“Feriţi-va copiii din calea acestui circ satanist prezentat ca simpatic, chiar dacă opănmainzii o să râdă de voi că sunteţi bigoţi, creștinopați sau mai ştiu ei cum”. Vedeti si: *** Active News/ ADRIANA OPREA-POPESCU: Cum ne costumăm copiii de Halloween? …
Articole din categoria: Educatie
Statul îți ia de la trei sau patru ani copilul de acasă, ți-l vaccinează, apoi îl trece prin ședințe de ideologie sexuală și (corectitudine) politică, după care te învață să reciți cu abnegație și talent că tot ceea ce s-a întâmplat cu tine și copilul tău a fost o exercitare plenară a unui drept ancestral înscris în marea carte a Naturii. E o ilustrare tipică de dublu limbaj orwellian; singura dilemă serioasă rămâne când vom trece definitiv de la modelul Huxley la modelul Noi trecând bineînțeles prin 1984.
Aici și acum, în acest ceas de mileniu, nu avem de-a face cu propunerea unei discipline a cărei tematică urmează să fie stabilită cu acordul părinților, și care să ducă la ameliorarea problemelor reclamate de inițiatori, ci ne confruntăm cu o întreagă ideologie a perversiunilor sexuale cimentată sub titlul de „Educație Sexuală”, iar artizanii ei o doresc introdusă și impusă obligatoriu în curicula școlară, prin presiune politică și persuasiune mediatică, fără consultarea și acordul părinților.
Tipul de educație sexuală pe care semnatarii Apelului îl solicită, și pentru care militează de ani de zile, inclusiv prin introducerea acestui tip de educație prin intermediul materiei școlare Educație pentru sănătate, care ar deveni obligatorie, este axat pe denormativizarea familiei binare heterosexuale în fața oricăror comportamente sexuale consimțite și pe promovarea contracepției și avortului ca soluții complete și ideale la problema sarcinilor nedorite.
CINE A UCIS INOCENTA? Active News: Cum a ajuns copilăria, de la suflete pereche, la împerechere de Adriana Oprea-Popescu Cât de naivi eram… Şi cât de inocenţi! Noi n-am fost curioși la grădiniţă cum se fac copiii și de ce …
Mai multe organizații non-guvernamentale care reprezintă sau ca interes principal familia au trimis o scrisoare deschisă adresată Ministrului Educației în care îi cer acestuia să lase educația sexuală și familială în seama părinților.
Organizațiile de familii afirmă că promotorii educației sexuale nu-și doresc o dezbatere pe acest subiect și din acest motiv, părinții copiilor sunt ignorați. Asociațiile susțin că introducerea “educației sexuale” în școli este promovată de interese private și nu de persoane care sunt interesate de soarta copiilor sau a familiilor.
Acest curriculum sociopat cerut de către o ultraminoritate care desfide virtutea se adresează copiilor în termeni şi imagini sexuale explicite, în modul cel mai evident ateo-materialist, cu efectul de a suscita şi a perverti, deci de a deprinde, nu de a educa. E o regulă ştiută că educaţia are nevoie de raţiunea netulburată de simţuri. Agresarea copiilor cu imagini şi conversaţii de natură sexuală nu educă, ci excită. Cu alte cuvinte, corupe.
Patriarhia Română constată din nou fapul că, în ceea ce priveşte ora de Religie în învăţământul public, exact aceleaşi instituţii media dezinformează sistematic împotriva spiritului Deciziei nr. 669/2014 a Curții Constituționale a României, a prevederilor Legii nr. 153/2015 și ale Metodologiei de organizare a predării disciplinei Religie în învățământul preuniversitar. Acest fapt îngrijorător ar putea fi explicat fie prin pregătirea profesională precară a celor care scriu pe această temă, însuşindu-şi de regulă fără discernământ punctul de vedere al adversarilor orei de Religie, fie prin constrângeri editoriale impuse.
Peste 450 de participanți la „Tânărul Botoșănean” În acest sfârșit de săptămână, orașul Botoșani a fost gazda unui eveniment special: „Tânărul Botoșănean”. Întâlnirea a avut ca temă „Tinerii de altădată – modele pentru tinerii de azi: Părintele Paisie Olaru și …
Educația sexuală este o mișcare socială al cărei scop este să-i facă pe copii deschiși la orice formă de exprimare sexuală posibilă. Educația sexuală nu îi învață pe copii despre prevenirea bolilor, ci despre libertatea sexuală. Educația sexuală este despre schimbarea societății, copil cu copil, rând pe rând.
“În societatea europeană individualistă de azi, tot mai mulţi tineri bărbaţi nu se căsătoresc, iar tot mai multe femei tinere nu doresc să dea naştere copiilor. De aceea, Europa este singurul continent care astăzi îmbătrâneşte. La mulţi tineri se constată o ignoranţă spirituală sau o abordare superficială a informaţiilor care privesc activitatea bisericii sau viaţa spirituală”, a mai spus PF Daniel.
Ȋn doar doi ani, graţie ambasadoarei Ronner – Grubačić, croaţii au fost „civilizaţi”. Vom publica, în detaliu, povestea lor, pentru că ea ar putea fi o poveste repetabilă. Un „modus operandi”. Un mecanism prin care o naţie este supusă procesului de „reeducare”, până când ea capitulează și pricepe că nu trebuie să mai aibă nicio reacţie. Nicio părere și nicio împotrivire. Până când sfârșește prin a deveni după „chipul și asemănarea” popoarelor civilizate ce propovăduiesc libertinajul, în numele libertăţii.
„Fiecare majoritate politică s-a sprijinit pe instituţiile de forţă şi şi le-a ţinut aproape inclusiv prin majorări de salarii, care au generat creşteri de cheltuieli. Să nu uităm că, pe vremea Boc- Băsescu, angajaţii din cadrul SRI sau SIE au fost în mare parte exceptaţi de la măsurile de austeritate, pe când poliţiştii şi jandarmii nu“, a mai spus Coşea.
Ar fi potrivit, de aceea, să înțelegem de ce profesorii și medicii sunt tratați ca un fel de paraziți, ca niște viermi care enervează periodic cu pretențiile lor deșănțate, în timp ce tot ceea ce înseamnă aparat de forță, polițiști, securiști, procurori și judecători, sunt tratați regește, prevenitor și cu toată atenția, plătiți și răsplătiți. Conducătorii României și ai lor nu au nevoie de medici și de profesori, se duc în străinătate când au nevoie, ci de milițieni, securiști, procurori și judecători, pentru că fără aștia nu ne-ar putea călări.
Joaca împreună cu alţi copiii, în mediul real este total diferită de cea în echipă în mediul virtual. Capacitatea de empatie, de a înţelege relaţiile de grup, de a executa sarcini sau de a fi lider pentru un grup au reguli diferite în mediul real. Copiii care îşi petrec timpul la calculator înţeleg mai greu sau deloc dinamica relaţiilor cu ceilalţi copii şi acumulează frustrări în intracţiunea reală. De ce se întâmplă acest lucru? Pentru că, da, este mai uşor să ai prieteni în lumea virtuală, prieteni cu care să faci echipă pentru a depăşi un nivel în joc.
Conform anchetei desfăşurate de autorităţile şcolare şi poliţia galeză, la finalul cursurilor, după ultima oră, cea de educaţie sexuală, adolescentul şi-a întrebat colega dacă nu doreşte să facă sex. În ciuda împotrivirii acesteia, băiatul a condus-o pe fată într-o zonă retrasă, unde a violat-o. Drama fetei a fost descoperită de un consilier psihologic, care încerca să afle motivele nefericirii sale.
Cine se laudă astăzi cel mai tare, țări bogate uită cum au devenit bogate. Uită ca au devenit bogate având colonii, jefunind niște continente – America de Sud a fost pur și simplu prădata de Spania. Sunt ca și bogătașii noștri, dar nimeni nu-i întreabă cum au devenit bogați.
“Nu ne legăm, nu ne promovăm unii pe alţii. N-avem curaj să ne iubim mai mult, parcă suntem geloşi unii pe alţii, să nu ne bucurăm de valorile noastre”.
…si despre NECANONIZAREA SFINTILOR INCHISORILOR, ATACAREA BISERICII, nevalorificarea modelelor de eroi români, fenomenul emigratiei masive si DISCREDITAREA ORICAREI VALORI ROMÂNESTI
În același timp, apreciem în mod deosebit implicarea remarcabilă a părinților copiilor pentru înscrierea elevilor laora de Religie. În condițiile în care o agendă ideologică promovează teze conform cărora rolul educațional al familiei este diminuat sub pretextul interesului superior al copilului, fiind susținute poziții menite să erodeze autoritatea familiei în educația copiilor, părinții copiilor au conștientizat riscul impunerii unei interfețe artificiale între ei și propriii copii în domeniul educației.
Departamentul de Stat dă însă impresia că adoptă ideologia laicistă radicală, care transformă viața sexuală într-o formă de igienă obligatorie. Este, continuăm să credem, o chestiune de alegere, dar, tocmai de aceea, stilul acestui raport pare mai curând intolerant, căci respinge implicit o abordare reținută a sexalității, ca să nu mai vorbim de una asumat religioasă. Dar, pe de altă parte, același raport se ocupă, desigur, de libertatea religioasă. Dar cum poți pretinde că aperi libertatea convingerilor, atunci când îndemnurile la castitate sunt prezentate ca lipsuri grave sau ”piedici în calea accesului la informație”?
In controversele legate de educatia sexuala pe care unele ONG-uri seculariste si anticlericale o vor cu tot dinadinsul introdusa in scoli, o atitudine comuna intalnita, ce-i drept, mai mult pe Facebook, surprinde prin ineptia sa. Astfel, pentru o serie de revoltati de ideea abstinentei, propunerea ONG-urilor crestine sau/si pro-viata nu ar insemna altceva decat interzicerea sexului! Dupa mintea acestor “tineri liberi si frumosi”, scolile din Romania s-ar transforma intr-un fel de loc al terorii si al politiei moravurilor intr-un mod similar unor tari musulmane.
De fapt, miza cererii demisiei nu vizează eventualul statut de „conflict de interese” al respectivului consilier din Ministerul Educaţiei Naţionale. Principala organizație care cere demisia este APADOR-CH, care susține că apără drepturile omului. Dacă apără drepturile omului, această organizaţie ar trebui să fie prima care ştie că nu poate fi pedepsită o persoană care nu a fost judecată. Miza reală a acestei cereri este cu totul alta, şi anume intimidarea oricărei persoane cu funcţie publică ce ar mai putea îndrăzni de acum încolo să promoveze educația pentru familie.
Mai multe ONG-uri solicită demiterea consilierului Romeo-Nicu Moşoiu de la Ministrul Educaţiei, invocând conflictul de interese. Până astăzi, Moşoiu era şi liderul Asociaţiei Părinţi pentru Ora de Religie (APOR), care a trimis de curând Ministerului Educaţiei o scrisoare deschisă în care solicită ca abstinenţa sexuală până la căsătorie să fie promovată la şcoală. În urma scandalului, Moşoiu a plecat din APOR.
În acest context Asociația ACCEPT începe derularea în mai multe școli din Muntenia a proiectului „E timpul pentru combaterea discriminării lgbt în liceele din România!” finanțat prin fondurile SEE. În acest proiect 540 de elevi de liceu vor fi supuși unui curs de formare legat de problematica homosexualității (acești copii vor deveni apoi, conform proiectului, activiști în timpul Lunii Istoriei LGBT din februarie 2016) iar 54 de profesori vor fi instruiți în folosirea unui „curriculum anti-discriminare”, program de pregătire a personalului din învățământ în vederea combaterii homofobiei. Scopul declarat al acestui proiect este ca Asociația ACCEPT să argumenteze în fața instituțiilor ce reglementează educația în România necesitatea implementării la nivel național a unei programe educaționale care să instruiască elevii în ceea ce privește homosexualitatea și identitatea de gen.
Aceste obiective rezoneaza cu raportul despre Romania emis in 28 noiembrie 2014 de Comitetul ONU pentru drepturi economice, sociale si culturale, care recomanda Guvernului roman sa introduca educatia sexuala obligatorie in scoli, sa faciliteze accesul adolescentelor la avorturi si sa reduca numarul de medici care refuza sa execute avorturi.
Senatorii au votat proiectul de lege care pune în acord Legea Educaţiei cu decizia Curţii Constituţionale, decizând că părinţii care vor ora de religie pentru copiii, vor face o cerere scrisă pentru a-i înscrie la această disciplină. Schimbarea acestei opţiuni se face tot prin cerere scrisă a elevului major sau a părintelui.
Consecințele unei astfel de decizii ar fi profunde și vaste. Nu doar în SUA, ci și în restul lumii. Pentru administrația Obama și UE, exportul de „drepturi ale homosexualilor” a devenit un obiectiv fundamental de politică externă. O decizie favorabilă „căsătoriei” între homosexuali va aduce legitimitate în plus acestor politici și va face și mai dificil pentru țările tradiționaliste, inclusiv România, să spună NU redefinirii căsătoriei. În multe aspecte, soarta viitorului civilizației atârnă de decizia pe care SCOTUS o va lua.
Războiul de redefinire a mentalităților dominante din societatea românească este în plină desfășurare. Episodul orei de religie, cel mai recent, este un exemplu-școală. Nu au lipsit analizele asupra acestui fenomen, însă e necesar, încă și acum, să avem o reprezentare analitică, tehnică, clară și concisă asupra a ceea ce se întâmplă. Am căutat, astfel, să sintetizăm procesul punctând articulațiile, zonele sensibile, actorii cheie.
Privind ca părinte, părerea mea este că situația a scăpat de sub control în regatul britanic: copiilor le sunt prezentate încă din ciclul primar materiale sexuale explicite, părinții sunt intimidați și excluși de la decizia privind această oră iar semnalele primite de către părinți din partea copiilor indică traume și modificări de comportament. Deși educația sexuală a fost introdusă de creatorii de programe sociale pentru a stopa procentul de sarcini la adolescentele din Anglia, cel mai mare din Europa în 2010, Anglia ocupă în continuare locul fruntaș, înregistrându-se o creștere a numărului de sarcini și avorturi.
Esenţa dezbaterii nu este reprezentată de menţinerea sau scoaterea din programa şcolară a orelor de religie, până la urmă românii au rămas creştini şi după jumătate de secol de comunism, fără religie în şcoală. Miza chestiunii este alta: ingineria socială, modificarea generaţiilor viitoare. O minoritate agresivă s-a folosit de chiţibuşuri avocăţeşti cu intenţia de a elimina „îndoctrinarea” copiilor majorităţii populaţiei.
‘Nu mă interesează nici faima, nici banii, nici laudele. Și vă spun sincer că aș plăti pe cineva să facă cu tot sufletul ceea ce vreau eu să fac în viitor, anume ceea ce a făcut și profesorul meu (…) Fiecare copil a fost influențat, mai mult sau mai puțin, de un adult, iar profesorul meu, un om cu inteligență, experiență și răbdare, a fost acela care a găsit în mine și ultimul strop de voință pe care eu nu știam că îl mai am. Omul acesta nu a renunțat niciodată și a reușit să scoată din mine tot ce-i mai bun’, a declarat Ștefania Ursică.
“In loc de educatia sexuala plictisitoare, unde pui un prezervativ pe un castravete, as vrea sa ne educam copiii sa fie consumatori critici, care observa filmele porno de la o anumita distanta”, a explicat Christian Graugaard.
Preşedintele Comisiei Juridice din Camera Deputaţilor, Bogdan Ciucă (PC), a anunţat că se va iniţia un nou proiect legislativ în care se va preciza că la începutul fiecărui ciclu şcolar părinţii şi elevii pot opta pentru ora de religie, putând de asemenea să renunţe la frecventarea acestei ore oricând.
Prin tendinţele vizibile în Europa, în plan legislativ, ne apropiem vertiginos de o nouă„Oră 25”, una în care totul să fie „prea târziu”, în care să nu mai poţi salva nimic. Căci dacă vor reuşi să corupă copiii încă din fragedă pruncie şi, mai mult, nu le vor oferi şansa unei educaţii construită pe repere spirituale şi valori morale inspirate de textele sacre şi validate de-a lungul secolelor, atunci totul va fi pierdut.
“Suntem obligati sa interogam sistemul cu privire la dorinta de participare sau nu la ora de Religie, pentru anul in curs, pentru ca pe 9 martie expira cele 45 de zile de la publicarea in Monitorul Oficial a deciziei Curtii Constitutionale. Daca pana pe 9 martie nu vom avea aceasta situatie a optiunilor, este pusa sub semnul intrebarii derularea in legalitate a orelor de Religie”.