AL TREILEA SEX – LEGALIZAT SI IN GERMANIA/ Casatoria pentru homosexuali nu este obiectivul final. SCOPUL ESTE OPRESAREA CONSERVATORILOR/ Campanie GLOSSY pentru INCEST/ Politia TRANS sau obsedatii de control/ MAJORITATEA COVARSITOARE A ROMÂNILOR NU VREA CASATORII GAY. Studii sociologice recente/ DISNEY CHANNEL se GAYIFICA tot mai mult

12-11-2017 18 minute Sublinieri

Germania va legaliza cel de-al treilea sex până la finalul anului 2018. Așa a decis cea mai înaltă instanță din această țară, care a cerut ca cel de „al treilea sex” să apară pe certificatele de naștere. Germania va deveni astfel prima țară din Europa care recunoaște oficial acest lucru, relatează The Telegraph.

Curtea Constituțională a Germaniei a dat termen Bundestagului (Camera inferioară a Parlamentului german) până la ”sfârșitul lui 2018” să adopte prin vot legalizarea unui al ”treilea sex” în registrele de naștere – alături de ”masculin” și ”feminin” -, potrivit hotărârii acestei jurisdicții.

Instanța supremă îi invită pe deputați să introducă în documentele respective o mențiune ca ”inter” sau ”divers” ori orice altă ”desemnare pozitivă a sexului”.

Până în prezent, în Germania era posibil – din mai 2013 – să nu se completeze câmpul referitor la sex și să fie lăsat gol, iar cei vizați puteau, ulterior, în decursul vieții, fie să aleagă sexul masculin ori feminin, fie să lase mențiunea sexului necompletată.

În cazul în care deputații validează cererea judecătorilor constituționali, acest lucru va face din Germania prima țară din Europa care va recunoaște în mod oficial un al treilea gen.

În mai, Franța a respins mențiunea ”sex neutru”, îndepărtând astfel cererea unei persoane născute fără penis și fără vagin.

Persoanele de sex neutru sunt deja recunoscute în documentele oficiale în țări precum Australia, Noua Zeelandă, India și Nepal.

Să nu poţi alege dacă eşti bărbat sau femeie este o problemă elementară. Politicienii trebuiau să reacţioneze de multă vreme. Nu contează că este vorba despre cazuri foarte puţine, consideră Christoph Strack.

“Intersexualitate” este titlul lucrării întocmite de Consiliului German de Etică. Documentul are 180 de pagini şi captează atenţia de la bun început. Se vorbeşte despre “viaţa celor afectaţi” şi sunt prezentate cazuri concrete.M-am născut în 1965 cu o disfuncţie gravă a inimii şi cu organe genitale incerte. Din cauza problemei la inimă, câteva zile mai târziu am fost botezat de urgenţă pentru că medicii nu-mi dădeau multe şanse de supravieţuire”. Această poveste, descrisă pe trei pagini, se încheie cu afirmaţia: “Identitatea mi-a fost luată. Acum încerc să mi-o recapăt”.

Încă din 2010 și 2011, Consiliul de Etică s-a ocupat pe larg de situația persoanelor intersexuale și a căutat – online şi cu ocazia mai multor evenimente – să stea de vorbă cu această categorie de persoane. Actuala luare de poziţie a Consiliului a fost efectuată “în numele guvernului federal”. În februarie 2012 – cu mai mult de cinci ani și jumătate în urmă – documentul a fost publicat și trimis guvernului federal. Însoțit de cuvintele obișnuite de bunăvoință ale politicienilor specializați.

Ei bine, la sfârșitul anului 2017, Curtea Constituțională Federală a luat în sfârşit o decizie. Trebuie remarcate doar două propoziții-cheie din documentul Consiliului Etic pentru a demonstra că guvernele federale de după 2012 ar fi putut, ba chiar ar fi trebuit să acţioneze. „Consiliul de etică este de părere că avem de-a face cu o intervenție nejustificată în drepturile personale, dar şi în dreptul la tratament egal, atunci când oameni care, din cauza constituţiei lor fizice nu se pot identifica cu termenii de „masculin“ sau „feminin“ sunt obligaţi prin lege să facă parte din registrul uneia dintre aceste categorii. Prin urmare, ar trebui să se prevadă că aceste persoane au dreptul să aleagă şi termenul “altceva”, în afară de „masculin” şi „feminin“ sau să refuze înregistrarea până când se hotărăsc asupra uneia dintre variante”, se arată în document. Această abordare este susţinută atât de eticieni ai bisericilor, cât şi de cei seculari.

Judecătorii Curţii au ţinut cont tocmai de acest aspect în verdictul lor. Decizia este spectaculoasă şi face înconjurul lumii. Ceea ce este bine. Însă atenţia acordată subiectului nu este surprinzătoare, judecătorii de la Karlsruhe bucurându-se de înaltă apreciere la nivel mondial, după cum lesne se observă în timpul călătoriilor pe care le efectuează în strâinătate cu prilejul unor evenimente de specialitate.

O ignoranţă ruşinoasă

Numai după o recomandare atât de explicită a Consiliului de Etică, un organism în special politic, legiuitorul a luat o decizie necesară de multă vreme. Exemplul de faţă arată foarte clar ce valoare are acest for cu activitate deseori discretă şi profundă, pusă în slujba mediului politic, a parlamentului şi executivului. Din acest punct de vedere, ignorarea lui atât de multă vreme este mai mult decât ruşinoasă.

Este nevoie de o distincție: intersexualitatea este o problemă bine definită din punct de vedere medical. Este irelevant, din perspectiva demnității celor afectați, dacă este vorba de câteva sute sau zeci de mii de cazuri pe an. Poveştile persoanelor în cauză dovedesc acest lucru. Intersexualitatea este mai clară și poate fi evaluată diferit faţă de transsexualitate, care se referă – pe scurt – la bărbații care trăiesc în corpuri de femei și la femei care trăiesc în corpuri masculine.

Primul Senat al Curții Constituționale a vorbit și este bine că a luat o decizie atât de clară – cu șapte voturi împotriva unuia singur. Politicienii sunt acum sub presiune și se grăbesc să urmeze consiliul de etică și instanța de judecată. La începutul noii legislaturi (indiferent când va începe ea), legiuitorul are sarcina de a aborda încă o dată problema etică a existenței umane. E o treabă bună.

Autor: Cristoph Strack

California a devenit primul stat american care a recunoscut existența unui sex „non-binar”. Acesta poate fi trecut la cerere în documentele oficiale.

Legea Gender Recognition Act, semnată duminică 15 octombrie de guvernatorul Californiei, dispune că rezidenții din acest stat care nu se identifică nici cu sexul masculin, nici cu cel feminin, au posibilitatea trecerii unei a treia opțiuni, „non-binar”, pe documentele oficiale, ca de exemplu certificatul de naștere sau carnetul de conducere.

Noul act normativ elimină de asemenea obligația de a obține avizul unui doctor sau de a merge în fața unei istanțe pentru schimbarea de sex, scrie Huffington Post. Măsura a fost propusă prima dată în luna ianuarie, pentru ca persoanene transsexuale, transgenderi sau non-binare să poat ă avea acte de identitate care să permită recunoașterea perfect legală a indetității lor sexuale.

„Această măsură va scuti numeroși californieni de un stres și o anxietate inutile și arată rolul de lider pe care statul nostru continuă să-l aibă în sprijinirea luptei LGBT pentru drepturile civile”, a declarat Toni Atkins, coautoare a legii.

Recent, Canada a adoptat o măsură asemănătoare, adăugând o căsuță suplimentară pentru „genul neutru”, în documentele oficiale.

  • Cultura Vietii:

Nu suntem pe o pantă alunecoasă. Suntem deja la fundul gropii

Incestul este re-denumit „Atracție sexuală genetică” și promovat de revistele glossy – primul pas către normalizarea acestuia. Un articol de Matt Walsh pentru The Daily Wire.

Numeroși oameni s-au simțit, pe bună dreptate, oripilați de încercarea revistei Cosmopolitan de a transforma incestul într-un act romanțios. Articolul „Cum este să te îndrăgostești de fratele tău” spune povestea lui Melissa și Brian, frate și soră de mult înstrăinați unul de celălalt care s-au regăsit ca adulți și au început o relație sexuală aproape imediat. Brian și-a părăsit soția pentru asta. Melissa a „rămas” cu soțul ei în timpul aventurii cu fratele.

Iubăreții incestuoși pretind că au o „conexiune”. Se iubesc – și, așa cum știm, love is love is love. ei insistă că ceea ce fac nu este incest; mai degrabă este expresia a ceva numit „Atracție sexuală genetică” (ASG). Este o întreagă comunitate de asemenea persoane și, așa cum știm deja, atunci când oamenii se organizează în jurul unei anumite forme de sexualitate deviantă și o denumesc „comunitate”, normalizarea este aproape completă.

Dacă ASG sună familiar, poate vă aduceți aminte de o știre de anul trecut despre o mamă și un fiu care se îndrăgostesc nebunește după ce au stat aproape toată viața separați. Sau poate altă știre despre o adolescentă care intenționează să se mărite cu propriul tată. Toate oferă aceeași justificare ca și Melissa și Brian, care la rândul lor oferă aceeași justificare pe care tabăra LGBT ne-o aruncă în față de mulți ani.

Campania pentru normalizarea incestului (pardon, a „atracției sexuale genetice”) este în plină desfășurare. Dar vă rugăm nu îi spuneți „pantă alunecoasă”. Nu există nicio pantă. Nu mai există. Suntem la capătul ei. Inventarea „căsătoriei” între persoane de același sex și transformarea transgender-ismului în subiect mainstream nu au fost simple opriri care au precedat incestul, poligamia, pedofilia. Dimpotrivă: acestea lucruri s-au întâmplat când deja eram la fundul gropii. Acestea nu sunt noi frontiere. Frontierele au fost deja traversate; doar că n-am observat când.

A spune că incestul este sub „căsătoria gay” pe o pantă culturală e ca și cum am spune că eutanasia este sub avort. Nu; avortul este cel mai rău lucru. Cu el am început. Poate fi mai acceptat social decât eutanasia, dar asta doar pentru că agenții Culturii Morții au sărit peste acest obstacol pentru a ținti direct premiul cel mare. Acum, că l-au câștigat, nu au nicio problemă să se întoarcă și să facă și pașii pe care i-au sărit. Avortul este mai puțin o pantă și mai mult o fundație. Pe această fundație ocultiștii morții își pot construi restul structurii.

Același lucru se întâmplă în domeniul mariajului și al sexualității. Cu „căsătoria” unisex, Stânga a demolat instituția maritală și a reconstruit-o sub o formă străină pe care lumea n-a mai văzut-o niciodată. Ei au stabilit unic regulă: dacă doi oameni (sau trei sau oricâți) „se iubesc” atunci trebuie să fie acceptați, celebrați în căsătorie”. Căsătoria nu are nimic de a face cu procrearea și nimic cu angajamentele spirituale luate în fața lui Dumnezeu. Acesta a fost țelul suprem. Prin atingerea lui, ei deja au obținut incestul, poligamia și pedofilia. Fundația pentru toate acestea a fost pusă dintr-o dată.

Dacă ar fi fost să cădem pe o pantă abruptă, normalizarea a incestului ar fi trebuit să fie primul stop, înainte de punctul final al pervertirii instituției umane esențiale a căsătoriei. Nu au nevoie să argumenteze pentru incest dacă au reușit să oblitereze căsătoria însăși. Conservatorii naivi au crezut că pot preda căsătoria și trasa linia în altă parte. „Niciun pas mai departe!” au strigat ei ca proștii, fără să înțeleagă că renunțarea la căsătorie a însemnat renunțarea la dreptul de mai trasa noi linii, oriunde. Căsătoria a fost linia finală. Capitala abandonată în mâinile inamicului.

Mai ales este absurd modul în care conservatorii se tem că poligamia va fi următorul pas. Și de ce nu? Poligamia este rea, dar cu siguranță nu atât de rea ca ceea ce găsim deja acceptabil în cultura noastră. Mariajul poligam poate încă să fie fertil cel puțin, și există anumite precedente istorice pentru acesta. A numi „căsătoria” unisex o poartă de intrare a poligamiei este ca și cum ai spune că heroina intravenoasă va fi urmată de „iarbă”. Să lăsăm poligamiștii să se alăture petrecerii, deci. obiecțiile noastre la ei nu mai au niciun sens. În plus, mulți dintre noi deja practicăm poligamia de decenii. Cel puțin partizanii căsătoriei poligame sunt mai buni pentru că sunt onești în legătură cu ceea ce fac.

Ea ca și cum ai reacționa cu oroare pentru că soțul tău se uită la pornografie, deși chiar tu i-ai permis aventuri extraconjugale. Pornografia este parte din pachetul adulterului, și nici nu este cea mai rea. Cele mai multe femei care fac greșeala oribilă de a slăbi regulile monogamiei la un anumit moment vor începe prin a permite pornografia în viața lor de cuplu. Apoi, când soțul începe să aibă aventuri amoroase, așa cum de altfel e și foarte probabil, ele vor spune că se află „pe o pantă alunecoasă”. El, soțul, a alunecat de la rău la mai rău. De la iarbă la heroină. Dar dacă permiți să înceapă cu ce este cel mai rău dintre toate, răul cel mai mic e deja mult în spatele vostru.

Iată-ne, deci, retrăgându-ne cu oroare din fața formelor de perversiune pe care implicit le-am invitat în mainstream în urmă cu ani, preocupați că ar putea urma ceva mai puțin rău decât ceea ce deja am învățat să acceptăm. Ce tip de deviații ar putea fi mai rele decât cele pe care cultura noastră le-a celebrat deja? Poate necrofilia, bestialitatea? Poate atunci când oamenii vor începe să se căsătorească cu păpuși gonflabile?

Dacă poporul australian votează să redefinească căsătoria, consecințele vor fi directe, a avertizat fostul prim-ministru Tony Abbott.

„Ideea că poți schimba pur și simplu definiția căsătoriei și nu va urma nimic altceva este fraudă intelectuală”, a spus el, conform catholicnewsagency.com.

Australia este în prezent în ultimele zile ale unui sondaj despre căsătorie. Guvernul primului ministru, Malcolm Turnbull, a promis să introducă o lege în Parlament care să redefinească căsătoria dacă majoritatea votanților o favorizează.

Abbott s-a opus în mod vocal redefinirii căsătoriei, avertizând că va slăbi instituția care servește drept fundamentul societății.

El și-a exprimat, de asemenea, îngrijorarea că, dacă căsătoria este redefinită, cei care se opun acesteia vor fi marginalizați și sancționați, deoarece chiar și acum, exprimându-și sprijinul pentru viziunea privind căsătoria ca unire a unui bărbat și a unei femei „crează o adevărată furtună pe rețelele de socializare și sfârșitul reputației”.

„Dacă nu este însoțită de un capitol care să prezinte clar libertățile, ne putem aștepta ca și căsătoriile între persoane de același sex din Australia să aibă aceleași consecințe ca și în alte țări”, a spus Abbott la comisie. „Oamenii vor lua măsuri împotriva învățăturii tradiționale, iar legile anti-discriminare nu vor mai avea niciun efect”.

Acest lucru începe deja să se întâmple, a spus el, indicând faptul că Arhiepiscopul Julian Porteous de Hobart s-a confruntat cu urmărirea penală în temeiul legilor anti-discriminare pentru o broșură care evidențiază învățătura creștină despre căsătorie.

„Oamenii nu sunt îndemnați să-și schimbe gândirea; ei sunt hărțuiți în abandonarea convingerilor lor “, a avertizat Abbott. Și aceste presiuni vor crește doar dacă căsătoria este redefinită, a continuat acesta.

„Legile anti-discriminare vor fi reanalizate, cred că în mod opresiv, împotriva oamenilor – în special a educatorilor – care au prezentat definițiile și învățăturile tradiționale”.

Acești cetățeni nou activi vor avea o importanță crucială în combaterea altor provocări cu care se confruntă societatea australiană, cum ar fi un efort de a legaliza sinuciderea asistată în Victoria și o impulsionare pentru ideologia de gen în școli.

„Avem nevoie de mai mulți purtători de standarde, la fiecare nivel, deoarece majoritatea care rămâne tăcută devine în curând o minoritate”.

În cele din urmă, Abbott vede împingerea pentru a redefini căsătoria, ca parte a unei afecțiuni mai largi care afectează o mare parte a societății occidentale.

Michael Farris, președintele ADF, avertizează că este în desfășurare un proces mai larg de erodare a libertății religioase. Conducând până la redefinirea căsătoriei în S.U.A., „susținătorii căsătoriei homosexuale s-au temut că redefinirea căsătoriei ar periclita drepturile conștiinței prin promiterea în mod repetat că această căsătorie între persoane de același sex nu ar încălca aceste drepturi fundamentale”, a spus Farris.

„Acum, australienilor li se spune aceeași minciună”.

Stânga a demonstrat maniera totalitară în care pretinde sprijinul, sau cel puțin tăcerea, americanilor obișnuiți. „Căsătoria” homosexuală a fost doar un vârf de lance.

Un comentariu publicat în The Federalist de Bethany Mandel, casnică, mamă a trei copiii și editorialistă pe teme de politică și cultură. Este contribuitor senior pentru The Federalist, editorialistă pentru Jewish Daily Forward și contribuitoare la Acculturated. Trăiește cu soțul său, Seth, în New Jersey.

În ultimele câteva luni, ori de câte ori scriu sau trimit un tweet pe orice subiect, de obicei primesc un răspuns caustic în rețelele de socializare legat de poziția mea referitoare la identitatea transgen. Acești troli postează linkuri la tweeturile mele despre subiect și capturi de ecran, ca și cum m-ar prinde cu ceva dacă îmi arată propria opinie recentă. Aceste persoane trimit chiar și tweeturi soțului și angajatorilor mei, probabil în speranța că aceștia vor utiliza puterea pe care o au asupra mea pentru a-mi alinia opinia la Poziția Aprobată.

O persoană care mă urmărește pe Twitter și care a marcat ca favorit un tweet al meu despre identitatea transgen chiar a primit un e-mail de la un străin, care reclama să afle dacă decizia sa de a-mi marca tweetul ca favorit înseamnă că este de acord cu mine. Mi-au fost aplicate toate apelativele posibile: plină de ură, bigotă, transfobă etc. Toate, pentru că am o credință care era necontroversată cu doar trei ani în urmă: bărbații se nasc cu penisuri, femeile se nasc cu vaginuri și, ca să-l citez pe marele Ben Shapiro, faptele nu țin cont de sentimentele tale.

Suntem forțați să ne pese

Mulți dintre colegii mei conservatori din generația începutului de mileniu, din politețe, folosesc pronumele și numele preferat al persoanelor care se identifică drept transgen. Iată de ce eu refuz acest lucru: vom fi forțați să ne pese.

Este o frază a altui mare gânditor conservator, Erick Erickson. El a conceput-o pe fondul dezbaterii privind căsătoria homosexuală. În timpul acestei dezbateri, am fost la fel ca mulți conservatori mai tineri, din generația mileniului. Am crezut, naiv, că era vorba doar de căsătoria homosexuală și mi-am spus: „Hei, căsătoria este grozavă, putem ceda la cerințele Stângii de a redefini o piatră de temelie a societății noastre, pentru că a nu face acest lucru ar fi bigotism.”

Dar lupta Stângii cu conservatorii nu s-a rezumat la atât. Pentru acești activiști, scopul nu era doar de a redefini căsătoria, ci și de a-i pedepsi pe cei care nu îi susțineau 100%, în special creștinii practicanți. Mijloacele de trai și viețile cofetarilor, fotografilor, fermierilorși ale directorului general al Mozilla au fost distruse pentru că nu au aderat complet la pretențiile Poliției Gândirii. Americanii vor fi forțați să le pese.

Poliția Trans, niște obsedați de control înspăimântători

Colega mea, Joy Pullmann, a prezentat săptămâna trecută doar cel mai recent exemplu al modului în care Stânga progresistă ne obligă pe toți ceilalți să ne pese despre dezbaterea transgen:

„Părinții revoltați au luat cu asalt ședința consiliului unei școli publice din California, după ce o educatoare a citit copiilor de grădiniță din clasa ei cărți cu poze referitoare la identitatea transgen, pentru a oferi afirmare unui coleg de clasă cu disforie de gen. Părinții afirmă că, în timpul orei de curs, băiatul cu disforie de gen și-a schimbat de asemenea hainele, pentru a arăta mai mult ca o fată, într-o «dezvăluire a genului». Părinții nu au fost anunțați în prealabil cu privire la discuție sau la afecțiunea psihică a colegului și au aflat atunci când copiii de grădiniță s-au întors, confuzi, acasă de la școală în ziua respectivă.”

Recent, din publicația Acculturated am aflat despre un experiment de gândire terifiant, despre felul în care părinții care decid să nu intre în jocul disforiei de gen a copilului lor ar putea, într-o zi, să primească o vizită din partea Serviciului de Protecție a Copilului.

Stânga a demonstrat maniera totalitară în care pretinde sprijinul, sau cel puțin tăcerea, americanilor obișnuiți. Am văzut cum au fost distruse vieți în urma dezbaterii privind căsătoria homosexuală, cum multe persoane au fost reduse la supunere prin țipetele părții care se proclamă a fi „deschisă la minte” și care folosește sloganuri precum „Fără ură” și „Dragostea câștigă”. Mulți conservatori, între care și eu, și-au învățat lecția.

Cu fiecare tweet care caută să-mi expună și să-mi condamne poziția cu privire la identitatea transgen, Stânga progresistă îmi întărește decizia de a-l numi pe Bruce Jenner cu numele de botez, și nu cu cel pe care și l-a ales din cauza unei afecțiuni pe care profesioniștii din domeniul sănătății mintale o luau, odată, în serios. Încurajarea ideilor delirante nu este o dovadă de bunătate față de persoanele care suferă de alte afecțiuni psihice, și nici față de persoanele cu disforie de gen.

Iar dacă acordăm credibilitate noțiunii că își adulții pot alege sexul, părinții care refuză să permită unui copil care, cu o săptămână în urmă, se „identifica” drept fluture să își aleagă propriul gen ar putea fi apoi acuzați că refuză copiilor lor asistență medicală (pentru că mulți activiști progresiști consideră de acum administrarea de hormoni ai sexului opus și chirurgia plastică drept asistență medicală).

Răspunsul meu pentru cei cu vederi de Stânga care mă întreabă: „De ce îți pasă cum își spun persoanele transgen?” este pur și simplu acesta: pentru că voi m-ați forțat să-mi pese.

Marea majoritate a creștinilor ortodocși din Europa de Est spun că homosexualitatea nu ar trebui acceptată de societate, arată un studiu publicat recent de Pew Research Center.

Că homosexualitatea nu ar trebui acceptată crede aproape toată Armenia (98%) și mai mult de opt în zece cetățeni în Rusia (87%) și Ucraina (86%), țări care au cea mai mare populație ortodoxă din regiune. Per ansamblu, creștinii ortodocși din fostele republici sovietice acceptă mai puțin homosexualitatea decât cei din Europa de Est.

Ȋn România, 86% din cei chestionați au declarat că homosexualitatea nu trebuie acceptată în societate, 10% au avut o opinie diferită, iar 4% – nicio părere.

Doar două țări fac excepție de la tendința generală de respingere a homosexualității de către creștinii ortodocși: Grecia și Statele Unite. În total, jumătate dintre ortodocșii din Grecia spun că societatea ar trebui să accepte homosexualitatea, la fel ca și majoritatea clară (62%) a creștinilor ortodocși din Statele Unite.

În mod similar, foarte puțini creștini ortodocși din Europa de Est spun că ar trebui să devină legală căsătoria între persoane de același sex. Chiar și în Grecia, unde unul din doi creștini ortodocși spune că societatea ar trebui să accepte homosexualitatea, doar un sfert (25%) e de acord cu legalizarea căsătoriilor pentru cuplurile homosexuale.

Ȋn Statele Unite, unde căsătoria între persoane de același sex este legală, creștinii ortodocși acceptă mai mult această practică; mai mult de jumătate (54% în 2014) sunt de acord cu asta, aproape identic cu procentul total al americanilor care au această poziție (53%, în 2014).

În alte chestiuni, părerile creștinilor ortodocși sunt împărțite. Comparativ cu subiectul homosexualității, consensul este mai redus atunci când ortodocșii sunt întrebați dacă avortul ar trebui să fie legal. În unele țări, cum ar fi Bulgaria și Estonia, mare majoritatea a creștinilor ortodocși spun că avortul ar trebui să fie legal în toate sau cele mai multe din cazuri. Dar în Georgia (79%) și Moldova (85%), majoritatea creștinilor ortodocși au o poziție total opusă, susținând că avortul ar trebui să fie ilegal în toate sau în majoritatea cazurilor. În Rusia, marea parte a creștinilor ortodocși (58%) consideră că avortul ar trebui să fie în mare parte sau în întregime ilegal.

Ȋn România, 60% dintre cei chestionați au declarat că avortul trebuie să fie legal.

 

La fel ca în cazul homosexualității și căsătoriei între persoane de același sex, creștinii ortodocși din fostele republici sovietice sunt oarecum mai conservatori cu privire la legalitatea avortului decât cei din Europa de Est. 

Creștinii ortodocși văd comportamentul homosexual și prostituția ca fiind greșite, din punct de vedere moral.

Cei din România au considerat că prostituția este cea mai gravă abatere (86%), apoi comportamentul homosexual, la egalitate cu consumul de droguri (82%), avortul (59%), sexul înainte de căsătorie (39%), consumul de alcool (36%), divorțul (28%), folosirea metodelor contraceptive (24%).

 

Majoritatea creștinilor ortodocși împărtășesc opinia că mediul ar trebui protejat, chiar și în detrimentul creșterii economice. Iar cei mai mulți ortodocși din țările Europei de Est sunt de acord cu afirmația: „Ar trebui să protejăm mediul nostru natural pentru generațiile viitoare, chiar dacă acest lucru ar reduce creșterea economică.” 

Și majoritatea creștinilor ortodocși din SUA (66%) consideră că protejarea mediului merită acest cost.

Majoritatea creștinilor ortodocși din Europa de Est cred că oamenii au evoluat de-a lungul timpului, iar opinia dominantă este că evoluția a apărut datorită proceselor naturale, cum ar fi selecția naturală.

În SUA, aproximativ șase din zece de creștini ortodocși (59%) cred în teoria evoluției, deși părerile sunt împărțițe în mod egal, între cei care consideră că evoluția s-a datorat  selecției naturale (29%) și cei care spun că evoluția a fost condusă de o ființă supremă (25%). 

Mulți creștini ortodocși spun că femeile au, față de societate, datoria de a aduce pe lume copii. În Europa de Est, majoritatea creștinilor ortodocși cred asta. 

Studiul arată că în România creștinii ortodocși tind să aibă mai multe vederi tradiționale asupra rolurilor de gen decât creștinii ortodocși din altă parte a Europei de Est: 83% spun că e datoria femeilor față de societate să aibă copii, 72% – că soțiile trebuie să se supună bărbaților și 66% – că bărbații au mai multe drepturi la un loc de muncă decât femeile, atunci când șomajul este ridicat.

Interesant este însă faptul că doar 17% dintre creștinii ortodocși din România chestionați consideră că familia ideală este cea în care bărbatul aduce banii, iar femeia are grijă de casă și de copii.

 

Deși creștinii ortodocși din SUA nu au fost chestionați strict în legătură cu acest subiect, 70% dintre ei, răspunzând la o altă întrebare, au fost de acord cu faptul că accesul mai multor femei pe piața muncii a fost o schimbare pozitivă pentru societatea americană.

Peste 90% dintre români privesc căsătoria drept uniune între femeie și bărbat cu scopul de a procrea, crește și educa copii, potrivit unui sondaj de opinie realizat de Centrul de Sociologie Urbană și Regională (CURS) pentru Coaliția pentru Familie (CpF).

Sondajul, realizat în perioada 1- 15 octombrie la nivel național, relevă faptul că majoritatea covârșitoare a românilor este atașată puternic de concepția tradițională a căsătoriei, respingând, totodată, în proporții la fel de covârșitoare, formele alternative de căsătorie sau parteneriat civil.

De asemenea, majoritatea respondenților asociază căsătoria între persoane de același sex cu efecte nedorite pentru societate, cum ar fi afectarea perpetuării speciei, educația și creșterea copiilor. În plus, majorități largi susțin rolul pozitiv pe care Biserica îl are în privința creșterii copiilor și relațiilor sociale pozitive în societate.

O înțelegere tradițională asupra căsătoriei

Astfel, 91% din respondenți au fost de acord cu afirmația Căsătoria trebuie definită ca o uniune tradițională dintre bărbați şi femei cu scopul de procreare, de creştere şi educare a copiilor”, doar 6% respingând o astfel de înțelegere a căsătoriei. Mai mult decât atât, 90% din respondenți au fost de acord cu afirmația Dumnezeu a creat bărbatul şi femeia pentru a fi împreună ca o familie, pentru a se înmulți, iar nimeni şi nimic nu poate schimba această rânduială.

Totodată, la întrebarea Dvs. sunteţi pentru sau împotriva definirii căsătoriei ca uniunea dintre două persoane indiferent de sexul acestora?87% din respondenți au fost împotrivă.

În cazul în care problema căsătoriei s-ar vota, o majoritate la fel de largă s-ar pronunța împotriva legalizării căsătoriilor dintre persoane de același sex. La întrebarea Dacă ar fi să votaţi, dvs aţi fi pentru sau împotriva legalizării căsătoriilor dintre două persoane de acelaşi sex?83% din respondenți au răspuns că ar vota împotrivă.

În ceea ce privește parteneriatul civil, fără a fi precizat dacă e și pentru cuplurile de același sex, 65% au răspuns negativ la întrebarea Sunteţi de acord cu legalizarea parteneriatelor civile?

87% din respondenți resping, de asemenea, adopția de copii pentru cuplurile de același sex, răspunzând negativ la întrebarea „Cuplurile formate din persoane de același sex ar trebui sa aibă dreptul să adopte copii?

Efecte nedorite ale căsătoriilor între persoane de același sex

În ceea ce privește efectele căsătoriilor sau parteneriatelor civile încheiate între persoane de același sex, 80% au răspuns pozitiv la întrebareaCăsătoria şi familia între două persoane de același sex afectează negativ perpetuarea speciei umane şi creșterea copiilor”, iar 78% au răspuns pozitiv la întrebareaLegalizarea căsătoriei între persoane de același sex va avea efecte nedorite în domenii precum cel al educației școlare sau juridic.”

De asemenea, 80% au răspuns pozitiv la întrebarea Legalizarea căsătoriei între persoane de acelaşi sex va avea efecte nedorite, pe termen lung, asupra moralei societăţii.”

Un aspect interesant îl constituie faptul că majoritatea respondenților face distincția între relațiile afective, sentimentale și relațiile maritale. Astfel, 71% din respondenți au răspuns pozitiv la întrebarea Nimeni nu opreşte homosexualii să se iubească unul pe altul sau să aibă relaţii între ei dar, aceasta nu înseamnă că se pot casători.”

Biserica – un rol pozitiv în educarea copiilor și în menținerea păcii sociale

Majoritatea respondenților consideră că valorile creștine sunt definitorii pentru România, 87% dintre aceștia fiind de acord cu afirmația Promovarea valorilor creștine în societatea românească înseamnă respectarea tradițiilor istorice definitorii pentru România”.

De altfel, 82% din respondenți au fost de acord cu afirmația „Biserica are un rol pozitiv în ceea ce privește educația copiilor”, iar 85% cu afirmația Biserica are un rol pozitiv în ceea ce privește respectarea relațiilor de conviețuire pașnică între oameni.”

În ceea ce privește educația sexuală, este de remarcat faptul că 83% nu o consideră necesară în școli.

O direcție greșită

Potrivit cercetării realizate de CURS, 74% din respondenți consideră că România se îndreaptă într-o direcție greșită, deși doar 43% se declară nemulțumiți de situația economică a propriei gospodării.

Eșantion și metodologie

Cercetarea CURS a fost realizată între 1-15 octombrie 2017 pe un eșantion de 1067 de respondenți, votanți în vârstă de 18 ani și peste. Tipul de eșantion a fost probabilist, multistadial, cu selecție aleatoare a secțiilor de votare, a gospodăriilor în cadrul secției de votare și a respondenților în cadrul gospodăriilor. Modul de intervievare a fost față-în-față la domiciliul respondenților, iar marja maximă de eroare la nivelul întregului eșantion: +/-3% la un nivel de încredere de 95%.

Serialul pentru adolescenţi „Andi Mack” va prezenta în premieră, nu doar personaje, ci şi o situaţie dramatică specific homosexuală.

Disney Channel va difuza pentru prima dată în istoria sa un episod ce va include o intrigă gay, în serialul „Andi Mack”, au anunţat joi reprezentanţii acestui post de televiziune american, citaţi de Agerpres.   

Acest episod cu o durată de o oră va fi difuzat vineri în Statele Unite şi prezintă o scenă în care doi buni prieteni, Andi (Peyton Elizabeth Lee) şi Cyrus (Joshua Rush), recunosc faptul că se simt atraşi de acelaşi băiat.

Acest serial pentru adolescenţi creat de Terri Minsky, scenarista celebrului serial „Sex and the City”, este centrat pe personajul Andi, o tânără de 13 ani care încearcă să afle cine este cu adevărat şi cum să îşi trăiască viaţa.

„Terri Minsky, actorii şi echipa de filmare au dorit foarte mult ca episodul să fie potrivit pentru toate vârstele şi să trimită un mesaj puternic de integrare şi de respect”, a declarat un purtător de cuvânt al postului Disney Channel într-un comunicat.
În primul episod din al doilea sezon, Andi speră că părinţii ei se vor căsători şi încearcă să afle ceea ce simte cu adevărat pentru colegul ei de clasă Jonah.   

Bunul ei prieten Cyrus, în vârstă tot de 13 ani, îşi dă seama că şi el are aceleaşi sentimente faţă de Jonah şi se află la începutul unui proces de autodescoperire şi acceptare de sine în calitatea sa de adolescent homosexual.   

Cyrus nu este însă primul personaj aparţinând comunităţii LGBT care apare într-un program al Disney Channel: un episod din serialul „Good Luck Charlie” a adus în scenă un cuplu de lesbiene în 2014, însă este pentru prima dată când postul american prezintă o intrigă centrată pe un personaj care îşi dă seama de homosexualitatea sa şi o declară public.   

Disney, pe postul său de desene animate XD, a fost lăudat deja pentru faptul că a difuzat un prim sărut între personaje de acelaşi sex într-un episod din „Star Butterfly”.   

Primul personaj homosexual al studioului hollywoodian Disney a apărut în versiunea cinematografică a poveştii Frumoasa şi Bestia (2017) – personajul LeFou, interpretat de actorul Josh Gad. 

De asemenea, recent, în serialul Dr. Pluşica, a fost prezentat un cuplu de „mame” lesbiene.

„Tot mai mulţi tineri îşi declară în mod deschis apartenenţa la comunitatea LGBT, iar ‘Andi Mack’ reflectă vieţile şi experienţele lor”, a comentat Sarah Kate Ellis, preşedintele GLAAD, o asociaţie americană care militează pentru stoparea discriminărilor la care sunt supuse minorităţile sexuale.

Dragi copii, să vă citească Satana… pardon, doamna, niște povești?!
Travestitul „Xochi Mochi”, îmbărcat ca un clovn cu aspect satanic cu coarne a fost invitat să le citească povești copiilor la librăria publică „Michelle Obama” din Long Beach, California la evenimentul „Ora de Povești a Travestiților” (Drag Queen Story Hour).

„Ora de Povești a Travestiților captează imaginația și joaca fluidității de gen a copilăriei și oferă modele de rol pozitive”, citim pe website-ul Drag Queen Story Hour. „Copiii pot vedea oameni care sfidează restricțiile rigide de gen și să își imagineze o lume în care oamenii de sot prezenta așa cum vor.”

„Ora de Povești a Travestiților” este una din activitățile promovate de activiștii homosexuali („LGBTQIA+”) în cadrul lunii Istoriei LGBT (eveniment care are loc și în România de altfel), în colaborare cu diverse librării publice din SUA. „Spectacolul” lui Mochi a fost organizat de librăria Michelle Obama din Long Beach, Centrul LGBTQ din Long Beach, Rețeaua Alianței de Genuri și Sexualități (Genders and Sexualities Alliance Network) și LGBTQ Imperial Court din Long Beach.

@LBCityLibrary invites you to the Michelle Obama Neighborhood Library for a celebration of LGBTQ History Month!  #NationalComingOutDay pic.twitter.com/hL7602ELws

— City of Long Beach (@LongBeachCity) 12 octombrie 2017
Mochi a declarat că a avut parte de „una din cele mai bune experiențe de când este travestit.”

Travestitul a recunoscut că ținta activismului homosexual este normalizarea tuturor formelor de perversiune și deviație sexuală: „Este foarte important să avem reprezentarea și normalizarea tuturor literelor din LGBTQIA+ în viața de zi cu zi.”

Omar Navarro, candidatul Republican pentru districtul Long Beach la Camera Reprezentanților, s-a declarat scandalizat:

What are we teaching kids in school? Demonic teachings alive in Long Beach. I’m outraged they would allow this. pic.twitter.com/Q72nhnWbBo

— Omar Navarro (@RealOmarNavarro) 16 octombrie 2017
Canalul YouTube al lui Mochi îl recomandă ca un „clovn ucigaș din spațiu, staționat aici pe Pământ.” În biografia sa postată online, travestitul admite că este infectat cu HIV și că mintea nu îi funcționează prea bine pentru că este prăjită de droguri („my stoner mind doesn’t work that well”).

Mochi se confesează că a început să poarte haine de femeie pe când era un tânăr homosexual și că „Xochi nu a fost niciodată un alter ego, ci mai mult o extensie a mea.”

Librăria Long Beach a eliminat de pe website fotografiile cu travestitul satanic citind copiilor după ce a primit critici publice din partea unor părinți.

 


Categorii

Cultura desfraului, Homosexualitate, Pedofilie, Razboiul impotriva familiei / vietii/ copiilor

Etichete (taguri)

, , , , , , , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

155 Commentarii la “AL TREILEA SEX – LEGALIZAT SI IN GERMANIA/ Casatoria pentru homosexuali nu este obiectivul final. SCOPUL ESTE OPRESAREA CONSERVATORILOR/ Campanie GLOSSY pentru INCEST/ Politia TRANS sau obsedatii de control/ MAJORITATEA COVARSITOARE A ROMÂNILOR NU VREA CASATORII GAY. Studii sociologice recente/ DISNEY CHANNEL se GAYIFICA tot mai mult

VEZI COMENTARII MAI VECHI << Pagina 4 / 4 >>

  1. Cine a zis ca se mândrește cu ignoranta? Este păcat. Altceva se tot zice. Omul este atras si tânjește după prototipul sau Iisus Hristos pt ca tot Dumnezeu a sădit în om, in orice om chipul sau și l-a animat cu setea de cunoaster, de comuniune si de împărtășire cu El.
    Dar cine începe sa lucreze poruncile lui Dumnezeu își da seama de prăpastia spirituala dintre el si modelul spre care tinde ,Dumnezeu Omul Iisus Hristos. Si pentru ca simte iubirea lui Dumnezeu, își dorește, se nevoiește ,își pune în lucrare voința ca sa-l cunoască, sa se impartaseasca si sa fie in comuniune cu El
    Si așa ajunge sa cunoască ca sunt etape pana acolo, multa nevoință si asceza.
    Si prima etapa este curățirea de patimi, care pt multi este o lupta de toată viața.
    . Urmează iluminarea când omul își folosește corect rațiunea – abia acum cunoaște ca i-a fost data rațiunea ca sa vadă in toate rațiunile lui Dumnezeu- si ….îndumnezeirea, .
    Nu trebuie sa uitam ca toată aceasta lucrare de apropiere de Dumnezeu este lucrarea comuna a Harului lui Dumnezeu si a noastră . Rațiunea este doar o facultate sufleteasca care ajunge ușor pe arătură fara Harul lui Dumnezeu.
    Concret, a noastră este dorință , hotărârea, străduința si de la Dumnezeu puterea si roadele.

  2. Si inca ceva
    Când Dumnezeu l-a creat pe Adam , l-a creat cu voința libera si i-a dat o singura porunca: aceea de a nu manca din pomul cunoștinței binelui si răului si asta nu pentru ca il vroia ignorant , ci pt că inca nu era in faza sa discearnă ce este bine si ce este rău. Urma sa scoată interdicția dar mai încolo.
    Nu a ascultat- de aicea se vede ce rea si aducătoare de nenorociri este neascultarea de cuvintele lui Dumnezeu, pe care le găsim in Sfântă Evanghelie si in scrierile Sfinților Părinți -care prin curăția lor sufleteasca sunt cei mai buni tâlcuitori ai cuvintelor dumnezeiești.

    Deci nici vorba ca ignoranta este virtute. Dar înțelepciunea si înțelegerea sunt daruri de la Dumnezeu pe care trebuie sa ne nevoim sa ni le dea. Si rugăciunea adevărata este de baza

    Închei cerandu-mi iertare si rugandu- va pe toti sa nu credeți ca am vrut sa țin vreo cateheza- Doamnei ferește, ba mai mult e posibil sa greșesc in ceea ce spun- dar ma- m simțit vinovata de faptul ca am declanșat aceasta discuție în pomenind despre simplitate.
    După cum am spus m-am referit la altceva si nu am intenționat sa fac apologia prostiei.naivității sau ignorantei.
    Dar asta este alt subiect, pt mine chiar f greu.

    Si pt ca vremurile sunt teribile si linia de demarcatie intre bine si rau este greu de observat, trebuie sa priveghem si sa ne rugam. Si sa ne ferim de lupi in piele de oaie, care ne pot ușor face sa ne pierdem mântuirea.

  3. @fane

    ’17. Nu înţelegeţi că tot ce intră în gură se duce în pântece şi se aruncă afară?
    18. Iar cele ce ies din gură pornesc din inimă şi acelea spurcă pe om.
    19. Căci din inimă ies: gânduri rele, ucideri, adultere, desfrânări, furtişaguri, mărturii mincinoase, hule.’

    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?cap=15&id=55

    ’43. Aţi auzit că s-a zis: “Să iubeşti pe aproapele tău şi să urăşti pe vrăjmaşul tău”.
    44. Iar Eu zic vouă: Iubiţi pe vrăjmaşii voştri, binecuvântaţi pe cei ce vă blestemă, faceţi bine celor ce vă urăsc şi rugaţi-vă pentru cei ce vă vatămă şi vă prigonesc,
    45. Ca să fiţi fiii Tatălui vostru Celui din ceruri, că El face să răsară soarele şi peste cei răi şi peste cei buni şi trimite ploaie peste cei drepţi şi peste cei nedrepţi.
    46. Căci dacă iubiţi pe cei ce vă iubesc, ce răsplată veţi avea? Au nu fac şi vameşii acelaşi lucru?
    47. Şi dacă îmbrăţişaţi numai pe fraţii voştri, ce faceţi mai mult? Au nu fac şi neamurile acelaşi lucru?
    48. Fiţi, dar, voi desăvârşiţi, precum Tatăl vostru Cel ceresc desăvârşit este.’

    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=55&cap=5

  4. Rog din suflet pe toti cei care s-au simtit jigniti de comentariile mele sa ma ierte.

    Nu am avut intentia sa jignesc pe nimeni, dar se vede treaba ca am facut-o (doamna Ana-R, acel comentariu cu plusvaloarea a fost probabil dur, si imi cer iertare pentru remarca. Explicatiile insa mi le mentin. Mi-as dori sa intelegeti diferenta intre cele doua, si sa acceptati scuzele mele).

    Nu imi retrag insa si parerile. Nu pt ca as fi incapatanata sau as tine grozav la ele, ci pentru ca inca n-am inteles ce am spus gresit. Cu toata dragostea o spun, si cu toata durerea (mai ales durere, e reala, si nu sunt omul care sa isi arate prea mult sentimentele): cei care ma contraziceti cu atata sarg si cu atata certitudine, nu sunteti convingatori in explicatiile voastre. Si va rog sa nu o luati ca o jignire.

    Cat despre dreptul nostru, al tuturor, de a incerca sa intelegem SI pe cont propriu Scripturile: sunt preoti minunati si au fost, asa e, si trebuie ascultati (oare chiar o facem, ma intreb?), sunt Sfintii Parinti, calauze minunate. Dar sunt momente in care nici ei nu cad de acord unii cu altii. Din punctul mei de vedere, ultima instanta este Hristos, si avem tot dreptul si toata obligatia sa Il cunoastem direct, ca pe Cuvantul lui Dumnezeu adresat noua:

    ’12. Atunci, apropiindu-se, ucenicii I-au zis: Ştii că fariseii, auzind cuvântul, s-au scandalizat?
    13. Iar El, răspunzând, a zis: Orice răsad pe care nu l-a sădit Tatăl Meu cel ceresc, va fi smuls din rădăcină.
    14. Lăsaţi-i pe ei; sunt călăuze oarbe, orbilor; şi dacă orb pe orb va călăuzi, amândoi vor cădea în groapă..

    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?cap=15&id=55

  5. AnaR, subscriu.
    Titus, subscriu.
    Citirea si intelegerea Sfintei Scripturi este probabil parte din viata de fiecare zi a fiecarui ortodox, precum aerul de respirat si hrana trupului. Sa nu fie altfel!
    Interpretarea in decupaj dadaist, in chei personale dupa mintea sau dupa moftul de moment al fiecaruia este, dupa cuvintele Sfintilor Parinti, de cele mai multe ori, calea sigura spre greseala sau mai rau.
    Este o sfanta simplitate. Este si o rea simplitate.
    Este o sfanta cunoastere. Este si o rea cunoastere.
    Si tot asa.
    Dreapta socoteala in toate, aste e mai bine sa cerem Tatalui, si sa scapam de inchipuirea de sine.
    Pentru ca desi sute de milioane de oameni tot citesc Scriptura, totusi, cumva, sunt atat de putini oameni drepti, curati, Sfinti. Pentru asta este un motiv. Anume ca desi citim, nu facem cele mai elementare: renuntarea la noi insine – la minciuna, la ura, netinerea de minte a raului, nerazbunarea si celelalte.

    Doamne, ajuta!

  6. sa nu uitam ca “intelepciunea lumii acesteia este nebunie inaintea lui Dumnezeu” si ca Domnul Insusi a zis : “Te laud pentrucă ai ascuns aceste lucruri de cei înţelepţi şi pricepuţi, şi le-ai descoperit pruncilor”, adica celor simpli si curati cu inima.
    De asemenea, sa nu uitam ca inima este izvorul mintii si, asa cum spunea Sfantul Isaac Sirul, “mintea se curateste usor dar tot atat de usor se intineaza,iar inima cu anevoie se curateste, dar cu anevoie se intineaza, deoarece cuprinde si tine toate simtirile cele dinlauntru.”
    Din cauza caderii, fiinta umana este duplicitara, scindata, dar scopul final al indumnezeirii omului este unirea tuturor puterilor sale lucratoare in inima, curatarea mintii si coborarea ei in inima, acolo unde ii este locul firesc.
    Asadar, adevarata cunoastere se descopera mintii atunci cand a lepadat aroganta cunoasterii lumesti, s-a curatat si s-a smerit pe sine coborand-se in inima care este organul central al vietii duhovnicesti a omului. Pana acolo, desigur, e cale lunga si asta nu inseamna ca trebuie sa nesocotim capacitatile mentale, in masura in care ne-au fost daruite, ci sa le folosim in mod constructiv avand in vedere limitarile pe care le are “mintea” noastra in a discerne realitati si a “cunoaste” in aceasta stare cazuta in care ne gasim.

  7. Furtuna a spalat praful si malul depus si s-au aratat niste pepite stralucitoare.

    Citez dintr-o postare pe un blog:
    A început să burniţeze şi din când în când fulgerele luminau întregul oraş, făcând să pară că se luminează de ziuă. Mai târziu, tunetele au început să se audă în depărtare, iar în cele din urmă întregul oraş s-a cutremurat de un zgomot asurzitor, dând impresia că raza în zig-zag produsă de fulger va cădea peste noi.
    În această frumoasă dimineaţă, toată lumea făcea comentarii de genul: „De mult nu am mai văzut atâta lume rugându-se ca în noaptea trecută. Era ceva impresionant să vezi cum se rugau toate persoanele acelea.”
    Ce trist, că în viaţă avem nevoie de furtuni pentru a vorbi cu Tatăl! Cred că şi furtunile sufletului trebuie să ne determine să ne ridicăm sufletul spre Dumnezeu. De câte ori nu suntem victimele depresiilor emoţionale pentru că nu oferim sufletului nostru alimentul rugăciunii! Ce furtuni teribile au loc în sufletele noastre!

    Acestea din urmă sunt mai rele decât cele trăite în timpul fenomenelor atmosferice. În sufletele noastre avem furtuni de ură, invidie şi gelozie – acestea sunt fulgerele care ne distrug bucuria de a trăi. Furtuna din această dimineaţă m-a împins spre o meditaţie profundă şi m-a determinat să spun: „Doamne, fă ca sufletul meu să nu aibă nevoie de furtuni pentru a te iubi, să nu aibă nevoie de fulgere ca să mă îngrozească pentru a apela la ajutorul tău. Să nu fie necesare tenebrele pentru a căuta tremurând mâna ta plină de dragoste. Să simt că doar alături de tine pot să îmi găsesc pacea, veselia şi entuziasmul… Iar atunci când furtunile interioare îmi vor zdruncina sufletul, să mă refugiez în pacea pe care mi-o dă dragostea ta.”
    https://oanaparaschiv.wordpress.com/2013/10/14/inainte-de-furtuna/

  8. ultimul citat cu referire la situatia in care nu ascultam nici de preoti, nici de Sfintii Parinti, nici de Scriptura, ci ne luam orbeste – adica irational – dupa calauze oarbe la randul lor, care vorbesc de Scriptura, de preoti si de Sfintii Parinti dar nu se raporteaza DE FAPT la niciuna dintre acestea.

    mai intai rugaciunea si apoi curatirea patimilor? Cititi ce spune Sf. Porfirie despre rugaciune: cea mai mica miscare a inimii impotriva aproapelui ne pangareste rugaciunea, si ca sa intram in starea de rugaciune trebuie IN PREALABIL sa inlaturam acele ganduri rele venite din inima.Deci cele doua merg mana in mana, nu pot sa cer in rugaciune fara un efort personal de curatire.

  9. doar pt admini

    am corectat ceea ce era gresit exprimat. Chiar e ultimul meu cuvant. 🙂

  10. @Doroteea

    Lipsim si noi oleaca si se lasa cu drame si ultime cuvinte. 🙂

    O luam ca o ispita de post.

    Altfel, va rugam sa ne intoarcem catre subiecte pe care ne putem completa sau…certa mai cu folos si care, poate, sunt legate de lucruri mai importante pentru realitatea in care ne aflam.

    Multumim!

  11. @admin

    Pt ca mi-ati raspuns public la o replica ce va era adresata doar voua, va raspund si eu tot public: decizia mea e ferma. Daca eu as fi scris un comentariu ca cel al comentatorului @fane sunt sigura ca nu mi l-ati fi publicat. Nu ma supar, dar nu mi se pare corect, si chiar nu cred ca merit sa fiu astfel ocarata pentru ceea cea am scris. Oi fi facut greseli de ton, mi-am cerut iertare pt ele, dar eu niciodata nu retin sa ma fi adresat asa cuiva.

    Oricum imi ramaneti simpatici. 🙂

  12. @Doroteea
    “Cititi ce spune Sf. Porfirie despre rugaciune: cea mai mica miscare a inimii impotriva aproapelui ne pangareste rugaciunea, si ca sa intram in starea de rugaciune trebuie IN PREALABIL sa inlaturam acele ganduri rele venite din inima.”

    Pai tocmai rugaciunea pentru aproapele inlatura acele ganduri rele. Daca ai aflat alta cale de alta cale de inlaturare a acelor ganduri, te rog sa mi-o spui si mie.

  13. @Doroteea

    Nu stiu ce sa zic, poate dupa ce trece momentul ai sa privesti altfel, mai detasat. @fane a scris cu naduf, totusi nu a scris cu rautate si cam asta e stilul lui. Din pacate, nici nu ma pot lauda ca am reusit sa urmaresc toata conversatia asta. Nu stiu de la ce v-ati luat si nu inteleg unde ati ajuns si de ce. 🙂 Uite unde poate ajunge o moderare laxa, laisser-faire, laisser-passer. :-S Am lasat sa curga si doar am parcurs pe diagonala, fara a interveni. Avand in vedere ca erau comenatori cu state vechi, credeam ca e cearta de familie. Dar, adevarul e ca si la certurile de familie se ajunge la situatii nasoale. Acum… Dumnezeu cu mila!

  14. @admin

    Stai linistit, se intampla oricui, nu putem fi ca saltimbancii aia care tin in miscare de rotatie 20 de farfurii deodata, stiu cum e…

    Sunt detasata, ca doar nu-ti imaginezi ca avocat fiind sunt la primul meu conflict. 🙂 Atata ca efectiv am realizat cu aceasta ocazie ca mai trebuie totusi sa ma mai menajez si…pe mine. Plus ca e clar ca interventiile mele starnesc furtuni care si pe mine ma uimesc.@@ Pana la urma, poate ca nu e bine sa fortezi nota, pur si simplu, si ca fiecaruia ii sunt date toate la timpul lor. Numai ca eu fiind obisnuita, in virtutea profesiei poate, cu anumite rigori in exprimare, mi-e greu sa functionez in alt registru cand se lasa cu cuvant scris. Poate m-oi mai flexibiliza si eu in timp, cine stie, si atunci oi mai da o raita pe aici sa mai agit spiritele cand incepe lumea sa se plictiseasca de prea multa intelegere si unanimitate!:)) (JOKE ALERT!)

  15. Elena

    Ați vorbit pe sufletul meu.

  16. Acu am agiuns si io de la camp, toamna aista am termenat tarziu. A fo un an bun pentru agricultura pana cand am aflat cat am de platit taxe.

    Si, cum ieream io nacajit de hambarele pline, zic: hai sa mai intru pe la subsol ca n-am mai fo de pan primavara, din postul Pastelui. Se anunta un an bun pentru agricultura la vremea respectiva, am zis sa scriu ceva, sa ramaie pentru postmodernitate.
    In fine, sa reviu la nacaz, ma gandeam ca intru la subsol si e imposibil sa nu gasesc aci un cuvant de invatatura, o pilda, cateva vorbe de duh, ceva carele sa ma scoata din amaraciune. Macar pre cineva mai amarat ca mine si tot era ceva.

    Dara va spui cu mana pre inima la computer care este procesorul – am facut un curs AI TI prin vara de cand cu agricultura intensiva cu aplicatie pe smarfon – deci, va spun, la asa mare, dar mare, minune, ei bine, nu ma asteptam.
    Adicatelea e post si, de obicei, la subsol e prilej de ispite si tot felul de discutii fara folos la care cu drag as fi participat si eu daca nu ar fi fost un an asa bun pentru agricultura. Unde mai pui ca mie mi se intampla minuni ci nu mi se intampla sa vaz cum altora li se intampla minuni. Aproape de neconceput.

    Si, cand colo, minune. Dar ce minune. MI-NU-NE!
    Doroteea si-a spus ultimul cuvant.

    Pai, hermanos, nici admin, nici fane, nici nimeni, nu cred ca realizeaza ce s-a intamplat aci, la subsol, unde se parea ca niciodata nu se intampla nimic.
    O sora, binecuvantat sa fie numele ei, tocmai ce-a invatat marea virtute a tacerii. Si tocmai eu, netrepnicul de mine, care nici nu mai deschisesem usa subsolului de jumatate de an, tocmai eu am fost martor la minune.
    Restul, au vazut-o…si n-au inteles nimic prinsi fiind de farmecele acestei lumi digitale.

    Ultimul cuvant. Mare cuvant. Restul, vorba lu’ Nae, restul e ori tacere, ori agricultura. Unii ar zice ca-i cam acelasi lucru. A fost un an bun.

  17. La Alin -7
    🙂 🙂
    Am observat si io ca a avut ultimul cuvânt . Chiar am vrut sa fac un epilog , in stilul dv , dar nu cred ca Admini mi l-ar fi aprobat . Un fel de pamflet .. Dar am lăsat ultimul cuvânt la cine trebuia .

  18. @Elena
    Adevarat si intelept!
    Din pacate, adesea vorbele/cuvintele se opresc in urechi/ochi, uneori ajung la minte, forte rar coboara in inima.

    “Calea cea mai lungă pe pământ e de la urechi la inimă, încât ani de zile nu ajung, ca să-i dai de capăt. De aceea, fiindcă ochiul conştiinţei şi-a mai pierdut vederea şi nici urechea nu înţelege chemarea cuvântului ce-şi are obârşia dincolo de vorbe, Dumnezeu Milostivul, ca să nu piardă pe oameni, le rânduieşte o chemare mai tare, chemarea care ustură, necazurile.”
    Părintele Arsenie Boca

  19. @Alin-7
    Pai daca abia acum ai intrat la subsol inseamna ca struguri si vin ioc.
    Palinca este cam tare si cineva de pe-aici a recunoscut ca s-a imbatat chiar si cu ea insasi!

  20. Imi pare rau ca am aterizat pe site dupa ce cavalerii mioritici au executat-o, vorba vine, pe Doroteea. Nu mi s-a parut ca vorbea in dodii, chiar daca exista loc de contrazicere. As fi putut argumenta si cu ea, si cu ai de au halit- o, in functie de feromonii internetici, insa eu cred ca nu se cade sa ne ciomagim in halul asta, urcandu- ne pe cadavre. Mie mi s-a spus ca m- a facut Dumnezeu scunda ca sa nu bat barbati. Imi pare rau ca n-am putut impiedica domnii, dar si doamnele, care au sarit ca rechinii la sange, sa-si etaleze coltii neslefuiti la Biserica. Ati mahnit un suflet, cand puteati, fratilor, sa nu fiti asa mimoze forumistice care ataca in haita. Luati-o ca pe un indemn crestinesc si nu mai puneti la inima, ci observati ca vreau sa mangai un suflet pe care stau unii ciorchine si greu se mai dau jos. Din cauza unei dispute cu Doroteea de acum cativa ani si din cauza celor din jur care spuneau ca am capiat insistand cu comentarii pe razboi intru Cuvant, mi-am facut laptopul tandari, dar nu m-am suparat pe ea, ci am trecut la alt mijloc de conectare la internet si am reusit sa ajungem la un consens. Trebuie sa avem rabdare unii cu altii, dar si cu temperamentele noastre, care nu trebuie sa razbata in discutile de pe forum. Stiati ca, atat in romana, cat si in limbile slave, slova cuvant vine din etimoane care inseamna adunare. Deci hai sa convenim, sa stam in sobor la un pahar de vorba si sa ne iertam unii pe altii. Ma bucur ca mi-am dat numele adevarat si nu vine careva cu dezvaluiri incendiare cum ca m-ar chema altfel.

  21. @Ileana
    Ce vina avea laptopul tau?
    Acum te conectezi cu smartphone?

  22. Ileana , nu ai pierdut nimic , fac un rezumat .

    Dragoș ( un progresist evolution ) : mai pupătorilor de moaște ce argumente aveți voi …
    Doroteea : iti raspund eu cu argumente . Îndată iti arat argumente . Pana atunci iti pun o întrebare sa vedem in ce lanț trofic te afli . Deci – ce a fost la început – oul sau găina ?
    Lucian : la început …
    Doroteea : frate Luciane te rog sa nu ma mai articulezi
    petru : ca sa nu par mai idiot , raspund ca oul e strâns legat de găina
    Doroteea : frate petru , tu deschizi o alta dezbatere fertila , acuma dezbatem altceva
    Titus L : încântătoare discuție
    Nimeni : www. la început erau amândouă . ro
    www. amandoua erau la început. ro
    Fane : ma simt amețit de atâtea cuvinte , …înțeleg …am descoperit amețeala in cuvinte
    petru : cu toți învățam câte ceva
    Lucian : vreau sa zic ca …
    Doroteea : Luciane nu ai argumente , nu fi penibil , așa amical iti zic
    Titus L : wow ce parte interesantă
    Doroteea : Admini vedeți ca Fane ataca persoana mea
    Lucian : eu argumentez , tu argumentezi , noi argumentam , voi argumentați , ei , ele argumentează …
    Admin : Doro noi am descoperit cititul , de la dreapta mergem pana la mijlocul frazei , apoi coboram vertical, urcam înapoi si mergem in stanga , cam așa cum bate inima la aparate … ca dacă nu am fi descoperit așa , cititul ar fi mort pe site CO
    Doroteea : am înțeles , măsura dreapta ..
    7-Alin -7 : am descoperit minunea , am văzut-o cu ochi mei , strig minunea Doroteei ca a avut ultimul .. cuvânt
    End

    Ileana : acuma am aterizat cu mintea aici pe site , am fost in Milano la cumpărături , in același timp am prezentat o moda la new york , si tot in același timp eram Iin Tokio la victoria service , știți ce iuțeală are gândul ? Voi cei câte nu sunteți din tagma femeiască aveți grija ca 7 laptopuri dintr-o lovitura am doborât , acuma ma lupt cu serverul ..

    Rog Admini dacă pare deplasat sa nu o publice . Pur si simplu as vrea ca unii sa zâmbească , sa i mai văd aici pe site .

  23. @petru

    🙂

    In sfarsit, acum stiu si eu despre ce a fost vorba. :))

  24. @admin

    vise pare ca shtitz dara n-atz ‘ntzeles nimic.
    discutzia fu irelevanta, nici n-am citit-o; galagie la subsol ca de obicei ca sa nu pot durmi eu linistit la etaj. tipic.
    relevanta fu insa minunea Doroteii.
    ultimu’ cuvant si, mai ales, tacerea de dupa. capisci, don peter?

  25. @Alin-7
    Minunea asta a Doroteei ar trebui sa-ti dea de gandit: s-ar putea ca ea sa fie acum cu cateva etaje mai sus decat tine si noi, pacatosii de la subsol!

  26. Lui Petru:
    Arta! Am ras cu pofta. Multumesc 🙂 Am ras bine si la comentariul lui Alin-7 (multumesc!), dar mi-a adus usurare dragostea cu care ati schitat stilul conversational al fiecaruia.

    Am indraznit sa cred ca as putea reciti toata discutia avand alaturi “rezumatul” dumneavoastra. N-a fost chip, nu mai reusesc, nu mai pot urmari comentarii lungi si pe mize mari (ca tematica si public cititor). Ba inca si intre oameni pe care nu ii cunosc si nu reusesc mereu sa presupun buna lor intentie. Iertati-ma si va multumesc tuturor ca mai prind cate un gand, cate un fir din ceea ce puneti pe aici. Desi nu uitati ca aceste randuri raman, inca si indexate dupa autor (lucru care ne ajuta, de acord). Insa si cei care vor sa vada ce prinde (ca teme aruncate in discutie, ca stil care pare credibil) si ce nu prinde la cititorii ortodocsi au material destul. Sa ne gandim mereu daca merita negotul asta cu ceea ce avem de oferit din prisosul inimii.

    Nu stiu daca nu s-a zis in comentariile de aici, dar, legat de mia de ani, si parintele Staniloae a spus ca a trecut deja (v. inregistrarea “Ziua a opta”).

  27. @Ileana: pana ii raspund lui petru, tie o sa iti spun asa cum m-a invatat fratele Lucian: subscriu.

    @petru: :)) – Nu sunt sigur ca in post am voie sa rad cu lacrimi…

  28. Petre, m-ai binedispus, multzam’ fain!
    Subscriu: e arta!
    🙂

  29. @Petru
    Excelenta sinteza! De mult n-am mai ris cu atita pofta! Multumesc si eu.

  30. P.S.: Intr-adevar, Doroteea nu merita un astfel de “tratament”. Ea si-a cerut iertare din tot sufletul. O rog si eu, la rindul meu sa ma ierte. Daca nu insistam atita cu documentarul ala, poate nu se ajungea aici.

  31. Pingback: Predică importantă a PR. FLORIN STAN (Târgu Lăpuș) despre “LUPTA DE GEN”, RĂZBOIUL SECOLULUI XXI și modelul de sacrificiu al SFINȚILOR ÎNCHISORILOR. Îmbogățirea în Dumnezeu și renunțarea la ”averile” noastre pentru Hristos.
  32. Pingback: NEBUNIA PROPAGANDEI SCHIMBĂRII GENULUI, catastrofa pretextelor și FORMELE DIABOLICE DE REFUZ AL LUI DUMNEZEU de către SOCIETATEA OCCIDENTALĂ (FOST) CREȘTINĂ. Predica părintelui Florin Stan la Pilda celor chemați la cină (AUDIO): “Ca să fac
  33. Un membru important al partidului de extrema-dreapta Alternativa pentru Germania s-a convertit la Islam din cauza “declinului moral” al Bisericii Protestante
    “Unul dintre motivele convertirii mele are legatura cu schimbarile care au avut loc in biserica, o institutie care nu mai reflecta valorile mele”, a spus Wagner.
    Convertirea lui Wagner este cu atat mai surprinzatoare cu cat in trecut a ocupat o pozitie oficiala in cadrul Bisericii Protestante.
    https://www.hotnews.ro/stiri-international-22259294-membru-important-partidului-extrema-dreapta-alternativa-pentru-germania-convertit-islam-din-cauza-declinului-moral-bisericii-protestante.htm

  34. Pingback: Un INFOGRAFIC momeala. Care sunt adevaratele cifre despre atitudinea românilor fata de HOMOSEXUALITATE si CASATORIILE GAY? 86% considera ca homosexualitatea NU TREBUIE ACCEPTATA si aproape 90% RESPING casatoriile de acelasi sex!
  35. Pingback: Predica importanta a PR. FLORIN STAN (Targu Lapus) despre “LUPTA DE GEN”, RAZBOIUL SECOLULUI XXI si modelul de sacrificiu al SFINTILOR INCHISORILOR. Imbogatirea in Dumnezeu si renuntarea la “averile” noastre pentru Hristos. TALCUIR
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare