USR VREA SA ELIMINE DE PE TV OPINIILE NECONFORME VACCINISMULUI/ Cum vrea Facebook sa limiteze postarile critice fata de vaccinuri/ STREINU-CERCEL, OMUL CORPORATIILOR PHARMA. Alarmismele vacciniste – o STRATEGIE DE VANZARI

23-06-2018 11 minute Sublinieri

COLEGIUL MEDICILOR CERE URGENTAREA LEGII VACCINARILOR

  • Hotnews: 

Proiect de lege care ar putea ține anti-vacciniștii departe de emisiunile tv: Televiziunile unde persoane necalificate abordează teme de sănătate riscă să fie sancționate

Posturile de televiziune și de radio ar putea fi obligate să prezinte “argumente medicale bazate pe dovezi” și să includă în emisiunile în care abordează teme de sănătate “opinia unui medic specialist cu experiență în tema abordată”, prevede o propunere legislativă de modificare a Legii Audiovizualului inițiată de parlamentarii USR Tudor Pop, Emanuel Ungureanu (ambii membri ai Comisiei de Sănătate din Camera Deputaților) și Adrian Wiener (membru al Comisiei de Sănătate din Senat). 

Potrivit inițiatorilor propunerii legislative, o situație ce ar putea fi prevenită prin această propunere legislativă este “comunicarea iresponsabilă privind vaccinarea, în condițiile în care OMS arată că vaccinarea salvează anual peste 3 milioane de vieți”, iar “părinții nu vaccinează copiii din cauza mesajelor anti-vaccinare din mass-media”.

Propunerea de modificare a Articolului 26 din Legea Audiovizualului nr. 504/2002 prevede că “Din motive de sănătate publică și pentru a asigura informarea obiectivă a publicului, în cadrul unei emisiuni sau al unui program care abordează teme privind sănătatea, radiodifuzorii au obligația de a face distincția clară între opinii și fapte, de a încuraja prezentarea argumentelor medicale bazate pe dovezi și se a include în conținutul emisiunii sau al programului opinia unui medic specialist cu experiență în tema abordată.”

Potrivit propunerii de modificare a Legii Audiovizualului, pentru aplicarea legii, Consiliul Național al Audiovizualului “emite norme cu caracter obligatoriu, controlează respectarea prevederilor legale și ale normelor emise și sancționează încălcarea acestora”.

Propunerea de modificare a Legii audiovizualului a fost inițiată de parlamentarii USR Tudor Pop, Emanuel Ungureanu, Adrian Wiener, Cristian Ghinea și Dan Barna.

Inițiatori: “O situație ce ar putea fi prevenită este comunicarea iresponsabilă privind vaccinarea”

“În România există programe radio și tv care uneori devin platforme de comunicare pentru persoane necalificate și fără pregătire de specialitate care, din interese financiare sau din pură ignoranță, contestă fapte dovedite științific, punând astfel în pericol sănătatea publică prin dezinformare, răspândire de știri false și auto-atribuire abuzivă a unor competențe profesionale inexistente”, arată inițiatorii propunerii de modificare a Legii audiovizualului, în expunerea de motive.

Ei subliniază și că “radiodifuzorii români abordează frecvent subiecte din domeniul sănătății printr-un filtru de imparțialitate înțeleasă eronat: ei prezintă opiniile minorităților necalificate ca și cum ar avea aceeași pondere cu consensul științific bazat pe dovezi și studii validate de comunitatea științifică internațională”.

Potrivit inițiatorilor propunerii legislative, o situație ce ar putea fi prevenită prin această propunere legislativă este “comunicarea iresponsabilă privind vaccinarea, în condițiile în care OMS arată că vaccinarea salvează anual peste 3 milioane de vieți”, iar “părinții nu vaccinează copiii din cauza mesajelor anti-vaccinare din mass-media”.

“Omisiunea unei perspective importante – consensul științific – asupra unei probleme precum vaccinarea va impacta imparțialitatea programului audiovizual și, mai grav, poate duce la pierderea de vieți. Imparțialitatea unui program radio sau tv nu consistă în includerea unei game largi de perspective sau opinii în proporții egale fără ponderarea acestora, conform ghidului editorial al BBC. Acestea ar genera un echilibru fals. Când este vorba de sănătatea românilor, opinia minoritară, necalificată, nu trebuie să aibă o pondere egală cu consensul validat științific”, este concluzia inițiatorilor propunerii legislative.

VIDEO Facebook, în luptă grea cu știrile false – Despre vaccinare, dezinformare, măsuri radicale și definiții neclare

Acum doi ani Facebook spunea că nu există nicio problemă cu știrile false, însă acum peisajul este cu totul diferit, iar rețeaua cu două miliarde de utilizatori a fost intens criticată în ultimele luni pentru cum se răspândesc știrile neadevărate. Facebook promite că va lupta cu fenomenul fake news folosind atât inteligența artificială, cât și moderatorii umani și organizațiile care verifică dacă știrile sunt adevărate. Nu va fi posibilă eliminarea totală a spam-ului și a știrilor false, însă ținta este ca acestea să fie mai puține decât în prezent. În articol puteți citi pe larg ce spune unul dintre cei mai importanți oficiali Facebook despre ce va face compania. 

Declarațiile principale ale Tessei Lyons, șefa produsului ”News Feed”

Trebuie să recunoaștem că uneori nu ne descurcăm prea grozav în a explica cum funcționează tehnologiile de bază din spatele produselor noastre.

Uneori oamenii au impresia că Facebook nu prea face progrese în lupta cu fenomentul fake news și din cauză că nu există un consens pentru definiția fake news. ”Fără o definiție clară a problemei nu poți măsura cât de gravă este ea și nu poți calcula progresul”.
Admitem că există o tensiune și admitem că nu eliminăm știrile false, ci eliminăm tot ce încalcă regulamentul comunității. Dar în standardele comunității nu scrie că tot ce distribui pe Facebook trebuie să fie și adevărat.
Fact-checking-ul va fi aplicat nu doar la text, ci și la foto și video, acest lucru fiind valabil în patru piețe mari. O astfel de verificare este utilă pentru manipulări (video-uri modificate (editate să arate ceva ce nu s-a întâmplat cu adevărat) sau cu lucruri scoase din context (fotografii făcute în trecut, dar prezentate ca fiind actuale).
Vor exista mereu știri false, chiar dacă sub diverse forme. Important este să le ținem în frâu, să le reducem. (…) Îmi pare rău să vă spun că mereu veți vedea spam, dar să sperăm că va fi din ce în ce mai puțin”.

La fel cum oamenii fac greșeli și inteligența artificală poate greși. Combinația ideală este formată din tehnologie și din oameni. La unele lucruri oamenii se descurcă mai bine, la altele tehnologia este mai potrivită.

[…]

Vaccinarea, un exemplu care arată cât de complicată este problema

S-a discutat enorm în România despre articolele anti-vaccinare care s-au viralizat pe Facebook, articole care au înfuriat multă lume. Am întrebat-o pe Tessa Lyons cum tratează Facebook aceste poziții și dacă le încadrează la fake news.

”Chiar este o problemă serioasă. Dacă un părinte decide că nu vrea să-și vaccineze copilul și scrie pe Facebook asta, nu cred că suntem noi în măsură să spunem că nu are dreptul să-și exprime opinia. Dacă scrii un articol în care se spune că există oameni care spun că vaccinurile au legătură cu autismul există cu siguranță organizații medicale care contrazic opinia și cei care verifică informația pot confirma că este falsă și vom elimina și duplicatele”, explică Tessa Lyons, care spune că este complicat când persoane publice pun în rețea astfel de opinii.

Ce poate face Facebook împotriva acestor persoane? Le poate bloca? ”Dacă paginile unor persoane publice răspândesc informații false le vom reduce distribuiția. Admitem însă că există o tensiune și admitem că nu eliminăm știrile false, ci eliminăn tot ce încalcă regulamentul comunității. Dar în standardele comunității nu scrie că tot ce distribui pe Facebook trebuie să fie și adevărat. Cu peste două miliarde de utilizatori știm faptul că, în multe cazuri, adevărul nu este alb sau negru, ci poate fi și gri, așa că nu putem să îi obligăm pe oameni să posteze doar lucruri adevărate. Nu înseamnă că nu avem responsabilitatea de a acționa, dar cred că, reducând diseminarea conținutului, putem păstra un echilibru între libera exprimare și crearea unei comunități sigure și autentice”.

Scopul nu este nici eliminarea totală a știrilor false sau a spam-ului, fiindcă asta nu este posibil, admite oficialul Facebook, din cauză că aceste lucruri nu pot fi eliminate. ”Vor exista mereu, chiar dacă sub diverse forme. Important este să le ținem în frâu, să le reducem (…) Îmi pare rău să vă spun că mereu veți vedea spam, dar să sperăm că va fi din ce în ce mai puțin”

În multe cazuri alți utilizatori semnalează când este diseminată o informație falsă, însă sunt și situații în care oamenii semnalează ca fiind false, lucruri care de fapt sunt adevărate. De ajutor este scanarea automată a comentariilor, soft-ul fiind ”antrenat” să descopere postări la care numeroase comentarii exprimă neîncredere sau uimire.

Postările care au fost catalogate ca fiind dezinformări sunt apoi ”retrogradate” mult mai jos, iar numărul de vizualizări și distribuiri scade puternic.

Facebook spune și că paginile care răspândesc știri false vor avea o vizibilitate mult mai mică, vor apărea mult mai jos pe News Feed și ideea este ca, dacă aceste pagini fac bani din aceste știri false, modelul lor de business să nu mai fie viabil.

Facebook a tot făcut experimente cu News Feed-ul în diverse țări și îjn mai multe moduri, celebru fiind acela în care secțiunea a fost împărțită în două, acel test dovedindu-se până la urmă un eșec.

Este inteligența artificială, care devine tot mai evoluată, o soluție pentru marea problemă a fenomenului fake news? Nu, spune Tessa Lyons ”La fel cum oamenii fac greșeli și inteligența artificală poate greși dacă încearcă să rezolve doar probleme din trecut. Combinația ideală este formată din tehnologie și din oameni. La unele lucruri oamenii se desurcă mai bine, la altele tehnologia este mai potrivită. În ambele investim masiv și, dacă la început de an aveam 10.000 de oameni care lucrau pe teme legate de securitate, la final de an vor fi 20.000”.

Programele de inteligență artificială trebuie ”antrenate” cu cantități uriașe de date pentru a ajunge să fie eficiente. Dacă pentru postări și articole de tipul clickbait este mai simplu și soft-ului i se pot da multe exemple, pentru dezinformări și știri false este mai greu, deoarece nu există o bază de date care să împartă toate informațiile în adevărate sau false.

[…]/ integral pe hotnews.ro

[…]  Recapitulare:

Tu plătești, guvernul strânge banul, ministrul și „dumnezeii” medicinei îl împart.

Și ca să nu trișeze nimeni, s-a inventat Mașina cu ambalajul său instituțional: Casa de Asigurări (CNAS).

Care, prin lege, „asigură organizarea și monitorizarea Programelor Naționale de Sănătate”, deci e contabilul cu braț de fier al statului care păzește fiecare leu din Sistem. La asta ajută clasificarea diagnosticelor și softul SIUI ce monitorizează în timp real piața de pacienți.

De la Casă, bugetul Sănătății circulă pe două artere vitale: spital și farmacie. La cine tratează și la cel care vinde tratamentul.

Dar inteligența artificială pălește când managerul de spital devine centrul unui conflict de interese: el stabilește, el împarte, el cheltuie.

Și iată cine câștigă

Corporațiile farma și doctorii care devin agenții lor nevăzuți.

Avem un studiu de caz.

RISE a obținut corespondența electronică internă a Hoffman – La Roche, numărul 2 în piața globală a producătorilor de medicamente. Peste cinci mii de e-mailuri ale biroului regional din București, operat de grupul elvețian, dezgroapă în detaliu 15 ani de practici ilegale.

Perfecționate în timp, metodele La Roche variază. De la cash în valiză, excursii exotice sau „lucrări științifice” servite – plățile se disimulează din ce în ce mai sofisticat prin contracte private, nedeclarate, sinecuri pentru familie sau fundații personale.

Holdingul elvețian țintește o felie cât mai mare din cei 400 de euro pe cap de pacient român, ceea ce a condus biroul de la București la un jihad de vânzări în care au înrolat o armată de medici.

În prima linie, ca întotdeauna, se duce bătălia pentru informații: date despre pacienți, structura alocărilor bugetare, achiziții viitoare, cum circulă produsul în piață, doctori aflați pe statele paralele de plată ale concurenților. Toate statisticile naționale reprezintă o mină de aur.

Cum arata dinamica din teren?

Mesaj trimis pe 11 octombrie 2011, ora 11:07

Subiect: news clawback

Cu o zi înainte, domnul Paul Radu, Market Acces Manager la Hoffman – La Roche, fusese pe teren, într-o vizită la șeful Casei de Asigurări, iar acum dădea un raport complet. Lumea se focusa în 2011 pe modificările legii clawback, o taxă specială impusă producătorilor de medicamente.

„Dragii mei, Ieri am avut o întîlnire la CNAS cu Dr. Dorin Ionescu, Director General, privind diferitele aspecte ale ultimelor măsuri preconizate de reformă în sistemul de sănătate. Legat de clawback, acestea sunt ideile care au apărut după ultima întîlnire de la Min. de Finanate (cea de săptămîna trecută, cu CNAS, MS și ARPIM): Din simularile MF, pentru trimestrul IV - 2011 sunt bugetate aprox. 1.316 mil lei (775 pt medicamente in ambulatoriu, 392 pentru. Programe Naționale - inclusiv medicamentele din spitale și 149 pentru medicamentele în spitale, cele la plata pentru DRG). Simulările Ministerului de Finanțe indică un consum plătit de aproximativ 1.500 mil. Lei (...)”

Lobbyist neobosit, Paul Radu frecventa instituții, negocia, discuta, era plătit să deschidă uși. Funcția lui corporativă se traduce prin Director pentru Accesul pe Piață, ceea ce presupune un slalom continuu între Ministerul Sănătății, cel de Finanțe, Casa de Asigurări și vreo prezentare unde se adună medici și farmaciști influenți.

Radu provine din interior.

A lucrat 12 ani în sistem, șef peste punctul nevralgic: centrul de analiză a datelor DRG de la Școala Națională de Sănătate Publică.

Apoi, a plecat direct în sectorul privat, fiind racolat de Hoffman – La Roche, unde satisfacția se simte pe card. Creșterea vânzărilor se reflectă în buzunarul angajaților sub formă de bonusuri, conform protocoalelor stabilite la centrala din Basel, Elveția. Comisionul poate atinge maximum 6 salarii.

Au dat la noi medicamente de peste 6,5 miliarde de lei între 2009 și 2016. Aproape un sfert din bugetul Sănătății pe un an.

Contactați de RISE, Hoffman-La Roche se delimitează azi de practicile relevate în scurgerea electronică de informații pe motiv că aceste „aspecte deosebit de serioase” s-au întâmplat în trecutul companiei, ea fiind condusă acum de o nouă echipă managerială, care nu răspunde de intervalul 1999-2015.

„Dacă credeți că aceste documente relevă fapte de natură penală”, ne-a spus Andrei Vlad, reprezentantul La Roche, „vă rugăm să informați autoritățile competente”.

Intervine agentul

Un titan al sistemului medical:

Adrian Streinu-Cercel, managerul Institutului „Matei Balș”.

Vi-l introducem din perspectiva managerilor La Roche, așa cum îl percep ei tactic în industrie:

Mesaj trimis pe 6 februarie 2013, ora 20:06

Subiect: Solicitare aprobare deviz IAS 2013 – Kuala Lumpur, Malaezia, 30 iun – 03 iul 2013

Alina Mihai, cea care trimite e-mailul intern, era Product Manager la departamentul HIV/ SIDA & Tamiflu, în cadrul corporației La Roche, deci responsabilă de vânzarea medicamentelor pentru boli infecțioase, specialitatea șefului de la „Matei Balș”.

Femeia l-a flancat îndelung pe Streinu-Cercel, alimentându-l cu donații sau excursii. Treaba ei se derula practic pe holurile spitalelor, mereu în căutare de „vendors” (trad: vânzători), cum mai sunt numiți liderii medicali de opinie în argoul corporației. Îi convingea să prescrie și să promoveze produsul.

În 2013, după un deceniu deja pe statele de plată ale La Roche, compania îl trimitea pe Adrian Streinu-Cercel și la un eveniment științific, în Malaezia. E-mail-ul era adresat lui Dan Zamonea, directorul de atunci al biroului regional La Roche, care trebuia să aprobe un deviz de 36.000 de dolari.

Relațiile bazate pe sponsorizări se dovediseră profitabile încă de la început.

Uite ce spunea un e-mail mai vechi, din 2004, trimis tot către Dan Zamonea, directorul Roche România.

Mesaj trimis pe 27 octombrie 2004, ora 13:25

Subiect: FW: SOP modificat

Pegasys e un medicament cu interferon, esențial pentru bolnavii cu orice fel de hepatită infecțioasă, care se adună cu miile în fiecare an la „Matei Balș”. De aceea, emblematicul Institut reprezintă pentru La Roche o piață strategică de desfacere a celui mai marketat produs al său.

Și în timp ce managerul Streinu-Cercel semna personal studii clinice care promovează medicamentul, participa și în forul care aprobă Pegasys pe lista subvențiilor de stat. Anual, La Roche lua aviz de la Comisia Națională de Boli Infecțioase, în care activa Streinu-Cercel. Și pe care acesta a și condus-o în 2009.

În companie, procedura SOP reglementează intern sumele repartizate unui doctor în funcție de câtă marfă La Roche se poate deconta, pe mâna lui, la CNAS. Astfel, un medic putea primi între 30 și 300 de dolari pentru fiecare pacient căruia i-a recomandat să se trateze cu Pegasys. Dacă făcea reclamă medicamentului la un congres în fața mai multor colegi, „agentul” era remunerat cu 200 – 300 de dolari.

Clasamentele corporației seamănă cu jocurile piramidale.

[…]

Merk Sharp Dohme, Statele Unite – 680.443 lei

5 transferuri în fundație

Cunoscută ca Merk peste ocean sau MSD în Europa, compania e prezentă la noi încă din anii ‘90. Printre altele, ei vând Isentress, unul dintre cele mai scumpe medicamente din gama antiretroviralelor, pilule esențiale pentru tratamentul celor infectați cu HIV. Prin „Matei Balș”, americanii mai dau Gardasil și Cancidas pentru boli infecțioase.

Cercel semnează două studii clinice pe Isentress și alte două pe Cancidas, iar în martie anul ăsta, la Institut, a lansat cu tam-tam Gardasil 9, marketat drept „singurul vaccin anti-HPV ce protejează împotriva a patru tipuri de cancer.

La evenimentul publicitar organizat la spital, gazda Streinu-Cercel a salutat noul produs în contextul unor statistici dramatice despre virusul HPV, care cauzează cancerul de col uterin.

Vezi AICI răspunsul integral al MSD pentru RISE.

[…]

Pfizer, Statele Unite – 293.242 lei

4 transferuri în fundație

A produs vaccinuri și medicamente de-a lungul a aproape două secole. Primul boom comercial l-a bifat în secolul XIX, când a reușit să producă acid citric la nivel industrial, iar al doilea, mai târziu, când a vândut penicilină pentru armata americană în Al Doilea Război Mondial.

La marele public au ajuns cu o paletă largă de medicamente, printre care și Viagra.

Marketingul Pfizer a avut succes în România, unde vând inclusiv Vfend, cunoscut ca unul dintre cele mai eficiente antifungice, prescris constant la „Matei Balș”.

Compania a câștigat, de altfel, licitații de peste 8,1 milioane de lei cu spitalul lui Streinu-Cercel. În mod tradițional, profesorul susține evenimentele Pfizer pe tema vaccinării, iar în 2008 le-a lansat și lor un medicament pentru HIV: Maraviroc.

Banii donați fundației au fost pentru un „proiect de cercetare medicală în domeniul bolilor infecțioase comunicabile grave și amenințătoare de viață”, dar și pentru două ediții ale Zilelor „Matei Balș”, ne-a  comunicat Pfizer.

Angelini Pharmaceuticals, Italia – 109.972 lei

1 transfer în fundație

Știți dropsurile pentru dureri în gât Tantum Verde? Cei de la Angelini le fac. Precum și o serie de medicamente antifungice, specifice bolilor infecțioase, ca Xydalba. În 2017, italienii au fost sponsori principali la Zilele Științifice ale Institutului de Boli Infecțioase „Matei Balș”.

Hoffman La Roche, Elveția – 71.300 lei

3 transferuri în fundație

Campion european și vicecampion mondial, La Roche a fost mai bine de un deceniu lider absolut de piață în România, cu un portofoliu care acoperă aproape toată plaja de specializări medicale.

În tot acest timp, Roche a sponsorizat evenimentele publicitar-științifice prezidate de Streinu-Cercel, l-a premiat pentru numărul de pacienți tratați, pentru studiile sale clinice și a finanțat direct călătoriile profesorului prin lume.

Cash, prin bancă, fundație sau prin contracte de consultanță, drepturi de autor și prestări servicii –  familia Cercel a încasat de la elvețieni cu toate mâinile. Nu doar seniorul, ci și fiicele.

Beneficiile au fost reciproce. De pildă, în 2012, La Roche a demarat o ofensivă de marketing sub cupola unei campanii de informare ce-și propunea „să crească rata de diagnosticare a hepatitei C prin conștientizare și testare”, iar Cercel a acționat ca element-cheie în strategia de comunicare a corporației, trăgând alarma din toate pozițiile.

La Roche îl clasează pe Cercel în „topul primilor 40 de medici prescriptori”, conform strategiei de vânzări prezentate de români la Basel. Obiectivul: „medicii deja loiali rămân convinși de beneficiile Pegasys / vor folosi șimai mult Pegasys”.

În 2014, pe semnătura lui Streinu-Cercel, Institutul a mai cumpărat de la compania elvețiană substanțe de laborator în valoare de 5,9 milioane de lei.

La Roche pretinde că i-a plătit mai puțini bani lui Cercel, dar se referă la plățile pe persoană fizică, nu la fundație.

În fundația „Matei Balș”, manevrată de profesorul Streinu-Cercel, au mai pompat câte zece mii de euro fiecare francezii de la Sanofi, germanii de la Boehringer Ingelheim și britanicii de la AstraZeneca.

Printre sponsori se regăsesc și companiile Alfa Wassermann, Italia (18.000 lei) și Astellas, Japonia (17.600 lei), iar undeva, la coada listei, apare și Antibiotice Iași, perla farmaciei românești, cu o modestă contribuție de 2.955 de lei.

[…]

Îl știe tot poporul. E un produs media.

Epidemiile televizate l-au făcut celebru, în două mari reprize. Primul vârf de audiență l-a capitalizat în 2005, când gripa aviară instala panica în țară, după ce aprinsese mapamondul.

Avertizor de serviciu pe dezastre infecțioase, Cercel a trasat permanent coduri roșii în prime-time, punând presiune pe stat și influențând achiziții publice cu mesaje alarmiste.

Ca acesta:

„Într-un prim val al pandemiei, adică în primele 4-5 luni, se pot îmbolnăvi până la 4 milioane de români, iar 2 milioane dintre aceștia vor muri. Oamenii trebuie să știe că ne așteptăm la un virus foarte agresiv.” (Adrian Streinu-Cercel, iunie 2006)

Au murit doar câteva sute de mii de orătănii contaminate de păsările migratoare sau, pur și simplu, ucise preventiv de guvern. În țările cele mai afectate, Vietnam, Indonezia și Thailanda, bilanțul funebru se ridica la 87.

În 2009, cu televiziunile după el, Adrian Streinu-Cercel era primul român care se vaccina împotriva gripei porcine și anunța dramatic noul pericol. Alt record de audiență.

Fix atunci ocupa funcția de secretar de stat la Ministerul Sănătății și găsise un partener de încredere în Primăria Capitalei, condusă de dr. Sorin Oprescu, care organizase centre de vaccinare prin oraș. Unul funcționa la Institutul „Matei Balș”, unde demnitarul Cercel, cu mandatul suspendat la spital, făcea totuși băi de mulțime cu oameni încolonați la vaccin.

 o strategie de vânzări, ne explică sursa noastră din interiorul Hoffman-La Roche. Elvețienii produc Tamiflu, medicamentul recomandat de Cercel și cumpărat masiv de stat pe fondul isteriei AH1N1.

„Streinu-Cercel e un asset (trad: bun de valoare) care-și merită banii. Îl plătești pentru pacienții din spitalul lui, îl plătești pentru numărul pacienților din toată țara, îl plătești să nu scadă numărul de pacienți pe țară, ci să îl crească, dar îl plătești și să vorbească despre marfa ta. El este ceea ce noi numim un KOL, esențial în acest business. Adică un Key Opinion Leader (trad: lider cheie de opinie). Dacă ce ai tu în portofoliu e recomandat de Streinu-Cercel, atunci medicii au încredere și prescriu.

În vara lui 2009, în toiul pandemiei de gripă porcină, profesorul își consolida o poziție-cheie în aparatul guvernamental, cea de președinte al „Comisiei de boli infecțioase”. Fusese simplu membru până atunci, dar o prezida pe cea de „luptă anti-SIDA.

Cota lui maximă de influență a durat până la reforma tehnocrată din 2016, când monopolul decizional al comisiilor medicale s-a evaporat. Cercel n-a mai prins atunci șefia comisiilor, iar anul ăsta nici calitatea de membru. […]/ integral pe riseproject.ro

Noul ministru al Sanatatii, SORINA PINTEA, crede “cu tarie” in OBLIGAREA PARINTILOR in a-si VACCINA copiii: “Cred ca LIBERUL ARBITRU NU AR TREBUI SA FUNCTIONEZE, cand este vorba de sanatatea copiilor. LEGEA VACCINARII TREBUIE SA FIE O PRIORITATE”!/ Campanie Big-Pharma de isterizare prin manipulare “IN RAFALE” la Antena 3, partener media fidel al sinistrului STREINU-CERCEL (Video). PRESIUNI INFERNALE ASUPRA MEDICILOR DE FAMILIE pentru vaccinarea ANTIGRIPALA

DICTATURA MEDICALA A VACCINISTILOR. Medicii, presati sa MOBILIZEZE ACTIV la vaccinarea copiiilor. Recomandarea nu mai e de ajuns!/ Un copil vaccinat partial a fost EXCLUS DE LA CRESA/ Arafat contesta vehement panourile anti-vaccin: O CONCEPTIE DIABOLICA. APC ii cere demisia

Actualizare: HOTNEWS suna alarma – VACCINAREA ANTI-RUJEOLA, un esec?/ FILIPINE – GENOCID PRIN VACCIN? Peste 700 000 de copii in PERICOL dupa ce au fost vaccinati cu un produs care AMPLIFICA SIMPTOMELE BOLII. “Ministerul Sănătății se pregătește pentru cel mai rău scenariu”. PRODUCATORUL vaccinului este SANOFI PASTEUR, compania care a “dat” un consilier al premierului României

Avertismentul unei somități, LUC MONTAGNIER, descoperitorul HIV și PREMIAT NOBEL pentru Medicină: INTRĂM INTR-O DICTATURĂ A VACCINURILOR!/ Impresionanta marturie a unei MAME al cărei copil ar fi MURIT din cauza unui vaccin BCG/ DIN COLIVIA COMUNISMULUI ÎN CEA A DEMOCRAȚIEI COERCITIVE. Despre legea privind vaccinarea obligatorie – o opinie de Pr. CONSTANTIN BĂLĂUCĂ


Categorii

1. ȘTIRI, Facebook, Vaccinuri / legea vaccinarii obligatorii

Etichete (taguri)

, , , , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

1 Commentariu la “USR VREA SA ELIMINE DE PE TV OPINIILE NECONFORME VACCINISMULUI/ Cum vrea Facebook sa limiteze postarile critice fata de vaccinuri/ STREINU-CERCEL, OMUL CORPORATIILOR PHARMA. Alarmismele vacciniste – o STRATEGIE DE VANZARI

  1. Bun semnalul! Așa ne dumirim pe cine reprezintă Stre/ăinu-Cercel și câtă știință, de vânzări, nicidecum medicală, are și reprezintă!

Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Carti

Documentare