California: NU ESTI VACCINAT, NU AI VOIE LA SCOALA!

4-05-2012 1 minut Sublinieri


Un nou amendament la Codul de Sanatate Californian, care intra in vigoare in aceasta toamna si vizeaza anul scolar 2012-2013, le cere elevilor de clasele a saptea, a opta si a doisprezecea sa se vaccineze impotriva tusei convulsive cu vaccinul Tdap inainte de a fi admisi. Website-ul Districtului Scolar Marin County, care include si orasul San Francisco, precizeaza in clar: “Nu te vaccinezi, nu ai voie la scoala!”, intr-o incercare aparenta de a le forta mana parintilor in a se supune prevederii.

In ciuda faptului ca in California elevii pot fi scutiti de oricare vaccin din motive medicale sau personale, majoritatea parintilor nu cunosc acest fapt. Si luand in considerare epidemia de tuse convulsiva ce a avut loc in California in 2010, majoritatea parintilor se vor supune probabil cerintei, din frica de a nu-si vedea copilul victima a respectivei boli, in ciuda faptului ca vaccinul Tdap s-a dovedit a fi ineficient in protejarea impotriva acesteia.

Daca parintii nu cer in mod explicit un formular de Scutire in Baza Credintelor Personale de la departamentul local de imunizare, copiii lor vor fi obligati sa se supuna vaccinarii cu orice decide Departamentul de Sanatate Publica a fi necesar de la an la an. Iar cei care doresc sa fie scutiti de noua prevedere vor fi nevoiti sa solicite un formular special de la scoala.

Interesant este ca DTap, Tdap si alte vaccinuri impotriva tusei convulsive nu au fost niciodata testate avand in vedere efectele pe termen lung, si nici nu li s-a dovedit vreodata eficienta. De fapt, dupa cum am precizat mai sus, majoritatea copiilor victime ale bolii in 2010 fusesera deja vaccinati. De asemenea, s-a admis in mod public faptul ca vaccinurile contra tusei convulsive nu ofera “protectie de durata” impotriva bolii.

Fiecare parinte californian are dreptul sa stie adevarul despre Tdap si DTaP, fara a mai mentiona multimea celorlalte vaccinuri despre care li se spune ca ar fi obligatorii pentru siguranta copiilor lor la inceperea scolii. Ei mai au de asemnea dreptul sa stie ca isi pot scuti copiii de administrarea acestor vaccinuri pe baza motivelor medical sau personale. Din pacate, majoritatea nu cunosc niciunul dintre aceste fapte.

Legaturi:


Categorii

1. DIVERSE, Traduceri, Vaccinuri / legea vaccinarii obligatorii

Etichete (taguri)

, , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

22 Commentarii la “California: NU ESTI VACCINAT, NU AI VOIE LA SCOALA!

  1. Pentru vaccinele “clasice”, pe care toti cei care avem mai mult de 20 de ani le-am facut in copilarie : anti-tbc, anti-polio, anti-tuse convulsiva, anti-rujeola,etc, este foarte normal sa se fie obligatorii pentru intrarea in colectivitate (gradinita, scoala) !
    In toate tarile, inclusiv in Romania, si nu de acuma, copilul trebuie sa fie vaccinat cand intra la scoala. Iar aceste vaccinuri si-au arata eficacitatea !

    Nu vorbim aici de vaccinuri create pentru tot felul de “gripe” sau “canceruri” aparute pentru castigul unor firme farmaceutice.

    Insa a spune ca vaccinurile pe care toti le-am facut in copilarie si sunt obligatorii pentru intrarea in colectivitate, si s-au dovedit eficiente pentru disparatia unor boli incurabila alta data, nu trebuiesc acceptate,si a critica tarile, scolile care cer vaccinarea copiilor, iertati-ma, dar este demn de “martorii lui iehova”…

    In zilele noastre apar tot felul de studii, facute de te miri ce “specialisti” de care nimeni nu a auzit, si care ne vor duce la psihopatie cu ideile lor alarmante, derutante, care pot impinge oamenii la gesturi necugetate !

    Pana acum vaccinele de gen DTP si-au demonstrat eficacitatea, Si daca vrem sa facem o statistica adevarata, nu ca cele aparute prin te miri ce publicatii finantate de unul sau de altul,cu scopuri obscure, atunci sa vedem cati copii au fost salvati de la moarte sau infirmitati (in cazul poliomielitei), si cati au murit din cauza acestui vaccin ???

    Fratilor, nu va duceti in extreme, caci nu este ziditor !

    Ma iertati, daca nu vreti nu publicati ce am scris, dar chiar cred sincer ca in privinta vaccinurilor cerute copiilor la intrarea in scoala, nu aveti dreptate.

    In privinta vaccinurilor anti-gripale, anti-cancer, da sunt de acord cu voi, pentru ca nu si-au demonstrat nicio eficacitate.

    Ma iertati, cred ca trebuie sa ma dezabonez de internet ca sa nu mai fiu tentata sa intru si sa comentez acolo unde nu sunt de acord… 🙂

    Doamne ajuta !

  2. Da, sunt vaccinuri si vaccinuri… Eu de exemplu am facut tusea convulsiva (magareasca 🙂 )si nu am patit nimic rau, ca si alti copii, sute de copii… treci prin asta si te imunizezi natural si fara vaccin. Poate vaccinul ala o fi necesar pentru copii deja cu sistemul imunitar devastat de te miri ce boli, Doamne fereste… In schimb, cand m-am taiat in tabla ruginita m-am dus din proprie initiativa sa imi fac antitetanos iar cand m-au muscat caini necunoscuti, de asemenea ar fi fost o inconstienta sa nu fac antirabicul. Unele vaccinuri iti salveaza viata… altele te omoara cu zile.

  3. @Anonyma
    “Eu de exemplu am facut tusea convulsiva (magareasca )si nu am patit nimic rau, ca si alti copii, sute de copii”

    Da, si eu am facut tuse magareasca 🙂 la vremea mea, dar tin minte cat am suferit,ca nu puteam sa respir, si ma bucur ca cei trei copii mei nu au trebuit sa mai treaca prin asta…

    Cum zici: “sunt vaccinuri si vaccinuri”..;” Unele vaccinuri iti salveaza viata… altele te omoara cu zile.”

    Dar in niciun caz nu trebuie sa le respingem pe cele care chiar ne salveaza viata !

  4. @Hrisanti:

    yeah, right.
    Anti-polio obligatoriu si salvator de viata, eh? Ia mai revizuiti cunostintele dumneavoastra in privinta poliomielitei si a vaccinului astuia “clasic”. Va dau eu un punct de pornire:

    http://www.pentruviatacluj.ro/vaccinuri-inutile-si-periculoase/42-vaccinul-impotriva-poliomielitei-10-argumente-impotriva-vaccinului-antipolio

  5. @Alin_7

    Iarta-ma, dar “punctul tau de pornire” nu ma convinge.
    Esti mult mai tanar ca mine, si ma bucur ca vaccinul anti-polio, pe care l-ai facut sigur cand erai mic, ti-a folosit ! Si mie mi-a folosit !
    Am avut la scoala generala o profesoara de limba romana exceptionala, infirma din cauza poliomielitei, pentru ca nu exista acel vaccin atunci cand ea era copil.

  6. @Hrisanti:

    Dara nu intentionez sa va conving de nimic. 🙂
    Poate doar sa va ofer posibilitatea sa acumulati mai multa informatie relevanta si utila in cadrul procesului cognitiv de dezbatere rationala (interioara). Ca primiti sau nu, ce pot face eu?

    Cu tot respectul pentru varsta dumneavoastra dar intelepciunea nu e legata de varsta asa cum nici tineretea nu este. Puteti fi mai in varsta ca mine, cu mult mai in varsta, si totusi mai tanara. Asa cum imi pare ca este si cazul. Cu siguranta, mai inteleapta.
    Insa, rogu-va, nici nu-mi desconsiderati tineretile pentru ca inceputul intelepciunii nu e parul alb ci frica de Dumnezeu.
    Altfel, dupa cum spune inteleptul Solomon:

    Deschide-i inteleptului o cale, si el va fi mai intelept;
    invata-l pe cel drept sa cunoasca, si el mai multa cunoastere isi va dobandi.

    Eu, intelepciunea, salas i-am facut sfatului, eu am chemat ca martori cunoasterea si cugetarea.

    Prin urmare, incercat-am numa’ sa va deschid (inca) o cale…

    P.S. De dragul exactitatii in exprimare, doamna profesoara a ramas infirma pentru ca nu a fost tratata (ci nu din cauza ca nu exista acel vaccin). Tratamentul poate fi sau nu poate fi un vaccin.
    In ceea ce priveste poliomielita, nu stiu daca stiti, dar vaccinurile anti au fost lansate la apa atunci cand cazurile de polio deja o luasera serios la vale pe clopotul lui Gauss…
    In schimb, au existat tratamente (bazate pe mega-doze de vitamina C, daca imi aduc aminte) care au avut rezultate excelente. Zero sechele. Documentat.
    In fine, e o discutie intreaga si nu stiu daca e cazul sa o hranesc de vreme ce o considerati aproximativ inutila.

  7. Asta cu antitetanosul nu e deloc asa.
    Si eu m-am taiat foarte tare intr-o cutie de conserva, ceva ani in urma.
    Era asa o taietura ca riscam sa raman fara o bucata de deget, desi nu mi-a atins nici nerv, nci ligament. Cred c-a fost o minune cu mine, insa sunt sigura c-a fost una la vindecare, pt ca nu m-am dus sa ma coase. Rana nu se prindea, doua luni m-am chinuit, dar cand am inceput sa ma rog Sfantului Nectarie, rana s-a inchis dupa doua zile.
    Ideea e ca la o luna dupa ce m-am taiat, vazand eu ca nu se se prinde deloc rana si nu se sudeaza, m-am dus totusi la un dispensar unde m-a vazut un doctor evreu. El mi-a zis c-am avut mare noroc ca nu s-a sectionat nici nervul si nci ligamentul, dar ca-mi recomanda sa fac antitetanos.
    L-am intrebat daca vaccinul acesta actioneaza retroactiv si mi-a marturist incurcat ca nu. I-am spus ca refuz vaccinul, pt ca nu am in plan sa ma mai tai.
    In plus, multe s-ar vindeca cu credinta, treaba asta cu vaccinurile e ca noi oamenii vrem sa ne asiguram ca suntem ok si fara Dumnezeu…

    Sincer, as ruga pe doamna Hrisanti sa mai domoleasca putin tonul aceasta ratoit, mie personal imi face rau.
    Nici pe mine nu ma conving argumentele dumneavoastra doamna, si nu simpatizez cu martorii lui Iehova.

    Eu zic ca porniti de la ipoteze fundamental gresite, care vi s-au asezat in minte ca si dogme.

    Si chiar sa aveti dreptate ca vaccinurile ar eradica unele nu stiu ce boli periculoase… Oare chiar nu avem dreptul sa alegem daca ne vaccinam sau nu copiii?
    E absolut abuziva pretentia statului care hotaraste in numele parintilor, in numele nostru, ce sa facem cu viata noastra. E iarasi ideea asta nebuna ca persoana trebuie sacrificata intereselor majoritatii…
    Super idee comunisto-capitalista, cu care ne conduc ca pe o turma!
    Vorba sloganului occidental: ”Aici parerea majoritatii conteaza!”( adica a ta cea personala e egala cu zero, pt ca esti un zero).

  8. Si pentru ca nu mi place sa discut “discutii”, revin cu cateva informatii in plus:

    a) un material extrem de bine pus la punct despre vaccinul anti-polio, rolul sau in combaterea poliomielitei (sau absenta rolului, mai bine zis), efectele secundare documentate, decesele numeroase cauzate de primele editii ale vaccinului (fix acelea despre care se spune ca au rupt poliomielita’n’doua) etc… etc…
    http://www.thinktwice.com/Polio.pdf

    b) un material recent de pe Natural News, punct de pornire referitor la tratamentul cu vitamina C http://www.naturalnews.com/035696_polio_vitamin_C_history.html

    c) si un articol mai general cu cateva date in plus si un amanunt foarte interesant referitor la cazurile de polio: “In 1977 Dr Jonas Salk (inventor of the Salk polio vaccine) testified with other scientists that 87% of the polio cases which occurred in the US since 1970 were the by-product of the polio vaccine.
    http://www.mercola.com/article/vaccines/statistics.htm

  9. “Puteti fi mai in varsta ca mine, cu mult mai in varsta, si totusi mai tanara. Asa cum imi pare ca este si cazul. Cu siguranta, mai inteleapta”.-Ici,j`ai trouve une PETITE contradiction 😉
    Ps:excuse my francais! 😀

  10. @Hrisanti
    Nu e prima data cand punctele noastre de vedere nu coincid.Daca Alin incearca sa argumenteze documentat,eu mai sarac in stiinta ma bazez in mare masura pe binecuvantari.Daca un duhovnic poate recomanda in aceste timpuri vaccinarea si impartasirea cu nevrednicie omoara si trupul si sufletul.Copiii mei nu sunt vaccinati si asta pune pe ganduri multe persoane,lucru care nu s-ar intampla daca as sta sa-i conving.Cred ca la judecata vom raspunde si de trupul odraslelor noasre,fie ca ne referim la alimentatie sau la imunizare.

  11. Alta Alina,

    Antitetanosul se face daca metalul in care te tai a fost ruginit si a stat mult timp in contact cu pamantul. In ce ma priveste, am patit-o la traversarea unui rau; tabla fiind acoperita de apa, nu am vazut-o. Precum probabil stii, tetanosul este un bacil care se dezvolta in sol iar vaccinul nu e destinat vindecarii ranilor ci prevenirii infectarii generalizate cu acest bacil. Nu orice taietura necesita vaccinarea antitetanica, oricat de grava ar fi taietura sau rana, ci doar cele in care au intrat pamant, bucati de rugina… la mine a trecut mult timp pana am ajuns sa curat rana de pamant etc… nu mai detaliez.

    Pe de alta parte, ceea ce spuneti despre puterea rugaciunii este perfect adevarat, verisoara mea si-a detasat complet buricul degetului intr-un ciob, l-a luat de jos, l-a dezinfectat si l-a pus la loc… dupa o saptamana bucatica de carne se cianozase, evident. Si dupa inca o saptamana cineva i-a adus apa de la izvorul de la Manastirea Frasinei, a tinut degetul inauntru si degetul s-a vindecat asa incat acum nici macar cicatrice nu a ramas. Mentionez ca verisoara respectiva este chiar medic si suntem cu totii convinsi ca a avut nevoie de foarte multa Credinta pentru a primi aceasta minune.

  12. @Anonyma

    De fapt, daca-mi amintesc corect, doctorul care-mi propunea antitetanosul zicea ca ar fi avut efect acel vaccin daca l-as fi facut cel tarziu cateva ore, cred ca 24 maxim, dupa accident.
    Acum… stiti, personal cred ca nici medicii nu cunosc foarte bine problematica, dar vand produsul pt ca trebuie vandut, asa e politica careia ei trebuie sa i se supuna.

  13. De fapt, antitetanosul se face absolut gratuit… si in primele 2-3 zile de la eveniment 🙂 daca vi l-a propus spre vanzare, era clar ca era un medic evreu :d

  14. @Hrisanti. Chiar presupunand ca rolul vaccinelor este cel declarat si ca ele dau o protectie indelungata sau chiar permanenta, care ar fi explicatia atitudinii autoritatilor ( si, in acest caz, si a dvs), de a nu accepta in proximitatea copiilor vaccinati prezenta si a celor nevaccinati? Daca al meu copil ,nevaccinat,se imbolnaveste , ce treaba au copiii dvs vaccinati, din moment ce tocmai acesta este rolul vaccinului, de a le asigura imunitatea in contact cu respectiv agent de transmitere a bolii???

  15. SERUL ŞI VACCINUL ANTITETANIC

    Se ştia de mult timp că un bolnav vindecat de tetanos nu este niciodată imunizat contra
    unei a doua infectări. Ceea ce înseamnă că nici un ser nu poate asigura imunitatea individului
    contra unui tetanos spontan şi că serul comercializat este absolut fără nici un efect, ineficace.
    Unele experimente realizate în 1890 au părut să demonstreze că, atunci când se inoculează
    tetanosul unui animal, serul sângelui său, injectat unui alt animal, împiedică inocularea să
    dezvolte tetanosul la animalul respectiv Concluzia trasă din aceste experimente insuficient
    studiate era falsă şi inaplicabilă omului. Cu toate acestea, s-a fabricat un ser de cal, antitetanic,
    care a fost pus pe piaţă afirmându-se că, injectat după o rănire, protejează împotriva tetanosului.
    Această afirmaţie constituie o mare înşelătorie iar vinderea acestui ser în lume, de mai bine de 72
    de ani, reprezintă o incredibilă escrocherie. Aceeaşi critică se adresează vaccinului antitetanic
    care, pe lângă faptul că este inutil, produce şi colibaciloză. Această colibaciloză, specifică pentru
    cal, poate dura mai multe zeci de ani. Pe lângă aceasta, serul poate crea o stare de anafilaxie în
    cazul unei a doua infecţii, chiar făcută zece ani mai târziu.
    În acest sens, profesorul J. Tissot, deja citat, scrie:
    „Ce se va crede în străinătate despre ştiinţa franceză când se va afla că Academia de Medicină a
    votat în 1947 generalizarea acestei înşelătorii a vaccinării antitetanice ? Nu lăsaţi niciodată să vi
    se facă o asemenea injecţie, nici de ser, nici de vaccin antitetanic ! Ele nu au nici un efect
    protector, ci numai acela de a vă înzestra cu colibaciloză.”
    În 1923, profesorul Ramon, de la Institutul Pasteur, inventa anatoxina, un compus de
    toxine ale tetanosului şi formol. De 72 de ani, acest ser şi vaccinul antitetanic au provocat foarte
    multe accidente clare şi altele mai dificil de decelat. Mai multe reviste medicale extrem de
    serioase, cum ar fi JAMA (Journal of the American Medical Association Jurnalul Asociaţiei
    Medicale Americane, n.t r.), British Medical Journal, New England Journal of Medicine, au
    raportat un procentaj important de reacţii alergice la vaccinul antitetanic. Revista Science et Vie
    (martie 1974) a făcut acelaşi lucru.
    Faptul că acesta conţine formol prezintă inconveniente. Într-o conferinţă ţinută la
    Societatea de Medicină şi Chirurgie din Bordeaux în 1935, doctorii Lasserre şi Saft raportează
    paralizii consecutive la vaccinarea antitetanică. Revista La Medicine practicienne, într-un articol
    apărut în septembrie 1977, prevenea contra vaccinului antirabic, şi mai ales împotriva rapelurilor.
    În jurnalul din 30 aprilie , 1960, Asociaţia Medicală Canadiană înştiinţează despre pagubele
    enorme cauzate de serul cultivat pe cai, responsabil de reacţii alergice mai grave decât tetanosul
    însuşi, şi despre cazurile de moarte prin reacţie anafilactică.
    Toate aceste mărturii şi multe altele converg: acest vaccin antitetanic este ineficace şi
    periculos.

    Extras din lucrarea:VACCINAREA:
    EROAREA MEDICALĂ A SECOLULUI
    pagina 99
    Autor, Dr. Louis De Brouwer.
    http://nuvaccinurilor.blogspot.com/2011/11/serul-si-vaccinul-antitetanic.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FKdrr+%28NU+VACCINURILOR%29

  16. @Anonyma

    Nu, nu mi-l vindea acolo personal, m-ati inteles gresit.
    Dar vaccinurile nu-s gratuite decat aparent, ca nu scoatem noi bani din buzunar pt ele pe loc la administrare, insa se duc bani de la asigurarile de sanatate, fara sa fim intrebati, exact catre companiile farmaceutice care produc otravurile si ni le vand ca si cand ar fi panaceuri, ca si cand nici viatza nu ne-ar fi posibila fara ele…

    Am spus-o de mai multe ori si eu pe acest site si mi-e teama sa nu supar repetandu-ma.Copilul meu cel mare a fost vaccinat cu toata lista si-am regretat profuund, nu mai vreau sa vorbesc despre probleme majore pe care le-au provocat imunitatii lui. Pe al doilea nu l-am vaccinat cu nimic si … ce sa vezi? Slava Domnului, e sanatos! Oare cum se poate, fara vaccinuri?

    Si… da, asta le-am spus si eu altora care m-au ironizat sau santajat, eu imi asum riscul nevaccinandu-l, dar tu care ti-ai vaccinat copilul, de ce te temi de-al meu, daca tu esti protejat?
    Pt ca protectia ce ti-ai luat-o, iti spune sufletul, e una indoielnica.

  17. Si eu la urmatorii copii, daca mi-i da Domnul, nu-i voi mai vaccina.
    Sunt multe familii care nu isi vaccineaza copiii si sunt foarte sanatosi cu totii. Trebuie asumata o data cu aceasta hotarare si greutatile provenite din impotrivirea la un sistem si dezacordul rudelor si prietenilor.

    Documentandu-ma despre vaccinuri in general, si despre unele in special, am aflat cu stupoare de unde sunt colectati anumiti agenti folositi in fabricarea acestora si cum nu exista studii despre eventualele efecte secundare ale acestora pe termen lung.
    Da, unele te protejeaza de boala caruia se adreseaza, insa in timp se pot provoca mari dereglari ale sistemului imunitar, ducand la cancere, astm, alergii si altele asemenea. Cauza exacta a bolilor enumerate anterior este greu de stabilit, chiar imposibil, desi sunt pacienti crescuti ca la carte, si fara cazuri in familie, totusi se imbolnavesc de aceste boli grave. Toti sunt insa vaccinati tot ca la carte cu intreaga lunga lista de vaccinuri stabilite de stat.

    Exista niste profetii ale unor Sfinti Parinti, care spun ca leacul cancerului este la indemana noastra. Nu pot sa nu ma gandesc la terapia cu vitamina C, mentionata mai sus intr-un comentariu, care a fost aplicata si in cancer si in astm si in altele, acum multi ani de zile, iar rezultatele au fost uimitoare. Se pot gasi pe internet, mai multe detalii…

    Doamne, ajuta!

  18. Iata un studiu via Universitatea din Pittsburg (circa 2010?) care arata ca maimutzicile care au primit doze de vaccin (din celea ce primesc si copilasii domniilor voastre) pare ca au cam dezvoltat autism.

    Presented at the International Meeting for Autism Research (IMFAR) in London, England, the findings revealed that young macaque monkeys given the typical CDC-recommended vaccination schedule from the 1990s, and in appropriate doses for the monkeys’ sizes and ages, tended to develop autism symptoms. Their unvaccinated counterparts, on the other hand, developed no such symptoms, which points to a strong connection between vaccines and autism spectrum disorders.

    http://www.naturalnews.com/035787_vaccines_autism_monkeys.html

    The results of that pilot study were published as a Research Paper in Acta Neurobiological Experimentals in 2010 and titled “Influence of pediatric vaccines on amydgala growth and opioid ligand binding in rhesus macaque infants: A pilot study.

    http://vactruth.com/2012/04/29/monkeys-get-autism/

    Desi cercetatoarea principala a echipei care a efectuat si publicat studiul pare sa fie destul de controversata (nu discut daca e o operatiune de denigrare au ba) totusi o intrebare este de pus: de ce nu se fac astfel de studii de catre institutiile abilitate/organismele de reglementare ??

  19. @Alin_7
    “Insa, rogu-va, nici nu-mi desconsiderati tineretile pentru ca inceputul intelepciunii nu e parul alb ci frica de Dumnezeu.”

    Nu ti-am desconsiderat tineretile, si nici par alb nu am 🙂
    Ma gandeam doar ca si eu ma credeam foarte desteapta cand eram foarte tanara?

    Acum vorbesc doar din experienta, nu din articole atat de multe si toate atat de “stiintifice” care curg astazi rauri, rauri, in scop comercial,politic, etc.

    Dar niciun pericol, este ultima seara in care mai comentez ceva.

    Domnul sa fie cu tine !

  20. @Hrisanti:

    Cred ca semanam mai mult decat dorim sa recunoastem: si eu ma credeam foarte destept cand eram foarte tanar. 🙂
    Deci, cum ar zice frantzuszu: san fairy Ann.

    Altfel, cred ca ar trebui sa va urmez si eu exemplul si sa nu mai comentez seara, pare ca e un timp propice mai degraba neintelegerilor si nedumeririlor decat dialogului. Iertati.

    https://www.youtube.com/watch?v=B4Zdl4D0a1o

  21. Pingback: OBLIGATIVITATEA VACCINARILOR. Ministerul Sanatatii CONDITIONEAZA intrarea la GRADINITA de CARNETUL DE VACCINARI. Marturia unui parinte despre experienta negativa a “IMUNIZARILOR” si opinia dr. Adrian Cacovean - Recomandari
  22. Pingback: SUA. Exemplu de presiuni agresive ale INDUSTRIEI VACCINURILOR prin SERIALE TV celebre, reviste academice si portaluri online. “Parintii care nu-si vaccineaza copiii ar trebui dati in judecata!” - Recomandari
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare