9 mai – ZIUA UNIUNII EUROPENE. ”Dosarul” incomplet al Molohului de la Bruxelles in actiunile si ideologia sa manifesta din ultimii ani: CE ESTE UNIUNEA EUROPEANA SI SPRE CE NE INDREPTAM?

9-05-2011 6 minute Sublinieri

Uniunea Europeană se osărduieşte să dezrădăcineze tot ce a fost vechi si să „modernizeze” toata omenirea. Conducerea Uniunii Europene lu­crează expres ca să-şi îndeplineas­că dorinţele sale, face propagandă ca să vină Antihrist mai degrabă. Asta vor să facă – tot ce-i bun să sfărâme, ca să fie ce zic ei, ce vor ei.

Vor satanele să te înscrie în Comunitatea Europeană şi după aceea să-ţi dea europeanu’ să mănânci ce vrei. Tu nu mai eşti stăpân în ţara ta, nu eşti. Ei, o luat ei proporţii, de-acuma na… ce să-i faci? Răbdare trebuie, răbdare. Răbdare şi, dacă vom fi aproape de Dumnezeu, ferice de noi că am trait. Dar, dacă te dai după dânşii, asta-i pieirea. (septembrie 1999).

Am scăpat de comunişti, de ateismul lor, dar cei de acuma, europenii, sunt şi mai înfricoşaţi. Da. Vezi, timpurile-s grele. Cine va mai trăi va vedea că cei din Uniunea Europeană au acuma ca scop, la două mii de ani după Hristos, să schimbe cu totul omenirea. Adică nu-i vorbă de credinţă sub nici un motiv.

Continuare AICI


 

Mai multe voci europene spuneau, după izbucnirea crizei globale, în 2007, că lumea şi Uniunea Europeana vor arăta altfel. Se spera într-o schimbare structurală a Uniunii Europene, dar şi a sistemului internaţional. Datorită cadrului legal, arhitecturii instituţionale, procedurilor decizionale, schimbările se petrec anevoios în Uniunea Europeană. Chiar şi atunci când oportunităţile contextuale îi băteau la uşă, escamotările transformaţioniste au sacrificat fondul şi au accentuat forma. Aşa s-a întâmplat după încheierea Războiului Rece când, în 1991, s-a preferat o „lucrare neterminată” a Tratatului de la Maastricht. Aproape la fel a fost în 2009, când a intrat în vigoare „opera” descompletată a Convenţiei privind viitorul Europei, adică Tratatul de la Lisabona.

Dacă am lua în considerare numai aceste momente de „schimbare” a Uniunii, am putea conchide că formula voluntaristă a elitei, din primele decenii de existenţă a  Comunităţilor, nu mai corespunde realităţilor şi obiectivelor Uniunii Europene. Eurobarometrele publicate în ultimii ani arată o nemulţumire a cetăţenilor faţă de Uniune, dar analizele „de casă” explică insatisfacţiile prin situaţia economică şi socială. Alte opinii susţin că cetăţenii nu se exprimă contra integrării, ci, dimpotrivă, doresc mai multă integrare europeană („mai multă Europă”). Cei asociaţi concepţiei că Europa Unită trebuie să însemne doar Piaţă Internă, constată acum, cu preţul crizei economice, că nici stadiul integrării Pieţei Unice nu e corespunzător, că s-ar impune o politică economică şi financiară care să ducă la o mai sporită convergenţă şi competitivitate europeană.

Şi grupurile politice europene s-au exprimat, recent, în favoarea unei schimbări în Uniunea Europeană. Social-democraţii spuneau, cu câteva săptămâni în urmă, că e nevoie de o altfel de Europă, sugerând că nu se mai poate opera cu nivelurile „Europa lor” (elita politică şi economică) şi „Europa noastră” (cetăţenii europeni). Liberalii au introdus în dezbaterea Parlamentului European propuneri concrete, precum „votul transnaţional”, pentru a accentua dimensiunea europeană a opţiunii politice. Văzută ca o nouă tentativă a „federaliştilor” de a-şi impune opiniile, propunerea europarlamentarului Andrew Duff (ALDE), care a reiterat şi solicitarea ca preşedintele Comisiei Europene să fie selectat dintre personalităţile politice alese în Parlamentul European, indică preferinţa pentru continuarea democratizării Uniunii Europene, impunerea în spaţiul public a partidelor politice europene şi constientizarea datoriei faţă de constituenţa europeană.

Pe buna dreptate, Stanley Hoffman constata că, până în anii ’90, aceasta entitate „unică” în lume – Uniunea Europeană – a depus un efort „sisific” de a-şi construi şi perfecţiona instituţiile şi activitatea. Este obligatorie, însă, şi constatarea că, după 1989, societatea internaţională, inclusiv Uniunea Europeană, a intrat într-o etapă a evoluţiei foarte accelerate, iar interdependenţele au depăşit graniţele economicului spre politică, social, cultură etc. Ceea ce a solicitat şi Uniunii Europene o permanentă adecvare, iar cetăţenii europeni au arătat preferinţa, în ultimele două decenii, nu doar pentru extindere, ci şi intensificarea integrării europene. Acum, cel puţin declarativ, elită politică europeană recunoaşte că răspunsul potrivit este avansarea procesului de integrare. Dar, în ultimii ani, s-a observat  o creştere  a rolului interguvernamentalismului. Or, aşa cum remarca D. Wolton, „spatiul public/european/   se va crea atunci când frontierele istorice şi culturale ale Europei se vor întâlni cu proiectul politic actual al Uniunii Europene”.

În „Marele dicţionar universal al secolului al XIX-lea”, Pierre Larousse scria: „Europa nu înseamnă ceva decât în măsura în care se numeşte Franţa, Anglia, Rusia, Austria, Prusia, Spania etc. Aici particularul primează asupra generalului. Nu acelaşi lucru s-ar putea spune despre America, Asia, Africa, Oceania: acolo, generalul primează în faţa particularului”. Astăzi, la începutul secolului al XXI-lea, remarcile lui Larousse par a fi observaţii empirice din vremea noastră.

Aceasta în condiţiile când liderii statelor membre proclamă cotidian ataşamentul lor faţă de construcţia europeană. În realitate, azi e greu de găsit la liderii europeni măcar spiritul european definit de Paul Valery sau C. Rădulescu-Motru (1924). Academicianul Dan Berindei a făcut o foarte sugestivă radiografie a mişcării europene numită „primăvara popoarelor”(1848), care a generat o stare de spirit, a dezvoltat o conştiinţă „colectivă” ce s-a răsfrânt în acţiunea individuală a naţiunilor europene. Compagnon şi Seebacher constată, cu amărăciune, că liderii europeni post-Războiul Rece nu au reuşit să fortifice o adevărată mişcare europeană, iar spiritul Europei „nu are nimic determinat”.

Astfel că, în această etapă, se manifestă o idee europeană care încearcă restrângerea la vechea „Europă Vestică”, cea care  insistă pe factorul dual, atât de bine descris de Ortega y Gasset („omul european a trăit totdeauna, în acelaşi timp, în două spaţii istorice, în doua societăţi, una mai puţin densă, dar mai amplă, Europa; alta mai densă, dar mai redusă teritorial, aria fiecărei naţiuni sau a ţinuturilor şi regiunilor limitate care au precedat, ca forme specifice de societate, actualele mari naţiuni”.)

Liderii europeni de astăzi sunt, în cea mai mare parte, adepţii concepţiei că legatura lor este numai cu locul şi ţara care i-a propulsat, Uniunea Europeană fiind doar un instrument de servire a interesului local. Parafrazând un renumit preşedinte american, eu cred că Uniunea Europeană de mâine are nevoie de lideri care să poată argumenta că nu au menirea doar să ceară ceva de la Uniunea Europeană, ci să şi facă ceva pentru Uniunea Europeană. Şi să spună sincer cetăţenilor europeni, măcar de Ziua Europei, ce fel de Uniune Europeană vor: „a lor” sau „a noastră”?

Un articol standard pentru propaganda europeana. Curioasa este invocarea vointei cetatenilor, care ar vrea, chipurile, o integrare mai mare in Europa. Oare de aceea populatiile au votat masiv anti-UE atunci cand s-au gasit ”elitele” sa le intrebe ce parere au despre proiectele federaliste?

In materialele urmatoare se pot gasi elemente cheie din ultimii ani care au marcat marsul Uniunii Europene catre realizarea unui stat supranational.


Readucem aminte, pentru inceput, un discurs antologic ce sintetizeaza cel mai bine ideologia antihristica ce anima institutiile europene:

Va veni ziua cand parlamentele federale si cosmopolite se vor uni pentru a conduce lumea. Visul unei omeniri comune, fara frontiere, se naste chiar acum, aici, in acest loc al reprezentativitatii, in care libertatea devine mai puternica, iar democratia – mai vasta. Ideea vizionara a Iluminismului, a unei uniuni a popoarelor, reprezinta primii pasi in magia salilor [de reuniune] si a dezbaterilor noastre. In aceasta uniune, Macchiavelli isi pierde din putere, caci noi am stiut sa inlocuim suveranitatea popoarelor cu suveranitatea oamenilor. Paradigma cosmopolitismului devine tot mai mult o constanta in institutiile noastre si in deciziile pe care le luam si incepe sa se manifeste si in actiuni.

Se naste in prezent o noua viziune, antropocentrica, a dreptului si a politicii, iar printre oamenii de rand din Europa prinde viata identitatea postnationala. Sublima demnitate a omului este acum principiul care reuneste dreptul national si cel international. Este regula suprema si in sistemul nostru original de coordonare. Ceea ce reprezinta Uniunea Europeana si Parlamentul sau este o viziune morala fara precedent in istoria omenirii – o viziune morala colectiva, care si-a croit drum in strategiile statelor europene si sta la baza integrarii acestora.

Angajamentul recriproc al popoarelor europene este adevarata temelie a umanitatii lor comune. De fapt, izolarea si egoismul s-au prabusit in ziua semnarii Tratatului de la Roma. Acum, dreptatea se naste tocmai din virtutea politicii, ca o punte intre Kant si Aristotel, intre libertate si fericire. Popoarele Europei stiu ca singura legitimitate este aceea care decurge din drepturile omului si singura autoritate este cea a autoritatilor care le respecta. Ele stiu ca emanciparea istoriei nu este posibila decat printr-un proiect politic comun si printr-o justitie globala.

Va veni ziua cand popoarele din Asia, America de Nord, Centrala si de Sud si Africa se vor uni. Demnitatea oamenilor va transcende culturile, de la Goethe la Pessoa, de la Bach la Tchaikovsky, de la Mohammed la Buddha. Drepturile omului sunt drepturi universale, ca o norma comuna dincolo de orice diferente, iar Europa, pentru a putea reprezenta un exemplu, are nevoie in mai mare masura de constitutie, are nevoie de mai multa descentralizare, de mai multe politici, de mai multa extindere.

***

1. Cum a fost adoptat Tratatul de la Lisabona si principalele sale implicatii pentru intarirea Uniunii Europene si slabirea statelor nationale dpdv institutional-politic:

2. Primul presedinte al Uniunii Europene (institutie introdusa de Tratatul de la Lisabona) este Herman Von Rompuy, ”ales” de Grupul Bilderberg:

3. Criza economica a dus la intarirea accelerata a puterii institutiilor supranationale ale UE, instaurandu-se un mecanism de guvernanta economica pan-europeana. Statele membre au inceput sa cedeze unul dupa altul, sub povara datoriilor suverane:

4. Uniunea Europeana are veleitati de stat politienesc:

5. Uniunea Europeana sustine culturile OMG (Organisme modificate genetic) si vrea sa controleze strict piata produselor naturiste:

6. Rol de ”arbitru” al masurii in care un stat are voie sa isi respecte traditia, umbrela ecumenista si focar de anticrestinism manifest:


Categorii

Criza mondiala, Masonerie, Noua ordine mondiala, guvern mondial (Pasi catre Antihrist?), Uniunea Europeana, globalizare, guvernarea europeana (UE)

Etichete (taguri)

, , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

25 Commentarii la “9 mai – ZIUA UNIUNII EUROPENE. ”Dosarul” incomplet al Molohului de la Bruxelles in actiunile si ideologia sa manifesta din ultimii ani: CE ESTE UNIUNEA EUROPEANA SI SPRE CE NE INDREPTAM?

  1. Mie, mi-e clar ca BUNA ZIUA:

    1.Nu va exista nici-o UNIRE, nici-un stat supranational deocamdata fiindca se va alege prafu’si pulberea de U.E. asa cum a profetit Pr.Paisie Aghioritul;

    2.Nu va exista – inca – nicio unire prin depasirea diferendelor/diferentelor dintre orotodoxie si catolicism dupa cum vrea Prea nu stiu cand Bartolomeu;

    O unire supra-statala ( din vreo 3 statulete rasfirate si cu o populatie a pamantului decimata pana la o treime ) sub conducerea – in cele din urma – a lui Antihrist DAR si cu o revenire – de scurta durata – prin unire, a orotodoxiei pentru a se salva crestinismul, se vor intampla DUPA cel de-al 3-lea razboi mondial cand, asa cum spune Pr.ARsenie Boca si alti sfinti rusi oamenii vor fi satuli de razboi dar si de conducatorii lor netrebnici si-si vor dori un singur conducator, iar crestinismul va fi ales ca ultim bastion pentru a scapa de uraciunile si spurcaciunile rasei galbene care va invada pamantul.

  2. Pingback: Razboi întru Cuvânt » ADOPTAREA EURO NE VA DUCE IN ACEEASI SITUATIE CU GRECIA. Analiza economica a Grupului de analiza Capital Economics contrazice flagrant flasneta propagandistica a BNR si a presedintelui Traian Basescu. CARE E CAPCANA EURO?
  3. Pingback: Razboi întru Cuvânt » GUVERNANTA ECONOMICA EUROPEANA: Parlamentul European vrea sa acorde un rol mai important Comisiei Europene in controlarea statelor membre
  4. Pingback: Razboi întru Cuvânt » Ce deznodamant ar avea scenariul Armaghedon in cazul Greciei?
  5. Pingback: Razboi întru Cuvânt » J-C Trichet (seful BCE) indeamna liderii politici sa revitalizeze viziunea Europei integrate, insistand pentru Ministerul de Finante European
  6. Pingback: Razboi întru Cuvânt » Adevaratul MARE PERICOL si cursa in care cad inclusiv patriotii sinceri: “SA VINA UN GUVERN EUROPEAN SAU MONDIAL SA NE SCAPE DE BASESCU!…”
  7. Pingback: ORI COLAPS, ORI UNIUNE FEDERALA. Jacques Attali despre "solutia" crizei din zona euro
  8. Pingback: SE TRECE LA FAPTE: Nicolas Sarkozy (Franta) si Angela Merkel (Germania) vor un GUVERN EUROPEAN CONDUS DE VON ROMPUY
  9. Pingback: Analiza saptamanii: DE CE TOATE CRIZELE DUC LA... STATELE UNITE ALE EUROPEI?
  10. Pingback: PENTRU CA NU STIE UNDE MERGE LUMEA? J-Cl. Trichet, seful BCE: Intr-o zi, poporul european va avea o confederatie. Ne putem imagina un guvern federal
  11. Pingback: Nigel Farage: CEI CARE VORBESC DESPRE STATELE UNITE ALE EUROPEI SUNT PLATITI PENTRU ASTA/ S-a terminat cu democratia in UE?
  12. Pingback: STAT EUROPEAN TOTALITAR (DE TIP URSS) SI APOI GUVERN MONDIAL: obiectivul crizei generate artificial - considera un economist leton - ARTICOLUL SAPTAMANII
  13. Pingback: Romania, Rusia si NOUA ORDINE MONDIALA. Ce se prefigureaza, la ce putem spera? - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  14. Pingback: 9 mai, ZIUA INDEPENDENTEI VS ZIUA NOULUI IMPERIU. „Europa? Unde era Europa când am avut nevoie?” In plus: filmul INDEPENDENTA ROMANIEI [1912] - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  15. Pingback: CONSPIRATIA EURO, cea mai ampla din istorie? Cum au ajuns STATELE UNITE ALE EUROPEI “SINGURA ALTERNATIVA” - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  16. Pingback: Summitul de la Bruxelles: 5 PASI CATRE STATELE UNITE ALE EUROPEI - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  17. Pingback: Nu NATIONALISMUL conduce la razboi, ci ambitia de a crea un IMPERIU EUROPEAN si dorinta de UNIFICARE - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  18. Pingback: “Scenariile” Comisiei Europene pentru ECONOMIA PLANETARA: controlul nasterilor, legalizarea EUTANASIEI, sistarea ajutoarelor familiale, CONTROLUL MASS-MEDIA - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  19. Pingback: Demostene Andronescu despre UNIUNEA EUROPEANA CA PRELUNGIRE TOTALITARA “SOFT” A COMUNISMULUI BOLSEVIC. Si despre colonizarea euro-americana, prin instrumente ca FMI si Banca Mondiala -
  20. Pingback: NE STERGEM CU BURETELE ISTORIA SI IDENTITATEA NATIONALA? De ce nu serbam Ziua Independentei Romaniei? (si VIDEO - editie de referinta a emisiunii "Secvential") - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  21. Pingback: PATRIARHUL DANIEL la Bruxelles, ALATURI DE BARROSO SI VAN ROMPUY, "uitand" de Hristos si preslavind "zeul" Europa, cu morala "echitatii", a "moderatiei si vigilentei in folosirea banilor"(!) si a luptei cu... "
  22. Pingback: Actorul FLORIN ZAMFIRESCU despre INTRAREA IN UNIUNEA SOVIETICA EUROPEANA/ Neurochirurgul american BEN CARSON despre CORECTITUDINEA POLITICA: un oribil “cod al tacerii”, iar MEDIA ii ridiculizeaza si marginalizeaza pe cei care folosesc anumite
  23. Pingback: “ADEVARATA FATA A UNIUNII EUROPENE”- [VIDEO - subtitrare in limba romana]. Un film documentar britanic despre agenda MEGA-GUVERNULUI de la Bruxelles - Recomandari
  24. Pingback: ACESTI NEBUNI OCULTISTI CARE CONDUC LUMEA SI “ACTELE” LOR “RATATE”: Presedintele Comisiei Europene vorbeste cu (si despre)…. conducatori ai ALTOR PLANETE! Ce poate fi in spatele referintei lui Jean-Claude Juncker la EXTRATERE
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare