Aceste multiple „amenințări la adresa democrației” (adică „teroriști”, „viruși”, „dezinformare”, „rasism”, „sexism”, „homofobie”, „transfobie”, „scepticism față de sistemul electoral”, „siropul de clătite suprematist alb”, „abuzul premeditat de pronume”, „nefolosirea sfidătoare a măștii”, „ezitarea față vaccin”, „religia” și așa mai departe) se vor contopi într-un singur inamic de tip Goldstein (n.tr. inamicul – posibil imaginar – al regimului pe care îl invoca Big Brother în „1984” pentru a justifica lupta împotriva disidenței), pe care copiii „nou normali” vor fi condiționați să-l urască și să se teamă de el, îl vor dori adus la tăcere, îndepărtat și carantinat separat de societatea „normală”, sau „vindecat” de „boala” lui prin terapii farmaceutice „sigure și eficiente” mandatate de guvern.
Articole din categoria: Traduceri
Astfel, întrebarea noastră, a ”teroriștilor” încă vii, a celor care nu s-au vaccinat încă, este firească: ”cum poți să spui că îți pasă de oameni dacă, iată, moare omul sub ochii tăi și ție nu-ți pasă decât să nu sufere reputația vaccinului?”.
Datele sugerează că atât măștile faciale medicale, cât și cele non-medicale sunt ineficiente în a bloca transmiterea de la om la om a bolilor virale și infecțioase precum SARS-CoV-2 și COVID-19, aducând susţinere împotriva utilizării măștilor faciale. S-a demonstrat că purtarea măștilor creează efecte adverse serioase fiziologice și psihologice. Acestea includ hipoxie, hipercapnie, dificultăți de respirație, aciditate și toxicitate crescute, activarea răspunsului la frică şi stres, creșterea hormonilor de stres, imunosupresie, oboseală, dureri de cap, scăderea performanței cognitive, predispoziție pentru boli virale și infecțioase, stres cronic, anxietate și depresie. Consecințele pe termen lung ale purtării măștii faciale pot duce la deteriorarea sănătății, dezvoltarea și progresia bolilor cronice și moartea prematură. Guvernele, factorii de decizie politică și organizațiile din domeniul sănătății ar trebui să utilizeze o abordare bazată pe dovezi ample şi ştiinţifice în ceea ce privește purtarea măștilor faciale atunci când purtarea lor este considerată a fi o intervenție preventivă pentru sănătatea publică.
Legea privind egalitatea este un asalt asupra moralității creștine, iar acesta este punctul în care consecințele sale pe termen lung sunt cele mai grave și mai distructive. Această lege își propune să reconfigureze nu numai fundamentul vieții de familie și normele obiective ale genului, ci și să catehizeze, inducând un mod diferit de a concepe locul și viziunea fiecăruia asupra lumii.
„Un protocol de cercetare biomedicală decis unilateral este în curs de desfășurare în rândul poporului evreu, fără ca acesta să fi avut posibilitatea de a alege dacă să participe sau nu! Unii colegi oameni de știință israelieni, care împărtășesc preocupările mele, mi-au spus că plâng când văd cozile din fața centrelor de vaccinare, pentru că nu pot să nu se gândească la alte cozi, dramatic istorice …”, îndrăznește ea să îmi mărturisească.
Haim Yativ, inginer, și medicul Hervé Seligmann, fost membru al grupului de cercetare a bolilor infecțioase și tropicale emergente de la facultatea de medicină de la universitatea din Aix-Marseille își prezintă rezultatele analizei datelor vaccinale din Israel într-un articol publicat pe site-ul Nakim.org.
42. VIAȚA CREȘTINĂ SUB SUPRAVEGHEREA TOTALĂ. Cum să ne pregătim pentru represiunea iminentă? 18-02-2021
China e pe cale să treacă foarte repede la un sistem fără numerar. Dacă locuiți într-o societate în care toate tranzacțiile economice sunt electronice, ar fi bine să vă asigurați că rămâneți de partea bună a celor care administrează sistemul sau vă veți găsi în imposibilitatea de a cumpăra sau vinde. Sistemul pe care îl construiesc în China va recompensa sau pedepsi companiile, cel puțin parțial, pe baza scorurilor de credit social ale angajaților lor. Persoanelor cu scoruri reduse de credit social – printre care se numără nonconformiștii de tot felul – le va fi foarte greu să obțină locuri de muncă bune. Dacă aceste persoane ajung pe lista neagră, nu vor putea cumpăra sau vinde. În China nu există, de asemenea, nicio modalitate de a scăpa de monitorizare. Avem în mare aceeași tehnologie în Statele Unite. Ceea ce ne lipsește – deocamdată – este voința politică de a o pune în aplicare. Stați cu ochii pe stat care, în numele securității naționale, va începe manufacturarea consensului pentru a spori monitorizarea extremiștilor interni, cu scopul declarat de a preveni încă un 6 ianuarie.
„Salutăm faptul că procesul de vaccinare împotriva COVID-19 este voluntar, nu obligatoriu. Acest lucru este cel mai important, mai ales astăzi, când vaccinul este abia realizat și există opinii diferite ale profesioniștilor din domeniul sănătății despre acesta”, scrie Sinodul în declarația sa publicată vineri. „Biserica Georgiană apreciază foarte mult beneficiul pe care medicamentul îl aduce pentru a proteja sănătatea oamenilor, dar nu va putea să-și asume responsabilitatea pentru promovarea vaccinării, acest fapt fiind de competența și responsabilitatea profesioniștilor din domeniul medical”, subliniază Sinodul. Ierarhii fac apel, de asemenea, la înțelegere, subliniind că nicio persoană, indiferent de statutul social, nu ar trebui să fie hărțuită sau persecutată pentru că a fost sau nu vaccinată.
Vrem cu adevărat o societate cu risc zero, securitară, controlată total? Cine a votat pentru asta? „Acesta nu este un complot”, dar poate că este încercarea de a folosi o criză sanitară pentru a impune o lume virtuală, tehnologizată și igienizată, o formidabilă ocazie pentru cei ce-și doresc puterea discreționară și un popor docil.
GloboCap a extins, recontextualizat și patologizat pur și simplu „Războiul împotriva terorismului” (adică războiul împotriva rezistenței faţă de capitalismul global și ideologia sa post-ideologică). Acest lucru a fost întotdeauna inevitabil, desigur. Un sistem global-hegemonic (de exemplu, capitalismul global) nu are dușmani externi, deoarece nu există un teritoriu „în afara” sistemului. Singurii săi dușmani se află în sistem și, prin definiție, sunt insurgenți, cunoscuți și sub numele de „teroriști” și „extremiști”. Acești termeni sunt complet lipsiți de sens, evident. Sunt pur strategici, lansaţi împotriva oricui se abate de la ideologia oficială a GloboCap… care, în cazul în care vă întrebați, se numește „normalitate” (sau, în cazul nostru, în prezent, „noua normalitate”). În vremurile anterioare, acești „teroriști” și „extremiști” erau cunoscuți ca „eretici”, „apostați” și „hulitori”. Astăzi, aceștia sunt, de asemenea, cunoscuți ca „negaţionişti”, de pildă „negaţionişti ai științei”, „negaţionişti ai Covid-ului” și recent, mai tulburător, „negaţionişti ai realității”.
Mass-media primesc doza zilnică de cifre Covid, fără nici o retrospectivă sau analiză sau, cu excepția unor cazuri rare, moderare critică. La fel, noua telenovelă a cursei dintre vaccinare și răspândirea de noi tulpini e făcută să ne țină cu sufletul la gură. Mai presus de toate, datele furnizate sunt incomplete pentru cei care doresc să-și facă o idee reală despre implicațiile carantinei. Cum rămâne cu sănătatea mintală, cu încercările de sinucidere, cu abandonul școlar, cu pauperizarea, cu creșterea violenței intra-familiale? În orice caz, se pare că aceste dimensiuni au doar o influență marginală asupra deciziilor luate. Probabil pentru că efectele concrete ale acestora sunt resimțite doar cu o întârziere, în timp ce contaminările sunt văzute în fiecare zi cu publicitate maximă. Dar este acesta un motiv serios pentru a nu lua în considerare aceste realități cel puțin la fel de importante? Exact aici este urgența, a realiza această imagine generală a consecințelor gestionării acestei crize. Cu studenți sau adolescenți aflați într-un serios disconfort psihic, profesii în paragină și fără perspective, obișnuința limitării libertăților personale, puține evaluări făcute publice cu privire la eficacitatea anumitor măsuri liberticide… este mai mult decât necesar să ne punem problema vieții împreună în pandemie într-o societate în care riscul zero nu există.
Cei de la Davos ne-au spus-o clar. Vechiul sistem (capitalismul adică) ne-a adus aici (la supraconsum, goana după profit, inegalități sociale, poluare, epidemii, suprapopulare etc) deci în nici un caz nu ne mai întoarcem înapoi. Nu se va reveni deloc la vechiul normal. Se află în curs de pregătire „noua normalitate” – (stakeholder capitalism) – capitalismul responsabil, al cărui scop principal nu mai este profitul acționarilor, ci binele tuturor și al planetei, egalitatea, eliminarea inechităților sociale. Dacă ați trăit în România anilor 80, recunoașteți ideile…
Colegiul Medicilor și-a adus aminte, în toiul controverselor despre ivermectină, de „medicina bazată pe dovezi”. Oh, dar unde ați fost până acum, precauților? Ce dovezi au existat că lockdown-urile sunt eficiente? Ce dovezi există cu privire la măști? Când SINGURUL studiu a arătat că nu sunt? Ce dovezi există cu privire la vaccinuri, când producătorul însuși afirmă că rămâne de văzut cum e cu durata imunizării și eficiența lor? Unde e medicina bazată pe dovezi când, fără test, se decretează că există focar cu noua tulpină în București?
Nu este o terapie genică, nu este nici un vaccin pentru că nu răspunde nici unei categorii de definiție a vaccinului pe care o cunoaștem până în prezent. Este o informație genetică. Dacă într-adevăr se va folosi termenul „vaccin” pentru a nu-i deruta pe oameni, atunci să se spună vaccin genic experimental. Este foarte important să se păstreze cuvântul „genic”, pentru că altfel suntem în situația în care inducem persoana în eroare. Scopul fiind acela de a vă injecta o informație genetică în corp. Acest lucru trebuie să fie clar pentru toată lumea! Așa cum știți am făcut roșii OGM. Unei roșii OGM îi injectez o informație genetică, deci vă voi injecta o informație genetică. Nu este a dumneavoastră, nu este umană, aparține unui virus. Vă cer, deci, să produceți o proteină a unui virus! Suntem într-un experiment total din moment ce nu cunoaștem toate efectele secundare care pot să apară pe termen scurt, mediu și lung al unui astfel de experiment.
În cazul vaccinurilor, suntem într-un demers de prevenție. Aceasta privește deci un număr considerabil de persoane din care majoritatea este sănătoasă (în orice caz față de patologia de care vaccinul se presupune că ne protejează). Efectele secundare necontrolabile ar avea consecințe considerabile, mai ales într-o campanie de vaccinare în masă precum cea destinată luptei împotriva Covid-19. Aceste consecințe ar putea fi dezastruoase pe plan sanitar, evident, dar și pe planul mediului înconjurător (de exemplu în cazul propagării de noi virusuri recombinante: a se vedea secțiunea IV.3.1.). Iar faptul că este vorba de un demers de prevenție nu permite nici o asumare a riscului.
Nu văd de ce industria farmaceutică nu și-ar pune profiturile în fața intereselor pacienților. Nu văd cum aș putea avea încredere în acești producători cu privire la siguranța produselor lor, mai ales că vaccinurile au fost dezvoltate foarte repede, iar efectele lor secundare pe termen lung nu au fost evaluate de vreme ce testarea lor a început acum doar câteva luni. Industria farmaceutică este cu totul exceptată la plata eventualelor despăgubiri pacienților afectați de produsele lor in SUA, unde aceasta practica a devenit deja norma, și va trebui să fie compensată de statele membre din Europa dacă apar anumite tipuri de probleme, nespecificate, în cadrul acordurilor speciale și în abatere de la regulile obișnuite legate de produsele medicale.
I.G.T. este cu totul diferită de vaccinarea tradițională. Este, în schimb, o formă de terapie genică. Oamenii de știință izolează genele care produc anticorpi puternici împotriva anumitor boli și apoi sintetizează versiuni artificiale. Genele sunt plasate în viruși și injectate în țesutul uman, de obicei în mușchi.
Ceea ce se prezintă acum este un experiment masiv de vaccinare, diferit de orice s-a văzut până acum, doar cu date minime privind siguranța și eficacitatea vaccinului folosit. Este foarte posibil ca în câțiva ani să se ajungă la concluzia că această nouă tehnică mARN a condus la un vaccin sigur și eficient, dar o astfel de concluzie în prezent este extrem de prematură și extrem de riscantă. Nu ar fi pentru prima dată când au loc accidente majore ca urmare a grabei și a neglijenței, așa cum a fost subliniat recent, pe bună dreptate, într-un editorial din JAMA.
Experiențele totalitare din secolul al XX-lea ar fi trebuit să ne întipărească mai bine în minte învățămintele: sistemele tehnocratice de „îmbunătățire a lumii”, care nu lasă loc individului și naturalului, duc în mod consecvent la un iad al constrângerii și al disprețului față de umanitate.
Episcopii par să fi învățat utilitatea „lovirii celor de jos” și „sărutării celor de sus”. Mulți dintre credincioșii lor au observat acest lucru, desigur, și nu sunt câtuşi de puţin amuzaţi. Se discută multe în ceea ce privește Marea Resetare a economiei globale, iar speculațiile sunt ample cu privire la implicarea episcopilor noștri creștini (Papa mai presus de toate) în acest efort de a transforma lumea într-un uriaş lagăr de prizonieri. Aceasta va fi o schimbare totală a fiecărui aspect al lumii, de la economie la politică și la religie. Printre creștini, Marea Resetare provoacă discuții despre Antihrist. În fiecare zi, se dezvăluie mai multă tehnologie care ne temem că va obligatorie ca măcar să participăm la societate. Vaccinuri obligatorii, pașapoarte imunitare, ID-uri digitale, nanotehnologie implantabilă, o societate fără numerar și multe altele. Arhiepiscopul romano-catolic Vigano a atins o coardă sensibilă cu avertismentele sale despre utilizarea tehnologiei pentru a ne urmări și controla. Călugării și episcopii ortodocși din întreaga lume discută, de asemenea, situația actuală în lumina eshatologiei. Există un consens asupra ideii că suntem în faza de „creștere” a apariției ordinii mondiale satanice. Dar, deși mulți dintre credincioși se află într-o stare de îngrijorare în care se roagă în legătură cu aceste evoluții, atât de mulți episcopi își văd de treabă ca de obicei. Fie ignoră peisajul tehnologic și politic în dezvoltare, fie îl susțin așa cum a făcut Papa.
Pentru a reveni la o temă anterioară, de ce, frații mei, am devenit preoți? Să capitulăm în fața guvernelor opresive? Să capitulăm în fața episcopilor lași? Sau am devenit preoți pentru a ne face datoria, în ciuda pericolului? Strămoșii noștri au murit pentru astfel de lucruri. Dar noi?
Trebuie să îngenuncheați și să plângeți, să vărsați lacrimi de pocăință, pentru ca Hristos să se îndure…
Acest lucru are legătură și cu ceea ce se întâmplă în America.
Mulți oameni se vor duce datorită celor ce urmează să vină, mulți se vor duce (vor muri).
Nu aveți milă între voi. Nu arătați milă unul față de celălalt.
Trebuie să nu mai fim niciodată complici la închiderile uşilor bisericilor noastre cultului creştinilor. A face acest lucru va cauza grave prejudicii parohiilor noastre, slujirii noastre pentru neam şi ar fi cu adevărat în opoziţie cu îndatoririle de bază ale slujitorilor creştini. C. S. Lewis a scris un articol, publicat în The Observer în 1958, în care spunea:
Nici nu se aude această frază când vine vorba de locul de muncă – adică: Mă voi abține de la a obține un venit, deoarece riscul pentru sănătatea mea este prea mare. Mă voi întoarce la muncă când va fi din nou lipsit de pericol. Nu, se pare că doar bisericile sunt supuse acestui nivel unic de pericol – la fel cum au făcut-o în prima parte a acestui an, făcându-le mai riscante decât transportul public și magazinele cu mărfuri la reduceri la un loc. Adevărul este că, în actualul climat de nebunie, mulți creștini ortodocși nu numai ca au deviat de la măsurile de siguranță realiste la isteria socială, ci au găsit și isteria socială ca fiind cea mai convenabilă acoperire pentru a evita orice lucru incomod sau dificil. Trebuie să vizitezi o rudă? Nu până nu va fi din nou în siguranță. Trebuie să termini o treabă dificilă? Nu până nu va fi din nou în siguranță. Dar ce zici să te întorci la biserică în fiecare duminică dimineață …?
Se pare că orice măsură, oricât de extremă ar fi, va fi luată pentru a păstra siguranța studenților și a personalului. Aceasta ar putea fi o greșeală gravă. Pe măsură ce copiii revin la școală în această toamnă, trebuie să avem o imagine atentă și echilibrată asupra tuturor măsurilor de siguranță care au fost propuse și să considerăm care sunt cu adevărat in scopuri de prudență – și care ar putea fi în schimb punitive. Cu siguranță, este adevărat că redeschiderea școlilor noastre, oricât de atentă, ar putea intensifica transmiterea virusului. Unele țări care au făcut acest lucru – Israel și Franța, de exemplu, au avut focare de infecții în rândul studenților și a personalului. Dar aceste focare au fost mici și anticipate, au declarat presei oficiali din ambele țări; iar dovezile sugerează că, în general, riscurile sunt foarte mici.
Trebuie să aruncăm o privire lucidă asupra compromisurilor pe care le implică masca universală și celelalte măsuri de protecție împotriva pandemiei. Trebuie să contestăm așa-numitele recomandări unanime ale așa-numiților experți și să sapăm mai adânc. Sunt aceste măsuri, cu adevărat, în interesul sănătății publice? Ar trebui ca aleșii noștri să ne impună ordine universal-valabile?
62. NOUA NORMALITATE PANDEMICA. Cum arata planurile de „relaxare” in principalele tari europene? 02-05-2020
masurile de relaxare vin la pachet cu o serie de obligatii cum ar fi purtarea mastilor de protectie in mijloacele de transport in comun si in spatiile publice, pastrarea voluntara a regulilor de distantare sociala si restrictii in ceea ce priveste deplasarile persoanelor in afara regiunilor de rezidenta
Tragedia pandemiei COVID-19 pare să intre în faza de control al acesteia. Zeci de mii de americani au murit, iar americanii sunt acum disperați in căutarea unor factorii politici sensibili, care au curajul să ignore panica și să se bazeze pe fapte. Conducătorii trebuie să examineze datele acumulate pentru a vedea ce s-a întâmplat de fapt, în loc să pună accentul pe proiecții ipotetice; să combine acele dovezi empirice cu principiile fundamentale ale biologiei stabilite de zeci de ani; și apoi să restabilească țara, cu atenție, din punct de vedere funcțional. Cinci fapte cheie sunt ignorate de către cei care solicită continuarea blocajului aproape total.
Dacă Biserica adoptă „orice ni se spune, vom face” ca poziție doctrinară a acesteia de a răspunde la problemele sociale, atunci în viitorul apropiat, autoritățile din diferite țări vor putea să ne închidă bisericile și să îi priveze pe credincioși de Liturghie sub orice pretext umanitar – o pandemie, pericolul unui război nuclear, schimbările climatice, etc. Credincioșii din Ucraina, iar acum și din Muntenegru, au înțeles foarte bine în ce fel politica modernă, folosind aceleași capcane umanitariste, poate încerca să strice și să distrugă comunități bisericești puternice, de mai multe milioare [de credincioși], folosindu-se de pârghia aceasta. Acest lucru nu adaugă optimism situației. Și trebuie să fim astăzi pregătiți pentru realitățile Bisericii în astfel de condiții. A urma orbește îndrumarea celor aflați la putere va avea ca rezultat ruperea.
Astfel, pocăința noastră va deveni scut de apărare al Duhului Sfânt în noi. Va deveni o umbrelă invizibilă și de neînvins pentru apărarea noastră… Zdrobirea inimilor noastre va activa in noi prezența Duhului Sfânt și ne va umple de lucrarea Lui activă. El ne va alina, ca un Mângâietor, oferindu-ne roadele prezenței Sale, adică „iubire, bucurie, pace …”, pe care le vom experia în noi „întru cunoştinţă şi întru orice pricepere”. Acest dar reprezintă și criteriul incontestabil al autenticității pocăinței noastre…
Cea mai mare problema nu este, dupa parerea mea umila, aceasta boala asa cum multi au reusit sa panicheze lumea. Este si asta o problema, dar cea mai mare problema este frica, panica si uitatul la televizor fara masura. Se pare ca exista o intentie din partea anumitor puteri al dezordinii de a se teme lumea si de a se panica. Si anumite persoane, nu toate, din mass media slujesc acestei intentii. Frica si telemania nu pleaca nici cu Ordine prezidentiale, nici nu Enciclice ale mitropolitilor ca aceasta de acum. Frica dispare atunci cand incepem sa ne pocaim pentru pacatele si greselile noastre personale si sa cerem de la Duhul Sfant cu durere in inima: “Duhule Sfant, Duhule adevarat, curateste-ne pe noi de toata necuratia!”
Măsurile guvernului împotriva Covid19 sunt grotești, absurde și foarte periculoase (…) Speranța de viață a milioane de oameni este redusă. Impactul înfiorător asupra economiei mondiale amenință existența unui număr imens de oameni. Consecințele asupra îngrijirii medicale sunt profunde. Deja îngrijirile acordate pacienților au fost reduse, operațiile anulate, personalul medical amețit. Toate acestea vor avea un impact profund asupra întregii societăți.
Ceea ce se poate observa până acum este că panica generată de coronavirus justifică avansarea mecanismelor de control social. Aceasta este Fereastra Overton* deschisă de pandemie: discursurile împotriva libertăților civile și individuale obțin acceptare și vor ajunge în curând la stadiul politicilor publice. Ne confruntăm cu nașterea liberalismului fără libertăți, a unei dictaturi globale computerizate sub marca (masca) „capitalismului verde (ecologic)”.
Una dintre chestiunile de bază este că nu știm cât timp pot fi menținute măsurile de distanțare socială și blocarea fără consecințe majore asupra economiei, societății și sănătății mintale. Pot să apară evoluții imprevizibile, inclusiv criza financiară, tulburările, conflictele civile, războiul și ruperea țesăturii sociale. La un nivel minimal, avem nevoie de date nepărtinitoare și obiective legate de prevalență și incidență pentru evoluția activității infecțioase a virusului pentru a ne ghida luarea deciziilor.
În Singapore, guvernul a creat jurnale (logs) de documentare detaliate cu privire la locurile unde au fost pacienții diagnosticați și cu cine au interacționat, în timp ce autoritățile din Taiwan au combinat mai multe baze de date publice pentru a face predicții despre virus, și a folosit urmărirea telefoanelor pentru a monitoriza dacă oamenii respectă carantina.