HOMOFASCISMUL. Pr. Josiah Trenham: “Spuneti-le tiranilor tolerantei LGBT, mafiei de lavanda, ca nu sunt bineveniti sa-si promoveze propaganda anti-religioasa”/ Studiu stiintific: TEORIA HOMOSEXUALITATII INNASCUTE NU ARE DOVEZI

28-08-2016 10 minute Sublinieri

Avertisment cu privire la TRANSSEXUALISM/ Cum victimizeaza FEMINISMUL fetele si baietii

In cadrul Congresului Mondial al Familiei din Tblisi, Georgia, parintele Josiah Trenham, preot la Biserica Ortodoxa Sf Andrei din Riverside, California, a tinut un discurs virulent anti-LGBT, asociind homosexualitatea cu un comportament pradator si promiscuu, afirmand ca:

“Exista o lunga si consistenta istorie a folosirii neobisnuite a toaletelor in comunitatea LGBT. Astazi avem aplicatii digitale care ii ghideaza pe barbatii homosexuali catre anumite toalete unde pot intretine acte sexuale, in aeroporturi si alte locuri publice din America.

Sa avem aceasta in minte atunci cand auzim despre dezbaterile contemporane cu privire la legiferarea asa-numitelor toalete pentru transsexuali. Strigatele pentru toleranta ale comunitatii LGBT nu reprezinta altceva decat o chemare de a arunca la gunoi normele civilizationale si religioase traditionale cu privire la familie, sex si lege.”

Parintele a reclamat lobby-ul LGBT, “victorios” in lupta contra mass-media, medicina, psihiatrie si tribunale, ca “preseaza pentru suprimarea libertatii de opinie”. El i-a mustrat pe “judecatorii activisti”, comparand homosexualitatea cu terorismul.

“SUA are in zilele noastre un ambasador pentru promovarea sodomiei si foloseste agenda LGBT ca pe un test grila pentru acordarea de ajutor umanitar sau de logistica militara impotriva terorismului. Stati ferm in credinta voastra“, le-a cerut acesta participantilor.

“Spuneti-le tiranilor tolerantei LGBT, mafiei de lavanda, acelor homofascisti, acestor radicali ai curcubeului, ca nu sunt bineveniti sa-si promoveze propaganda anti-religioasa si anti-civilizationala in tarile voastre.”

Un nou studiu aduce dovezi biologice, psihologice si sociale care arata ca multe idei comune despre gen si sexualitate sunt lipsite de fundament stiintific.

Studiul, realizat de  Dr. Lawrence S. Mayer si Dr. Paul R. McHugh si publicat in 2016 in The New Atlantis, este intitulat Sexuality and Gender: Findings from the Biological, Psychological, and Social Sciences.

Mayer este cercetator in Departamentul de Psihiatrie al Johns Hopkins University School of Medicine si profesor de statistica si biostatistica la Arizona State University.  McHugh a fost psihiatru-sef la Johns Hopkins Hospital timp de 25 de ani. Este profesor de psihiatrie si stiinte comportamentale la  Johns Hopkins University School of Medicine.

Mayer si McHugh au revizuit mai bine de 200 de studii peer-reviewed legate de sexualitatea umana si au descoperit ca teoriile orientarii sexuale si identitatii de gen “innascute” mai degraba decat fluide “nu au suport stiintific”.

Cei doi au descoperit, de asemenea, ca, “comparativ cu populatia generala, subpopulatiile non-heterosexuale au intr-un grad inalt riscuri fata de o varietate de complicatii de sanatate si stare psihica”, cum ar fi risc crescut de anxietate si depresie. Factorii sociali, cum ar fi stigmatizarea, nu pot fi singurii factori care se presupune ca duc la astfel de probleme de sanatate, mentioneaza autorii.

Mayer si McHugh au examinat, de asemenea, problemele de sanatate asociate cu transsexualismul si operatiile de sex, precum si confuziile de gen din copilarie.

Atractia sexuala: innascuta sau fluida?

Sexualitate si gen analizeaza descoperirile dintr-o serie de studii stiintifice ignorate de lobbyul LGBT pentru a argumenta ca “dorintele sexuale, atractia, comportamentul si chiar identitatea” sunt fluide si, uneori, se schimba in timp. Datele arata ca populatia LGBT sufera de rate mai inalte de abuz sexual in copilarie decat populatia lipsita de tendinte non-heterosexuale, arata Mayer si McHugh, dar “e nevoie de mai multe cercetari pentru elucidarea mecanismelor biologice sau psihologice” din spatele teoriei conform careia abuzul sexual este un factor cauzal in orientarea sexuala.

Multi factori, cum ar fi mediul social si cultural, joaca un rol in atractia sexuala si comportamentul sexual, arata cei doi autori.

“Notiunea “nascut astfel”, conform careia homosexualitatea si heterosexualitatea sunt innascute biologic sau produsul unor factori timpurii de dezvoltare” nu este “o viziune care sa fie confirmata de cercetarea stiintifica”, noteaza cei doi psihiatri. Totusi, unii oameni pot fi in mod genetic predispusi catre homosexualitate, existand “unele dovezi din studii gemene care arata ca anumite profiluri genetice probabil cresc posibilitatea ca persoana, mai tarziu, sa se identifice ca fiind gay sau sa se implice in comportamente homosexuale”. 

Probleme mentale

Stresul social e posibil sa contribuie la riscurile de sanatate psihica ridicate pentru populatiile transsexuale si non-heterosexuale, insa e la fel de posibil sa nu conteze pentru intregul spectru al problemelor aparute, conform studiului.

Mayer si McHugh arata ca adultii care au urmat operatii de schimbare de sex dezvolta de cinci ori mai mult decat populatia obisnuita riscul de tentativa de suicid si de 19 ori mai mult riscul de a muri prin suicid decat populatia obisnuita.

“Putem avea motive sa ne indoim de asumptia comuna conform careia, pentru a trai fericiti, trebuie sa descoperim acest factor innascut despre noi pe care-l numim “sexualitate” sau “orientare sexuala”, si pe care sa-l manifestam prin patternuri particulare de comportament sexual sau printr-o traiectorie anume de viata”, noteaza cei doi autori. “Mai degraba ar trebui sa consideram ce fel de comportamente – fie din zona sexuala, fie din alta – tind sa duca la sanatate si bunastare, si ce fel de comportamente tind de submineze sanatatea si o viata infloritoare.”

Nicio dovada ca copii confuzi cu privire la gen ar trebui sa fie incurajati sa devina transsexuali

Una din principalele descoperiri din acest studiu, legate de transsexualism, a fost ca “nu exista nicio dovada ca copii care exprima ganduri atipice din punct de vedere al genului sau comportamente atipice ar trebui sa fie incurajati sa devina transsexuali.”

“Copii sunt un caz special in problematica transsexuala“, noteaza cei doi autori. “Doar o minoritate de copii care experiaza identificari mixte de gen va continua sa faca acest lucru in adolescenta si la varsta adulta”.

Doctorii au examinat cercetarile neurologice si genetice despre identitatea de gen si originile sale. “Exista insuficiente dovezi ca fenomenul identitatii transsexuale are vreo baza biologica”, au scris cei doi, si exista “putine dovezi” ca problemele identitatii de gen persista la copii.

In orice caz, numarul copiilor diagonsticati cu tulburare de gen in clinci a crescut fulgerator in ultimii ani. Urmarirea acestor copii care au trecut prin “tranzitii” de gen este, insa, superficiala, arata cei doi autori, si viitoare cercetari “vor trebui sa includa monitorizarea acestora in adolescenta si la varsta adulta”. 

“Posibilitatea ca pacientii ce trec prin operatii de sex sa vrea sa revina la identitate de gen coerenta cu sexul lor biologic sugereaza ca operatiile de sex presupun riscuri fizice si psihologice considerabile, in special cand sunt facute in copilarie, dar si la varsta adulta”, au scris Mayer si McHugh.

Pe scurt, studiul arata ca nu exista consens stiintific cu privire la ce cauzeaza sentimentele homosexuale si atractia homosexuala, ca populatia LGBT este expusa la riscuri mai ridicate de probleme de sanatate fizica si psihica si ca operatiile de sex nu sunt cel mai bun tratament pentru confuzia de gen, fiind necesare mai multe cercetari pe aceste teme.

Nu este, insa, de asteptat, ca mass-media sau cultura dominanta sa discute despre asa ceva.

traducere Cuvantul Ortodox

ALIANTA FAMILIILOR DIN ROMANIA

www.alianta-familiilor.ro

18 august 2016

FEMINISMUL VICTIMIZEAZA FETELE SI BAIETII

Nimic nu poate fi mai rau pentru tinerele fete decit a pune in mintea lor ca sunt mai bune ca baietii, ca baietii sunt mai putin inteligenti, ca sunt agresivi si trebuie evitati din acest motiv, si ca familia si casatoria sunt institutii sociale pentru asuprirea femeii si trebuie eliminate. Adultii care invata fetele sa gandeasca asa sunt iresponsabili, fetele care sunt indoctrinate sa gandeasca asa sunt victimizate, iar baietii sunt dublu victimizati. Pe scurt, acestea sunt doctrinele si obiectivele fundamentale ale feminismului zilelor noastre. Feminismul e o ideologie care polueaza mintea fetelor si urmareste feminizarea baietilor.

Miscarea femeilor pentru drepturi si egalitate

Nu am dedicat pina acuma nici un comentariu special privind feminismul, dar speram sa o facem mai des in viitor. Feminismul e inca in voga, isi schimba des culorile, dar e la fel de vicios ca si in anii 50 si 60 cind s-a nascut. El, insa, nu trebuie confundat cu miscarea femeilor pentru drepturi, o miscare istorica legitima inceputa in secolul XIX cu scopuri bune. Miscarea femeilor cerea egalitatea in drepturi cu barbatii, dreptul de a mosteni si detine proprietati in numele propriu, dreptul de a vota, dreptul de a candida la functii publice, de a servi in functia de jurati, de a obtine carti de credit in numele lor, de a nu fi concediate pentru ca sunt insarcinate, de a nu fi hartuite sexual, de a fi protejate de abuzul sotilor ori violenta in familie, de a fi tratate cu respect si egal cu barbatii la locul de munca, de a fi platite egal cu barbatii pentru munca si efort egal, si, in general, egalitatea de sanse intre barbati si femei in diverse domenii. Si, printre altele, dreptul de a participa la jocurile olimpice. Privind jocurile olimpice, poate ni se pare straniu, dar inca acum 100 de ani femeilor nu li se permitea sa participe la majoritatea competitiilor sportive olimpice. Ele erau rezervate barbatilor, iar femeile erau “tolerate” ici si colo prin participarea la sporturile “feminine”. Pierre de Coubertin e creditat cu afirmatia, facuta in 1912, ca “jocurile olimpice trebuie rezervate doar pentru barbati”. [Detalii: http://www.newyorker.com/news/sporting-scene/you-throw-girl-an-olympic-shot-putters-feminist-mission]

In anii 50 si 60 miscarea pentru drepturi ale femeilor s-a dezlipit de o noua ideologie care, in timp, a deturnat ideologic miscarea femeilor, devenind, treptat, ceea ce din anii 50 si 60 incoace se cunoaste sub numele de feminism. Feminismul originar s-a transformat, treptat, intr-o miscare si ideologie anti-familie, anti-casatorie, anti-viata, antibarbati si anti-crestina. Feminismul promoveaza avortul, divortul, abolirea casatoriei si a familiei, marginalizarea barbatilor si a baietilor si a influentei lor in societate, egalitatea de conditii (nu egalitatea de sanse), intensificarea rolului statului, cit si interventia lui, in viata de familie, casnicie si cresterea si educarea copiilor. Feminismul a devenit o traiectorie pentru lansarea si promovarea revolutiei sexuale. Ideologia feminista e fasonata si propagata de mult cititele publicatii americane Cosmopolitan si Jezebel, cea din urma fiind o imparateasa vicleana din Vechiul Testament. Femeia ideala feminista este cea care nu se casatoreste, munceste mult, castiga bine, e carierista, tinteste sa ajunga in varful piramidei companiei, traieste in concubinaj, iar daca alege sa aduca copii pe lume, nu aduce decit unul, iar asta de obicei prin inseminare artificiala ori surogat, adica fara ajutorul barbatului.

Feminismul contemporan victimizeaza si femeile casatorite. Ridiculizeaza si rusineaza femeile care aleg sa se casatoreasca, care isi gasesc pace si liniste sufleteasca in cadrul familiei si casatoriei naturale, au copii, ori prefera viata de familie carierei ori muncii in afara familiei. Feminismul e si antifemininitate. Femininitatea la femei, la fel ca vestimentarea feminina, sunt ridiculizate. Feminismul se plinge de barbati, de discrepanta intre venitul femeii si al barbatului, si vede pe toate femeile planetei ca victime ale patriarhatului masculin care subjuga si persecuta femeile. Din perspectiva feminismului, femeile si barbatii nu sunt compatibili ci intr-o stare de competitie, intr-un razboi rece pentru acapararea de resurse limitate. Practic vorbind, nu exista nici un aspect social ori sociologic pe care feminismul sa nu-l critice ori sa nu incerce sa-l demoleze.

Omniprezenta feminismului contemporan

Ba mai mult, e ingrijorator ca feminismul devine tot mai influent si in biserici, in special in cele protestante. In numele egalitatii, feministele au ajuns in functii ierarhice importante si infleunte in Suedia, Finlanda, ori Norvegia. La fel dincolo de Ocean, in Statele Unite unde feministele detin functii influente in Biserica Episcopala, multe din aceste femei fiind divortate ori lesbiene, promotoare ale avortului si drepturilor homosexualilor. Notam, cu ingrijorare, ca luna trecuta Biserica Metodista din America a hirotonit ca episcop la San Francisco o lesbiana care traieste cu o femeie de 25 de ani. Evenimentul acesta e socant considerind ca Biserica Metodista e cunoscuta pentru valorile ei conservatoare si pozitiile ei biblice privind casatoria si familia.

Feminismul e prezent si in structurile internationale. Rezolutiile ONU antifamilie si proavort sunt scrise de activiste feministe. In Scandinavia, feministele cauta sa impuna politicii o viziune feminista, pretinzind ca barbatii nu se pricep la politica si ca dezastrele militare si economice cu care s-a confruntat omenirea de mii de ani se datoreaza lipsei femeilor din politica si a politicilor agresive ale barbatilor. De fapt, Suedia oficial promoveaza o politica externa numita “feminista,” un lucru care a propulsat Suedia intr-un conflict neplacut, cu citiva ani in urma, cu tarile islamice, in special cu Arabia Saudita. Confictul dintre Suedia feminista si Arabia Saudita islamica continua de multi ani si il comentam sporadic in editiile noastre AFR de marti. Conflictul acesta a rezultat si in victime politice prin retragerea ambasadorilor celor doua tari si sistarea investitiilor.

Feministele iubesc sa urasca barbatii si mai ales sa fie sarcastice ori beligerente. Publicatiile prestigioase ale Americii sunt vehicolele preferate ale feministelor prin care isi propaga ura si dispretul fata de barbati. Un exemplu recent e New York Times care in mai anul aceasta a alocat spatiu larg promovarii cartii unei feministe, Jessica Valenti. In cartea ei, Valenti dispretuieste barbatii, acuzindu-i ca privesc femeile doar ca pe niste obiecte sexualizate, si se intreaba cum de femeile in general mai rezista sa traiasca impreuna cu barbatii. Valenti a avut expriente neplacute cu barbatii, scrie ea, dar poate e si usor de inteles de ce. Abordind astfel de atitudini privind barbatii e greu de vazut cu ea si-ar putea gasi un sot ori un prieten care sa o indrageasca. In opinia ei, fiecare baiat e un monstru in devenire, la fel ca tatii lor, un potential agresor al fetelor, un alcoolic, un viitor sot care isi va abuza sotia.

Feminismul zilelor noastre isi pune nadejdea in Hillary Clinton ca viitor presedinte al Americii. Pina in prezent toate femeile cu succes in politica au fost femei traditionale care au respins feminismul. Ne gandim la Margaret Thatcher in Marea Britanie, Angela Merkel in Germania (care, fiind fiica de pastor protestant, detine pozitii ferme pro-viata si anti-casatorii homosexuale), ori Theresa May, Premierul Britanic conservator care a sugerat, la un moment dat, abrogarea legislatiei britanice care a instituit casatoriile homosexuale in Marea Britanie. La fel in restul lumii. Singura exceptie pare a fi Suedia si politica ei interna si externa feminista. Am mai putea adauga aici si Norvegia, dar premierul ei e o femeie conservatoare (cel putin in teorie). Feminismul a triumfat in Scandinavia si ne intrebam cum s-a ajuns la asta si, mai ales, cum de vikingii au ajuns sa fie stapiniti de femei. Caci acolo nu mai e vorba de egalitate intre barbati si femei ci de impunerea viziunii feministe asupra intregii societatii printr-o politica feminista. Ideologia feminista e la lucru acolo si in domeniul familiei. Rolul statului in cresterea copiilor e in crestere, iar cel al familiei traditionale e in scadere. Sub influenta feminismului Scandinavia se feminizeaza.

Feminismul e si anticrestin. Detine si promoveaza valori care contravin prescriptiilor biblice privind familia, casatoria, copiii, sexualitatea si relatiile dintre soti. E si influent. In America, sondajele de opinie indica ca 18% dintre femeile si adolescentele americane se considera feministe. Feminismul, insa, creaza o lume fictiva, rupta de realitate. Caci societatea binara, constituita pe fundamentul celor doua sexe opuse, dar complementare, nu poate fi eliminata. Dar gandirea traditionala ori religioasa privind relatiile dintre barbati si femei poate fi. Si asta deja cu mult succes. Feminismul, in tandem cu homosexualii, promoveaza transgenderismul. Promoveaza si educatia sexuala in scoli, sub egida caruia se promoveaza valorile si obiectivele feminismului. Barbatii sunt agresivi. Deci baietii trebuie educati in scoli sa nu-si afirme barbatia ori masculinitatea. Dar pe de alta parte, feminismul invata fetele sa fie agresive, in numele dreptului lor de a rectifica presupusele injustitii cauzate lor de barbati de-a lungul a mii de ani. Presupusul patriarhat trebuie ei el demolat. Conform perceptiei feministe, societatea contemporana e una patriarhala, dominata de barbati. Esafoul patriarhal pe care e cladita societatea contemporana, afirma feministele, trebuie demolat.

Manuale de indoctrinare

Feministele scriu carti desemnate specific pentru fasonarea personalitatii si gandirii fetelor din perspectiva feminista. Cartile acestea sunt de obicei scrise de femei necasatorite ori femei care nu au ori nu au crescut niciodata copii. Mai fara exceptie ele reflecta gandirea femeilor albe, occidentale, din clasa de mijloc. Mai nicio femeie din afara Occidentului nu scrie carti feministe, ceea ce ne duce la concluzia ca feminismul contemporan este o maladie si distorsionare a mintii occidentale. Este o aberatie de la gandirea universala a femeilor privind barbatii ori relationarea lor cu sexul opus.

Ultimii ani au cunoscut o inflatie de manuale de educatie a femeilor si fetelor in feminism. Deceniul curent a fost deschis de britanica Caitlin Moran cu cartea How to be a Woman (“Cum sa fii femeie”). Iar in primavara acestui an britanica Laura Bates a publicat Girl Up, tema principala a cartii fiind ca barbatii le-au mintit pe femei dintotdeauna si din aceasta cauza ele sufera, sunt slabe, vulberabile si oprimate.Victimizarea lor continua de la nastere pina la moarte. A fi femeie, zic aceste carti, inseamna a fi mereu sub asediu, in nevoie permanenta de terapie. O carte cu un obiectiv similar a fost publicata in 2014, How to Build a Woman (“Cum sa construiesti o femeie”). Carti de tipul acesta instructioneaza fetele si femeile cum sa se comporte in raport cu barbatii. Comportamentul trebuie sa fie pragmatic, sa aibe obiective specifice in vedere, obtinerea de concesiuni din partea barbatilor, iar, in final, demolarea parhiarhatului si masculinitatii barbatilor. Patriarhatul e condamnat sub pretentia ca barbatii cresc fetele sa le devina sclavi sexuali cind ajung mature. Manualele directioneaza si implicarea femeilor in politica si le sugereaza o platforma specifica de implicare. [Oferim o recenzie: http://blogs.spectator.co.uk/2016/04/women-dont-need-feminist-instruction-manuals/]

Si tot anul acesta, la inceput, a fost publicata cartea lui Rebecca Traister, All the Single Ladies: Unmarried Women and the Rise of an Independent Nation (“Tinerele necasatorite si dezvoltarea unei natiuni independente”). Cartea a fost criticata de femeile traditionale, fiind etichetata ca “un manual feminist pentru ruinarea propriei vieti” (“A Feminist Handbook for Ruining your Life”). Traister argumenteaza in favoarea extinderii “puterii femeilor” (“girl power”) in societate in detrimenul barbatilor. Puterea in viata publica, zice ea, e detinuta de barbati. Ei determina directia societatii si femeile merg in urma lor. Norocul feministelor, zice ea, este ca numarul femeilor tinere necasatorite e in crestere si constituie varful de lance in batalia impotriva barbatilor. Sotiile si fiicele ar trebui si ele sa se alature acestei batalii, scrie ea, si astfel influenta nociva a barbatilor in lume va putea fi stopata. A fi sotie e evidenta a docilitatii femeii. Casatoria reduce femeile la un statut de domesticitate (“reduced to domesticity”) si dependenta de venitul sotului. Obiectivul fiecarei femei trebuie sa fie independenta financiara, autonomia personala si ascensiunea carierei. Copiii nu sunt importanti decit in masura in care ei aduc implinire femeii. Sacrificiul si altruismul, ori serviciul in folosul altuia, de exemplu al unui sot ori copiilor, sunt valori straine feministelor lui Traister. Casatoria e buna atita timp cit garanteaza satisfactie femeii si nu trebuie sa impuna sacrificiu, spiritualitate ori disciplina. Valoarea femeii e data si masurata de puterea pe care o are in relatia cu barbatul. [Oferim o recenzie:http://thefederalist.com/2016/03/14/a-feminist-handbook-for-ruining-your-life/]

Feminismul perdant

Feminismul e perdant. Femei mereu in atentia publicului resping feminismul. Ultimul exemplu e Kim Kardashian care intr-u post recent critica feminismul si afirma ca nu se identifica cu feminismul contemporan, numindu-l un obstacol pentru egalitatea dintre barbati si femei.Dar cea mai convingatoare dovada ca feminisnul e perdant vine dintr-un studiu publicat acum citeva zile si comentat ieri in The Atlantic. E intitulat What do Women Ledares Have in Common (“Ce au femeile lider in comun”?) Studiul a fost facut de o cercetatoare de la Utah Valley University. In ultimii ani cercetatoarea a intervievat femei influente in politica de pe toate continentele lumii, inclusiv China, tari musulmane, Africa si America Latina. O intrebare comuna adresata tuturor femeilor fost – care a fost factorul decisiv in catapultarea lor in functiile influente dobindite in viata? Fara exceptie toate femeile au dat acelasi raspuns – tatal lor. In tatii lor femeile acestea au vazut curaj, determinare, fermitate, perseverenta. Tatii le-au incurajat sa faca scoala, le-au impus disciplina si le-au protejat de influentele nocive ale societatii ori a prietenilor iresponsabili. [Detalii: http://www.theatlantic.com/business/archive/2016/08/what-do-women-leaders-have-in-common/492656/]

Feminismul victimizeaza baietii

Feminismul victimizeaza in mod egal fetele si baietii. Impiedica dezvoltarea normala a baietilor. Le creaza complexe de inferioritate. Ii face restrasi. Le inhiba manifestarile tipic masculine cit si dezvoltarea lor ca viitori barbati. Le afecteaza in mod negativ autostima. Ii face timizi. Ori lasi. Expusi agresiunii feministe ca sunt mai putin inteligenti ca fetele si ca sexul lor e responsabil pentru toate atrocitatile si nedreptatile savarsite in lume, le denatureaza relationarea normala cu fetele si le afecteaza negativ casatoriile. Fetele sunt victimizate fiind catapultate intr-o lume ireala a fanteziilor iar baietii sunt redusi la rang de fiinte inferioare fetelor. In final, stigmatizarea intentionata a baietilor de feminism e o crima impotriva baietilor.


Categorii

1. Slider, Homosexualitate, Razboiul impotriva familiei / vietii/ copiilor, Traduceri, Video

Etichete (taguri)

, , , , , , , , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

14 Commentarii la “HOMOFASCISMUL. Pr. Josiah Trenham: “Spuneti-le tiranilor tolerantei LGBT, mafiei de lavanda, ca nu sunt bineveniti sa-si promoveze propaganda anti-religioasa”/ Studiu stiintific: TEORIA HOMOSEXUALITATII INNASCUTE NU ARE DOVEZI

  1. De ce ati taiat randurile destinate “doamnei” Kim ? Din motive evidente ?

  2. “O intrebare comuna adresata tuturor femeilor fost – care a fost factorul decisiv in catapultarea lor in functiile influente dobindite in viata? Fara exceptie toate femeile au dat acelasi raspuns – tatal lor. In tatii lor femeile acestea au vazut curaj, determinare, fermitate, perseverenta. Tatii le-au incurajat sa faca scoala, le-au impus disciplina si le-au protejat de influentele nocive ale societatii ori a prietenilor iresponsabili.”

    Iata cum se aplica cele de mai sus la Rebecca Traister, autoarea “Tinerele necasatorite si dezvoltarea unei natiuni independente” (ce titlu schizofrenic!):

    Traister grew up on a farm, daughter of a Jewish father and a Baptist mother. She wasn’t raised in either tradition, but “the family celebrated lots of holidays… Not religiously: secularly, familial-ly.” She was the only Jewish child at her mostly Catholic primary school. “I was acutely aware of my own Jewishness,” she remembers. “I had tremendous identity as a Jewish kid. It made me singular and unusual.”
    http://www.thejc.com/arts/books/156818/women-no-longer-need-be-married

  3. @emanuel

    Da, numai personajul ala mai lipsea din galeria aparatorilor valorilor traditionale.

  4. obs:

    https://www.youtube.com/watch?v=HNXe4P_6dhw

    e linkul corect la cuvantul Fr. Josiah ( si ala care l-ati postat e foarte frumos, dar nu e cel cu pricina, 🙂 )

  5. Pingback: INTERSECTIA DINTRE TEORIA GENULUI, FASCISM SI CAPITALISM sau NOUA ORDINE MONDIALA. Interviu cu psihologul Yann Carriere (Video). Despre impunerea prin metode totalitare a OMULUI NOU, “eliberat” de separarea sexelor, CONTROLUL SOCIAL prin HAOS
  6. Pingback: TAVALUGUL ANTIHRISTIC de reinstaurare a comunismului cultural total, de redefinire a familiei, de rasturnare a normalitatii si de reeducare fortata a oamenilor: NOILE FORME SI CULMI ALE DEMENTEI, INTOLERANTEI si TOTALITARISMULUI IDEOLOGIILOR “GENULU
  7. Pingback: Impactul catastrofal al CASATORIILOR HOMOSEXUALE asupra CANADEI/ MINCIUNILE REVOLUTIEI SEXUALE | Cuvântul Ortodox
  8. Noi “cuceriri ale stiintei” in lupta cu masculinitatea: progesteronul invinge testosteronul!
    http://medlive.hotnews.ro/un-nou-studiu-clinic-pentru-a-face-contraceptia-masculina-o-realitate.html

  9. „Fiind născut în 1949, maturitatea mea a coincis cu un plan secret de inginerie socială menit să destabilizeze societatea prin programarea oamenilor normali să se comporte ca nişte homosexuali. Asaltul insidios asupra heterosexualilor a fost deghizat sub forma «revoluţiei sexuale», a «drepturilor homosexualilor» şi a «feminismului». Pe noi, cei de dincoace de Cortina de Fier, valul respectiv a început să ne copleşească abia după prăbuşirea comunismului, duhul libertăţii în stil occidental penetrând masiv în zona noastră.”

    „Dumirirea mea s-a petrecut la vârsta de 48 de ani, în 1997, când am început să supun îndoielii educaţia mea în spirit feminist. Instinctele mele îmi spuneau că nu trebuie să îi las pe alţii să gândească în locul meu… Dar mi-a luat trei ani ca să reuşesc într-un final să elimin orice urmă de îndoctrinare. Am petrecut toată această căutare ca pe o luptă de a mă dezbrăca de o cămaşă de forţă mentală.”

    „Mai devreme sau mai târziu oamenii se vor trezi. Mai întâi trebuie să ne debarasăm de cursa diviziunii stânga-dreapta. Aceasta este o cursă hegeliană menită a dezbina şi a controla. Bătălia nu se duce între dreapta şi stânga, ci între noi şi ei.”

    – Dr. Henry Makow, Feminismul şi Noua Ordine Mondială. Emanciparea femeii. Pervertirea familiei. Deturnarea societăţii.

  10. Pingback: PROIECTUL DE LEGE PODEMOS care ar putea transforma SPANIA intr-un LAGAR GAY DE CONCENTRARE/ Cenzura dementa a FACEBOOK depaseste orice limite. Contul de FACEBOOK al paginii REFERENDUM PENTRU ROMÂNIA - avertizat pentru postarea privind LEGEA PODEMOS
  11. Acum mankind este inlocuit cu “peoplekind” in Canada. In viitor va fi inlocuit cu “monkeykind”.
    Au gasit o specie de maimute depravate, bonobo, organizate matriarhal si cu comportament bisexual si au hotarat ca asta este modelul de uramat de societatea umana. Frans de Waal a venit la lansarea cartii sale, sa le explice romanilor cum sta treaba.
    Bonobo: the Female Alpha
    https://www.youtube.com/watch?v=bSjafiAnyF8

    În ultimii patruzeci de ani, etologii au reușit să studieze comportamentul maimuțelor bonobo. Văzuți din noua perspectivă, oamenii par niște primate bipolare. Suntem o specie condusă de concurențialitate și agresivitate care trebuie să fie ținute în frâu, cum sugerează behaviorismul criticat de Frans de Waal, sau una care își poate construi moralitatea prin empatie, reciprocitate și cooperare? Cea mai apropiată rudă a oamenilor dintre primate, bonobo, înclină balanța spre a doua variantă. Agresivitatea este mult mai redusă în grupurile matriarhale în care sunt organizate maimuțele bonobo, decât în cele ale cimpanzeilor, conduse de masculii alpha. Libidoul lor iese din tiparele reproducerii, sexualitatea fiind un element important în rezolvarea conflictelor sau în întărirea relațiilor din interiorul grupului sau între grupuri care intră în contact.
    https://www.hotnews.ro/stiri-cultura-22271705-dezbatere-etologii-frans-waal-carmen-strungaru-aflam-despre-empatie-moralitate-studiind-alte-primate.htm

  12. Frans de Waal considera ca a venit vremea sa ne invete moralitatea de jos in sus, plecand de la cele mai promiscue maimute: “Bonobo si ateul. In cautarea umanismului printre primate”
    Frans de Waal: „Provocarea cea mare este să mergem mai departe, dincolo de religie și, mai ales, dincolo de moralitatea privită de sus în jos.”
    https://www.libhumanitas.ro/frans-de-waal-bonobo-si-ateul-in-cautarea-umanismului-printre-primate-humanitas-2017.html

  13. Pingback: Anchetat de politie pentru afirmatiile sale despre transmiterea homosexualitatii, Mitropolitul Neofit de Morfou avertizeaza: "CELE CE AM CREZUT CA SUNT DEPARTE DE NOI, AZI SUNT MAI APROAPE DE NOI DECAT NE IMAGINAM"
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare