DEMONTAREA MANIPULARILOR GROSOLANE ALE BLOGGERULUI SACCSIV. Si o invitatie la reflectie pe marginea lucrarii “sistemului” antihristic. Sine ira et studio, daca e posibil…

9-09-2010 13 minute Sublinieri

UPDATE: Noi si noi calomnii curg la robinetul intoxicarilor de tip securistic, purtand marca inregistrata Saccsiv si Apologeticum:

  • Dezmintiri din partea noastra ale noilor mizerii grosolane care ni se arunca in carca: AICI, AICI si AICI

***

Cititi, va rugam, si explicatiile pe care le-am dat in legatura cu noile minciuni nerusinate si ticaloase proferate la adresa noastra si a parintelui Mihail Stanciu, in comentariile de aici:

*

Autorul blogului Saccsiv, care de la o vreme pare sa nu mai aiba liniste si nici sa mai aiba vreun alt scop si vreo alta lucrare decat acelea de a ne provoca si a ne ataca neincetat, practic ZI DE ZI, a reusit deja sa puna varf manipularilor care tintesc in mod fatis discreditarea siteului nostru. Si de aceasta data, dar parca mai rau decat oricand, ne-a rastalmacit cuvintele si a mistificat grav sensul unor idei pe care le-am exprimat, in cadrul a 3 (trei) comentarii, prezentate insa de el compilat, amestecand fragmente din ele,  scoase din context, si publicate ca si cum ar fi fost unul singur, fara sa dea link catre ele, spre verificare (asa cum era normal) si asa cum, altminteri, face de fiecare data, cu maxima acrivie. Asa s-a ajuns sa ne puna in seama o serie de afirmatii, care nici prin gand nu ne-au trecut, daramite sa le mai fi si scris.

Lucrul e cu atat mai grav cu cat respectivul autor ne-a citat pe larg, exact cu acele afirmatii care ii contraziceau manipularile facute pe seama noastra, deci stia foarte bine ce am scris si care e adevarul. Este vorba de articolul – cu titlul ales deliberat sa socheze din start: Naucitor: RAZBOI INTRU CUVANT considera ca ANTIHRISTUL va fi un OPONENT AL CIPURILOR.

Asadar, el ne imputa ca am fi afirmat asa ceva: “antihristul va fi oponentul cipurilor”. Mai pe larg, ca:

Altfel spus, razboinicii considera ca actele cu cip nu au nici o treaba cu semnul fiarei. Ele nu sunt decat etape spre crearea unei tinte impotriva careia se va lupta chiar antihristul. Care antihrist, va veni mai apoi cu un cu totul alt semn …

In viziunea razboinicilor, actele sunt doar o componenta a unei forme de dictatura, de tipul celor ce le-au insirat ei mai sus. O dictatura ca toate dictaturile din istoria umanitatii …

Tare. Pai, dupa ce au debitat aceasta teorie, e firesc sa ne atace furibund pe noi cei ce indemnam sa nu fie luate actele cu cip. Caci, nu-i asa, o lupta anti cip va duce si antihristul. Asadar, SISTEMUL s-a straduit sa construiasca o mega structura, doar pentru a-i oferi un front de lupta antihristului …

Aceasta este manipularea. Care e adevarul? Se va vedea chiar mai jos. Vom arata care sunt manipularile lui Saccsiv si apoi vom cita integral comentariile noastre preluate de el partial. Apoi vom explicita cateva afirmatii din comentarii, pentru a fi mai clare lucrurile si a ne preciza si mai raspicat pozitia.

1. Problema actelor noi cu cip:

Ce am scris noi?

“Da, desigur, este evident ca noile acte cu cip premerg pecetii”.

Ce spune Saccsiv despre noi?

“Altfel spus, razboinicii considera ca actele cu cip nu au nici o treaba cu semnul fiarei”.

Unde e adevarul? Spuneti voi.

2. Problema antihristului

Cea mai mare manipulare o face blogul Saccsiv in momentul in care ne atribuie afirmatia: antihristul va fi oponentul actelor cu cip.

Ce am scris noi, in realitate?

Insa este la fel de sigur, avand in vedere precedentul istoric si lucrarea de amagire cu care va veni antihristul, cael va poza intr-un oponent al lor, chipurile, sau al formei pe care o are aplicarea lor in acest moment.

Iata in schimb cum ne citeaza Saccsiv in articolul sau si cum ne interpreteaza (sublinierile cu rosu ne apartin):

Asadar, [“razboinicii”, n.n.] ne zic la inceput ca actele nu sunt insotite de vreo conditionare in credinta.”, adica, „ori credinta, ori viata”, iar mai apoi ne zic caOare chiar crede cineva ca antihristul va aparea asa, zicand: am venit sa va pun cipul, prostilor?”, „el va poza intr-un oponent al lor, sau al formei pe care o are aplicarea lor in acest moment”. (…) Altfel spus, razboinicii considera ca actele cu cip nu au nici o treaba cu semnul fiarei. Ele nu sunt decat etape spre crearea unei tinte impotriva careia se va lupta chiar antihristul. Care antihrist, va veni mai apoi cu un cu totul alt semn … (…) Tare. Pai, dupa ce au debitat aceasta teorie, e firesc sa ne atace furibund pe noi cei ce indemnam sa nu fie luate actele cu cip. Caci, nu-i asa, o lupta anti cip va duce si antihristul.

In primul rand, in acest pasaj ne-a citat GRAV TRUNCHIAT, tocmai ca sa ii iasa pasienta si sa imprime cat mai puternic in minte cititorilor ideea ca noi am fi scris despre antihrist ca “va lupta”, pe bune, impotriva cipurilor.

Dar noi am scris, negru pe alb, ca VA POZA, CHIPURILE, IN OPOZANT AL CIPURILOR! Adica antihrist va lucra mult mai subtil decat ne imaginam si va făţări imaginea unui luptător pentru libertatea omului si impotriva cipurilor. Deci, Saccsiv ar fi trebuit sa scrie, daca ar fi avut o minima onestitate si corectitudine, astfel: RAZBOI INTRU CUVANT considera ca ANTIHRISTUL VA POZA INTR-UN OPONENT AL CIPURILOR

Ce a scris, in schimb, Saccsiv?

RAZBOI INTRU CUVANT considera ca ANTIHRISTUL va fi un OPONENT AL CIPURILOR

Faceti diferenta intre “a lupta” si “a poza ca lupta”? Atunci pentru ce acel titlu mincinos care e menit sa inoculeze oricui nu sta sa analizeze, o idee complet falsa despre ceea ce sustine Razboi intru Cuvant?

3. Concluzie:

Saccsiv face urmatorul joc (si nu doar aici, si nu prima data in raport cu noi, din pacate):

X scrie ca cerul e albastru.

Saccsiv il preia, il citeaza initial exact in forma reala (cerul e albastru) si apoi comenteaza. Si comentand, spune:

Ia uitati-va ce nebunie, X scrie ca cerul este negru.

Cum se numeste asta?

Repetam ce am scris: ANTIHRISTUL VA POZA IN MARE OPONENT AL ACTELOR CU CIP! Intre va poza si va fi este exact distanta dintre ADEVAR si MANIPULARE…

Si am adaugat noi acolo:

va poza intr-un oponent al lor sau al FORMEI pe care o au in prezent“.

Adica: el ar putea sa pozeze in mare oponent al actelor cu cip si sa introduca pecetea intr-un mod care sa para omenirii drept marea salvare. Deci era mai mult decat clar ca nu avem in vedere un oponent real, sincer, al cardurilor, cipurilor etc… Intr-un alt comentariu am si precizat unul din motivele care ne-au dus catre acest tip de rationament (ipotetic, dar plauzibil, dupa parerea noastra):

“Deocamdata inca se experimenteaza si psihologic pe noi. Sa nu sarim sa zicem “Lupul” inainte de vreme. Dovada este si ca in UK le-au retras. Deci nu se impiedica defel “sistemul” de un mijloc sau de altul. De astea chiar putem scapa deocamdata, daca Biserica ar lucra macar la fel de activ ca ONG-urile, dar in modul sau propriu (si haideti sa ne intrebam totusi cum de cele mai antihristice organizatii sunt, totusi, virulent anti-biometrie?) si cu mult tact si discernamant, lucrurile inca nu ar lua-o asa de rau razna, atat de-a stanga, cat si de-a dreapta… E nevoie insa de trezvie, de “prezenta” pe toate liniile, INCEPAND cu cea duhovniceasca si terminand tot cu ea!”

Faptul ca asociatii cu agenda fatis anticrestina si anti-traditie, precum APADOR-CH, ACCEPT sau cea condusa de “catavencul” Mircea Toma (al carei nume ne scapa), etc. au manifestat anul acesta o puternica opozitie fata de actele biometrice asta nu ne sugereaza nimic? Nu putem zice ca slugile antihristului deja, de pe acum “pozeaza” ca lupta impotriva actelor cu cip? Nu arata asta o tendinta care trebuie urmarita foarte atent? Ca sa nu mai spunem de atatea persoane sau ONG-uri pretins “crestine” care nu se stie daca nu slujesc si ele cu sarg si cu drag, “sistemului”…

Si inca mai scriam, in acelasi loc:

Repetam, pare ca deocamdata suntem in teste. Cand vor vrea sa ne incoloneze definitiv si irevocabil… nu ne mai dau optiuni si alternative, nici portite, nici posibilitati de amanare sau de fentare. Si nici nu va fi ceva care sa fie numai in anumite tari, si in altele nu. Planul lor pare sa fie cu totul altul… Unii au vorbit (si bine au vorbit) despre ‘falsa noua ordine mondiala’ si “adevarata noua ordine”… dar nu au dus lucrurile pana la capat. Intentionat sau pentru ca nu s-au gandit mai profund. Nu pun lucrurile in context. Sa meditam putin la asta… poate vom si dezvolta subiectul cand avem un pic de timp.

Cel care a vorbit despre aceasta este chiar Saccsiv. Daca ar lepada pretentia de infailibilitate si ar duce gandirea pana la capat, ar lua in consideratie exemplele pe care le-am dat si ar intelege ca ipotezele pe care le-am propus sunt exact pe linia aceasta. Corecte sau gresite – nu stim. Aici nu e vorba de adevaruri revelate. Sunt lucruri care, intre niste oameni de buna credinta, se pot si ar trebui sa se discute, “la rece” si fara ura sau orgoliu ca (ti se pare ca) esti cel mai tare…

Revenind, ne spunem gandul nostru, poate prost, dar noi zicem ca e mai mult decat logic. Si il propunem macar ca o tema de reflectie. Nu de aruncat cu acuzatii si nu de facut galagie. De stat putin linistit si de… gandit.

“Sistemul” nu are niciun interes sa se auto-boicoteze in mod real. Nu poate lupta mana lui dreapta impotriva capului. Dar o poate simula, daca ii serveste unui anumit tip de joc. Pentru a crea diversiunile vitale pentru reusita planurilor sale. Esential pentru el este sa creeze SURPRIZA, nu sa dea totul pe tava, previzibil. Iar pregatirea surprizei cere, pe de o parte, MAXIMA DISCRETIE, iar pe de alta parte, amestecarea adevarului cu minciunea si lansarea unor perdele de fum extrem de orbitoare, crearea unui spectacol extrem de galagios, dar si de credibil, care sa distraga atentia.

De ce spune Evanghelia ca acela “va insela, de este cu putinta, chiar si pe cei alesi”? Cum o va putea face daca va fi atat de previzibil si daca circula nestingherite, in lumea larga, INCEPAND CU MEDIILE PROTESTANTE SI YOGHINE (!), la liber si la discretie, toate informatiile despre ce ni se pregateste, pana la ultimele detalii?!

Si fratele Gigel Chiazna sugereaza ca o astfel de sursa protestanta dubioasa “anti-sistem” a stat la baza unor teorii vehiculate chiar in lumea ortodoxa:

Aberatiile din Apocalipsa 13 sunt in mare parte inspirate din ideile unui protestant care se numeste Texe Marrs, si mai exact din a sa carte Project L.U.C.I.D. In lumea libera (aka SUA) apocalipsa vine permanent de decenii, inca de pe cand comunismul era fiara care venea de la rasarit sa inghita poporul crestin american si prin urmare doar cei care se abonau la newsletterul pe bani ale profetilor sau le cumparau cartile si produsele sponsorilor radioshow-urilor lor erau pregatiti sa infrunte fiara. Buncare indopate cu conserve, generatoare solare sau de vant, purificatoare de apa cu fitlre care convertesc umiditatea in apa de baut, seminte organice sau monezi de aur sunt “produsele” pe care le vand acestia si care vin la pachet cu spaimele si temerile fara de care unii oameni nu pot sa traiasca daca nu le rumega. Iar explozia pretului aurului, desi pusa de multi pe seama scaderii increderii oamenilor in hartiile tiparite de guverne, este mai degraba o consecinta a propagandei pe care dealerii de aur (sub orice forma, de la certificate, actiuni, lingouri pana la monezi) o fac prin intermediul sectarilor apocaliptici expliciti sau mai putini expliciti care sperie oamenii si profetesc sfarsitul inevitabil al sistemului actual.

Intrati numai putin pe linkul cartii lui Texe Mars:

Project L.U.C.I.D.—The Beast 666 Universal Human Control System: It’s frightening, and it’s real. In this stunning book, noted author Texe Marrs unravels the secrets of Project L.U.C.I.D., the covert government operation destined to devour the whole world. Soon, every person on Earth—even newborn babies—will be issued the universal biometrics I.D. card. Resisters will have a mind control biochip surgically implanted in their brains. The ISO 9000 program requires that all manufactured goods be controlled with the number of the beast, 666.

Adica noi, cumparatorii naivi, trebuie sa credem ca autorul cartii a reusit sa “dezvaluie SECRETELE proiectului LUCID, operatiunea ascunsa a guvernului destinata sa devoreze intreaga lume”. Chiar asa prost sa fie sistemul asta? Sa se lase descoperit si cel care face asta sa mai aiba si tupeul sa vanda cartea pe bani, folosind bine-mersi chiar serviciile sistemului? Vezi si dezvaluirile cu nemiluita, tot mai multe in ultima vreme, pe care “sistemul” le permite cu mare generozitate despre organizatiile sale secrete, mergandu-se, de pilda, pana la invitarea celor mai “feroce” autori anti-Bilderberg direct in Parlamentul European pentru… a demasca planurile “elitelor” lumii!

Ceva nu e in regula aici… Iar din “FNOM”-ul (“Falsa Noua ordine mondiala”) care va fi sacrificat nu stiu daca are cineva “revelatii” despre ce va intra si ce nu va intra… Dar nu ni se pare deloc exclus sau neverosimil sa intre si anumite structuri de control care sa fie, macar pentru o vreme, “sacrificate”… la “revolutia” care ar putea sa vina pentru a rasturna… doar primul cap al Matrioskai “sistemului”.

Si oare nu ne imaginam ca  “sistemul” are tot interesul sa creeze in permanenta false teme, false tinte, sa ne lase suspect de facil accesul la informatii “interzise” si sa ne livreze cu mare usurinta informatii sau sa directioneze campanii in anumite directii, tocmai pentru a ne face sa “muscam momeala”, sarind toti, prosteste, in alta directie decat cea in care ni se va da lovitura de gratie? Mai mult decat atat, ne inchipuim ca Antihristul este atat de stupid incat sa ne traseze dinainte, cat se poate de linear si de “transparent”, directia de evolutie a planurilor sale diavolesti? Si sa ne mai lase, culmea, si libertatea de a i ne impotrivi public, pe internet, de a ne “organiza”?

Sa spui – cu smerenie, desigur 🙂 – ca esti o “enciclopedie” care stie totul despre “sistem” si, hm…. sa ignori sau sa ridiculizezi cu superioritate aceste banale rationamente de bun-simt… nu e lucru tocmai cuminte. In fine, sa zicem ca toti gresim. Mai ramane sa avem curajul “extrem” 🙂 sa trecem si peste orgolii si sa acceptam si cand altul poate avea dreptate… macar in parte. Nu sa cautam sa-l desfiintam, scornindu-i vini inexistente…

*

Ce am scris in comentariile de mai jos, si in pozitiile noastre sunt niste observatii personale, intemeiate insa pe Sfanta Scriptura si pe Traditia Bisericii. Trebuie spus mai intai ca nu se gaseste nicio profetie, niciun cuvant al Bisericii in care sa se arate ca, in vremurile de pe urma, va exista un moment INAINTEA pecetlurii in care oamenii sa fie prigoniti doar pentru un semn, pentru actele de identitate. Asa ceva efectiv, ca un fel de pre-pecete nu exista, dupa cum a aratat si Fericitul preot neo-martir Daniil. Doar in sectele neoprotestante se face caz la modul extrem de actele de identitate si de iesirea din sistem pe un asemenea motiv.

Reluam, asadar, comentariile noastre, care ne precizeaza cat se poate de limpede pozitia si care ridica in discutie niste teme de reflectie asupra Antihristului. Revenim, ulterior, cu explicatii pentru alte afirmatii incorecte facute pe acelasi blog in raport cu spusele noastre:

pe 07 Sep 2010 la 13:41 # admin

@adrian: comentariul fratiei tale este un bun exemplu practic de cum a reusit aplicarea principiului repetarii minciunii pana devine un adevar general-valabil. Este dureros sa vezi cum oameni cu judecata au cazut victime acestei crase minciuni, ca noi am fi dat inapoi. Frate adrian, am fost si suntem in aceeasi linie a marturisirii ortodoxe si a opozitiei fata de sistemul totalitar de supraveghere si control pregatit prin actele cu cip in care s-au gasit altii mai mari decat noi, ale caror avertizari le-am spus pe larg pe site. De altfel, noi am atentionat printre primii, in mod sistematic, serios, cu trimiteri asupra pozitiilor ortodoxe, asupra planului de a se introduce si la noi guvernarea electronica: http://www.cuvantul-ortodox.ro/2010/04/14/totalitarism-electronic-big-brother-se-pregateste-sa-isi-intre-in-drepturi-in-romania/

Sau avertizarea facuta cat de curand, abia acum doua luni: http://www.cuvantul-ortodox.ro/2010/06/30/ceea-ce-traim-acum/
Am dat mereu stiri privitoare la planurile pe acest palier, ultimul calup de stiri incluzand si el asemenea trimiteri. Avem rubrica speciala dedicata temei Big Brotherului electronic: http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/category/era-big-brother/

Nimic nu s-a schimbat si orice cititor onest o poate cerceta si vedea. Am fost, suntem si vom fi mereu pe aceeasi pozitie consecventa de marturisire a pozitiei ortodoxe fata de actele de identitate biometrice si/sau cu cip, fata de planurile de a se construi inchisori electronice. Nu ne-am schimbat cu o iota principiile. Totul a pornit de la faptul ca NU AM PRIMIT urmatoarele:
– a spune ca primirea actelor cu cip este lepadare si pierderea harului preotiei sau de botez
– a face din opozitia fata de actele cu cip inceputul, mijlocul si scopul vietii crestine (adica a provoca oamenilor obsesii si psihoze)
– a indemna oamenii sa moara cu zile si sa provoace inutil autoritatile, punandu-i sa isi vanda bunurile, casa, sa iasa din sistem, sa refuze ingrijirea medicala, sa scoata copii de la scoala, sa se retraga aiurea (nici macar la sate), in munti si pesteri.


Acestea nu le-am primit si nu le primim, ci le socotim ca fiind de la tatal minciunii. Ele nu se regasesc in pozitiile ortodoxe.Noi ne mentinem pe calea de mijloc, care este a Bisericii. Daca am primi cele expuse mai sus ne-am dezice de noi insine si de tot ce am facut pana acum. Muntele Athos nu a indemnat la asa ceva (probabil de aia a inceput sa fie atacat acum, de curand, pe un blog “anti-sistem”).
Nu noi ne-am schimbat, ci in interiorul nostru a intrat celebra coloana a 5-a, fratii mincinosi, tradatorii si manipulatorii, sforarii si iudele. Unde ne-o fi fost trezvia? Experienta ar fi trebuit sa ne arate ca in orice razboi se strecoara o astfel de “coloana”, a spionilor si a agentilor cu dubla apartenenta! Nu am fost atenti, am fost naivi, si acum platim pentru asta…

pe 07 Sep 2010 la 16:24 # edit this admin

@Florin:

Caci totul se rezuma la 2 alternative.

Crezi? Tocmai, ca nu este asa. Voi nu faceti decat sa ratati esenta problemei. Atat cei care urla acum SA NU PRIMIM, cat si cei care spun ca NU E NICIO PROBLEMA, le luam!Nu degeaba spune parintele Arsenie Papacioc ca el, personal, nu le ia, si nu degeaba Sinoadele Bisericilor Ortodoxe au admonestat autoritatile pentru planurile de introducere a noilor metode de identificare a populatiei. Rezolvarea problemei se face insa prin dezbatere soborniceasca, prin ascultare de Biserica, prin raportare la Traditie si la Profetii, si nu prin opinii personale extremiste si haiducisme gratuite.

Acum, sa aruncam o privire mai atenta:

Exista unii care au deraiat cu totul si afirma ca primirea actelor cu cip, asa cum sunt ele acum, este lepadare si pierdere a harului. Acest lucru este absurd, de vreme ce actele nici macar nu contin codul 666 si nu sunt insotite de vreo conditionare in credinta.

Exista ceilalti care, mai subtili, ar zice ca totusi nu e lepadare, insa faptul ca sunt primite te face complice la jocul diavolului si, prin acceptarea numarului de identificare, iti altereaza cumva identitatea de persoana. Trebuie sa intelegem insa un lucru – tiranii si imperiile strivitoare au folosit intotdeauna metode de control si inginerie sociala. Recenzarea si inscrierea au fost folosite inca din antichitate, din timpurile biblice. Ele nu sunt neutre in sine, ci reprezinta un aspect al robiei in care s-a aflat omul. Dar niciodata nu au a fost cazul ca prin supunerea fata de ele sa fie vorba de complicitate. Mantuitorul, alaturi de dreptul Iosif si Maica Sa au mers special pentru a fi numarati si inscrisi in scriptele lui Cezar. Oare facea aceasta Cezar de dragul numaratului? Sau pentru a isi supune mai bine populatiile de sub stapanirea lui? Evident ca pentru a isi supune mai bine populatiile stapanirii lui, una idolatra si cu accente tiranice.

Vedem si din alte exemple din Vechiul Testament ca se practica recenzarea si inscrierea. Exista insa un moment in care acestea sunt respinse – in momentul in care sunt insotite de un SANTAJ explicit care lasa supusilor de ales: ori se leapada de credinta parintilor ori isi pierd viata. Asadar, nimic pe ascuns, nimic neclar – ori credinta, ori viata. Si in Apocalipsa se profeteste aceeasi situatie: exista un SANTAJ explicit, care consta in: a il primi pe antihrist sau a iti pierde viata. Acolo nu vei avea loc de intors. Asa arata si profetiile, asa arata si Scripturile.

Aceste realitati sunt valabile si pentru timpurile moderne. Trebuie sa se stie, de pilda, ca rostul introducerii buletinelor de identitate in URSS a fost legat de practicarea ingineriei sociale si a terorii. O spune insusi Alexandr Soljenitin in Arhipelagul Gulag. Asadar, gandul introducerii acestor buletine este de-a dreptul diavolesc. Iar insemnele de pe el masonice, comuniste, ateiste etc. A privat insa primirea acestor buletine comuniste pe cineva de har? Evident ca nu. Ar fi o hula adusa impotriva Duhului Sfant care a lucrat prin atatia martiri si marturisitori ai Gulagului, printre care se numara si Soljenitin, sa afirme asa ceva. Si ghiciti ce, niciunul dintre ei nu a murit pentru buletin, ci atunci cand a fost pus in fata unei alegeri capitale: ori Hristos si inchisoarea/moartea/tortura, ori viata libera dar lepadarea de Dumnezeu.

In privinta numarului asociat numelui de botez, aici este si mai simplu: in lagare prizonierii nu erau strigati si identificati dupa nume, ci dupa numar. Nu a lipsit insa pe nimeni acest lucru de harul botezului si de propria integritate a constiintei. Si numarul asociat persoanei, pentru identificarea sa, este practicat demult, pe scara larga, pe plan mondial (nu peste tot inca). Nu a lipsit insa pe nicio persoana acest numar de libertatea vointei si de vocea constiintei.

Asadar, nu putem spune ca primirea unor acte de identitate ne face complici la sistemul antihristic. Altceva ne face complici: aderarea la ideologia antihristica, la valorile antihristice, la filosofia antihristica. De aceea ne opunem noilor acte de identitate cu cip/biometrice, nu pentru ca ar fi ceva in sine, ci pentru ca fac parte dintr-o ideologie a supravegherii si a controlului total, a robiei. Insa aceasta opunere trebuie dusa cu dreapta socoteala, cu discernamant, nu prin extremismele descrise de noi mai sus. Si nu doar pentru ca acele conceptii sunt deraiate complet, ci si pentru ca antihristul va face un joc si mai periculos decat credem noi.

Oare noi credem ca totalitarismul lui antihrist sta sa vina sau sa cada intr-un cip? Cat de naivi trebuie sa fim pentru asta? Oare daca Marea Britanie a renuntat la actele biometrice, asta inseamna ca tara aceea e ferita de inselaciunea antihristica? Evident ca nu! Tot istoria ne invata si in aceasta privinta: fiecare revolutie a protestat fata de tirania regimului precedent, dar a instaurat o tiranie si mai acerba! Asa au fost iacobinii, care au infierat tirania Vechiului Regim monarhic si care au scaldat Franta in teroare si dictatura. Asa au facut si bolsevicii, care au infierat si urlat impotriva Vechiului Regim Tarist si a “opresiunii” sale, instaurand cel mai terorist si tiranic, totalitar regim din istorie. Asa va fi si cu antihristul! El va veni ca un lider care promite eliberarea! Oare chiar crede cineva ca antihristul va aparea asa, zicand: am venit sa va pun cipul, prostilor? Nu, el va veni cu un mesaj exact pe dos: am venit sa va eliberez de tiranie, de lagare, de totalitarism. Si omenirea il va crede si il va urma, asa spune Apocalipsa! Si atunci va pune, intr-o forma neasteptata, pecetea pe cei care il vor urma! Da, desigur, este evident ca noile acte cu cip premerg pecetii. Insa este la fel de sigur, avand in vedere precedentul istoric si lucrarea de amagire cu care va veni antihristul, cael va poza intr-un oponent al lor, chipurile, sau al formei pe care o are aplicarea lor in acest moment. De aceea e absolut necesar sa nu credem ca ne-am lamurit cu privire la forma pe care o va lua pecetluirea si cu privire la frontul pe care va aparea antihrist. Macar atata sa fi invatat din Scripturi, ca el va aparea de unde nu se asteapta nimeni, si va spune lucruri care vor mira pe toti. Doar cei care vor fi dobandit duhul pocaintei adevarate si harul dumnezeiesc nu se vor lasa inselati. Aceasta este conditia necesara mantuirii, dupa cum arata toate profetiile Bisericii cu privire la vremurile lui antihrist. Iar noi trecem atat de usor peste aceste avertismente lasate de Biserica, si credem ca am inteles totul, si vom fi, vorba parintelui Arsenie, ca niste prosti prinsi in capcanele intinse de slujitorii tatalui minciunii

PS: cand vom deschide ochii? Iata ca acum se vantura o filmare cu un soi de parinte despre care se spune ca ar fi Egumenul Man. Optina. Realitatea despre el ni se spune, pe acelasi site, dar la alta postare:

Egumen de la Optina, s-a nascut dupa revolutie, in anul 1918.
A trecut prin tot razboiul. In anul 1951 a venit la manastirea Pskovo-Pechersk.
Hirotonit preot din 1954. Dupa deschiderea manastirei Optina a fost unul din duhovnicii manastirii. Apoi nu i s-a permis sa imbrace epitrahilul.

Frumos, deci venim cu parinti opriti de la slujire ca sa intarim toate bazaconiile. Evident, in postarea principala nu ni se arata aceasta informatie esentiala. Acest lucru se numeste dezinformare, calificata si data in fapt. Continuati, baieti, continuati…

*

Si inca ceva despre cifra 666. Suntem acuzati ca afirmam ca nu se afla in noile acte. Pai chiar nu se afla! Asta se poate vedea, din avion, chiar de pe blogul Saccsiv: Comentariul zilei (08.09.2010): PASAPORTUL BIOMETRIC are COD DE BARE?

E acolo o poza cu un pasaport care are un cod de bare INSA NU CODUL 666. Nimeni nu a demonstrat ca noile acte ar avea sa ceva. Iar Saccsiv stia, deoarece un comentator (Narcis), care s-a ocupat in trecut tocmai de problema 666 si a facut un studiu, il avertizase:

Legat de acel studiu, lucrurile ramin perfect valide si nestramutate! Tagurile RFID comunica cu readerele incepind orice propozitie cu “6″ transpus binar “110″. Nu e o coincidenta cum crede Pustnicul Digital este parte din standardul comunicatiei. Insa de aici si pina la a afirma ca tagurile RFID contin explicit 666 este o cale foaaaaaarte mare! Iar cum tot dialogul este si criptat cu atit mai putin vedem acesti multi “6″, nu numai 3… zeci de 6 se plimba pe unde radio la o interogare. Acum se pare ca vor folosi tehnologia smartcard care foloseste alt protocol, ISO/IEC 7816, care nu mai foloseste grupul logic de biti “110″ in antetul comenzilor.

In concluzie tehnic vorbind nu prea e nici urma de 666 in aceste cipuri. Daca ar fi, s-ar fi demonstrat pina acum…  Si nici nu e nevoie sa fie pentru ei. Nu aceasta este pecetea, inca nu avem un singur stat global cu un unic conducator la care sa te inchini.

Explicatii adiacente

Am afirmat explicit ca actele cu cip, ca si inscrierea, ca si recenzarea, fac parte dintr-un gand diabolic de controlare si tiranizare a oamenilor. Ele, prin urmare, sunt specifice TAINEI FARADELEGII. De aceea, de pilda, Dumnezeu il pedepseste aspru pe regele David cand face recensamant. Nu il lasa tocmai pe robul sau sa faca asa cum fac ceilalti imparati si regi ai oamenilor, care au nebunia gandului lui Nabucodonosor. De recenzare si inscriere se folosesc si Antioh Epifan, care il prefigureaza pe antihrist, precum si Ptoloemeu Filopatorul, care cauta sa ii extermine pe iudei.

Desi recenzarea si inscrierea (plus actele de identitate moderne) NU SUNT NEUTRE, ci fac parte dintr-un gand diabolic de controlare a populatiei, ele totusi sunt INGADUITE de Dumnezeu. Atat de mult ingaduite, incat Insusi Mantuitorul se supune recenzarii si inscrierii facute de Cezar – tiran idolatru si care se auto-zeifica.

Cand devin recenzarea, inscrierea si identificarea o problema esentiala legata de mantuire? In momentul in care sunt insotite de un SANTAJ explicit: credinta ori viata. Asa se intampla in cazul lui Antioh Epifan, asa se intampla in cazul lui Ptoloemeu Filopatorul. Pana la momentul SANTAJULUI, iudeii erau cetateni fideli ai acestor imperii idolatre. Dar cand a venit momentul EXPLICIT al alegerii, au infruntat prigoana si au mers la mucenicie.

Asadar, nu doar ca actualele acte cu cip se inscriu in linia antihristica a pecetii (intr-o faza extrem de avansata), insa inclusiv recenzarile si inscrierile din antichitatea biblica se inscriau, facand parte din TAINA FARADELEGII! Insa momentul muceniciei si al alegerii este declansat cand credinciosii sunt pusi in fata SANTAJULUI EXPLICIT: ori credinta, ori moartea! Asta nu o spunem noi, ci Sfanta Scriptura si Sfintii Parinti ai Bisericii.

Vom reveni, vrand Domnul, in perioada urmatoare si cu alte precizari necesare pentru a raspunde, pe cat ne sta in putinta, si a lamuri pe fratii de buna credinta care nu ne-au inteles pana acum intru totul  pozitia sau carora li s-au indus, in mod mai mult decat nedrept si neonest, indoieli si neincredere fata de noi.

Din nefericire, se pare ca am devenit cea mai mare problema a acestor grupari, care au inceput sa ignore din plin realitatile primejdioase ce se dezvolta in jurul nostru. Sa cautam sa nu cadem in aceasta capcana si sa ne pastram trezvia! Mergem, cu mila si ajutorul lui Dumnezeu, inainte, pe calea cea stramta, prigonita si din stanga si din dreapta, dar Imparateasca.


Categorii

Carduri electronice/ cipuri, Guvernarea electronica (E-GUVERNARE), Opinii, analize, Pagini Ortodoxe, Polemici, conflicte, zelotism, extremism, provocari, Saccsiv

Etichete (taguri)


Articolul urmator/anterior

Comentarii

174 Commentarii la “DEMONTAREA MANIPULARILOR GROSOLANE ALE BLOGGERULUI SACCSIV. Si o invitatie la reflectie pe marginea lucrarii “sistemului” antihristic. Sine ira et studio, daca e posibil…

VEZI COMENTARII MAI VECHI << Pagina 4 / 5 >> VEZI COMENTARII MAI NOI

  1. @ Petra

    Nu, nu…deci sa nu exageram si sa cadem in cealalta extrema sustinind ca saccsiv nu a facut nimic sau ca a facut rau ca nu e adevarat. A reusit totusi sa-i trezeasca pe multi din adormire si lincezeala. Eu de ex. am “agatat” multi comentatori ce-si faceau veacul pe ziarele online si aveau impresia ca statul ii iubeste ,directionindu-i pe blogul lui saccsiv si vreau sa spun ca acum unii dintre ei gandesc un pic altfel si isi pun intrebari. Macar asta si tot e ceva. Faptul ca multi altii am cazut in extrema adorarii sale, asta e altceva….a fost prostia mea si nu m-a obligat nimeni sa plec din Norvegia, nu m-a obligat nimeni sa-i trimit email-uri si nu m-a obligat nimeni sa postez ca idiotul cu patos pe blogul sau….asta a fost prostia mea si numai a mea. Oricum….poate chiar o fi grav bolnav si ii doresc insanatosire grabnica de la Dumnezeu si multa intelepciune ca sa-si vina in fire renuntind la tacticile de manipulare si linsaj virtual.

  2. @Petra

    Multumesc mult…ma aflu in strainatate deja la slujba pe care am gasit-o cu ajutorul Domnului in timp scurt. Da…am gresit atunci ca nu mi-am intrebat duhovnicul macar prin telefon. Eram la mare distanta de tara, printre straini….poate sti si tu cum este. Oricum…prea usor am aruncat darul ce-l primisem de la Maica Domnului dupa lungi cereri si rugaciuni ca sa vin acasa pentru nu se stie ce…..sa continui sa postez pe saccsiv !!!!! Curata lipsa de chibzuiala. Am avut duhovnic atunci si marturisesc asta cu nevrednicie ca am fost harazit sa-l am duhovnic pe arhim.Arsenie Papacioc. Am si acum duhovnic si chiar unul bun. Mi-a zis sa fiu atent cu internetul asta si cu tot felul de blogguri, sa intru numai ptr. strict necesar si pentru citiri folositoare (de ex.sa descarc cantari, acatiste, rugaciuni Vietile Sfintilor, Paterice) in fine, lucruri ce le pot obtine gratis si imediat pentru zidire. Multumesc inca odata tuturor pentru rabdare si sper ca va veti folosi de pataniile mele.

  3. Exista, am vazut, din unele comentarii de pe blogul respectiv, tendinta de care aduc la cunostinta din diverse surse, chiar de la unii masoni (zic ei), anii si perioade din acei ani (apropiati) cand se va declansa dezastrul sau cand va aparea Antihrist. Este aceasta tendinta de a pronostica aparitia acestor evenimente. E de bun simt sa ne gandim ca: in primul rand, masonii care detin informatii despre un anumit plan la nivel mondial, ar putea face acest gen de dezvaluiri, in al doilea rand, foarte putini dintre ei pot detin acest gen de informatii (foarte putin la varful organizatiei), in al treilea rand nu s-ar deconspira catre cei din afara organizatiei, caci adevaratii masoni nu isi declina apartenenta la masonerie, decat cei de fatada procedeaza astfel, iar in al patrulea rand, nici ei nu au cum sa cunoasca/sa fixeze o anumita data pentru declansarea unor evenimente, cu atat acela al aparitiei lui antihrist, intrucat si ei depind de conjuncturi, de evenimente, de caderea morala a popoarelor si mai ales de Voia lui Dumnezeu. Caci daca era asa simplu, organizau mai demult o criza economica, caci detin suficienta putere, dar nu este cum vor ei… mai conteaza si rugaciunile Sfintilor, si Sfintele Liturghii care tin lumea si care impiedica orice plan (malefic) de anvergura sa poata fi pus in aplicare.

    Pe langa aceasta, sunt Parinti care ne avertizeaza cu privire la aceasta ispita care exista printre credinciosi, de a cauta sa aflam, sa “ghicim” cand se vor intampla dezastrele apocaliptice si aparitia lui Antihrist. Citez mai jos ce spune referitor la acest aspect parintele pustnic Proclu:

    Se zice ca Sfintia voastra ati spus ca s-a nascut deja Antihristul. E adevarat asta?

    – Da… auzi, uite ceva… Eu cu gura mea n-am putut zice ca s-o nascut adevarat; cand ma intreaba cineva daca s-o nascut, unde s-o nascut, cati ani are? Ai vazut? Daca eu n-am auzit, zvonul lumii: “unii zic «S-o nascut!», unii: «Nu s-o nascut!»” Astea sunt judecatile lui Dumnezeu si Bunul Dumnezeu o sa m-ajute in felul ista: nu ma-ntreaba cati ani are Antihrist, ori cand s-o nascut. De ce nu ne-am pazit mintea? De ce n-am pus inceput bun? De ce nu m-am pocait? Aiestea o sa ma-ntrebe Bunul Dumnezeu, nu cand cu cip ori fara cip… nu ma-ntreaba Dumnezeu. Cat L-am iubit, cat m-am pocait, cat am facut rau, ori cat am facut bine, asta… Daca am avut mila, mila gasesc. Dar asta este o ispita mare asupra Bisericii.

    Si ce spune avva Moise Aghioritul (http://www.cuvantul-ortodox.ro/2011/02/09/scurta-omilie-recenta-a-avvei-moise-aghioritul-chemare-la-trezvie-si-echilibru/):

    In aceasta cautare se dezvolta o demonologie, o antihristologie si o eshatologie, care se cladesc pe baze eronate. Exagerari, stabilirea unor date pentru sfarsitul lumii, relatari despre nasterea antihristului, si alte asemenea, produc teama in sufletele crestinilor, lucru ce nu este nici potrivit, nici folositor. Unii vorbesc mai mult de antihrist decat de Hristos. Preocuparea lor de baza este talcuirea vremurilor. Destui intelepti se nelinistesc de marea neliniste a credinciosilor. Cercetarea lor curenta este gasirea stirilor care sa le certifice parerile proprii. Consideram nefireasca aceasta reactie exagerata.

    Oamenii au lasat lupta impotriva patimilor potrivnice si sadirea virtutilor ravnite si se preocupa patimas toata ziua cu fantezii, frici, superstitii, cu asa-zisele vraji care li se fac, cu numere malefice, si altele. Au uitat de cercetarea [duhovniceasca], de rugaciune, de lucrarea cea buna, de pocainta, de viata legata de Sfintele Taine ale Bisericii, si se chinuiesc cu interpretari subiective si cu false teorii straine. Acestea toate ii indeparteaza de esenta, de fundamentul vietii duhovnicesti autentice, si-i conduc pe oameni intr-un labirint demonic, intunecat.

    Spunand acestea nu vrem sa zicem ca nu se petrece nimic. Nu propunem o stare de complacere nesanatoasa, o atitudine de indiferenta, de usuratate si ignoranta. Este nevoie desigur de trezvie, de atitudine, de barbatie, de impotrivire la orice nedreptate sau neadevar.
    […]
    Daca mult discutatul card al cetateanului ne lipseste de libertatile noastre, va trebui, fireste, sa nu-l luam (sa-l refuzam), ascultand de hotararea Bisericii. Dar nu trebuie sa traim continuu in suspiciune, in imaginatii, exagerari, fanatism, extremisme si lupte partizane. Frica, groaza, panica si revolta impotriva tuturor nu sunt moduri drepte de viata duhovniceasca.

    <Traim vremurile de pe urma? Se implinesc semnele vremurilor? Isi va pune antihrist pecetea sa? A venit sfarsitul lumii? Tot voia lui Dumnezeu se va face. Batranul sfant Siluan spunea: Si cerul cu pamantul de s-ar uni, nu ma tem. Hristos daruieste celor credinciosi lipsa fricii, netulburarea, nadejdea, optimismul si bucuria. Descurajarea, deprimarea, pesimismul si tulburarea (agitatia), nu apartin niciodata crestinilor.

    Asadar, e bine sa cunoastem semnele vremurilor, caci vedem cu totii ce zile traim, si trebuie sa fim pregatiti (duhovniceste mai ales), si nu doar pentru vremuri grele, ci pentru ca nu stim niciodata cat avem de trait, insa nu este deloc indicat sa ne preocupe acestea in mod excesiv, nici sa ne pronuntam cu privire la termene si date cand se vor intmapla ele, cu atat mai putin despre data venirii Antihrist, caci e ca si cum am stii data sfarsitului lumii, intrucat putem aduna 7 ani dupa aparitia lui publica… ori in Sf. Evanghelie este scris:
    “Iar de ziua si de ceasul acela nimeni nu stie, nici ingerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatal.(Matei 24:36)

  4. Marian exNorvegia,
    Mă bag şi eu în discuţie mai mult ca Stan păţitul …
    În primul rând ar trebui cu toţii să avem mai mult discernămât atunci când „navigăm”pe internet şi accesăm tot felul de site-uri „ortodoxe”. Există şi aici multe capcane care ar putea fi evitate dacă am fi mai atenţi, şi dacă am cere şi ajutorul unui duhovnic care să ne îndrume. Nu te supăra, dar a durat cam mult timp până să te lămureşti în legătură cu acest site, care după părerea mea produce multă tulburare, confuzie, şi nu are nimic ziditor. Din contră. Nu tot ceea ce străluceşte este aur.
    În al doilea rând ar trebui totuşi să ne controlăm cât putem mai mult „navigarea” pe internet, pentru că a devenit pentru multă lume ca un drog. Eu am rezistat şi zece zile fără să mă ating de calculator, atunci când am fost în concediu într-o zonă în care nu aveam acces la internet, şi nu am intrat în „sevraj”.  Şi apoi pierdem şi mult timp cu calculatorul chiar dacă credem că o facem cu lucruri folositoare, asta ca să ne găsim pretexte. Asta mi-o tot repet în primul rând mie. Spunea pr. Arsenie Papacioc că a stat la căpătâiul multor oameni care au murit şi care şi-au dat seama în ultima clipă că au trăit pierzând timpul, şi care ar fi dat orice ca să mai trăiască o zi pentru a recupera ceva penzru mântuirea lor. Şi apoi nici comentariile kilometrice nu ne ajută foarte mult, şi intră şi acestea în categoria pierderii timpului …
    În al treilea rand, asa cum s-a mai spus, orice discuţie în contradictoriu nu duce la nimic bun. Fiecare îşi susţine cu tărie ideile sale, iar dacă vezi că în loc să ţi se aducă argumente prin care „adversarul” să-şi susţină punctul de vedere în mod civilizat, tot ceea ce poate face este să te atace în fel şi chip, laşi baltă orice controversă şi îţi vezi de treaba ta. Cu atât mai mult cu cât în atacuri „adversarul” foloseşte în mod laş anumite informaţii pe care le cunoaşte din viaţa ta personală, pentru a te umili astfel şi mai mult. Şi apoi şi asta tot un fel de judecată se numeşte, iar adevărul iese oricum la lumină, chiar dacă unii îl descoperă poate prea târziu, când răul este deja făcut.

  5. Marian, nu fi suparat. El este bolnav si poate mai are si alte probleme. Daca tu te-ai atasat prea mult de el, vina e numai a ta, nu-l culpabiliza, ca e doar un om, departe de-a fi perfect. Cautarea asta continua a adevarului e buna, indiferent ca o faci in real sau in virtual. Stii ca nu sunt o fana a lui sau a altcuiva, dar nu-l privi ca pe un parinte sau ca pe un demiurg, ca nu e, si nici nu cadea in extrema cealalta, indepartandu-te de el cand are nevoie mai mult de oameni alaturi. Prietenia, my friend… e ca si o casnicie. La bine si la rau… dar mai ales la rau. Daca pleci de langa el la rau ( chiar daca te alunga cu bata ) nu-i esti prieten, nu i-ai fost niciodata si el de prieteni are nevoie acum, chiar daca n-o recunoaste. Eu sunt doar un observator, ma iarta ca intervin, caci nu e treaba mea, de aceea nici acolo n-am scris nimic. Dar mi-e datorie sa-ti spun atat: nu te lasa orbit de orgoliul ranit si nici de dorinta de a judeca. Tu singur ai luat decizii, nu el te-a silit. Si totul are un rost ( iti tot repet acest lucru de ani ) deci regrete sa n-ai, privind in urma. N-a fost sa fie. Caci viata e o lupta, in primul rand cu propriile patimi si cu raul din noi…chiar atunci cand credem ca luptam cu ceilalti. Stiu ca mi-am luat ramas bun de la tine… trebuia s-o fac. Dar tu ( si aici ma repet ) sa stii ca din partea mea vei avea mereu un gand bun si o dorinta de bine pentru tine ca om si pentru familia ta. Decanteaza-ti sufletul si incearca sa-l intelegi si sa-l ierti.

  6. @ sol
    Iti multumesc soro pentru sfat. Am promis ca stau putin in gazda la oamenii astia care au avut bunaplacere sa ma primeasca. Hai totusi sa nu ne intindem la discutii in casa lor. Eu am iesit deja luindu-mi ramas bun de la ei dar am vazut postarea ta si am zis sa ma intorc sa-ti raspund….primul si ultimul raspuns aici. Stiu…in general ai dreptate. Insa retine totusi :
    -dragoste cu fortza nu se poate.
    -cand unul te alunga cu o bita pe spinare iar tu ai intentia crestineasca de a te reintoarce, mai intai sa stai putin sa te gandesti ca poate bita ti-a tras-o ca sa nu mai vi niciodata.
    -daca plec de linga el e musai ca nu i-am fost niciodata prieten ? poate niciodata nu si-a dorit asta…..cine stie dupa ce criterii isi alege prieteni !!!!!!
    -Sa-l iert ? dupa cum deja ti-ai imaginat, l-am iertat deja …..insa nu se stie daca el intradevar iertarea si-o doreste ci mai degraba cred ca-si sufla nasul pe iertarea mea (sa fim totusi realisti necazind in chestiuni gen Bollywood ).
    -Greseala zici ? hmmm….pai una este sa gresesti articulindu-ma cu cateva cuvinte in fazta si alta este sa-mi stergi comment-ul apoi sa ma articulezi “barbateste” cu cuvinte in fatza….sol !! nu sunt venit cu pluta pe Dunare.
    Una peste alta, cred ca si tu si eu suntem prea mici ca sa intelegem “treburilii”. Asa cum am mai scris eu nu-i contest munca si nici nu am zis ca poarta vreo vina in deciziile pe care eu le-am luat. Exista insa in ziua de azi tehnici finutze prin care poti influentza si ramai cu mainile curate.
    In rest…..sti ca-ti apreciez inteligentza dar ai grija ca iar calci in strachini la capitolul ortodoxie. Tocmai ai facut niste afirmatii total anapoda la articolul cu mincarea de post….fructe de mare….sfintii parinti din muntele Athos. Sol, nu te hazarda in asemenea discutii daca nu le stapinesti ci asculta de la altii insa de la cine trebuie.
    Asta e marea problema acolo ca se cade lesne in extreme : unii se duc in extrema “mandriei habotnice” iar altii merg in sens opus ortodoxiei. Iar administratorii nu dozeaza si nu coordoneaza corect lucrurile poate si din nestiintza iar afirmatia asta mi-o asum. Asa se face ca unii rataciti au intrat si s-au trezit dar mai apoi au fost aruncati intr-o confuzie totala si asa au ramas…..ba unii in confuzia in care se aflau au fost aruncati afara cu cate un sut incat au ramas pe coclauri total bulversati. Nu poti spune ca e un simplu blog de informare (asta e doar in aparenta) caci e mai mult decat atit. De aceea nu este de joaca….oamenii sunt usor influentabili azi de puterea internetului si unii stiu asta. Se vede clar ca nu este vreun duhovnic sub ascultarea caruia se scriu articole si care isi mai arunca ochii uneori sa vada cum decurg lucrurile. Iar admin-ul pe care l-am crezut o somitate in ortodoxia profunda, traita, constat ca are mari lipsuri si ….mai are mult pina departe. Altminteri ar fi intervenit prompt si cu pricepere acolo unde era cazul. Repet, nu-i de joaca cu lucrurile astea….din tineri mai ales poti face ce vrei pe internet dar se vede ca si pe cei mai in virsta ii transforma in legume. De ex. eu am fost cel mai mare cartof si daca mai continuam ma faceam varza de-a dreptul. Gata sol….iti multumesc inca o data si hai sa multumim oamenilor astora pentru gazduire si sa parasim ograda lor urindu-le multa sanatate si Doamne ajuta .

  7. … si in contestare sa fim atenti sa nu ramanem cumva dependenti de subiectul/obiectul pe care-l contestam.

  8. @admin

    Eu am zis ca nu contest meritele sale nu ca le contest. Insa cu dependenta….da, ai dreptate. S-ar putea sa fie nevoie de un oarece efort de iesire de sub dependenta….ai observat corect. Multumesc de atentionare si Doamne ajuta !

  9. @ Marian:

    Nu era vorba numai de fratia ta. Oricum, se face prea mult caz si se face o prea mare vedeta – fie si negativa – dintr-o persoana in locul careia, chiar cu toate multele pacate ale noastre, totusi nu am dori nicicum sa fim la Judecata, daca nu se va pocai. Ne e frica pt ea, ne e mila si atat. Fiindca o cunoastem prea bine, personal. Si este mult prea grav, peste tot ceea ce ne-a fost dat sa intalnim in viata, direct, pana acum. Cat despre blog, daca asta inseamna informare, atunci… bine, asta e situatia si ne-o meritam, ma intreb atunci cum ne dam seama de unde incepe si manipularea sau cum le departajam 🙂 Fenomenul de dependenta, aproape la propriu de adictie este generalizat acolo, dupa parerea multora, si chiar seamana cu un soi de vraja, de legatura ciudata, prea putin rationala. Si, nu stiu de ce, ne-a amintit brusc de ceva din postarea asta: http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2011/07/25/articolele-saptamanii-cazul-deta-sau-romania-impartita-in-smecheri-si-fraieri-plus-de-dezbatut-de-ce-romanii-sunt-fascinati-de-derbedeii-agresivi-si-vicleni-de-ce-meritam-tot-ce-ni-se-intampl/

    @ sol:

    Pentru mesaje de ordin personal, va rugam sa folositi e-mailurile sau alte forme de comunicare personala.

  10. Sa zicem ca eu stiu ca unuia ii este frica de bau-bau. Asa ca imi pun un cearsaf in cap si ma duc peste el in casa si zic: “eu sunt bau-bau, buhuhu, mars de aici, fugi in munti, am o putere inimaginabila, toti oamenii sunt complicii mei, nu mai poti face nimic, nu ma poti opri, etc, etc”. Iar respectivul fuge. Asa ca am scapat de un adversar intr-un mod de-a dreptul hilar… Asta se doreste: fuga crestinilor.

    Pe blogg-ul cu pricina, “sistemul” este descris ca ceva cu puteri supra-naturale (vezi insistenta cu care se insista pe subiecte aberante gen cutremure provocate, control climateric, arme psihotronice, samd), monolitic, total… Este mai mult o apologie a “sistemului”, este un discurs menit sa inspaimante, sa puna pe fuga. Si nu doar atat, dar si sa demonizeze “adversarul”, adica “sistemul”. De fapt, aia din “sistem”, chiar si capii capilor, sunt si ei oameni, toti fiind inselati. Probabil ca unii dintre ei cred cu sinceritate ca fac bine, sau cel putin sa nu aiba constiinta si intentia de a face rau; si chiar daca sunt rai, si rau intentionati, este foarte posibil sa nu inteleaga situatia; ma refer aici nu doar la oamenii de rand, ci si la unii care ar putea fi situati destul de sus in “sistem”.
    Se dau doar informatii din care rezulta omniprezenta si omnipotenta “sistemului”, precum si iminenta sfarsitului. Nicioadata nu se face o analiza a mecanismelor “sistemului”, a naturii puterii sale, care este destul de subreda si se bazeaza in exclusivitate pe inselatorie, si care poate fi cuprinsa in doua cuvinte: bani si mass-media… Acest subiect foarte important, acest “segment de piata”, este lasat la discretia celor care il trateaza din perspectiva new age si/sau ne-crestina si/sau neortodoxa (gen zeit geist), care au un discurs anti-crestin/anti-ortodox, si promoveaza solutii de tip revolutionar. Intelegerea acestor lucruri ne-ar ajuta pe noi, crestinii, sa luptam mai eficient, in felul nostru propriu, impotriva “sistemului”.
    Alta problema este ca varful “sistemului” nu este identificat niciodata in mod explicit, fara echivoc, desi lucrul asta este posibil. Subiectul acesta este tratat in modul cel mai subtil-diversionist cu putinta, literatura conspirationista fiind populata cu tot soiul de entitati, organizatii fantomatice, unele dintre ele reale, insa prezentate in mod eronat-diversionist.

    Miscarea asta cu cipul este o diversiune a diavolului, dupa parerea mea. Nu ca nu s-ar dori instaurarea unei dictaturi… Sunt sigur ca arhitectii acestui “sistem”, inselati fiind ei insisi, chiar cred ca vor instaura in acest fel imparatia lor mesianica, adica ceea ce pentru noi, crestinii, este imparatia lui anti-hrist. Dar se inseala. Nu este sfarsitul lumii, asa cum insista unii sa credem. Repet, dupa parerea mea.

  11. @Toderas:

    De fapt, aia din “sistem”, chiar si capii capilor, sunt si ei oameni, toti fiind inselati. Probabil ca unii dintre ei cred cu sinceritate ca fac bine, sau cel putin sa nu aiba constiinta si intentia de a face rau; si chiar daca sunt rai, si rau intentionati, este foarte posibil sa nu inteleaga situatia; ma refer aici nu doar la oamenii de rand, ci si la unii care ar putea fi situati destul de sus in “sistem”.

    De fapt, aici este un lucru esential care intotdeauna se pierde din vedere de cei care adopta intelegerea lumii din perspectiva ”sistemului”: rolul pe care il joaca ideologiile, mentalitatile, predispozitiile latente ale societatii si ale omului in construirea acestor imperii antihristice care vor culmina cu imparatia lui antihrist. Am tratat, pe larg, aceasta problema in postarea de aici: http://www.cuvantul-ortodox.ro/2010/11/01/al-soljenitin-cand-si-de-ce-se-trece-pragul-nelegiuirii-si-de-ce-semintele-cruzimii-nu-au-fost-starpite-din-inimile-noastre-iii/

    Iata ce spune Alexandr Soljenitin:

    Dacă totul ar fi atît de simplu! Că undeva există oameni negri, care săvîrşesc intenţionat doar fapte negre şi nu trebuie decît să-i deosebeşti de ceilalţi şi să-i distrugi. Dar linia care separă binele şi răul intersectează inima fiecărui om. Şi cine va distruge o bucăţică din inima sa?…

    Nu, aşa ceva nu există! Ca să facă răul, omul trebuie mai întîi să-l perceapă ca bine sau ca pe o faptă firească şi înţeleasă ca atare. (…) Ideologia – iată cine oferă justificarea nelegiuirii şi tăria necesară, de lungă durată, sceleratului. Acea teorie socială care îl ajută să-şi justifice faptele faţă de sine şi faţă de alţii, şi să nu audă reproşuri, nici blesteme, ci doar laudă şi vorbe de cinstire.

    Inca o problema cu cei care gandesc in termeni de sistem este faptul ca ei, de fapt, nu stiu ce gandesc si ce spun. In sensul in care daca ii iei la bani marunti nici macar nu stiu ce e cu conceptul de sistem. Din ce perspectiva istorica/sociala provine? Care ii sunt premisele, care ii sunt implicatiile, cine l-a folosit si cum il foloseste? Sigur, blogul respectiv il foloseste pentru ca e folosit in materialele protestantilor anti-sistem din care s-a inspirat in lucrarea sa si pentru ca e un concept catchy, care prinde, fiind usor de retinut, cu o aura subversiva si pe intelesul tuturor. Ca sa nu mai punem la socoteala ca este popularizat deja prin filmele de categoria B americane in care este vorba despre the system etc. Asadar: sistemul este o reprezentare metaforica a lumii sociale care este vazuta ca un mare organism de factura artificiala in care fiecare element are functia sa. Ca o mare masina. Atunci fireste ca ce ramane de facut este descrierea interiorului acestui sistem, rotita cutare, surubelnita cutare etc. Conceptul mai este folosit, de asemenea, si de ideologiile stangiste. Stanga una-doua sare sa critice si sa schimbe sistemul, intelegand prin aceasta supra-structura coercitiva a lumii. De altfel, tot la stanga gasim si discursurile vituperante despre bani, mass-media, banci, bancheri etc. Problema cu aceasta perspectiva asupra lumii este ca e fixista, rigida, ideologica ea insasi. Problema nu este, asadar, ca vorbeste despre elite, bancheri, mecanisme – ci MODUL in care sunt intelese si reprezentate aceste realitati. Banci, bancheri, credite, ca sa luam un exemplu, exista demult in istorie, erau chiar si in antichitate si aveau de atunci o mare influenta. Insa lumea de astazi care, din punct de vedere economic, este o lume a creditelor, e cu totul altceva. Si explicatia nu consta in faptul ca la anul x bancherul y a inceput sa faca afaceri cu nu stiu care regi, ci faptul ca acest fenomen economic – aceasta inventie, CREDITUL, a capatat, la un moment dat in istorie, o functie care a devenit esentiala in economie. ”Sistemul” nu explica de ce creditul are acest rol astazi si de nu l-a avut in lumea veche, de pilda. Iar raspunsul este urmatorul: creditul a devenit atat de important nu doar datorita modificarilor structurale din economie, ci si din cauza REPREZENTARILOR PE CARE OAMENII LE AU DESPRE ECONOMIE. Una gandea medievalul cand avea o actiune economica, alta gandeste omul de astazi. Aici, in aceasta conceptie despre actul economic, care nu trebuie sa fie prea complicata, sta explicatia reala, nu in faptul ca exista creditul, deci exista bancherul, deci exista elite. Este acelasi lucru care se intampla cu inventiile. Multe descoperiri tehnice s-au facut din antichitate, de pilda. Ele nu au generat insa fenomene economice pentru ca logica in care traiau oamenii nu era potrivita cu sensul acelei inventii. Revolutia industriala, asadar, nu a fost provocata de faptul ca s-a inventat motorul cu aburi. Ci faptul ca motorul cu aburi s-a inventat intr-o perioada in care productia textila avea tendinte industriale tot mai accentuate, de unde pana atunci fusese o intreprindere domestica, a facut ca inventia sa fie imediat preluata si valorificata economic.

    Lumea NU este un sistem similar marilor organisme industriale, este o realitate mult mai complexa si mai imprevizibila cum spunea si marele Ernest Bernea: http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2011/08/03/ernest-bernea-si-criza-lumii-moderne-carte-de-la-predania-suntem-in-fata-celei-mai-mari-crize-din-cate-a-cunoscut-umanitatea/

    pentru a înţelege realitatea istorică trebuie să ne îndepărtăm cât mai mult cu putinţă de schemele şi formulele abstracte, atât de proprii şi comode intelectului nostru şi atât de apreciate în ultimul veac de o cultură cantitativă şi deterministă, pentru a ne apropia pe alte căi de acel real bogat şi adânc care este istoria omenirii şi a-l cunoaşte în intimitatea sa deplină, în dinamismul, direcţia şi ritmul său ascuns.

    De fapt, reprezentarea lumii in termenii sistemului inseamna reificarea ei. De aceea cei care au adoptat aceasta intelegere asupra lumii ajung, inevitabil, sa ii priveasca pe masoni sau pe bancheri ca pe niste demiurgi si dumnezei pe pamant, ceea ce ei isi doresc. Cand gandesti lumea ca un sistem, fireste ca iti pui problema cine a generat sistemul si cine il conduce. Iar daca ideologia ta este anti-sistem ajungi la concluzia ca lumea e condusa intr-un mod determinist, inexorabil, de sistemul ”elitelor.” Dar asta inseamna ca il exilezi pe Dumnezeu din istorie, in ciuda faptului ca Biblia ne arata ca El este prezent mereu, numai noi sa avem ochi sa Il vedem pe El si Pasii Sai. Dumnezeu, in teoria asta nu e pe nicaieri sau e un spectator neputincios la confiscarea creatiei Sale. Ceea ce e o adevarata hula.

    In realitate, lumea este mult mai complexa si Sfintii Parinti ne arata ca lumea, in primul rand, este o realitate nevazuta cu repercusiuni vazute si, in acelasi timp, o realitate launtrica. Iesirea din sistem nu este echivalenta cu lepadarea de lume, in acest sens. De altfel, poti fi perfect lumesc si anti-sistem.

    Dar, mai mult decat atat, nu e posibila grefarea ideologiei anti-sistem pe credinta ortodoxa. Motivul este aratat mai sus: toti marii ganditori crestin-ortodocsi, de la Dostoievski la Mircea Vulcanescu, de la Nae Ionescu la Ernest Bernea, de la Soljenitin la Petre Tutea nu gandeau lumea in termenii sistemului ci in termenii persoanei si ai semnificatiilor. Motivul este ca, in ultima instanta, istoria se deruleaza in inima omului, acolo unde se duce batalia decisiva intre bine si rau, intre reprezentarile din veac ale binelui si cele ale veacului ce tin de fortele raului.

    Alta problema este ca varful “sistemului” nu este identificat niciodata in mod explicit, fara echivoc, desi lucrul asta este posibil. Subiectul acesta este tratat in modul cel mai subtil-diversionist cu putinta, literatura conspirationista fiind populata cu tot soiul de entitati, organizatii fantomatice, unele dintre ele reale, insa prezentate in mod eronat-diversionist.

    Trebuie sa intelegem ca nu ajunge doar sa arati cu degetul la cine ”conduce” lumea, in sensul in care i s-a ingaduit de Dumnezeu sa o stapaneasca lumeste, si nici doar sa arati mecanismele prin care lucreaza. Sunt bune si astea, daca sunt facute cu cap. De multe ori chiar acesti stapanitori ai lumii au interesul sa raspandeasca false teorii despre elite, sau teorii rudimentare, tocmai pentru a neutraliza vocea opozitiei. Trucul e vechi, de altfel: o modalitate sireata de a astupa vocea opozitiei este de a ii prelua revendicarile/teoriile/criticile si de a supralicita. Prin supralicitare decredibilizezi. Asadar, sa le arati cu degetul, pe elite, nu le doare, ba chiar au inceput sa starneasca special astfel de lucruri, dovada intalniriea de la Bilderberg de anul acesta, despre care am scris si noi (http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2011/06/16/foto-imagini-de-la-intrunirea-bilderberg-chipurile-cel-mai-putin-mediatizat-summit-international/ ). Altceva doare: sa le ataci ”inima”. Si care este ”inima” lor? Propaganda, teoriile, ideologiile cu care cauta sa justifice si sa castige inima oamenilor. Acolo e terenul de bataie. A marturisi pe Hristos, in ultima instanta, in deplina cunostinta de cauza cu ce se intampla astazi, demontand propaganda lor de zi cu zi, fiind constienti ca traim sfarsitul lumii (nu fiindca o spun ei, ci fiindca o spune Duhul Sfant prin parintii Bisericii, si o atesta semnele vremurilor!), este ceea ce doare cel mai tare.

    In privinta cipurilor, lucrurile stau destul de clar. Sunt premergatoare pecetii si au functia clara de a institui un totalitarism controlat digital. Problema acceptarii antihristului, insa, va fi mai complicata. Nu pentru cipuri il va primi lumea pe antihrist. Ci pentru vraja vorbelor sale (propaganda) si pentru falsele minuni pe care le va face.

  12. @Admin

    Nu fratilor, stati linistiti ca blogul vostru nu inseamna doar informare si atit. Asa cum am spus despre blogul saccsiv ca este mai mult decat informare la fel si aici, este mai mult decat informare. Ca sa va dau un exemplu eu am citit cu nesatz majoritatea articolelor voastre si am fost castigat ….numai daca e sa ma gandesc cat m-ar fi costat sa cumpar aceste scrieri….!!! Deci aici nu se poate contesta valoarea duhovniceasca a sit-ului…eu am zis-o multora, am zis-o si acolo. Duhovnicul meu pe cand eram odata intr–un concediu in tara, venit din Norvegia imi recomandase sit-ul vostru pe care eu oricum il citeam. Eu am zis despre informare referindu-ma strict la sora “sol” pe care o cunosc mai bine si care dupa parerea mea se gaseste la stadiul de informare….are nevoie de multa informare pina sa ajunga la finetzea intelegerii duhovnicesti. Deoarece, iertata sa-mi fie indrazneala…sit-ul vostru nu este pentru oricine ci e pentru aceia care dupa multe cautari si dupa ce s-au decis si definitivat, vin cu toata inima sa ia hrana duhovniceasca de aici. Nici nu va inchipuiti voi cate nopti albe am facut eu in Norway citindu-va articolele.
    De aceea spuneam sorei “sol”….frate, cu ortodoxia nu te joci si nu te hazardezi. La un blog ce trateaza chestiuni de tehnica sau plante medicinale, inchizi ochii si accepti deviatii, greseli etc. Cand ai insa un blog ce se declara a fi ortodox, esti atent si nu admiti greseli fiindca aici se lucreaza la zidirea sufletului…nu e de joaca.
    Da….am observat si eu ca este ca un fel de vraja dependenta de acolo. Predomina mai mult duhul lumesc si de tulburare, nicidecum cel ortodox care te linisteste. Ehe, fratilor….un lucru insa este cert si l-am observat de-a lungul vietii : cand bati la usa unei case cu Crucea lui Hristos, acea casa ori se lumineaza, ori sare in aer pur si simplu. Am observat ca atunci cand am postat Patericul Egiptean (audio) s-au inclestat spiritele si s-a facut tulburare…simteai scrisnirile de dinti. Iar cand am postat pentru a doua oara aceasta minunata cantare http://www.youtube.com/watch?v=filVQv-ZReU
    atasata chiar de comentariul care m-a incriminat, am fost azvirlit afara……probabil ca ca puterea rugaciunii care aduce izvor de lacrimi stirneste raul. Caci, nu-i asa… ? ce treaba avem noi cu rugaciunile si starile care ne fring inima, ne smereste si ne face sa gandim limpede si curat ? treaba noastra e cu sistemul si punct.
    In rest, despre faptul ca voi va cunoasteti bine intre voi si stiti mai bine….aici nu pot sa ma pronunt cu nimic . Voi, cunoscand personajele v-ati detasat la timp….eu sau altii am avut nevoie de timp ca sa intelegem cu mila Domnului care este treaba. Sa speram ca si altii se vor trezi cu adevarat din dulcea tulburare de acolo….un lucru periculos ia nastere acolo : daca nu esti pe blog si nu esti de acord cu ideile acelea, nu esti ortodox. Nu s-a scris nicaieri insa predomina subtil aceasta idee. Cand te departezi de Biserica, cand nu mai asculti de nimeni ci faci de capul tau, atunci iti dau tircoale satanele si drumul merge ireversibil catre prapastie de nu te trezesti la timp. Scria in Evanghelie dupa cate imi amintesc : cand va vor zice voua ca Hristos este aici sau acolo sau in camara aceea, sa nu-i credeti pe ei…..!!!

  13. @ Marian:

    Da, tocmai fiindca are nevoie de informare, iar nu de manipulare, ar fi indicat sa ocoleasca sursele cele mai otravite si unde nici nu se face reala informare, decat in mica masura, in ultimul an, cel putin. Asta e marea pacaleala si marea iluzie, persistenta si dupa parasirea sau contestarea blogului. Iar informare fara intelegere, fara perspectiva nu exista… Iar cheia intelegerii sau perspectiva poate fi in duh ortodox, poate fi corecta si sanatoasa sau poate sa fie o diversiune si o fundatura. Desigur insa fiecare este liber si responsabil sa aleaga ce doreste.

    Scria in Evanghelie dupa cate imi amintesc : cand va vor zice voua ca Hristos este aici sau acolo sau in camara aceea, sa nu-i credeti pe ei…..!!!
    Absolut.

  14. Scuze, mesajul anterior l-am postat accidental.

    Chiar nu inteleg ce vreti sa spuneti. Si nu inteleg ce ati inteles din comentariul meu… In fine, nu cred ca are importanta. Post cu spor duhovnicesc va urez.

  15. @Toderas:

    Multumim asemenea!

    Ne pare rau ca nu s-a inteles. Comentariul fratiei tale continea observatii foarte bune si noi am incercat, pornind de la ele, sa le completam si sa dezvoltam cateva reflectii proprii.

  16. @admin

    Am inteles. Chiar voiam sa spun ca nu vad nici o contradictie de esenta in ce spuneti voi, si ce am postat eu. Acum este clar

  17. @ Marian:

    Scriam candva aici, apropo de cum sta cum treaba cu misiunea de ‘trezire’ si informare capitala prin anumite bloguri si platforme virtuale:

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2011/01/31/cand-secretul-e-doar-discret-agenda-de-modelare-sociala-si-centralizare-globala-este-acum-la-vedere/

    In plus, asa cum arata studiile recente despre efectele internetului, aceste dezvaluiri-surogat sunt momeala perfecta prin care oamenilor li se da sentimentul unui fals activism si chiar eroism, al unei participari directe la lucruri “grave”, “importante”, fundamentale. Astfel, omul devine tot mai izolat si mai abstras de la viata sa reala, deseori de la obligatiile sale minimale crestinesti sau omenesti, pentru ca traieste cu senzatia “evenimentului capital”, a “datoriei ultime”, si, prin urmare, cu inchipuirea ca el este cineva care conteaza la o scara mult mai mare, istorica, de vreme ce are privilegiul sa “participe” (o participare-surogat, prin tastatura si monitor), sa “dibuiasca” uneltele Raului si sa le condamne, facil, cu un click.

    In realitate, ne temem ca ne autoamagim foarte mult, noi toti… si ca suntem, vorba staretului Antonie, deja, demult, niste soareci prinsi intr-o capcana, iar “pisica” se amuza acum copios de zbaterile noastre ridicole, asteptand, sadic, doar momentul potrivit pentru a ne curma cu un gest, brusc, toata libertatea controlata pe care ne-o irosim cu sarg … Ce ar trebui sa facem acum si ce sa nu facem, ce sa nu mai asteptam?

    CE TRAIM ASTAZI? CE (NU) SE MAI POATE FACE?
    Fericitul Martir VALERIU GAFENCU – mai aproape de noi ca oricand, prin cuvantul si exemplul sau profetic

    3) ca nivelul “jocului” este atat de ridicat incat numai cine nu este atent se va lasa pacalit de aparente, fie ca acestea vin prin minciunile adormitoare si prin prejudecatile teoriilor mainstream (care resping si ridiculizeaza a priori orice fel de explicatie conspirationala a istoriei), fie ca vin prin “virusii” si “troienii” atasati aproape obligatoriu teoriilor conspirationiste lumesti – atunci cand acestea au la baza o logica vadit neduhovniceasca, de neasumare a pacatului si de identificare pur ideologica sau etnica a unor “vinovati” , atunci cand se bazeaza, pe langa realitati de culise deja “consacrate”, si pe legende, hoax-uri, pe fapte neverificabile, cand ajuta sa crcule si sa prolifereze pe piata intoxicari aruncate intentionat “pe piata” cu functie de test, cand acorda mai mult credit si mai mare insemnatate surselor anonime, care ne livreaza seturi complete de “certitudini” inselatoare, decat voii lui Dumnezeu facute cunoscute prin prorociile Sfintilor, validate de Biserica si cu intelesuri descoperite NUMAI inimilor smerite, care se tin strans de randuiala si Tainele Bisericii, precum si de poruncile lui Dumnezeu.
    Fiindca spune Sfanta Scriptura:

    “Ca multi oameni mari si slaviti sunt, dar tainele se descopar celor smeriti” (Is. Sir. 3, 19)

    Cei amagiti de mandrie si slava desarta, cei prea imprastiati, cei plini de sine pentru cunostintele lor si prea increzatori in “informatii” , barfe si zvonuri, cei lipsiti de puterea Duhului lui Dumnezeu lucrator viu in ei, cei agitati, revoltati, infierbantati si incrancenati nu vor avea Duhul care sa-i ajute sa inteleaga ceea ce este esential si sa reactioneze dupa voia lui Dumnezeu, chiar daca ar fi inarmati, aparent, cu toate informatiile.
    In orice caz, ceea ce este prea pe fata denota ca sunt multe capcane ascunse pe cale si ca raspunsurile facile, ideologice, pretentia sau parerea (de sine) ca putem detine “cheia” derularii Apocalipsei pe baza de informatii lasate libere pe reteaua www (pe care stim cine o stapaneste si dirijeaza), increderea absoluta fata de dezvaluirile senzationale si ”capitale” fata de aceste subiecte pot sa fie tot atatea piste false pe care suntem trimisi, poate si pentru a ne ocupa cat mai putin, daca se poate DELOC, de “singurul lucru care trebuie” si singurul lucru care ne poate salva de urgia care sta sa vina...
    Cat despre noi, ca si crestini, ar trebui sa nu uitam esentialul, anume, ca nu este cel mai important ca elitele conspira (un lucru deja mai presus de orice indoiala), nici cum se numesc si cum sunt organizate ele, ci mai ales de ce le reusesc conspiratiile si, mai ales, ce avem noi de facut?

    Perspectiva socio-politica, oricat de valoroasa pana la un punct, este limitata si, inevitabil, “infestata” si ea de tot felul de “virusi” lumesti diversionisti, asa ca trebuie sa lase loc, pana la urma, perspectivei duhovnicesti, tot la fel cum intelepciunea nebuna a acestei lumi trebuie supusa intelepciunii de taina a lui Dumnezeu.

  18. @admin
    Multumesc mult pentru aceasta postare foarte folositoare de suflet. Asa este….sunt lucruri foarte fine si subtile pe care omul cu simturi foarte fine le descopera altminteri, omul ramine in grosolanie si traire din topor. Ma iertati ca am dat raspuns tirziu insa cateva zile nu am mai deschis internetul ca sa ma detoxifiez si sa ma linistesc . Acum e mai bine. Dupa cateva zile de absenta de pe internet constat cu amaraciune cat timp pretios pierdem bantuind aiurea si fara rost pe tot felul de sit-uri in tot felul de dezbateri nerodnice. Timp pretios de rugaciune, fapte si plingere.
    (…)

  19. @Marian exNorvegia:

    Nu ar fi mai bine, tocmai pentru nu pierde castigul sufletesc al acestor zile, sa nu mai zadarim rani destul de proaspete si persoane care pot face mult rau?

    Multumim de intelegere!

  20. Pingback: CRIZA SI TEORIA CONSPIRATIEI la romani. Printre hatisurile manipularilor CAPITAL(E). De la stanga si de la dreapta...
  21. zice aici: http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2010/09/09/demontarea-unei-manipulari-si-o-invitatie-la-reflectie-pe-marginea-lucrarii-sistemului-antihristic-sine-ira-et-studio-daca-e-posibil/#comment-13609
    “la anu’ va fi jale pe pamant”, citat din blogul cu pricina, din 2010… hehe, uite ca 2011
    a venit si este aproape sa treaca, si nu e jale. in fine, nici bine nu e, dar nu este jale.

    asa a zis si cand a decretat obama stare de urgenta: “gata, a inceput…”… si cu revoltele din egipt la fel… seamana cu martorii lui iehova, ca si aia tot amana apocalipsa.

  22. ba-i jale..

  23. @ k:

    Inseamna ca nu stim ce e jalea si nici ce urmeaza, daca asta ni se pare jale. Dar jalea mare e halul in care suntem – fiecare si impreuna – duhovniceste, cum aratam ca biserica.

    @ anonim:

    Poate un nume oarecare, altul decat “anonim” (care mai e si folosit de inca vreo 2 comentatori) ar fi mai indicat cand scriem pe aici.

  24. @admin

    asta este si ideea, sa ma pierd in multimea de anonimi. am observat ca, de multe ori, postez din vanitate, ceea ce imi vatama sufletul. daca o semnez anonima, efectele sunt mult reduse.

    @k

    aoleu, cum o sa fie jale? este raiul pe pamant fata de unele tari africane (de ex.). si ce este in tarile alea africane este nimic pe langa ce o sa fie la sfarsitul vremurilor. admin are dreptate: nu stim ce este jalea.

  25. @ anonim:

    Si crezi ca nu te pierdeai la fel si cu vechile pseudonime? 🙂 Atunci ia-o ca pe o rugaminte de la noi…

  26. @sol
    Uritsol,foarte urit ! Cat am fost acolo nu mi-aizis ce gandeai…acum ca nu mai am acces, ai inceput sa arunci cu venin. Pacat. Doar pentru simplul motiv ca adminii de aici ti-au indicat sa respecti regula sit-ului si iata ca ai sarit in sus. Dar sa ataci subtil atita timp cat …dar mai bine lasa. Ma asteptam. Sa-ti raspund la intrebare : nu sunt chivutza pentru ca scriu aici ceea ce observ pe alte bloguri altadata bunicele,promitatoare…acum mizerabile. Daca as fi avut acces, as fi scris ceea ce gandesc acolo….sa nu crezi ca mi-e frica si cred ca am dovedit de atitea ori ca scriu liber ce gandesc. De aceea am si fost sters de acolo. Asa ca stai linistita …nu scriu aici ptr. ca sunt o chivutza ci pentru ca acolo nu pot.Dar tu oare cum te numesti caci dupa ce am declarat ca esti una din persoanele la care tin, faci o intoarcere asa ca aceasta la 180 de grade ? si nu e prima data cand faci asa. De unde atita rautate ? Si in psul nu stiu ce te priveste pe tine problema mea cu saccsiv…..de ce te bagi precum musca ? Doar sa-i arati lui loialitatea ta pentru ca te accepta asa cum esti si nu ti-a zis niciodata cat de ratacita esti (nu are chef chiaracum sa piarda rating) ? De ce faci asa ? Si da….scriu ceea ce observ cu toata raspunderea. De ce zici ca birfesc pe comentatorii de acolo si sunt chivutza ? Tu ce parere ai oare cand Aurora zice despre el ca este ca Sfintul Ioan Botezatorul ? Sau cand danutza se simte prigonita de fanii metallica iar ceilalti se grabesc cu osanale gen :bucura-te ca Domnule cu tine ? Nu ti se par deraieri psihice de torasul si panarama ? Ce zici de Kery cand afirma el cum intra duhulin trupulsau si da raspuns bun fetelor aflate in incertitudine, apoi striga in gura mare,moarte chinezilor, negrilor, arabilor, indienilor, tiganilor etc ? Cred ca faci parte din tagma lor, caci ei se cred cu o misiune pe pamint asacum credeai si tu odata (mai sti ?) cand ziceai ca vi din spatiu si trebuie sa salvezi omenirea…..iareu am crezut ca odata ce te-am adus pe acel blog, ai sacasti ochii si ai sa intelegi. De unde era sa-mi dau seamaca si adminulala are acelasi tip de delir asa catine incat se crede un misionar ? Doar pentru simplul motiv ca adminii de aici nu te-au lasat sa bati campii aici,ai prin boala pe ei si ai incercat un atac subtil acolo….intrebind retoric cine sunt ei (parca tu nu stiai ca saccsiv a avut un conflict cu ei) apoi ai sugerat ca ai citit tu aici ceva suspect si ratacitor….dar surpriza : niciodata nu ai specificat ce anume ai citit ratacitor. Iata…de asa oameni are el nevoie….!!!!!

  27. IoanC
    Imi pare rau, dar de mult timp mi-am dat seama cam care e treaba cu blog-ul Saccsiv. Nu cunosc pe autor(i) si nu am nimic personal cu ei, dar se vede clar ca ceea ce se publica acolo nu are ca fundatie Credinta Ortodoxa. Poate ca autorul este crestin convins, dar, totusi, nu il consider o voce a bisericii si continutul de acolo nu este prezentat in adevaratul duh al Ortodoxiei.
    Cauza nu pot sa o precizez: poate ca autorul este incepator, sau poate chiar nepasator in cele duhovnicesti, etc. Cert este ca acel site este dominat de un duh lumesc menit sa creeze senzatie si revolta, gen Alex Jones; si ca si in cazul aceluia, “stirile” sau comentariile de pe saccsiv sunt lipsite de dovezi(in primul rand), ratiune si bun simt in general. In concluzie: spiritualitate proasta, jurnalism prost, logica infantila veti gasi pe saccsiv. Dar stati putin! Acesti tipi, nu stiu cum au reusit , uneori mai si pretind ca lucreaza in via lui Hristos. Acum nu vreau sa-i judec, dar ce posteaza ei acolo are niste ramificatii destul de profunde si smintitoare. De aceea posteze aici, si doresc sa-i sustin pe cei de la “razbointrucuvant” in lucrarea lor de pe interent, in defavoarea site-urilor gen saccsiv care cu adevarat pregatesc terenul antihristului (cu sau fara voia lor). Din nou, asta este un mare pericol, lupta asta orbeasca si carnala “anti-sistem” care da nastere la dezbinare si violenta! Vedeti ca exemplu miscarea legionara…………………………………………………………………………………………………………………………………………
    Sa incepem cu tine Ioane C…daca aceasta este impresia ta, atuncide ce nu ai curaj sa o spui si acolo ? am vazut ca tot continui sa postezi precum un milog. De ce ti-e teama sa-zi zici in fata ce crezi ?

  28. @ Marian Ex-…:

    1. IoanC de aici nu este acelasi cu Ioan C. de acolo, am verifcat mai demult asta, cel care posteaza la noi nici nu intra dincolo si nici nu seamana ca stil si idei.

    2. Nu citim, nu ne place sa vedem si nu ne mai intereseaza ce se mai barfeste si se mai comenteaza acolo la comentarii, deci te rugam si pe tine sa nu le dai replicile aici, chiar daca acolo iti este oprit accesul, cum zici. Am incercat sa intermediem schimbul de adrese cu Sol, dar am vazut ca ne-a dat o adresa falsa, deci nu putem decat sa ii cerem public, daca doreste, sa isi dea adresa reala (confidential) si noi sa i-o dam pe a ta, ca sa continuati polemicile in privat, cum e firesc si sanatos. Nu dorim sa fim folositi ca tribuna pentru rafuieli care pornesc de la nu stiu ce comentarii sau postari din alte parte, care nu ne mai privesc si pe care nu le urmarim. Nu intelegem de ce continui sa te alimentezi si sa intretii acest conflict. Nu mai spunem ca nici nu avem timpul sa mai tot mediem si moderam acest gen de comentarii. Ne-am spus parerea de zeci si sute de ori, ne-o mentinem si gata. Sa punem si punct si sa ne ocupam de lucrurile cu adevarat importante.

  29. Ok…va respect opinia. De aceea am si postat aici gandind ca a fost creata o pagina speciala pentru lamuriri cu privire la acel subiect. Am vrut doar sa raspund unor provocari si sa nu cumva sa se creada ca-mi este teama de discutii atitatimp cat am capulpe umeri si stiu ce vorbesc. Multumesc pentru demersul vostru in a incerca o intermediere de adrese intre mine si sol. Daca nu a avut curaj sa-si dea adresa corecta atunci e clar ca nu are curaj nici sa-si sustina afirmatiile iar opinia mea nu poate fi decat una singura : sa-i fie rusine pentru toata increderea cu care am investit-o si pentru modul in care a inteles ca trebuie safiu rasplatit (cu toate ca nu ma asteptam nicicand la o rasplata….macar la tacere ). Va multumesc si voua inca odata. Si apropo….blogul de care ziceam , am decis sa nu-l mai fac. Imi dau seama ca as daprilej de sminteli probabil raspunzind la atacuri sau aluzii de tot felul. Mi-emai bine sa maocup de propria nimicnicire si mintuire. Doamne ajuta !!

  30. admin

    Adresa mea a fost valida la data la care am postat cu ea, imi cer scuze, dar intre timp am dezactivat-o din motive personale, dupa cum se poate vedea am schimbat-o si pe wp, deci nu a fost ceva premeditat prin care m-am ascuns de vreunul din voi. In al doilea rand n-am facut niciodata referire pe blogul mentionat de Marian la adminii de aici, la rafulelile cu cel de acolo ( nici nu am cunostinta de asta, n-am citit, nu m-a interesat, nu ma bag aiurea in dferende personale ), deci ceea ce spune Marian aici e o mare minciuna, nu stiu daca o face constient sau nu, poate ca nu e atent si se inseala. In ceea ce priveste referirea mea la cei ce citesc acolo,desi nu sunt de acord cu ceea ce se scrie, am vorbit cu cineva numit onel, nu stiu cine e, nu ma intereseaza … o spun si aici si o voi spune mereu. Cine nu e de acord cu un blog personal are libertatea infinita de nu-l mai citi, caci isi face rau siesi. Iar cand am facut trimitere la ce am citit pe alt site… nu e vorba de RIC ci de cu totul altul, care intre timp a fost dezactivat. Nu stiu cine a scris acolo, doar pot presupune, de aceea n-am dat niciun nume. Admin, e prima si ultima postare pe care o fac aici, deci , te rog, nu ma cenzura cum ai facut-o ultima data. Si nu vreau sa credeti ca, intr-un fel sau altul, ma voi cobori vreodata sa va denigrez sau sa ma amestec in lucruri ce nu ma privesc. Va rog , iertare.
    Marian, tu stii cel mai bine ce ai facut si cum ai facut, ce-ti place si ce nu, nu mai sari la un cuvant scris, ca nu e bine, daca nu te simti vinovat… Pace!

  31. @ Sol:

    Iti multumim foarte mult pentru mesaj. Nu am vrut sa te cenzuram, ci sa oprim undeva conflictul dintre voi, acuzatiile. Si acum te intrebam daca esti de acord sa dam adresa lui Marian si reciproc, pentru a va lamuri acolo intre voi ce si cum. Doamne, ajuta!

  32. admin

    nu am nimic impotriva.
    Doamne ajuta!

  33. Ultimul comment cu privire la aceasta tema si le multumesc inca odata adminilor de aici.
    Sol….am vazut si eu comentariul lui onel si am ramas inmarmurit de cat de bine a fost primit sau mai degraba huiduit ca si-a permis sa intrebe niste chestiuni logice….am vazut si comment-ul tau si….mai sa fie….nu te refereai la mine ci la cine stie cine !!!!Spune lucrurilor clar pe nume, fara apropouri. Cu musca pe caciula nu ma simt deoarece ti-am mai zis si am obosit sa tot repet ca daca am ceva de zis o zic in fatza oricui cu toata responsabiliatea. Intelegi odata ? tu sti cate lucruri i-am zis saccsivului in fatza si nu am fost editat ? sti de cate ori m-am luat de comentatorii “ortodocsi” si nu am fost editat ? Stiu situl la care te referi….sunt mai multe situri care il critica sau il iau la misto si apropo : una e sa fi luat la misto ptr.ca delirezi, alta e sa fi prigonit IN REALITATE. Tu probabil ca ai vazut cum se facea referire la mine si ai zis ca sunt eu….se face referire cam la toti comentatorii demni si lucizi care au iesit mai demult sau care au fost linsati pur si simplu…nu numai la mine. Am citit si eu ce zic aceste situri si in multe cazuri am constatat ca au dreptate si ca nu sunt singurul ce s-a rezit din acea vraja….ca sa zic asa, am fost uneori inspirat de ceea ce am citit apoi i-am scris lui saccsiv acele lucruri ce bineinteles nu au fos editate caci i-am scris la rubrica de comentarii. Legat de acel sit….a fost ulterior inchis…..oare de ce ? stiu ca tipul primise chiar amenintari si iata ca a disparut de pe net.Oricum, consider ca a monitoriza tot ce se intimpla si se discuta pe saccsiv sau pe alte siteuri cu privire la anomalia blogului sau, e doar pierdere de timp si ma las de sportul asta. In fine….vom discuta restul in privat…am sa te contactez.

  34. Pingback: PARINTELE AMFILOHIE BRANZA (Manastirea Diaconesti). INTERVIU EXCLUSIV DESPRE LUMEA DE AZI SI PRIORITATILE DIN VIATA DUHOVNICEASCA (audio)
  35. In primul rand nu cred ca era cazul sa dati explicatii nimanui. De ce? Pentru ca stiti vorba aceea: “nu te pune cu nebunul, ca are mintea odihnita”. Oamenii vor citi si vor selecta adevarul si singuri.
    Pace!

  36. Pingback: SACCSIV SI CALOMNIILE DIN POSTUL MARE: Reincalzirea vechilor minciuni ale unui diversionist. Ce credem despre cipuri, carduri, pecete si antihrist? - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  37. Pe blogul Saccsiv am observat ca sunt cam unii si aceeasi care comenteaza !!

  38. Pingback: Comisia Europeana forteaza adoptarea obligatorie de CARTI DE IDENTITATE CU CIP BIOMETRIC - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  39. Pingback: Comisia Europeana propune un nou REGULAMENT pentru promovarea paneuropeana a IDENTITATII SI SEMNATURII ELECTRONICE - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
  40. Pingback: CAZUL SACCSIV. Intrebari necesare - Razboi întru Cuvânt - Recomandari
Formular comentarii

* Pentru a deveni public, comentariul dumneavoastra trebuie aprobat de un administrator. Va rugam sa ne intelegeti daca nu vom publica anumite mesaje, considerandu-le nepotrivite, neconforme cu invatatura ortodoxa sau nefolositoare sufleteste. Va multumim!

Rânduială de rugăciune

Carti

Documentare