CONSILIUL NATIONAL AL ELEVILOR, structura lipsita de personalitate juridica, sustine introducerea EDUCATIEI SEXUALE si se opune INTERZICERII telefoanelor mobile in scoli/ Ecaterina Andronescu vrea TABLE INTELIGENTE si TABLETE pentru elevii de gimnaziu si liceu. Ce presupune DIGITALIZAREA EDUCATIEI?

6-02-2019 8 minute Sublinieri

Zilele acestea, la Focșani, Consiliul Județean al Elevilor Vrancea a organizat Adunarea Generală a Consiliului Național al Elevilor (CNE), la eveniment participând câte doi elevi din fiecare consiliu județean din țară. Ministerul Educației Naționale a plătit masa și cazarea participanților, iar Inspectoratul Școlar le-a achitat transportul.

Elevul Petru Apostoaia, președintele CNE România, a anunțat că organismul pe care-l conduce ar avea cea mai mare reprezentativitate la nivel național, deși în România există în multe județe asociații ale elevilor care au personalitate juridică, lucru care lipsește consiliilor elevilor.

Nu există nici un temei legal pentru ca elevii reuniți la Focșani să aibă cea mai mare reprezentativitate, așa cum s-a invocat. Nici măcar nu au personalitate juridică. Este doar o structură căreia Ministerul îi achită masa și cazarea, condiții în care ne întrebăm câtă independență poate avea față de cei care guvernează”, a precizat un elev din cadrul Asociației Elevilor din Bacău.

Am solicitat aceleași relații si de la alte asociații ale elevilor din țară și am primit acelasi răspuns: Asociația Elevilor din Suceava ia act cu îngrijorare de susținerea fără temei legal că ar exista o reprezentativitate exclusivă a elevilor de către structurile numite consilii judetene ale elevilor”, iar Asociatia Elevilor din judetul Cluj ne-a comunicat despre aceste consilii că sunt simple structuri care nu reprezintă pe toți elevii români”.

Sunt, într-un fel, în subordinea Ministerului Educației Naționale. Depind de minister pentru că acțiunile lor sunt finanțate de Guvern. Nu este o structură independentă a elevilor. Când vrei să fii independent, nu accepți să fii plătit de cei care conduc învățământul. E un fel de conflict de interese ne-au spus elevii din aceste asociații.

Învățământul vrâncean este, de altfel, obișnuit cu acest stil de confiscare a reprezentativității aplicat de partidul de guvernământ care, pe plan local, a transformat un lider sindical din învățământ în inspector școlar important. Aceleași interese vor fi existând probabil și pentru tineretul partidului respectiv, de aici și exprimarea comunistă din finalul articolului apărut despre acest eveniment, în Monitorul de Vrancea, în care se menționează că această structură a consiliului elevilor ar fi singura structură care asigură reprezentarea elevilor.

Numai comuniștii mai aveau acest tip de ambiții, complet nereale astăzi când există în țară și asociatii judetene ale elevilor preocupate de activități culturale si educative, nu de introducerea orei de Educație sexuală așa cum își dorește Consiliul Național al Elevilor, ori de conferințe despre identitatea de gen și orientarea sexuală în care a fost implicat Consiliul judetean al elevilor din Vrancea anul trecut, spre revolta a zeci de mii de părinți din județ (https://vranceamedia.ro/nimeni-nu-va-poate-spune-ce-sa-faceti-cu-corpul-vostru-fie-ca-e-vorba-de-a-tranzitiona-catre-o-persoana-trans-fie-ca-e-vorba-de-avort-i-a-invatat-pe-copii-transgender-ul-patrick/)

În ceea ce privește dezbaterile din acest week-end de la Focșani, președintele Consiliului national al elevilor România, Petru Apostoaia, a făcut câteva declarații controversate, unele din ele putând fi considerate jignitoare la adresa profesorilor și elevilor.

Elevii au nevoie de profesori cât mai bine pregătiți, cât mai bine formați, de pedagogi foarte buni, pentru generațiile care vin și care sunt din ce în ce mai greu de controlat și de stăpânit”, a precizat Petru Apostoaia.

Așadar, în viziunea consiliului elevilor, nu elevii trebuie să fie bine pregătiți, ci profesorii să se adapteze scăderii nivelului educațional și caracterial al elevilor.

De aici se poate înțelege că profesorii sunt la un nivel scăzut și că nu fac față provocărilor. Când afirmația vine din direcția unui elev către un profesor care a terminat o facultate sau chiar două și care are un statut, până la urmă, atunci se poate interpreta că se răstoarnă valorile în educația din România.

Susținem educația sexuală… Nu susținem acele declarații care susțin că educația sexuală denaturează generații.” Așadar, liber la educație sexuală, cea mai importantă din toate problemele cu care se confruntă învățământul românesc în fața nivelului din ce in ce mai scăzut de cultură al elevilor! Lipsa educatiei despre igienă a fost altă afirmație care nu ar pica bine colegilor elevi, cei care sigur vor replica că a-ți face o igienă corespunzătoare nu e mare lucru. Unii elevi s-ar putea considera jigniți pentru că sunt catalogați că nu au noțiuni de igienă.

Adevăratul scop al consiliilor elevilor a rezultat si din afirmația: O problemă foarte mare este respectarea drepturilor elevilor. Ne întâlnim foarte des cu cazuri în care elevilor le sunt încălcate foarte multe drepturi: de la dreptul de a fi apelați corect (!) la dreptul de a nu fi supuși unor presiuni și unor pedepse comune sunt foarte multe drepturi încălcate, altă declarație dată de președintele Consiliului elevilor. Aflăm astfel că, în viziunea consiliilor elevilor, scoala românească este catalogată ca un loc de aplicare a unor “pedepse comune” și de încălcare a dreptului de a fi apelat corect!

Dacă ne gândim la conferința organizată de consiliul judetean al elevilor din Vrancea anul trecut, în care elevii au fost învățați de către o persoană transgender că pot fi orice gen doresc ei, înțelegem cât de important este, pentru consiliile elevilor, să fie respectată identitatea de gen si dreptul copilului “de a fi apelat” funcție de cum dorește (eventual ca în lecția de clasa a III-a în care Laura învață că se poate numi Matei și că poate deveni tată).

Întrebat fiind despre reducerea orelor de Istorie si Geografie, răspunsul președintelui Consiliului Elevilor a fost surprinzător: ”Noi nu privim acest aspect ca fiind cel mai important”. Normal: educație sexuală da, însă Istorie și Geografie nu! Se pune întrebarea cum a evoluat societatea românească și cum au ieșit de pe băncile școlii nume mari ale culturii și literaturii române: cu Istorie și Geografie în programă sau cu Educație sexuală?

”Să eliminăm toată corupția din sistem”, o declarație curajoasă venită însă din partea președintelui forului care primește bani de la… sistem pentru a organiza conferințele naționale.

Evenimentul de la Focșani a fost organizat de Consiliul Județean al Elevilor Vrancea, cel care s-a implicat și în organizarea evenimentului din 24 februarie 2018, de la Hotel Unirea, acolo unde elevilor prezenți li s-a adus o persoană transgender care a făcut declarații bulversante cu privire la noțiunile de bărbat și femeie, indicându-le elevilor din sală să-și închipuie că sunt ce vor ei – link sursă:

https://www.stiripesurse.ro/ce-au-mai-inva-at-copiii-din-vrancea-in-cadrul-conferin-ei-despre-roluri-i-egalitate-de-gen_1253416.html

Aceasta le-a vorbit copiilor – unii dintre ei aduși acolo de o profesoară de Limba Engleză de la Colegiul National Al. I. Cuza din Focsani -, despre identitatea de gen, egalitatea de gen, rolurile de gen și combaterea discriminării împotriva stereotipurilor de gen si persoanelor aflate in curs de tranziție de la un sex la altul.

La minutul 36’37’ li se spune copiilor: „Cred că este extraordinar de recompensator să facem exercițiul să gȃndim dincolo de binaritatea masculin-feminin, pentru că fiecare avem ȋn noi, fie că e 0,1%, fie că e 70-80%, din genul pe care ȋl/se consideră celălalt; și la fel de bine, și la fel de valabil, sunt acele identități care se numesc non-binare, care nu aparțin nici genului masculin, nici genului feminin, s-ar putea să aparțină amȃndurora ȋn proporții diferite și variabile sau niciunele.”

La minutul 40’02: „Identitatea de gen și orientarea sexuală sunt două lucruri diferite, care se pot combina ȋn orice fel posibil. Eu acum mă identific ca un bărbat trans, hetero, sacro (?), romantic și pan-sexual nu mă ȋntreba ce ȋnseamnă, vreau să vă faceți voi exercițiile!

La minutul 40’18, persoana transgender de sex feminin le spune copiilor: „Am avut relații de lungă durată cu femei pe care le-am considerat heterosexuale, pentru că eu – și asta vreau să fac mențiunea pentru că persoanele trans s-au săturat să fie reduse la corpul lor, la organele lor genitale; nu vrem să fim reduși la asta. Genul e aici (arată spre propriul cap). Dar există persoane trans care sunt heterosexuale, care pot fi homosexuale și care sunt homosexuale, sau orice altă identitate sexuală, orientare sexuală. Se pot ȋmbina ȋn foarte multe feluri.” (Lidia B.)

Patru elevi sibieni au fost prezenţi la Adunarea Generală a Consiliului Național al Elevilor, ce a avut loc la Focşani, la începutul acestei luni. Printre subiectele şedinţei ce a reunit reprezentanţii elevilor din fiecare judeţ s-a numărat şi educaţia sexuală, pe care Consiliul Judeţean al Elevilor o consideră importantă pentru a fi predată în şcoli.

Adunarea Generală a Consiliului Naţional al Elevilor reprezintă o ședință care reunește reprezentanții elevilor din fiecare județ, astfel încât aceștia asistă la discuții pe diferite teme și profită de oportunitatea de a duce vocea elevilor de la nivel județean la un nivel național. Unul dintre principalele subiecte tratate la Focşani a fost introducerea educaţiei sexuale, ca disciplină obligatorie, în şcoli.
Printre asociaţiile din ţară care susţin această iniţiativă se numără şi Sibiul.

“Educația sexuală este un subiect tabu, fiind foarte ușor interpretabil și în jurul căruia se creează adeseori opinii diametral opuse. Având în vedere că anual se nasc copii a 8.500 de mame minore, România fiind situată pe primul loc în Europa cu această cifră care contribuie la abandonul școlar din învățământul românesc situat la un procentaj de 26.6% în 2018, trebuie luată în considerare introducerea orelor obligatorii de educație sexuală pentru a încetini situația alarmantă în care ne aflăm în acest moment. Luând în considerare toți factorii enumerați, așadar, Consiliul Județean al Elevilor Sibiu susține introducerea acestei forme de educație ca materie obligatorie în şcoli. Suntem profund convinși că educația este singura metodă de a preveni astfel tipare alarmante din învățământul românesc”, a explicat, pentru TRIBUNA, David Drăgan, preşedintele CJE Sibiu.

Județul Sibiu a fost reprezentat la cea de a XXVII-a întâlnire, desfășurată la Focșani, de patru membri ai Consiliului Județean al Elevilor. Astfel, funcțiile de delegat au fost ocupate de David  Drăgan, președinte al structurii, și  Bianca-Elena Vasile, vicepreședinte al Consiliului Județean al Elevilor Sibiu. Printre elevii participanți din județul Sibiu s-au numărat și membri ai Biroului de Presă al Consiliului Național al Elevilor, și anume Sandra Danciu, redactor al Consiliului Național al Elevilor și vicepreședinte CJE Sibiu, și Denis Rotari, fotograf CNE și director al departamentului foto al CJE Sibiu.

Părinţii, profesorii şi elevii sunt de acord ca telefoanele să fie permise în şcoli şi nu interzise aşa cum s-a întâmplat în Franţa. Ministrul Educaţiei Ecaterina Andronescu a spus marţi că nu va interzice folosirea telefoanelor mobile în şcoli. “Să interzici ceva nu înseamnă totdeauna că ai şi rezolvat o problemă”, a declarat Andronescu.

Reprezentanţii elevilor spun că decizia folosirea telefonului la clasă ar trebui să ţină de profesor.

“Dacă ar fi să ţinem cont de ce spun cadrele didactice ar trebui interzise. Dar dacă ar fi luată o măsură aşa de drastică, atunci nu ar mai putea fi folosite nici la predare. Profesorii este clar că ar merge pe interdicţie. De multe ori, s-au trezit în situaţii neplăcute, sunt copii care altceva nu mai fac la ore decât să înregistreze fiecare mişcare a profesorului. Cert este că în sala de clasă mobilele ar trebui folosite cu acordul profesorului”, a afirmat Marius Nistor, preşedintele Federaţiei Spiru Haret.

Acesta a mai spus că problema folosirii sau interzicerii mobilelor la şcoală va fi pusă şi atunci când se va discuta noua lege a educaţie.

“Vom discuta această problemă şi îi vom întreba şi pe părinţi şi pe profesori. Decizia interzicerii telefoanelor nu poate fi luată fără discuţii sincere între profesori, părinţi şi elevi. Oricum trebuie să ne dea de gândit că în Franţa s-a luat măsura interzicerii telefoanelor în şcoală, înseamă că au existat nişte argumente pentru o astfel de măsură”, a mai spus Marius Nistor.

Părinţii spun că telefoanele trebuie să lăsate elevilor.

“Am avut discuţii aprinse în urmă cu un an pe această temă. Dacă îi interzici să nu-l mai folosească în timpul orei e o treabă. Dar nu-i putem interzice să vină cu telefonul la şcoală, pentru că mulţi dintre copii sunt controlaţi de părinţi când pleacă şi când ajung la şcoală. Este o chestiune de control”, a spus Iulian Cristache, preşedintele Federaţiei Asociaţiilor de Părinţi. Acesta mai spune că regulamentele şcolare în vigoare arată clar când elevul poate folosi telefonul.

“Nici acum nu ai voie să-l foloseşti în timpul orelor. E foarte bine reglementată şi treaba asta. Copilul vine la şcoală şi îşi pune telefonul pe silent în geantă, ori îl pune într-un loc special amenajat şi îl ia la pauză. Nu poate fi interzis să-l folosească în pauză”, a mai spus Iulian Cristache.
La rândul lor, elevii spun că orele ar trebui să fie atât de interesante încât ei să stea foarte atenţi la oră şi nu să folosească telefoanele, cum se întâmplă uneori în prezent.

“Noi am militat pentru permiterea telefonului în şcoli. Nu văd rostul interzicerii telefonului. Ideea principală pentru care noi milităm este ca elevii să fie atât de atraşi de ore, iar orele de curs să fie atât de interesante încât ei să nu mai stea pe telefon. Este un caz la Suceava în care un profesor fugărea un elev cu un mop prin şcoală. Dacă nu era dovada filmării cu telefonul aşa ceva nu se ştia”, a spus Petru Apostoaia, preşedintele Consiliului Naţional al Elevilor.

Reamintim că marţi Ecaterina Andronescu, ministrul Educației, a declarat că nu va interzice folosirea telefoanelor mobile în şcoli.

“Ar trebui să folosim telefonul pentru procesul de învăţare, nu să-l interzicem. Responsabilităţile sunt împărţite între părinţi şi şcoală. Iar profesorul este cel care va decide cum să-şi gestioneze ora. Adică eu ca profesor am autoritatea pe care o predau şi ştiu ce am de făcut în timpul orei. Nu trebuie să-l sfătuiesc eu ce să facă. Nu sunt şcolile identice, nu sunt clasele identice, nu sunt copiii identici. Adaptarea metodelor pedagogice la ceea ce reprezintă clasa respectivă este calea pe care profesorul trebuie să managerieze ora”, a declarat Andronescu.s

Din categoria “Mama ar trebui să gatească atât de bine legumele, încât să nu-mi mai facă poftă ciocolata”:
“La rândul lor, elevii spun că orele ar trebui să fie atât de interesante încât ei să stea foarte atenţi la oră şi nu să folosească telefoanele, cum se întâmplă uneori în prezent”.

Ministrul Educaţiei Naţionale, Ecaterina Andronescu, speră ca din anul viitor toate clasele din România să fie dotate cu tablă inteligentă, iar fiecare elev să aibă tabletă, precizând că valoarea proiectului este de 400.000.000 de euro. Acesta urmează să fie aprobat de Comisia Europeană. 

“Am scris fişele pe proiecte, vedem cum ne acceptă. E un proiect foarte mare, trebuie să mergem la Comisia Europeană să le aprobe. Probabil va dura până când demarăm proiectul. Din informaţiile pe care le am este vorba despre cel puţin două-trei luni. (…) O sumă mare. 400.000.000 de euro”, a declarat, marţi, ministrul Educaţiei Naţionale, Ecaterina Andronescu.

Ministrul a subliniat că speră ca începând cu anul viitor proiectul să fie pus în practică.

„Am putea spera (n.r- de anul viitor să fie în şcoli). Noi avem prevăzute toate şcolile pentru toţi copii din gimnaziu şi liceu, dar rugămintea mea e să avem răbdare pentru că nu se poate totul o dată. Nu cred că găsim un producător care să cuprindă 90.000 de table inteligente, câte clase avem, şi un număr important de copii (…) probabil un milion jumătate – milion şi şapte sute de mii”, a adăugat Ecaterina Andronescu. […]/ integral pe mediafax.ro

Când nu e la putere, ai impresia că e o doamnă echilibrată. Cum a ajuns ministru al Educației, spune numai tâmpenii și te duce așa, de stai cu sufletul la gură, în suspans, pe care din ele le va și făptui mai întâi.

Una dintre cele mai grave, pe care nu a inventat-o ea, ci o moștenește și asumă, este dotarea școlilor cu tablete inteligente. Tărășenia costă 400 milioane euro. 400 milioane euro!!!! Bani publici (europeni). Care ar putea fi investiți în profesori, adică în ce este esențial în actul educațional.

Dar, nu. Ei sunt investiți în tablete, în ciuda faptului că:
– dau depenență
– sunt ineficiente
– vor deveni medii de accesare a orice, numai a lecțiilor nu
– erodează relația profesor-elev

Nu există niciun studiu serios care să ateste beneficiile digitalizării educației. Există însă precedente cunoscute de eșecuri majore. Unele s-au lăsat cu anchete și procese (în SUA). Evident, însă, că, atunci când miza sunt atâția bani, nu vei vedea prea mulți pronunțându-se critic pe tema asta.

De pe urma unei astfel de afaceri câștigă producătorii de tablete și creatorii de aplicații. De pierdut au elevii, profesorii și părinții.

MANUALELE DIGITALE – UN EXPERIMENT APLICAT COPIIILOR DIN ROMÂNIA? Virgiliu Gheorghe despre efectele negative ale digitalizarii educatiei/ FACEBOOK PERVERTESTE RELATIA DINTRE PARINTI SI COPII. Umilirea parintilor prin expunerea pe internet/ Dependenta de retele sociale

MAREA BATAIE DE JOC A DIGITALIZARII EDUCATIEI. “REFORMISTII” SCOLII AU REUSIT SA OMOARE SI ABECEDARUL CA SA PUNA IN LOC O GROZAVIE DADAISTA. In lipsa manualelor si a solutiilor pentru copiii saraci, PONTA vine cu TABLETIADA: RETETA SIGURA PENTRU TAMPIREA IREMEDIABILA A NOILOR GENERATII/ Parada tinutelor din prima zi de scoala si prea discretii profesori-eroi/ REMUS PRICOPIE, noul Funeriu care ne face de ras scoala

TARA INVATAMANTULUI DIGITALIZAT: copii care invata la lumina lumanarii si invatatoare care si-au transformat sufrageria in SCOALA [reportaj VIDEO]/ Modelul urmat de Ministrul Pricopie in chestiunea manualelor digitale: ALBANIA!/ UN RASPUNS PE TEMA RELIGIEI IN SCOLI

MANUALELE DIGITALE ADUC HAOS IN SCOLI. ”Transformăm nişte copii în generaţii de sacrificiu … Vorbim de manuale în format electronic, însă avem copii care vin flămânzi la şcoală”

PARTENERIATUL CIVIL, pus pe agenda Parlamentului de PSD/ CONSILIUL TINERETULUI cere parteneriat civil gay, educatie sexuala si contraceptiva in scoli, precum si reluarea Strategiei de Educatie Parentala

UPDATE: “Biserica sprijină „familia NATURALĂ, și NU «TRADIȚIONALĂ», care nu mai există”. VASILE BĂNESCU despre POZIȚIA BOR față de PARTENERIATELE CIVILE și EDUCAȚIA SEXUALĂ/ Coaliția pentru Familie: A spune ca 2+2=4 NU inflameaza societatea! IOHANNIS, VARFUL DE LANCE AL CORECTITUDINII POLITICE/ Cateva idei de la Conferinta Internationala a CpF. Prin MARIAJUL GAY catre MINUNATA LUME NOUA/ De ce este NECESAR referendumul pentru casatorie?

FERITI-VA COPIII DE SEXUALIZARE! “Parintii poarta multa vinovatie pentru transformarea copiilor lor in revolutionari sexuali”/ IDEOLOGIA DE GEN = ÎNCEPUTUL SFÂRȘITULUI pentru FEMINITATE și MASCULINITATE/ Germania: Agenda de gen face primele victime/ PARTENERIATELE CIVILE DAUNEAZA COPIILOR (II)/ Româncele fac copii la varste tot mai inaintate/ DEZASTRUL DEMOGRAFIC SE AGRAVEAZA

MINISTERUL EDUCATIEI da asigurari ca nu se va introduce EDUCATIA SEXUALA in scoli/ Strategii de intimidare si hartuire a deputatilor din Comisia pentru egalitatea de șanse/ Ingrijorat de textul “ULTRACONSERVATOR” al Coalitiei pentru Familie, PNL introduce un AMENDAMENT care ar permite PARTENERIATELE GAY propunerii de revizuire a CONSTITUTIEI/ De ce sunt nocive parteneriatele civile?/ PE CULMILE INGINERIEI SOCIALE. Catre fiinta transumana, trecand prin hibridul om-porc si transgenderism

RAZBOIUL IMPOTRIVA COPILARIEI. Film documentar despre EDUCATIA SEXUALA COMPREHENSIVA (Video)/ Gendercidul sau AVORTUL SELECTIV

EDUCATIA SEXUALA SAU PORNIFICAREA COPIILOR/ Terorismul cultural al REVOLUTIEI SEXUALE/ Iadul prostitutiei, drogurilor, euthanasiei, homosexualitatii si pedofiliei: OLANDA (Stiri familie)

”EDUCATIA PENTRU SANATATE” – CALUL TROIAN AL SEXUALIZARII COPIILOR DIN SCOALA ROMÂNEASCĂ/ Bestiar de idei staliniste (2): EDUCATIA SEXUALA SA FIE OBLIGATORIE, CA VACCINURILE!/ Paradoxul tehnocrato-secularist: STATUL DEVINE PATERNALIST IN REEDUCAREA ETICA SI MINIMALIST IN PROTECTIE SOCIALA

Efectul SMARTPHONE asupra copiilor: DEPENDENTA de FACEBOOK si JOCURI PE TELEFON si “contaminarea” cu PORNOGRAFIE/ Explozia tulburatoare de CANCER CEREBRAL la copii si folosirea TELEFOANELOR MOBILE


Categorii

Educatie, Internet, New Media, Noile Tehnologii, Scoala romaneasca, Sexualizarea copiilor

Etichete (taguri)

, , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Actualitate

Comentarii

25 Commentarii la “CONSILIUL NATIONAL AL ELEVILOR, structura lipsita de personalitate juridica, sustine introducerea EDUCATIEI SEXUALE si se opune INTERZICERII telefoanelor mobile in scoli/ Ecaterina Andronescu vrea TABLE INTELIGENTE si TABLETE pentru elevii de gimnaziu si liceu. Ce presupune DIGITALIZAREA EDUCATIEI?

  1. Din categoria “Mama ar trebui să gatească atât de bine legumele, încât să nu-mi mai facă poftă ciocolata”:
    “La rândul lor, elevii spun că orele ar trebui să fie atât de interesante încât ei să stea foarte atenţi la oră şi nu să folosească telefoanele, cum se întâmplă uneori în prezent”.

    Numai cineva care nu a avut de-a face niciodata cu invatamantul poate afirma asa o aberatie. In mintea generatiilor actuale de elevi si studenti nici un profesor nu poate fi mai interesant decat Facebook-ul, orice ar face. In plus, profesorul nu are cum sa dea dependenta – eventual poate insufla alte ganduri si sentimente.
    Asa ca, ciocolata ramane ciocolata, iar legumele raman legume. Asta inclusiv in plan real.

  2. @Anghel Buturuga: Digitalizatrea

    Folosirea responsabila a digitalizarii poate avea efecte foarte benefice:
    – elevii nu mai dau bani pe carti (culegeri de probleme, manuale) avand acces la foarte multe titluri.
    exemplu: de vreo 10 ani, editurile specializate in IT din Romania nu mai scot cart pt programatorii profesionisti. Acestia gasesc tot ce le trebuie pe internet, in format pdf, youtube, articole exemple.
    – Youtube este o sursa generoasa de lectii de matematica de exemplu. Poti descarca lectiile in format mp4 (cu un soft free gen YoutubeDownloader), iar apoi le pui pe calculator/televizor de oricate ori doresti. Daca stii engleza resursele sunt practic nelimitate.
    Dati pe google combinatia de cuvinte “lectii de matematica youtube” si din aproape in aproape veti gasi mii de ore de lectii de matematica in limba romana pt invatamantul liceal.
    – exiata o multime de forumuri, cu profesori competenti care iti rezolva probleme la cerere.

    ACESTE RESURSE SUNT NECUNOSCUTE SI NEPOPULARIZATE !

    https://forum.anidescoala.ro/
    https://forum.anidescoala.ro/viewforum.php?f=49
    https://infoarena.ro/
    http://varena.ro/

  3. Zombificarea elevilor si a lumii viitoare,de va mai fi.

  4. “…de va mai fi.”
    Intocmai.

  5. “Ei sunt investiți în tablete, în ciuda faptului că:
    – dau depenență
    – sunt ineficiente
    – vor deveni medii de accesare a orice, numai a lecțiilor nu
    – erodează relația profesor-elev

    Nu există niciun studiu serios care să ateste beneficiile digitalizării educației. Există însă precedente cunoscute de eșecuri majore. Unele s-au lăsat cu anchete și procese (în SUA). Evident, însă, că, atunci când miza sunt atâția bani, nu vei vedea prea mulți pronunțându-se critic pe tema asta.

    De pe urma unei astfel de afaceri câștigă producătorii de tablete și creatorii de aplicații. De pierdut au elevii, profesorii și părinții.”

    Subscriu si subliniez!
    Mai sunt ai alte socoteli, de alta factura si mai draceasca in asta… Pentru ca trebuie sa ajunga copiii si tinerii si tot omul, de ar fi cu putinta, sa se rupa cu totul de Viata, ca sa se inece cu totul de moarte…

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/distragerea-atentiei-in-lumea-digitala-cum-suntem-deconectati-de-noi-insine-si-ce-remedii-avem-la-dispozitie/

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/transumanismul-religia-masonica-a-globalizarii-interviu-cu-parintele-jean-boboc-eseu-despre-utopia-antihristica-a-umanitatii-augmentate-prin-nanotehnologie-internetul-lucrurilor-manipulare-ge/

  6. Acesti elevi au peste 18 ani ? Daca nu, de ce se implica in politica, fie si a partidului de guvernamant ???
    Aceasta asociatie este programata sa legitimeze “necesitatea” predarii educatiei sexuale in scoli? Elevii mari decid pentru elevii mai mici, in locul parintilor acestor copii, mici si mari ???
    Niste toalete curate si apa curenta in toate scolile nu ar fi fost un deziderat mai normal ???

  7. Prof.dr. Leon Zăgrean, fondatorul Societății Naționale de Neuroștiințe: „Sistemul politic actual este unul paricid, este distrugător al nației”
    Familia, care reprezintă modul cel mai important de organizare a societății și cu foarte multe implicații în viața fiecărui individ, este supusă presiunii unei minorități idioate. Homosexualismul este, de fapt, una din pâghiile de a distruge lumea. Apoi, relația tot mai alterată între părinți și copii, care dobândesc atât de multe drepturi, încât părintele trebuie să fie foarte atent să nu cumva să intre în conflict cu ele.
    În momentul în care copilul nu mai depinde de familie, de părinți, practic el nu mai depinde de nimeni și poate deveni foarte ușor manevrabil. Este exclus ca această distrugere a coeziunii dintre oameni, dintre membrii familiei, să aibă o conscință constructivă asupra societății ca întreg.
    https://evz.ro/profdr-leon-zagrean-fondatorul-societatii-nationale-de-neurostiinte.html?&page=2

  8. Cum se construieste o minte: secretul dezvaluit al gandirii umane, Ray Kurzweil

    Urmeaza o prezentare a felului cum am putea construi o “minte digitala”. Kurzweil fiind unul dintre creatorii unor algoritmi de recunoastere a caracterelor sau a vorbirii, vorbeste din propria experienta: cum l-a ajutat intelegerea mintii sa isi perfectioneze algoritmii si invers, cum l-au ajutat acesti algoritmi sa intuiasa felul in care functioneaza creierul. Prezenta tehnici pe care le-a folosit in trecut si felul cum se pot folosi ele in creearea unei minti. Vorbeste mult despre Modele Markov Ascunse (un fel de automate care au starile ascunse si tranzitile dintr-o stare in alta se calculeaza pe baza unor probabilitati), algoritmi genetici si alte tehnici. Toate puse cap in cap ar putea duce la simularea ierarhiei de recognizatoarelor de modele si astfel a mintii. Problema este a de obicei puterea de calcul pe care inca nu o avem, dar care o sa vina in cativa ani. Aminteste si despre Blue Brain Project, proiect care deja lucreaza la ceva asemanator si si-a propus ca pana in 2023 sa creeze prima simularea a creierului uman.
    https://www.goodreads.com/review/show/729837593

    Nu intamplator copii astia fac parte din generatia Z.

  9. @nimeni,
    Nu intamplator se spune ca trebuie sa iti abandomezi mintea lui Dumnezeu, prin rugaciune si smerenie. Starea aceasta adduce in afara de pacea sufletului, raspunsuri corecte in toate situatiile , “intuitii” de moment cand te intrebi ce trebuie sa faci, intelegerea lucrurilor din jurul tau, fara sa ai nevoie de bagaje enorme de informatii si automatisme. Puterea de calcul o are Dumnezeu si ti-o transfera cand ai nevoie si atat cat ai nevoie.

  10. Miriam,

    “Acesti elevi au peste 18 ani?”
    Nu toti, nici nu sunt obligati sa fie, ca membri. Doar fondatorii e musai sa fie.

    “Daca nu, de ce se implica in politica, fie si a partidului de guvernamant ???”
    Nu se implica, propriu-zis, ci sunt implicati. Adica cineva face tot ce trebuie ca sa-i implice. Ca sa intelegeti situatia mai bine, acestia sunt copiii care-s programati mental si apoi trimisi pe frontul de razboi, ca o arma de care nu are nimeni curajul, nici putinta sa se atinga. Este o adanca perversitate din partea ideologilor progresismului. Dar daca pentru progresisti pedofilia e la fel de normala precum bibliofilia, deci perfect acceptabila si chiar de dorit, de ce s-ar da inapoi de la folosirea in acest fel a copiilor?… Nimic nou sub soare…

    “Aceasta asociatie este programata sa legitimeze “necesitatea” predarii educatiei sexuale in scoli?”
    Printre altele, da. Oricum, subtilitatea demonica a metodei putini o inteleg, pare-mi-se, in toate implicatiile ei…

    “Elevii mari decid pentru elevii mai mici, in locul parintilor acestor copii, mici si mari ???”
    Tocmai. Pe langa toata putoarea acestei fapte, ei sunt reeducati si intru metodele noii lumi: “do what thou wilt shall be the whole of the law”…
    Deci si: copiii isi aleg invatatorii si invatatura, parintele isi fabrica copiii programat, omul isi construieste (non-)”realitatea” si (anti-)”adevarul” unic si personal, dupa propria minte si placere, etc., etc.

    “Niste toalete curate si apa curenta in toate scolile nu ar fi fost un deziderat mai normal ???”
    Toaletele curate si apa curenta sunt aduse in discutie de tabara asta doar cand le foloseste in progresia pe planul lor. Cum ar fi: ideologia utopiei sociale, propaganda dezvoltarii sustenabile, cam orice se dikteaza cu marca ONU, etc., etc.
    In rest nu conteaza. In rest, pentru ei, nimic nu conteaza, decat implementarea planurilor. Pentru ca asta este interesul stapanului lor nevazut si vrajmasul mantuirii noastre.

  11. O economista de la Cambridge a tinut un speech in pielea goala, impotriva Brexit, si a invitat studentii sa-si dea acordul semnand pe pielea ei!

    Cambridge Economist Protests Brexit By Allowing Students To Sign Her Naked Body During Lecture
    The Jan. 14 event was titled: “Brexit: The Naked Truth.”
    This is not the first time the University of Cambridge lecturer has taken on controversial issues by baring her breasts and vagina. In 2016, she protested Brexit in the same exact way: naked. And last summer, she went semi-naked to an end-of-term university dinner with the pro-abortion slogan “my body my choice” written on her upper chest and stomach.
    https://www.zerohedge.com/news/2019-02-10/cambridge-economist-protests-brexit-allowing-students-sign-her-naked-body-during

  12. Eu am inteles totusi ca este vorba de TABLE inteligente nu de “tablete inteligente”. Adica in loc sa scrii cu creta si sa o stergi cu buretele, tabla va fi de fapt un ecran cu diferite functii etc.

  13. @ logos:

    Da, corect, dar si tablete pentru elevi.

  14. Admin: pingback-u’?!… Aproape că mă surprinde deșertul din deșertul cu periegheze…
    A-promotions?…

  15. @ Lucian:

    ?

  16. @Lucian-Octavian Anghel

    “Admin: pingback-u’?!… Aproape că mă surprinde deșertul din deșertul cu periegheze…
    A-promotions?…”
    Cred că admin a dorit să arate că indivizii de tipul Panatiberiu “este” foarte deranjați de articolul publicat de admin pe Cuvântul Ortodox, legat de întrunirea “Consiliului Național al elevilor”…

  17. Stiu, sigur ca asta este! E foarte bine ca sunt deranjati aceia.
    Dar vream sa zic ca poate nici n-are rost sa fie mentionati cei care fac asa, precum acela…
    De obicei cand apas pe un pingback ma duce la un alt cuvant folositor si minunat. Iar acum ma trezii in desert cand facui click, si nu intelegeam unde ma aflu…

  18. @Lucian
    @Romil

    Iertare. Greseala. Nu vazusem ce contine postarea respectivului. Nu merita nici atentia, nici discutia noastra prostia aia.

  19. Multumim frumos, din suflet, fratilor!

    Doamne, ajuta!

  20. Pingback: UN ADEVAR PREA PUTIN SPUS. Parintele Adrian Sorin Mihalache despre RISCURILE telefoanelor mobile si retelelor WiFi. "Cine a evaluat impactul medical al actiunii Ministerului Educatiei, care se pregateste sa introduca retele wifi in 4500 de scoli din
  21. Pingback: PROPAGANDA SI PRESIUNI INTENSIFICATE pentru introducerea EDUCATIEI SEXUALE OBLIGATORII in scolile romanesti - Cuvântul Ortodox
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Carti

Documentare