3-03-2021 2 minute Sublinieri

Antena 3:

Date despre testele RT-PCR. 90% din ele ignoră recomandările specialiştilor

Răzvan Dumitrescu a prezentat în cadrul emisiunii “Subiectiv” de la Antena 3 un studiu, publicat de prestigioasa revista de specialitate “The Lancet”, care dă peste cap toate teoriile cu testele RT-PCR și arată hibele acestui sistem și felul în care nu se respectă procedurile recomandate de specialiști.

Sursă captură: https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(21)00425-6/fulltext

Un studiu publicat de “The Lancet” demonstrează că testele RT-PCR nu pot fi “folosite ca standard imbatabil în evaluarea SARS-COV-2 cu scopul de a lua decizii pentru toată populația. testele RT-PCR caută codul genetic al virusului în probe luate din nas sau din gât. Amplifică ARN-ul găsit în aceste probe în 30 și chiar 40 de cicluri ceea ce permite ca chiar și o singură nanoparticulă să fi detectată.”

Fragmente de ARN pot rămâne în organism luni la rând după ce persoana a scăpat de infecție adesea fără să fi avut vreun simptom sau să fii știut că a fost expusă la COVID.

90% dintre teste ignoră recomandările

Însă deciziile politice se bazează pe rezultatele testelor care identifică rămășițele de ARN și nu pe un diagnostic clinic care să arate că cei testaţi au vreo infecţie sau nu.

Este o pierdere clară pentru sănătate, societate și economie dacă oamenii sunt obligați post infecție să stea în carantină 10 zile.

Concluzia noastră este că, metodologia folosită în prezent pentru testarea RT-PCR nu poate fi considerată un standard în evaluarea rezultatelor privind cazurile de infecții COVID.

Vasta majoritate a celor infectați cu SARS-COV-2 ar putea fi contagioși între 4 și 8 zile

Probele arată că virusul nu mai este contagios după a 9-a zi de la declanșarea infecției.

Acest lucru indică faptul că din perioada în care un test RT-PCR arată că un individ este pozitiv între 50 și 75% din acea perioadă. cel mai probabil individul a depășit infecția și nu mai poate fi contagios.

Din momentul în care înmulțirea SARS-COV-2 în organism a fost blocată de sistemul imunitar nivelul de ARN din virus care poate fi detectat de RT-PCR pe probe din secreţii respiratorii scade la un nivel foarte mic din moment ce indivizi nu mai pot transmite virusul.

Eliminarea din organism a rămășițelor de ARN, din virusul nimicit de anticorpi, poate dura câteva săptămâni și chiar câteva luni

ARN-ul virusului distrus de anticorpi este detectat de PCR și individul primește un diagnostic eronat că ar fi încă bolnav de infecție.

Studiul publicat de “The Lancet” arată că și mai multe din această nebuloasă este amplificată de numărul de cicluri folosite pentru un rezultat PCR.

Doar în Florida laboratoarele sunt obligate să specifice și numărul de cicluri de amplificare. Motivul este că riscul ca rezultatul pozitiv al unui test să fie fals crește direct proporțional cu numărul de cicluri folosite pentru a multiplica rămășițele de virus.

Adică o persoană primește un diagnostic greșit fiind declarată în mod fals bolnavă de o infecție pe care nu o are.

În Liverpool, testele PCR au identificat rezultate pozitive greșite la 70% din probele trecute prin 20 de cicluri de amplificare a fragmentelor de ARN și la 91% din probele trecute prin 18 cicluri PCR. În plus, nu există un standard uniform privind numărul de cicluri de amplificare a fragmentelor ARN.

Un factor care distorsionează și mai mult acuratețea identificării unei infecții prin astfel de teste vine, inclusiv, chiar și din identificarea a codului genetic. Pentru a stabili că fragmentul analizat este de SARS-COV-2 cel puțin trei gene trebuie depistate în rămășițele ARN supuse ciclurilor de amplificare e vorba de gena E gena RdRp și gena N.

Cele mai multe rezultate sunt declarate pozitive însă după identificarea unei singure gene

Până și producătorii testelor PCR recomandă identificarea a cel puțin trei gene pentru declararea unui rezultat pozitiv însă în realitate 90% dintre testele PCR ignoră recomandările producătorilor ceea ce face ca un test să fie declarat pozitiv chiar dacă a fost găsită o singură genă.

Aceasta a fost inclusiv concluzia lui Christian Drosten, din Germania, care a calibrat primele teste PCR pentru OMS în pandemia COVID.

Drosten a avertizat în 2014, în timpul pandemiei MERS, că teste PCR sunt atât de sensibile că pot detecta chiar și o singură moleculă genetică dintre un virus. Şi te trezești că oamenii care au simptome slabe și chiar și cei care sunt sănătoși sunt incluși în statistici ca și cum ar fi bolnavi.

Din acest motiv, după cum și studiul The Lancet sugerează, un medic trebuie să fie cel care pune un diagnostic și nu un test. Un caz de boală ar trebui să fie considerat ca atare când persoana manifestă caracteristici clinice și indicate de laborator a unei anumite boli.

Aceste caracteristici trebuie analizate de un medic. Faptul că un test PCR nu poate spune dacă un om are o infecție sau dacă e bolnav este confirmată acum inclusiv, de studii care sunt publicate în The Lancet.

Studiul din publicația idolatrizată rândul comunității medicale și științifice demonstrează că testele PCR nu pot fi un standard riguros și nu pot înlocui priceperea unui medic în diagnosticarea unei boli.

Acest studiu mai arată un lucru și anume, că societatea nu ar trebui să mai permită politicienilor sau experților, oricine ar fi ei, să ia decizii sau să pună verdicte și diagnostice asupra unei întregi populații fără să răspundă la o întrebare simplă: pe ce se bazează?

Categorii

1. DIVERSE, Pandemia de coronavirus/ COVID-19, Studii, oameni de stiinta, Video

Etichete (taguri)

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

2 Commentarii la “The Lancet: TESTELE RT-PCR pentru detectarea infecției cu SARS-CoV-2 NU POT FI FOLOSITE CA STANDARD adecvat în luarea de decizii de SĂNĂTATE PUBLICĂ. “Un medic trebuie să fie cel care pune un diagnostic și nu un test”! Toate deciziile dramatice pentru viețile și societățile noastre au la bază o INTERPRETARE FRAUDULOASĂ A SEMNIFICAȚIEI TESTELOR (dezvăluirea lui Răzvan Dumitrescu -VIDEO)

1. Razvan Dumitrescu este chipul jurnalistului integru, necoruptibil.

2. Pingback: ANA IORDĂNESCU: Adevărul, regele exilat. DEMISTIFICAREA METODELOR DE DECLANȘARE ȘI ÎNTREȚINERE A PANDEMIEI COVID19: "Singura pandemie sau boală din istoria medicinei și a logicii în care vaccinul și testul pentru depistarea bolii/pandemiei
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti