Articole din categoria: Scoala romaneasca

CE ASCUNDE NOUA CAMPANIE DE ÎNGROZIRE PANDEMICĂ prin PREDICȚII CATASTROFICE și GĂSELNIȚE ILOGICE, pe bază de <i>„valul trei”, ”tulpina britanică mai contagioasă”, ”explozie de cazuri grave la tineri”</i>? MARKETING AGRESIV pentru BLOCAREA SĂRBĂTORII PAȘTELUI pentru a doua oară, dar și pentru a pregăti etapele viitoare de VACCINARE A POPULAȚIEI TINERE ȘI SĂNĂTOASE, ba chiar și a COPIILOR!

1. CE ASCUNDE NOUA CAMPANIE DE ÎNGROZIRE PANDEMICĂ prin PREDICȚII CATASTROFICE și GĂSELNIȚE ILOGICE, pe bază de „valul trei”, ”tulpina britanică mai contagioasă”, ”explozie de cazuri grave la tineri”? MARKETING AGRESIV pentru BLOCAREA SĂRBĂTORII PAȘTELUI pentru a doua oară, dar și pentru a pregăti etapele viitoare de VACCINARE A POPULAȚIEI TINERE ȘI SĂNĂTOASE, ba chiar și a COPIILOR! 03-03-2021

O notă pentru doctora de la Nasta. Aceasta anunță că din ce în ce mai mulți pacienți tineri ajung la ATI. Normal, vaxinarea trece la faza pe toate categoriile și, ca atare, trebuie fixată necesitatea vaxinarii și pentru categoriile până acum non beligerante: tineri, copii.

Cred că acest tip de comunicare este făcut special cu personaje cu impact negativ pentru a irita, pentru a amplifica neîncrederea în autorități și pentru a genera neascultare. Da, neascultare. Pe de o parte, ai nevoie de grupurile anti. Prin simpla lor existență, justifici orice insucces al măștii, al lockdown-ului, al vaxinului. Cetățenii responsabili nu se vor îndrepta spre tine, stat, pentru eșec, ci vor trece la război cu cei anti, demonizați de propagandă. Pe de altă parte, dacă cei care nu cred sunt deja prea mulți, este și acest lucru o reușită, oricât de pervers și absurd ar părea. Toată comunicarea anului trecut a fost deliberat confuză, contradictorie. Orice urmă de credibilitate a statului a dispărut. Poate sunt pe un drum greșit, dar decredibilizarea statului și pierderea încrederii în el este o piesă necesară. Cum altfel să aduci oameni în stradă, să ai haos? Haosul impune măsuri si mai dure. Organisme noi, mesianice. Tensiuni sociale, șomaj, sărăcie, un stat eșuat…

EDUCAȚIE SEXUALĂ FĂRĂ ACORDUL PĂRINȚILOR? În ciuda unui vot în Parlament și a unei decizii favorabile a CCR, legea privind „educația sanitară” a fost retrimisă în Comisie de actuala majoritate

2. EDUCAȚIE SEXUALĂ FĂRĂ ACORDUL PĂRINȚILOR? În ciuda unui vot în Parlament și a unei decizii favorabile a CCR, legea privind „educația sanitară” a fost retrimisă în Comisie de actuala majoritate 06-02-2021

Alianța Părinților spune că atât Președintele Iohannis – principalul oponent al legii și noua majoritate parlamentară ignoră faptul că „părinţii sau tutorii au dreptul de a asigura, potrivit propriilor convingeri, educaţia copiilor minori a căror răspundere le revine”. AP afirmă că președintele Iohannis și partidele din majoritatea de Guvernare au scopul nedeclarat de a „forţa introducerea în școală a educaţiei sexuale bazate pe ideologia de gen.”

Profesorul FLORIN COLCEAG despre PSIHOZA PANDEMIEI, EFECTELE DEZASTRUOASE ALE SCOLII ONLINE asupra copiilor. <i>“Oamenii sunt manipulati, au invatat sa ia pastile. Nu stau sa gandeasca, vor o pastila de cunoastere. Din cauza asta, sunt in stare sa-si infiga CIPURI IN CREIER, numai ca sa aiba o memorie mai buna”</i> (VIDEO)

3. Profesorul FLORIN COLCEAG despre PSIHOZA PANDEMIEI, EFECTELE DEZASTRUOASE ALE SCOLII ONLINE asupra copiilor. “Oamenii sunt manipulati, au invatat sa ia pastile. Nu stau sa gandeasca, vor o pastila de cunoastere. Din cauza asta, sunt in stare sa-si infiga CIPURI IN CREIER, numai ca sa aiba o memorie mai buna” (VIDEO) 16-11-2020

 Prof. Florin Colceag in reportajul-interviu realizat de Lucia Toader pentru Universul credintei (TVR, 8 noiembrie 2020): “Noi ne aflam acuma intr-un prag in care se face judecata intregii evolutii a umanitatii. E pragul in care vedem ca societatea, de …

Rafila își dă cu PĂREREA: redeschiderea școlilor, cauza creșterii numărului de infecții/ STUDIU elvețian: nu există o corelație clară între REDESCHIDEREA ȘCOLILOR și cazurile de infectări/ Asociație de elevi, protest față de măsurile unice din Europa luate în ȘCOLILE ROMÂNEȘTI

4. Rafila își dă cu PĂREREA: redeschiderea școlilor, cauza creșterii numărului de infecții/ STUDIU elvețian: nu există o corelație clară între REDESCHIDEREA ȘCOLILOR și cazurile de infectări/ Asociație de elevi, protest față de măsurile unice din Europa luate în ȘCOLILE ROMÂNEȘTI 03-10-2020

„FAE recunoaște importanța fără echivoc a unor astfel de măsuri adecvate, aplicabile și în România. Totuși, în același timp, se poate constata că pe lângă acestea, în țara noastră a fost impusă o serie suplimentară de măsuri ce nu se regăsesc aplicate la nivelul majorității țărilor europene”, se arată în documentul citat. Elevii regăsiți în FAE arată că în școlile din țară s-au petrecut situații reprobabile, precum acelea în care unor copii li s-a interzis să mănânce pentru a nu-și da masca jos, iar alții au fost obligați să poarte masca de protecție și la ora de sport.

“ȘCOALA DE CORECȚIE” COVID-19 sau REEDUCAREA întru ALIENARE, DE-SOCIALIZARE, NE-FIRESC/ <i>“A-i chema pe copii la şcoală în condiţiile închipuite de Ministerul Educaţiei este o mare bătaie de joc și o alternativă mult mai proastă decât învăţământul online”</i>/ CARMEN TĂNASE: <i>“Copiii sunt ținta acestei lumi noi. Cei care sunt în formare acum vor fi învățați să stea într-un pătrățel, de mici”</i> (VIDEO)

5. “ȘCOALA DE CORECȚIE” COVID-19 sau REEDUCAREA întru ALIENARE, DE-SOCIALIZARE, NE-FIRESC/ “A-i chema pe copii la şcoală în condiţiile închipuite de Ministerul Educaţiei este o mare bătaie de joc și o alternativă mult mai proastă decât învăţământul online”/ CARMEN TĂNASE: “Copiii sunt ținta acestei lumi noi. Cei care sunt în formare acum vor fi învățați să stea într-un pătrățel, de mici” (VIDEO) 07-09-2020

„Să fim bine înţeleşi, doamna Anisie. Şcoala nu este unitate militară în subordinea Palatului Cotroceni şi nici spital Covid-19, la comanda lui Raed Arafat.

Nu este locul ideal unde diverşi miniştri, politruci şi specialişti epidemiologi fac experimente pe spatele copiilor, a profesorilor şi a părinţilor.

Şcoala nu înseamnă nici pe departe locul unde doar învăţăm să citim şi să scriem. Dacă ar fi fost despre asta, ar fi trebuit demult desfiinţată”.

ȘCOALA CA O MASCARADĂ. Observațiile PRO VITA București aduse proiectului MS și MEN de DESCHIDERE A ȘCOLILOR. <em>„Obligativitatea purtării măștii în sălile de clasă de către toți elevii, fără excepții va prejudicia sănătatea celor suferinzi”</em>

7. ȘCOALA CA O MASCARADĂ. Observațiile PRO VITA București aduse proiectului MS și MEN de DESCHIDERE A ȘCOLILOR. „Obligativitatea purtării măștii în sălile de clasă de către toți elevii, fără excepții va prejudicia sănătatea celor suferinzi” 25-08-2020

Există deja date consistente[1] că pentru grupa de vârstă 0-10 ani riscul expunerii la COVID-19 este foarte redus, iar pentru populația școlară de peste 10-12 ani, riscul de a dezvolta forme grave ale bolii sunt minime. De asemenea, probabilitatea ca virusul să se transmită de la copii la adulți este mult mai mică decât cea a transmiterii de la adulți la copii. Copiii se pot infecta, dar se pare că sunt puțin contagioși; riscul pentru comunitate este, așadar, unul scăzut. Cu toate acestea, propunerea de Ordin, aflată în dezbatere publică la data prezentei analize[2], insistă pe ceea ce apreciem a fi măsuri excesive, disproporționate față de situația de pericol pe care intenționează să o combată. Printre aceste măsuri, cele mai discutabile sunt separarea fizică și portul măștii pe toată durata prezenței în unitatea de învățământ.

MĂȘTILE ÎN ȘCOALĂ. Ce se știe despre riscul infectării la copii și a focarelor în școli? De ce măsura purtării măștilor ar putea fi PUNITIVĂ și o GREȘEALĂ GRAVĂ/ Wired: <em>“E ridicol să tratezi școlile precum focare de Covid”</em>/ British Medical Journal: <em>“Copiii nu sunt super-răspânditori de Covid-19”</em>

8. MĂȘTILE ÎN ȘCOALĂ. Ce se știe despre riscul infectării la copii și a focarelor în școli? De ce măsura purtării măștilor ar putea fi PUNITIVĂ și o GREȘEALĂ GRAVĂ/ Wired: “E ridicol să tratezi școlile precum focare de Covid”/ British Medical Journal: “Copiii nu sunt super-răspânditori de Covid-19” 21-08-2020

Se pare că orice măsură, oricât de extremă ar fi, va fi luată pentru a păstra siguranța studenților și a personalului. Aceasta ar putea fi o greșeală gravă. Pe măsură ce copiii revin la școală în această toamnă, trebuie să avem o imagine atentă și echilibrată asupra tuturor măsurilor de siguranță care au fost propuse și să considerăm care sunt cu adevărat in scopuri de prudență – și care ar putea fi în schimb punitive. Cu siguranță, este adevărat că redeschiderea școlilor noastre, oricât de atentă, ar putea intensifica transmiterea virusului. Unele țări care au făcut acest lucru – Israel și Franța, de exemplu, au avut focare de infecții în rândul studenților și a personalului. Dar aceste focare au fost mici și anticipate, au declarat presei oficiali din ambele țări; iar dovezile sugerează că, în general, riscurile sunt foarte mici.

Academia Română: <em>“Generalizarea învățământului on-line poate compromite întregul sistem de educație”</em>/ Spre „școala online” permanentă?

9. Academia Română: “Generalizarea învățământului on-line poate compromite întregul sistem de educație”/ Spre „școala online” permanentă? 29-07-2020

“Pentru ciclurile preșcolar și primar (3-11 ani) școala on-line este departe de a fi o opțiune; din contră, aceasta poate avea efecte dăunătoare pentru elevi, în sensul periclitării bunei lor dezvoltări psiho-sociale și intelectuale. Educația se face în interacțiune directă cu un educator, relația dintre elev și învățător/profesor fiind mai mult decât comunicare de sunete și imagini. Învățătorul/profesorul este model, ocrotitor, suport moral etc. și trebuie perceput în chip nemijlocit de elevi.”

REDESCHIDEȚI ȘCOLILE! Opriți mascarada „școlii online”!

10. REDESCHIDEȚI ȘCOLILE! Opriți mascarada „școlii online”! 13-07-2020

Din cauza efectelor nedorite asupra sănătății copiilor și a educației, „școala online” nu este în folosul beneficiarilor direcți (elevii) sau al beneficiarilor secundari (familia) ai procesului educațional [15], elevii neprimind o învățătură corespunzătoare. Copiii noștri sunt afectați, au devenit anxioși și doresc ridicarea restricțiilor ca să-și poată revedea colegii și cadrele didactice, să învețe așa cum s-au obișnuit.

DAN PURIC TRAGE CLOPOTUL DE ALARMĂ, la retragerea din teatru: <i>“Tot ce e românesc trebuie să dispară. Se trage cu tunul în ultimele redute! ANUL ACESTA S-A APĂSAT PE ACCELERATOR. Ne așteaptă un PROGRAM DE REEDUCARE a României. Vor apărea și orele de educație sexuală, deci pregătim un copil schizoid, traumatizat. ESTE O STÂRPIRE A NORMALITĂȚII, FĂRĂ PRECEDENT”</i> (video, text)

11. DAN PURIC TRAGE CLOPOTUL DE ALARMĂ, la retragerea din teatru: “Tot ce e românesc trebuie să dispară. Se trage cu tunul în ultimele redute! ANUL ACESTA S-A APĂSAT PE ACCELERATOR. Ne așteaptă un PROGRAM DE REEDUCARE a României. Vor apărea și orele de educație sexuală, deci pregătim un copil schizoid, traumatizat. ESTE O STÂRPIRE A NORMALITĂȚII, FĂRĂ PRECEDENT” (video, text) 04-02-2020

‘România este o țară profund desfigurată și planul care a fost pus în aplicare a avut două viteze, ca la cancer. Cancerul poate să meargă lent sau poate să aibă viteză galopantă. Tot acolo duce. Șocuri pe acest popor și pe urmă o lucrare lentă. Lucrarea lentă s-a executat în educație, știți că dacă pui în educație, în cultură, în spirit un lucru, el cam peste 10 ani dă rod.’

Academia Română intervine în disputa privind starea învățământului, denunțând PRESIUNILE de „reformare” a educației prin DEGRADAREA conținutului curicular/ Platforma Împreună a sesizat Comisia de Învățământ a Senatului cu privire la IDEOLOGIZAREA educației prin „experți” și ONG-uri

12. Academia Română intervine în disputa privind starea învățământului, denunțând PRESIUNILE de „reformare” a educației prin DEGRADAREA conținutului curicular/ Platforma Împreună a sesizat Comisia de Învățământ a Senatului cu privire la IDEOLOGIZAREA educației prin „experți” și ONG-uri 15-12-2019

Prezența în structurile care controlează procesul reformei învățământului preuniversitar din MEC a unor directori de școli private din România, prezență care este un exemplu evident de conflict de interese, vine să susțină cele mai sus menționate, cu atât mai mult cu cât singurul competitor real al învățământului privat este învățământul public, a cărui continuă degradare cauzată de reformele neîntrerupte din ultimele două decenii a avut ca efect direct și imediat creșterea „cotei de piață” a învățământului privat.

Protest al asociațiilor părinților și pro-viață față de proiectul ROMÂNIA EDUCATĂ. Semnatarii denunță RESTRÂNGEREA AUTORITĂȚII PARENTALE, influența ideologiilor de gen, promovarea vaccinării obligatorii și digitalizarea școlii/ Ministrul Educației, Ecaterina Andronescu, susține ETATIZAREA copiilor

13. Protest al asociațiilor părinților și pro-viață față de proiectul ROMÂNIA EDUCATĂ. Semnatarii denunță RESTRÂNGEREA AUTORITĂȚII PARENTALE, influența ideologiilor de gen, promovarea vaccinării obligatorii și digitalizarea școlii/ Ministrul Educației, Ecaterina Andronescu, susține ETATIZAREA copiilor 10-03-2019

Dincolo de aspectele punctuale însă, din Memoriu transpare, ca un numitor comun, preocuparea semnatarilor față de restrângerea autorității parentale. Este o temă recurentă, chiar dacă mai puțin vizibilă, în viața societății românești. De la eliminarea simbolurilor religioase din școlile publice la promovarea avortului și a contracepției la adolescenți, de la obligativitatea grădiniței la înființarea avocatului copilului, de la cazul Bodnariu la recenta infamă „Strategie privind educația parentală”, de la vaccinarea obligatorie la suprimarea informării publice pe această temă, vizată a fost mereu slăbirea autorității părintelui.

CONSILIUL NATIONAL AL ELEVILOR, structura lipsita de personalitate juridica, sustine introducerea EDUCATIEI SEXUALE si se opune INTERZICERII telefoanelor mobile in scoli/ Ecaterina Andronescu vrea TABLE INTELIGENTE si TABLETE pentru elevii de gimnaziu si liceu. Ce presupune DIGITALIZAREA EDUCATIEI?

14. CONSILIUL NATIONAL AL ELEVILOR, structura lipsita de personalitate juridica, sustine introducerea EDUCATIEI SEXUALE si se opune INTERZICERII telefoanelor mobile in scoli/ Ecaterina Andronescu vrea TABLE INTELIGENTE si TABLETE pentru elevii de gimnaziu si liceu. Ce presupune DIGITALIZAREA EDUCATIEI? 06-02-2019

Nu există niciun studiu serios care să ateste beneficiile digitalizării educației. Există însă precedente cunoscute de eșecuri majore. Unele s-au lăsat cu anchete și procese (în SUA). Evident, însă, că, atunci când miza sunt atâția bani, nu vei vedea prea mulți pronunțându-se critic pe tema asta. De pe urma unei astfel de afaceri câștigă producătorii de tablete și creatorii de aplicații. De pierdut au elevii, profesorii și părinții.

IOHANNIS LANSEAZA “ROMÂNIA EDUCATĂ”, asa-zisul sau proiect de tara. O suma de clisee si de idei preluate de la reteaua ONG-urilor progresist-globaliste. Proiectul contine referiri la EDUCATIA PARENTALA si VACCINAREA OBLIGATORIE

15. IOHANNIS LANSEAZA “ROMÂNIA EDUCATĂ”, asa-zisul sau proiect de tara. O suma de clisee si de idei preluate de la reteaua ONG-urilor progresist-globaliste. Proiectul contine referiri la EDUCATIA PARENTALA si VACCINAREA OBLIGATORIE 06-12-2018

Deci Iohannis este vârful de lance al facțiunilor care borhotesc în pântecul sistemului de educație din România. În mod curios, ce spune el sună exact a legea pe care o pregătește Andronescu. Se pare că, atunci când e vorba de distrugerea sistemului de învățământ românesc, consensul e total (pentru că, probabil, se acționează la comenzi din afară). Tot ce spune Iohannis aici e un dezastru. 

De la “AVEM NEVOIE DE EDUCATIE SEXUALA IN SCOLI” pana la “AU ABUZAT EMOTIONAL COPIII” si “Ar fi prea mult o oră pe săptămână, numai pentru această disciplină” sau CUM SE MANIPULEAZA IN PRESA “QUALITY”/ ONG-ul “SALVATI COPIII” ar “oferi” EDUCATIE SEXUALA intr-o gradinita din Brasov

16. De la “AVEM NEVOIE DE EDUCATIE SEXUALA IN SCOLI” pana la “AU ABUZAT EMOTIONAL COPIII” si “Ar fi prea mult o oră pe săptămână, numai pentru această disciplină” sau CUM SE MANIPULEAZA IN PRESA “QUALITY”/ ONG-ul “SALVATI COPIII” ar “oferi” EDUCATIE SEXUALA intr-o gradinita din Brasov 22-10-2018

“Avem nevoie să-i informăm pe elevi, dar trebuie să avem o mare atenție la cine predă aceste noţiuni şi bineînțeles modul în care sunt prezentate în funcţie de ciclul de învățământ. (…) S-au încercat, de-a lungul anilor, colaborări cu tot felul de ONG-uri, care prin modul în care au transmis informația, au abuzat emoțional copiii”, mai susţine Iulian Cristache.

REEDUCARE PENTRU “O NOUA CULTURA FAMILIALA”, “DIVERSITATE” si “modele familiale” care sa nu fie unice! Ministerul Educatiei vrea sa instituie CURSURI DE EDUCATIE PARENTALA OBLIGATORIE. Printre altele, documentul critica parintii atasati VALORILOR TRADITIONALE si mentioneaza REPREZENTANTII BISERICII printre cei responsabili de scaderea vaccinarilor

17. REEDUCARE PENTRU “O NOUA CULTURA FAMILIALA”, “DIVERSITATE” si “modele familiale” care sa nu fie unice! Ministerul Educatiei vrea sa instituie CURSURI DE EDUCATIE PARENTALA OBLIGATORIE. Printre altele, documentul critica parintii atasati VALORILOR TRADITIONALE si mentioneaza REPREZENTANTII BISERICII printre cei responsabili de scaderea vaccinarilor 13-06-2018

Acum vedem o strategie națională de parenting pusă în dezbatere pe Edu.ro care prevede că părinții ar trebui trimiși la cursuri de educație parentală. Cu alte cuvinte, toți părinții ar trebui să fie băgați la reeducare; deoarece, sper că nimeni nu are dubii, parentingul vine la pachet cu o viziune ideologică, sau este vehicolul unei viziuni ideologice. Când nu vine la pachet cu enormități ilare, cum ar fi sfatul ca, dacă copilul dvs. se tăvălește pe jos și țipă, să vă tăvăliți și dvs. pe jos alături de el. Și nimeni nu se plânge că această inițiativă reprezintă o intruziune nepermisă în viața privată.

MARELE ISTORIC ȘI PATRIOT DINU C. GIURESCU A TRECUT LA DOMNUL. <i>“Datorez multe Bisericii Ortodoxe”</i> (VIDEO). Ultimele sale interviuri, ultimele avertismente: <i>“Suntem sub imperiul prabusirii noastre ca neam”</i>; “ŢELUL EDUCAȚIEI GLOBALISTE ESTE FORMAREA UNUI OM AL SECOLULUI XXI FĂRĂ IDENTITATE NAȚIONALĂ, A UNUI PĂLMAȘ MODERN”

18. MARELE ISTORIC ȘI PATRIOT DINU C. GIURESCU A TRECUT LA DOMNUL. “Datorez multe Bisericii Ortodoxe” (VIDEO). Ultimele sale interviuri, ultimele avertismente: “Suntem sub imperiul prabusirii noastre ca neam”; “ŢELUL EDUCAȚIEI GLOBALISTE ESTE FORMAREA UNUI OM AL SECOLULUI XXI FĂRĂ IDENTITATE NAȚIONALĂ, A UNUI PĂLMAȘ MODERN” 24-04-2018

Academicianul Dinu C. Giurescu a murit marți, 24 aprilie, la vârsta de 91 de ani. Dinu C. Giurescu, născut pe 15 februarie 1927 la București, a fost un istoric și politician român, membru titular (din 2001) al Academiei Române, deputat în Parlamentul României și vicepreședinte al Partidului Conservator.

IN MARS CATRE SOFT BARNEVERNET? Camera Deputatilor a votat pentru GRADINITA OBLIGATORIE de la 4 ani/ Proiectul este simultan cu decizia luata in Franta de a institui ȘCOLARIZAREA OBLIGATORIE de la 3 ani

19. IN MARS CATRE SOFT BARNEVERNET? Camera Deputatilor a votat pentru GRADINITA OBLIGATORIE de la 4 ani/ Proiectul este simultan cu decizia luata in Franta de a institui ȘCOLARIZAREA OBLIGATORIE de la 3 ani 02-04-2018

Coborârea agresivă a vârstei de școlarizare este o tendință europeană: copiii trebuie luați cât mai repede de lângă părinți și educați exclusiv de stat, pentru formarea Omului Nou, visul de aur al neo-marxismului care răvășește Occidentul. După un model pe care l-am putea numi „Soft Barnevernet”, copiii trebuie „naționalizați” de mici pentru ca îndoctrinarea lor să nu fie bruiată de influențele conservatoare ale Familiei.

ITSY BITSY, radio pentru copii al familiei TATARU: emisiuni de parenting despre ORIENTARI SEXUALE “DIFERITE” care trebuie acceptate drept FIRESTI (!) si “beneficiile” MASTURBARII. Si asta nu e totul: SUPERTEACH, <i>“mentalitatea deschisă”</i> și… Mitropolia Moldovei?

20. ITSY BITSY, radio pentru copii al familiei TATARU: emisiuni de parenting despre ORIENTARI SEXUALE “DIFERITE” care trebuie acceptate drept FIRESTI (!) si “beneficiile” MASTURBARII. Si asta nu e totul: SUPERTEACH, “mentalitatea deschisă” și… Mitropolia Moldovei? 19-03-2018

Pansexualitate? Oare unde am auzit acest termen? Ah, la activistul transgen de la Focsani… Deci radioul pentru copii al familiei de crestini evlaviosi Tataru ne spune acelasi lucru ca un activist transgender? Oh, mare bucurie in familie!

Coalitia pentru Familie si Platforma Impreuna denunta un program DE PROMOVARE SISTEMATICA A HOMOSEXUALITATII in scolile românești, concomitent cu ANIHILAREA DREPTURILOR PARINTESTI

21. Coalitia pentru Familie si Platforma Impreuna denunta un program DE PROMOVARE SISTEMATICA A HOMOSEXUALITATII in scolile românești, concomitent cu ANIHILAREA DREPTURILOR PARINTESTI 27-02-2018

Demararea în ţară, peste voința clar exprimată a zeci de mii de părinţi, a unor activități „educative” cu minori, ținute de activiști LGBT şi de propagandişti din mediul academic, reflectă pe deplin caracterul organizat al implementării în România a unui program de promovare a homosexualităţii pentru minori în şcoli, concomitent cu anihilarea oricărei încercări a părintilor de a se opune confiscării dreptului lor constituţional de a decide cu privire la copiii lor.

AUTO-GLORIFICAREA  PRIN DEMONIZARE SI DEZINFORMARE. CpF si APOR Vrancea, tintele unei campanii de presa negative pentru reactia fata de conferinta WOMAN TALK

22. AUTO-GLORIFICAREA PRIN DEMONIZARE SI DEZINFORMARE. CpF si APOR Vrancea, tintele unei campanii de presa negative pentru reactia fata de conferinta WOMAN TALK 26-02-2018

Conform articolelor 26 și 29 din Constituția României valorile familiei, ale libertății conștiinței și dreptul părinților de a asigura educația copiilor conform propriilor convingeri reprezintă drepturi fundamentale. Faptul că asociațiile de părinți din județul Vrancea ori din orice altă parte a României se opun impunerii prin persuasiune și manipulare către copiii minori a ideologiei de gen este un drept legal complet legitim.

IDEOLOGIA DE GEN, impusa pe sest in România pentru… “ERADICAREA TRADITIILOR”, fara nicio dezbatere asupra implicatiilor. NOUA LUPTA DE CLASA, NOII ACTIVISTI (expertii de gen), NOUA MILITIE A GANDIRII (C.N.C.D) si NOUA LIMBA a NOULUI COMUNISM. In Bulgaria, CONVENTIA DE LA ISTANBUL, care normativizeaza ideologiile de gen, a fost RESPINSA inclusiv prin opozitia BISERICII/ Liceenii adusi pe liste (?) la filmul ”120 bpm” NU AU FOST AVERTIZATI cu privire la continut

23. IDEOLOGIA DE GEN, impusa pe sest in România pentru… “ERADICAREA TRADITIILOR”, fara nicio dezbatere asupra implicatiilor. NOUA LUPTA DE CLASA, NOII ACTIVISTI (expertii de gen), NOUA MILITIE A GANDIRII (C.N.C.D) si NOUA LIMBA a NOULUI COMUNISM. In Bulgaria, CONVENTIA DE LA ISTANBUL, care normativizeaza ideologiile de gen, a fost RESPINSA inclusiv prin opozitia BISERICII/ Liceenii adusi pe liste (?) la filmul ”120 bpm” NU AU FOST AVERTIZATI cu privire la continut 17-02-2018

Patriarhul Bulgariei a luat atitudine, arătând clar că “sub pretextul protejării femeilor si copiilor” (Conventia de la Istanbul are drept titlu combaterea violentei), aceste dispoziții despart noțiunea de gen de sexul biologic, ideologia de gen fiind “străină de limbajul si mentalitatea tării”. La noi insă, tocmai faptul ca a devenit obligatorie prin normativizarea ei – adică aducerea ei in norma juridica – începe sa ne transforme viețile: nu mai avem voie sa spunem ce gândim despre ce credem noi că este genul, nu mai avem voie sa păstrăm cultura si mentalitatea tării, nu mai avem voie să ne împotrivim in absolut niciun fel acestei ideologii pentru că deja sunt instruite si autoritățile publice in sensul sancțiunilor care urmează a ne fi aplicate. Avem cunoștință de toate acestea? Înțelegem implicațiile lor asupra vieților noastre?

Decizie importanta a CCR: NU MAI EXISTA NICIUN OBSTACOL JURIDIC IN CALEA REFERENDUMULUI/ PROTEST FATA DE LINSAREA A MILIOANE DE ROMÂNI LA TVR/ Apeluri pentru marile partide si europarlamentari pentru REFERENDUMUL de aparare a CASATORIEI/ European Dignity Watch sprijina Coalitia pentru Familie (Video)/ Platforma civica IMPREUNA a organizat DEZBATERI PUBLICE pe tema planurilor cadru pentru invatamantul liceal

24. Decizie importanta a CCR: NU MAI EXISTA NICIUN OBSTACOL JURIDIC IN CALEA REFERENDUMULUI/ PROTEST FATA DE LINSAREA A MILIOANE DE ROMÂNI LA TVR/ Apeluri pentru marile partide si europarlamentari pentru REFERENDUMUL de aparare a CASATORIEI/ European Dignity Watch sprijina Coalitia pentru Familie (Video)/ Platforma civica IMPREUNA a organizat DEZBATERI PUBLICE pe tema planurilor cadru pentru invatamantul liceal 04-02-2018

Discursul urii împotriva celor 3 milioane de cetățeni românii care au semnat pentru definirea constituțională a căsătoriei a atins cote inacceptabile. Se vorbește despre ei ca și cum ar fi niște suboameni care populează mizerabil o țară, care ea însăși nu ar trebui să existe sau chiar nu există decât ca o fantomă a naționalismului și corupției.

GUVERNUL PSD are de gând sa distrugă definitiv infrastructura ȘCOLII ROMÂNEȘTI? Sute de școli și grădinițe din toată țara – în curs de a fi DESFIINȚATE prin comasare pentru ”EFICIENTIZAREA” CHELTUIELILOR. Măsura va lovi dur în regiunile rurale, deja aflate într-o situație intolerabilă

25. GUVERNUL PSD are de gând sa distrugă definitiv infrastructura ȘCOLII ROMÂNEȘTI? Sute de școli și grădinițe din toată țara – în curs de a fi DESFIINȚATE prin comasare pentru ”EFICIENTIZAREA” CHELTUIELILOR. Măsura va lovi dur în regiunile rurale, deja aflate într-o situație intolerabilă 01-02-2018

Mii de dascăli din întreaga ţară se tem, în aceste zile, că vor rămâne pe drumuri după ce inspectoratele şcolare vor comasa clase sau chiar vor desfiinţa şcoli şi grădiniţe. Harabubura este întreţinută de faptul că mai-marii Ministerului Educaţiei sau ai inspectoratelor şcolare nu explică concret cum ar urma să se restructureze unităţile de învăţământ. Grav este că decizia va lovi acolo unde este mai mare nevoie de învăţământ: în zonele rurale izolate şi sărace, unde gradul de abandon şi eşec şcolar este foarte ridicat.

O decizie CEDO legitimeaza prezenta EDUCATIEI SEXUALE <i>“de la varste foarte mici a copiilor din gradinite si scoli primare”</i> si imposibilitatea REFUZULUI!/ Propaganda pentru LGBT si EDUCATIE SEXUALA prin “dezbateri” organizate cu liceeni la lansarea, in Bucuresti, a filmului „120 BPM/BĂTĂI PE MINUT”. Filmul contine si scene GAY obscene…/ RAPORT: EDUCATIA SEXUALA E INEFICIENTA SI DAUNATOARE

26. O decizie CEDO legitimeaza prezenta EDUCATIEI SEXUALE “de la varste foarte mici a copiilor din gradinite si scoli primare” si imposibilitatea REFUZULUI!/ Propaganda pentru LGBT si EDUCATIE SEXUALA prin “dezbateri” organizate cu liceeni la lansarea, in Bucuresti, a filmului „120 BPM/BĂTĂI PE MINUT”. Filmul contine si scene GAY obscene…/ RAPORT: EDUCATIA SEXUALA E INEFICIENTA SI DAUNATOARE 20-01-2018

Principalii susținători ai „educației sexuale” sunt aceleași structuri non-guvernamentale, cele mai multe legate financiar de rețeaua Soros Open Network, care se opun educației religioase în școli, prezenței simbolurilor religioase în școli precum și referendumului pentru revizuirea articolului 48 (1) din Constituția României în vederea protejării căsătoriei.

FAKE-NEWS-UL ANULUI: cazul preotului-profesor de religie din Copsa Mica acuzat de gesturi obscene. LINSAJ MEDIATIC si “oportunitate” de atacare a OREI DE RELIGIE, Coalitiei pentru Familie si… noului regulament scolar. CARE ESTE DISTANTA DE LA MASTURBARE IN FATA ELEVILOR la… DRAMA CUMPLITA A UNUI CANCER TESTICULAR?

27. FAKE-NEWS-UL ANULUI: cazul preotului-profesor de religie din Copsa Mica acuzat de gesturi obscene. LINSAJ MEDIATIC si “oportunitate” de atacare a OREI DE RELIGIE, Coalitiei pentru Familie si… noului regulament scolar. CARE ESTE DISTANTA DE LA MASTURBARE IN FATA ELEVILOR la… DRAMA CUMPLITA A UNUI CANCER TESTICULAR? 20-01-2018

ActiveNews:  Se confirmă că mass-media l-a nenorocit pe profesorul de religie din Copșa Mică. Patriarhia și elevii îl apără pe preot. Cancerul i-a revenit și face un tratament care poate da mâncărimi de piele, ca efect secundar ACTUALIZARE 21:05 După cum …

MINISTERUL EDUCATIEI a demarat o campanie de “constientizare si limitare” a unor PRACTICI RELIGIOASE “INADECVATE”, printre care… POSTUL INDELUNGAT și RITUALURILE DE EXORCIZARE!

28. MINISTERUL EDUCATIEI a demarat o campanie de “constientizare si limitare” a unor PRACTICI RELIGIOASE “INADECVATE”, printre care… POSTUL INDELUNGAT și RITUALURILE DE EXORCIZARE! 18-11-2017

Trecerea de la combaterea violenței și a consumului de stupefiante la post și rugăciune capătă o explicație atunci când privim cine sunt responsabilii FICE pentru acest proiect: Toma Mareș și Eugen Simion. Prof. Toma Mareș, care este și președintele FICE, este autorul a trei capitole din lucrarea „Educația ateist-științifică a pionierilor și șoimilor patriei”, editată în 1984 de către Organizația Pionerilor – Consiliul Național.

Fabrica de FAKE-“EROI CIVILIZATORI” ai NEOBOLȘEVISMULUI vrea să radă din temelii ce mai rămas din Școală. CRISTINA TUNEGARU consideră că romanul BALTAGUL ar fi NOCIV, pe motiv de IDEOLOGIE FEMINISTĂ, după ce refuzase să mai predea EMINESCU ȘI SLAVICI. De la IMPOSTURĂ ȘI IPOCRIZIE la CENZURA “PROGRESISTĂ”

29. Fabrica de FAKE-“EROI CIVILIZATORI” ai NEOBOLȘEVISMULUI vrea să radă din temelii ce mai rămas din Școală. CRISTINA TUNEGARU consideră că romanul BALTAGUL ar fi NOCIV, pe motiv de IDEOLOGIE FEMINISTĂ, după ce refuzase să mai predea EMINESCU ȘI SLAVICI. De la IMPOSTURĂ ȘI IPOCRIZIE la CENZURA “PROGRESISTĂ” 15-10-2017

Cristina Tunegaru se bucură de publicitate până la minciună grețoasă din partea mass-media și a activiștilor care susțin ideologia și agenda progresismului pentru că a construit (sau i s-a construit) o poveste care vinde, pe sistemul polițistului virtual Godină: pedagog de școală nouă, profesor mic, de gimnaziu, dar implicat, popular printre elevi și printre părinți, care vede și diagnostichează bine tumorile din învățământul românesc, care are curaj să le afirme public. Rolul ei politic în bătălia împotriva PSD, a partidelor, în general, este unul secundar. Mult mai important este rolul de activist ideologic pe tărâm cultural-educativ al „progresismului”.

Noi distorsionari si manipulari anti-BOR. “OBLIGAREA” PROFESORILOR DE RELIGIE de a participa la MARSUL PENTRU VIATA, dolarii americani dati Coalitiei pentru Familie si filmul cu tineri ”FANATICI CRESTINI-ORTODOCSI”

30. Noi distorsionari si manipulari anti-BOR. “OBLIGAREA” PROFESORILOR DE RELIGIE de a participa la MARSUL PENTRU VIATA, dolarii americani dati Coalitiei pentru Familie si filmul cu tineri ”FANATICI CRESTINI-ORTODOCSI” 24-03-2017

Totul pentru cauza, tovarasi. Nu conteaza factualitatea, adevarul nici atat, logica, o gluma. Toate aceste trei subiecte sunt exemple de distorsionari, manipulari si propaganda bazate pe unicul principiu al oportunitatii de influentare a opiniei publice. Restul e doar share, comment si like.

“DISCIPOLII LUI HRUSCIOV” si FALSA “IUBIRE” LAXA SI SIROPOASA fata de CEI VICLENI. Parintele Sturzu raspunde urii, manipularilor grosolane si ipocriziei DUSMANILOR NEIMPACATI AI OREI DE RELIGIE: <i>“Nu pot şi nici nu am vreun motiv să cred că raiul creştin ar fi o rezervaţie de pufoşenii roz”</i>

31. “DISCIPOLII LUI HRUSCIOV” si FALSA “IUBIRE” LAXA SI SIROPOASA fata de CEI VICLENI. Parintele Sturzu raspunde urii, manipularilor grosolane si ipocriziei DUSMANILOR NEIMPACATI AI OREI DE RELIGIE: “Nu pot şi nici nu am vreun motiv să cred că raiul creştin ar fi o rezervaţie de pufoşenii roz” 19-03-2017

Evanghelia nu propovăduieşte însă o iubire siropoasă şi fără discernământ. Oare Sfântul Ioan Botezătorul nu a dat dovadă de iubire sau a jignit cumva pe fariseii şi saducheii care veneau la el să fie botezaţi, întâmpinându-i cu aceste cuvinte aspre: „Pui de vipere, cine v-a arătat să fugiţi de mânia ce va să fie?” (Matei 3, 7)? Nu cumva le-a atras atenţia, prin aceste cuvinte aparent dure, că gestul lor era unul formal, iar în inima lor nu era o pocăinţă sinceră? Poate aşa, măcar unii dintre ei să se fi trezit, să-şi fi dezmorţit conştiinţa. Nu cumva Mântuitorul avea un discurs politic incorect atunci când îi numea pe unii dintre „fariseii şi cărturarii făţarnici” (v. Matei 23, 13-33) cu apelative precum: „călăuze oarbe”, „nebuni şi orbi”, „şerpi, pui de vipere” ori „neam viclean şi desfrânat” (Matei 12, 39)?

CAMPANIE CU FAKE NEWS SI PROPAGANDA RECICLATA IMPOTRIVA OREI DE RELIGIE. Antena 1 invoca o asa-zisa “DIRECTIVA” a Comisiei Europene care ar impune ISTORIA RELIGIILOR, Adevarul.ro ii citeaza ca “EXPERTI” in educatie pe activistii anticrestini REMUS CERNEA si EMIL MOISE

32. CAMPANIE CU FAKE NEWS SI PROPAGANDA RECICLATA IMPOTRIVA OREI DE RELIGIE. Antena 1 invoca o asa-zisa “DIRECTIVA” a Comisiei Europene care ar impune ISTORIA RELIGIILOR, Adevarul.ro ii citeaza ca “EXPERTI” in educatie pe activistii anticrestini REMUS CERNEA si EMIL MOISE 08-03-2017

E adevarat ca exista o directiva a Comisiei Europene care impune studierea istoriei religiilor in loc de “ora de religie” confesionala? Da, dar nu e directiva*, ci recomandare**, si nu apartine Comisiei Europene, ci Consiliului Europei***, adica o cu totul alta institutie decat UE.

FALSIFICAREA SI ISTERIZAREA MEDIATIC-OENGISTICA A SCANDALULUI PROTESTULUI <i>“IMPOTRIVA COPILULUI CU ADHD”</i> de la Şcoala Gimnazială „Ion Luca Caragiale” din Piteşti. <i>Precedent extrem de periculos</i>: PARINTI ANCHETATI PENAL PENTRU INSTIGARE LA URA (!) si COPII PENALIZATI CU SCADEREA NOTEI LA PURTARE fiindca doresc sa invete si sa fie aparati de VIOLENTA NESTAVILITA a unui coleg

35. FALSIFICAREA SI ISTERIZAREA MEDIATIC-OENGISTICA A SCANDALULUI PROTESTULUI “IMPOTRIVA COPILULUI CU ADHD” de la Şcoala Gimnazială „Ion Luca Caragiale” din Piteşti. Precedent extrem de periculos: PARINTI ANCHETATI PENAL PENTRU INSTIGARE LA URA (!) si COPII PENALIZATI CU SCADEREA NOTEI LA PURTARE fiindca doresc sa invete si sa fie aparati de VIOLENTA NESTAVILITA a unui coleg 22-10-2016

Vă spun cu mâna pe inimă: nu înghițeam sub nici o formă să-mi amenințe cineva copilul cu un compas! Nu știu exact cum făceam, dar a doua zi cel care mi-a amenințat copilul nu repeta gestul! ”Vă tai pe toți și după aia mă sinucid!” Pe bune? Copilul meu nu are de ce să audă asta. Sau, în fine, nu de două ori. Suntem toți nebuni? Am ajuns în situația în care negociem lucrurile astea? Că profesorul a luat notă de situație, directorul e preocupat, că nu e psihologul la serviciu, să întrebăm și un neuropsihiatru, stai că nu e la cabinet, că stai să vezi, că nu e chiar așa?

Carti

Documentare

Articole Recomandate