EUROVIZIUNEA “FEMEII CU BARBA” – LUMEA DE COSMAR care huiduie normalitatea si exalta grotescul pervers. COREGRAFIE LUCIFERICA, CU SIMBOLISTICA APOCALIPTICA. Legatura dintre Raportul Lunacek si Conchita Wurst

12-05-2014 11 minute Sublinieri

TRAGICOMIC: IN RAZBOIUL CULTURAL, EUROPA LOVESTE IN RUSIA LUI PUTIN CU “FEMEIA CU BARBA”

CW 4

“Toleranţa nu înseamnă însă a perverti norma pentru că cei „altfel” să se simtă protejaţi. Nu înseamnă pervertirea conceptelor de feminin şi masculin…”

***

“Dacă nu era votată femeia cu barbă acum, Europa se dezintegra a doua zi sub acuzaţii de intoleranţă sexuală, ortodoxism extremist, fascism şi fanatism anti-gay. Că aşa-i în muzică. Ori eşti cu noi, ori împotriva noastră a travestiţilor. Intoleranţilor, religioşilor, naţionaliştilor şi fanaticilor care nu votaţi frumoasa bărboasă!”

***

eurovision-conchita-wurst

Femei cu barbă au fost și vor mai fi.

Altceva bate la ochi: ”Femeia cu barbă”, ”Regina Europei” (cum a numit-o unul din crainicii Eurovision) a coborît pe scenă în cadru Biblic, întrunind simbolurile apocaliptice.

Dincolo de grotescul părului fals de pe față, cu tot ce presupune lipirea lui (nici măcar nu e barba naturală), personajul în rochie de aur a coborît pe scenă într-un con de lumină aidoma lui Lucifer, ca, pe parcurs, să se transforme într-un ”arhanghel” cu păr negru purtat de flăcările iadului în viteză peste lume.

Aceste detalii vizuale, lucrate cu multă meticulozitate și mulți bani de arhitecții Eurovision ne dau de știre că acolo se citește Scriptura, dar se face invers. Cel puțin ca experiment sociologic.

Nu este doar o simpla promovare a homosexualitatii, ci intreaga lui prestatie in concurs si infatisarea, inclusiv capacitatea de seductie si de hipnoza pe care a emanat-o este o prefigurare a lui antihrist care cel mai probabil va fi, printre altele, si homosexual. Si, intr-adevar, daca te uiti atent si la textul melodiei, este clar pe cine vrea sa simbolizeze si al cui mesaj vrea sa il transmita. Nu a castigat doar pe motivul ca era homosexual si ca este in trend acest lucru. Daca era un simplu homosexual vulgar cu o linie melodica proasta si cu o prestatie vocala lamentabila nu cred ca ar fi avut atata succes. A captat si prin linia melodica, voce puternica,privire, atitudine, mesaje subliminale la greu, iar par. Bastovoi a intuit f clar ca aici nu este vorba doar de o simpla promovare a androginului, ci de asocierea acestei imagini cu cea a lui Hristos, dar in sens invers, fiind o promovare a imaginii lui antihrist.

In ce vremuri cumplite am ajuns sa traim!

Se vrea a fi – luceafarul – cel cazut. Priviti light design-ul, sugestiv, steaua dintre cele doua linii care-l “prind” in unghi ascutit. Dar spera, spera precum pasarea Phoenix (simbol masonic al antihristului).

HRISTOS A INVIAT!

  • Adevarul:

Între femeia cu barbă şi rusoaicele nucleare

Europa, cea care votează la Eurovision, a arătat că este tolerantă cu femeia cu barbă, dar a huiduit ca pe stadion două păpuşi blonde venite din Rusia ca reacţie la politica imperială a lui Vladimir Putin. Şi-au găsit cetăţenii europeni cu cine să fie intoleranţi, cu două adolescente – Nastya şi Masha- care cântă şi dansează. Am zis Rusia? Să le fluierăm, zic!

Ne-am răcorit, pericolul rusesc a fost îndepărtat după ce au fost huiduite pe scena de la Eurovision două copile născute în Kursk – probabil că cetăţenii UE au făcut o legătură subtilă cu submarinul nuclear şi locul de baştină al păpuşelelor trimise subversiv în scopuri de dezbinare a UE – de cine altcineva decât de Putin. Iată că după sancţiunile politice şi economice împotriva oligarhilor ruşi a venit să întregească tabloul sancţionarea adolescentelor gemene infiltrate într-un concurs pe note false.

Diplomaţia europeană şi-a spălat păcatele greşelilor de până acum făcute în Ucraina prin introducerea a două degete în gură împotriva a două fete inocente. Politica externă europeană, atât de greu încercată în ultimele luni, a fost salvată de la eşec in extremis şi cu succes la public.

În schimb, toleranţa este afirmată plenar în sânul uniunii pacifiste a Europei unite prin votul covârşitor în favoarea unui travestit venit din Austria. Dacă nu era votată femeia cu barbă acum, Europa se dezintegra a doua zi sub acuzaţii de intoleranţă sexuală, ortodoxism extremist, fascism şi fanatism anti-gay. Că aşa-i în muzică. Ori eşti cu noi, ori împotriva noastră a travestiţilor.

Intoleranţilor, religioşilor, naţionaliştilor şi fanaticilor care nu votaţi frumoasa bărboasă!

Am îngroşat voit tuşele pentru că felul în care a fost privit până acum acest concurs muzical, mai ales în ultimele zile, mi s-a părut îngrijorător şi ridicol de serios în comparaţie cu miza sa. Ce-are a face o şuşă muzicală – fie ea europeană – cu politica sau cu drepturile minorităţilor sexuale. Şi de ce luăm atât de în serios ce se întâmplă pe scena unui festival care seamănă mai mult cu Festivalul Mărţişorului din Dorohoi decât cu un concert de muzică bună? Legăturile trans-naţionale, votul politic şi de vecinătate şi încordarea muşchilor muzicali naţionali sunt de prea mult timp asociate cu mari mize geopolitice lipite unui festival de doi lei, trei ruble şi patru cenţi. Acest consum de energie este ridicol pentru nişte lălăieli inconsistente şi aproape deloc validate prin lansarea unui artist de Doamne-ajută în cei mulţi ani de existenţă ai Eurovisionului.

Dacă aşa se validează Europa unită, mai bine lipsă.

Pr. Eugen Tanasescu: LGBT-vision şi Euro-cultul identităţii de gen

„Femeia cu barbă” a fost desemnat(ă) câştigătorul Eurovisionului de anul acesta. Astfel, Europa mai face un pas pe calea revoluţiei eliberării sexuale, în numele păcii, libertăţii şi toleranţei. Riscul cel mare este însă doar mimarea lor.

Eurovisionul nu este doar un loc al jocurilor politice. Este şi un puternic mijloc de expresie artistică a identităţii europene, mai precis a valorilor care unesc Europa. Alegerea Conchitei Wurst (Tom Neuwirth pe numele său, 26 ani) drept câştigător al competiţiei nu este decât un rezultat firesc al revoluţiei eliberării sexuale, pe care Europa a intensificat-o în ultima vreme, inclusiv la nivelul Parlamentului European (reamintesc doar reuşita, fie şi formală, fără implicaţii juridice, a Raportului Lunacek şi alte câteva acte pe această temă, în pregătire). Aşadar, era de aşteptat. În plus, confirmă că acordarea aceluiaşi premiu acum 16 ani către Dana Internaţional (Israel) nu a fost doar o întâmplare. Iar de atunci, nu cred că a fost ediţie din care să fi lipsit o melodie (măcar) care să problematizeze tematica LGBT şi a revoluţiei sexuale.

Acum însă se trece la un nou nivel. Dincolo de drepturile fiecăruia, Europa lansează o nouă provocare: identitatea de gen. Pe scurt şi mai clar este vorba de idealul nediscriminării pe criteriul identităţii de gen. Indiferent de sexul tău biologic (bărbat sau femeie), ai dreptul să te simţi altceva (femeie, bărbat sau chiar o combinaţie între acestea), fără a fi discriminat de către societate.

Evident, fundamentul acestei filozofii este cel de tip eliberator: scăparea din chingile normelor şi limitelor specifice genului, ce apar din exteriorul ego-ului, fie şi de ordin biologic. Pe româneşte: ce dacă sunt bărbat/femeie, am dreptul să mă port şi să mă simt ce vreau. De altfel, motto-ul în viaţă al „femeii cu barbă” exprimă clar această ideologie. „Be the best version of yourself rather than a bad copy of someone else!”

Însă nu acestea mă îngrijorează cel mai mult. Pilda evanghelică a Fiului Risipitor este suficient de lămuritoare în privinţa drepturilor şi a discriminărilor, a toleranţei şi homofobiei. Dacă risipitorul este liderul pildei, totuşi nu sunt de neglijat nici profilurile tatălui şi fratelui. Prin urmare, dacă sunt semeni de-ai mei care vor neapărat să meargă pe drumul revoluţiei sexuale, n-au decât. Nu-i pot urî pentru asta. Dimpotrivă. Am de ales între a fi ca tatăl sau ca fratele risipitorului.

Dar dacă aleg să fiu ca tatăl, atunci mă îngrijorez şi mă întristez. Pentru că ştiu ce va urma. Iar fiul o va afla pe pielea lui.

Mai precis, mă îngrijorează următoarele:

1. Lipsa de identitate. Chestiunea „identităţii de gen” pare „cool”, mai ales pentru relativişti. Să fii ce vrei, când vrei, indiferent de normele sociale sau bagajul genetic este un adevărat catharsis pentru omul contemporan, care se simte destul de oprimat şi încorsetat de „sistem” (mare lucru dacă nu cumva politicienii încurajează această filozofie ca o compensare a euro-scepticismului). Riscul îl reprezintă însă chiar…lipsa de identitate. El apare mai clar dacă luam seama la mecanismele stabilirii propriului ego. De regulă, acestea presupun valori ce nu se schimbă de la o zi la alta. Dar nu şi pe termen mai lung. Astfel devine posibilă schimbarea scării de valori a persoanei, poate chiar apariţia tulburărilor de personalitate, ceea de poate avea ca efect negativ bulversarea întregii vieţi. Dar şi avantaje imense pentru cei ce, mai mult sau mai puţin interesat, vor să-ţi spună ei cine eşti. „Nu ştii tu, nu-i o problemă…te informăm noi!” poate fi un bun slogan de marketing în orice zonă: economic, politic, religios, artistic. „Omul nou” tinde să se repete.O susţine şi textul piesei câştigătoare. Dar pe cine mai interesează mesajul, când ai atâta spectacol imagistic?

2. Fragilitatea idealurilor. Câştigătorul Eurovision-ului a declarat după concurs: „This night is dedicated to everyone who believes in a future of peace and freedom”. Nobile idealuri, înalte aspiraţii. Dar greu de atins, în condiţiile unei Europe ce se cam gripează în faţa problemelor economice şi politice şi al unui euro-scepticism crescând. Nici măcar „unitatea în diversitate” nu mai pare aşa plauzibilă, atunci când vezi ţări membre UE care se tachinează şi împung reciproc. Şi atunci? De unde atâta pace când omenirea întreagă pare mai tensionată ca oricând? Câtă libertate mai intră în discuţie, când drepturile sunt limitate nu prin dictaturi, ca odinioară, ci prin limitări şi condiţionări economico-politice, negociate pe mesele marilor puteri? De pildă, de ce avem nevoie să discutăm astăzi, la nivel european, despre cedarea de suveranitate? Şi dacă ar fi vorba doar de cea statală…din păcate se poate şi mai rău. Anume suveranitatea interioară.

3. Europa devenită cult. Am mai scris-o: europenismul tinde să devină religie. Cel puţin pe plan moral-social, Europa vrea să stabilească ce e bine şi ce e rău, în ce să credem şi în ce nu (aici neutralitatea religioasă a spaţiului public îi serveşte de minune pentru că poate pune în loc orice). Într-un cuvânt, schimbarea mentalităţilor. Iar aici, femeia cu barbă punctează iarăşi: „I really hope that I get the chance to change some minds all around Europe”. Ori, asta nu e ceva de luat în glumă deloc, deşi vorbim de divertisment. Dar cine nu cunoaşte puterea de transformare a divertismentului, nu va înţelege mare lucru din entertainment-ul globlizant.

„Cui ne închinăm?” este o întrebare care arată puterea determinantă a credinţei în valorile pe care le urmezi şi le aplici în viaţă. Unii (par din ce în ce mai mulţi) se închină banului (profitului), averilor, faimei, minciunii, manipulării, materiei etc. Alţii (par din ce în ce mai puţini), aleg să urmeze cinstea, dreptatea, adevărul, corectitudinea, ruşinea etc. Nu fără riscuri şi necazuri, să recunoaştem. Că doar aşa am ajuns la criza morală, care generează la rându-i, restul crizelor.

Dar Europa la ce se închină? După mine, la o reeducare valorică. Care nu poate începe decât cu, desigur, „open mind”. Iar sexualitatea este cel mai bun loc de unde se poate începe, pentru că ţine de un anume tip de intimitate. Prin sexualitate s-au reuşit multe acolo unde diplomaţia şi dialogul clasic au eşuat. Inclusiv profituri ce au transformat-o deja în ramură serioasă a economiei mondiale (se presupune că doar în USA ar egala industria îmbutelierii apei plate şi pe cea digitală, adică 8 miliarde dolari anual – se poate spune deci că se bea pornografia ca apa chioară).

În fapt, ceea ce mă îngrijorează cel mai tare este ca, în numele libertăţii şi al păcii, să pierdem însăşi libertatea şi pacea. De acord că homofobia e păcătoasă. De acord că nu trebuie urât păcătosul, ci doar practica păcătoasă. În fine, de acord că fiul risipitor are tot dreptul să-şi ia viaţa în mâini şi să şi-o facă praf dacă asta vrea. Eu nu pot rămâne decât părinte. Dar în nici un caz nu trebuie să mi se impună să accept alegerea lui. Între toleranţă şi acceptare este o mare diferenţă, deşi Austria pare să creadă că sunt obligatoriu legate una de alta: „For me the most special and honoring thing is that Austria shows tolerance and acceptance and I’m so happy to be this statement”, zice Conchita Wurst.

Nici măcar n-aş dori ca numărul (majoritatea) să stabilească adevărul, deşi este fundamentul democraţiei, dar şi propriul călcâi al lui Ahile. Nu-mi place ca, sub un ton ameninţător, să mi se spună că discriminez doar prin opiniile mele şi pot răspunde juridic pentru delict de opinie. Nu vreau să pierd locul de muncă doar pentru că eu cred altceva decât susţinătorii LGBT şi vreau să o manifest ca atare, cu tot atâtea drepturi şi şanse ca şi ei. Nu vreau ca pruncilor mei să li se spună la şcoală că ei, noi sau eu, ca preot sau creştin, sunt un habotnic şi un retardat ştiinţific doar pentru că nu cred în evoluţionism.

M-am săturat de agresivitatea cu care liberala Europă încearcă să mă „lumineze”, dar orbecăie în a pune ordine în treburile cu adevărat importante şi urgente. Mi-e deja greaţă de ipocrizia oficialilor europeni, care, când e vorba de profit şi economie, susţin brusc specificul naţional (propriul buzunar adică), dar când vorbim de valori şi spirit, devin rapid universalişti. Poate e vremea să înţeleagă că tot ce trebuie să dispară din Europa este demagogia, falsitatea, fariseismul. La cât îi plătim, ar fi cazul…

Dar, în toată această ecuaţie, unde o fi România? Nicăieri altundeva decât pe drumul pierderii identităţii. Acordarea a 8 puncte (al treilea punctaj, ca importanţă) către Austria este un semnal clar că România alege valorile europene la grămadă, de regulă împrumutând rapid ce e mai rău şi cu mult mai greu ce este bine. Linguşeala, ploconitul la înaltele porţi politice, practicarea comisionului şi votul prin trădarea valorilor celor pe care îi reprezinţi nu par a fi atât de problematice pentru europarlamentarii români (unii deja dovediţi, nu insist).

Eram de vârsta grădiniţei când am luat pămătuful şi aparatul de ras al bunicului şi, plină de încântare, m-am clăbucit pe obraji, pregătindu-mă să mă bărbieresc, aşa cum văzusem că fac tatăl şi bunicul meu. Bunica a ţipat ca din gură de şarpe “Să nu mai faci niciodată asta, că or să-ţi crească barbă şi mustăţi.” Nu mi-au crescut. Văzând însă cine a câştigat Eurovisionul, şi anume “femeia cu barbă” Conchita Wurst, ajung la concluzia că intervenţia bunicii mele, “m-a nenorocit.” Nu mai am nici o şansă să ajung vedetă pop.

Lăsând gluma de o parte, ce ar putea înţelege o fetiţă a zilelor noastre când câştigătoarea celui mai mediatizat şi vizionat concurs de muzică uşoară al Europei este “femeia cu barbă”, în realitate un bărbat travestit? Într-o societate în care, din păcate, televiziunea dă direcţia, nu bunica şi nici cartea cu poveşti, ce vor înţelege copiii (şi adolescenţii), după ce Europa a celebrat-o pe post de Divă, pe Conchita Wurst, în fapt un travestit austriac, pe numele său real Tom Neuwirth? Însăşi ideea de a îl asimila pe Tom-Conchita conceptului de femeie (fie ea cu barbă sau nu) este extrem de nocivă.

„Aş dori ca adolescenţii şi copiii să crească ştiind că este ok să fii tu însuţi. “/ “I would like youngsters and children to grow up knowing that the way you are is fine.” a declarat Tom Wurst Conchita, după ce a câştigat Eurovisionul, cu “Rise like a Phoenix”, un cântec prin care “Femeia?! cu Barbă” proclamă (re)naşterea şi ascensiunea unui nou model “feminin.”

Videoclipul oficial al “celui mai bun cântec european” ni-l înfăţişează pe transexualul Tom scufundat printre petale de trandafiri – trimitere la celebrul film American Beautypropunând Europei un noul model de frumuseţe “feminină”: doamna rujată, cu barbă, privind languros pe sub genele conturate cu rimel, Model care renaşte din cenuşa vechilor „prejudecăţi”.

“Cenuşa” din care renaşte Conchita sunt însă chiar tradiţiile pe care se bazează societatea, tradiţii care ne învaţă că femeia este acea făptură delicată, înzestrată de natură cu putinţa şi rostul de a aduce pe lume copii, în timp ce barba este asimilată Bărbatului care o ia pe respectiva Femeie de nevastă, împreună procreând şi crescând moştenitori. Propunând drept ideal de frumuseţe feminină un transexual, în plus şi ostentativ bărbos, Eurovisionul “dă foc” acestor tradiţii, pentru renaşterea ca Divă a “Păsăroiului” Tom.

Austria dă Europei Raportul Lunacek şi pe Conchita Wurst

Tom Wurst Conchita vine din Austria, ţară care a dat Europei, prin europarlamentarul Ulrike Lunacek şi “Foaia de parcurs a UE împotriva homofobiei şi discriminării pe motiv de orientare sexuală şi identitate de gen”, pe scurt Raportul Lunacek, adoptat în februarie 2014 de Parlamentul European, raport ce afirmă că persoanele din comunitatea LGBT au nevoie de o protecţie mai largă datorită persecuţiei, excluziunii sociale etc., o realitate cu totul falsă, după cum ne demonstrează actualul Eurovision şi nu numai el.

Persoanele de alte orientări sexuale îşi afirmă identitatea de ani de zile, fără ca nimeni să fi aruncat în ei cu pietre, ba dimpotrivă, fiind glorificaţi pentru „curajul lor” de a fi „diferiţi”. De la „Do you realy want to heart me” a lui Boy George până la Femeia cu Barbă Conchita Wurst, Europa s-a dovedit mai mult decât tolerantă faţă de persoanele cu alte orientări. Elton John a fost făcut Sir într-o ţară teoretic tradiţionalistă, cum e marea Britanie (unde homosexualii au primit drept după drept, inclusiv pe cel de a se căsători), iar Eurovisionul, câştigat ieri de un travestit cu barbă a glorificat în 1998 şi o Divă-transexuală, pe Dana International, în fapt un domn care însă, dacă tot se pretindea doamnă, a avut decenţa de a se bărbieri. În concluzie, homosexualitatea, trans-sexualitatea etc nu sunt discriminate ci, dimpotrivă, sunt promovate agresiv, sub pretextul toleranţei faţă de cei diferiţi.

Victoria travestitului Conchita Wurst, la Eurovision “este, de asemenea, o victorie în Europa pentru toleranţă şi respect”, a comentat, după încheierea concursului, ministrul austriac al Culturii, Josef Ostermayer, politician social-democrat.

Toleranţa înseamnă însă a îi accepta pe cei diferiţi. În termen de dicţionar, înseamnă a nu discrimina moduri de gândire şi de comportament diferite de al tău, înseamnă a respecta libertatea de credinţă, de opinie a celuilalt, dreptul de a fi diferit, inclusiv sexual. Toleranţa nu înseamnă însă a perverti norma pentru că cei „altfel” să se simtă protejaţi. Nu înseamnă pervertirea conceptelor de feminin şi masculin. A propune Europei un nou tip de femeie, cea cu barbă, care este, de fapt bărbat, este cel puţin confuzionant dacă nu de-a dreptul nociv, câtă vreme promovează anormalitatea ca şi cheie spre succes.

“Sper cu adevărat că am reuşit să schimb nişte mentalităţi de-a lungul Europei”/ „I really hope that I get the chance to change some minds all around Europe”, a mai declarat Conchita.

Sperăm ca non-Femeiul Bărbos să se fi înşelat, altminteri ne paste un viitor în care barba devine normă, iar copiii se vor face în eprubete, pentru ca doamnele cu mustaţă şi domnii cu sâni să nu se simtă discriminaţi.

La Eurovision 2014 a câștigat un scârnache disperat după atenție. Chestia a scutcircuitat interneturile. Pe mine mă ia cu o ușoară silă și mare lehamite.

În primul rând pentru că Eurovision 2014 mai primește vreun fel de atenție. Festivalul în sine este ceva mai mult un trash fest homosexualist, este un maldăr de gunoaie care muzicalmente vorbind nu sunt nici interesante, nici amuzante. E pur și o chestie atât de jegoasă încât e pur și simplu jegoasă. Nu ajunge să fie involuntar sublimă în penibilul ei, deși ar fi singura justificare (la ironie) pentru o asemenea chestie. Camp-ul nu are limite (și nici nu ar trebui să aibă), toleranțele apropos de minoritățile sexuale se cer împinse politic până dincolo de ultimele lor consecințe, iar muzica, f[…] that, că noi belim ochii la costume și ne exercităm toleranțele maxime.

[…] E tembel faptul că nimeni nu mai poate să manifeste vreo obiecție la circul ăsta grotesc care nici măcar în zona de burlesc nu mai rueșește să ajungă. E chiar jenant și ca investiție financiară și ca supapă pentru superiorități morale.

De unde și sila maximă pe care mi-o provoacă comentariile gen “s-a votat politic, asta e așa ca să vadă Rusia cât de homofili suntem noi, Europenii” sau si mai exact prenumele feminine folosit pentru Scârnache Cârnat (Conchita Wurst), care, ce să vezi oricate rochițe mulate ar avea tot bărbat se cheamă că este biologic și legal. Și care tot o scârboșenie jucată la PR și la over-doing it as hell se încadrează.

Circus Freak ajuns să fie votat și adulat pentru că cine nu o face e homofob și vai dragă, cât de maximum de toleranți și lipsiți de orice fel e prejudecată  suntem noi europenii, nu ca gunoaiele alea din Rusia unde Lăbar Leberwurst ăsta ar fi cel mai probabil ars de viu. Cu tot cu personalitatea lui cordită și croită special ca să atragă atenții și să irite.

[…] Muzical vorbind piesa este 2 centimetri de jeg indiscutabil. Ce contează lipsa de voce (pentru asemenea piese în special și așa mai în general pentru muzică  fără autotune) dacă bărbatul cu barbă și-a tras rochiță și machiaj. Măcar existența acestui austriac cu rochițe îmi confirmă o părere despre Fritzl-Landia aia și valorile ei: bărboșii în rochițe și pedofilii incestuoși cu subsoluri tocmai bune pentru puit împreună cu propiile fiice.

-


Categorii

1. DIVERSE, Articolele saptamanii, Cultura desfraului, Cuvantul cititorului, Homosexualitate, Parintele Savatie, Razboiul impotriva familiei / vietii/ copiilor, Uniunea Europeana, globalizare, guvernarea europeana (UE), Video

Etichete (taguri)

, , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

35 Commentarii la “EUROVIZIUNEA “FEMEII CU BARBA” – LUMEA DE COSMAR care huiduie normalitatea si exalta grotescul pervers. COREGRAFIE LUCIFERICA, CU SIMBOLISTICA APOCALIPTICA. Legatura dintre Raportul Lunacek si Conchita Wurst

  1. “Revoluţia eliberării sexuale”

    Si aici UE este la cateva decenii in spatele USA. Acolo frenezia jucatului cu sexul a nascut SIDA si, desi poate mira pe multi, exista in multe locuri din USA reveniri la normalitate. Asteptam sa vedem ce belea bio-psihologica se naste din Nunta lui Figaro cu le Monde.

    Si-mi amintesc de descrierea lui Marin Preda (Cel mai iubit dintre pamanteni). N’or fi in piept….

  2. Intrun site de acum ,aproximativ 2 luni, admin a postat icoana DOMNULUI nostru Iisus Hristos alaturi de fotografia lui Antihrist.Priviti ce binee seamana acest tap cu barba de la Eurovizion cu Tapul-Antihrist.Nu cred sa fie o intaplare.”Noi”le-am dat 8 puncte austriecilor,deci tapului care si-a batut joc de chipul dumnezeiesc ce-l avea,fara ca NOI sa dam vriun punct-VOT (SMS).80% DIN POPULATIE nici nu s-au uitat la emisiune,15% sunt cei PRO care reprezinta cele 8 puncte si 5% sunt cei care s-au uitat ca la un spectacol de proasta calitate,doar ca eram si noi reprezentati.O Europa homosexuala?nicidecum. Condusa de homosexuali?DA,SI INCACUM.Sa ne fereasca DUMNEZEU de cele ce vin.DOAMNE AJUTA!

  3. O treaba tare de observat este ciclicitatea dubioseniilor la acest spectacol ( a se intelege freak-show ).

    La 8 ani, incepand din 1998 numai ciudatenii castiga, dar de fiecare data net “superioare” precedentului ciclu: `98 – Dana | `06 – Lordi | `14 – chestia asta.

    Curios ce trend va fi in 2022..

  4. Comentariul lui Cristi Marculecu este monumental. Am ras cu lacrimi.

  5. Sa observam ca se intampla urmatorul paradox : Wurst declama ca omul trebuie sa fie el insusi,desi,tocmai el se travesteste intr-o femeie,desi e barbat! Asta e culmea manipularii! Am mai vazut asta la Michael Jackson : el canta “it doesn’t matter if you’re black or white” si tocmai el facuse transplant de piele ca sa devina din negru,alb! Am mai vazut si la alte vedete acelasi lucru : vin cu un mesaj,dar in realitate,promoveaza opusul lui! Extraordinara strategie: lupul care vorbeste ca un miel !

  6. @ Iulian:

    Excelenta observatie.

  7. Multumesc.Lista ar putea continua (Madonna (in sine ca nume pe care si l-a ales ea,fiind o desfranata) cu “Like a virgin”, Lady Gaga cu “Born this way”,etc).Se pare ca au o predilectie pentru a folosi paradoxul,contrariul in termeni,probabil ca sa zapaceasca subconstientul,sa- vrajeasca,sa-l hipnotizeze..Omul recepteaza mesajul “fii tu insuti” dar vede exact opusul si asociaza astfel incat nu mai stie nici el ce e,sau devine exact inversul lui insusi,crezand ca e autentic.Mare perversitate si viclenie!

  8. Aratarea nu si-a luat numele de scena intamplator.Wurst stie toata lumea ce inseamna.Conchita in argoul sexual spaniol inseamna “mica scoica”.

  9. Priviti cu atentie ,in ochii ” femeii cu barba”. Odata ,apoi inca o data si incercati sa realizati ce transmite ! Este ceva nepamantean ,ceva ce domina si ingrozeste .Nu este o intamplare , ceva comercial pentru audienta ci o izbucnire mult mai profunda.Oare chiar poate raul sa aiba curajul sa iasa asa de evident in lumina reflectoarelor?Daca asta e simbolul UE inseamna ca crestinismul este in mare pericol.Nu are a nicio legatura cu orientarea sexuala , dar cand o minoritate se expune excesiv inseamna ca se urmareste ceva . Oare ce ?

  10. Am putea spune ca Duhul Sfant a fost bland cu noi cand ne-a spus, prin gura psalmistului:
    “Şi omul, în cinste fiind, n-a priceput; alăturatu-s-a dobitoacelor celor fără de minte şi s-a asemănat lor.”
    Da, da, caci eu de “CAPRO-TAP”, de pilda, n-am auzit. Ce altceva este aceasta scarba transexuala, acest mergator inainte al lui Antihrist?

    Acum, mergand de la aceasta scarba transexuala mai departe catre Antihrist si vazand cate pozitii pro si contra a dat nastere in cateva zile, gandul imi spune (apud Cuviosul Paisie Aghioritul) ca, precum Mantuitorul a fost “un semn care va starni impotriviri”, la fel si acest antihrist (alaturi de cel mare de la sfarsit) are rolul lui… A fost ingaduit ca SEMN… spre caderea si spre ridicarea multora…

    Inchei cu un cuvant din Apocalipsa: “Cine e nedrept, să nedreptăţească înainte. Cine e spurcat, să se spurce încă. Cine este drept, să facă dreptate mai departe. Cine este sfânt, să se sfinţească încă.”

  11. Sincer, pana acum, ca vad ca se tot scrie de Hibrid, n-am avut deloc curiozitatea sa ascult si sa vad “prestatia”. Am urmarit acum, sa vad daca ma “hipnotizeaza” si…nu! E ca si cand m-as uita la desenele animate ale fiului meu. Stiind si citind de cativa ani de ceea ce va urma sa vina esti oarecum pregatit psihologic pt. orice. Cred ca a ignora fenomenul e cea mai mare pedeapsa pt. ei. In definitiv sunt rataciti, dar nu stiu. Toata sminteliada asta va avea un sfarsit, intr-o buna zi. Si noi stim asta si asta trebuie sa ne si tina pe linia de plutire. Daca toti ar da ignore, s-ar ineca in suc propriu. Acest duh are nevoie de atentie ca sa perverteasca in continuare

  12. Cu privire la felul corect politic in care mass-media centrala reflecta acest fapt, am regasit reportajul Acasa TV de la inmormantarea lui Florian Pittis… cat se poate de corect politic si cu reverenta pentru masonerie.

    http://www.acasatv.ro/emisiuni/la-povestiri-de-noapte-florian-pittis-mason-de-cel-mai-inal-grad.html

  13. Fraților, ceea ce mă îngrozește cel mai mult, făcând abstracție de chipul ipochimenului, este că noi, România, am fost atât de stupizi încât să îi acordăm un punctaj, încă unul foarte mare. Fără judecată, pardon, fără pic de rușine în fața lui Hristos, ne lăsăm prinși zâmbind in acest iureș al pierzaniei… Rugăciune multă, altceva nu mai rămâne astăzi de făcut… Măcar poporul acesta să nu uite normalitatea.

  14. Tudor, omul scoate cele bune sau cele rele, din inima sa, ne spune Domnul. Acele puncte româneşti sunt comuniune cu… . Sodoma şi Gomora a umplut inima multora. Acestea au izvorât din trăirea păcatului. În ortodoxie a pătruns moartea hedonică a acestor cetăți. Păcatele acestea îi au legați pe enorm de mulți botezați, care nu vor mai scăpa din ele niciodată, pentru că nu se mai pot apropia de tainele bisericii. În România puțini sunt tinerii care nu au înercat măcar din curiozitate, perversiunea. Şi nu numai tinerii. Întoarcerea la Hristos este deosebit de grea. Citiți din scriptură despre oamenii Sodomei şi înțelegeți. Compotarea, gândirea acelora şi faptele, se regăsesc cu uşurință peste tot.
    Focarele forfotesc. O, de am rămâne măcar la cât s-a ajuns… dar nu…
    Copii, ei trebuie să vină din părinți legați prin aceste păcate, să vadă, să audă, să învețe şi să facă aceste păcate. Şi… se fac. Punctajul o spune.

  15. @Tudor, @a-km:

    stati linistiti, nu cred ca votul ala e real si reprezentativ.

    Da, e o problema cu tinerii nostri (intamplator am contact cu mediul studentesc prin mai multe canale) – sodomia a contaminat mediul asta, e adevarat – dar nu atat de grava, am eu impresia, pe cat ar fi putut fi. Mai fac si eu ‘sondaje’ printre ei. Am observat ca baietii sunt in general dezgustati. Fetele sunt mai degraba cele care fac pe ‘democratele’ si tolerantele. Ceea ce, evident, nu prea e bine, pt ca femeile sunt adevaratul ‘nod spiritual’ al familiei…

    Apropo de ‘ochiul masonic’ – va invit pe toti sa priviti mai bine prestatia Romaniei. Ovi devine pupila unui ochi urias, Paula face pe Rihanna cu degetele pa la ochi etc.. Papagaliceala penibila, iresponsabila…

  16. “Iar Eurovisionul, câştigat ieri de un travestit cu barbă a glorificat în 1998 şi o Divă-transexuală, pe Dana International, în fapt un domn care însă, dacă tot se pretindea doamnă, a avut decenţa de a se bărbieri”.

    Ehei, asta era pe vremuri. Nici travestiţii nu mai sunt ce-au fost cândva. Cum îi scria, acum doi ani, un student din Canada unui profesor în raportul de evaluare al cursului: “Domnule profesor, nu ne mai bateţi la cap cu prostiile astea demodate! Pentru numele lui Dumnezeu, nu mai suntem în 1995!”

  17. Nu am urmarit concursul dar am aflat si sint ingretosat.Este un atentat la bunul simt si credinta noastra.Asa cum au procedat evreii dupa w2 ,terfelind in mas-media pe oricine spunea ceva despre ei ,asa se intimpla acum cu propaganda gay.

  18. Nu vreti sa stiti ce semnifica numele de scena (intreg) al travestitului, azi am aflat intamplator acest detaliu. A fost o mare bataie de joc, si cand te gandesti ca o intreaga Europa l-a votat (sau asa se spune), e extrem de rusinos ce s-a intamplat, in ce hal de decadere am ajuns…

  19. Ce mi se pare mie interesant este ca in timp ce la preotii nostri cam dispare barba, iata ca acuma Europa aplauda cu frenezie aparitia barbii la asa-zisa femeie. Nu, nu este vorba de hirsutism, ci de Conchita Wurst, noua specie de Paella austriaca, care ne este bagata pe gat la capitolul cultura.

    O bataie de joc fata de barba, si implicit fata de barbat, si in acelasi timp fata de caracteristicile feminine schimonosite de transsexual. Ura diavolului fata de creatia lui Dumnezeu, fata de om, care apare in aceasta varianta de scena ca pseudocreatie, de natura luciferica.

    De fapt aceasta mironisita antihristica provoaca si slineste sufletele oamenilor si este chiar un inaintemergator pentru tipul omului de maine. Darwin ar fi fost fericit sa vada aceasta maimuta pe scena care ii completeaza lantul. Acuma, parca la soare te poti uita, dar la Conchita ba! Barbatul-femeie rasul-plansul lumii.

    Destul de dureros rasuna, si tot mai aproape, cuvintele profetice pentru vremurile apocaliptice cand “barbatii sunt ca femeile si femeile ca barbatii”.

  20. @ Mirela:

    Stim, fiindca deja s-a facut si aici traducerea, dar oaresicat mai voalat… Da, si asta spune (in plus) totul despre modul satanic in care si-a batut joc de intreaga Europa sau in care… am ajuns singuri sa ne umilim in ultimul hal.

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2014/05/12/eurovision-femeia-cu-barba/#comment-268079
    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2014/05/10/strategia-normalizarii-homosexualitatii-prin-industria-cinematografica-spre-redefinirea-nesfarsita-a-casatoriei-triplul-de-lesbiene-care-va-avea-si-copil-legaliz/#comment-268013

  21. http://www.libertasoccidentalis.org/?p=92385

    Academia din Nantes a decis ca in ziua de vineri, toti studentii, baieti si fete, sa vina in fuste, pentru a lupta împotriva discriminarilor sexuale si din spirit de solidaritate cu… Conchita Wurst.

    Evenimentul, care face parte din initiativa “100% școlăriță”, este al doilea de acest gen. Primul a avut loc la 12 aprilie 2013. Unii profesori de sex masculin au jucat acest joc, de a veni in fusta.

    [Poate n-am redat informatia foarte corect, am incercat sa surprind esenta]

  22. Din acest punct de vedere imi dau seama ca sunt PRO-rus.

  23. Pingback: “Ridica fusta”: BAIETII DIN SCOLILE DIN NANTES, FRANTA, POARTA FUSTE… in numele egalitatii intre sexe/ REMUS CERNEA il cheama pe “Conchita Wurst” la PARADA GAY din Bucuresti/ “Apocalipsa” vietii sexuale/ Virgiliu
  24. Sa vedem acum de unde s-a “inspirat” carnatul Wurst: de la Israelianul Dana International – Diva!

    Wurst owes at least some of her success to Israel’s Dana International, the “transgender singing sensation” who won the contest in 1998 with the catchy, plaintive pop hit Diva. (Yep, Israel—along with Morocco and Azerbaijan—managed to defy geography and gain entry to Eurovision; they also won in 1978 with A-Ba-Ni-Bi and 1979 with Hallelujah.) In an interview with Haaretz, Wurst said, “Oh, I love Dana. She is such a strong woman, and that is inspiring for sure.” (She also expressed a desire to visit Israel soon.) Like Wurst, Dana encountered hostility from conservative viewers in Europe and her home country—which she transcended with her charisma and a very vocal disdain for their transphobia. After her 1998 win, she said: “My victory proves God is on my side. I want to send my critics a message of forgiveness and say to them: Try to accept me and the kind of life I lead. I am what I am and this does not mean I don’t believe in God, and I am part of the Jewish nation.”
    http://www.tabletmag.com/scroll/172655/dana-internationals-lasting-eurovision-legacy

    Israel – Dana International – Diva (live) – Eurovision 1998
    http://www.youtube.com/watch?v=Fv83u7-mNWQ

  25. aprigii sustinatori ai noilor ‘corectitudini politice’ provin din stanga europeana.. Iar cei mai vahnici sustinatori ai avortului sunt comunistii din Vestul Europei.. Iar peste ocean – democratii…

  26. Pingback: EDUCATIA SEXUALA – INSTRUMENTUL UMANISMULUI SECULARIST/ Parada gay stopata la Chisinau/ Un comediant american denunta “MAFIA GAY DE LA HOLLYWOOD”/ Parintele Cezar Axinte despre ATACURILE DEZLANTUITE LA FAMILIA CRESTINA SI LA TINERII DE A
  27. Pingback: SFANTUL SINOD despre alegerile europarlamentare si sustinerea AGENDEI FAMILIEI TRADITIONALE/ Renate Weber – cea mai agresiva promotoare a AGENDEI LGBT. Majoritatea candidatilor: PRO-AVORT, PRO-EDUCATIE SEXUALA si PRO-GAY/ Opinii in favoarea candidat
  28. Pingback: NOTE DUPA ALEGERILE EUROPARLAMENTARE. Spasmele “reformistilor” autohtoni si efectele DIVERSIUNII LGBT din Franta si Marea Britanie. Observatii despre CANDIDATURA LUI IULIAN CAPSALI - Recomandari
  29. Pingback: PARADA HOMOSEXUALITATII SI DEZASTRUL DEMOGRAFIC AL ROMANIEI/ Comisia Europeana, Ambasada SUA, dar si cea a …Ungariei, SUSTIN GAY FEST/ Romania intre RUSIA si SUA. Ortodoxie, geopolitica si imperialism cultural. ”PHOENIXUL” lui Conchita Wurst: SI
  30. Pingback: Reputat psihiatru american in Wall Street Journal: TRANSSEXUALISMUL ESTE “TULBURARE MENTALA”. TRATAMENTELE HORMONALE ADMINISTRATE COPIIILOR – UN ABUZ ASUPRA MINORILOR, OPERATIA DE SCHIMBARE DE SEX – INCALCARE A DREPTURILOR OMULUI -
  31. Pingback: NU UITATI (Video+Versuri)… Surpriza franceza ignorata a unui EUROVISION geopolitic si ideologic. “Nu rămân decât lacrimile, Aceste câteva note venite de altădată, Și cântecul rugăciunilor noastre” | Cuvântul Ortodox
  32. Pingback: INTERSECTIA DINTRE TEORIA GENULUI, FASCISM SI CAPITALISM sau NOUA ORDINE MONDIALA. Interviu cu psihologul Yann Carriere (Video). Despre impunerea prin metode totalitare a OMULUI NOU, “eliberat” de separarea sexelor, CONTROLUL SOCIAL prin HAOS
  33. Pingback: Presa: Laura Bretan, sustinatoare a familiei, sabotata la concursul national pentru EUROVISION de doi jurati gay
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Carti

Documentare