbeliste pana cand, ispitita peste masura de greutatile vietii in Romania, populatia va face din nou apel (asa cum a mai facut-o in istoria noastra) la fel de fel de personaje mesianice care propun guvernarea cu mitraliera? Prudenta si realismul sunt bune. Fatalismul si chietismul nu. Si repet, consumate in exces, acestea din urma risca in timp sa arunce daca nu chiar consumatorul, cel putin societatea din care face parte, in extrema cealalta. Nu zice nimeni sa facem o noua revolutie legionara. Dar chiar nu vad de ce am lasa tara si politica pe mana unui individ precum Basescu. Chiar sa nu existe o alternativa mai respirabila? Macar sa nu mai fim obligati sa-i suportam interventiile televizate.

  23. in Pustnicii nevazuti ai Athosului este relatata o profetie despre miscari de strada in orasele din Romania – dar care nu vor fi pasnice de nici un fel ; Sa ne ajute Dumnezeu sa nu fie vorba de asa ceva …cu toate ca prin asta se pare ca vom fi curatiti de pacate si feriti de al treilea razboi mondial … ; e ca un fel de rau necesar …; Parintii ( Pustnicul Zosima ) ne sfatuiesc sa nu participam de nici un fel la revolte – ci sa postim si sa ne rugam – ca totul e cu ingaduinta de la Dumnezeu

    “Pustnicul Zosima
    Despre pustnicul Zosima, am aflat că a fost monah la Mănăstirea Rarău. L-a cunoscut pe părintele Daniil Tudor – Stareţ la Mănăstirea Rarău, între anii 1954 – 1958. A plecat pe Muntele Rarău, fiind prigonit de autorităţile comuniste.

    Fratele I. l-a întrebat în anul 2007 pe Pustnicul Zosima:
    – Părinte, ce o să fie în România în anul 2011?
    – O să fie mare măcel în oraşe*. O să fie mai rău decăt ti-a spus părintele Pustnic N. Roagă-te să te păzească Dumnezeu, că este greu de scăpat de ce o să fie.
    Fratele I. a insistat să afle mai mult:
    – Ce o să fie, revoltă, război sau cutremur?
    Zosima i-a răspuns:
    – O să trăieşti şi o să vezi. Să te rogi lui Dumnezeu neîncetat. ”

    “Este canonul românilor pentru cele peste 25.000.000 de avorturi şi alte mari păcate. Criza economică, foamea, pierderea a sute de mii de locuri de muncă, neplata integrală a salariilor, a pensiilor, a medicamentelor compensate, pierderea a sute de mii de case şi a multor maşini achiziţionate în leasing, fără a li se restitui banii plătiţi; patimile şi păcatele, vor scoate milioane de români în stradă, avănd loc acest mare măcel în Rornănia. Indrumăm pe creştini noştri, să meargă la Biserică şi la Sfintele Mănăstiri, să se roage pentru pace şi mântuire, să postească, să se spovedească şi Împărtăşcască şi să nu participe la aceste revolte. Sunt Părinţi care spun că Romănia va fi atăt de distrusă, încăt nu va mai prezenta interes pentru a fi angrenată de marile puteri, care se vor confrunta după puțin timp timp în cel de al III-lea Război Mondial, care va începe prin atacul armatei ruse asupra Turciei şi strâmtorilor Dardanele şi Bosfor”

  24. Aveti dreptate dintr.un punct de vedere. Problema insa nu e doar basescu, problema sunt toti candidatii la presedintie din 90 incoace! Oricum va admir entuziasmul insa cat vom avea steagul ue langa cel national, vom avea si legi ue, si vrand nevrand vom canta si acelasi imn, indiferent ce maimutoi de guvernator ne va mai fi dat sa “alegem”. Din pacate asa stam. Ca nu vad niciu politician roman de talia lui vaklav klaus.

  25. Sa nu ne imbatam cu apa rece, au taiat salarii, pensii, au vandut aproape tot pe nimic si NOI, societatea civila n-am luat atitudine! Din pacate cred ca va fi un simplu foc de paie, prezenta unui om integru Raed Arafat ne-a trezit putin din amorteala! Nu suntem uniti, suntem crestini cu numele, au pierdut o lupta nu si razboiul! Noi sa nadajduim la Mila Maicii Domnului si a Preasfintei Treimi, sa ne ocroteasca si sa ne intareasca credinta ca vin vremuri grele.

  26. @maria maria:

    Am cercetat cu atentie acele profetii, le-am dat si noi la vremea lor, insa, din pacate, nu sunt prea credibile. In mod vizibil, autorul isi amesteca propriile lui observatii cu unele cuvinte destul de ambigue ca sa fie luate ca atare.

    Apoi, ele au fost folosite de destui doar ca sa mai tulbure apele si sa mai faca trafic agitand subiecte fierbinti. In halul asta nicio profetie, chiar daca adevarata, nu o sa fie crezuta…

    Pentru ca totusi anul 2011 a trecut si nu s-a intamplat nimic iar pocainta poporului noi nu o prea vedem. Relele continua sa curga asupra noastra.

  27. @ admin

    🙂 dupa calendarul vechi – ieri am fost inca 2011 ; abordarea crestina e de a nu participa , post si rugaciune , mai ales ca nu avem nici un crez , nici un inlocuitor , nici un conducator demn de a-l urma si nici nu ni se va da unul ( rege de la Dumnezeu ) – ca asa sunt vremurile ; in momentul de fata dam doar apa la moara anumitor interese de partide care se straduiesc de 2 ani sa provoace o lovitura de stat – dar care nu ne ofera nici o alternativa ; se creeaza si mai mare haos si nesiguranta pe strazi ;

  28. Pentru cei ce vor sa faca revolutie: ATENTIE… sa nu iasa cumva, o alta rinvolutie.

  29. @mari mica:

    Deci nici dupa calendarul vechi nu s-au implinit acele profetii. 🙂

    Nici nu e normal sa ne raportam la politica asteptand un crez, un lider sau cine stie ce. Aici era vorba despre ceva punctual – Legea Sanatatii, nu despre politica, partide etc. sau lovituri de stat. Cum spunea si A. Racu, aici nu e vorba despre nicio alternativa, ci de pastrarea macar a ceea ce a mai ramas din tara asta…

  30. Asta cu calendarul vechi, e o gaselnita ridicola si primejdioasa (sugerand ca ar trebui sa trecem pe vechi?), care arata disperarea unora de a dovedi cu orice pret veridicitatea unui fals. Macar pentru ca prezumtivii pustnici erau pe calendarul nou, adica romani ortodocsi, si fiindca presupusa lor profetie se referea la romanii care tin la fel, calendarul nou si pentru ca viza un “macel” intamplat in cursul anului trecut, nu cu premisele in ultimele sale zile/ore, etc. Asa, desigur, pe toate le putem rasuci si interpreta intotdeauna doar-doar s-or nimeri o data. E neserios acest hocus-pocus. Si cel mai important: profetiile sfintilor nu indicau niciodata un anumit an sau o data precisa, exacta.

  31. @ Anonyma:

    Basescu e insa cel mai rau si mai satanic (in mod vizibil si simtibil) dintre toti vanzatorii care au fost. Si e greu sa fie depasit, la noi, de cineva mai odios, mai antihristic, cel putin din cei care exista. De egalat in ticalosie nu e greu, dar in sadism si in cruzime diabolica e ceva mai greu. Are aceeasi stofa ca un Hitler sau un Stalin, in mod evident… iar ceea ce face el nu sunt multi care sa aiba sangele rece sa faca aidoma. Evident insa ca oricine ar veni acum va fi supus aceleiasi (NOI) ORDINI. Nu e totusi chiar totuna daca tradarea si genocidul asupra noastra si a copiilor nostri se face cu exces de zel si mergand pana la capat, ori mai incetisor si mai salvand ce se mai poate salva. Nu suntem adeptii lui “sa se aleaga praful de tot”, de vreme ce oricum nu avem solutii minunate. Fara iluzii, dar si fara orbirea de a crede ca nu exista, totusi, si un rau mai mic. Asa cum la altii se poate, si la noi, teoretic macar, se poate. Daca, desigur, mai avem un strop de demnitate si de credinta, de pocainta. Poate ma insel, dar asta e parerea mea acum.

  32. @admin2

    eu nu doresc sa demonstrez adevarul profetiilor – ideea e ca intr-un fel am fost avertizati ce se va intampla daca iesim in strada si am fost sfatuiti cum sa procedam crestineste ;

    mi se pare cea mai sanatoasa abordare a evenimentelor ;

    indiferent ce Lege a Sanatatii functioneaza pe parcursul istoriei ,inclusiv cand nici nu a existat , fiecare la nivel personal va beneficia de sanatate exact cum vrea bunul Dumnezeu – in functie stie fiecare ce a facut si merita ;

  33. Mda, ar trebui sa avem mult discernamant ca sa interpretam profetii, daca nu cunoastem sursele riscam sa ne ratacim rau. Mai bine sa ne vedem de rugaciunile noastre ca traim vremuri foarte rele, si de pocainta ca fiecare din noi a facut poate compromisuri care ne fac vinovati pe toti intr.o mai mica sau mai mare masura.

  34. @mari mica:

    fiecare la nivel personal va beneficia de sanatate exact cum vrea bunul Dumnezeu – in functie stie fiecare ce a facut si merita ;

    Iertati-ne, dar nu aveti nicio legatura cu crestinismul daca chiar asa ganditi. Lauati-va seama si cercetati-va in ce fel de credinta stati.

  35. Vezi, de asemenea:

    MEGA-CAPCANA CARE NI SE INTINDE ASTAZI, PRIN PROVOCAREA DISPERARII SI A REVOLTEI
    DUHUL NIHILIST SI “MISTICA” REVOLUTIEI – marile ispite ale crestinului de azi
    ROMANIA – LOCUL 1 IN UE CA RISC DE REVOLTE SOCIALE, MULT PESTE GRECIA? SAU ASTA ESTE CEEA CE SE DORESTE PROVOCAT?
    Eseu profetic despre ce ne asteapta: LITURGHIA NEAGRA A LUI CAIN pregatita de semintele rautatii, urii si razvratirii aruncate pretutindeni acum…
    Azi in Tunisia, maine in toata lumea? O NOUA ERA A REVOLUTIILOR. Ce rol joaca Internetul in configurarea Noii Ordini?

    Sunt linkurile MARI la sfarsitul postarii la care comentam.

    Sa le citim si sa facem diferenta intre acelea si ceea ce am scris noi sau altii la:

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2012/01/13/asa-poate-incepe-revolutia-in-romania/#comment-63962

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2012/01/13/asa-poate-incepe-revolutia-in-romania/#comment-63897

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2012/01/13/asa-poate-incepe-revolutia-in-romania/#comment-63892

  36. Abia acum am aflat de afacerea Arafat/Basescu, mai exact de iesirea in strada a romanilor.

    Sitn 100% de acord cu Alexandru!! De fapt este ceva ce imi statea de mult …in creier sa spun. Am impresia ca toata spaima asta…SA NU FACEM REVOLUTIE…este o alta capcana tocmai datorita exagerarilor la care s-a ajuns si, deci, imping la pasivitate si la un fatalism deloc crestinesc! Cu alte cuvinte, cu ideea de revolutie se cade in doua extreme: cea singeroasa, nihilista, radem tot; si opusul ei unde ideea de “sa nu facem revolutie” si ” sa nu iesim in strada” este echivalata cu SA NU FACEM NIMIC! Sa ne asezam pres in fata tavalugului si sa asteptam sa murim noi, copiii nostrii si generatiile care vor urma. Ori exact pe site-urile de doi lei se propaga EXCLUSIV doar variantele astea, fara o alternativa. Si alternative exista. Cineva o sa-mi spuna: pai, da’ dar pentru cita vreme? Nu ne intereseaza pe noi pentru cita vreme mai salvam ce se va mai putea salva, dar nu putem sa lasam sa fim jefuiti de tot ce avem, fara lupta….nu de genul rascoaleleor din Londra, ci o lupta prin care cel putin sa minimalizam raul urias care ni s-a facut deja….pina la urma Ungaria sau Polonia sau Islanda au aratat ca SE POATE SI ALTFEL!Si fara revolutie, fara varsari de singe “populare”.

  37. @ Petra:

    Cam asa este.

Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare