FASCISM “MEDICAL”? Streinu-Cercel apasa cu toata puterea butonul de panica “porcina” si ameninta cu vaccinarea anti-HPV fara avizul parintilor!

29-10-2009 Sublinieri

Swine_Flu_Hysteria_by_Latuff2

“VALUL DOI” IN STRATEGIA DE TERORIZARE A POPULATIEI SI DE REALIZARE A PROIECTELOR DE DECIMARE GLOBALA?

Gravitatea extrema ultimelor evenimente de pe “frontul” psihozei pandemice A H1 N1 (dar si a vaccinarii anti-HPV) declansate in mod sistematic si cu potential criminal de catre elite in toata lumea, inclusiv la noi – si care au ajuns pana la anuntarea unor masuri care amintesc bine de tot de fascism, mergand (in America) pana la lasarea in voia mortii a pacientilor cu boli cronice si pana la blocarea accesului la anumite siteuri pe Internet – ne face sa mutam aceasta postare de pe pagina de stiri pe pagina principala, pentru ca ea ne priveste in cel mai inalt grad pe toti… Lucrurile pe care le-am tot anuntat si pe care multi au dorit sa le ignore, chiar luandu-le in ras, incep, iata, sa se intample (a se vedea si: Totalitarism al supravegherii, blasfemii si primele semne de “rascoala” (Stiri 27-28 octombrie 2009) ).  Sa incepem, fara panica, dar cu nadejde, pocainta si trezvie, sa ne pregatim pentru ceea ce este mai rau si sa luam in serios si ultimul mesaj al parintelui Justin de la Petru Voda:


REALITATEA.NET – Streinu-Cercel: Elevele vor fi vaccinate împotriva HPV fără aviz din partea părinţilor. Cum comentaţi?

  • Ziua:

Tara noastra a intrat in valul doi de raspandire a virusului A/H1N1. Adrian Streinu Cercel: Nu vreau sa alarmez, dar nu este de joaca cu gripa porcina!

Secretarul de stat in Ministerul Sanatatii, Adrian Streinu-Cercel, director al Institutului “Matei Bals” din Capitala, a facut un apel, miercuri, la populatie, ca, in cazul in care prezinta simptome de viroza, sa se izoleze imediat la domiciliu. El a subliniat ca, pentru a limita efectele raspandirii cazurilor de infectare cu virus A/H1N1,lumea trebuie sa dea concursul specialistilor“. “Daca faceti viroza, stati acasa! Avem 441 de cazuri de infectare cu virusul AH1N1, confirmate”, a spus Streinu Cercel, in cadrul unei conferinte de presa.

“Simptomele sunt cele ale unei raceli obisnuite, in sensul ca are temperatura 37,5, 38 de grade. Incepe sa ii curga nasul, sa tuseasca si are o stare generala proasta de la inceput, care se accentueaza. In decurs de doua trei zile, starea generala proasta se accentueaza”, a explicat doctorul. In ceea ce priveste prevenirea bolii, Streinu Cercel avertizeaza ca vaccinarea este obligatorie. “In primul rand, cei care sunt bolnavi, sa stea acasa si sa nu iasa pe strada. Daca ei inteleg sa stea acasa, se diminueaza raspandirea virusului extrem de mult”, a precizat acesta.

Potrivit secretarului de stat, Romania a intrat intr-o noua faza a pandemiei de gripa porcina, mult mai periculoasa, in conditiile in care tanara invatatoare din Bucuresti, care a ajuns miercuri in stare grava la spital, era sanatoasa inainte de a contacta virusul si nu parasise tara recent. Streinu-Cercel a mai spus ca in prezent Romania se confrunta cu doua cazuri grave, unul la Cluj si altul in Bucuresti, care au determinat schimbarea strategiei de combatere a pandemiei de gripa porcina in Romania. Ne axam mai mult pe cazurile locale, nu pe cele de import, ca sa putem tine sub control diseminarea in randul populatiei. Vorbim de municipii mari, Iasi si Bucuresti, unde s-a decis suspendarea cursurilor in doua scoli si supravegherea contactilor. Este extraordinar de greu, vorbim de sute de copii care trebuie sa stea acasa si mai trebuie sa iasa si la joaca”, a precizat Streinu Cercel. Secretarul de stat a subliniat ca “nu e de joaca cu acest virus pandemic” iar pandemia a intrat in “valul doi” de raspandire.

Este un discurs alarmist si vedetist prin care populatia este indemnata sa se lase total la mana “expertilor” guvernamentali. Practic, se incurajeaza isteria si se santajeaza emotional populatia, indemnandu-se la apeluri in masa la medicii de familie (care sunt obligati sa raporteze “mai sus”) pentru primele semnale ale racelii obisnuite, pentru ca, apoi, firesc, sa se raporteze mii de cazuri pentru a forja si mai tare isterizarea.

Incredibil de cinica (de un cinism cu iz fascist) si spalarea pe maini a politrucului sanitar pe subiectul medicamentelor compensate, foarte grav, pasand problema la CAS. Practic, bolnavii cronic si grav (cancer, boli psihice, diabet etc.) se confrunta cu lipsa acestor medicamente datorita lipsei de bani acute a farmaciilor, statul fiind dator. Sa intelegem ca pentru stat acesti bolnavi au devenit o povara prea costisitoare si se cauta sa se scape de ei?!

Ca lucrurile sunt foarte grave, dar nu legat de gripa porcina ci de medicamentele compensate o confirma tot o stire de astazi, pe marginea careia, evident, NIMENI DE LA GUVERN NU A FACUT O CONFERINTA DE PRESA!:

Nu putem sa nu facem legatura si cu situatia din SUA, unde strategiile guvernamentale stipuleaza clar ca, in caz de pandemie grava, primii la care sistemul sanitar va renunta sunt batranii, handicapatii si, in general, cei “neviabili” societal. Or, aceste atitudini sunt de sorginte tipic nazista, numai in regimurile totalitare de acest gen practicandu-se eugenia, adica “eradicarea” societatii de “elementele neproductive”, handicapati, bolnavi si batrani, si care constituiau, in plus, si o povara economica a statului…

Iata o stire care confirma din plin comportamentul sfidator si cinic al secretarului de stat, comportament care a provocat programarea, deja, al unui miting al bolnavilor cronici:

  • Newsin:

Bolnavii cronici din România vor ieşi în stradă

Bolnavii cronici din România vor ieşi în stradă pe 9 noiembrie, în faţa sediului Guvernului României, pentru a protesta faţă de situaţia precară din sistemul sanitar, a anunţat, miercuri, Coaliţia organizaţiilor pacienţilor cu afecţiuni cronice. Coaliţia organizaţiilor pacienţilor cu afecţiuni cronice (COPAC), din care fac parte opt federaţii, cea a bolnavilor de cancer, de diabet, HIV/SIDA, a celor care suferă de boli rare, de hemofilie, hepatită, scleroză multiplă şi diabet, a decis mişcarea de protest, după ce reprezentanţii ei s-au întâlnit cu secretarul de stat în Ministerul Sănătăţii, Adrian Streinu Cercel. În urma întâlnirii, Streinu Cercel nu le-a dat nicio speranţă bolnavilor că situaţia se va îmbunătăţi până la sfârşitul anului. Printre problemele semnalate de Coaliţia organizaţiilor pacienţilor cu afecţiuni cronice se numără lipsa medicamentelor în farmacii, dar şi faptul că analizele nu mai pot fi decontate de Casa Naţională de Asigurări de Sănătate. În România, peste trei milioane de persoane suferă de afecţiuni cronice.

Învăţătoarea internată cu gripă porcină are o formă severă de bronhopneumonie

Învăţătoarea de la şcoala 147 din Bucureşti, internată cu gripă A/H1N1 la spitalul de Boli Infecţioase Matei Balş din Capitală, are o formă severă de bronhopneumonie şi pune probleme din punct de vedere respirator, a precizat pentru NewsIn dr. Adrian Streinu Cercel. “Starea generală este proastă. În momentul de faţă nu are complicaţii, ci o formă foarte severă de bronhopneumonie şi sperăm să nu mai facă şi alte complicaţii. Este un caz cu transmitere comunitară”, a explicat Streinu Cercel, secretar de stat în Ministerul Sănătăţii.

Asadar, celebrul caz al bolnavei de gripa porcina este, de fapt, dupa chiar spusele lui Cercel, un caz de bronhopneumonie…

Acelasi Streinu Cercel anunta o campanie abuziva in materie de vaccin “anti-HPV”, afirmand chiar ca nu vor mai cere acordul parintilor!

  • Ziua:

Streinu-Cercel: Elevele vor fi vaccinate impotriva cancerului de col uterin fara aviz din partea parintilor

Elevele de 13 ani vor fi vaccinate impotriva HPV fara aviz din partea parintilor a anuntat marti Adrian Streinu-Cercel, secretar de stat in Ministerul Sanatatii, scrie, miercuri, realitatea.net.Nu se va mai cere aviz pentru vaccinare. Se va proceda ca la orice campanie de vaccinare scolara. Se anunta cu o zi inainte, iar cine este bolnav anunta ca nu se prezinta la scoala. Luam in discutie sa dam posibilitatea si celor care nu au participat anul trecut la campanie sa se vaccineze acum’, a spus secretarul de stat. Romania are o problema foarte grava cu cancerul de col uterin. ”Ministerul Sanatatii cheltuieste anual 60 de milioane de euro pentru a mentine viata niste femei care mor de cancer de col uterin inclusiv la varste de 25-30 de ani”, a spus Adrian Streinu-Cercel.

Vaccinul impotriva cancerului de col uterin le face pe fete mai frivole

Una din sapte adolescente din Marea Britanie a declarat ca odata ce se vor vaccina impotriva cancerului de col uterin ar putea deveni mai usuratice, pentru ca s-ar simti mai protejate, scrie, marti, telegraph.co.uk. De asemenea, aproximativ 20% dintre tinere au declarat ca nu vor deschide discutia asupra vaccinului cu partenerii pentru ca este un subiect stanjenitor, din moment ce este vorba de stoparea transmiterii unor boli sexuale.

La cercetare au participat peste 500 de adolescente, cu varsta cuprinsa intre 12 si 13 ani. Una din zece fete care au fost deja vaccinate a declarat ca nu au vrut sa fie imunizate, dar au convins-o parintii sau alte persoane. Totodata, patru din cinci adolescente au vorbit cu parintii despre vaccinul de col uterin, peste 40% dintre ele dorindu-si sa fie vaccinate, chiar daca parintii aveau unele indoieli. Studiul a fost facut chiar de una din firmele care distribuie vaccinurile impotriva cancerului de col uterin si a fost condus de Dr. Loretta Brabin, de la Universitatea din Manchester.

In luna august a acestui an, aproape 90% dintre fetitele de 12-13 ani din Marea Britanie au primit prima doza a vaccinului impotriva HPV si aproape 80% au primit toate cele trei doze. In tara noastra, campania de vaccinare a fetitelor impotriva virusului uman Papilloma (HPV), care poate provoca cancerul de col uterin a fost un adevarat esec. Campania ar putea fi reluata in luna decembrie, daca cel putin jumatate dintre parintii fetitelor care ar trebui sa fie imunizate vor fi de acord cu administrarea vaccinului.

Alerta la Iasi: Cinci noi cazuri de gripa porcina transmisa local

Trei elevi de clasa a cincea si doua studente din Iasi au ajuns la spital, diagnosticati cu virusul AH1N1. Autoritatile medicale iesene sunt in alerta, pentru ca nici unul dintre cei cinci pacienti nu a fost in strainatate si nici nu a intrat in contact cu persoane care au calatorit in afara tarii. In acest caz este clar vorba despre o transmitere locala a bolii. Medicii epidemiologi nu stiu cum sa stopeze extinderea viruslui AH1N1. De la o zi la alta apar noi cazuri de imbolnaviri.

Gripa porcina ar putea infecta sapte milioane de romani

Alerta in Bulgaria: Cinci scoli au fost inchise din cauza gripei H1N1

  • Adevarul:

Bucureşti: Discriminaţi din cauză că în şcoala lor este un caz de gripă porcină

Fotbalul s-a îmbolnăvit de gripă porcină!

Rusia: Două femei au decedat din cauza gripei porcine

***

internet-censorship02

Comentariu saccsiv:

Eu nu cred in coincidente. De luni de zile sunt alarmate masele cu gripa porcina, apoi se instaureaza starea de urgenta, apoi sunt sfatuiti oamenii sa stea mai mult pe acasa la primele simptome. Gripa asta rezolva multe din agenda de lucru a ELITELOR, de la vaccinare in masa si pana la o probabila lege martiala si chiar cipuri. Si cum sunt baieti destepti, vor rezolva si internetul, ca tot le statea pe creieri…

  • Nostrabrucanus:

Pandemia Sclavilor: „Sf” Vaccin conduce cu 5/3

Pandemia Sclavilor: “Sfantul” Vaccin si contractele secrete

CINE poate obliga un stat independent sa cumpere un vaccin / medicament si sa-l distribuie populatiei?… CUM de o companie farmaceutica are atata putere incat sa se joace un pic cu guvernele unor tari precum Suedia si Elvetia? Probabil la fel este si in celelalte tari; intrebarea ramane valabila.

***

fema-army

Ce se ascunde în spatele stării de urgenţă legate de gripă, de tip „false flag” (sub steag străin)?

de Bill Sardi

Vineri mă aflam în faţa unui public din Phoenix, Arizona, şi am încercat să şochez oamenii cu ceva asemănător adaptării radiofonice realizate de Orson Welles a Războiului lumilor, un anunţ radiofonic dintr-o noapte de Halloween din 1938 care, într-o serie de buletine de ştiri, spunea că marţienii au aterizat pe pământ. Ascultătorii au fost cuprinşi de frică, chiar şi atunci când Welles a anunţat că este vorba doar de o dramatizare radiofonică, care nu este reală.

Criza pe care am născocit-o a fost că preşedintele Statelor Unite tocmai declarase o stare de urgenţă naţională din cauza unui număr masiv de decese atribuite unei tulpini cu răspândire rapidă a virusului gripal, combinată cu o formă letală a virusului gripal. Mâna îmi tremura în timp ce citeam anunţul. Oamenii din public au crezut că totul e adevărat. Ascultătorii au început să se agite, întrebându-se înainte de a-mi termina eu melodrama, cum să se întoarcă acasă fără a se supune vaccinării forţate de la aeroport.

Toţi au răsuflat uşuraţi când le-am spus că este vorba despre o ficţiune. Am adăugat că e probabil ca anunţul unei astfel de crize inventate să fi fost deja programat în prompterul preşedintelui. Nici nu bănuiam cât de mult se vor adeveri acele vorbe.

Spre surprinderea mea, în după-amiaza următoare (sâmbătă), preşedintele Statelor Unite a declarat într-adevăr stare naţională de urgenţă din cauza celor 1000 de decese raportate, 100 dintre ele fiind în rândul copiilor. Aceste decese au avut loc în ultimele opt luni.

Dar chiar şi aceste 1000 de decese sunt cu mult sub cifrele mortalităţii difuzate de Centrul pentru controlul şi prevenirea bolilor – estimate la 36.000 decese anuale datorate gripei [sezoniere]. Autorităţile federale de sănătate cumulează decesele cauzate de pneumonie în rândul persoanelor în vârstă, cu decesele provocate de gripă, pentru a umfla în mod fals cifrele mortalităţii. Bănuiala mea este ca doar circa 6000 de decese legate de gripă au loc în fiecare an, dar chiar şi folosind această cifră pentru comparaţie, focarul de gripă din acest an pare slab. Se estimează că aproximativ 20.000 spitalizări au fost raportate de la apariţia acestei tulpini de gripă pandemică în martie 2009, care se ridică la doar aproximativ 625 spitalizări pe săptămână în cadrul a peste 5 mii de spitale.

La începutul săptămânii, CBS News a relatat că la cinci luni după ce această tulpină unică de gripă a început să se răspândească în Mexic în martie 2009, tulpina de gripă pandemică H1N1 a cuprins doar 1-2% din virusurile gripale în circulaţie până în iulie. Cu toate acestea, s-au făcut pregătiri masive pentru o pandemie majoră de gripă, fără o justificare suficientă. Azi Centrul pentru controlul şi prevenirea bolilor susţine că tulpina de gripă pandemică H1N1 reprezintă 99% din cazurile de gripă care sunt confirmate de laborator. Acum se pune problema care exact din aceste cifre sunt corecte.

Potrivit CBS News, s-au administrat doar 11 milioane de doze împotriva gripei, cu alte câteva milioane care trebuie să sosească mai târziu, undeva la mijlocul lunii noiembrie. Time Magazine raportează aproximativ 30 milioane de doze disponibile, ceea ce ar însemna că până la două treimi din vaccinul disponibil în prezent sunt nefolosite.

O criză în rambursare, nu în sănătate

Un raport de monitorizare, publicat în ediţia de duminică din San Francisco Chronicle, arată că declararea stării de urgenţă emisă de Casa Albă are mai mult de-a face cu reglementările Medicare şi Medicaid referitoare la spitale. Odată cu starea de urgenţă, spitalele au o mai mare flexibilitate în a stabili zone de tratament izolate sau chiar în aer liber.

Urgenţa pare să aibă mai mult de-a face cu spitalele şi capacitatea acestora de a obţine plăţi din partea autorităţilor federale de sănătate. Un articol din New York Times confirmă că legile federale nu permit spitalelor să stabilească zone de tratament la distanţă mai mare de 230 metri de sălile de urgenţă.

„Corturile se află la distanţă de 275 metri sau mai departe, dolarii federali obişnuiţi nu vor fi buni pentru plata tratamentului”.

Deci, urgenţa pare să fie financiară – asigurându-se că spitalele îndeplinesc cerinţele federale astfel încât să poată fi plătite de Medicaid sau Medicare, mai degrabă decât o criză adevărată de sănătate.

Articolul din San Francisco Chronicle a arătat că

„oficialii de la Casa Albă s-au grăbit să remarce că declararea stării de urgenţă nu înseamnă o creştere a gravităţii focarului naţional de gripă H1N1”.

Dar articolul făcea referire la toate decesele, când de fapt se pare că există mai puţine cazuri letale de gripă în ultimele 8 luni decât în sezoanele gripale anterioare.

Ziariştii şi oficialii din domeniul sănătăţii par mai duplicitari când încearcă să explice necesitatea declarării stării de urgenţă. Iată cum a descris acest lucru San Francisco Chronicle:

„Art Reingold, şeful secţiei de epidemiologie de la UC Berkeley, a precizat că declaraţia nu înseamnă că focarul naţional este mai rău decât a fost ieri sau săptămâna trecută”.

„Este greu să se transmită oamenilor mesajul corect”, a spus Reingold. Este important să avem un echilibru în chestiunea gripei, iar oamenii trebuie să fie vaccinaţi, dar nu dorim reacţii exagerate”.

Dar, din nou, potrivit oficialilor federali, există puţine vaccinuri disponibile, sau chiar deloc.

Libertăţile civile ameninţate?

Un articol din Christian Science Monitor (ASM) este mai preocupat de faptul că o astfel de urgenţă inventată ar putea fi un mod voalat de a îngrădi libertăţile civile. Articolul din ASM îl cita pe Harold Relyea, un specialist în administraţia naţională pentru Serviciul de Cercetare al Congresului, care a spus:

„Când preşedintele declară în mod oficial o stare naţională de urgenţă, acesta poate să confişte proprietatea, să organizeze şi să controleze mijloacele de producţie, să confişte produsele de primă necesitate, să trimită forţe militare în străinătate, să instituie legea marţială, să pună stăpânire şi să controleze toate mijloacele de transport şi de comunicare, să reglementeze funcţionarea întreprinderilor private, să restricţioneze călătoriile şi, în diverse moduri, să controleze vieţile cetăţenilor din Statele Unite”.

Puţine surse de ştiri au criticat declararea stării de urgenţă, dar ne aşteptăm ca mai mulţi reporteri să îşi exprime scepticismul asupra necesităţii sale şi să îi conteste intenţia.

Un articol din New Hampshire Union Leader a relatat:

„Dar modul în care guvernul SUA a gestionat noua tulpină de gripă, tehnic numită H1N1, nu a fost deloc liniştitor”.

Ce-i de făcut acum?

Proasta îndrumare, reacţiile exagerate şi lipsa de pregătire din partea oficialilor de sănătate publică reprezintă un indiciu clar pentru oameni că nu se pot baza în totalitate pe vaccinuri dubioase sau medicamente anti-virale pentru a se apăra împotriva gripei.

O abordare ignorată în controlul bolilor infecţioase este întărirea sistemului imunitar al populaţiei. Lumea trebuie să folosească suplimente imunitare „bona fide”, cum ar fi vitamina D şi vitamina C şi să ia substanţe nutritive recunoscute pentru reducerea duratei şi gravităţii bolii, care includ vitamina E, urme de minerale ca seleniul, compusul sulfului NAC şi fructe de soc.

În 2005, cercetătorii din Roma, Italia s-au întrebat ce tratament de rezervă s-ar putea folosi în cazul în care vaccinurile sunt indisponibile sau ineficiente împotriva unui virus gripal cu mutaţii rapide care a dezvoltat rezistenţă la vaccinurile sau medicamentele anti-virale precum Tamiflu sau Relenza

Viruşii gripali au nevoie de o celulă gazdă pentru a se reproduce. Cercetătorii italieni raportează că resveratrol, cunoscut ca o moleculă de vin roşu, blochează complet intrarea viruşilor gripali în nucleul celulelor la animale, cu echivalentul unei doze pentru oameni de ~ 70 miligrame. [Revista de Boli Infecţioase, 15 mai 2005; 191(10):1719-29] Deci, virusul intră în plămâni, se generează în continuare anticorpi pentru a produce imunitate pe termen lung, dar virusul nu se poate reproduce în milioane de virioni fiică, aşa cum face în mod normal. Resveratrol acţionează închizând intrarea în celule, în loc să distrugă virusul în sine. Prin urmare, este o abordare cu totul netoxică a controlului viruşilor gripali. În plus, resveratrol nu provoacă rezistenţă virală.

Dimpotrivă, medicamentele anti-virale precum oseltamivir (Tamiflu) le permit viruşilor să intre în aparatul celular, producând copii ale virusului gripal, după care le inhibă ieşirea din celulă prin inhibarea neuraminidazelor. Astfel încât, celulele gazdă sunt inundate cu copii ale virusului. Această abordare nu este ideală, deoarece poate duce la efecte adverse induse de medicamente, care au fost raportate la scară largă.

27 octombrie 2009

pg-4-flu-expert-win_224021s

Cititi si:


Categorii

Gripa porcina / Vaccinuri, Portile Iadului, VIDEO, Vremurile in care traim

Etichete (taguri)


Articolul urmator/anterior

Comentarii

32 Commentarii la “FASCISM “MEDICAL”? Streinu-Cercel apasa cu toata puterea butonul de panica “porcina” si ameninta cu vaccinarea anti-HPV fara avizul parintilor!

<< Pagina 1 / 2 >> VEZI COMENTARII MAI NOI

  1. Acum chiar regret ca nu am un ONG sa-l dau in judecata pe Streinu pt incalcarea constitutiei.
    Cum am mai afirmat o data: lipiti afise cu atentionari pe unde puteti, in special in parcuri si pe langa scoli. Salvati si vieti si suflete !

  2. azi noapte la 2, in Cluj la spitalul Clujana, a murit parintele Teofil Paraianu. Dumnezeu sa-l ierte!

  3. Streinu Cercel , impreuna cu alti “profesori doctori” cu pretentii,cu scoli inalte , oameni de “stiinta “,dar NU crestini, sunt aserviti intereselor firmelor de medicamente si nu-i intereseaza decat sa-si ia comisionul !
    Iude ale sistemului sanitar ,nu il reprezentati in nici un fel, ci il compromiteti;va veti primi banutii de argint , dar va veti pierde sufletul!

  4. Raul e bun si bunul e nebun. Cata incompetenta la “acest specialist” in toate directiile. Nu am cuvinte in ce priveste grip porcina si recomandarile lui. Pai suntem in sezon cand toata lumea raceste si desigur ca e mult mai usor sa pari a avea gripa porcina.

    Ce mare grija pentru elevi!! Ce bine ar fi daca s-ar acorda acelasi efort ptr invatamantul care din nefericre a devenit ateist. De unde atata sarcini “nedorite” de ce au copii nostri atatea relatii intime daca la scoala au si studiu despre educatia sexuala??

    “Romania are o problema foarte grava cu cancerul de col uterin. ” Auzi ce spune nemernicul asta. De cand Romania are aceste probleme? Ce inseamna d-le studiat boala asta si cum se poate lua?

    Mame si tati romani, haideti sa ne trezim si sa vorbim in jurul nostru despre ce inseamna acest cancer. Si haideti sa ne educam copii nostri si sa le aratam ce inseamn ABSTINENTA, ce inseamna sa fii crestin ortodox.

    Doamne ajuta

  5. Mesajul d-lui specialist suna asa: hai mai muriti mai repede, crapati cat mai rapid ca nu am timp sa astept. Luati orice vreti, vaccin de col uterin, vaccin porcin, orice mai numai sa crapati mai repede. Haideti mai ca Romania inca nu si-a facut planul la morti. Suntem in urma occidentului.

    Haideti va rog eu ca nu avem timp de pierdut. Crapati mai repede!

    S-a intors lumea pe dos
    Iertare

  6. dar tb sa ai un ONG pt a-l da in judecata pt suprimarea autonomiei propriului trup/organism?

    Doamne ajuta!

  7. Deocmdata solutia simpla este REFUZUL si punct. Nu au, in aceasta faza, ce sa ne faca. Nici macar pentru vaccinurile asa-zis “obligatorii”. Dar forteaza nota si cauta sa mearga la intimidare maxima, asa cum am anticipat de la inceput ca se va intampla, atunci cand unii jubilau ca s-a dezmintit oficial ca ar fi obligatorie vaccinarea. Da, nu au cum s-o faca legal acum, ci doar declarativ si prin presiune. Dar vor trece si de faza asta, in “valul trei”… al strategiei, nu al pandemiei…

  8. Sa ne amintim o foarte scurta stire, dar de o mare importanta, ce a aparut in presa. Citez din articolul „Sondaj privind imunizarea anti-HPV”:
    DECIZIE. Părinţii fetiţelor de clasa a VI-a şi a VII-a vor participa la un sondaj privind vacccinarea contra HPV, comandat de Ministerul Sănătăţii.
    Dacă jumătate dintre cei o mie de părinţi chestionaţi vor fi de acord să îşi vaccineze fetiţele şi înţeleg în ce constă imunizarea, MS va începe campania de vaccinare.
    Până în acest moment, în aproape toate şcolile au fost distribuite pachete cu materiale informative adresate copiilor şi părinţilor.
    Comunicatul integral il puteti citi la:
    http://www.ms.ro/comunicate-de-presa.php?com=1814
    Deci SISTEMUL, in dorinta sa turbata de a ne vaccina fetele, a hotarat, dupa esecul de acum un an, sa faca un sondaj de opinie in randul parintilor. Eu n-am nici cea mai mica incredere in corectitudinea sondajului lor … Citind declaratia lui Adrian Streinu-Cercel, nu imi este insa clar daca deja au facut acest sondaj sau daca acesta stie dinainte “rezultatul”.
    Asadar, va propun sa studiati un articol pe care apoi va rog sa-l faceti cunoscut cat mai multor parinti sau tinere majore, astfel incat acestia sa ia o hotarare cunoscand toate datele problemei:

    http://saccsiv.wordpress.com/2009/10/23/video-marturii-zguduitoare-despre-tinere-ucise-sau-a-caror-sanatate-a-fost-distrusa-de-catre-vaccinul-gardasil-raspanditi/

  9. Pingback: Parohia “Sf. Nectarie Taumaturgul” – Coslada (Madrid) » Blog Archive » Statul împotriva cetăţeanului. “Străinul cu cercel” suspendă libertăţile constituţionale
  10. Declaratiile lui Streinu au fost preluate si pe la posturile de radio.
    S-a intamplat ca astazi sa ma aflu in statia de metro Bucur Obor. La un moment dat vad o doamna cu nepotica. Ma apropii si , gandindu-ma la jalea pe care ar putea-o trai familia, i-am spus:” Doamna aveti grija ca vor sa v-o vaccineze cu de-a sila, fara acordul parintilor” .” Ei , nu, ca avem noi grija !” imi raspunde doamna. Incerc iarasi pe alta “frecventa”: “Nu doamna, n-ati inteles. V-o ia din clasa , fara sa va spuna si fara s-o lase sa comunice acasa. O baga in cabinet si o vaccineaza. V-o sterilizeaza.” Abia atunci a realizat biata femeie cum stau lucrurile cu sistemele dictatoriale. Panicata mi-a raspuns: “Pai o sa-i spun, o s-o invata sa refuze. Si asa este ea mai rea de gura. Multumesc ca mi-ati spus!”
    STATI DE VORBA CU PARINTII, PE STRADA, CU RUDELE, CU PRIETENII..NUMAI ASA MAI FACEM TREABA. OAMENII SUNT RECEPTIVI. INCERCATI

  11. Streinu-Cercel este cel mai periculos si cel mai sinistru personaj anticrestin, aservit complet intereselor antemergatorilor Antihristului! Atitudinea sa incapatanata arata fermitatea cu care isi indeplineste ordinele masonice!

  12. Medicul nostru de familie m-a informat ca nu exista vaccin obligatoriu, ci obligativitatea este a medicilor de informa, consilia pacientul, nicidecum a-l forta la vaccinare. “Obligativitatea” inseamna abuz din partea sistemului. Ca orice abuz, trebuie semnalat si gestul impus de “streini” sanctionat. O fermitate din partea parintilor ar descumpani pt o vreme oficialii sistemului. Trebuie un pic scuturati acesti domni care nu ne reprezinta.
    Cum se face ca dintr-o data “grija” pt popor ii face atat de responsabili pe “specialistii” de serviciu? Tot sistemul politic scartaie din toate balamalele, numai la capitolul vaccinari este de nota 10.
    Inteleg ca pantecele romancelor este neprimitor pt copii. Pe de o parte milioanele de avorturi savarsite voluntar in ultimii 20 de ani, pe de alta, se mutileaza sistematic si programat prin “planning familial” si prin vaccinare abuziva pt generatiile prezente si viitoare. Ca mama, vad foarte clar cum se urmareste schilodirea trupeasca si mai ales sufleteasca a intregului neam romanesc. si eu am trei fete, si ma gandesc ca va trebui sa decid retragerea din sistemul educational a propriilor copii, decat sa-i aduc in fata lui Dumnezeu mutilati. Ma rog Maicii Domnului sa-mi dea puterea asta. Insa mai sper la o reactie a romanilor.

  13. Pingback: Adrian Streinu Cercel declanseaza urmatoarea etapa a actiunii „gripa porcina”: PANICA « Saccsiv’s Weblog
  14. Cred ca ar fi bine pentru cat mai multi cititori si vizitatori ai acestui site sa parcurga cu rabdare urmatoarele pasaje din Leg.95/2006, privind reforma in domeniul sanatatii, pentru a se informa mai clar despre criteriile care trebuiesc avute de catre factorii de conducere atunci cand decid sa treaca la admisnistrarea in masa a unui medicament.

    In aceasta lege exista un capitol (capitolul X, intitulat “Farmacovigilenta”) care prezinta un REAL INTERES pentru acei dintre romani si dintre parintii copiilor romani, care nu sunt de acord cu aceste vacinuri, insuficient de testate si verificate de catre specialisti, si care se doresc a fi administrate unor largi categorii de oameni.

    Iata aceste pasaje din legea amintita mai sus :

    “CAP. X

    Farmacovigilenta

    ART. 812
    (1) Ministerul Sanatatii Publice ia toate masurile adecvate pentru incurajarea medicilor si profesionistilor din domeniul sanatatii sa raporteze la Agentia Nationala a Medicamentului reactii adverse suspectate la medicamente.
    (2) Ministerul Sanatatii Publice poate impune cerinte specifice medicilor si altor profesionisti din domeniul sanatatii privind raportarea reactiilor adverse grave suspectate sau neasteptate.

    ART. 813

    (1) Pentru a se asigura adoptarea deciziilor de reglementare adecvate si armonizate privind medicamentele autorizate in Uniunea Europeana, avand in vedere informatiile obtinute privind reactiile adverse aparute la medicamente in conditii normale de utilizare, in Agentia Nationala a Medicamentului trebuie sa functioneze un sistem de farmacovigilenta; acest sistem trebuie sa fie folosit pentru colectarea informatiilor utile in supravegherea medicamentelor, cu referire speciala la reactiile adverse aparute la om si pentru evaluarea stiintifica a acestora.
    (2) Agentia Nationala a Medicamentului ia masurile necesare pentru a se asigura ca informatiile adecvate colectate prin acest sistem sunt comunicate statelor membre ale Uniunii Europene si Agentiei Europene a Medicamentelor.
    (3) Acest sistem trebuie sa ia in considerare si orice informatie disponibila privind utilizarea gresita si abuzul de medicamente ce pot avea un impact asupra evaluarii riscurilor si beneficiilor.

    ART. 814

    Administrarea fondurilor destinate activitatilor legate de farmacovigilenta, operarea retelelor de comunicare si supraveghere a pietei se afla sub controlul permanent al Agentiei Nationale a Medicamentului pentru a le garanta independenta.

    ART. 815

    Detinatorul autorizatiei de punere pe piata trebuie sa aiba permanent si continuu la dispozitia sa o persoana calificata corespunzator, responsabila de activitatea de farmacovigilenta; aceasta persoana calificata trebuie sa fie stabilita in Romania sau in Uniunea Europeana si trebuie sa fie responsabila de urmatoarele:
    a) stabilirea si mentinerea unui sistem care sa asigure ca informatiile despre toate reactiile adverse suspectate ce sunt raportate personalului companiei si reprezentantilor ei medicali sunt colectate pentru a fi accesibile cel putin intr-un loc din Uniunea Europeana;
    b) pregatirea pentru Agentia Nationala a Medicamentului a rapoartelor prevazute la art. 816, in forma solicitata de Agentia Nationala a Medicamentului, conform ghidului mentionat la art. 818 alin. (1);
    c) asigurarea ca orice solicitare de la Agentia Nationala a Medicamentului pentru furnizarea de informatii suplimentare necesare pentru evaluarea beneficiilor si riscurilor asociate unui medicament primeste un raspuns complet si prompt, inclusiv furnizarea de informatii despre volumul vanzarilor sau prescrierilor medicamentului in cauza;
    d) comunicarea la Agentia Nationala a Medicamentului a oricaror alte informatii referitoare la evaluarea riscurilor si beneficiilor unui medicament, inclusiv informatii corespunzatoare privind studiile de siguranta post-autorizare.

    ART. 816

    (1) Detinatorul autorizatiei de punere pe piata trebuie sa pastreze inregistrari detaliate ale tuturor reactiilor adverse suspectate aparute in Romania, Uniunea Europeana sau intr-o tara terta; in afara situatiilor exceptionale, aceste reactii sunt comunicate electronic sub forma unui raport prezentat conform prevederilor ghidului la care se face referire la art. 818 alin. (1).
    (2) Detinatorul autorizatiei de punere pe piata inregistreaza toate reactiile adverse grave suspectate care ii sunt aduse la cunostinta de catre profesionistii din domeniul sanatatii si le raporteaza prompt la Agentia Nationala a Medicamentului sau la autoritatea competenta din statul membru al Uniunii Europene pe teritoriul caruia a avut loc incidentul, in cel mult 15 zile de la primirea informatiei.
    (3) Detinatorul autorizatiei de punere pe piata inregistreaza toate celelalte reactii adverse grave suspectate ce indeplinesc criteriile de notificare in acord cu ghidul mentionat la art. 818 alin. (1), de a caror existenta se presupune in mod rezonabil ca are cunostinta, si le raporteaza la Agentia Nationala a Medicamentului sau la autoritatea competenta din statul membru al Uniunii Europene pe teritoriul caruia a avut loc incidentul, in cel mult 15 zile de la primirea informatiei.
    (4) Detinatorul autorizatiei de punere pe piata se asigura ca toate reactiile adverse grave suspectate si neasteptate si orice transmitere suspectata printr-un medicament a unui agent infectios pe teritoriul unei tari terte sunt raportate prompt in acord cu ghidul mentionat la art. 818 alin. (1), astfel incat Agentia Europeana a Medicamentelor, Agentia Nationala a Medicamentului si autoritatile competente din statele membre ale Uniunii Europene in care medicamentul este autorizat sa fie informate despre aceasta, in cel mult 15 zile de la primirea informatiei.
    (5) Se vor face exceptii de la prevederile alin. (2), (3) si (4) in cazul medicamentelor care intra sub incidenta Directivei 87/22/CEE privind armonizarea masurilor nationale referitoare la punerea pe piata a medicamentelor de inalta tehnologie si in special a celor obtinute prin biotehnologie sau care indeplinesc criteriile pentru procedurile prevazute la art. 736 si 737 sau care au fost supuse procedurilor prevazute la art. 32, 33 si 34 din Directiva 2001/83/CE; detinatorul autorizatiei de punere pe piata trebuie sa se asigure de asemenea ca toate reactiile adverse grave suspectate aparute in Romania si in Uniunea Europeana sunt astfel raportate incat sunt accesibile statului membru de referinta sau oricarei autoritati competente actionand ca stat membru de referinta; statul membru de referinta isi asuma responsabilitatea analizei si monitorizarii acestor reactii adverse.
    (6) Daca nu se stabilesc alte cerinte pentru eliberarea autorizatiei de punere pe piata sau ulterior, conform ghidului mentionat la art. 818 alin. (1), raportarile tuturor reactiilor adverse trebuie sa fie depuse la Agentia Nationala a Medicamentului in forma unui raport periodic actualizat referitor la siguranta, la cerere sau cel putin o data la 6 luni dupa autorizare si pana la punerea pe piata. Rapoartele periodice actualizate referitoare la siguranta sunt de asemenea depuse la cerere sau cel putin o data la 6 luni in timpul primilor 2 ani de la punerea pe piata initiala si o data pe an in urmatorii 2 ani. Dupa acest interval, rapoartele se depun la intervale de 3 ani sau la cerere.
    Raportul periodic actualizat referitor la siguranta include o evaluare stiintifica a raportului risc-beneficiu al medicamentului.
    (7) Dupa eliberarea unei autorizatii de punere pe piata, detinatorul acesteia poate cere modificarea perioadelor prevazute la alin. (6) in acord cu procedura prevazuta de Regulamentul Comisiei nr. 1.084/2003 referitor la examinarea variatiilor la termenii unei autorizatii de punere pe piata pentru medicamente de uz uman si veterinar, eliberata de autoritatea competenta a unui stat membru, si cu prevederile Ordinului ministrului sanatatii nr. 1.127/2003 pentru aprobarea Ghidului referitor la continutul dosarului pentru notificarile de tip IA si IB.
    (8) Detinatorul unei autorizatii de punere pe piata nu poate comunica informatii de farmacovigilenta publicului larg in legatura cu medicamentul sau autorizat, fara notificarea anterioara sau simultana catre Agentia Nationala a Medicamentului; in orice caz, detinatorul autorizatiei de punere pe piata trebuie sa se asigure ca informatiile sunt prezentate obiectiv si nu sunt inselatoare.

    ART. 817

    (1) Prin utilizarea retelei de procesare a datelor pentru facilitarea schimbului de informatii de farmacovigilenta privind medicamentele comercializate in Uniunea Europeana, Agentia Nationala a Medicamentului se asigura ca rapoartele de reactii adverse grave suspectate care au avut loc pe teritoriul Romaniei sunt disponibile prompt Agentiei Europene a Medicamentelor si celorlalte state membre ale Uniunii Europene si, in orice caz, in cel mult 15 zile de la notificarea lor.
    (2) Agentia Nationala a Medicamentului se asigura ca rapoartele de reactii adverse grave suspectate care au avut loc pe teritoriul Romaniei sunt imediat disponibile detinatorului autorizatiei de punere pe piata si, in orice caz, in cel mult 15 zile de la notificarea lor.

    ART. 818

    (1) Agentia Nationala a Medicamentului aplica prevederile ghidurilor privind colectarea, verificarea si prezentarea rapoartelor referitoare la reactiile adverse, cerintele tehnice pentru schimbul electronic al informatiilor de farmacovigilenta conform formatelor internationale acceptate, elaborate si publicate de Comisia Europeana, si comunica terminologia medicala international acceptata la care se va face referire; actionand conform ghidurilor, detinatorul autorizatiei de punere pe piata trebuie sa foloseasca terminologia medicala international acceptata pentru raportarea reactiilor adverse.
    (2) Pentru interpretarea definitiilor la care se face referire la pct. 11-16 ale art. 695 si a principiilor definite in prezentul capitol, detinatorul autorizatiei de punere pe piata si Agentia Nationala a Medicamentului trebuie sa urmeze ghidurile mentionate la alin. (1).

    ART. 819

    (1) Daca, in urma evaluarii datelor de farmacovigilenta, Agentia Nationala a Medicamentului considera ca o autorizatie de punere pe piata trebuie sa fie suspendata, retrasa sau modificata conform ghidurilor mentionate la art. 818 alin. (1), informeaza imediat Agentia Europeana a Medicamentelor, statele membre ale Uniunii Europene si detinatorul autorizatiei de punere pe piata.
    (2) Daca sunt necesare actiuni urgente pentru protectia sanatatii publice, Agentia Nationala a Medicamentului poate suspenda autorizatia de punere pe piata a medicamentului, cu conditia ca Agentia Europeana a Medicamentelor, Comisia Europeana si statele membre ale Uniunii Europene sa fie informate nu mai tarziu de urmatoarea zi lucratoare.
    (3) Daca Agentia Europeana a Medicamentelor este informata conform alin. (1) in legatura cu suspendarile si retragerile sau conform alin. (2), Comitetul pentru medicamente de uz uman trebuie sa pregateasca o opinie intr-un interval de timp depinzand de urgenta problemei; in legatura cu variatiile, Comitetul pentru medicamente de uz uman poate, pe baza solicitarii Agentiei Nationale a Medicamentului, sa pregateasca o opinie.
    (4) Actionand pe baza acestei opinii, Comisia Europeana poate cere tuturor statelor membre ale Uniunii Europene unde produsul este pus pe piata sa ia imediat masuri temporare; masurile finale vor fi adoptate conform procedurilor europene.

    ART. 820

    Agentia Nationala a Medicamentului aplica orice modificari care pot aparea ca fiind necesare pentru actualizarea prevederilor art. 812-819, pentru a lua in considerare progresul stiintific si tehnic, dupa adoptarea acestora de Comisia Europeana”…

    Prin urmare, ceea ce este important a fi retinut (ca un o idee – “fir rosu”) din lecturarea textului legal de mai sus, este tocmai SPECIFICAREA EXPRESA IN TEXTUL LEGII a “obligativitatii” care revine MINISTERULUI SANATATII si altor organe medicale care au comptenta jurisdictionala si de control in lumea medicinii si a institutiilor medicale, de a CUNOASTE si DETINE si ANALIZA cat mai multe date si informatii si opinii si pareri (unele sesizate chiar de medici…) despre REACTIILE si EFECTELE ADEVRSE ale medicamentelor care sunt puse pe piata si care sunt administrate populatiei din Romania!

    Or, in priviinta vaccinului contra gripei porcine, si a vaccinului Gardasil, statul roman si medicii din Romania si Organele si institutiile medicale de Control din Romania NU DETIN si NU CUNOSC EXHAUSTIV si SISTEMATIZAT toate informatiile si datele despre aceste vaccinuri, si cu deosebire despre vaccinul contra gripei porcine…!

    Da! NU CUNOSC si NU POSEDA toate informatiile necesare , asa dupa cum NU LE CUNOSC NICI MEDICI DIN ALTE PARTI ALE LUMII dupa cum au aratat medicii din Germania care au vrut sa “testeze INDEPENDENT” acest vacin, si care au cerut primului ministru german sa li se puna la dispozitie toate datele despre vaccin, si care sa provina chiar de la PRODUCATORI, cerere care le-a fost RESPINSA de catre premierul german…

    Prin urmare, la momentul actual, in tara noastra si in alte state ale lumii, atat in randul populatiei obisnuite, CAT SI A MEDICILOR, exista O INSUFICIENTA INFORMARE si CUNOASTERE DEPLINA SI DETALIATA a tututor acestor efecte adeverse ale vacinului contra gripei porcine dar si al vacinului GARDASIL!

    Si cu toate acestea, Ministerul Sanatatii din Romania DECIDE (la risc…) sa treaca la vaccinarea in masa a populatiei romanesti si cu deosebire a copiilor! Oare de ce se hazardeaza factorii de conducere sa treaca la asemenea masuri, cand ei ar trebui SA CHIBZUIASCA deosebit de mult, inainte de a adopta asemenea decizii??

    Si atunci oare nu sunt NELEGALE si NECOSTITUTIONALE, “intentiile” si “masurile” de vaccinare OBLIGATORIE a copiilor si a altor categorii si esantioane de populatie, pe care doreste sa le puna in aplicare D-l Streinu, cata vreme nu sunt nu numai luate in seama opinii ale medicilor de pe mapamond, ci NICI RESPECTATE dispozitiile legale prevazute de legea privind reforma din doemeniul sanatatii??

    Cred ca Curtea Constitutionala ar TREBUI SA SE SESIZE si din oficiu (si nu numai in urma unei sesizari exprese) de INCALACAREA de catre Personalul Ministerului Sanatatii a dispozitiilor Art.812-820, din Leg.95/2006, pe care le-am postat mai sus…!

    Dumnezeu sa ne ajute tuturor…!

  15. Multumesc Vela Gheorghe!
    Si eu am cautat acest temei legal pe care ni l-ai pus la dispozitie. Cum nu sunt in domeniu, m-am ratacit de una singura. Multa sanatate si bucurie.

  16. Rasul lumii! Dumnezeu ne zambeste ! Ministerul Sanatatii a facut public ca nu a reusit sa achizitioneze vaccin antigripal N1H1 din cauza aglomeratiei de la portile fabricilor de medicamente, de aici si din strainatate. Inst Cantacuzino va putea produce abia in decembrie. Deci au bani, dar nu pot achizitiona…si se grabesc ca-i moment prielnic..Mai incolo dispare gripa si nu se mai justifica. Nu suficient de bine !

  17. @ Pentru “mama”!

    M-am gandit si eu sa “compilez” si adun si pun cap la cap cateva din textele legale normative care DEFINESC si STABILESC si STATUEAZA si GARANTEAZA si REGLEMENTEAZA atat “drepturile si libertatile civile” ale copiilor cat si ale parintilor sau altor reprezentanti legali ai lor.

    Pana voi fi in masura sa fac aceasta “compilatie” si “selectie” in mod sistematizat si bine inlantuita, postez mai jos cateva din cele mai importante texte legale pe care mai ales parintii trebuie sa le cunoasca si care le arata clar care sunt PREROGATIVELE lor in excercitarea OCROTIRII PARINTESTI pe care trebuie sa le-o acorde cu grija copiilor lor si pe care prerogative statul roman le RECUNOASTE si GARANTEAZA. Ulterior, o sa mai invoc si regelementari interne si internationale privitoare la drepturile copiilor si ale parintilor si reprezentantilor lor legali.

    In Legislatia statului roman, Textele legale CARE POT FI INVOCATE DE CATRE PARINTI in fata autoritatilor statului si in fata cadrelor medicale, in demersul lor de a se OPUNE acestor vaccinuri insuficient de testate si deosebit de contestate in alte state ale lumii sunt (nu am pretentia ca le mentionez pe toate, si m-as bucura daca vreun coleg jurist ar aduce completari…) urmatoarele :

    I. din CONSTITUTIA ROMANIEI:

    – Art. 34, alin. (1) din Constitutia Romaniei care spune : “Dreptul la ocrotirea sănătăţii este garantat.” (tot textul cosntitutiei poate fi vizualizat aici : http://www.cdep.ro/pls/dic/site.page?den=act2_1&par1=2#t2c2s0a34 );

    II. Din CODUL FAMILIEI:

    – Art. 1, alin. (5) din Codul Familiei, care prevede: “Drepturile parintesti se exercita numai in interesul copiilor”;
    – Art. 97, alin (1): ” Ei (adica parintii , n.n.) exercita drepturile lor parintesti numai in interesul copiilor.”;
    – Art. 101 “Parintii sunt datori sa ingrijeasca de copil. Ei sunt obligati sa creasca copilul, ingrijind de sanatatea si dezvoltarea lui fizica, de educarea, invatatura si pregatirea profesionala a acestuia, potrivit cu insusirile lui, in conformitate cu telurile statului, spre a-l face folositor colectivitatii”;
    – pentru “tutori” Art. 114, care prevede : “Tutela se exercita numai in interesul minorului.”; Art. 123 : “Tutorele are obligatia de a ingriji de minor. El este obligat sa creasca copilul, ingrijind de sanatatea si dezvoltarea lui fizica, de educarea, invatatura si pregatirea profesionala a acestuia, potrivit cu insusirile lui, in conformitate cu telurile Statului, spre a-l face folositor colectivitatii”;

    (tot textul Codului Familiei se poate citi aici : http://www.dreptonline.ro/legislatie/codul_familiei.php )

    III. DIN DECRETUL Nr. 31/1954, privitor la PERSOANELE FIZICE SI JURIDICE

    – Art. 6, care dispune: ” Nimeni nu poate fi ingradit in capacitatea de folosinta si nici lipsit, in tot sau in parte, de capacitatea de exercitiu, decit in cazurile si in conditiile stabilite de lege.
    Nimeni nu poate renunta, nici in tot, nici in parte, la capacitatea de folosinta sau la cea de exercitiu.”;
    – Art. ART. 7 “Capacitatea de folosinta incepe de la nasterea persoanei si inceteaza cu moartea acesteia. Drepturile copilului sint recunoscute, de la conceptiune, insa numai daca el se naste viu.”
    – ART. 8 Capacitatea deplina de exercitiu incepe de la data cind persoana devine majora. Persoana devine majora la implinirea virstei de optsprezece ani. Minorul care se casatoreste, dobindeste, prin aceasta, capacitatea deplina de exercitiu”;
    – ART. 9 “Minorul, care a implinit virsta de patrusprezece ani, are capacitatea de exercitiu restrinsa. Actele juridice ale minorului cu capacitate restrinsa se incheie de catre acesta, cu incuviintarea prealabila a parintilor sau a tutorelui.”
    – ART. 11 Nu au capacitate de exercitiu:
    a) minorul care nu a implinit virsta de patrusprezece ani;
    b) persoana pusa sub interdictie.
    Pentru cei ce nu au capacitate de exercitiu, actele juridice se fac de reprezentantii lor legali”.

    (tot textul acestui Decret poate fi citit aici: http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=1463 )

    IV. DIN LEGEA Nr. 272/2004, PRIVIND PROTECTIA SI PROMOVAREA DREPTURILOR COPILULUI (care reprezinta PRINCIPALUL ACT NORMATIV actual care reglementeaza drepturile si libertatile copilului si drepturile, dar su obligatiile parintilor si reprezentantilor legali):

    Retin atentia in mod deosebit (in actuala conjunctura si in momentele de acum ale impotrivirii multor parinti fata de noile vaccinuri…):

    – CAPITOLUL II
    Drepturile copilului

    SECŢIUNEA 1
    Drepturi si libertati civile

    Art. 8. – (1) Copilul are dreptul la stabilirea si pastrarea identitatii sale.
    (2) Copilul este inregistrat imediat dupa nastere si are de la aceasta data dreptul la un nume, dreptul de a dobandi o cetatenie si, daca este posibil, de a-si cunoaste parintii si de a fi ingrijit, crescut si educat de acestia.
    (3) Parintii aleg numele si prenumele copilului, in conditiile legii.
    (4) Copilul are dreptul de a-si pastra cetatenia, numele si relatiile de familie, in conditiile prevazute de lege, fara nici o ingerinta.
    (5) Daca se constata ca un copil este lipsit, in mod ilegal, de elementele constitutive ale identitatii sale sau de unele dintre acestea, institutiile si autoritatile publice sunt obligate sa ia de urgenta toate masurile necesare in vederea restabilirii identitatii copilului.
    Art. 9. – (1) In scopul realizarii dreptului prevazut la art. 8 alin. (1), unitatile sanitare care au in structura sectii de nou-nascuti si/sau de pediatrie au obligatia de a angaja un asistent social sau, dupa caz, de a desemna o persoana cu atributii de asistenta sociala.
    (2) In vederea stabilirii identitatii copilului parasit sau gasit ori a parintilor acestuia, organele de politie competente au obligatia de a desemna una sau mai multe persoane responsabile cu realizarea demersurilor ce le revin, potrivit legii, pentru inregistrarea nasterii copilului.
    Art. 10. – (1) Certificatul medical constatator al nasterii, atat pentru copilul nascut viu, cat si pentru copilul nascut mort, se intocmeste in termen de 24de ore de la nastere.
    (2) Raspunderea pentru indeplinirea obligatiei prevazute la alin. (1) revine medicului care a asistat sau a constatat nasterea si medicului sef de sectie.
    (3) Cand nasterea a avut loc in afara unitatilor sanitare, medicul de familie avand cabinetul inregistrat in raza teritoriala unde a avut loc nasterea este obligat ca, la cererea oricarei persoane, in termen de 24 de ore, sa constate nasterea copilului, dupa care sa intocmeasca si sa elibereze certificatul medical constatator al nasterii copilului, chiar daca mama nu este inscrisa pe lista cabinetului sau.
    Art. 11. – (1) In situatia in care copilul este parasit de mama in maternitate, unitatea medicala are obligatia sa sesizeze telefonic si in scris directia generala de asistenta sociala si protectia copilului si organele de politie, in termen de 24 de ore de la constatarea disparitiei mamei.
    (2) In termen de 5 zile de la sesizarea prevazuta la alin. (1), se intocmeste un proces-verbal de constatare a parasirii copilului, semnat de reprezentantul directiei generale de asistenta sociala si protectia copilului, reprezentantul politiei si al maternitatii; cand starea de sanatate a copilului permite externarea, in baza procesului-verbal, directia generala de asistenta sociala si protectia copilului va stabili masura plasamentului in regim de urgenta pentru copil.
    (3) In termen de 30 de zile de la intocmirea procesului-verbal, politia este obligata sa intreprinda verificarile specifice privind identitatea mamei si sa comunice rezultatul acestor verificari directiei generale de asistenta sociala si protectia copilului.
    (4) In situatia in care mama este identificata, directia generala de asistenta sociala si protectia copilului va asigura consilierea si sprijinirea acesteia in vederea realizarii demersurilor legate de intocmirea actului de nastere.
    (5) In situatia in care, in urma verificarilor efectuate de politie, nu este posibila identificarea mamei, directia generala de asistenta sociala si protectia copilului transmite serviciului public de asistenta sociala in a carui raza administrativ-teritoriala s-a produs nasterea dosarul cuprinzand certificatul medical constatator al nasterii, procesul-verbal prevazut la alin. (2), dispozitia de plasament in regim de urgenta si raspunsul politiei cu rezultatul verificarilor.
    (6) In termen de 5 zile de la primirea documentatiei prevazute la alin. (5), serviciul public de asistenta sociala are obligatia de a obtine dispozitia de stabilire a numelui si prenumelui copilului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civila, cu modificarile ulterioare, si de a face declaratia de inregistrare a nasterii la serviciul de stare civila competent.
    (7) Dupa inregistrarea nasterii copilului, serviciul public de asistenta sociala are obligatia de a transmite directiei generale de asistenta sociala si protectia copilului actul de inregistrare a nasterii copilului.
    Art. 12. – (1) In situatia copilului gasit, precum si a celui parasit de parinti in alte unitati sanitare, a carui nastere nu a fost inregistrata, obligatia de a realiza demersurile prevazute de lege pentru inregistrarea nasterii copilului revine serviciului public de asistenta sociala in a carui raza administrativ-teritoriala a fost gasit sau parasit copilul.
    (2) Expertiza medico-legala necesara pentru inregistrarea nasterii copilului este gratuita.
    Art. 13. – (1) Unitatile sanitare, unitatile de protectie sociala, serviciile de ingrijire de tip rezidential, entitatile fara personalitate juridica, alte persoane juridice, precum si persoane fizice, care interneaza sau primesc in ingrijire femei gravide ori copii care nu poseda acte pe baza carora sa li se poata stabili identitatea, sunt obligate sa anunte, in termen de 24 de ore, in scris, autoritatea administratiei publice locale in a carei raza isi au sediul sau, dupa caz, domiciliul, in vederea stabilirii identitatii lor.
    (2) Cel care ia un copil pentru a-l ingriji sau proteja temporar, pana la stabilirea unei masuri de protectie in conditiile legii, are obligatia de a-l intretine si, in termen de 48 de ore, de a anunta autoritatea administratiei publice locale in a carei raza teritoriala isi are sediul sau domiciliul.
    Art. 14. – (1) Copilul are dreptul de a mentine relatii personale si contacte directe cu parintii, rudele, precum si cu alte persoane fata de care copilul a dezvoltat legaturi de atasament.
    (2) Copilul are dreptul de a-si cunoaste rudele si de a intretine relatii personale cu acestea, precum si cu alte persoane alaturi de care copilul s-a bucurat de viata de familie, in masura in care acest lucru nu contravine interesului sau superior.
    (3) Parintii sau un alt reprezentant legal al copilului nu pot impiedica relatiile personale ale acestuia cu bunicii, fratii si surorile ori cu alte persoane alaturi de care copilul s-a bucurat de viata de familie, decat in cazurile in care instanta decide in acest sens, apreciind ca exista motive temeinice de natura a primejdui dezvoltarea fizica, psihica, intelectuala sau morala a copilului.
    Art. 15. – (1) In sensul prezentei legi, relatiile personale se pot realiza prin:
    a) intalniri ale copilului cu parintele ori cu o alta persoana care are, potrivit prezentei legi, dreptul la relatii personale cu copilul;
    b) vizitarea copilului la domiciliul acestuia;
    c) gazduirea copilului pe perioada determinata de catre parintele sau de catre alta persoana la care copilul nu locuieste in mod obisnuit;
    d) corespondenta ori alta forma de comunicare cu copilul;
    e) transmiterea de informatii copilului cu privire la parintele ori la alte persoane care au, potrivit prezentei legi, dreptul de a mentine relatii personale cu copilul;
    f) transmiterea de informatii referitoare la copil, inclusiv fotografii recente, evaluari medicale sau scolare, catre parintele sau catre alte persoane care au dreptul de a mentine relatii personale cu copilul.
    (2) Transmiterea informatiilor prevazute la alin. (1) lit. e) si f) se va face cu respectarea interesului superior al copilului, precum si a dispozitiilor speciale vizand confidentialitatea si transmiterea informatiilor cu caracter personal.
    Art. 16. – (1) Copilul care a fost separat de ambii parinti sau de unul dintre acestia printr-o masura dispusa in conditiile legii are dreptul de a mentine relatii personale si contacte directe cu ambii parinti, cu exceptia situatiei in care acest lucru contravine interesului superior al copilului.
    (2) Instanta judecatoreasca, luand in considerare, cu prioritate, interesul superior al copilului, poate limita exercitarea acestui drept, daca exista motive temeinice de natura a periclita dezvoltarea fizica, mentala, spirituala, morala sau sociala a copilului.
    Art. 17. – (1) Copilul ai carui parinti locuiesc in state diferite are dreptul de a intretine relatii personale si contacte directe cu acestia, cu exceptia situatiei in care acest lucru contravine interesului superior al copilului.
    (2) Exercitarea dreptului prevazut la alin. (1) va fi facilitata de Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului, in colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe, pe baza unei proceduri aprobate prin ordin comun.
    Art. 18. – (1) Copiii neinsotiti de parinti sau de un alt reprezentant legal ori care nu se gasesc sub supravegherea legala a unor persoane au dreptul de a li se asigura, in cel mai scurt timp posibil, reintoarcerea alaturi de reprezentantii lor legali.
    (2) Deplasarea copiilor in tara si in strainatate se realizeaza cu instiintarea si cu acordul ambilor parinti; orice neintelegeri intre parinti cu privire la exprimarea acestui acord se solutioneaza de catre instanta judecatoreasca.
    (3) Parintii sau, dupa caz, alta persoana responsabila de supravegherea, cresterea si ingrijirea copilului sunt obligati sa anunte la politie disparitia acestuia de la domiciliu, in cel mult 24 de ore de la constatarea disparitiei.
    Art. 19. – (1) Misiunile diplomatice si consulare ale Romaniei au obligatia de a sesiza Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului cu privire la copiii cetateni romani aflati in strainatate care, din orice motive, nu sunt insotiti de parinti sau de un alt reprezentant legal ori nu se gasesc sub supravegherea legala a unor persoane din strainatate.
    (2) Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului va lua masurile necesare pentru intoarcerea copilului la parinti sau la un alt reprezentant legal, imediat dupa identificarea acestora. In cazul in care persoanele identificate nu pot sau refuza sa preia copilul, la cererea Autoritatii Nationale pentru Protectia Drepturilor Copilului, tribunalul de la domiciliul copilului sau Tribunalul Bucuresti, in situatia in care acest domiciliu nu este cunoscut, va dispune plasamentul copilului intr-un serviciu de protectie speciala propus de Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului.
    (3) Procedura de intoarcere a copiilor in tara, de identificare a parintilor sau a altor reprezentanti legali ai copiilor, modul de avansare a cheltuielilor ocazionate de intoarcerea in tara a acestora, precum si serviciile de protectie speciala, publice sau private, competente sa asigure protectia in regim de urgenta a copiilor aflati in situatia prevazuta la alin. (1) se stabilesc prin hotarare a Guvernului.
    Art. 20. – (1) Misiunile diplomatice si consulare straine au obligatia de a sesiza Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului si Autoritatea pentru Straini despre toate situatiile in care au cunostinta de copii cetateni straini aflati pe teritoriul Romaniei, care, din orice motive, nu sunt insotiti de parinti sau de un alt reprezentant legal ori nu se gasesc sub supravegherea legala a unor persoane. In cazul in care autoritatile romane se autosesizeaza, acestea vor instiinta de urgenta misiunea straina competenta cu privire la copiii in cauza.
    (2) In situatia copiilor prevazuti la alin. (1), Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului, pana la definitivarea demersurilor legale ce cad in competenta Autoritatii pentru Straini, va solicita Tribunalului Bucuresti stabilirea plasamentului copilului intr-un serviciu de protectie speciala propus de Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului.
    (3) Masura plasamentului dureaza pana la returnarea copilului in tara de resedinta a parintilor ori in tara in care au fost identificati alti membri ai familiei dispusi sa ia copilul.
    (4) In cazul nereturnarii copilului, acesta beneficiaza de protectia speciala prevazuta in prezenta lege.
    Art. 21. – In vederea aplicarii prevederilor art. 19 si 20 se incheie tratatele necesare cu statele sau cu autoritatile statelor vizate, pe baza propunerilor Autoritatii Nationale pentru Protectia Drepturilor Copilului si ale Ministerului Afacerilor Externe, precum si a altor institutii interesate.
    Art. 22. – (1) Copilul are dreptul la protejarea imaginii sale publice si a vietii sale intime, private si familiale.
    (2) Este interzisa orice actiune de natura sa afecteze imaginea publica a copilului sau dreptul acestuia la viata intima, privata si familiala.
    (3) Participarea copilului in varsta de pana la 14 ani la dezbateri publice in cadrul unor programe audiovizuale se poate face numai cu consimtamantul scris al acestuia si al parintilor sau, dupa caz, al altui reprezentant legal.
    (4) Copiii nu pot fi folositi sau expusi de catre parinti, reprezentanti legali sau alte persoane responsabile de cresterea si ingrijirea lor, in scopul de a obtine avantaje personale sau de a influenta deciziile autoritatilor publice.
    (5) Consiliul National al Audiovizualului monitorizeaza modul de derulare a programelor audiovizuale, astfel incat sa se asigure protectia si garantarea dreptului copilului prevazut la alin. (1).
    Art. 23. – (1) Copilul are dreptul la libertate de exprimare.
    (2) Libertatea copilului de a cauta, de a primi si de a difuza informatii de orice natura, care vizeaza promovarea bunastarii sale sociale, spirituale si morale, sanatatea sa fizica si mentala, sub orice forma si prin orice mijloace la alegerea sa, este inviolabila.
    (3) Parintii sau, dupa caz, alti reprezentanti legali ai copilului, persoanele care au in plasament copii, precum si persoanele care, prin natura functiei, promoveaza si asigura respectarea drepturilor copiilor au obligatia de a le asigura informatii, explicatii si sfaturi, in functie de varsta si de gradul de intelegere al acestora, precum si de a le permite sa-si exprime punctul de vedere, ideile si opiniile.
    (4) Parintii nu pot limita dreptul copilului minor la libertatea de exprimare decat in cazurile prevazute expres de lege.
    Art. 24. – (1) Copilul capabil de discernamant are dreptul de a-si exprima liber opinia asupra oricarei probleme care il priveste.
    (2) In orice procedura judiciara sau administrativa care il priveste copilul are dreptul de a fi ascultat. Este obligatorie ascultarea copilului care a implinit varsta de 10 ani. Cu toate acestea, poate fi ascultat si copilul care nu a implinit varsta de 10 ani, daca autoritatea competenta apreciaza ca audierea lui este necesara pentru solutionarea cauzei.
    (3) Dreptul de a fi ascultat confera copilului posibilitatea de a cere si de a primi orice informatie pertinenta, de a fi consultat, de a-si exprima opinia si de a fi informat asupra consecintelor pe care le poate avea opinia sa, daca este respectata, precum si asupra consecintelor oricarei decizii care il priveste.
    (4) In toate cazurile prevazute la alin. (2), opiniile copilului ascultat vor fi luate in considerare si li se va acorda importanta cuvenita, in raport cu varsta si cu gradul de maturitate a copilului.
    (5) Orice copil poate cere sa fie ascultat conform dispozitiilor alin. (2) si (3). In caz de refuz, autoritatea competenta se va pronunta printr-o decizie motivata.
    (6) Dispozitiile legale speciale privind consimtamantul sau prezenta copilului in procedurile care il privesc, precum si prevederile referitoare la desemnarea unui curator, in caz de conflict de interese, sunt si raman aplicabile.
    Art. 25. – (1) Copilul are dreptul la libertate de gandire, de constiinta si de religie.
    (2) Parintii indruma copilul, potrivit propriilor convingeri, in alegerea unei religii, in conditiile legii, tinand seama de opinia, varsta si de gradul de maturitate a acestuia, fara a-l putea obliga sa adere la o anumita religie sau la un anumit cult religios.
    (3) Religia copilului care a implinit 14 ani nu poate fi schimbata fara consimtamantul acestuia; copilul care a implinit varsta de 16 ani are dreptul sa-si aleaga singur religia.
    (4) Atunci cand copilul beneficiaza de protectie speciala, persoanelor in ingrijirea carora se afla le sunt interzise orice actiuni menite sa influenteze convingerile religioase ale copilului.
    Art. 26. – (1) Copilul are dreptul la libera asociere in structuri formale si informale, precum si libertatea de intrunire pasnica, in limitele prevazute de lege.
    (2) Autoritatile administratiei publice locale, unitatile de invatamant si alte institutii publice sau private competente iau masurile necesare asigurarii exercitarii corespunzatoare a drepturilor prevazute la alin. (1).
    Art. 27. – (1) Copilul apartinand unei minoritati nationale, etnice, religioase sau lingvistice are dreptul la viata culturala proprie, la declararea apartenentei sale etnice, religioase, la practicarea propriei sale religii, precum si dreptul de a folosi limba proprie in comun cu alti membri ai comunitatii din care face parte.
    (2) Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii asigura si urmareste exercitarea drepturilor prevazute la alin. (1).
    Art. 28. – (1) Copilul are dreptul la respectarea personalitatii si individualitatii sale si nu poate fi supus pedepselor fizice sau altor tratamente umilitoare ori degradante.
    (2) Masurile de disciplinare a copilului nu pot fi stabilite decat in acord cu demnitatea copilului, nefiind permise sub nici un motiv pedepsele fizice ori acelea care se afla in legatura cu dezvoltarea fizica, psihica sau care afecteaza starea emotionala a copilului.
    Art. 29. – (1) Copilul are dreptul sa depuna singur plangeri referitoare la incalcarea drepturilor sale fundamentale.
    (2) Copilul este informat asupra drepturilor sale, precum si asupra modalitatilor de exercitare a acestora.

    ……….

    – Art. 31. – (1) Ambii parinti sunt responsabili pentru cresterea copiilor lor.
    (2) Exercitarea drepturilor si indeplinirea obligatiilor parintesti trebuie sa aiba in vedere interesul superior al copilului si sa asigure bunastarea materiala si spirituala a copilului, in special prin ingrijirea acestuia, prin mentinerea relatiilor personale cu el, prin asigurarea cresterii, educarii si intretinerii sale, precum si prin reprezentarea sa legala si administrarea patrimoniului sau.
    (3) In cazul existentei unor neintelegeri intre parinti cu privire la exercitarea drepturilor si indeplinirea obligatiilor parintesti, instanta judecatoreasca, dupa ascultarea ambilor parinti, hotaraste potrivit interesului superior al copilului.
    Art. 32. – Copilul are dreptul sa fie crescut in conditii care sa permita dezvoltarea sa fizica, mentala, spirituala, morala si sociala. In acest scop parintii sunt obligati:
    a) sa supravegheze copilul;
    b) sa coopereze cu copilul si sa ii respecte viata intima, privata si demnitatea;
    c) sa informeze copilul despre toate actele si faptele care l-ar putea afecta si sa ia in considerare opinia acestuia;
    d) sa intreprinda toate masurile necesare pentru realizarea drepturilor copilului lor;
    e) sa coopereze cu persoanele fizice si persoanele juridice care exercita atributii in domeniul ingrijirii, educarii si formarii profesionale a copilului.
    …………………

    – SECŢIUNEA a 3-a
    Sanatatea si bunastarea copilului

    Art. 43. – (1) Copilul are dreptul de a se bucura de cea mai buna stare de sanatate pe care o poate atinge si de a beneficia de serviciile medicale si de recuperare necesare pentru asigurarea realizarii efective a acestui drept.
    (2) Accesul copilului la servicii medicale si de recuperare, precum si la medicatia adecvata starii sale in caz de boala este garantat de catre stat, costurile aferente fiind suportate din Fondul national unic de asigurari sociale de sanatate si de la bugetul de stat.
    (3) Organele de specialitate ale administratiei publice centrale, autoritatile administratiei publice locale, precum si orice alte institutii publice sau private cu atributii in domeniul sanatatii sunt obligate sa adopte, in conditiile legii, toate masurile necesare pentru:
    a) reducerea mortalitatii infantile;
    b) asigurarea si dezvoltarea serviciilor medicale primare si comunitare;
    c) prevenirea malnutritiei si a imbolnavirilor;
    d) asigurarea serviciilor medicale pentru gravide in perioada pre- si postnatala, indiferent daca acestea au sau nu au calitatea de persoana asigurata in sistemul asigurarilor sociale de sanatate;
    e) informarea parintilor si a copiilor cu privire la sanatatea si alimentatia copilului, inclusiv cu privire la avantajele alaptarii, igienei si salubritatii mediului inconjurator;
    f) dezvoltarea de actiuni si programe pentru ocrotirea sanatatii si de prevenire a bolilor, de asistenta a parintilor si de educatie, precum si de servicii in materie de planificare familiala;
    g) verificarea periodica a tratamentului copiilor care au fost plasati pentru a primi ingrijire, protectie sau tratament;
    h) asigurarea confidentialitatii consultantei medicale acordate la solicitarea copilului;
    i) derularea sistematica in unitatile scolare de programe de educatie pentru viata, inclusiv educatie sexuala pentru copii, in vederea prevenirii contactarii bolilor cu transmitere sexuala si a graviditatii minorelor.
    (4) Parintii sunt obligati sa solicite asistenta medicala pentru a asigura copilului cea mai buna stare de sanatate pe care o poate atinge si pentru a preveni situatiile care pun in pericol viata, cresterea si dezvoltarea copilului.
    (5) In situatia exceptionala in care viata copilului se afla in pericol iminent ori exista riscul producerii unor consecinte grave cu privire la sanatatea sau integritatea acestuia, medicul are dreptul de a efectua acele acte medicale de stricta necesitate pentru a salva viata copilului, chiar fara a avea acordul parintilor sau al altui reprezentant legal al acestuia.
    (6) Vizitele periodice ale personalului medical de specialitate la domiciliul gravidelor si al copiilor pana la implinirea varstei de un an sunt obligatorii, in vederea ocrotirii sanatatii mamei si copilului, educatiei pentru sanatate, prevenirii abandonului, abuzului sau neglijarii copilului.
    Art. 44. – (1) Copilul are dreptul de a beneficia de un nivel de trai care sa permita dezvoltarea sa fizica, mentala, spirituala, morala si sociala.
    (2) Parintilor sau, dupa caz, altor reprezentanti legali le revine in primul rand responsabilitatea de a asigura, in limita posibilitatilor, cele mai bune conditii de viata necesare cresterii si dezvoltarii copiilor; parintii sunt obligati sa le asigure copiilor locuinta, precum si conditiile necesare pentru crestere, educare, invatatura si pregatirea profesionala.
    Art. 45. – (1) Copilul are dreptul de a beneficia de asistenta sociala si de asigurari sociale, in functie de resursele si de situatia in care se afla acesta si persoanele in intretinerea carora se gaseste.
    (2) In cazul in care parintii sau persoanele care au, potrivit legii, obligatia de a intretine copilul nu pot asigura, din motive independente de vointa lor, satisfacerea nevoilor minime de locuinta, hrana, imbracaminte si educatie ale copilului, statul, prin autoritatile publice competente, este obligat sa asigure acestora sprijin corespunzator, sub forma de prestatii financiare, prestatii in natura, precum si sub forma de servicii, in conditiile legii.
    (3) Parintii au obligatia sa solicite autoritatilor competente acordarea alocatiilor, indemnizatiilor, prestatiilor in bani sau in natura si a altor facilitati prevazute de lege pentru copii sau pentru familiile cu copii.
    (4) Autoritatile administratiei publice locale au obligatia de a informa parintii si copiii in legatura cu drepturile pe care le au, precum si asupra modalitatii de acordare a drepturilor de asistenta sociala si de asigurari sociale.
    Art. 46. – (1) Copilul cu handicap are dreptul la ingrijire speciala, adaptata nevoilor sale.
    (2) Copilul cu handicap are dreptul la educatie, recuperare, compensare, reabilitare si integrare, adaptate posibilitatilor proprii, in vederea dezvoltarii personalitatii sale.
    (3) Ingrijirea speciala trebuie sa asigure dezvoltarea fizica, mentala, spirituala, morala sau sociala a copiilor cu handicap. Ingrijirea speciala consta in ajutor adecvat situatiei copilului si parintilor sai ori, dupa caz, situatiei celor carora le este incredintat copilul si se acorda gratuit, ori de cate ori acest lucru este posibil, pentru facilitarea accesului efectiv si fara discriminare al copiilor cu handicap la educatie, formare profesionala, servicii medicale, recuperare, pregatire, in vederea ocuparii unui loc de munca, la activitati recreative, precum si la orice alte activitati apte sa le permita deplina integrare sociala si dezvoltare a personalitatii lor.
    (4) Organele de specialitate ale administratiei publice centrale si autoritatile administratiei publice locale sunt obligate sa initieze programe si sa asigure resursele necesare dezvoltarii serviciilor destinate satisfacerii nevoilor copiilor cu handicap si ale familiilor acestora in conditii care sa le garanteze demnitatea, sa le favorizeze autonomia si sa le faciliteze participarea activa la viata comunitatii.

    (tot textul acestei legi poate fi citit aici: http://209.85.129.132/search?q=cache:Uq9dkDm1WMEJ:www.dgaspcbuzau.ro/Lege%2520nr.%2520272%2520din%25202004.html+Leg.272/2004&cd=1&hl=ro&ct=clnk&gl=ro )

    V. DIN LEGEA Nr. 46/2003, privind DREPTURILE PACIENTULUI:

    – Art. 11.
    Pacientul are dreptul de a cere si de a obtine o alta opinie medicala.
    Art. 12.
    Pacientul are dreptul sa solicite si sa primeasca, la externare, un rezumat scris al investigatiilor, diagnosticului, tratamentului si ingrijirilor acordate pe perioada spitalizarii.

    – CAPITOLUL III – Consimtamantul pacientului privind interventia medicala

    Art. 13.
    Pacientul are dreptul sa refuze sau sa opreasca o interventie medicala asumandu-si, in scris, raspunderea pentru decizia sa; consecintele refuzului sau ale opririi actelor medicale trebuie explicate pacientului.

    – Art. 16.
    In cazul in care se cere consimtamantul reprezentantului legal, pacientul trebuie sa fie implicat in procesul de luare a deciziei atat cat permite capacitatea lui de intelegere.

    (tot textul acestei legi poate fi citit aici: http://www.prostemcell.ro/articole/drepturile-pacientului.html )

    ……………….

    Si acum o mica remarca…!

    Ultimul text postat, respectiv Art. 16, din Leg 46/2003, se coroboreaza deosebit de bine cu Art. 32, literele c) si d) din Leg. 272/2004 si cu art. 11 din Decretul Nr. 31/1954, dar MAI CU SEAMA cu dispozitiile Art. 23, 24 si 29 din Leg. 272/2004!!

    In postarile urmatoare, o sa mai facem cateva precizari privitoare la coroborarea acestor texte si GRESITA INTENTIE si ILEGALA MASURA a Ministerului Snatatii de a trece la vaccinarea OBLIGATORIE A FETITELOR DE 13 ani, fara sa tina cont de vointa lor si a parintilor si reprezentantilor lor legali, INCALCAND dispozitiile legale mentionate mai sus…!

    Cer iertare pentru postarea…kilometrica si pentru ca nu am “partitionat-o” in fragmente mai mici…

    Domnul Dumnezeu sa aiba mila de noi toti si de copii nostri!

    AMIN!

  18. In postarea de fata, doar amintim ca un rezumat dispozitiile legale postate (pe larg) in postarea precedenta, care statueaza si reglementeaza DREPTURILE si LIBERTATILE si PREROGATIVELE pe care le au atat copii, cat si parintii, cat si unii si altii impreuna, IN FATA AUTORITATILOR STATULUI si in raporturile lor cu autoritatile statului, atunci cand se pune problema ACCEPTARII sau REFUZARII unei masuri si dispozitii luate si ordonate de autoritatile statului, cum este si aceasta a VACCINARII OBLIGATORII, si care masuri pot afecta negativ interesele si drepturile si sanatatea si integritatea persoanei si fiintei umane:

    I. CONSTITUTIA ROMANIEI:

    -Art. 34, alin.(1);

    II. CODUL FAMILIEI:

    – Art. 1, alin. (5);
    – Art. 97, alin. (1);
    – Art. 101,
    – Art.114,
    – Art.123,

    III. DECRETUL 31/1954, privitor la PERSOANELE FIZICE si JURIDICE:

    – Art. 6, 7, 8, 9 si 11,

    IV. LEGEA Nr. 272/2004, privitoare la PROTECTIA SI PROMOVAREA DREPTURILOR COPILULUI:

    – Art. 8 pana la 46, si retin atentia in mod deosebit ART: 23,24,29,31 si 32, din acest important act normativ,

    V. LEGEA Nr. 46/2003,care reglementeaza DREPTURILE PACIENTULUI:

    – ART. 11, 12, 13 si 16.

  19. O mica remarca privitoare la “IERARHIA” si “ORDINEA VALORICA” a ACTELOR NORMATIVE edictate si sanctionate de LEGIUITORUL ROMAN si de asemenea privitoare la RAPORTUL de PRIORITATE si SUBORDONARE coercitiva care trebuie sa existe intre aceste acte normative, atat in viata juridica si politica a statului de aplicare a legii, cat si in viata civica a cetatenilor de respectare si implinire a ei.

    Toate actele normative care alcatuiesc “LEGISLATIA STATULUI ROMAN” sunt edictate si adoptate de legiuitorul roman (parlamentul si alti factorii de decizie care au competenta legislativa si jurisdictionala) dupa o anumita ordine si scara valorica si ierarhica.

    Actele care compun TOATA legislatia statului roman sunt:

    1. Legea Fundamentala sau COSNTITUTIA,

    2. Legile ORGANICE (care se adopta cu majoritatea CALIFICATA a numarului parlamanetarilor);

    3. Legile ORDINARE (care se adopta cu “majoritate” SIMPLA de catre parlamentri, adica de un numar de parlamentari care sa indeplineasca un qvorum minim de 50% + 1 (51% din parlamentari);

    4. DECRETELE PRESEDINTELUI,

    5. HOTARARILE Guvernului,

    6. ORDONANTELE GUVERNULUI,

    7. ORDINELE MINISTRILOR,

    8. Hotararile autoritatilor adminsitrative locale.

    Prin urmare ORDINILE MINISTRILOR, ocupa si au in IERARHIA fortei juridice si coercitive a actelor normative ale statului roman, O POZITIE si o “valoare” INFERIOARA si de SUBORDONARE fata de legile organice si ordinare si cu atat mai mult fata de Constitutie…!

    Spunem asta pentru a invedera cititorilor ca MASURILE care vor fi adoptate de D-l Streinu sau de alti factori de conducere din Ministerul Sanatatii RISCA sa INTRE IN CONFLICT de NESUBORDONARE fata de dispozitiile CONSTITUTIEI si ale LEGILOR pe care le-am amintit in postarile precedente.

    Or, daca aceste masuri dorite de Minsiterul Sanatatii VOR NESOCOTI ordinea ierarhica a valorii si puterii celorlalte acte normative si a rapotului de SUBORDONARE care trebuie sa existe intre aceste acte normative, atunci inseamna ca NE AFLAM/NE VOM AFLA… CLAR si evident si indubitabil, intr-o situatie de NECONSTITUTIONALITATE si NELEGALITATE pe care o creaza/o va crea Minsiterul Sanatatii in viata juridica si sociala si politica a tarii, iar aceste masuri pe care Ministerul Sanatatii vrea sa le puna in aplicare cat mai repede, vor TREBUI obligatoriu sa fie “SANCTIONATE” (CONSTATATE si CALIFICATE ca fiind …NECONSTITUTIONALE) de catre Magistratii Curtii Constitutionale a Romaniei!

    “Nimeni NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE”!!!, ne spune CONSTITUTIA Romaniei, in Art. 16, alin.2, prin urmare NICI UN CETATEAN si NICI O AUTORITATE a statului, fie ea si Minsiterul Sanatatii, NU POATE FI MAI PRESUS DE LEGE…!

    In postarile de mai sus AM ARATAT care sunt CATEVA DIN LEGILE care prevad si statueaza si garanteaza EXPRES Dreptul copiilor si al parintilor DE A SE OPUNE si DE A DECIDE in cunostiinta de cauza si CU UN CONSIMTAMANT liber exprimat si expres indevederat, CEEA CE ceea ce ei considera ca ESTE MAI BINE si mai SIGUR PENTRU EI!

    Si daca legile amintite mai sus GARANTEAZA aceste drepturi, atunci D-l Streinu si altii factori de decizie din Minsiterul Sanatatii, NU ISI POT PUNE VOINTA LOR mai presus de LEGE…caci aceasta ar fi si ilegal si mai ales NECONSTITUTIONAL!

    Domnul sa ne ajute tuturor…!

  20. Noua campanie de vaccinare “contra HPV” este o diversiune ca sa atraga atentia oamenilor in mai multe directii si sa le dea de lucru activistilor dizidenti pe mai multe fronturi, dublu si triplu. La fel a fost si cand a fost atacat Irakul si in aceeasi luna a aparut SARSul.

  21. Trebuie sa fac o precizare…, ( aceasta, ca sa nu fie catalogate cele afirmate de mine mai sus ca eronate…!)!

    Din Legesilatia Statului roman, fac parte si TRATATELE si CONVENTIILE si Hotararile internationale care au fost ratificate de catre statul roman, si de asemenea toate Actele normative comunitare europene, adoptate de catre legiuitorul UE si devenite in urma ADERARII Romaniei la Ue, “parte integranta” a legislatiei statului roman.

    Despre ALTE ACTE NORMATIVE INTERNATIONALE si EUROPENE care au fost ratificate si impropriate de statul roman in legisltaia sa, si care privesc reglementari internationale ale drepturilor si libertatilor copiilor si ale omului, o sa vorbim in curand intr-o viitoare postare…!

    Domnul sa aiba mila si indurare de noi toti!

  22. @VELA GHEORGHE

    Multumesc pentru toata consultanta si dragostea. Cu un asa “arsenal”, poti sa te iei la tranta cu toti “streinii”. Mai trebuie un pic de curaj si un bob de credinta.
    dragoste si bucurie,
    mama

  23. Un material video deosebit de lamuritor despre vaccinuri:

    http://www.youtube.com/watch?v=ak7s0sBYzfA

    Domnul sa ne ajute sa intelegem aceste lamuriri si sa-i ajutam si pe altii sa le afle si inteleaga cat mai repede!

    Domnul sa aiba mila de noi toti!

  24. Pingback: Refuzati vaccinarea!!! « VORBE INTELEPTE
  25. Pingback: Presa in blugi » Şocant! Adevărul despre VIRUSUL H1N1 - Vaccinul e mai mortal decât gripa
  26. Pingback: Război întru Cuvânt » Prof. dr. PETRU CALISTRU (Institutul Victor Babes) – declaratii bomba: TOT SISTEMUL SANITAR MONDIAL ESTE PUS IN SLUJBA BIG PHARMA. “TOTUL ESTE UN JOC ECONOMIC MONDIAL”
  27. Pingback: STARE DE URGENTA LA NEW YORK SI COD ROSU IN EUROPA DIN CAUZA GRIPEI. Epidemie de… ISTERIE PROGRAMATA pentru VACCINARE IN MASA, DE URGENTA, INCLUSIV A BEBELUSILOR (!) si pentru profitul BIG PHARMA. Se pare ca e programata sa ajunga si la noi… -
  28. Pingback: ISTERIA PANDEMIILOR DE GRIPA si mega-profiturile industriei farmaceutice - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  29. Pingback: Se reia ISTERIA GRIPEI PORCINE? Cazuri “confirmate” de deces in BULGARIA si ROMANIA - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Carti

Articole recomandate

Rânduială de rugăciune

Articole Recomandate