LAURA BRETAN, tanara artista româno-americana, DISCRIMINATA si sabotata la concursul national EUROVISION de doi jurati GAY, pe motiv de… SUSTINERE A FAMILIEI LA REFERENDUM, considerat DELICT DE “HOMOFOBIE”? Reactia activistilor LGBT: “SUNTEM DE NEOPRIT!”. Pozitia compozitorului piesei “DEAR FATHER”, a unui deputat liberal si a mai multor publicisti. Inca o dovada ca “IDEOLOGIA LGBT este despre CUCERIREA SPATIULUI PUBLIC”

19-02-2019 10 minute Sublinieri

ActiveNews: Laura Bretan, sabotată la concursul Eurovision de doi jurați homosexuali pe motiv că artista a susținut Referendumul pentru Familie?

A fost sabotată cântăreața Laura Bretan la concursul pentru desemnarea concurentului de anul acesta de la Eurosvision, de la Tel Aviv? Este întrebarea care s-a rostogolit în ultimele ore în mediul online și în presă, după ce o altă cântăreață, Ester Peony, și-a adjudecat „biletul” pentru concursul din Israel.

A fost lansată chiar o  petiție în care se cere ca publicul să fie recunoscut drept cel care trimite concurentul de anul acesta în competiția de la Tel Aviv, fiind semnată deja de 5.000 de oameni. Jurnalistul Alecu Racoviceanu explică în Evenimentul Zilei care ar fi fost motivul principal pentru care  Laura Bretan, cea mai tânără participantă la finala Eurovision România, a pierdut, deși era favorita publicului.

Iar membrii juriului care i-au acordat cele mai mici note sunt tocmai aceiași care în urmă cu mai puțin de o lună erau încântați de piesa și interpretarea Laurei. Potrivit jurnalistului, o declarație făcută de Laura Bretan în timpul campaniei pentru Referendumul pentru Familie, în care se pronunța în favoarea familiei, i-a tăiat creanga de sub picioare în finala de la București. Și asta pentru că, în juriul de anul acesta s-au aflat și doi reprezentanți ai comunității gay din Marea Britanie.

„Cu o lună în urmă, Laura a fost favorita lui William și Deban, la prima lor reacție în fața cântecelor din selecția românească, dar acum au pedepsit-o pe Laura cu scoruri mici și cred că este pentru că ei, ca homosexuali, au simțit că este ”NEDREPT” să permiți unui homofob să intre în concursul Eurovision”, scrie Alecu Racoviceanu, amintind sloganul transsexualului austriac Conchita în discursul de mulțumire din 2014: „Suntem de neoprit!”

Publicăm mai jos  textul integral:

”Să spunem un Da hotărât, oriunde și oricând pentru familiile noastre, așa cum le-a lăsat Dumnezeu. Vă mulțumesc!”Se pare că aceste câteva cuvinte, rostite de adolescenta cântăreață Laura Bretan au contat mai mult decât orice alt element care ar putea ține de muzică, tehnică melodică, voce sau vibrație transmisă publicului.

În plină agitație pentru organizarea finalei selecției piesei care urma să reprezinte România la concursul Eurovision din această primăvară, finală care s-a ținut duminică, pe siteul ru-clip.net.ro, a fost postat un scurt videoclip din campania din toamna anului trecut pentru Referendumul pentru definirea Familiei în Constituție. În clip este actuala vedetă transmițând mesajul de la debutul acestui text. Clipul a fost postat pe 10 februarie, de un oarecare Eric Kruger, un militant pentru drepturilor minorităților sexuale.

Imediat după votul juriului ales de TVR pentru a desemna piesa câștigătoare, același Kruger a postat un comentariu la propria postare video în care spune:

”Am făcut-o, băieți! Laura Bretan, favorita televotului românesc și top 3 pentru aproape toate juriile internaționale, a fost marcată cu cele mai mici scoruri (4 și 6 puncte) de William Lee Adams și Deban, doi frumoși bărbați gay din Marea Britanie care au luat parte la Juriul internațional român, în numele wiwibloggs.com.Voturile lor au făcut într-adevăr o diferență, între Ester și Laura au existat doar diferențe de 5 puncte. Cu o lună în urmă, Laura a fost favorita lui William și Deban, la prima lor reacție în fața cântecelor din selecția românească, dar acum au pedepsit-o pe Laura cu scoruri mici și cred că este pentru că ei, ca homosexuali, au simțit că este ”NEDREPT” să permiți unui homofob să intre în concursul Eurovision. Eurovision este despre muzică, da, dar este și despre răspândirea unui mesaj și promovarea și susținerea unor valori precum toleranța, deschiderea și incluziunea pentru toți, de la toate rasele, genurile și orientările sexuale. Am făcut-o, băieți! A fost o luptă strânsă, puțini s-au așteptat, dar homosexualii au câștigat din nou! Suntem puternici și, așa cum a spus Conchita în discursul ei câștigător, ”Suntem de neoprit!”

Și pentru Laura Bretan, te rog să vă gândești la acest lucru: Când arunci ura împotriva cuiva, să te aștepți să primești din același lucru de la ei! Pace tuturor! Succes pentru Ester în Tel Aviv! Ea merită victoria!” 

EvZ/ Alecu Racoviceanu: Adevărul despre selecția Eurovision 2019. Laura Bretan a pierdut la București ca să nu piardă la Tel Aviv

(…) În primul rând, nu cred că a contat chiar atât de mult videoclipul postat pe 10 februarie, care a strâns, până la ora publicării acestui text, vreo 8.000 de vizualizări. Puțin pentru a răsturna un televot, dar probabil de ajuns pentru ca informația să ajungă la cei doi bloggeri cooptați de TVR în juriu. Juriu care, de altfel, a fost ales anul acesta pentru a nu mai exista acuzațiile din anii trecuți privind favoritismele la desemnarea câștigătorului. 

Cei doi din juriu puteau, într-adevăr, să răstoarne votul popular, pentru că, așa cum scrie și în regulamentul organizării concursului: ”În finala națională a SNESC2019, punctajele obținute prin televot vor avea ponderea punctajului acordat de către un membru al juriului.” Adică votul publicului a contat fix o șeptime din nota finală, cei doi bloggeri contând, practic, cât ”două publicuri”! Trebuie spus că acest regulament fusese aprobat înainte de desfășurarea finalei.

Aici intervin câteva elemente care trebuie notate. În primul rând, publicul din țara noastră pentru Eurovision este cel cu oarece nostalgii legate de anii în care acest concurs era singura evadare oficială din monotonia cântecelor patriotice sau din muzica difuzată ”cu țârâita” în puținele emisiuni care scăpaseră cenzurii aproape totale, precum ”Meridianele cântecului”. Pentru noi, Laura Bretan a fost cu adevărat cea mai bună. Are voce, o poveste fascinantă, care trece prin muzica bisericească, și o voce care promite să fie lucrată cu succes. Dar suntem noi publicul țintă al acestui concurs?

De ani buni, Eurovision și întreaga isterie mondială care îl însoțește, de la vânătoarea de plagiate la căutarea fiecărui amănunt despre fiecare interpret, este subjugată campaniilor pro-LGBT. Concursul este al acestor militanți și al publicului lor, de altfel foarte numeros. E de ajuns să parcurgi mesajele ultimelor premii, de la deschidere către femeile cu barbă, până la povestea profund pozitivă și motivațională a bolnavului de inimă și apoi până la deloc gingașa câștigătoare de anul trecut care s-a înscris în targetul campaniei #metoo. (…)

***

Gabriel Popa (FB):

Dacă mai avem vreun dubiu despre motivul pentru care Laura Bretan – interpreta care a câștigat votul publicului, în finala Eurovision de la București – a fost sancționată, marginalizată și DISCRIMINATĂ de votul „juriului internațional”; juriu ales, chipurile, pentru a elimina suspiciuni de „corupție” sau „măsluire” a votului: Vice ne spune, clar, că Eurovision este o competiție a „comunității LGBTQ”; și că la finala de la București era obligatoriu să piardă „homofobii”:

În vest, Eurovision este o competiție cu mulți participanți din comunitatea LGBT. Aerul flamboaiant, culorile, spectatorii care călătoresc oriunde e competiția sunt în bună măsură gay și ar fi fost jalnic pentru România să o trimită în asemenea mediu pe adolescenta homofobă. Ce avea Laura Bretan de transmis prin limbajul universal al muzicii, ca homosexualii să se întoarcă pe calea cea dreaptă a creștinătății? Nu mai spun că, în contextul activismului ei, și titlul melodiei ei („Dear Father”) poate căpăta valențe bizare. (…)

Oficiosul corectitudinii politice de la noi, Ziare.com, scria, înainte de finala de la București: “Laura Bretan, micuța care câștigă un show de talente de la noi, are o melodie demnă de Festivalul Amara. Am înțeles că are voce și poate ține note ridicate, dar de ce ar vrea cineva, oricine, să asculte așa ceva mai mult de o dată?” (…)

Iar activistul LGBTQ Eric Kruger afirmă în mod explicit că Laura Bretan a fost descalificată la intervenția a doi activiști homosexualiști din Marea Britanie – William Lee Adams și Deban. Eric Kruger mai afirmă că Laura Bretan era favorita clară a publicului român și se afla în „top 3” în toate juriile internaționale; altfel spus, ar fi avut o șansă certă să câștige Eurovizionul. Motivul pentru care Laura Bretan a fost sancționată este aceea că tânăra este „homofobă” – deoarece a susținut, în luna octombrie a anului trecut, căsătoria între un bărbat și o femeie. (…)

Așadar, Laura ar fi avut O ȘANSĂ REALĂ să câștige finala internațională a Eurovision și era favorita publicului și a juriilor internaționale. Dar și valoarea, și vocea, și talentul nu contează. TVR a avut grijă ca votul publicului să valoreze doar 15%, și să aducă un juriu internațional controlat de activiști LGBTQ. Melodia Laurei trebuia înfierată drept „retrogradă și depășită” (trimitea la valorile familiei?); iar Laura trebuia calificată drept „homofobă” și sancționată, marginalizată, DISCRIMINATĂ de noii bolșevici deoarece a îndrăznit să susțină căsătoria între un bărbat și o femeie. Așa cum, în anii 50, toți cei care îndrăzneau să susțină proprietatea privată și libertatea și demnitatea individului erau sancționați, marginalizați de vechii bolșevici; și etichetați drept „burghezi”, „reacționari”, „retrograzi”, „bandiți”.

Iar toată această înscenare penibilă (cu juriul internațional „imparțial”) a fost plătită de TVR DIN BANI PUBLICI. Doar participarea la finala internațională va costa 100.000 de euro – plătiți DIN BANI PUBLICI. În plus, fiecare eveniment, fiecare semifinală Eurovision a costat – de exemplu, semifinala de la Arad a costat 300.000 de lei, plătiți din bugetul CMCA. Adică tot din BANII PUBLICI. (…) În ceea ce privește banii pentru juriul internațional homofil – și acest juriu a fost plătit din bani posibil publici, însă nu există o transparență; nu știm cu cât au fost plătiți acest jurați ca să o marginalizeze, sancționeze și DISCRIMINEZE pe Laura Bretan.

Ceea ce se întâmplă pare ireal. Morala? Niște activiști homosexualiști au sancționat, marginalizat și DISCRIMINAT o copilă talentată pentru convingerile ei. Activiști aduși în juriu de Televiziunea Națională, pe care o costă sute de mii de euro participarea la acest concurs. Competiție denumită chiar de Vice „un concurs în mare măsură LGBTQ”.

***

Daniel Gheorghe:

Discriminarea la care a fost supusă foarte tânăra artista, Laura Bretan, în cadrul concursului Eurovision este o nouă fațetă a “minunatei lumi noi” care se construiește in jurul nostru. Ideologia lgbt este o formă de expresia a noului mental totalitar care respinge din start concepte precum fix cele pe care le clamează în teorie și despre care propagandistii acestui nou curent al “luptei de clasă” postmoderne fac referire abuziv si excesiv: diversitate de idei si de valori, toleranță față de părerile altora, egalitate de șanse ori competiție liberă. Această formă de expresie revolutionara urmareste controlul arbitrar al valorilor societatii prin cucerirea centrului simbolic prin metode tipice mentalului bolsevic, nu există limite morale ori respect pentru demnitatea umană.

In rest, atat această fata deosebit de valoroasă, Laura Bretan, cât și noi, ceilalți, avem obligația să tragem 2 concluzii clare: acest Eurovision este o ciudățenie de concurs pentru care chiar nu are niciun rost să ne agitam si care nu mai are de ani buni nicio legătură cu muzica, iar pe de alta parte ideologizarea artei, pe filiera dogmatismului corect politic de data asta, trebuie combătută ferm și fără nicio nuanță, mai ales ca avem cu toții în minte aberatiile realismului socialist din trecutul nostru.

***

Mihai Alexandru (compozitorul piesei “Dear Father” cantata de Laura Bretan):

Va rog sa ma scuzati, dar aceasta este parerea mea. Am pierdut cea mai mare sansa de a aduce anul urmator, Eurovisionul in Romania. Romanii au votat Laura Bretan, doi jurați ne-au acordat note maxime, prestatia ei si tot pachetul au fost impecabile, dar din cauza unor motive care n-au nici o legătură cu muzica, a trebuit să acceptam acest deznodământ. Noi ne-am asumat de la inceput acest lucru, stiam ca pot exista urmari iar ele nu au intarziat. Intrebarea mea este urmatoarea: Nu cumva avem de-a face un soi de discriminare? Nu cumva Eurovisionul deviaza de la ideea de baza care ne unea pana acum, adica muzica. Mi-as dori sa se mentioneze clar in regulamentul acestui concurs, ca participantii crestini nu au dreptul sa concureze, macar sa stim o treaba de la inceput. In acest fel se pot evita situatii ca aceasta, care a avut ca rezultat dezamagirea unui copil de 16 ani, plus majoritatea romanilor, iar toata munca unei echipe a fost aruncata pe apa sambetei.

Draga mea, Laura, aseara ai stralucit pur si simplu, ai cantat impecabil si iti multumesc din tot sufletul meu pentru aceasta experienta pe care am trait-o impreuna.

***

Gabriel Purcarus:

Voi pe ce lume trăiți, dragi români?

Voi chiar vă așteptați cumva să intre in finala la Festivalul Cântarea Europei tocmai homofoba aia de Laura Bretan, cu o melodie retrogradă “Dear Father”, despre figura tip a unei societati patriarhale?

E ca și cum ar fi interpretat “Crai Nou” de Ciprian Porumbescu sau “Wind of change” de Scorpions la Congresul al XIV al partidului, de fata cu secretarul general al partidului…. Să zică merci că nu a fost arestată!

Ce îmi spuneți mie că publicul a ales-o pe Laura? Cine e publicul ăla? Se pricepe el la muzica progresista mai bine ca absolvenții de la Central European University – acest nou “Ștefan Gheorghiu” al epocii moderne? Publicul să tacă, să muncească și să plătească taxe, că de restul se ocupă specialiștii….

Păi astăzi dacă nu ești trans, gay, musulman, refugiat sau dacă nu cânți că o găină cu capul tăiat, sau daca nu interpretezi acolo, un dans lasciv sau laxativ n-ai nici o șansă să intri pe tabloul principal!Voi pe ce lume trăiți? Cum ar fi arătat Laura cu rochia aia albă încheiată până la gât între atâția exponenți ai modernității? Noroc că juriul ne-a scutit de o mare rușine!

Eu unul nu mi-am făcut iluzii. Am citit cronica de ieri din ziare.com, oficiosul inclusivitatii, unde activează oameni serioși, care se pricep la toate, cu mastere la CEU și am știut că bigotismul nu are ce cauta în nouă societate pe care o construim.

Zice ziare.com:
“Laura Bretan, micuța care câștigă un show de talente de la noi, are o melodie demnă de Festivalul Amara. Am înțeles că are voce și poate ține note ridicate, dar de ce ar vrea cineva, oricine, să asculte așa ceva mai mult de o dată?”

Pricepeti voi cum vine asta? Vocea si talentul nu fac doi bani! Nivelul politic este totul!

Astăzi ori ești inclusiv, or exclus!

Stati linistiti la locurili voastre! Partidul vegheaza!

***

Kris Angel:

Despre EUROVISION. 2019.

De cand femeia cu barba a castigat Eurovizionul acum cativa ani, am renuntat sa ma mai uit la acest concurs. Intelesesem ca Eurovizionul devenise o lupta intre acte scabroase, decadenta post-modernista si bunul gust al omului de rand.

2019. Eurovision. Lupta in finala s-a dat intre Laura Bretan cu o voce ingereasca si cu un cantec plin de Frumos si Ester Peony care a venit pe scena ca vaduva neagra, pentru care dragostea nu exista, pentru ca asa cum spune ea, dragostea e un lucru periculos.

Din nou, constat o lupta crancena intre virtute si anti-virtute. Pe Laura Bretan au iubit-o toti romanii. Au votat-o masiv. Pe Ester Peony au iubit-o progresistii si neo-marxistii printre care si cei din juriu.

Eu sunt bucuros. Mi-a confirmat inca o data, ceea ce scriam ieri, ca între oamenii de rand, la nivel micro-social, are loc o minunata recunoastere a virtutii pe cand la nivel macro-social lupta se da pentru instaurarea ateismului neo-marxist si a decadentei post-moderne.

Cine credeti ca a castigat aseara?

Am pierdut batalia pe scena, dar am castigat batalia sufleteasca!

Faptul ca acum, sute de mii de romani isi manifesta nemultumirea față de rezultat, in mediul online e o dovada ca speranța nu e inca pierduta. FRUMUSETEA va salva lumea! Pentru ca adevaratele miscari au loc in strafundurile sociale printre oamenii de rând! Continuati sa recunoasteti Frumosul si va veti salva!

***

Stiri pentru viata/ Mirela Florescu:

Celor care cred că LGBT nu are treabă cu restul lumii, dar se miră că au eliminat-o pe Laura Bretan de la Eurovision

Mantra pe care susținătorii LGBT care nu sunt ei înșiși LGBT o aruncă în fața apărătorilor căsătoriei bărbat – femeie este: „Ce aveți cu ei, lăsați-i să facă ce vor, că nu ne afectează”. Vă mai aduceți aminte de la Referendum, da?

Ei, iată că afectează! Și va afecta mereu, căci ideologia LGBT nu este despre comportamentul intim al unor persoane, ci despre cucerirea spațiului public.

Reprezentanta României la Eurovision 2019 nu a fost decisă de publicul român, așa cum ar fi fost normal, ci de doi „specialiști” gay din juriul alcătuit de TVR. Laura Bretan, care a câștigat în 2016 concursul „Românii au talent” și a ajuns apoi în finala „Americanii au talent”, era considerată favorită să reprezinte România la Eurovision 2019 , care se va desfășura la Tel Aviv.

Din cauza modului în care TVR a stabilit sistemul de punctaj, opinia românilor nu a avut decât 1/7 din pondere în rezultatul final, votul publicului echivalând cu opinia unui singur membru din juriu (6 jurați + publicul). Dorința românilor a fost clară, Laura Bretan obținând numărul maxim de puncte (12) din partea publicului, în timp ce câștigătoarea Ester Peony, favorita „specialiștilor” din juriu, a primit doar 3 puncte.

Laura Bretan conducea detașat în preferințele publicului român, iar în declarațiile anterioare, membri din juriu, printre care și Deban Aderemi şi William Lee Adams, se declarau încântați de piesa și interpretarea adolescentei. Surprinzător, însă, cei doi și-au schimbat radical poziția la vot, fiind membrii juriului care i-au acordat Laurei Bretan cele mai mici note, respectiv 4 și 6 puncte (din 12 posibile), ceea ce a situat-o pe favorita publicului din România pe locul 3, la 14 puncte de ocupanta locului întâi, Ester Peony. Aderemi și Lee Adams i-au acordat 12 puncte lui Ester Peony, votul lor fiind decisiv pentru ca Laura Bretan să piardă calificarea.

Ce a determinat schimbarea opiniei lui Aderemi și Lee Adams? Răspunsul este reacția unui anume Eric Kruger, militant pentru drepturile LGBTQ, fan al Eurovision, care pe 10 februarie a postat un clip în care tânăra în vărstă de 16 ani, Laura Bretan, își arăta susținerea pentru valorile familiei tradiționale, în contextul recentului referendum din România, și îi îndemna pe români „Să spunem un Da hotărât, oriunde și oricând pentru familiile noastre, așa cum le-a lăsat Dumnezeu. Vă mulțumesc!”.

Am reuşit, băieţi! Laura Bretan, favorita televotului românesc şi clasată în top 3 de aproape toate juriile internaţionale, a fost marcată cu cele mai mici scoruri (4 şi 6 puncte) de William Lee Adams şi Deban, doi frumoşi bărbaţi gay din Marea Britanie care au făcut parte din juriul internaţional al finale din România, în numele wiwibloggs.com. Voturile lor au făcut într-adevăr o diferenţă, având în vedere că între Ester şi Laura a existat o diferenţă de doar 5 puncte.

Cu o lună în urmă, Laura a fost favorita lui William şi Deban, dar acum au pedepsit-o cu note mici iar motivul este că ei, ca homosexuali, au simţit că nu este corect să permiţi unui homofob să intre în concursul Eurovision. Eurovision este despre muzică, da, dar este şi despre răspândirea unui mesaj de promovare şi susţinere a unor valori precum toleranţă, deschidere şi incluziune pentru toţi, indiferent de rasă, gen şi orientare sexuală. Am reuşit, băieţi!

A fost o luptă strânsă, puţini s-au aşteptat, dar homosexualii au câştigat din nou! Suntem puternici şi, aşa cum a spus Conchita în discursul ei, suntem de neoprit! Şi pentru Laura Bretan, vă rog să vă gândiţi la acest lucru: Când aruncaţi cu ură în ceilalţi, aşteptaţi-vă să primiţi acelaşi lucru de la ei! Se numeşte karma! Pace tuturor! Succes lui Ester la Tel Aviv! Ea merită victoria!“, a postat Kruger pe YouTube după încheierea votului.

Nu cred că mai trebuie adăugate alte comentarii pentru a înțelege motivele pentru care Aderemi și Lee Adams, doi homosexuali declarați, activiști ai drepturilor LGBTQ, care publică pe Wiwibloggs, canal al YouTube, platformă dedicată fenomenului Eurovision, un concurs care, de asemenea, susține drepturile LGBTQ, au decis să o saboteze pe Laura Bretan, pentru susținerea valorilor familiei tradiționale.

Astfel, TVR, finanțată din banii românilor, prin modul în care a înțeles să organizeze sistemul de jurizare și a selectat membrii juriului, va trimite la Eurovision 2019 concurenta decisă de activiștii LGBTQ, în detrimentul celei preferate de majoritatea românilor.


Categorii

1. DIVERSE, Homosexualitate, Razboiul impotriva familiei / vietii/ copiilor, Referendum casatorie familie, Video

Etichete (taguri)

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

44 Commentarii la “LAURA BRETAN, tanara artista româno-americana, DISCRIMINATA si sabotata la concursul national EUROVISION de doi jurati GAY, pe motiv de… SUSTINERE A FAMILIEI LA REFERENDUM, considerat DELICT DE “HOMOFOBIE”? Reactia activistilor LGBT: “SUNTEM DE NEOPRIT!”. Pozitia compozitorului piesei “DEAR FATHER”, a unui deputat liberal si a mai multor publicisti. Inca o dovada ca “IDEOLOGIA LGBT este despre CUCERIREA SPATIULUI PUBLIC”

VEZI COMENTARII MAI VECHI << Pagina 2 / 2 >>

  1. Hristos a inviat!
    M-am mai uitat cu mare atentie la ce a fost, pentru ca sunt si alte lucruri care au iesit la iveala. Laura Bretan a postat un clip in care sustine familia asa cum este ea si asta in perioada referendumului. Mare parte a populatiei insa nu stia de existenta acestui video. Foarte multi oameni nu isi amintes sa fi vazut pe la vreun post TV de un video in care soprana Laura Bretan in varsta de 16 ani a spus clar opinia ei. Oricui i s-ar parea straniu faptul ca filmul a aparut acum cu ocazia Eurovisionului si mai ales faptul ca a aparut pe contul lui Kruger o data cu semifinala de la Arad si a disparut la o zi dupa finala, deci pe 18 februarie (asta s-a omis sa se spuna). Oricum intrebarea de bun simt care se punea era “cine i-a chemat?” Evident TVR-ul a fost organizatorul. Modul de organizare si selectie a juriului tinea de ei. Acest juriu chipurile international avea 6 membri din care jumate nu avea pregatire muzicala (jumate e mult). Curios ca un membru era producator la o casa de discuri..Serban Cazan, mana dreapta a lui Smiley. Cazan a lucrat cu raper-ul Vescan, care la randul lui a avut cateva piese cu Ester. Castigatoarea la randul ei face parte din comunitatea LGBT si e si prietena cu acesti doi “baieti speciali”. Daca vedem cu atentie Ester e un nume la baza ebraic, el fiind alta forma a numelui Ishtar. Aceasta era o zeitate antica…feminina si avea legatura cu depravarea si desfraul. Chiar si costumatia “femeia in rosu” are aceeasi semnificatie. De asemenea numele Peony e de la denumirea unui bujor. Am vazut e vorba de floarea bujor gay, care are denumirea stiintifica de peonee (devenit mai nou un fel de simbol al lor).
    https://www.google.com/search?q=bujor+gay&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwjc8Mia3fThAhXOpYsKHcqTAFEQsAR6BAgJEAE&biw=1366&bih=657#imgrc=CjBSPyBcUg0rXM:
    Pana si piesa avea un mesaj politic progresist. Deci se mai mira cineva ca a castigat? Asta nu e concurs de muzica, e un fel de progresism pe note muzicle. De asemenea s-a intrebat cineva ce e cu retragerea Xandrei (de altfel stranie)? Nimeni n-a vorbit despre asta. Nici despre declaratiile halucinante ale lui Mihai Traistariu.

  2. In fine…a fost cum a fost, dar zic eu ca s-a lovit foarte dur intr-o fata de 16 ani, care merita trofeul. Datorita politicii progresiste si a altor interese meschine artistii si muzica in general au de suferit. Mai mult decat atat apare si in societate acest microb al progresismului, care ameninta sa se extinda.

  3. @Ania
    La 13 ani a fost foarte apreciata in America, a ridicat toata sala in picioare
    https://www.youtube.com/watch?v=W3Mn_WbB0mo

    Noi ne-am cam indobitocit, nu mai suntem impresionati de frumos, cautam doar la scarbosenii si suntem tristi cand nu moare capra vecinului.
    Nimeni nu-i profet în ţara lui,

  4. Una si mai tare. Anul asta a castigat in sfarsit o melodie de muzica, muzica. Ulterior detinatorul trofeului a declarat ca e bisexual. Bineinteles ca nu va lovi nimeni in el ca in Laura Bretan. Asa o mare bataie de joc a ajuns tot. Reprezentantii Islandei au au venit in timpul votului cand cu un fular pe care scria Palestina in semn de boicot. Bineinteles ca a inceput scandalul. Fara mizerii nu se putea. Madonna a venit si ea cu steagurile Israelului si Palestinei, deci politica curata.
    Spectacolul de acolo nu l-am vazut. Am aflat ca pe langa concurenti, unii niste ciudatenii, ar canta Netta marele hit nana banana (vai de capul nostru), conchita, verka seducka (alta ciudatenie) si alte asemenea aratari “frumoase” deci am fentat toata treaba. Nici pe Madonna n-am vazut-o. Doar am citit ce s-a intamplat acolo. Acuma am citit undeva ca ar fi fost batjocorita cina cea de taina. Na, eu nu stiam nimic de treaba asta, nici nu vreau sa vad cu ochii mei, mai bine ma lipsesc. Ce am vazut…o imagine a scenei si in spatele scenei am remarcat o imagine de ochi in piramida.

Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare