“Suntem trataţi ca o cireadă” – Pr. Tudor Ciocan despre UNIREA RELIGIILOR intru crezul comun secularist, IMPUNEREA PURTARII MASTII ORIUNDE, abuzul statului, PRIGOANA SI LEPADAREA INDIRECTE ALE CRESTINILOR: “La un moment dat trebuie să ne hotărâm când să punem punct şi unde spunem Pe aici nu se trece!”

27-10-2020 Sublinieri

„Iubiţi fraţi creştini,

Iată că suntem în prima săptămână de când, de câteva zile, purtăm cu toţii masca într-o veselie. Şi când suntem singuri pe stradă o purtăm şi ne conformăm. Mă refer, când suntem singuri pe stradă înseamnă şi când avem zeci de metri până la cel de lângă noi. O purtăm că aşa a fost ordin. Niciun referendum, niciun vot, desigur, pentru că se consideră că ordinul acesta este mai presus de opţiunea şi alegerea noastră, ca oameni. Altfel spus noi, ca oameni, ca cetăţeni, nu avem de ales în chestiuni care ne privesc. E un risc aici. Bineînţeles că sunt lucruri în care democraţia nu îşi are rostul. De exemplu, în calculul rezistenţei unei clădiri, nu ne comportăm democratic, nu votăm cât de mari trebuie să fie stâlpii. Dar, dacă aşezăm clădirea într-o parte sau alta poate să fie supus votului. Problema asta, a sănătăţii, iarăşi este tăioasă, se poate supune votului sau nu. În principiu, se apelează la specialişti – aşa se spune, nu? Normal. Dar, în timp ce în rezistenţa materialelor, teoria privitoare la grosimea grinzii care trebuie pusă acolo este unică şi universal acceptată în lume, privitor la materiale diferite, în sănătate lucrurile sunt mult, mult mai variate. Nu există o părere unică despre ceea ce înseamnă vindecarea trupului omenesc şi chiar am văzut zilele acestea că s-a mai descoperit, dacă vă puteţi imagina, încă un organ, o glandă – mică, într-adevăr, dar a corpului omenesc, undeva în zona gurii. Deci suntem de atâtea sute de ani de când se face medicina performantă şi încă nu am văzut tot ce are organismul omenesc palpabil; nu mai vorbesc dacă există cumva şi alte energii mai puţin palpabile care circulă prin el. Şi atunci, părerea specialistului nu este părerea tuturor specialiştilor.

Problema apare atunci când se iau anumite păreri şi se ignoră alte păreri. Şi bineînţeles că este o problemă atunci când lucrurile ni se pun, când noi suntem trataţi superior, fără drept de a apela sau de a răspunde în vreun fel. Suntem trataţi ca o cireadă. Nu vreau să spun ca o turmă, fiindcă ne dorim să fim turma cea bună, e Păstorul Cel Bun, turma este cuminte şi este cea care-L urmează pe Hristos prin lumea aceasta, pentru ca să dobândească mântuirea. Cireada e mai haotică. Când suntem trataţi ca o cireadă e greu să acceptăm ca atare comportamentul şi măsurile care ne sunt impuse.

Unii dintre noi consideră că este foarte bine ce se întâmplă, anume că avem toate măsurile acestea de protecţie anume ca să ne ferim de o boală pe care ei o consideră foarte gravă şi, ca atare, doresc să impună aceste măsuri tuturor. Alţii nu consideră boala asta a fi existentă şi atunci măsurile li se par abuzive. Alţii consideră că boala există, dar nu e foarte periculoasă – printre aceştia mă număr şi eu. Există, dar nu este atât de periculoasă şi atunci mi se pare, de asemenea, că măsurile sunt abuzive. Dar asta nu înseamnă că nu le respect, însă de fiecare dată mă revolt. Mă revolt atunci când trebuie să fac ceva care este contrar a ceea ce consider, mai ales că nu consider că, prin prezenţa mea, îi pun în pericol pe ceilalţi şi, de asemenea, nu îi consider pe ceilalţi un pericol iminent pentru mine din pricina acestei boli.

Buddhist monk Shoten Minegishi lights a candle for peace as Bartolomew I, Patriarch of Constantinopolis, Pope Francis and Haim Korsia, Chief Rabbi of France, look on, during an inter-religious ceremony for peace in the square outside Rome’s City Hall, Tuesday, Oct. 20, 2020 (AP Photo/Gregorio Borgia)

Într-adevăr, am văzut zilelea acestea, din păcate, şi multe transmisii de la Roma, unde s-au adunat mai-mari din toate religiile lumii şi toţi, acolo, cu masca pe figură, au semnat nu-ştiu-ce tratat, nu-ştiu-ce acord privitor la pacea lumii sau privitor la cine ştie ce alte probleme, ce-or fi discutat ei acolo. Am primit din multe părţi aceste mesaj şi alarmant: Iată, ne îndreptăm spre o religie unică? Suntem, oare, cu adevărat în preajma a se săvârşi o singură religie? Adică să fie şi islamul, şi iudaismul, şi creştinismul de toate culorile, protestant, catolic, ortodox… – bine, şi islamul, nu vă închipuiţi că e de un singur fel; există islam şiit, islam şiit duodeciman, există multe variante şi în islam. De asemenea, şi în iudaism există cel puţin trei-patru curente majore, nu vă închipuiţi că ei sunt compacţi, numai noi suntem împărţiţi. Dar mesajul este să fie o religie unică.

Noi, fiind creştini ortodocşi, ne dorim să fie o religie unică, dar aceasta să fie creştinismul ortodox. Pentru aceasta a venit Mântuitorul în lume, ca să mântuiască lumea. dar mântuirea lumii nu se poate dobândi decât dacă El este crezut ca fiind Dumnezeu-Fiul, Cel Care a adus mântuirea şi Care poate fi apropriat în taina vieţii noastre prin pocăinţă, prin schimbarea vieţii, prin Taina Botezului şi prin Taina Sfintei Împărtăşanii. Deci devenind membru al Bisericii. Altfel, alte religii…, nu fiecare religie îşi doreşte să devină universală – iudaismul nu şi-a dorit să devină universală în sensul acesta. Ca să fii părtaş religiei iudaice trebuie să fii iudeu; ceilalţi sunt nişte convertiţi, niciodată nu au fost consideraţi iudei. Trebuie să fii iudeu prin sânge, prin ADN. Altfel nu poţi să fii părtaş religiei iudaice şi legămintelor iudaice. Deci ei nu-şi doresc să fie o religie universală, dar îşi doresc să-şi împlinească menirea, cum o consideră ei, biblică, de altfel, de a fi stăpânii lumii acesteia. Asta e menirea lor biblică şi trebuie spusă ca atare, fără patimă şi fără a crea resentimente. Că stăpânii aceştia sunt responsabili pentru lume în faţa lui Dumnezeu, ceea ce este iarăşi adevărat, există o componentă care spune lucrul acesta, alţii – doar stăpâni, dar există această superioritate a iudaismului. Islamul îşi doreşte să fie o religie universală, budismul îşi doreşte să fie o religie universală, hinduismul îşi doreşte să fie o religie universală, creştinismul îşi doreşte să fie o religie universală.

Şi îşi mai doreşte cineva să fie o religie universală: secularismul sau ateismul. Adică să creadă fiecare ce vrea el, dar să avem un crez comun. Fiecare ce vrea el acasă la el, dar să avem un crez comun. Nu putem să avem un crez comun dacă vrem să fim cu adevărat conform a ceea ce ne-a învăţat Hristos. Nu putem să-i împăcăm pe toţi, dacă vrem să fim conform a ceea ce ne-a învăţat Hristos. Bineînţeles, în spaţiul public trebuie să coexistăm unii cu alţii – asta este, iarăşi, una dintre invăţăturile fundamentale ale lui Hristos. Nu i-a dat afară din sinagogă pe farisei, cu atât mai puţin pe vameşi, pe prostituate, pe păcătoşi. I-a primit pe toţi, i-a învăţat, unii au vrut să creadă, alţii n-a vrut să creadă, a fost fiecare după voia lui, după alegerea lui. Dar Hristos îi spune lui Pilat că Împărăţia Mea nu este din lumea aceasta. Ca atare, nici noi, ca creştini, nu putem să avem pretenţia să-i convertim pe ceilalţi cu forţa. Şi ca atare, spaţiul public putem să-l lăsăm public. Public înseamnă să exist şi eu, şi musulmanul, şi iudeul, şi hindusul, şi ateul, şi new-age-istul, oricine să poată exista în spaţiul acesta public, în bună-înţelegere, să ne putem manifesta în felul nostru fiecare. Un tratat de pace în felul acesta n-ar afecta cu nimic credinţa noastră. Dacă acolo, cei prezenţi la Roma au tratat problema în felul acesta, n-ar afecta cu nimic credinţa noastră. Da, în spaţiul public toţi luptăm pentru pace – cu toate că într-un fel înţelege islamul pacea, într-un fel înţelege iudaismul pacea, altfel hindusul şamd. Toţi vrem să trăim într-o lume mai bună, n-ar afecta religia. Dar, dacă vreau să fiu cu adevărat credincios, trebuie să mărturisesc că Hristos este Dumnezeu-Fiul făcut Om. Şi că El este Mântuitorul lumii acesteia – cu M mare şi articulat. Nu este unul dintre mântuitori, nu este unul dintre profeţi. Este Mesia, Fiul lui Dumnezeu, Dumnezeu-Fiul făcut Om, Care a venit în lume pentru mântuirea lumii. Deci, în momentul când am venit cu această mărturisire de credinţă, la care nu pot să renunţ dacă vreau să fiu creştin, nu mai pot să fiu nici cu iudeul împreună, nici cu musulmanul, nici cu budistul, nici cu hindusul, nici cu new-age-istul. Din momentul în care eu am această mărturisire de credinţă, deodată încep să trăiesc altfel. Să conştientizez că eu pot să fiu în relaţie cu Hristos. În momentul respectiv, deodată am libertatea pe care Hristos ne-o dă. Pentru că Hristos ne dă pacea Lui: Pacea Mea o dau vouă! În El, Care este Calea, Adevărul şi Viaţa, cu adevărat avem libertatea absolută. Cum avem libertatea absolută? În măsura în care ne apropiem de El, în măsura în care credem Lui, în măsura în care încercăm să fim cu El împreună, în măsura în care încercăm să-I urmăm.

Aici intervine problema legată de mască. S-a pus problema aceasta şi vedeţi că vedem şi preoţi, şi episcopi, de multe ori îi vedem cu masca slujind. Este aceasta conformă învăţăturii de credinţă? Nu este conformă învăţăturii de credinţă? S-au întrebat şi unii şi altii. În ce măsură, dacă port masca, împlinesc acea poruncă a iubirii aproapelui şi invers, dacă nu port masca, încalc porunca iubirii vieţii şi a aproapelui? Nu cred că masca trebuie să fie definitorie în această iubire de aproapele. Într-adevăr, sunt unii care o poartă, pentru că le este încă teamă. Sunt unii care o poartă pentru că vor doar să asculte de stat şi speră ca, în felul acesta, statul să aprecieze obedienţa lor. Dar să ştim prea bine: statul acesta român încă este un stat neutru şi eu cred că încă nu reuşeşte să fie un stat pe măsura a ceea ce aşteaptă de la el mai-marii lumii acesteia. Dar, per total, cu cât ne apropiem de sfârşitul istoriei, cu atât presiunile anticreştine vor fi mai mari. Şi atunci, chiar dacă ni se va cere să fim obedienţi ca să fim lăsaţi, ca creştini, în pace, vom fi degeaba obedienţi, pentru că, cu cât vom fi mai ascultători, cu atât vom fi mai îndepărtaţi de creştinismul nostru. Scopul ultim – şi nu mă refer la statul român, mă refer la cei care conduc lumea aceasta. Noi nu suntem nici de departe o ţară independentă. Suntem o colonie. Nu chiar un paşalâc, ca pe vremea turcilor, dar cam pe acolo.

Scopul ultim al celor care conduc lumea aceasta este să-L scoată pe Hristos din sufletele oamenilor. Asta este. Ca să poţi să stăpâneşti cu adevărat lumea, oamenii nu trebuie să fie liberi. Oamenii trebuie să aibă senzaţia că sunt liberi, dar, de fapt, să fie dependenţi, astfel încât să poţi să-i conduci într-o parte sau alta. Cu cât suntem mai buni creştini, cu atât suntem mai de vânat pentru mai-marii zilelor acestora.

Să purtăm mască, să nu purtăm mască… – asta rămâne la conştiinţa fiecăruia dintre dvs. Deocamdată, o purtăm că ne obligă statul. După ce nu ne va mai obliga statul, o vom purta, n-o vom purta, rămâne la conştiinţa fiecăruia.

Dar să ştiţi aceasta: cu cât ne apropiem de sfârşitul istoriei, cu atât prigoana împotriva creştinilor se va accentua. Nu direct! Nu vă gândiţi că vom fi prigoniţi direct, că ni se va pune în faţă să ne lepădăm de Hristos sau nu. Aşa a fost foarte rar. Cum se întâmpla chiar în perioada romanilor: prigoana nu era directă, să te lepezi de Hristos, ci trebuia să aduci jertfă împăratului în faţa statuii împăratului, două-trei bobiţe de tămâie să le arunci pe altarul, pe cărbunele care era în faţa statuii şi atunci erai cu adevărat considerat un bun cetăţean. Nu-ţi spunea nimeni: <Leapădă-te de Hristos!>, ci: Adu jertfă împăratului! Dar creştinii au sesizat că a aduce jertfă împăratului însemna, de fapt, lepădare de Hristos. Când se vorbea efectiv despre lepădarea de Hristos? Păi eu cred că doar în momentul în care erau chinuiţi în arene sau torturaţi. Atunci li se punea în faţă să se lepede de Hristos. Până atunci lepădarea nu era pe faţă, ci ascunsă.

Diavolul e viclean: nu încearcă din prima să atace sufletul. Încearcă să se strecoare aşa cum a strecurat îndoiala pe care a semănat-o în sufletul Evei şi al lui Adam. De asemenea, diavolul este viclean: foloseşte pasaje din Sfânta Scriptură. Nu uitaţi că pe Mântuitorul, în întreita ispitire, L-a ispitit cu pasaje din Sfânta Scriptură. Faptul că ni se aduc pasaje din Sfânta Scriptură ca să ne înveţe cum să fim mai departe de Hristos nu este deloc de la Hristos.

Deci: masca, deocamdată, mi se pare că statul o impune pentru că poate să o impună, dar mie, personal, nu mi se pare că e ceea ce ar trebui să fie făcut. O face doar pentru că statul îşi arată puterea lui absolută asupra noastră, ca cetăţeni, ceea ce mi se pare odios într-o democraţie. O paranteză totuşi: în Belgia se poartă mască de nu-ştiu-când, cred că de prin august, integral, aşa cum trebuie să purtăm noi acum, şi au cea mai mare mortalitate din partea de vest a Europei. În Olanda, în Suedia, nu se poartă mască, şi n-am auzit nimic despre mortalitate, ceea ce înseamnă că nu este cutremurătoare, încât să apară pe toate ştirile de la noi din ţară. Aşa, ca o observaţie. Deci o purtăm pentru că statul ne abuzează şi nu avem ce face. Dar să ştim că nu prin faptul că o purtăm ne dovedim buni creştini. Creştinismul este într-o altă zonă. Creştinismul înseamnă să fii liber în sufletul tău, să fii compătimitor faţă de cel de lângă tine, să-l iubeşti cu adevărat, nu să te prefaci că-l iubeşti şi că-i porţi de grijă stând cu o mască şi la distanţă de el. Creştinismul înseamnă că, atunci când omul de lângă tine suferă, să-l ajuţi. Nu să stai la distanţă ca nu cumva să te îmbolnăveşti. Înseamnă că, dacă are o nevoie, sufletească sau trupească, să-l ajuţi. Hristos S-a apropiat şi de leproşi căci s-a spus şi asta, cum că Hristos, dacă ar fi trăit în lumea asta, Hristos ar fi purtat mască. Hristos S-a apropiat de leproşi şi a pus mâna pe ei şi i-a vindecat! Şi sfinţii mari, de pildă Sfântul Vasile cel Mare a intrat şi a stat cu leproşii. Nu i-a fost frică. Bineînţeles, s-a spus că noi nu suntem la măsura lui Hristos şi a sfinţilor. Dar măcar să nu se mai aducă argumentul acesta.

Deci masca o purtăm pentru că ne obligă statul, dar să ne aşteptăm, din păcate, la măsuri din ce în ce mai opresive. Şi la un moment dat trebuie să ne hotărâm când să punem punct şi unde spunem <Pe aici nu se trece! Până aici este!> Unde punem punct în viaţa noastră, în sufletul nostru, atunci când statul va intra peste credinţa noastră în mod indirect? Unde? Dacă mi se va spune tot aşa, ca acum cu masca, care oricum vine prea în contact cu trupul meu ca să îmi convină, e prea invazivă, dar dacă mi se va spune: <De acum eşti obligat să porţi întotdeauna telefonul la tine, ca să stiu unde eşti! Te oblig prin lege! Şi îţi plătesc şi un abonament minimal, dar eşti obligat să îl porţi întotdeauna la tine şi întotdeauna conectat.> Sunt de acord, nu sunt de acord…? Dacă mi se va spune mai departe: <De acum toată lumea este obligată să bea numai apă plată de nu-ştiu-care!>? Dacă mi se va spune: <De acum toată lumea este obligată să iasă la chelie pe stradă!> Vedeţi, toate astea sunt lucruri absurde! În ianuarie cine s-ar fi gândit că o să ajungem în situaţia asta pentru ceva pe care nimeni nu-l vede?

Am întrebat săptămâna trecută şi nu mi s-a răspuns: vreau să cunosc şi eu pe cineva care ştie direct şi personal patru oameni care au murit de covid. Trei oameni care au murit de covid! Nu mi-a răspuns nimeni. Şi sunt cel puţin 200 de oameni care ascultă predica asta şi nu mi-a răspuns nimeni! A, sunt în statistici. Ştim, unii dintre noi suntem mai bătrâni şi ne aducem aminte de ce producţie aveam la hectar pe vremea lui Ceauşescu: câtă era nevoie, atâta aveam. Se cărau oile dintr-o parte în alta când venea tovarăşu’ ca să fie oile grase şi frumoase. Şi ştim că nu o duceam nici atunci teribil de bine, în ciuda marilor producţii la hectar. Ne pricepem să manipulăm statisticile, ne pricepem să manipulăm oamenii, ne pricepem să transformăm poporul într-o populaţie. Vă rog frumos să fiţi cu luare-aminte, să staţi într-adevăr cuminţi, dar şi cu mintea întreagă.

Dacă se va putea să mergem în pelerinaj la Sfântul Dimitrie, dacă se dă drumul, doar nouă, celor din Bucureşti, va rog să mergeţi. Să ne rugăm cu toţii ca Sfântul Dumitru, cel care încetul cu încetul, într-o sută de ani, prin lucrarea lui şi prezenţa lui, ne-a scăpat de turci, acum mult mai repede să ne scape de nenorocirea asta. Amin.”

Legaturi:

Părintele Tudor Ciocan – Cuvânt la pomenirea SFINȚILOR MARTIRI TRANSILVĂNENI. Ambițiile papismului, însemnătatea dreptei învățături, RESTRÂNGEREA LIBERTĂȚII RELIGIOASE și SLĂBIREA CREDINȚEI în numele salvării sănătății: “Să deschidem ochii în jurul nostru. Să gândim cu mintea noastră” (AUDIO, TEXT)

Părintele Tudor Ciocan despre REAUA-CREDINȚĂ A AUTORITĂȚILOR care au oprit accesul la moaștele Cuvioasei Parascheva: “TRUPUL SFINTEI ESTE ÎNCONJURAT CU PAZĂ. Am ajuns să fim vrăjmășiți de propriii noștri conducători. Pentru binele nostru! Am mai auzit placa asta! În ‘47, atunci a venit cu tancurile rusești” (AUDIO, TEXT)

Pr. Tudor Ciocan – cuvinte actuale la ADORMIREA MAICII DOMNULUI (audio, text): “NU VREAU SĂ NE OBIȘNUIM CU NEFIRESCUL, NU NE PUTEM ACOMODA CU LUMEA ACEASTA. Nu ne separăm cu nici un pas de credința cea adevărată! Îndepărtarea oamenilor de Hristos se face prin ERODĂRI SUCCESIVE!”. Despre CUMINȚENIA și ASCULTAREA duhovnicești VERSUS cele lumești

Predică trezitoare despre LUPTA VICLEANĂ DE A FI DESPĂRTIȚI DE DUMNEZEU, DE A NE LEPĂDA DE HRISTOS, ca să rămânem sănătoși în această lume și despre SISTEMATICA ÎNFRICOȘARE practicată de către mai-marii lumii, care are ca scop “ÎNCHIRCIREA SUFLETELOR și ÎNDOBITOCIREA NOASTRĂ, transformarea noastră în animale speriate”

Arhim. DUMITRU COBZARU – adevăruri grele despre semnificația PANDEMIEI: “Trăim semnele Sfârșitului Lumii. ÎNCEPE O PRIGOANĂ la alt nivel, MULT MAI PERFID, care nu ucide atât trupul, cât mai ales mintea, inima, sufletul. DIAVOLUL NE VREA MOARTEA CU ORICE PREȚ” (video, predica la SF. MARE MUCENIC DIMITRIE)

PARINTELE MELCHISEDEC DE LA PUTNA: “Toată mișcarea de azi are o singură țintă: credința ortodoxă! ȚINTA ESTE SUFLETUL TĂU, frate și soră care mă asculți! Prin înlăturarea pelerinajelor s-a pus o piedică harului lui Dumnezeu” (VIDEO, TEXT)

 

***

Dacă vrei să vezi cum va arăta „BISERICA” LUI ANTIHRIST aruncă o privire la ÎNTÂLNIREA INTER-RELIGIOASĂ PENTRU PACE de la Roma. De ce „momentul istoric” în care lideri religioși, printre care și MITROPOLITUL IOSIF al BOR, au semnat un APEL PENTRU PACE, este corespondentul religios al MARII RESETĂRI, aka NOUA ORDINE MONDIALĂ?


Categorii

Ecumenism, Noua ordine mondiala/ Masonerie, Pandemia Covid-19, Portile Iadului, Preot Tudor Ciocan, Prigoana impotriva crestinilor, Vremurile in care traim

Etichete (taguri)

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Articolul urmator/anterior

Comentarii

10 Commentarii la ““Suntem trataţi ca o cireadă” – Pr. Tudor Ciocan despre UNIREA RELIGIILOR intru crezul comun secularist, IMPUNEREA PURTARII MASTII ORIUNDE, abuzul statului, PRIGOANA SI LEPADAREA INDIRECTE ALE CRESTINILOR: “La un moment dat trebuie să ne hotărâm când să punem punct şi unde spunem Pe aici nu se trece!”

  1. Pingback: CUVÂNTUL PREASFIȚITULUI MACARIE la sărbătoarea Sfântului Dimitrie cel Nou: “Paradoxal este că, fiind obligați oamenii să poarte măști, MULTE MĂȘTI CAD. Fiindcă omul este o ființă socială. OMUL ESTE FĂCUT PENTRU COMUNIUNE. Noi avem n
  2. Pingback: PS BENEDICT la Sfantul Mare Mc. Dimitrie: “E NEVOIE SI DE GLAS PROFETIC la un moment dat si sa se spuna: ASA NU, ASA NU SE MAI POATE. Daca noi respectam pe ceilalti, si ei sunt chemati sa ne respecte pe noi! E MOMENTUL SA ALEGEM, SA NU MAI FIM CALDI
  3. Pingback: PROTOS. HRISOSTOM (Mănăstirea Putna): “Noi suntem astăzi puși în fața unor ALEGERI. Încă nu suntem pe deplin forțați, dar aproape, nu mai e mult, SĂ FACEM COMPROMISURI care tare mă tem că ÎNDATĂ VOR FI EGALE CU LEPĂDAREA” (vide
  4. Pingback: SĂ CONȘTIENTIZĂM MAREA MINCIUNĂ ÎN CARE SUNTEM PUȘI SĂ TRĂIM, SĂ NU O LĂSĂM SĂ INTRE ÎN SUFLETUL NOSTRU! Părintele Tudor Ciocan: “Sunt absolut convins c-o să pornească din nou un tăvălug împotriva creștinilor” | Cuvântul O
  5. Pingback: PĂRINTELE EMIL JURCAN ia atitudine față de umilirea Bisericii și terfelirea poporului de către CONDUCĂTORI și MASS-MEDIA: “Fiţi cinstiţi cu poporul. Nu faceţi din boală o afacere! Nu vă îmbogăţiţi pe marginea suferinţei omului! Nu t
  6. Pingback: SFANTUL APOSTOL ANDREI, abuzurile autorităților asupra Bisericii în pandemie și PUTEREA CREDINȚEI BIRUITOARE PRIN VEACURI. Părintele Tudor Ciocan: “Puterea lui Dumnezeu nu se manifestă aşa cum cred oamenii, în forţă militară sau în orga
  7. Pingback: IROD ȘI ANTIHRIST. Puterea absolută care ucide, impunerea prin forță a răului și SCĂPAREA DIN MÂINILE SATANEI: “Salvarea de Antihrist nu vine pe orizontală” (Predică AUDIO + TEXT) | Cuvântul Ortodox
  8. Pingback: Părintele TUDOR CIOCAN: “Ceea ce gustăm acuma, această limitare a libertății este doar sămânța societății viitoare în care ACEASTĂ LIBERTATE ESTE NIMICITĂ! În momentul în care începi să cedezi libertatea, ÎN CHIAR TRUPUL TĂU, la p
  9. Pingback: Între “circ” și “război” – de la arenele arhipline de la “EURO” sau WIMBLEDON la “TULPINA DELTA” și IMPERATIVUL VACCINĂRII infailibile și culpabilizante. CINE ȘI ÎN CE SCOP NE MINTE ȘI NE ÎNG
  10. Pingback: Între “circ” și “război” – de la arenele arhipline de la “EURO” sau WIMBLEDON la “TULPINA DELTA” și IMPERATIVUL VACCINĂRII “infailibile” și culpabilizante. CINE ȘI ÎN CE SCOP NE MIN
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Carti

Articole recomandate

Rânduială de rugăciune

Articole Recomandate

Carti recomandate