ARGUMENTE CRESTINE SI MEDICALE IMPOTRIVA LEGII REPRODUCERII ASISTATE MEDICAL/ Parintii Nicolae Tanase si Mihail Milea despre avort si familie/ UN SCURT ISTORIC AL CONTROLULUI POPULATIEI/ Mutilarea copiilor cu botox si cu moda satanica/ GUVERNUL MOLDOVEI DA INAPOI IN PRIVINTA LEGII NEDISCRIMINARII (Stiri familie 31 martie 2011)

31-03-2011 20 minute Sublinieri

  • Lumina:

[Larisa Iftime]: Un proiect de lege care deschide uşa experimentelor pe embrioni: Reproducerea umană asistată medical

Noul proiect de lege privind reproducerea umană asistată medical (RUAM) are mai multe puncte vulnerabile şi, în primul rând, presupune omorârea de embrioni umani. Din datele altor ţări, există o rată de eşec de 80%, adică doar 20% din embrionii creaţi astfel rezultă într-o naştere vie. Distrugerea unui număr foarte mare de embrioni face ca noul proiect de lege privind legalizarea RUAM să fie de neacceptat din punct de vedere creştin.Un embrion distrus înseamnă un om omorât. Şi din alte puncte de vedere acest proiect de lege trebuie respins.

Tehnicile RUAM subminează familia tradiţională, permiţând femeilor singure să apeleze la ele. De asemenea, proiectul aduce atingere demnităţii umane prin legalizarea mamei-purtătoare, susţine uciderea embrionilor şi, în ansamblu, deschide uşa experimentelor pe embrion. Proiectul mai propune subvenţionarea acestor tratamente de fertilitate foarte costisitoare de la bugetul de stat, ceea ce este imposibil pentru o ţară săracă precum România. Nici o ţară fostă comunistă nu şi-a permis să susţină de la bugetul de stat asemenea tratamente costisitoare.

Fiecare sarcină presupune un număr mare de embrioni distruşi

În “Expunerea de motive”, iniţiatorii legii deplâng criza demografică din România, opinând că legalizarea tehnicilor de reproducere umană asistată medical ar putea stimula creşterea natalităţii. Influenţa reală a tehnicilor RUAM asupra situaţiei demografice este, de fapt, infimă. Iar consecinţele reale ale acestei legi asupra societăţii ar fi tragice. Se cunoaşte faptul că fertilizarea in vitro are o rată de eşec de 80%. În România, se realizează cam 5.000 de fertilizări in vitro anual, dar nu se ştie câţi copii se nasc vii anual pe această cale. Potrivit unui studiu realizat de Societatea Americană pentru Medicină Reproductivă, doar 7,5% din embrionii creaţi în eprubetă ajung vii la naştere (LifeSiteNews.com, 26 octombrie 2010). Datele arată că 7-8 ovule sunt fertilizate in vitro, din care 3-4 embrioni sunt implantaţi în uterul femeii. Din cei trei-patru embrioni implantaţi, doi sau trei sunt apoi avortaţi prin reducţie embrionară, ca măcar unul să aibă şanse mari de a se naşte. Pentru a creşte ratele sarcinii şi a proteja femeia de chinurile tratamentelor repetate, majoritatea clinicilor de fertilizare in vitro creează mai mulţi embrioni. Embrionii în exces sunt de obicei distruşi, criogenaţi sau utilizaţi în diverse experimente medicale (dacă părinţii doresc asta). Dar dacă este imorală crearea embrionilor pentru cercetare (şi după cum, în aparenţă, interzice actualul proiectul de lege), la fel de imorală ar trebui să fie şi sacrificarea embrionilor pentru tratamentul infertilităţii.

Efecte nefaste asupra familiei

Aceste proceduri nu pot fi decât distrugătoare pentru familia tradiţională căci permit femeilor singure să apeleze la ele, încurajând crearea de copii în afara căsătoriei. Iar influenţa lor asupra situaţiei demografice din ţara noastră este nesemnificativă. Mai simplu şi mai corect ar fi să se încurajeze naşterea de copii pe cale naturală, cu o politică sigură şi pe termen lung, însoţită de legi de restricţionare a avortului, de informare a femeilor asupra consecinţelor nefaste a avortului, reducându-se astfel una din cauzele infertilităţii.

Donarea de ovule încurajează maternitatea şi paternitatea anonimă, fără nici o responsabilitate. Proiectul de lege nu prevede informarea minimă, cel puţin, a femeilor supuse tratamentului de fertilitate, care doresc să doneze ovule, ce reprezintă materialul lor genetic. Legalizarea fenomenului social al “mamei purtătoare” propusă de noul proiect deschide calea comercializării trupului uman. “Mamei purtătoare” i se implantează embrionul provenit din părinţi “genetici”, pe care ea îl poartă 9 luni în pântece, îi dă naştere şi îl dă, apoi, părinţilor “genetici”. Chiar dacă actul este făcut pe baze necomerciale, el devine un act împotriva firii şi nepermis din punct de vedere moral. Procedura neglijează legătura emoţională stabilită între mamă şi copil în timpul sarcinii, ceea ce poate provoca urmări psihice ulterioare, atât mamei, cât şi copilului.

Satisfacerea cererilor de fertilizare in vitro pentru femeile singure cu utilizarea spermei de la donator încalcă dreptul viitorului copil de a avea un tată. Astfel, legea nu “garantează interesul superior al copilului”. A considera un embrion drept o simplă proprietate sau un obiect înseamnă a refuza să recunoşti că el este o fiinţă umană. Embrionii nu sunt proprietatea părinţilor ca să fie produşi, manipulaţi sau proiectaţi. Iar părinţii sunt chemaţi să-i accepte ca membri ai familiei umane.

Riscuri medicale crescute

În lege, nu se prevede informarea mamei cu privire la consecinţele tratamentelor de fertilitate asupra ei, cât şi asupra copiilor. Un studiu extins, efectuat pe copiii concepuţi prin FIV, în Franţa, arată că aceştia sunt mai des atinşi de anumite maladii sau malformaţii. Géraldine Viot, genetician la Maternitatea Cochin-Port-Royal, studiază deja de 7 ani riscurile crescute de malformaţii şi de probleme de sănătate la copiii rezultaţi din FIV. Ea a analizat cu atenţie starea de sănătate a 15.162 copii, în perioada 2003 şi 2007, în 33 de spitale, şi a urmărit evoluţia lor până acum. Ancheta sa arată că un număr de boli, genetice sau nu, apar mai des la aceşti copii în eprubetă, faţă de media în rândul copiilor concepuţi natural (www.chretiente.info).

Lucrarea “IVF and stillbirth: a prospective follow-up study”, avându-i ca autori pe dr. K. Wisborg, dr. H.J. Ingerslev şi dr. T.B. Henricksen, publicată în revista Universităţii Oxford, Human Reproduction (2010), aducea în faţă următoarele concluzii: “Comparativ cu femeile fertile, femeile care concepeau prin FIV/ICSI aveau un risc crescut de a naşte un făt mort. Rezultatele noastre arată că riscul crescut de făt mort la naştere observat în tratamentul de fertilitate este un rezultat al acestui tratament sau al unor factori necunoscuţi ce se referă la cuplurile care sunt supuse tratamentului FIV/ICSI.”

Distrugerea embrionilor prin diagnosticul genetic de preimplantare

În art. 8 (c) se menţionează: “Diagnosticul genetic preimplantator este interzis, cu excepţia unei boli ereditare grave”. Diagnosticul genetic de preimplantare înseamnă crearea mai multor embrioni prin fertilizare in vitro, analiza lor pentru a se stabili care din ei suferă de anumite boli. Cei care sunt purtători de boli sunt distruşi, iar unul sau doi din cei sănătoşi sunt implantaţi în uterul femeii. Această procedură duce la distrugerea de embrioni şi, prin urmare, se impune respingerea ei. Proiectul de lege, în ansamblu, deschide uşa experimentelor pe embrion. În art. 8, pct.(j), se afirmă că “se acceptă cercetarea” pe embrion doar dacă astfel solicită cuplul sau femeia singură, “cu respectarea prevederilor Legii 17/ 2001”. Or, Legea 17/ 2001, la cap. V, articolul 18 “Cercetarea pe embrioni in vitro“, arată: “1. Atunci când cercetarea pe embrioni in vitro este permisă de lege, aceasta va asigura o protecţie adecvată a embrionului. 2. Este interzisă crearea de embrioni umani în scopuri de cercetare.” În proiectul de lege art. 8 (k) se afirmă: “Gameţii şi preembrionii asupra cărora s-au derulat activităţi de cercetare ştiinţifică nu mai pot fi folosiţi în scop reproductiv.” Din această exprimare nu se înţelege cum s-ar putea “asigura o protecţie adecvată embrionului” cf. Legii 17/ 2001.

În art. 34 (4), se stipulează: “Conceperea unui copil în alte scopuri decât recoltarea de celule stem sau suşă se pedepseşte cu închisoare de la 10 la 25 de ani şi interzicerea unor drepturi.” A concepe un copil în scop de recoltare de celule stem sau suşă nu înseamnă nimic mai mult decât experiment pe embrion. De obicei, recoltarea de celule suşă sau stem se face pe un embrion de trei zile, aflat în stadiul de blastocist. Această recoltare, în esenţă, ar putea fi echivalată cu recoltarea de organe de la un copil. Evident că embrionul nu mai poate “fi folosit în scop reproductiv”, căci, după recoltarea de celule stem sau suşă, embrionul moare.

Investigaţiile infertilităţii şi mai ales tratamentul de fertilitate presupun costuri imense pentru bugetul de sănătate al României, şi aşa şubred. Potrivit proiectului de lege, o femeie poate face până la patru cicluri de tratament suportate de stat. Suportarea acestor costuri de către stat este posibilă, probabil, doar în statele bogate. În condiţiile în care, în România, medicina primară este subfinanţată, spitalele se desfiinţează, de unde se vor găsi bani pentru tratamentele de fertilitate?

Având în vedere influenţa nefastă pe care ar avea-o o asemenea lege atât în plan social, cât şi moral, în societatea noastră, întrebarea noastră este: ne lasă conştiinţa să acceptăm acest proiect de lege?

Simpozion ştiinţific la Constanţa: Avortul înseamnă a nu lăsa loc vieţii şi bucuriei

În perioada 14-15 martie, sub autoritatea ştiinţifică a Universităţii “Ovidius” din Constanţa, Facultatea de Teologie, Catedra de asistenţă socială, s-au desfăşurat lucrările Simpozionului Naţional “Aripi frânte – avortul din perspectivă sociologică, medicală, psihologică şi religioasă”. Cei prezenţi la acest amplu eveniment ştiinţific au calificat avortul ca fiind un act de suprimare a vieţii umane şi o cauză principală a degradării sănătăţii, moralităţii şi spiritualităţii poporului român.

Temele dezbătute în cadrul evenimentului au inclus, pe lângă cea a avortului, şi probleme ale familiei, propuneri privind ameliorarea calităţii consilierii, a informaţiei şi comunicării în problemele sexualităţii sau despre campaniile de informare cu privire la riscurile crescute de morbiditate şi mortalitate maternă şi perinatală. De la început, ar trebui să precizăm că participanţii – printre care s-au numărat nume cunoscute de teologi, medici, sociologi şi psihologi, precum pr. prof. Nechita Runcan, pr. prof. dr. Mihail Milea, pr. prof. Istodor Gheorghe, prof. univ. dr. Gheorghe Bunescu, dr. Vasile Sârbu, pr. Nicolae Tănase, prof. univ. dr. Pavel Chirilă, pr. dr. Anton Ioan, dr. Christa Todea-Gross, dr. Aneta Tomescu, asist. univ. dr. Nina Stănescu, dar şi reprezentanţi ai ONG “Salvaţi Copiii” ş.a. -, discutând cât mai aplicat pe marginea celor expuse, au adus puncte de vedere noi asupra problemelor avortului.

Avortul din perspectivă medicală şi sociologică

Greutăţile abordării acestor teme au fost evidenţiate şi de participanţii la dezbaterile din jurul referatului doctorului Aneta Tomescu, medic ginecolog şi obstetrician din Constanţa, care a renunţat să mai facă avorturi. Domnia sa, de altfel, a adus în discuţie multe informaţii şi opinii de specialitate privind consecinţele avortului la femei şi felul în care se iau grelele decizii de către medici atunci când trebuie să hotărască asupra unui avort terapeutic.

În contextul referatului despre mamele minore şi problematica psihosocială a avortului la minore, discuţiile au scos în evidenţă priorităţile pe care le cere această realitate tristă, cea a creşterii numărului de avorturi la minore. Sarcina la minore a fost şi rămâne o problemă complexă la nivel de societate, nu numai în România, dar şi în toată lumea de astăzi. În jurul acestei probleme, după regula creşterii bulgărului de zăpadă, se nasc întrebări din întrebări. Potrivit datelor, în jur de 500 de minore nasc anual în România. Însă se pare că, dacă punem accentul doar pe cifre, creăm un paradox, creăm impresia că avortul e o alegere mai bună pentru aceste tinere. Medicii recunosc că, dacă o minoră a rămas însărcinată, organismul ei va putea să ducă şi sarcina până la capăt. Bineînţeles, cu suficientă îngrijire şi atenţie medicală. Şi, odată ce s-a ajuns în acest punct, tânăra trebuie ajutată să nască, şi nu împinsă să facă avort. Important este ca aceste cazuri să fie tratate cu multă atenţie, ca celor implicaţi să li se ofere informaţii de ajutor, specifice unor asemenea momente critice, de la consilierea medicală şi psihologică până la consilierea socială şi pastorală, astfel încât să nu se recurgă la soluţia [ghilimelele se impuneau – n.n.] avortului, care înseamnă o tragedie din orice perspectivă l-am privi. În aceste condiţii, aşezământul de la Valea Plopului, fondat de părintele Nicolae Tănase, constituie un bun exemplu de sprijin, inclusiv al mamelor minore. Din păcate, asemenea experienţe sunt foarte puţine în România. Ca să nu se ajungă aici – iar realitatea arată că aceste cazuri sunt din ce în ce mai frecvente -, e nevoie de educaţie morală, de o educaţie care să-i oprească pe tineri de la o viaţă trăită în desfrâu până la căsătorie.

Avortul din perspectivă teologică

Părintele profesor Mihail Milea, în expunerea sa, “Efectele dezastruoase ale avortului de la A la Z“, a ţinut să sublinieze: “Fiecare copil este în sine un plan al lui Dumnezeu de salvare a ţării şi a omenirii. A omorî un singur copil înseamnă a ucide de fapt întreaga omenire”. De mare folos este definiţia completă pe care a dat-o părintele profesor Milea avortului:Iată ce înseamnă avortul: să ucizi tot ce este mai frumos, mai sfânt, mai dumnezeiesc; a scoate lumina din tine pentru a sta o veşnicie în întunericul iadului; a scoate bucuria din tine ca să fii trist toată viaţa, aici pe pământ şi-n lumea de dincolo; a scoate sănătatea din corp şi a introduce boală în trupurile noastre, deoarece orice avort, mai devreme sau mai târziu, aduce boală, durere, suferinţă, necaz. … Nu poţi fi o familie fericită prin omorârea unuia sau a mai multor copii din propria noastră familie. Fericirea nu se face pe nefericire, pe crimă, ci doar pe jertfă, credinţă şi sfinţenie”.

Pr. prof. Nechita Runcan a vorbit despre “rănile familiei moderne în concepţie teologică”, subliniind printre aceste plăgi nu doar avortul, ci şi divorţul, adulterul şi homosexualitatea. Părintele profesor Runcan afirmă că “remediul în această situaţie nu poate fi altul decât acela de a reda familiei şi căsătoriei dimensiunea de sfinţenie şi unitate indisolubilă, descoperită în Sfânta Scriptură, promovată şi apărată de Sfinţii Părinţi. Căsătoria şi familia creştină fac parte, aşadar, din trăirea creştinismului autentic. De aceea trebuie privite cu toată responsabilitatea, dată fiind cinstirea lor de Însuşi Dumnezeu Creatorul şi de Mântuitorul Hristos şi propovăduită de către Sfinţii Apostoli şi Părinţii Bisericii”.

Îngrijire pastorală pentru femeile care au făcut avort

La fel de interesante au fost şi ideea sprijinirii femeilor care au făcut avort, şi reîntoarcerea lor în sânul Bisericii. Doamna asistent dr. Nina Stănescu, specialistă în ştiinţe sociale, a vorbit despre îngrijirea pastorală a femeilor măcinate de suferinţa avortului: “În mod constant, Biserica condamnă actul avortului, dar nu condamnă şi persoana. Cu toate acestea, sentimentul ruşinii şi teama de judecata celorlalţi le fac pe persoanele implicate în astfel de fapte să păstreze tăcerea în legătură cu nevoia de a primi ajutor pentru depăşirea suferinţei provocate de avort. Dacă nu putem face nimic pentru copiii care au fost ucişi prin avort, putem însă să facem multe pentru cei care au fost devastaţi spiritual de avort. Consider că atât femeile, cât şi bărbaţii care suferă în urma consecinţelor devastatoare ale avortului au nevoie urgentă de cât mai multă îngrijire pastorală”.

Tema avortului hormonal, cel produs de medicamentele contraceptive hormonale, cu toate consecinţele evidente asupra sănătăţii femeilor, dezvoltată în referatul dr. Christa Todea-Gross, rămâne în continuare ignorată de majoritatea medicilor din domeniu.

Ca o concluzie, o mare parte dintre participanţi au formulat ideea reînvierii morale a societăţii româneşti şi a stopării dezastrului demografic, fiind de acord că avortul – indiferent de formă şi procedură (la cerere, terapeutic sau hormonal) – constituie suprimarea unei vieţi umane unice şi irepetabile. Toate aceste variante de avort menţionate, analizate din punct de vedere ştiinţific, din perspectivă sociologică, psihologică şi teologică, conduc, în mod necesar, la concluzia că omul este om de la zămislire, că este o unitate psihosomatică şi trebuie să se bucure de protecţie legală. Implicaţiile majore şi efectele ireversibile ale acestor practici se răsfrâng direct şi pe termen lung asupra femeii, asupra familiei şi societăţii. Cancerul de col uterin, cancerul mamar, infertilitatea, gravele dereglări hormonale şi alte suferinţe fizice ori psihice sunt doar câteva din urmările directe ale diverselor forme de avort.

Naşterea de prunci nu este o opţiune, ci un imperativ al familiei“

Părintele profesor dr. Mihail Milea, slujitor la Catedrala municipală “Sfântul Sava” din Buzău şi profesor la Seminarul Teologic din acelaşi municipiu, ne vorbeşte despre problemele familiei de azi, despre cum ar trebui să se raporteze la criză cei care formează un cuplu binecuvântat de Dumnezeu prin cununie. “A avea copii în cadrul unei familii binecuvântate prin cununia religioasă este o poruncă divină la care trebuie să reflectăm cu toţii în zilele noastre“, spune părintele Milea. Care este rolul mamei în societatea de azi, de ce este necesară menţinerea familiei pe primul loc în priorităţile noastre, precum şi alte subiecte pe tema familiei le puteţi descoperi în acest interviu. […]

  • Cultura Vietii:

Despre controlul populaţiei la nivel internaţional

Fragment din volumul „A Way of Life”, publicat de Societatea pentru Protecţia Copiilor Nenăscuţi, Londra, 2002, în traducerea Asociaţiei Provita Media. A se vedea pe aceeaşi temă volumul “Războiul împotriva populaţiei”.

Într-o mare măsură, filozofia controlului populaţiei îşi are rădăcinile într-un text scris acum 200 de ani de către economistul T.R. Malthus (1766-1834), întitulat Eseu despre populaţie (1798). În lucrarea sa, Malthus susţinea că rasa umană tinde să se reproducă în progresie geometrică (2, 4, 8 …), în timp ce resursele alimentare cresc în ordine aritmetică (1, 2, 3 …). Astfel, pe măsură ce populaţia creşte, se va produce o scădere al produsului mediu pe cap de locuitor, ceea ce va face să crească mizeria, care, eventual, ar putea genera foamete şi războaie.

În ciuda faptului că modelele matematice ale lui Malthus, pe care le folosea pentru a reprezenta creşterea populaţiei şi a producţiei alimentare, s-au dovedit a fi false, şi deşi, în reeditarea de mai târziu a acestui eseu, Malthus a repudiat teoria sa iniţială simplistă, susţinătorii controlului populaţiei au continuat să promoveze punctele de vedere de început ale lui Malthus şi alte preziceri la fel de nefondate. [1] Malthusianiştii moderni promovează o serie de pretenţii fără nici un temei despre consecinţele creşterii populaţiei, care ar duce, dacă nu este ţinută sub control, la foamete, catastrofe naturale şi epuizarea resurselor naturale. […]

Unii susţinători ai controlului populaţiei afirmă că sporirea populaţiei va duce la epuizarea resurselor naturale deficitare. Totuşi, ei susţin acest lucru în baza unei teorii economice convenţionale şi a unei experienţe comune, care adoptă o poziţie contrară. Oamenii sunt foarte ingenioşi în găsirea înlocuitorilor materiei de care duc lipsă (deci mai scumpe) pentru a face bunurile mai uşor disponibile. Pe lângă aceasta, tot mai multe resurse naturale valoroase sunt descoperite mereu.

Motivul real al celor care susţin controlul populaţiei este să menţină acelaşi echilibru de putere. Aceasta a fost demonstrat clar de către Henry Kissinger în National Security Study Memorandum 200, în 1974, [7] şi apoi, subliniat de către Dr. Charles Ravenholt, director al oficiului pentru populaţie al USAID, în 1979: „Controlul populaţiei este necesar pentru a menţine o funcţionare normală a intereselor comerciale ale Statelor Unite în toată lumea. Fără a încerca să ajutăm acele ţări în dezvoltarea lor economică şi socială, lumea s-ar revolta împotriva prezenţei comerciale a SUA. Elementul obligatoriu este interesul propriu. Dacă explozia populaţiei continuă fără nici un control, aceasta poate duce la asemenea condiţii economice dezastruoase care vor genera revoluţii. Iar revoluţiile reprezintă ultimul lucru benefic pentru interesele Statelor Unite.” [8]

Avortul este principalul instrument al susţinătorilor controlului populaţiei. După deciziile Curţii Supreme de Justiţie a SUA din 1973, care au declarat dreptul constituţional la avort, unul din judecătorii care au fost de acord cu aceasta a descris avortul ca fiind „o soluţie rezonabilă de control al populaţiei. [9] UNFPA este unul dintre cei mai importanţi promotori ai avortului chimic şi chirurgical din ţările în curs de dezvoltare. [10]

Un alt instrument vital al programelor de control al populaţiei este elementul de impunere. Mulţi dintre părinţii fondatori ai controlului modern al populaţiei şi-au exprimat foarte clar susţinerea faţă de controlul guvernului al procesului de reproducere. Paul Ehrlich, [11] de exemplu, susţinea metode obligatorii de control al populaţiei, dacă eşuau metodele voluntare, iar Garret Hardin [12] susţinea că „ libertatea de a reproduce este intolerabilă”. Kingsley Davis [13] scria: „Se pot aduce argumente că supra-reproducerea – creşterea a peste 4 copii – este o crimă gravă şi trebuie scoasă în afara legii.” Politica de control al populaţiei privind un singur copil pe familie din China implică avortul impus, folosirea pe larg şi obligatorie a dispozitivelor intrauterine şi a diverse mecanisme abortive, precum şi un sistem de penalizări financiare grave pentru cei care încalcă legea.

Julia Alvarez, ambasadorul Republicii Dominicane la Naţiunile Unite a expus natura adevărată a controlului populaţiei, atunci când şi-a prezentat raportul la Conferinţa ONU despre populaţie, în 1998, Comisia organizaţiilor neguvernamentale pe populaţie şi dezvoltare. Descrisă fiind ca o eroină feministă, veterana ONU a şocat reprezentanţii a peste 30 ONG-uri de elită, [14] implicate în promovarea controlului populaţiei, atunci când a criticat dur activitatea acestora, avertizând că proiectele lor erau motivate din punct de vedere rasial şi constituiau un pericol pentru femeile în vârstă. Explicând cum a început implicarea Naţiunilor Unite în controlul populaţiei, în 1974, la prima conferinţă mondială pe populaţie, şi cum a fost îndreptată chiar de la bun început deliberat asupra ţărilor sărace şi de culoare, cum ar fi chiar ţara sa de baştină, ambasadoarea Alvarez a declarat că politica a împovărat extrem de mult femeile în vârstă din ţările din lumea a treia , care nu mai pot să se bazeze pe sprijinul copiilor lor, aşa cum se obişnuia înainte. [15] […]

Studiu: Pilulele contraceptive epuizează organismul femeilor de vitaminele esenţiale şi antioxidanţi

In memoriam dr. Bernard Nathanson (1926 – 2011)

Articol dedicat medicului american dr. Bernard Nathanson, cunoscut ca autor al filmului “Strigatul mut” pe care il puteti urmari tradus in limba romana pe saitul dedicat, www.strigatulmut.ro

Dr. Bernard Nathanson a murit pe 23 februarie 2011. El a fost unul dintre fondatorii (impreuna cu feminista Betty Friedan si altii) Asociatiei Nationale pentrru Abrogarea Legilor impotriva Avortului (NARAL), varful de lance al luptei pentru legalizarea avortului in tara sa.

Dr. Nathanson s-a descris pe sine insusi ca fiind “omul care a ajutat sa fie deschise portile unei epoci barbare”, aceea a avortului legal, “cel mai cumplit holocaust din istoria Statelor Unite”. In calitatea sa de fondator al NARAL, a admis ulterior, in autobiografia sa “Mana lui Dumnezeu” (“Hand of God”), ca a falsificat datele privind numarul avorturilor ilegale si pe cel al femeilor moarte din cauza avorturilor ilegale, pregatind astfel terenul pentru decizia Curtii Supreme a SUA in cazul “Roe vs. Wade”, din ianuarie 1973, care a legiferat avortul la cerere in SUA pe toata perioada sarcinii.

Mai tarziu, odata cu dezvoltarea tehnologiei ultrasunetelor in anii ’70, a avut ocazia sa observe astfel un avort. Acest eveniment l-a facut sa-si reconsidere pozitia si sa se caiasca, dupa ce, afirma el, se facuse responsabil direct sau indirect pentru moartea a 75.000 de copii, inclusiv propriul sau copil. A renuntat sa mai faca avorturi in 1979; a devenit un sprijinitor al actiunilor pentru scoaterea avortului in afara legii si chiar un port-stindard al miscarii prolife.

Este autorul lucrarii “Aborting America” (“Avortand America”) in care dezvaluie “inceputurile incorecte al miscarii in favoarea avortului” si, in 1984, a regizat si narat filmul “Strigatul mut” (“Silent Scream”), in cooperare cu Comitetul National pentru Dreptul la Viata. Filmul prezinta inregistrarea cu ultrasunete a avortului unui copil de 12 saptamani. Atunci cand copilul se retrage, incercand sa se fereasca de instrumentele mortii, si isi deschide gura, Nathanson afirma: “Iata strigatul mut al copilului amenintat de moarte iminenta”. […]

Informaţia a fost făcută publică de Preşedintele Departamentului pentru informaţii sinodale a Patriarhiei Moscovei, Vladimir Legoida, la radio “Komsomolskaya Pravda”. Bazată pe experienţa sa, Biserica este pregătită să ofere sprijin financiar femeilor care au probleme materiale grave, aşa încât ele să nu-şi mai ucidă copiii, a spus Legoida.

El a reamintit ascultătorilor că Patriarhul Kirill al Moscovei şi al Rusiei întregi a propus guvernului în ianuarie să îmbunătăţească politica naţională în domeniul asistenţei sociale, în special măsurile ce vizează familiile şi copiii. Documentul propune, de asemenea, şi interzicerea iniţiativelor venite din partea doctorilor de a întrerupe sarcina.

Documentul cere guvernului şi o mai atentă informare a femeilor care solicită avortul, aducându-li-se la cunoştinţă efectele nefaste şi riscurile presupuse de un avort. Femeilor care intenţionează să avorteze le este recomandată o perioadă de două săptămâni înainte de a lua decizia finală. În acest timp ele pot beneficia de serviciile unui preot duhovnic sau psiholog, în centre speciale pentru consiliere.

(traducere de de Pr. Ioan Valentin Istrati de pe site-ul www.interfax-religion.com)

Ca restul fetiţelor de 8 ani, Britney Campbell este înnebunită să danseze pe muzica lui Lady Gaga, să se îmbrace la modă şi să se machieze din când în când. Spre deosebire de restul copilelor însă, Britney înţelege altfel frumuseţea. La fiecare trei luni, ea urcă pe patul unui cabinet de cosmetică şi îşi priveşte mama, pe Kerry Campbell, cum îi pregăteşte seringile pline cu Botox pe care urmează să i le injecteze în faţă, scrie cotidianul The Sun. De profesie cosmeticiană, Kerry (34 ani) din Biringham cumpără diverse substanţe de pe internet pe care apoi i le injectează fiicei sale în frunte, în buze şi în jurul ochilor.

Obsedată de frumuseţe, mama fetiţei spune că astfel îi va stopa lui Britney creşterea părului atunci când aceasta va ajunge la pubertate. Kerry susţine că şocantele şi potenţial periculoasele tratamente la care îşi supune fiica de 8 ani îi vor garanta celebritatea în adolescenţă.

Mama: “Ce fac acum pentru Britney o va ajuta să devină un star”

“Ştiu că într-o zi va fi model, actriţă sau cântăreaţă şi tot ceea ce îi fac acum îi va asigura un chip proaspăt şi o faţă de copil cât mai mult timp posibil. Sunt sigură că oamenii care citesc aceste declaraţii vor spune că sunt iresponsabilă, dar îi asigur că am testat Botoxul şi filerele pe care le cumpăr de pe internet mai întâi pe mine însămi”, spune mama. “Tot ceea ce-mi doresc pentru Britney este ca ea să aibă un start bun în viaţă şi aşa îi va fi mai uşor să devină o vedetă. Mai multe mame ar trebui să facă asta pentru fiicele lor”.

Kerry e mândră că fiica sa este unul dintre cei mai mici copii din lume care sunt injectaţi cu Botox în scopul înfrumuseţării. Contrazicând medicii şi chirurgii plasticieni care recomandă Botoxul doar adulţilor, Kerry spune că substanţa nu reprezintă un pericol pentru Britney. Ea însăşi se injectează permanent şi se declară mândră că fiica ei are parte de tratamente de înfrumuseţare de la o vârstă fragedă. “Mi-aş fi dorit să am parte de toate astea în copilărie”, spune cosmeticiana. “Fata mea este norocoasă şi va fi faimoasă datorită acestor beneficii pe care i le-am oferit din timp”.

Publicaţia scrie că îngrijorător este faptul că femeia, fiică a unui om de ştiinţă care a murit în 2005, la vârsta de 83 de ani, priveşte preparatele injectabile şi ceara de epilat ca fiind parte a unei vieţi normale.

Copilul: “Înainte mă dureau injecţiile. Acum plâng mai puţin”

La rândul său, copila spune că este un model pentru colegii săi care-şi doresc să-i semene. Prietenii mei cred că este cool că am parte de aceste tratamente şi vor să fie ca mine. Îmi verific în fiecare seară ridurile şi, dacă văd ceva, vreau mai multe injecţii. Înainte mă dureau, acum nu mai plâng atât de mult. Mai vreau doar să-mi pun sâni şi să-mi fac nasul, astfel în curând să pot fi un star”, mai spune fetiţa de 8 ani.

Potrivit publicaţiei, acest tip de comportament nu este singular, ci devine o tendinţă mai ales în lumea concursurilor de frumuseţe pentru copii din America.

Kerry povesteşte că la competiţiile la care fiica ei ia parte şi alţi părinţi vorbesc despre intervenţiile pe care copiii lor le suferă – fie că e vorba de substanţe injectate în buze sau de umplerea ridurilor. “Toată lumea o face şi nimeni nu se fereşte. Nu e nimic ilegal şi nu vreau ca fiica mea să fie singura care nu are parte de un mic ajutor suplimentar”, mai spune aceasta. De altfel, nici în SUA şi nici în Marea Britanie nu există legislaţie care să sancţioneze un astfel de comportament.

Prima injecţie cu Botox – cadou de aniversare

The Sun scrie că Britney a fost injectată prima oară în ziua în care a împlinit 8 ani, ca un cadou de aniversare. În ultimul an, fetiţa a avut diferite părţi ale feţei şi buzele injectate de patru ori şi a primit 1 – 2 ml de soluţie salină sau de Botox la o sesiune de înfrumuseţare. Mama copilei cheltuie 150 de lire sterline pentru fiecare fiolă de 3 ml de Botox şi Restalyne de pe internet, iar provizii de filere îşi face de la un dealer de frumuseţe, care este la rândul ei mămică. Lunar, fetiţa este epilată pe picioare cu ceară pentru a-i dispărea orice puf. Mama speră să o epileze curând şi pubian. “Va economisi o avere în viitor“, spune cosmeticiana de 34 de ani, “pentru că epilându-se de acum nu va avea mai târziu păr pe corp. Când ea va fi un superstar şi va câştiga milioane, îmi va fi recunoscătoare pentru tot ce am făcut pentru ea”, a mai spus Kerry Campbell. Femeia mai vrea să-i schimbe fiicei sale linia sprâncenelor printr-un tatuaj şi să-i refacă conturul buzelor.

Nota noastra:

Aceasta infioratoare mutilare a copilului – si vedem ca nu e un caz singular – nu a trezit niciun fel de reactie din partea puzderiei de asociatii pentru apararea drepturilor copiilor si din partea Agentiilor de profil din Marea Britanie, acolo unde parintii care se declara crestini au interzis la infierea copiilor ca nu cumva sa ii contamineze cu conceptiile lor etice!

Strigator la cer…

Vezi si:

Cititi si:

***

Alianta Familiilor din Romania informeaza

MOLDOVA – GUVERNUL FILAT CAPITULEAZA

Acum 2 saptamini v-am informat pe larg despre proiectul legislativ de nediscriminare pe baza de orientare sexuala declansat de Guvernul Filat pe 17 februarie. V-am informat despre eforturile serioase pe care colegii din Moldova, AFR, si un grup de avocati crestini internationali le-au facut pentru respingerea lui. Suntem bucurosi sa va informam ca, sub presiunea publicului, la 30 martie Guvernul Filat si-a retras, pentru moment, proiectul legislativ. D-l Filat si Ministerul Justitiei si-au dat seama ca nu au voturile necesare in Parlament pentru adoptarea proiectului si, cum veti vedea mai jos, ca e nevoie sa “educe” publicul privind “normalitatea” lui. Adica propaganda. Atragem atentia insa ca vom continua sa fim vigilenti si vom fi chiar mai bine pregatiti rindul viitor daca Guvernul Filat va incerca din nou sa adopte acest proiect. Redam stirea in intregime asa cum am primit-o, acum citeva ore, de la colegii din Moldova.

 

Guvernul a retras astăzi din Parlament, controversata lege anti-discriminare.

Mai jos sunt declaraţiile prim-ministrului Vlad Filat şi Ministrului Justiţiei, Alexandru Tănase.

Vlad Filat: “Această lege, care din păcate de foarte mulţi nu a fost măcar citită dar s-au pronunţat într-o manieră foarte energică şi foarte gălăgioasă. Exemplul de astăzi demonstrează că nu s-a ajuns la un consens la acest subiect. Vă aduceţi aminte în faţa Parlamentului am avut manifestări, iar astăzi – în faţa Guvernului, ceea ce pentru mine este un indiciu că trebuie să continuăm aceste comunicări. Legea în fond urmează să fie aprobată, reiese din angajamentele noastre, şi nu doar din angajamente ci şi din principiul universal de respect al cetăţenilor sub toate aspectele. Însă, pentru ca să nu se continue aceste discuţii fără a avea la bază materie şi nu doar emoţii noi o să avem discuţii suplimentare aici la Guvern. Vreau să vă asigur că legea va rămîne în fond cu acelaşi conţinut, doar că va trebui să facem anumite precizări, care, dacă nu vă supăraţi, urmează să fie discutate, dar cu informările respective. Vreau să vă anunţ că noi am comunicat la acest subiect şi cu partenerii europeni atît la nivel de Comisia Europeană, cît şi la nivel de Chişinău. Noi nu dorim să cream probleme, noi nu deviem de la anumite principii pe care ni le-am propus în activitatea noastră, noi doar dorim ca să avem tot ce este mai important – o societate mai consolidată şi anumite neînţelegeri trebuie să le depăşim pentru a obţine acest lucru. De-aceea vă rog să mergem pe această filieră. Apropo, avem puţin timp la dispoziţie. Dl.Ministru, aici urmează să jucaţi rolul determinant ce ţine de aceste consultări, să revenim în Guvern, vom consulta de această dată şi colegii noştri din Parlament, pentru ca documentul aprobat ulterior să aibă finalizare logică în Parlamentul RM”

 

 

Alexandru Tănase: “Este o lege bună care ar urma să fie votată în Parlament în forma în care a fost prezentată. Este punctul meu de vedere şi eu nu mi-l schimb sub nici o formă. Din păcate, o bună parte din cei care s-au apucat să comenteze acest proiect de lege nici măcar nu l-au citit, pînă în prezent nu am auzit nici un punct de vedere argumentat, nu emotiv, dar care s-ar ţine exact de structura şi conţinutul legii, care ar trezi anumite discuţii. Proiectul nu are sprijin în Parlament, a fost retras ca să mai discutăm cu societatea civilă, cu colegii din Parlament ca să vedem exact ce trebuie de modificat ca acest proiect de lege să fie adoptat. Modificările vor fi făcute în cadrul unor consultări. Nu intenţionăm să întindem mult acest proces”.

Buletinul informativ al AFR/ Nr. 132, 29 mar 2011

Un deputat propunere castrarea chimica sau inchisoarea pe viata pentru pedofilii recidivisti. Deputatul PDL Alin Popoviciu a inaintat o propunere legislativa in acest sens, in conditiile in care pedeapsa maxima prevazuta de lege in acest moment este de 10 ani de inchisoare. Alin Popoviciu mai propune ca persoanele care au fost condamnate pentru pedofilie sa poarte, dupa iesirea din inchisoare, o bratara prin care sa poata fi monitorizate, dupa modelul legii germane. El a declarat ca proiectul de lege este gata si urmeaza sa fie depus saptamana viitoare la Camera Deputatilor (link).

Ai copil? Invata sa fi parinte! Sambata, 2 aprilie, Fundatia “Varlaam Mitropolitul” si Asociatia Parintilor Isteti organizeaza un eveniment in premiera la Iasi – Conferinta “Ai copil? Invata sa fi parinte!”. Pe parcursul a 8 ore, parintii interesati de acordarea unei mai bune educatii copiilor lor pot participa la conferintele sustinute de specialisti in domeniul comunicarii si relationarii. Trainerii Monica Reu si Cristina Negut vor vorbi despre comunicarea nonviolenta, respectiv comunicarea relationala, utilizand metoda ESPERE, iar diac. dr. Sorin Mihalache, coordonatorul Centrului pentru Studii Interdisciplinare “Religie si Stiinta”, va tine o expunere despre intrepatrunderea celor trei tipuri de inteligenta – IQ, EQ si SQ (link).

Refuzarea orelor de „educatie sexuala”, pedepsita cu inchisoare. Un numar tot mai mare de organizatii apara drepturile familiilor germane de a-si scoate copiii de la orele de educatie sexuala oferite de Stat, data fiind cresterea cazurilor de parinti inchisi pentru ca au refuzat sa isi trimita copiii la aceste ore. Cazul lui Irene Wiens, care a refuzat sa isi dea copiii la orele de educatie sexuala in 2006 este acum in fata CEDO. Sotul ei a fost deja sase saptamani in inchisoare (din august pana in octombrie 2006), iar Irene Wiens se afla ea insasi acum inchisa (pentru 43 de zile). Ar fi putut plati 2.340 de euro pentru a scapa de inchisoare, dar au refuzat, neconsiderandu-se vinovati. Cuplul a refuzat sa isi dea copiii la acele ore pe motiv ca li se prezinta o viziune permisiva asupra sexualitatii umane, in conflict cu convingerile lor religioase. Conform Alliance Defense Fund, din SUA, care reprezinta cazul la CEDO, mai sunt si alti patru parinti care au fost inchisi pe acelasi motiv (alte surse o indica pe Irene Wiens ca fiind al zecelea parinte crestin ce face inchisoare) (link).

Eforturi impotriva legalizarii sinuciderii asistate. Mai multe state americane au parte de dezbateri aprinse privind legalizarea sau interzicerea sinuciderii asistate. Ambele tabere au parte de coalitii si grupuri pentru promovarea propriului punct de vedere. In lume, in anul 2010 cinci tari au respins propunerile de legalizare, nu doar a sinuciderii asistate, ci chiar a eutanasiei in varianta in care aceasta e legala in Olanda, unde medicii pot omori un bolnav incurabil sau deprimat. Propuneri de legalizare au fost respinse in Franta, Canada, Scotia si cateva provincii australiene (link).

Atac la adresa criticilor homosexualitatii, spune Vaticanul. Persoanele care critica homosexualitatea, pe considerente religioase si morale, fac din ce in ce mai des obiectul unor atacuri, a declarat un reprezentant al Vaticanului marti, in fata Consiliului ONU pentru Drepturile Omului. Arhiepiscopul Silvano Tomasi a spus ca cei ce considera, potrivit invataturii crestine, ca sexualitatea este un dar destinat cuplurilor heterosexuale casatorite, se confrunta cu o tendinta ingrijoratoare, in sensul ca sunt acuzati si persecutati pentru opinii incorecte politic. „Aceste atacuri sunt atacuri la adresa drepturilor omului si nu pot fi justificate”, a afirmat Tomasi. In ultimii ani, Biserica Romano-Catolica s-a aflat pe pozitii incordate pe subiectul homosexualitatii in mai multe tari, cum ar fi Marea Britanie, unde preotilor chiar li s-a spus, de catre autoritati, sa nu distribuie o scrisoare a Vaticanului critica la adresa acestor comportamente sexuale (link).

Sperante naruite pentru stanga sociala australiana. Premierul Australiei, dna Julia Gillard, desi provine din randurile Partidului Laburist, nu este deloc o promotoare a socialismului social in privinta eutanasiei si a casatoriilor homosexuale. De fapt, dansa are radacini mai degraba conservatoare. Vorbind despre casatoriile homosexuale, ea a afirmat ca se afla de partea conservatoare „pentru ca asa este societatea si asa s-a dezvoltat ea. Exista unele lucruri importante din trecut care continua sa fie parte din prezent si din viitor”. Dezamagirea „progresistilor” nu se opreste aici. Desi se declara atee, dnei Gillard ii place Biblia. „Cred ca e important pentru oameni sa inteleaga relatarile din Biblie – nu ca as fi un suporter al Bibliei – dar lucrurile de acolo fac parte din cultura noastra… E imposibil sa intelegi literatura occidentala fara sa intelegi relatarile biblice si felul in care literatura occident ala se raporteaza la ele” (link).

Obama vrea actiune ONU pentru homosexuali. Administratia Obama intentioneaza sa emita o declaratie prin care sa ceara organismelor ONU privind drepturile omului combaterea discriminarii la adresa homosexualilor si lesbienelor din intreaga lume. Declaratia va fi emisa astazi, in cadrul Consiliului pentru Drepturile Omului de la Geneva si are sprijinul a 80 de state. Desi nu va avea forma unei rezolutii obligatorii, implicarea SUA in actiune a determinat multe state sa i se alature. O rezolutie ar putea fi supusa ulterior la vot, in cursul anului. La ONU, problema homosexualitatii a impartit natiunile lumii. Documentul SUA cheama statele lumii sa puna capat pedepselor impotriva homosexualilor si afirma ca orice forma de discriminare la adresa acestora trebuie sa inceteze. Din punctul de vedere al activistilor homosexuali, si lipsa posibilitatii de a se casatori reprezinta tot o „discriminare”. Tocmai de aceea initativa SUA este periculoasa, pentru ca ea p oate conduce la masuri obligatorii pentru membrii ONU, prin care acestea sa fie fortate sa elimine aceasta „discriminare” si sa legalizeze parodiile de casatorii homosexuale (link).

Articol nou pe situl SVPH. „Speranta si vindecare pentru homosexuali” este un site de informare asupra cauzelor atractiilor homosexuale si posibilitatilor de eliminare a acestora. Periodic publicam pe acest site articole, studii, comentarii si marturii ale unor fosti homosexuali – persoane care au realizat o tranzitie de la homosexualitate la heterosexualitate. Va invitam sa cititi un comentariu al unei foste lesbiene – Atractii in schimbare (link).


Categorii

Avort, Medici crestini, Pagini laice, Pagini Ortodoxe, Parintele Mihail Milea, Parintele Tanase (Valea Plopului), Presa, Razboiul impotriva familiei / vietii

Etichete (taguri)

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

36 Commentarii la “ARGUMENTE CRESTINE SI MEDICALE IMPOTRIVA LEGII REPRODUCERII ASISTATE MEDICAL/ Parintii Nicolae Tanase si Mihail Milea despre avort si familie/ UN SCURT ISTORIC AL CONTROLULUI POPULATIEI/ Mutilarea copiilor cu botox si cu moda satanica/ GUVERNUL MOLDOVEI DA INAPOI IN PRIVINTA LEGII NEDISCRIMINARII (Stiri familie 31 martie 2011)

  1. Asa este, tragic ! M-am interesat indeaproape despre acesta “tehnica de reproducere” fiindca mi se pare foarte periculoasa daca o coroboram cu “progresele” geneticii. Personal cred ca nu este departe ziua in care se vor “fabrica” oameni, de fapt umanoizi, in laborator, cu o anume constructie genetica care vor corespunde anumitor tipuri dorite in societate si vor avea anumite misiuni…
    Oricum sa stiti ca in cazul unei fecundatii in vitro, se produc mai multi embrioni din care se aleg cei mai “sanatosi” – oare cine are dreptul si pe ce criterii la o astfel de selectie (?)- iar restul fie se distrug, fie sunt folositi pentru experiente de laborator. Dar si dintre cei sanatosi, unii se implanteaza in uterul mamei, iar altii sunt congelati pentru o folosire ulterioara, sau alte experiente.
    Iar dintre embrionii implantati in uter, si normal cum ei nu se dezvolta in mod natural acolo, unii sunt respinsi de organism si deci nu se “prind” fiind expulzati, iar altii evolueaza bine nascandu-se astfel doar un copil, sau mai multi “gemeni” care de fapt nu sunt gemeni, ci copii deferiti care se nasc in acelasi timp, datorita acesor manevre de laborator. Fiindca gemenii naturali provin dintr-un singur embrion, sunt intotdeauna in acelasi sac amniotic si de acelasi sex, pe cand “gemenii falsi” sunt de fapt copii diferiti, de acelasi sex sau de sexe diferite, dezvoltati in saci amniotici diferiti si provin din embrioni diferiti, in urma unei fecundatii artificiale (in vitro).
    Sa mai adaugam si ca pentru acest tip de fecundatie barbatul practica onania…ca sa avem un tablou complet a incalcarii celor mai elmentare principii crestine.

  2. Statul canadian nu suporta nici o interventie FIV, doar parintii suporta cheltuielile care pot depasi $10 000 CAD per interventie. Stiam ca in Europa de Vest unele state ar suporta 1-2 interventii FIV, dar de ce Romania sa suporte 4? daca am inteles bine. O fi Romania mai bogata decat Canada? Sau prevede ca primele 3 interventii vor esua?

    Ma ingrozesc cand ma gandesc ce va fi in sufletul sarmanilor parinti infertili dupa ce vor fi facut orice pentru a avea un copil, cand il vor vedea pe acel copil bolnav sau mort, Doamne fereste. Cui se vor mai plange si ce vor mai putea spune?

  3. Stiri mult mai mult decat triste. Omul a pierdut sensul vietii. In loc sa tinda la asemanarea cu Dumnezeu tinde la asemanarea cu dobitoacele, si inca as spune ca le si intrece, pentru ca ele totusi respecta natura. Lumea pare ca nu mai are frau in nebunia care cuprinde din ce in ce mai mult, ca o molima, societatea umana. Si da este o molima, pentru ca pacatul este boala.

    Traim in epoca lui “faca-se voia mea, acum si pururea”.Si cum spunea Parintele Rafail Noica, “psalmistul îl plânge pe om ca tot omul fiind mincinos” dar daca luam in considerare traducerea din slavona am spune ca “tot omul este minciună”. Aceasta a devenit firea omului: minciuna. Si minciuna este temnita pentru om, este chin, dar omul in lipsa lui de constiinta insista, chiar daca trece prin durere, numai si numai sa-si faca voia.

    Omul modern nu mai se infioreaza in fata tainei, pune totul sub microscop, si transforma in marfa pana si ceea ce tine de viata. El insusi devine asa, nemaistiind de sfintenie.

    Si oare ne mai aducem aminte de cuvintele Mantuitorului:”Cine ţine la sufletul lui îl va pierde, iar cine-şi pierde sufletul lui pentru Mine îl va găsi”?

  4. Hrisanti,
    nu toti “gemenii falsi” provin din din embrioni diferiti in urma fecundarii artificiale (in vitro). Am impartit pantecele mamei cu fratele meu, dar nu si vreo eprubeta.Nebunia aceasta era de neconceput in vremea cand m-am nascut eu.
    In rest, aveti dreptate. In marea lor nebunie, oamenii se cred dumnezei.

  5. Traim deja, din pacate, in ” Minunata lume noua ” a lui Aldous Huxley ! Cartea, scrisa prin 1930, este de mare actualitate – este dictatura “soft”, complementara ( nu neaparat opusa ) celei “hard” din ” 1984″ a lui George Orwell.

  6. Pingback: Razboi întru Cuvânt » Din nou despre flagelul contemporan al EROTIZARII (HIPER-SEXUALIZARII) COPIILOR. Inca o confirmare: PROGRAMELE TV, RECLAMELE SI MODA PROVOACA MATURIZAREA PRECOCE
  7. Pingback: Ce mai zic expertii in terorismul ”alb” de extrema dreapta: STATUL AR TREBUI SA INTERVINA DACA INFLUENTA IDEOLOGICA A PARINTILOR AMENINTA BUNASTAREA COPIILOR
  8. Pingback: PERVERTIREA COPIILOR IN CULTURA DESFRAULUI: Fetita de 10 ani pusa sa pozeze aproape erotic drept FEMEIE FATALA, pe coperta revistei frantuzesti VOGUE
  9. Pingback: PARINTELE TANASE, FARA MENAJAMENTE DESPRE AVORT si perspectivele apocaliptice ale neamului: "Urmeaza pieirea!"
  10. Pingback: PARINTELE NICOLAE TANASE DESPRE FAMILIA ORTODOXA, STATUL CRIMINAL SI NEPASAREA NOASTRA: "Nu avem o preocupare pentru problemele oamenilor din parohie"
  11. Pingback: LEGEA REPRODUCERII ASISTATE MEDICAL CU TERT DONATOR: o lege anti-viata si anti-familie, aprobata de Guvern. Ce presupune?
  12. Pingback: SCHIMBARE DE SEX prin tratament hormonal de la 6 ani! GROAZNIC EXPERIMENT SATANIC PRACTICAT DE "PARINTI", UN CUPLU DE LESBIENE...
  13. Pingback: PARINTELE TANASE. Conferinta de la Bucuresti, "Serile Filocalice" (audio): "TARELE COPILARIEI. COPIII CARE CRESC INTR-O LUME FARA SUFLET" (nov. 2011)
  14. Pingback: Parintele Nicolae Tanase are nevoie de sprijinul nostru! COPIII SI BATRANII DE LA VALEA SCREZII NU MAI AU CANTINA, BUCATARIE, DEPOZIT DE ALIMENTE (video)
  15. Pingback: POVESTEA PARINTELUI TANASE si cateva dintre povestile tulburatoare ale copiilor de la VALEA PLOPULUI si VALEA SCREZII
  16. Pingback: CUM SE OMOARA COPIII NENASCUTI SI CU CE CONSECINTE ASUPRA FEMEILOR? Reportaj fara anestezie despre avort: “E URGIE!” - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  17. Pingback: De vorba cu Parintele Anthony din Colorado despre HOMESCHOOLING - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  18. Pingback: IPS Laurentiu Streza a criticat dur procedura fertilizarii in vitro. “PENTRU PRIMA OARA, POPORUL ROMAN ISI POATE INTREZARI SFARSITUL!” - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  19. Pingback: Ce trebuie sa facem INAINTE SI DUPA IMPARTASIRE?/ Invidie si DUPLICITATE/ Pr. Dan Damaschin despre URMARILE TRAGICE ALE AVORTULUI, CONTRACEPTIE si CRUCEA DE MAMA/ IPS Ierotheos Vlachos – interviu despre episcopi, sminteli, secularizare si clericii c
  20. Pingback: Parintele Nicolae Tanase: O VIATA IN SLUJBA COPIILOR [VIDEO] - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  21. Pingback: IPS PIMEN, Arhiepiscopul Sucevei si Radautilor, avertizeaza printr-o brosura documentata: EDUCATIA SEXUALA – UN PERICOL PENTRU COPIII NOSTRI! -
  22. Pingback: Parintele Efrem Filotheitul despre gravitatea PACATULUI AVORTULUI si CUM POATE FI IERTAT -
  23. Pingback: MARTURIA UN GINECOLOG CARE REFUZA SA MAI FACA AVORTURI SI LUPTA PENTRU VIATA: Doctorul Ionel Cioata din Timisoara (video) - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  24. Pingback: “JURNALUL UNUI PUSTI” – bestseller-ul contra-educatiei sau cum ne pervertim singuri copiii, de dragul “emanciparii” si patimii de “a fi in randul lumii” - Recomandari
  25. Pingback: “EGALIA”, EXPERIMENT DE PERVERTIRE SATANICA A COPIILOR, IN SUEDIA. Indoctrinare programatica pentru homosexualitate a copiilor mici - Recomandari
  26. Pingback: SAVALIADA – proiectul parintelui Mihail Milea de la Buzau sau CURAJUL IUBIRII “NEBUNE” DE DUMNEZEU SI DE APROAPELE. Interviuri si reportaje video, audio - Recomandari
  27. Pingback: Parintele Dosoftei de la Putna despre CRIMA AVORTULUI SI TACEREA NOASTRA VINOVATA/ Parintele Vasile Mihoc: TRADAREA CRESTINISMULUI IN OCCIDENT A DUS LA LEGILE “HOMOSEXUALE” IMPOTRIVA FIRII - Recomandari
  28. Pingback: ”Ajuta Romania”: reportaj TVR despre PARINTELE TANASE de la Valea Screzii [VIDEO] - Recomandari
  29. Pingback: FILM RUSESC ANTI-AVORT: ”Iluminarea”/ MITUL SUPRAPOPULARII/ Dreptul la viata al… plantelor (!) sau schizofrenia ideologiei ecologiste - Recomandari
  30. Pingback: “Reforme istorice” sau PR chinezesc? CHINA “ABOLESTE” TABERELE DE REEDUCARE SI “RELAXEAZA” POLITICA GENOCIDALA A COPILULUI UNIC: in realitate, vor continua sa omoare pruncii in masa, dar ceva mai putini - Recomandari
  31. Pingback: O VIATA DE COPIL E MAI PUTIN DECAT O GURA DE CANAL? Non-stirea virala despre “recordul incredibil” al satului cu 28 biserici, dar fara canalizare si apa… - Recomandari
  32. Pingback: CAMPANIE ANTI-AVORT LA SIBIU. Pr. Catalin Dumitrean: “SE DISTRUGE FAMILIA SI NEAMUL si acest lucru convine acelor forte care ne cer sa spunem raului bine si care vor sa distruga orice identitate”. NOUL COMUNISM MONDIAL? - Recomandari
  33. Pingback: Reportaj “Gandul” in satul cu “29 BISERICI SI FARA CANALIZARE”. La parintele Nicolae Tanase acasa sau o LECTIE DE JURNALISM - Recomandari
  34. Pingback: UCIDEREA PRUNCILOR NENASCUTI – RAZBOIUL IMPOTRIVA PRUNCULUI IISUS: Avortul ucide si pe cei vii. “AVORTUL, ULTIMA EXPLOATARE A FEMEII” (si video) - Recomandari
  35. Pingback: PARINTELE IOANICHIE BALAN (si audio) despre TAINA DUHOVNICEASCA A NASTERII PRUNCULUI IISUS IN NOI si CATASTROFA AVORTURILOR: “Ori supravietuim urmand lui Hristos, ori suntem niste Irozi blestemati care ucidem si sufletele noastre, si pruncii cei nev
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Stirile zilei

Carti

Documentare