REZULTATE ALEGERI PREZIDENTIALE: Klaus Iohannis – presedinte ales. EXPERIMENT REUSIT AL MOBILIZARII PRIN INTERNET, TARA DIVIZATA

16-11-2014 7 minute Sublinieri

CE VA URMA?

ponta-iohannis-dg

  • Hotnews:

Victor Ponta: Poporul are intotdeauna dreptate

Victor Ponta si-a recunoscut duminica seara infrangerea, afirmand ca l-a sunat pe Klaus Iohannis pentru a-l felicita pentru victorie.

In prima declaratie dupa anuntarea sondajelor, Ponta le-a multumit tuturor romanilor care s-au prezentat la vot, afirmand: “Poporul are intotdeauna dreptate”.

“Ne vom face datoria fata de tara”, a spus el, sustinand insa ca oamenii care au iesit in strada nu au pentru ce sa protesteze.

“Suntem o tara democratica, asa cum eu accept rezultatul sper sa il accepte si cei care protesteaza, nu au pentru ce sa protesteze”, a mai spus el.

LIVETEXT BREAKING NEWS Primele exit-poll-uri la cele 4 televizuni. TVR si Digi 24 il dau castigator pe Iohanis. Antena 3 il da invingator pe Ponta, Realitatea TV da egalitate

Exit-poll-urile realizate de Digi 24 si TVR il dau castigator pe Klaus Iohannis, in timp ce Antena 3 il vede castigator pe Victor Ponta. Realitatea TV estimeaza egalitate intre cei doi. Aceste prime exit-poll-uri sunt corespunzatoare estimarilor pentru votul de la ora 19.00. Rezultatele partiale nu vor cuprinde voturile din Diaspora.

Klaus Iohannis este primul care a vorbit imediat dupa anuntarea exit-poll-urilor, cerindu-le sustinatorilor sa nu plece din sectiile de vot pina nu se termina procesul.

A urmat la cuvint Liviu Dragnea, care a spus va datele PSD il dau cistigator pe Victor Ponta.

Urmareste LIVETEXT pe HotNews.ro cele 4 estimari

Exit-poll-uri:

Antena 3/Sociopol: Victor Ponta – 50,9%, Klaus Iohannis – 49,1%

TVR/CURS-Avangarde: Victor Ponta – 48,5%, Klaus Iohannis – 51,5%

UPDATE Date noi de la CURSTVR pt ora 21.00: Iohannis 52,16%, Ponta 47,84%


Romania TV/CSCI
: Victor Ponta – 50,72%, Klaus Iohannis – 49,28%

Digi 24/IRES: Klaus Iohannis – 50,9%, Victor Ponta – 49,1%

UPDATE Date noi de la IRES/Digi24 pentru ora 21.00 – K Iohannis – 51,6%, V Ponta – 48,4%
Realitatea TV: Victor Ponta – 50%%, Klaus Iohannis – 50%%

LIVE TEXT Proteste in Bucuresti, 10.000 de oameni cer demisia Guvernului in Piata Victoriei / Mii de oameni in Piata Unirii la Cluj

Un miting pro-democratie este anuntat duminica, de la ora 18:00, in Piata Universitatii din Capitala. Sub titlul “Democratie, te strigam in strada”, Uniti Salvam ii cheama in strada pe toti cei care vor sa ii sustine pe romanii din diaspora care se confrunta duminica, din nou, cu probleme la vot. “Revolta ne scoate in strada. Vrem vot electronic, vrem eliminarea barierelor in calea participarii”, arata organizatorii.

Ora 22.47 Coloana de manifestanti pleaca spre Piata Romana, pe Lascar Catargiu

Ora 22.28 “Jos Guvernul” si “DNA vine sa te ia”, mai striga manifestantii

Ora 22.20 O masina a Jandarmeriei a ajuns in fata Guvernului, protestatarii o huiduie. Se striga: “PSD, ciuma rosie”, “A vrut sa ne uneasca, ne-a unit”, “Romania nu uita, astazi e victoria”

Ora 22.18 O estimare neoficiala furnizata de jandarmi – sunt aproximativ 4.000 de manifestanti in piata

Ora 22.16 Piata Victoriei s-a umplut de oameni. “Diaspora in tara, PSD afara”, striga ei.

Ora 22.09 Protestatarii incep sa plece inapoi catre Guvern

Ora 22.06 Situatia s-a mai calmat, protestatarii striga “Jandarmeria apara prostia”. Se scandeaza “Nu plecam”

Ora 21.52 Un protestatar s-a urcat pe alt stalp, de pe care da jos un al doilea banner cu Ponta

Se striga “Jos Ponta”, “Ponta, nu uita, tineretul nu te vrea”, “Solidaritate”, “Uniti, salvam toata Romania” si “Ole ole ole, Victor Ponta nu mai e”

Ora 21.50: Manifestantii au dat jos un banner cu Victor Ponta din Piateta Regelui si scandeaza la unison “Jos Ponta”

Ora 21.40: Protestatarii sint blocati la intersectia Bd. Kiseleff cu strada Ion Mincu. Acolo jandarmii au instalat un baraj. Sint 6 autospeciale de jandarmi cu casti. Nici un protestatar nu este lasat sa treaca de cordonul de jandarmi care a instalat gradenele.

Ora 21.35: Jandarmii au blocat accesul protestatarilor pe Kiseleff. Manifestantii huiduie

Protestatarii alearga pe str. arh. Ion Mincu, incercand sa ocoleasca jandarmii. Sunt destul de agitati. Cateva sute dintre ei au intrat pe str. Ghe. Bratianu, spargand barajul jandarmilor

Ora 21.30 Manifestantii canta “Daciana, dragostea mea” si striga “Jos, Ponta, jos, esti un mincinos”, “DNA vine sa te ia”. Sunt aproximativ 4.500 de oamenii

Ora 21.23 Se striga foarte puternic “Jos Ponta”

Ora 21.20 Multimea de manifestanti se indreapta spre sediul PSD, strigand “Ponta, venim”

Au existat discutii intre manifestanti daca sa se indrepte spre sediul MAE sau spre sediul PSD. S-au decis sa mearga la PSD.

Manifestantii au intrat pe prima banda de pe Kiseleff.

Ora 21.20: Cluj, Piata Unirii: Cateva mii de oameni, atmosfera de revolutie, striga Klaus, Klaus. Au steaguri pe care scrie We love DNA si baloane cu capul lui Mickey Mouse

Imagini LIVE din Cluj Napoca

Ora 21.10 Toata lumea discuta in fata Guvernului despre exit-polluri. Un grup de oameni se bucura de o presupusa victorie a lui Iohhanis

Ora 20.57 Se striga “Demisia” in fata Guvernului. Si “Iesi afara, javra ordinara”

Ora 20.55 Varful coloanei de manifestanti a ajuns in fata Guvernului. Sunt zeci de jandarmi

Manifestantii au mai scandat: “Ne-am saturat cat ne-au furat”, “nu mai vrem niciun pic presedinte bolsevic”

Ora 20.44 Manifestantii au ocupat si prima banda a bulevardului si trotuarului. Sunt si oameni cu copii. Atmosfera este specifica protestelor impotriva proiectului Rosia Montana, nicio scandare politica

Ora 20.38 Se circula cu dificultate pe Magheru, din cauza coloanei de manifestanti. Capatul coloanei a ajuns la Romana

Sunt 4.000-5.000 de manifestant

Ora 20.18 Sunt peste 3.000 de oameni. Se scandeaza “Hotii” si “Solidaritate”

Ora 20.12 Unele masini claxoneaza in semn de solidaritate cu manifestantii, care striga “Iesiti din casa, daca va pasa” si “Uniti salvam toata Romania”

Ora 20.06 Grupul de manifestanti pleaca spre Guvern. Jandarmii le-au facut loc pe prima banda si nu ii impiedica sa se deplaseze. Nu au fost incidentete de niciun fel

Ora 20.04 Manifestantii striga “La Guvern”, iar un grup incearca sa plece spre Palatul Victoria. In Piata Universitatii sunt cateva zeci de jardarmi. […]

Protest la Iasi, o mie de oameni scandeaza impotriva PSD

Sute de ieseni au protestat in Piata Unirii din Iasi impotriva modului in care s-au desfasurat alegerile in strainatate. Acestia au scandat in fata Primariei impotriva PSD si la ora publicarii acestei stiri se indreptau spre campusul Tudor Vladimirescu, scrie Ziua de Iasi.

Potrivit sursei citate, numarul protestatarilor a ajuns la 1.000.

Manifestantii, care s-au adunat in Piata Unirii din Iasi, au plecat in mars pe pietonalul Stefan Cel Mare, oprindu-se in fata sediul PSD, unde au scandat “PSD partid de hoti, mincinosi si mafioti”, “Iasiul nu e PSD-ist”, “Jos Nichita!”.

Ziua de Iasi noteaza ca protestatarii au inceput sa se adune incepand cu ora 21.00 in Piata Unirii din centrul Iasiului, actiunea fiind spontana.

In zona si-au facut aparitia jandarmii care au facut un lant uman intre sediul PSD si grupul de protestatari.


VIDEO Paris: Jandarmii au atacat cu gaze lacrimogene si cu bastoanele cetatenii romani aflati la coada la vot / Gaze lacrimogene si la Torino

La Paris, jandarmii au atacat cu bastoanele si gazele lacrimogene cetatenii romani aflati la coada la vot, au transmis mai multi cititori HotNews.ro aflati la fata locului. Atacul s-a produs dupa ce portile Ambasadei s-au inchis la ora 21.00, cand, potrivit legii, se incheie procesul electoral. Aproape 1000 de romani mai asteptau in fata Ambasadei Romaniei sa voteze la ora inchiderii urnelor de vot. Ei nu au plecat nici dupa interventia jandarmilor.

Potrivit imaginilor video, protestatarii strigau Demisia! si Vrem sa votam!

Realitatea TV anunta ca politia italiana a folosit gaze lacrimogene la Torino impotriva romanilor care stateau la coada pentru a vota

VIDEO Klaus Iohannis: Solicit Guvernului sa prelungeasca votarea in diaspora. Voi avea emotii pana cand Curtea Constitutionala da verdictul final, mare atentie la numarare, mare atentie la raportare

Klaus Iohannis a cerut Guvernului sa prelungeasca votul in diaspora si a afirmat in prima declaratie dupa inchiderea urnelor ca “votul a decurs fenomenal, o prezenta enorma astazi la vot. Va multumesc tuturor ca ati iesit sa votati presedintele Romaniei. Respect tuturor celor care au votat in diaspora”. Candidatul ACL la prezidentiale a afirmat insa, referitor la rezultatul alegerilor, ca “voi avea emotii pana cand CCR da verdictul final”.

“Din acest motiv i-am rugat pe cei din sectii: mare atentie la numarare, mare atentie la raportare, alegerile se termina exact atunci cand CCR le valideaza“. Klaus Iohannis a iesit singur la declaratii, fara a mai avea langa el sustinatori, asa cum s-a intamplat in primul tur. […]

iohannis

Nota noastra:

Cateva observatii descriptive asupra alegerilor:

PSD pierde a treia oara alegerile prezidentiale dupa ce, la “start”, a avut favoritul si a pornit din “prima pozitie”. De fiecare data a avut de partea sa grupari mediatice mari si, de doua ori, s-a aflat la guvernare. Este un record negativ, ceva arata ca partidul a ramas greoi, autosuficient, mult prea increzator in forta sa bruta(la), lipsit de perspectiva, de orizont, lipsit de imaginatie si inteligenta politica, pana la urma. Si de contact real cu societatea. S-a vazut limpede in cazul Pungesti si cu maniera in care s-a raportat candidatul sau la multe dintre problemele reale ale tarii, dar si la provocarile si la strategiile mult “upgradate” ale adversarilor. 

Prezenta la vot, pentru turul II, a fost efectiv uriasa, avand in vedere ca este calculata prin raportare la un numar fals al totalului de votanti romani. In mare parte, mobilizarea a fost facuta prin Facebook, retele sociale, precum si prin propaganda de ultima speta a trustului lui A. Sarbu, mai ales pe online (gandul.info). Repetam: nu ar fi fost o problema asumarea onesta, clara, a optiunii pro-Iohannis, insa gandul.info a indus ideea ca preferinta pentru Iohannis tine de superioritate, pe cand cea pentru Ponta (sau pentru nonvot!) tine de inferioritate. Votantul Iohannis e supraom, erou, votantul Ponta e subom. Iar asta nu e civism, e manipulare ticaloasa, cu iz fascist. Pana la urma, a fost vorba de un experiment reusit care ne arata ca Romania “virtuala”, manufacturata in laboratoarele “societatii civile” (a balizelor strategice plantate de partenerii euro-atlantici), manipulata si sugestionata in masa, prin online, prevaleaza atat asupra Romaniei manipulate prin televizor, cat si asupra Romaniei “reale”, cea care nu are timp nici de televizor, nici de internet, pentru ca munceste pe rupte, la tara sau pe ogoarele cu capsuni din Europa.

– Diaspora. Eroizata, laudata, transformata intr-un fel de “mesia” colectiv al momentului, in lipsa unui mesia personal, diaspora a fost personajul principal al votului la aceste alegeri. Prezenta sa uriasa la vot confirma succesul propagandei si manipularii pe online si a retelelor de activare a romanilor. Totusi, ceva se uita: sunt cel putin 3 milioane de romani care muncesc in afara. Au votat ceva peste 300 000. Adica 10% din “diaspora”. Cei mai instariti, “clasa mijlocie”, cei care sunt castigatorii jocului socio-economic de acum. Saracimea nu a participat la acest vot. “Sclavetii” de pe ogoarele Spaniei si Italiei, instalatorii si zidarii de ocazie, caratorii de greutati, aia care muncesc orice, oricum, care sunt, totodata, si cei care trimit grosul banilor in tara, nu au participat la aceste alegeri.

Protestele si DNA. Tabara care il sustine pe Ioahhnis avea pregatit si scenariul presiunii de tip “maidan”. Sunt proteste in Bucuresti, sunt incidente la Paris, la Torino… Pentru orice eventualitate, era pregatit terenul pentru delegitimarea completa a lui Ponta, atat ipotetic (intr-un scenariu initial, dar deja nu mai e cazul) castigator la “mustata” al alegerilor, cat si efectiv, ca premier, fortat sa demisioneze prin aceste actiuni de baricada si de revolutionari de profesie. La nevoie, in caz de esec, alegerile ar fi putut fi invalidate, caci, nu-i asa, s-a impiedicat exercitarea unor “drepturi fundamentale“. In plus, a mai circulat vorba de au fost trimisi “sute” de procurori pe teren, inca de astazi. Bun asa, cu alegeri in care CCR, DNA si “grupuri organizate” care protesteaza joaca roluri strategice. Democracy is coming Cu ce o fi gresit, totusi, acest popor, sa se afle intre Scylla natanga a propagandei Antena 3 si Caribda vicleana si iscusita a onlineului “societatii civile” si procuroristice?

Tara impartita. Tara e impartita: Moldova, Muntenia si ruralul au votat cu Ponta in proportie de aproximativ 60%. Ardealul, in schimb, si marile orase, au votat cam aproximativ in proportie de 60% cu Iohannis. Naratiunea prin care aceasta realitate sociala e interpretata de cativa vectori de propaganda euro-atlantica este ca in Romania are loc un “razboi intre civilizatii”. Ca e vorba de “falii adanci”. Da, tara e impartita, dar mai rau este ca nimeni nu vrea sa depaseasca aceste diviziuni si ca acest vectori de propaganda trag tuse groase pentru aceste falii, adancindu-le, prelucrandu-le politic. Mai rau este ca o parte mare a trupului acestei tari e considerata bolnava, i se interzice dreptul la existenta politica. Are dreptul doar sa fie batuta de paznicii Chevron. Care este insa radacina acestor falii? E oare de ordin cultural? Noi am zice ca nu. Mai degraba de ordin social. E o falie intre saracii cei multi si cei care se descurca mai bine, care sunt avantajati de actualul sistem neoliberal. Totusi, Ardealul nu a fost niciodata mai “occidental”, in sens cultural, decat restul Romaniei, in trecut. Este diferit doar din punct de vedere social, fiind relativ mai “prosper”. Elita ardeleneasca a fost foarte romaneasca si cu puternica dimensiune ortodoxa. Sa mai amintim de Andrei Saguna, de Dumitru Staniloae, de Lucian Blaga, ca sa fie mai clar despre ce vorbim? Nu, ideea asta cu Ardealul diferit civilizational e de data recenta, este un construct propagandistic antiromanesc. Diviziunile sunt sociale, dar e mai usor sa le prelucrezi intr-o nota de tip “conflictul civilizatiilor”. Manipularea merge mai bine, controlul prin haos e mai eficient.

Biserica Ortodoxa Romana (BOR). Apropo de falii, Funeriu ne mai prezice una: ortodocsii care sunt cu BOR si ortodocsii care sunt anti-BOR. El simpatizeaza cu ultimii, fireste. Din pacate, si BOR e impartita. Si cam pe aceleasi falii, tot de ordin social. Clasa de mijloc” a ortodocsilor, cei care sunt caracterizati de un anumit habitus, care au o stare sociala de la mediu in sus, precum si cei care vor neaparat sa fie validati de “elita culturala”, care nu vor sa fie stigmatizati, sa fie socotiti alaturea cu prostii si ruralii, sunt cei care sunt extrem de sensibili la propaganda “salvationista” a taberei care acum l-a sustinut pe Iohannis. Si ei vor sa salveze tara de “comunism”, adica. Si atunci voteaza cu urmasii directi dar vopsiti ai comunistilor, normal, nu?! Cu Iohannis, aliatul din 2009 si din 2012 al PSD-ului Ponta – raul absolut acum. De fapt, aceasta clasa de mijloc din Biserica este total rupta de Romania de jos. Nu mai stie cum e in ratele prafuite care strabat Baragnul, nu a mai calcat prin balega de la tara, de prin vreo ograda din Moldova. Se poarta pe Facebook, consuma marfuri si isi face selfie cu Plesu&Liiceanu. Unii ziceau ca ierarhia e marea problema a BOR. Noi am zice ca starea de autosuficienta nu se regaseste doar la ierarhi, ci si la acesti exponenti ai “dusilor de nas”.

Altfel, institutional vorbind, pentru BOR incepe o noua epoca. I se vor inchide tot mai multe usi in nas. Patriarhul a incercat, azi, sa faca o miscare oportuna de PR, insa ierarhii vor trebui sa inteleaga ca epoca in care aveau intrare in cercul puterii se va termina definitiv in curand. Si ca trebuie facut ceva in acest sens. Implicarea politica (dar nu electorala!) a BOR abia acum ar trebui sa inceapa.

– Ce va urma? Nimic bun, dar foarte mult rau.

“Vremea ce vine nu e o vreme de triumf pentru crestinism. Cum n-a fost nici cea care pleaca. Ci ca tot veacul, vremea ce vine e o vreme de-ncercare. […] Nimic mai primejdios decat sa intri (…) naiv si fara sa stii ce te asteapta!”

spunea candva un martir al neamului…

image-2014-11-16-18579294-0-afis-victor-pontasursa: Hotnews


Categorii

Alegeri in Romania, Opinii, analize, Razboiul impotriva Romaniei

Etichete (taguri)

, , , , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

240 Commentarii la “REZULTATE ALEGERI PREZIDENTIALE: Klaus Iohannis – presedinte ales. EXPERIMENT REUSIT AL MOBILIZARII PRIN INTERNET, TARA DIVIZATA

VEZI COMENTARII MAI VECHI << Pagina 2 / 6 >> VEZI COMENTARII MAI NOI

  1. Extrem de bine sesizat si subliniat! Felicitari! Din tot evenimentul asta e un din marile concluzii, care ar trebui sa ne sune a avertisment!

    “Pana la urma, a fost vorba de un experiment reusit care ne arata ca Romania “virtuala”, manufacturata in laboratoarele “societatii civile”(…), manipulata si sugestionata in masa, prin online, prevaleaza atat asupra Romaniei manipulate prin televizor, cat si asupra Romaniei “reale”, cea care nu are timp nici de televizor, nici de internet, pentru ca munceste pe rupte, la tara sau pe ogoarele cu capsuni din Europa.”
    “Vremea ce vine nu e o vreme de triumf pentru crestinism. Cum n-a fost nici cea care pleaca. Ci ca tot veacul, vremea ce vine e o vreme de-ncercare. […] Nimic mai primejdios decat sa intri (…) naiv si fara sa stii ce te asteapta!”

  2. S-a spus ca Ponta s-a retras cu demnitate.Nu,s-a retras ca un slugoi caruia stapanul occidental i-a poruncit sa se dea la o parte.Desigur Frica lui ne-a scutit pe noi de varsari de sange.Dumnezeu e mare!Dar sa conduci un partid care taie si spanzura in tara,sa arunci cu bani in primari,sa controlezi totul si deodata la un semnal sa te dai la o parte,asta arata cat de vulnerabili suntem ca popor…

  3. @admin (21.) Poporul a învins. Trăiască poporul!

    Aseara, vazand euforia de la Universitate cu Iohannis făcând “o baie de mulțime”(reporter tvr), mi-am amintit de episodul suspendarii lui Basescu din 2007. Si atunci ca si acum boborul “a învins” clasa politica. Ah, dulce iluzie a libertății..

  4. “Felicitari pt votul acordat lui Iohanis, dar tot un debil mintal esti!!! Oamenii ca tine ar trebui sa se consulte mental…oameni ca tine devin criminali in serie…defapt datorita oamenilor ca tine as putea deveni criminal in serie…tu cu biserica ta…lepre ale intelectului ce sunteti”

    Iata ce i-a scris un oarecare lui Ciprian Buzner, care, fatalmente, se hotarase sa voteze cu Iohannis…de pe activnews…

  5. Cel mai jenant lucru s-a intamplat cu romanii din strainatate. La TV au dat un tanar din Paris la coada intre orele 9 si 20 si ceva. A apucat sa voteze si povestea de cei de dupa el care nu au mai apucat decat gazele lacrimogene. Este jenant, intre ei sunt oameni care nu au plecat de bine din tara, si e o mare supriza ca foarte multi au tinut mortis sa voteze.
    Spunea un duhovnic ca dupa 5 ani de zile de stat in vest isi uita originile, dar probabil ca o legatura nevazuta ramane pe undeva.
    Oricum dupa 1989 cand tineri nevinovati au fost omorati, arestati, batuti sa vezi acum la 2 saptamani dupa un prim fiasco ca se repeta bataia de joc fata de romani nevinovati ce stateau in frig de ore intregi sa voteze, asta denota dragostea reala a ‘alesilor’.
    Si e foarte probabil ca ceilalti sa fie la fel, nu ne imbatam cu apa rece.
    Oricum timpul ne va arata.
    Doar ca o observatie, in istorie asa cum zicea Patriarhul ieri au mai fost straini cu inima buna fata de popor.
    Om trai si om vedea.

  6. @ k:

    Da, specific pentru fenomenul Pitesti redivivus sau pentru reeducarile colonelului Craciun de la Aiud. Acum le vom trai si noi, si ne temem ca nu doar din cuvinte aruncate pe internet.

  7. cu toata euforia….sau perplexitatea …imi revine in minte avertismentul lui Basescu catre toti, cu privire la riscul invalidarii lui Iohannis ca urmare a deciziei ICCJ in dosarul incompatibilitatii….fapt care va expedia eventuale noi alegeri in primavara anului viitor…pana atunci insa avem un 30 noiembrie si o foarte probabila intoarcere a comunistilor in RMoldova…digitalizarea acolo nefiind intratat de consolidata….. contextul ucrainean, transnistria, recomunizarea Basarabiei ne poate aduce in stare de razboi…pe Prut…etc

  8. @ Victoras:

    Fratioare, iarta-ne, dar ceea ce scrii tu este total pe langa tinta, pe alaturi de tot ceea ce am scris noi si de tot ceea ce discutam aici. Nu a facut nimeni apologia lui Ponta si a ortodoxiei lui, dimpotriva. E de ajuns sa citesti si ai sa vezi. Si nici nu este vorba despre Iohannis macar, care efectiv nu conteaza in sine, ca persoana, aici (fara sa fie, bineinteles, idolul pe care il descrii, dupa ce ai inghitit pe nemestecate, ca si in alte afirmatii, multe clisee de propaganda – sa ne scuzi ca nu am marsat la asta si am explicat pe site de ce, FARA sa innebunim vreo clipa si sa trecem in barca cealalta). Despre cu totul altceva am scris noi aici , iar pentru asta trebuie chiar sa citesti si sa ai disponibilitatea, rabdarea si buna-credinta SA CITESTI, fara ura, fara furie si fara partinire, fara fierbinteala patimasa, atunci cand vei putea. Nu de alta, dar ca sa si poti VEDEA si INTELEGE ceea ce incercam sa spunem si sa nu ne pui in seama altceva.

  9. @ k:

    Ei, nu, asta e clar ca acum nu se mai poate intampla sub nicio forma, sa fim seriosi. Ieri, fireste ca si procesul de la ICCJ a fost castigat, nu se mai pune problema. Scenariul acela ar fi fost urmat in cu totul alte conditii.

  10. @admin

    asta depinde de de raporturile lui Iohannis cu americanii…daca nu are asa ceva sau sunt strict formale…scenariul halucinant nu este exclus….repet, daca conexiunile lui Iohannis sunt strict pe linie etnica, nu-i suficient ca sa fie validat….ba din contra, trebuia sa iasa…ca sa se ajunga acolo unde trimitea Basescu … nimic din ce afirma/face Basescu nu este intamplator …am fost avertizati doar…abia atunci haosul ar fi cu adevarat desavarsit ….

  11. nu vorbesc de la mine….Gusa a avertizat aseara …iar Cioroianu, desi disperat sa-i taie microfonul…a confirmat pericolul asta…

  12. @ Mihai:

    Da, sigur ca nu exista scuze pentru modul in care Ponta et co i-a tratat pe romanii din strainatate, cu o aroganta si un cinism absolut socante – si sinucigase – insa haideti sa nu ne mai amagim cu “constiinta civica”, cand fenomenul asta a fost totusi unul provocat si amplificat intentionat la niste cote paroxistice, prin constructia profesionista de “naratiuni”. Haideti sa fim si lucizi, cand am vazut bine, clar, cine si pe ce pedale a apasat pana la refuz, ca nu s-a desteptat subit si de la sine constiinta de neam si legaturile nevazute au tasnit dintr-o data, iar pana acum, cu atatea ocazii, MUUULT mai importante si mai clare, ele au ramas adormite… pentru ca nu apasa nimeni pe pedalele “trezirii”?

    Nu de “strainul” Iohannis ne e noua teama cea mai mare (care nu are nimic din regii nemti ai Romaniei, e si ridicola comparatia si aproape insultatoare pentru memoria acelora), ci de “strainii” ascunsi printre noi si despre care chiar stim ca nu au deloc inima buna fata de popor. Nu ne trebuia nicio verificare ca sa stim cui slujesc agentii macoveisti si toti acoperitii despre care, in zadar, am incercat sa scriem pana acum. Oare chiar nu intelegem nici acum ca NU Iohannis, care este un 0, va conduce? El a aratat “ce poate” singur si cu ACL-ul, in primul tur si in prima dezbatere. Jalnic de limitat, de gaunos, o caricatura si o parodie de candidat, care nu avea absolut nimic de transmis, nu convingea pe nimeni, nu stia mai nimic. Si asta au spus-o chiar “ai sai”. Dar era singura lor sansa, singurul instrument. Asa ca, pentru el, dupa aceea, s-a pus in functiune MASINARIA. Si acum i se si spune in fata de catre agentii acestia care au declansat-o, ca el nu a fost decat o molusca, asa ca sa nu si-o ia in cap! Si i se face agenda “revolutionara”, punct cu punct! Nu este flagrant de… uriasa rasturnarea asta a scorului peste noapte, fix la aceeasi diferenta, si cu o prezenta la vot halucinanta ce nu s-a mai vazut de pe vremea manipularilor iliesciene cu televiziunea unica? Nefiind, evident, nici criza in tara, nici alte evenimente speciale care sa justifice o asemenea “emotie” colectiva gigantica. Si cum de uitam ca, in general, altii conduc deja Romania si intervin determinant in momentele si in zonele cheie (vezi si 2009, 2012 vara si apoi coabitarea etc., ruperea USL de anul asta, actiunile DNA etc.)?

  13. Cosmin Guse (fost consilier de campanie al lui Basescu in 2004) pe Realitatea TV (actionar la Realitatea TV – post pro Basist si pro Johanist) azi noapte tarziu:
    – Nu avem se sa sarbatorim; nu avem de ce sa ne bucuram !

  14. Asa cum Patriarhul Justinian s-a descurcat in vremea comunismului asa o sa se descurce si actualii ierarhi ai BOR

  15. @ Admin (com. 21)

    Doar ce citesc o carte foarte reusita si se pare chiar din ce in ce mai actuala: “Fara frica. Despre curajul marturisirii lui Hristos”, de Sergiu Ciocarlan.
    Spuneti-mi daca cumva nu vedeti o asemanare izbitoare cu entuziasmul recent.
    Primarul orasului Braila, un neamtz W., isi pregateste strategia de realizare a ordinelor venite de sus, in legatura cu inlaturarea (demolarea) bisericii Sf Cuv Parascheva, unde parintele paroh era Pr Radu Stanciu.
    Cititi\ online de la pagina 78 sau chiar si de mai inainte.
    http://sergiuciocarlan.ro/wp-content/uploads/2014/02/Fara-frica.pdf

    A “murit” comunismul! Traiasca Partidul (UE, SUA, Occident)! Ca daca spune “Partidul” inseamna ca asa e, domne’! Sa ne modernizam, sa fim ca ei, domne, civilizati! Modernizati-va, mai banditilor inapoiati ce sunteti! Tineti UE in Evul Mediu!

    Dureros de cunoscut…

  16. Este o vorba: cine sapa groapa altuia, cade singur in ea!

    Nu am vazut de mult asa o campanie abjecta, mincinoasa, cu atacuri de cea mai joasa speta la persoana si demnitatea celuilalt, cu investitii de sute de milioane intr-un ocean de billboarduri si mita electorala asa cum a organizat PSD-ul. Totul dublat de o fatarnicie si un tupeu absolut incredibil al unui candidat care mintea in fata, cu purtatoarea lui de cuvant de fata ca el nu a avut niciodata de-a face cu asa ceva.

    Multumesc Domnului ca nu ne-a pus in frunte un asa exemplu de “ortodox” – poate va mai treziti si voi.

  17. reamintitiva cine e ANI…ca recursul a fost formulat cu o zi inaintea depunerii candidaturii lui Iohannis…ca ICCJ a amanat pronuntarea de doua ori….desi putea sa transeze de atunci…ca am ajuns unde suntem acum.

  18. “lumea” nu-si da seama ca astea sunt doar filme, facaturi, ci le ia de bune, alaturandu-se cu entuziasm unor cauze construite pe o mare minciuna:
    http://www.facebook.com/video.php?v=298970243626358

  19. Mihai 44
    Civism gândirist şi CTP-ist, Hotnews-it… speculat la… ultra, ultra, şi ură şi foc pârjoliror, întețit la maxim dragă Mihai, ACUM ÎN CAMPANIE, şi nici ,,fâsss” cât de cât credibil față de regimul de ocupație al Kevreon la Pungeşti, (ba dimpotrivă). Aşa civism … . E strigător la cer, nu ?

  20. http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2012/08/22/sa-recitim-iara-si-iara-pe-steinhardt-n-am-stiut-nu-vedem-sunt-lucruri-pe-care-le-simti-daca-nu-ti-astupi-urechile-si-nu-ti-acoperi-ochii-dinadins/

    „stai şi te uiţi, tâmpitule, staţi şi vă uitaţi cu toţii şi nu ştiţi ce vă aşteaptă, uite-i cum râd, or să plângă cu lacrimi amare, şi tu la fel… Hai acasă…“

  21. @ K:

    Da, frate, dar ANI e sora DNA, (mosite amandoua de mama Monica), fiica buna a CIA si nepotica a Merkel-UE, si trebuia lucrat asa, fiindca totusi omul nu provine din “sistemul” lor, s-au trezit oarecum cu el (daca altul n-au putut produce care sa intre in turul II) si s-a pastrat solutia de rezerva, dar si arma de santaj asupra “molustei”. Nu au tras toti in aceeasi directie in ultimele 10 zile? Desigur, altul era candidatul (candidata) dorita, insa din ziua in care s-a hotarat sa se mearga pe Iohannis http://www.gandul.info/stiri/monica-macovei-il-sustine-pe-klaus-iohannis-daca-ii-accepta-urmatoarele-conditii-13496488 , dupa deziluzia (pentru ei) a acelui 4,4%… atunci s-a trecut la planul B.

  22. @ Admin
    Un parinte duhovnicesc a povestit de regina Maria ca era plina de mila refuzand sa isi puna manusi cand ingrijea bolnavi sau muribunzi cu boli contagioase.
    Au fost oameni care s-au inzdravenit si marturiseau alinarea pe care au simtit-o sufleteste mangaiati si intariti cu cea mai autentica mila de regina si fetele ei, care au iubit poporul asta si intr-un fel s-au unit cu durerile lui.

    Legat de marile tulburari care stau sa ne bata la usa, cred ca indiferent cine ar fi castigat alegerile situatia ar fi fost aceeasi.
    Pr. Arsenie Boca a zis ca radacina suferintelor nu e alta decat pacatul.
    Pacatul omului si al neamului este deasupra noastra, vedem la tot pasul cum suntem fiecare de slabanogiti, si ca avem intr-un fel vremurile si conducatorii pe care-i meritam.

    Duhovniceste vorbind, alegerile nu schimba ceva major in momentul in care omul nu-si schimba naravul.
    In plan omenesc e dureros sa vezi ca intentionat o gasca de ‘puternici ai zilei’ umilesc pe aproapele lor… Asta ramane dupa parerea mea din ziua de ieri, batjocura farta de fratele care vrea si el sa-si exprime o amarata de parere.

    Fiecare generatie, cum spunea un parinte are partea ei de Apocalipsa.
    Avem niste sfinti care au platit cu suferinta in inchisoare si tot parintele Arsenie a zis ca Romania va da cei mai multi mucenici.

  23. @ mihai (53):

    Mda, asta e un fel de: treziti-va voi, ca eu dorm de mult… Dar nu te obliga nimeni sa iesi din bula de sapun a propagandei celeilalte, si sa deschizi ochii, daca nu vrei asta. Da, asa e, cu groapa, asta am zis si noi, ca au pierdut pe mana lor si vor pieri pe limba lor, pentru multa trufie si incredibila autosuficienta… Dar cand vezi minciunile si abjectiile numai dintr-o parte, si pe celelalte nu… ai putea avea o mare problema.

    @ Sim:

    Izbitor, intr-adevar!

    @ Florin M, Sim.:

    Da, ce amagire perfecta si pe tipar pur antihristic sa faci pe om sa se inchine unor tirani odiosi, pe care o sa-i ADORE si la ordinele carora vor sta DREPTI si isi vor ucide si MAMA, daca nu gandeste “corect” – si asta tocmai convingandu-l ca tocmai se elibereaza de alti tirani. Vom simti pe pielea noastra unde anume stateau ascunse, de fapt, Coreea de Nord, China, Rusia putinista si noul comunism – globalist si sangeros al CORECTITUDINII POLITICE instaurate prin TEROARE (asa cum ni l-a profetit si Valeriu Gafencu). Oricum, romanii astia vasnici ‘anticomunisti’ nu au fost catusi de putin interesati nici de cariera comunist-securista la nivel inalt a lui Basescu, prin care a parvenit acolo sus, nici de cea de odios procuror ceausist a Maoveicii, cea care ancheta prin tortura si in 90 pe tinerii din Piata Universitatii. Memoria asta colectiva de molusca se cere prostita si atunci… i se da ceea ce cere. Daca alegem sa fim IRATIONALI si FANATICI… atunci vom manca TEROARE PE PAINE. Si sa nu va plangeti!

    (Iar daca Ponta ar fi putut ajunge un fel de Stalin, “Mao” sau “Kim Jong-il” – asta s-ar fi intamplat tot sub egida noului comunism globalist, masonic, “de dreapta” neoliberala, neosclavagista, si numai dupa ce ar fi lichidat PSD-ul. Dar cine stie, daca arata disponibilitate de reeducare completa, poate chiar i se va oferi in viitor aceasta noua sansa, de ce nu? Fiindca si el are potential din belsug si nu e timpul trecut…).

  24. @Mihai:

    Regina Maria si parintele Arsenie Boca nu au legatura cu aceste evenimente. Mai degraba asa ceva are legatura: http://activenews.ro/se-repeta-scenariul-din-decembrie-1989_1872589.html

  25. Superba nota. Mi se pare incredibil cum acum Iohannis a devenit salvatorul de raul care l-a propulsat. Ne bucuram de parca l-am fi ales pe parintele Cleopa presedinte si noi nu mai trebuie sa facem nimic decat sa-l dam jos pe Ponta. Romania e pe marginea prapastiei, are datorie directa peste 200 de miliarde intr-o moneda pe care nu o controleaza, suntem la granitele razboaielor si noi sarbatorim victoria. Trezirea va fi mult mai crunta de data asta. Am cam ajuns la fundul sacilor de tot felul.

  26. Draga Admin,

    Nu te mira pentu faptul ca iti scriu pe aceasta cale. M-am gandit ca e momentul exprimarii publice a gandurilor

    Dupa 14ani de abtinere am mers la vot. Initiativa nu mi-a apartinut. Baietii mei crescand si dobandind drept de vot au venit si mi-au zis: “Tati hai sa mergem la vot”; “Dar de ce, a venit momentul?” “Da, mi-au raspuns ei”. Si a venit sotia si mi-a zis: “I-am vazut la televizor (pe Ponta si Iohanis),sa stii ca s-au mai schimbat lucrurile. Noi stam in barlog dar lucrurile evolueaza”

    Apoi i-am vazut si eu. Lucrurile s-au schimbat.Se pare ca intram in al 12-lea ceas. Nepregatiti.

    Am fost la vot si i-am adus patru voturi din partea familiei mele lui Ponta. Ca o recunostere a personalitatii sale politice deosebite si a politicii sociale pe care o reprezinta si care, dupa parerea mea, in momentul de fata, este singura care poate fi gandita ca acceptabila de o constiinta cu frica de Dumnezeu.

    Ce s-a intamplat pana in final se stie. Ingaduie-mi cateva cateva remarci:
    – m-a mirat si m-a inspaimantat totodata gradul inalt de determinare a fractiunii pro privatizare si occidentalizare (deteminare care ia forma sacrficiului in prima faza si a isteriei in cea de-a doua) constituita din partea din diaspora care a reusit sa beneficieze din plin de fenomenul occidentalizarii, si a studentimii autohtone care se pregateste cu sarg sa patrunda in structurile privilegiate rezervate celor alesi de catre cultura occidentala. Determinare motivata de teama de a nu-si pierde privilegiile si exacerbata de presupusa ingradire premeditata a unui drept civic (si nu oricare ci unul fundamental- acela al dreptului de a alege) de catre guvernul de la Bucuresti care, nu-i asa isi arata originea comunista. Parerea mea este ca, chiar daca nu a fost asa, totusi s-a gresit enorm in politica relativa la organizarea alegerilor in diaspora, intr-un cuvant si-au taiat singuri craca de sub picioare, probabil platind un bir arogantei politice, meteahna greu de vindecat dupa cum se pare

    – am folosit cuvintele “privatizare” si “occidentalizare” cu incarcatura negativa. Sa ma explic: “occidentalizarea” o consider in esenta un fenomen si o aspiratie negativa, si inseamna trecerea puterii in mana companiilor din vest, in socoteala oportunista si obedienta ca vom putea fi beneficiari ai acestui proces. Procesul de occidentalizare creeaza (si deja a creat) o clasa de mijloc, obedienta stapanilor occidentali, beneficiara dar si indispensabila, ptr a putea exploata in beneficiul companiilor o alta categorie de oameni (care paradoxal sunt de acelasi neam cu noi) si care deja a capatat un nume tare ciudat: “forta de munca”. Rezultatul si meritul muncii nu mai este a celor ce muncesc, ci a celor ce exploateaza munca. Munca nu-l mai innobileaza pe om, ci dimpotrtiva, il descalifica. Beneficiile si privilegiile unora se consolideaza pe munca altora. Munca devine un proces prin care se transfera puterea din mana celor ce muncesc in mana celor ce stapanesc. Liberatatea insasi este socotita dupa masura in care poti trai nu simplu fara sa muncesti, ci beneficiind de munca altora. Aceasta este miza care ii face sa fie atat de determinati si agresivi pe adeptii occidentalizarii. Este starea de spirit a companiilor, duhul sfidarii constiintei, aroganta idolatra si plina de ura a omului in fata lumii si fapturii lui Dumnezeu.

    – al doilea termen “privatizarea” nu e rau in sine. In anii ’90 eram adeptul ei pentru ca semnifica trecerea propietatii si a puterii pe care ti-o da proprietatea, din mana statului in mana populatiei, dand astfel posibilitatea sa se nasca o noua categorie: aceea a oamenilor liberi. Dar incepand cu anii 2000 privatizarea, continundu-si cursul, a ajuns la alta semnificatie: ea reprezinta transferul proprietatii si puterii din mana populatiei in mana companiilor, facand sa dispara posibilitatea sociala de existenta a categoriei oamenilor liberi, lasand posibile doar doua optiuni sociale: stapan si stapanit, in prima categorie intrand si cei care nefiind stapani, slujesc intereselor acestora in detrimentelor celor stapaniti, bucurandu-se astfel de rasplata cuvenita. Iar competitia sociala este de a face parte din categoria privilegiata. Astfel punanadu-se problema, sanctionez moral si intelectual fractiunea intelectuala si studenteasca, care fiind manata de aspiratii occidentale, manifesta considerandu-se urmasii revolutiei din ’89, nerealizand ca defapt pretind in numele revolutiei, lucrul care sta in modul absolut inpotriva spiritului revolutiei: pierderea interesata a libertatii.

    – si-mi permit si o remaraca relativa la forta politica care reprezinta doctrina sociala in Romania. Ma intristeaza faptul ca un mare procent al masei sale electorale este total needucata politic, ci pur si simplu ademenita cu mici promisiuni si daruri electorale, ceeace face ca doctrina sociala sa se cladeasca politic pe un fundament de nisip. Constiinta libertatii sociale, a convietuirii organice a categoriilor sociale, a responsabilitati reale fata de mediul social care poate asigura libertatea si posibilitatea de a ne castiga in pace si liniste existenta, este aproape inexistenta in suportul electoral rural, principalul vector al doctrinei sociale in tara noastra. Ponta si ceilalti trebuie sa inteleaga ca statutul de om liber nu se castiga cu subventii. Cu acestea castigi doar voturi, insa cu pretul pervertirii constiintelor si ticalosirii caracterelor. Daca se doreste consolidarea categoriei oamenilor liberi, trebuie sa se stie ca trebuie lucrat pe planul social si educational. Pe plan social trebuie asigurata stapanirea asupra mijloacelor de castigare a existentei si posibilitatea de a-si valorifica demn rodul muncii. Primul punct a fost realizat prin privatizarea initiala, insa in al doilea punct nu s-a facut decat sa para derizoriu primul punct. In plan educational insa trebuie sa intervina institutia cu rolul suprem in formarea constiintelor oamenilor- Biserica, si de ce nu, chiar intr-o colaborare si sprijinire constructiva cu stapanitorii. Omul trebuie sa invete sa recastige demnitatea muncii, a traiului castigat prin munca, sa multumeasca lui Dumnezeu si pentru mult si putin, pentru a scapa astfel de duhul eficientei economice.
    Am scris mult pentru ca nu ne-am auzit de mult. Doamne ajuta

  27. Fratilor,sa ne pregatim”cojoacele”ca ei(stapanii autohtoni si cei din import) si-au pregatit” batele”.Oricare ar fi venit la putere aceeasi CRUCE am fi avut de dus.A spus Iisus,dupa CINA,”INDRAZNITI,EU AM BIRUIT LUMEA”.Deci sa INDRAZNIM, dinpreuna cu EL, si sa biruim duhul lumii acesteia.Spunea cineva:”istoria ce vine va fi cea mai teribila confruntare dintre Lumina si intuneric,dintre Duhul Vietii si al mortii.Dar Puterea Luminii va fi atat de mare incat va depasi toate legile firesti.”Sa nadajduim LUMINII.Istoria de care vorbea este istoria pe care o traim,suntem ultimii,dar nu cei din urma de vom ave credinta cat un bob de mustar ,pt. a muta muntele deznadejdii ce ne paste.”Dumnezeul MEU,Dumnezeul MEU ,de ce M-ai parasit?”.Dunezeu ,aparent ne paraseste, pana in clipa in care…..DOAMNE AJUTA!

  28. Nu scriu acum ca sa publicati acest mesaj ci doar ca sa va atrag atentia ca ati fost un site extrem de echidistant pana acum ceva timp, cand ceva s-a schimbat..
    Mai precis doar in unele zile, probabil cineva este mai ironic in achipa de admini (v-o spun cu prietenie)

    Am avut acum catva timp o experienta cand am fost facut basist de unul dintre voi. Am vrut sa va scriu ca nu e un cuvant in nici un caz ortodox si ca ceva e nalalocul lui dar am zis ca n-are rost.

    Acum va scriu parerea mea ca e bine sa ramaneti extrem de deschisi la parerile diferite ale celor care scriu, ca daca urmati doar sa impuneti sau taxati parerea altuia nu cred ca e bine.

    Am avut mereu parerea ca site-ul vostru e cel mai bun fiindca a fost echilibrat si asa trebuie sa ramana.

    Asta este pentru unul probabil doar dintre voi si va rog sa o luati ca o parere prieteneasca.
    Pana la urma pot sa scriu sau sa nu scriu pe site-ul vostru, nu pierde nimeni nimic, nu am cine stie ce pareri de transmis. Dar e f important ca site-ul sa ramana echidistant, in primul rand pentru osteneala voastra.

  29. @ Mihai (59):

    Da, asa era, a fost un om extraordinar… Dar ai vazut pe undeva pe vreo noua regina Maria?! Cu ce are legatura, cine face asta azi, mai exista asa ceva sau crezi ca daca apare, ar mai fi lasat sa existe liber? Apoi… familia regala va ramane doar o duioasa amintire, dimpreuna cu tot ceea ce insemna lumea veche, omorata si ingropata definitiv astazi.

    Sigur ca radacina e pacatul, insa in pacat intra si orbirea si disponibilitatea noastra de a asculta de glasul vrajmasilor, de a ne bucura chiar impreuna cu ei, desi constiinta ne spune ca… sunt vrajmasi, ca e vrajmasul. Si totusi ne atrage irezistibil glasul sarpelui acestuia revolutionar, justitiar…

    Da, vor fi multi mucenici, insa nu putem sa nu credem ca cine se face catusi de putin girant sau partas la cauza prigonitorilor si tortionarilor nu va lua aceeasi plata cu ei (daca nu se pocaieste). Faptul ca e scris ca va fi mucenicie nu indreptateste pe nimeni sa AJUTE la instaurarea vremurilor de mucenicie si sa dea o mana de sprijin calailor.

  30. @Mihai:

    Iarta-ne daca te-am lezat candva, printr-o exprimare nepotrivita.

    Cat priveste celalalt aspect, putem sa te asiguram ca nu s-a schimbat nimic. Acordam atentie, mai mult, unor mecanisme de destructurare si de constructie manufacturata a unei Romanii de fatada, cu facies “european”, in spatele careia sa se petreaca tot felul de ticalosii, abuzuri, impilari. La care onorabilul “spatiu public” nu va avea nicio reactie, caci lui ii va fi bine, vor fi la loc caldut, protejati de sistemul politico-economic, pe cand gloata nereprezentata, vai si amar. E vorba, totusi, de niste forte care vor defini Romania. Nu e vorba de actori politici in sine, ci de ceva meta-politic.

  31. @ Mihai:

    Frate drag,

    Ce s-a schimbat si cand sau prin ce anume am fost acum sau altadata ne-echidistanti?! Ai si vreun argument? Pentru scapari nervoase si etichete ne cerem iertare, sincer. Cand vei fi macar o zi insa in locul nostru, poate vei intelege cum este. Pana atunci… judeca-ne asa, daca vrei neaparat. Noi te rugam sa ne ierti!

    Insa nu intelegem: ce inseamna ca ar trebui sa fim deschisi la toate parerile diferite? Sa spunem: si tu, si tu, si tu aveti dreptate?! Noi spunem sincer ceea ce gandim, ceea ce ne invata constiinta, si o spunem argumentat, nu lozincard, nu fara sa explicam, uneori cu risipa imensa de timp si de energie. Cand avem o convingere, construita nu usor si superficial, credem noi, ne-o exprimam ferm, insa nu impunem nimanui absolut nimic. Dar nu te supara, nici nu ne poti sili sa relativizam orice, doar de dragul unei fatarnice “echidistante” (intre adevar si minciuna?) sau tolerante universale, unde nu mai exista criterii de discernere. “Crezut-am, pentru aceea am grait”. Ceea ce nu se intelege din pozitiile noastre – desi de atatea ori explicate cu lux de nuante, ni se pare – se mai poate explica din nou, putem discuta, daca exista bunavointa si disponibilitate sincera de a ne intelege. Daca ai prejudecata insa ca noi am fi schimbati, desi absolut dintotdeauna am mers pe aceleasi pozitii si pe aceleasi principii… atunci e foarte greu de mers mai departe. Doar fiindca acum suntem ingrijorati de psihoza “Iohannis” devenim suspecti? 🙁

    Oricum, e cam trist sa trecem la discutii din acestea ad personam, in loc de argumente.

  32. Mesajul l-am scris doar pentru voi, va rugasem sa nu-l publicati.
    Daca am gresit in ce v-am scris ma bucur ca am gresit si imi cer iertare.

  33. @ Mihai:

    Noi totusi am dorit sa-ti raspundem. Domnul sa ne ierte!

  34. De 25 de ani sunt toti politicienii cam o apa si un pamant si asa este nu mai este nici o persoana blajina prin politica asta a noastra.

    Dar mi s-a parut ca este absolut sigur Iohannis va fi distrugator.
    Am vrut sa spun ca cine stie, poate nu e chiar asa. Uneori cand te astepti mai putin se intampla o minune si asta e minunat la Dumnezeul nostru, ca intoarce cu armele vrajmasilor o lucrare sau le incurca in fel si fel planurile.
    Sunt convins ca atunci cand au venit primii regi in Romania nu erau vremuri roze, ca si acum. Si totusi au lasat o urma in istorie.

    Poate aveti perfecta dreptate si se merge cu pasi mari catre distrugere, ca in 1989. (desi si atunci s-au trezit multi la credinta prin jertfa facuta atunci de tineri – printre care sunt si eu, care eram vai de capul meu)

    Trebuie sa avem incredere in Dumnezeu ca nu ne paraseste, va trimite un Justinian cum spune Andy sau cumva nu ne va lasa orfani, numai sa nu ne departam noi de el. (ca noi ne-o facem cu mana noastra, asta am vrut sa spun)

    Imi cer inca o data iertare!

  35. @ Mihai:

    Noi nu am zis vreun moment ca “Iohannis va fi distrugator”. Pentru ca… NU EL A CASTIGAT ALEGERILE. Repetam:

    Nu de “strainul” Iohannis ne e noua teama cea mai mare (care nu are nimic din regii nemti ai Romaniei, e si ridicola comparatia si aproape insultatoare pentru memoria acelora), ci de “strainii” ascunsi printre noi si despre care chiar stim ca nu au deloc inima buna fata de popor. Nu ne trebuia nicio verificare ca sa stim cui slujesc agentii macoveisti si toti acoperitii despre care, in zadar, am incercat sa scriem pana acum. Oare chiar nu intelegem nici acum ca NU Iohannis, care este un 0, va conduce? El a aratat “ce poate” singur si cu ACL-ul, in primul tur si in prima dezbatere. Jalnic de limitat, de gaunos, o caricatura si o parodie de candidat, care nu avea absolut nimic de transmis, nu convingea pe nimeni, nu stia mai nimic. Si asta au spus-o chiar “ai sai”. Dar era singura lor sansa, singurul instrument. Asa ca, pentru el, dupa aceea, s-a pus in functiune MASINARIA. Si acum i se si spune in fata de catre agentii acestia care au declansat-o, ca el nu a fost decat o molusca, asa ca sa nu si-o ia in cap! Si i se face agenda “revolutionara”, punct cu punct!

    Vezi si: http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2014/11/16/alegeri-politica-si-religie-cateva-opinii-calme-intr-o-maree-de-spirite-incinse-electoral/#comment-322273

    Si da, din pacate, nimic nu mai seamana in lumea de azi cu Romania si cu lumea lui Ferdinand sau Carol I. De sus pana jos, totul e pervertit si metastaziat. Si totul este OCUPAT si VANDUT. Asta nu inseamna ca nu exista nadejde de mantuire.

    Cat despre “toti sunt o apa si un pamant de 25 ani”… am tot incercat sa explicam ce anume s-a schimbat totusi in ultimii ani, si mai ales in ultimul an, pentru ca deja s-a trecut in alta etapa, a lichidarii totale a “politicului” si a socialului local, national, romanesc, pentru a-l inlocui cu o guvernanta de cu totul alta natura, de tip globalist-corporatist-represiv, pentru a putea pune mana pe TOATE parghiile de control social, in scopul instaurarii dictaturii “corectitudinii politice”:

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2014/10/08/care-este-sensul-mega-scandalurilor-microsoft-si-eads-prin-anticoruptie-la-antidemocratie-sau-cum-dispare-politicul-din-romania-cine-nu-e-de-acord-cu-directivele-obligatorii-n-are-decat-sa-devina-ex/

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2014/10/25/ce-cauzeaza-coruptia/

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2014/08/21/antidemocratismul-visceral-al-statilor-de-drept-euro-atlantici-romania-este-prea-primitiva-pentru-a-fi-condusa-altfel-decat-prin-forta-manipularii-forta-institutiilor-democratia-trebuie-apa/

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2014/08/09/puscaria-salveaza-romania-cazul-voiculescu-semnificatie-implicatii/

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2014/04/12/america-victoria-nuland-laura-kovesi-dna-amabasada-sua-mark-gitenstein-alegeri-independenta-justitiei-stat-drept-romania-infricosata/

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2014/04/02/noua-justitie-noii-stapani-stat-drept-drepti-dosarul-transferurilor-gratiere-gica-popescu-traian-basescu-departamentul-stat-sua/

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2014/08/04/criminalizarea-saraciei-vom-vedea-curand-cateva-milioane-de-saraci-in-catuse-cazurile-pensionarilor-care-s-au-sinucis-din-cauza-anchetelor-dna-video/

  36. Niste explicatii, de ce un ortodox practicant l-a votat pe Iohannnis:

    http://activenews.ro/ortodox-votez-un-protestant_1872486.html

  37. @admin
    as avea o intrebare, daca se poate: puteti sti cate ipuri acceseaza sectiunea comentarii din numarul total de vizitatori zilnici? sau singurul feedback il aveti din numarul comentariilor postate?
    Si o alta intrebare, tot daca se poate: cam cat conteaza continutul sectiunii comentarii in tabloul general al siteului precum si in modul in care este vazut in exterior?

  38. @ enkidu:

    Nu putem sti asta.

    De unde sa stim cat conteaza si cum este vazut in exterior? Nu intelegem ce vrei sa spui.

Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare