HOMOCRATIA INVADEAZA ROMANIA?/ “ACCEPT” organizeaza iarasi GAYFEST si MARSUL DIVERSITATII. Sau PARADA UNEI DIVERSIUNI AMERICANE?/ Casatoria homosexuala din UK: LIDERUL ANGLICANILOR considera ca tema nu tine de credinta!
Vezi si:
- EXTREM DE GRAV: Liberalii introduc in Constitutie interzicerea discriminarii pe baza de “ORIENTARE SEXUALA”, facand CULPABILA orice atitudine de opozitie fata de HOMOSEXUALITATE si facand facila LEGALIZAREA CASATORIILOR GAY! “Cadou” de GAYFEST de la Crin Antonescu si Tudor Chiuariu!
- Patriarhia reactioneaza la amendamentul pro-homosexualitate al PNL si cere ADOPTAREA DEFINITIEI CASATORIEI TRADITIONALE IN NOUA CONSTITUTIE
***
GayFest 2013 debutează luni cu inaugurarea unui raft de literatură LGBT la Cărtureşti şi continuă cu filme, teatru şi dezbateri, până sâmbătă, când va avea loc Marşul Diversităţii, pe un traseu nou. Reprezentanţii Asociaţaiei Accept au anunţat luni, în cadrul unei conferinţe de presă, deschiderea celei de-a 10-a ediţii a GayFest. Tema GayFest 2013 este solidaritatea, organizatorii făcând un apel şi către alte asociaţii care militează împotriva discriminării, de orice fel, să fie alături de ei, a precizat preşedintele Accept, Iulian Stoian.
Anul acesta, Marşul Diversităţii se va desfăşura sâmbătă, înte orele 17.00 şi 19.00, pe Şoseaua Kiseleff, de la Arcul de Triumf la Piaţa Victoriei. După ce vor parcurge traseul, participanţii pot rămâne în “zona liberă de discriminare”, pe spaţiul verde de lângă Muzeul de Geologie, unde vor putea socializa şi vor fi distribuite materiale informative. De asemenea, sunt invitate să li se alăture orice alte persoane interesate, chiar dacă nu au participat la marş.
GayFest se deschide luni, cu inaugurarea, de la ora 18.00, a unui raft cu literatură LGBT, la Cărtureşti Verona, urmată de o lectură publică susţinută de scriitorul Kevin Sessums din volumul său “Mississippi Sissy”, un bestseller internaţional. Seara continuă cu spectacolul de teatru “Deseori Neobservat”, de la ora 20.00, la clubul Legere.
Marţi şi miercuri vor fi organizate dezbateri la Şcoala Naţională de Ştiinţe Politice şi Administrative (SNSPA), miercuri seară fiind programate şi proiecţia unui film documentar, o discuţie despre HIV, comunitatea bărbaţilor gay, bisexuali şi trans şi despre situaţia actuală a acestora în România şi o petrecere, în Club Control.
Tot în cadrul GayFest, Cinema “Elvira Popescu” găzduieşte, joi şi vineri, proiecţia mai multor pelicule, printre care şi, în premieră, “Les Amants Passagers”, de Pedro Almodovar.
Programul complet al evenimentelor este disponibil la adresa www.gay-fest.ro. Din 2004, Asociaţia Accept organizează anual GayFest – o săptămână de evenimente culturale şi de informare adresate publicului larg. Primul Marş al Diversităţii în România a avut loc în 2005 şi, începând de atunci, a devenit evenimentul emblematic al GayFest. În anii trecuţi, marşul s-a desfăşurat pe un traseu cuprins între zona Piaţa Unirii şi Parcul Izvor.
Proiectul legii căsătoriei între persoane de același sex întâmpină cel mai mare obstacol de până acum în calea adoptării sale cu prilejul celei de-a doua lecturi în Camera Lorzilor, camera superioară a parlamentului britanic. În dezbaterea care începe luni și se termină cu un vot marți oponenții proiectului vor să introducă un amendament care practic ar compromite adoptarea proiectului.
Petse 80 de lorzi s-au înscris la cuvânt, printre care și Justin Welby, Arhiepiscopul de Canterbury, cel mai înalt prelat al Bisericii Angliei, un oponent al legiferării căsătoriei între persoane de același sex.La dezbateri și vot vor participa toți cei 26 de episcopi anglicani care sunt membri de drept ai Camerei Lorzilor.
Criză constituțională?
Fostul episcop de Rochester, Michael Nazir Alli, a declarat că în cazul în care proiectul este adoptat iar Regina Elisabeta a II-a îl va promulga, suverana și-ar încălca jurământul de acum 60 de ani depus cu prilejul încoronării, în care se angaja să respecte “legile lui Dumnezeu”.
Pe de altă parte, unul dintre sprijinitorii proiectului, Lordul Alli, homosexual și prieten al fostului premier Laburist, Tony Blair, a declarat că blocarea proiectului de către Camera Lorzilor ar duce la o criză constituțională și ar putea forța guvernul să recurgă la adoptarea proiectului prin recurgerea la Parliament Act.
Această procedură, introdusă în 1949, prevede adoptarea automată a proiectelor de lege aprobate de Camera Comunelor – camera inferioară, aleasă, a parlamentului – după un an, indiferent de atitudinea Camerei Lorzilor. Parliament Act a fost invocat doar de patru ori în cei 64 de ani de existență, ultima oară în 2004, când guvernul condus de Blair a forțat adoptarea interzicerii vânătorii de vulpi cu câini.
Camera Comunelor a adoptat cu o largă majoritate în cele trei lecturi succesive proiectul, dar unul dintre oponenții din Camera Lorzilor, independentul Geoffrey Dear, a declarat că în cazul respingerii de către camera superioară, guvernul nu ar avea niciun motiv să apeleze la impunerea forțată a adoptării sale prin Parliament Act, o astfel de măsură nefigurând în programul electoral al Partidului Conservator al premierului David Cameron la precedentele alegeri parlamentare din 2005.
Un fost președinte al Partidului Conservator, Lordul Mawhinney, a declarat că o mare majoritate a membrilor partdiului său se opun adoptării acestui proiect. Sondajele de opinie arată că majoritatea populației este în favoarea căsătoriilor între persoane de același sex.
- First Things: Archbishop of Canterbury: Gay Marriage Not a Faith Issue
Azi Camera Lorzilor a inceput dezbaterea pe proiectul de lege care ar acorda dreptul la casatorie homosexuala. Vorbind inaintea Camerei, Arhiepiscopul de Canterbury Justin Welby a afirmat:
Rezultatul este confuzia. Casatoria este abolita, redefinita si recreata – fiind diferita si inegala pentru categorii diferite. Noua casatorie a proiectului de lege este o forma ciudata cu categorii de acelasi gen si de genuri diferite inghesuite in ea – fara sa se potriveasca niciuna in ea.
Conceptul de casatorie ca loc normativ pentru procreare este pierdut. Ideea casatoriei ca angajament este diminuata. Familia in sensul sau normal, ce este anterior statului, si ca baza a comunitatii societatii este slabita.
Pentru acestea si multe alte motive cei dintre noi din biserici si grupuri religioase, ce suntem extrem de ezitanti in legatura cu proiectul de lege, avem acest punct de vedere deoarece credem ca mariajul traditional este o piatra de temelie a societatii si, mai degraba decat sa se adauge o institutie noua si valorizata alaturi de ea pentru relatiile dintre persoanele de acelasi gen, lucru pe care l-as sustine, personal, in mod ferm, aceasta lege slabeste ce exista deja si o inlocuieste cu o optiune mai putin buna ce nu este nici egala si nici efectiva.
Nu este, in esenta sa, o chestiune de credinta, a spus Welby. Este despre binele social general.
Nota noastra:
Liderul anglicanilor, J. Welby, este cel care a vrut sa impuna confesiunii hirotonirea femeilor “episcop” ca prima actiune a mandatului sau. Atitudinea sa de respingere a actualului proiect de lege prin care se introduce casatoria homosexuala nu trebuie sa induca in eroare. Acelasi Welby a infierat “homofobia” si a sustinut instituirea unor relatii homosexuale recunoscute de stat – sub forma parteneriatelor civile, de pilda. Pur si simplu Welby se opune strict “nominalist” – in traditie anglo-saxona – ca acelasi concept si aceeasi definitie juridica a casatoriei care, pana acum, a fost folosita pentru a desemna uniunea dintre femeie si barbat spre nastere de copii, sa fie extinsa si la uniunile homosexuale. Opozitia sa nu este, asadar, una de tip “realist”, in urma careia cineva ar sustine casatoria si familia traditionala pentru ca este SINGURA forma legiuita si binecuvantata de Dumnezeu. De aceea, dupa aceasta pledoarie a putut sa adauge ca chestiunea casatoriei homosexuale nu tine de… credinta, nu e o problema a credintei, ci doar una de tip social…
Si o nota despre gayfestul organizat in Bucuresti – printre multe altele ce pot fi spuse pe marginea acestui eveniment propagandistic, prefatat, de altfel, de dezbateri tinute – unde altundeva? – la Ambasada SUA, care are astfel de prioritati printre doua mesaje despre cat de mult o sa ne calce rusii in picioare, este de mentionat elementul de diversiune, mult mai vizibil acum, al acestor presiuni. Intr-o lume care sta sa explodeze, intre doua tulburari sociale majore care matura tari intregi, cand sandramaua supranationala UE scartaie si trozneste din incheieturi, zdrobind pe cei de pe la periferii, ce ni se baga in fata insistent? Gay rights! Tam-tam pe marginea asa-ziselor discriminari, pe tema homofobiei (caci cine sustine familia si respinge homosexualitatea se cheama ca e extremist si homofob!), pe tema”numerosilor” gay care ar fi in Romania si care… se tavalesc pe jos ca nu se pot “casatori”.
Pana la urma, este (si) un mod “ideal” al puterilor supranationale si nationale de a tulbura cu totul agenda si opinia publica, de a crea artificial zgomot si scandal, de a confuziona oamenii, de a mai crea un front de lupta pentru ca ei sa-si acopere urmele altor si altor atatea ticalosii, pe langa mai vechiul obiectiv de schimbare a mentalitatilor si anulare a conceptiilor conservatoare despre viata…
- Biserica Rusiei critica UNIUNEA EUROPEANA pentru implementarea cu forta a LEGILOR ANTICRESTINE
- Familia traditionala: INAMICUL ORDINII PUBLICE/ IPS Anthim CONDAMNA PARADA GAY din Tesalonic/ Activistii LGBT din Romania pregatesc PARADA GAY la AMBASADA SUA
- Militanta LGBT: Casatoria homosexuala e diversiune, NOI VREM DISPARITIA FAMILIEI!
- Casatoriile gay si DESPOTISMUL CONFORMISMULUI
- Ce se ascunde sub agenda casatoriilor homosexuale: TIRANIA BIOPOLITICA, DISTRUGEREA FAMILIEI SI CONTROLUL REPRODUCERII
- DEMONTAREA PONCIFELOR PRO-HOMOSEXUALITATE. Totalitarismul inversiunii si sfarsitul omenirii
- TERORISMUL INTELECTUAL, batalia cuvintelor si STRATEGIA STIGMATIZARII oponentilor prozelitismului homosexual: ”Homofobul este fascistul de azi”
- DIALOG CU UN HOMOSEXUAL: despre respingerea CELUILALT, indreptatire, autosuficienta si anti-civismul propagandei gay
- PUIU HASOTTI starneste scandal afirmand ca homosexualii sunt bolnavi, iar VICTOR PONTA LAUDA “CURAJUL” LUI CERNEA SI DA VINA PE “NEPREGATIREA” SOCIETATII ROMANESTI PENTRU A NORMALIZA HOMOSEXUALITATEA!
- SCANDALUL FILMULUI GAY BOICOTAT LA MTR IA AMPLOARE. CNCD infiereaza “INCALCAREA DREPTURILOR OMULUI”, ONG-urile pro-GAY organizeaza conferinta de presa cu “MARTORI”
- MTR si “LUNA ISTORIEI LGBT”. Actiunea de protest fata de PROPAGANDA HOMOSEXUALA caracterizata drept “DISCRIMINATORIE” si “EXTREMISM DE DREAPTA”
- Sacrilegiu: MUZEUL TARANULUI ROMAN – partener al “LUNII ISTORIEI LGBT”. Fondatorul sau, regretatul HORIA BERNEA: “Prohibirea prozelitismului homosexual este un lucru folositor”
- ACTIVISTII “drepturilor gay” de la LICEUL COSBUC pun presiune pe institutii. E necesara interdictia PROPAGANDEI HOMOSEXUALE din scoli
- Ancheta privitor la PROPAGANDA HOMOSEXUALA de la LICEUL GEORGE COSBUC
- SAPTAMANA URACIUNII SODOMITE: GayFest 2012, vasta agresiune propagandista care va culmina cu PARADA GAY (”Miscarea Diversitatii”)
Discrimirarea intradevar exista: impotriva familiei, si mai ales ipotriva familiei crestine!
…Piata Victoriei, Arcul de Triumf…
Vino, Doamne!
Legat de arhiepiscopul Justin Welby, aș dori să mai aduc următoarele completări.
Observăm cum prelatul începe bine punctat, așa cum este firesc, căci din poziția sa de lider religios este obligat la mărturisirea de credință. Apoi schimbă sensul discursului, transformându-l în modelul ”împăcăm și capra și varza în aceeași barcă”:
a) Prima nuanță, aparent nesemnificativă, care trebuie să ne dea de gândit este aceasta: ”suntem extrem de ezitanti in legatura cu proiectul de lege”. Carevasăzică, nu suntem concret împotriva lui, ci mai ezităm un pic căci, nu-i așa, ceva ne mai reține de la condamna clar căsătoriile homosexuale, ca fiind un păcat grav. Întrebarea legitimă este: Ce ar fi de ezitat în chestiunea căsătoriilor homosexuale, dpdv religios? Nimic. Nu este puțin lucru această exprimare ”cu mănuși de catifea”, ci trădează duhul căldicel (în cel mai bun caz). Hristos Domnul și toți mucenicii cei din veac nu au făcut artificii lingvistice când a venit vorba de mărturisirea de credință.
b) Apoi observăm că Welby se ascunde în spatele statutului de prelat și persoană politică atunci când vorbește despre căsătoria homosexuală ca despre un ”lucru pe care l-aș susține, personal”, dar, carevasăzică…. nu îi permite statutul religios. Tradus în termenii firești asta înseamnă: ”Vă înțeleg foarte bine, sunt de partea voastră oricum, deși sunt nevoit să mimez opoziția căci prin însăși statutul de episcop sunt obligat să mă opun vouă. Dar nă vă faceți griji, personal sunt susținătorul cauzei voastre.”
c) În final, folosește iarăși diplomația duplicitară, corect politică, neînfierând căsătoria homosexuală așa cum ar fi de așteptat din partea unui lider creștin, ci spune despre ea că față de familia tradițională reprezintă ”o obțiune mai puțin bună”. Carevasăzică nu este o opțiune rea în sine căsătoria homosexuală ci e și ea pe piedestalul binelui, doar mai puțin bună față de căsătoria tradițională. Atâta doar că trăind într-o societate capitalistă, în care moralitatea se dictează în termeni de ”performanță”, e mai de preferat căsătoria tradițională decât cea homosexuală. Are ”randament” mai mare pentru societate. Întrebarea e până când?
“Nu este, in esenta sa, o chestiune de credinta, a spus Welby. Este despre binele social general.”
În fapt prin această afirmaţie Welby neagă părerea sa expusă mai sus. Adicătelea, nefiind o problemă de credinţă, nu el şi nici ceilalţi clerici sunt în măsură ca să hotărească asupra ei. În consecinţă, chiar dacă el este împotrivă, ceilalţi să nu ţină seama de părerea sa, evtl să ţină seama de părerea sa personală, care este favorabilă sodomiţilor.
Parcă Sf Ioan Maximovici a intrat în catredrala Westminster şi a spus că Duhul Sfânt nu este acolo…
În ceea ce priveşte manifestările din Bucureşti, eu tot nu înţeleg cum de nu intervine în vreun fel episcopul locului pt a pune lucrurile la punct…. Căci susţinere locală (credincioşi de rând, nu neapărat autorităţi) ar avea berechet, slavă Domnului!
Si noi… noi ce facem?
@Mircea Bogdan:
Ne impotrivim in constiinta, cuvant si atitudine. Poate ca unii vor organiza si marsuri ale normalitatii ca in trecut. Insa in acest caz trebuie mare atentie, pentru ca sunt o gramada de agenti provocatori care exsta cu unica ratiune de a compromite orice atitudine de impotrivire pe baze traditionaliste.
Alianta Familiilor:
http://roncea.ro/2013/06/04/mona-dana-musca-ambasadoarea-homosexualilor-dupa-ce-s-a-dat-la-fund-informatoarea-securitatii-revine-in-tromba-ca-instructoare-de-propaganda-la-gayfest-2013/
de citit: http://www.revista22.ro/familia-elton-john-27025.html
http://www.rtv.net/socant-o-fetita-de-origine-romana-din-austria-violata-de-tata-si-bunic_82755.html
De ce va bagati voi peste relatia dintre mine, ca cetatean roman homosexual si statul LAIC roman? Eu imi doresc sa inchei un parteneriat civil la primarie, care e problema voastra? A, ca nu corespunde cu dogma voasta religioasa? Foarte bine, exprimati-va nemultumirea in biserica, nu pe strada!
@nic:
De ce bagi tu statul si, astfel, pe noi, in ce faci tu in dormitor? Daca vrei sa partajezi bunuri cu oricine, du-te la notar si fa act, ca se poate. Nu e nevoie de nimic special si in niciun caz de schimbarea definitiei casatoriei sau de inventarea altor forme de “uniune”.